Auteur Topic: ALICE  (gelezen 43702 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALICE
« Gepost op: 19 mei 2019, 21:09:06 »
Alice
In het restaurant zag ik een dame een sigaretje roken, die voldeed aan de omschrijving die Firehawk mij had gegeven. Ik groette haar en knoopte een gesprekje met haar aan. Ik vroeg naar haar naam en ze zei Alisia en twijfelde of ze het wel zou zijn. Ik zei dat ik even verder wilde kijken en liep naar de lockers om Firehawk te appen. Hij appte terug dat ze het zeker wel was, dus ik weer terug naar de bar, waar ze inmiddels achter de gokautomaten zat. Weer met haar gesproken en aangegeven dat ik opzoek was naar een Alice, waarop ze zei dat zij dat was, want verder was er geen dame met dezelfde naam of een naam die er op leek. Om helemaal zeker te zijn vroeg ik naar haar service en daarmee overtuigde ze mij dat ze het was. Ze wilde nog een sigaretje roken en daarna zijn we naar een kamer gegaan.

Ik bracht mijn spulletjes mee naar de kamer, want ik had gehoord dat ze voor veel in is. Doen ik alles uitpakte zag ik haar verbaasde blik ;) Ik zei haar dat ze het toch leuk vind als ze gespankt zou worden, maar het bleek dat zij eigenlijk dominant was en dat zij de opdrachten gaf, maar ze wilde het wel proberen. Ze stelde voor om eerst mijn spel te spelen en daarna haar spel. Dat leek me wel een goed idee.

Ze nam een kauwgompje om de rooksmaak te verbloemen in haar mond, maar als niet roker kon ik zeker het eerste half uur die smaak nog merken. Het zal wel aan het merk sigaretten liggen, want bij dames als Roberta (Babylon) en Dani (Sixsens) merk ik het nauwelijks. Die roken Davidoff en Alice rookt L&M. Me laten vertellen dat dat wat zwaardere sigaretten zijn en dat is te merken :(

Zoenen doet ze erg goed en lekker diep, maar kon er pas echt van genieten toen haar smaak in de mond neutraler was. Ze vind het lekker om op je lip te bijten en ook erg lekker als er op haar lip wordt gebeten. En dat wil ze redelijk hard. En zelf deed ze het ook redelijk hard, want had het gevoel dat ik de hele avond daarna met een dikke lip liep ;)

Na de orale kennismaking gingen we over op mijn spel. Ik bond haar vast op het bed met boeien en touw en deed haar een blinddoek voor. Ze kon nu geen kant meer op en niets meer zien. Al bij de eerste aanraking trilde de ze ;) Ze is nu aangewezen op alleen haar gehoor en haar gevoel en dat maakt het extra spannend. Ik legde haar uit dat alles gebaseerd is op vertrouwen en zei tegen haar dat als het te veel wordt ofhet te hard gaat of dat ze iets niet meer wil ze het codewoord moest zeggen. Op “auw”,  “stop” of andere kreten of signalen reageer ik niet, zei ik haar. Dus het codewoord niet vergeten ;)

Ik bouwde de sessie langzaam op. Eerst alleen wat betasten en aanraken. Haar tepels kussen, likken, zuigen en zachtjes even in bijten. Op elke nieuwe aanraking reageerde ze. Ik merkte dat ze wat wat gespannen was, maar tegelijkertijd ook er van genoot ;) Gaande weg werd ze wat rustiger. Ik nam een zweepje en ging dar plagerig mee over haar lichaam. De spanning bij haar werd weer wat meer, vooral toen ik haar er de eerste tik mee gaf. Afwisselend liet ik het zweepje over haar lichaam gaan en gaf ik haar overal een tik mee. De slagen werden steeds iets harder. Ik sloeg haar op haar bosten en tepels, haar buik, haar bovenbenen en op haar poesje. Steeds wat harder en vaker.

Ik begon haar tepel weer te zuigen en gelijktijdig haar benen en vooral haar poesje te spanken met de zweep. Ik hoorde haar kreunen van extase. Op haar tepels begon ik steeds harder te bijten en ze moedigde mij aan om steeds verder te gaan. Haar poesje bleef ik daarbij steeds spanken.

Af en toe gaf ik haar even rust door haar weer even te tongzoenen en haar lichaam te strelen. Op een gegeven moment haalde ik 2 wasknijpers te voorschijn en zette deze voorzichtig op haar tepels. Het deed even pijn bij haar, maar ze kon het hebben. De rest van de sessie heeft ze die op haar tepel gehad, bijna een uur lang ;) Ik begon haar weer verder te spanken en tussendoor aan de wasknijpers te bewegen en te trekken, waardoor het nog iets pijnlijker werd ;) Af en toe riep ze het codewoord, omdat het net even over haar grens ging, maar ze gaf nooit aan om te stoppen :)

Ik wilde haar kontje ook wel eens spanken dus beval haar om haar om te draaien. Eerst haar uiteraard uit de boeien gehaald en deze daarna weer omgedaan, zodat ze me niet kon ontsnappen. Ze stond nu met haar handen en knieën op het bed met haar kontje fier omhoog. Die begon ik nu te spanken, steeds wat harder. Ook op haar rug. Op haar kontje kon ze wel veel hebben, maar op haar rug merkte ik dat ik soms tegen de grens zat.

Ik pakte er ook een paddle bij om haar kontje nog roder te maken ;) Afwisseld met de paddle, het zweepje en met mijn blote hand bleef ik haar spanken op haar kontje, rug en bovenbenen.  Op een gegeven moment stelde ze voor om haar overal over haar lichaam te spanken en haar daarbij te zoenen. Ik maakte haar los uit de boeien en beval haar op haar knieën ze gaan zitten met haar handen in haar nek. Zo kon ik haar van alle kanten spanken. De slagen werden nu steeds harder overal op haar lichaam. Vooral op haar kontje, want daar kan ze het meeste hebben. Tijdens het zoenen bleef ik haar spanken en soms zat ik weer aan de wasknijpers. Ook nu gebruikte ze een paar keer het codewoord, maar ze wilde verder. Ik nam de wasknijpers van haar tepels, zodat ik haar nu gevoelige borsten tepels kon spanken. Dit was zeker intens voor haar :)

Ik vond het tijd worden om haar tot een orgasme te brengen en beval  haar weer op haar rug te gaan liggen. Ik pakte mijn speciale tool daarvoor, de “Magic Wand Genius”. Elke dame die ik er mee verwend heb, gaat helemaal los :) Een orgasme is een zekerheid. Ik begon in standje 1 bij Alice en ze genoot daarvan al gelijk. Ze lag nog steeds geblinddoekt op bed. Ik ging van stand 1 naar 2, tot aan de hoogste stand 6. Haar borsten en tepels bleef ik af en toe bewerken met een zweep of met mijn mond, tong en tanden. Ze was zichtbaar en hoorbaar aan 't genieten, maar ze kon niet tot een orgasme komen. Ik denk dat het door de spanning komt. Ik had dat in het verleden ook, toen ik de eerste keer naar een domina ging. Door de spanning vooraf en tijdens de sessie lukte het me niet ;)

We lasten even een korte pauze in. Ze ging weer een sigaretje roken, waar ik eigenlijk niet zo heel blij om was, maar goed... Zal weer betekenen dat ze het eerste half uur weer naar sigaretten smaakt :(

Na de korte pauze was het de beurt aan haar om haar spel te spelen. Omdat al mijn spullen nog op bed lagen uitgestald, wilde ze die nu bij mij gebruiken ;) Ik vond het goed ik wilde me laten verrassen. Ze bond mij vast aan het bed, zoals ik haar vast bond en deed mij de blinddoek ook voor. Daarna zei ze dat ze even wat ging ophalen ;) Twee minuten later was ze terug en begon met haar spel. Plagerig begon ze me overal te betasten en te zoenen, me op mijn tepels zuigen en lichtjes bijten. Toen voelde ik ineens iets kouds over mijn lichaam gaan. Ze was naar beneden gegaan om ijsklontjes te halen ;) Ze had die nu in haar mond en ging daar mijn lichaam mee over. Op het laatst moest ik haar tongzoenen en het laatste beetje ijs in mijn mond nemen.

Ze pakte een zweepje en begon deze, net als ik bij haar, plagerig over mijn lichaam te bewegen. Daarna voelde ik de eerste klap ;) Dit deed ze een tijdje, waarbij ze af en toe ook mijn tepels weer bewerkte. Opeens voelde ik weer wat kouds. Ze had weer een ijsklontje in haar mond. Maar dit keer moest ik mijn mond open doen en er vloeide frisdrank vanuit haar mond in mijn mond. Ze ging weer verder met haar zweepje en opeens spuugde ze een flinke lading frisdrank over mee heen, gevolgd door een paar flinke slagen met de zweep. Ze begon me intens te tongzoenen en beet daarbij flink op mijn lippen. Het was erg geil en haar dominante ader kwam nu echt naar boven.

Toen ging de blinddoek af en maakte ze me los van mijn boeien. Ze wilde dat ik haar nu bevelen en aanwijzingen gaf wat zij moest doen bij mij, maar ze bleef daarbij wel dominant. Ik beval haar om mijn ballen te likken en vervolgens om aan mijn pik te zuigen en mijn tepels te bewerken. Af en toe pakte ze het zweepje er even bij of gaf me een tik in het gezicht ;) Ze hield mij lang in extase maar op een gegeven moment hield ik het niet meer.

We lagen beide uitgeput nog even een tijdje op bed wat na te praten. Alice is inderdaad een bijzondere dame, maar minder bijzonder dan dat ik me had voorgesteld. Komt denk ik ook door de verhalen die ik over haar heb gelezen en gehoord en me dan een beeld heb gevormd. Begrijp me goed, ze is echt super, maar dat vind ik ook van een {b}Alexis[/b] en een Karla uit Babylon bijvoorbeeld, waar ik dit soort spelletjes in meer of minder mate ook mee kan spelen. Deze dames vind ik wel een stuk knapper dan Alice en het voordeel van Alexis is dat ze niet rookt en bij Karla proef en ruik ik het nauwelijks.

Ik ben blij dat ik een kamer met haar genomen heb. Nu weet ik wie ze is, hoe ze er uitziet en wat ze doet. Het was zeker een geweldige ervaring.



Naam: Alice
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse (en half Poolse) / Duits
Leeftijd: 19
Haarkleur: Donkerblond
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ A-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2019, 12:42:50 »
Wat een heerlijke meid is Alice!
Na een gezapige middag in de club (ik wist niet dat het een avondclub is) en een mislukte afspraak met Celine ging ik naast de goedlachse blonde dame zitten die in een uitdagend setje was gekleed die haar spitse borstjes open en bloot lieten zien. Het bleek Alice te zijn. Een leuk gesprek volgde. Ik kreeg steeds meer zin in een kamer met haar en vroeg daar na een kwartiertje om. We bespraken wat we beiden lekker vinden.

Op de kamer spraken we af dat ik eerst haar onder handen nam en dat het daarna haar beurt was. Ik begon met zoenen, strelen en likken. Langzaam van boven naar beneden. Heerlijk aan haar tepels knedend, trekkend, zuigend en likkend. Ze moedigde me met goedkeurend gesteun aan. Af en toe volgde een intense tongzoen tussendoor. Verder naar beneden langs kleine donshaartjes tot aan haar navel. Die met het puntje van mijn tong beroeren. Tongzoenen. Verder naar beneden. Ze stopte mijn duim in haar mond om daar krachtig op te zuigen. Haar nagels klauwden in me van genot. Plagerig rondom het grotje likken en daarna een grote befbeurt. Ze genoot. Op haar verzoek greep ik haar stevig vast. Ze trok aan mijn haren (die ik nog over heb) van passie. Toen vroeg ze me haar te vingeren omdat dat de manier voor haar was om klaar te komen. Eerst een vinger toen twee. Ze bewoog mee. Haar kutje spande. Weer even tongzoenen. Weer vingeren, dan haar clit masseren en weer vingeren. Het zweet gutste van me af toe ze klaar kwam. Liefdevol depte ze me droog.

Toen was het de beurt aan Alice. Langzaam werkte ze mijn hele lichaam af op een manier die ik nog niet eerder was tegengekomen. Ze tongde in mijn oren, zoog en beet in mijn oorlellen, kneed, zoog en beet in mijn tepels. Streelde me overal. Tongzoenen. Toen begon ze bij mijn voeten, de onderkant, bovenkant. Langs mijn benen omhoog. Vervolgens was mijn scrotum aan de beurt. Likkend op en om mijn ballen ging het verder om daarna mijn ballen een voor een in de mond te nemen, te zuigen en eruit laten floepen, steeds meer, steeds krachtiger. Ik hield het bijna niet meer. Eindelijk de pijpbeurt. In alle varianten, het puntje van de tong, diep, nat. Ik greep haar hoofd stevig beet en neukte in haar mond. Het kon haar niet hard genoeg.
Weer tongzoenen en ik begon haar billen te slaan. Harder riep ze, het maakt me zo geil. Bij elke klap een goedkeurend gekreun. Ze legde mijn lul plat en begon op me te rijden. Ik kom weer, riep ze terwijl ik ondertussen aan haar tepels trok.
Finale: Ze begon weer mijn ballen in haar mond te stoppen en me te pijpen. Sneller en heviger. Ik hield haar tegen omdat ik in haar wilde klaarkomen. Ze ging op me zitten en begon me te berijden in allerlei variaties. Onze handen lagen vast ineengestrengeld terwijl ze me neukte. Ik voelde een enorm orgasme opkomen en terwijl ik klaarkwam schreeuwde zij het ook uit.

Wat een stomende passionele beurt was dit!! Anderhalf uur dikke pret! Met stip bovenaan mijn 2019 -lijstje. En ik heb er dit jaar toch al aardig wat gehad.
Voor Alice kom ik graag weer terug in Diamond.
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #2 Gepost op: 5 juli 2019, 20:06:32 »
Alice
Maar gelukkig kwam daar Alice. Ze had eerst niet door dat ik voor haar gekomen was en dus wenkte ik haar, toen ze langs mee heen liep. Met haar lekker relaxt bijgepraat op de sofa. Haar nog gevraagd of ze trauma's had overgehouden aan mijn vorige bezoek, maar dat bleek gelukkig niet zo. De leden van de BVE staan bekend om hun sterke verhalen en dat bleek ook dit keer weer ;)

Met Alice 2 erg goede sessies gehad. Veel dingen weer gedaan, van GFE en PSE tot aan BDSM en kinky., maar de details zal ik jullie besparen, omdat velen op het forum dat niet aan kunnen ;) Tussen de sessies door hebben we een pauze van ruim anderhalf uur ingelast, waarbij ze de hele tijd bij me is gebleven, ondanks dat er nog een aantal gasten waren die op haar aan het wachten waren. Toch bleef ze dus bij me en in de bar en het restaurant hebben we veel met elkaar gesproken over allerlei zaken.

In tegenstelling tot de vorige keer, merkte ik dit keer veel minder dat Alice rookt. De vorige keer kon ik het lange tijd ruiken en proeven bij haar,, ondanks dat ze menthol snoepjes en kauwgom had. Dit keer merkte ik het niet of nauwelijks. Misschien had ze een ander soort kauwgom die sterker was. Wel vertelde ze, dat nu de helft minder rookt dan een paar weken geleden. Dat zou er ook mee te maken kunnen hebben. In elk geval erg positief ;)



Naam: Alice
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse (en half Poolse) / Duits
Leeftijd: 19
Haarkleur: Donkerblond
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 kg, maat 36/ A-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2019, 21:19:53 »
Zaterdag 26 okt naar deze poel des verderfs gereden. Tegen 18.00 aangekomen werd mijn vrijkaartje (dank forum!) vlot geaccepteerd. Snel omgekleed en naar de ruimte bij de bar. Daar zaten zeker 12 dames me verlekkerd aan te kijken. Maar mijn oog viel maar op 1: Alicia.
Ze keek lachend hoe ik op haar af marcheerde en naast haar plaatsnam. De volgende drie en een half uur hield ze me gezelschap. Daarvan was anderhalf uur op de kamer.

Ik dacht vroeger hoe ik me in hemelsnaam anderhalf uur met een dame bezig kon houden ::). Ik had toch niet meer dan een half uurtje nodig om goed aan mijn trekken te komen... Gaandeweg ben ik met steeds meer dames een uur gaan kameren. Heerlijk de tijd nemen en het uur vloog altijd om. Met Alicia is het keer op keer anderhalf uur actie waarbij er geen minuut zonder passie is. En elke keer op een andere manier. Deze meid blijft me verbazen. En ze geniet er zelf net zo van, dat maakt het extra lekker.

Na de kamer een opfrisbeurt en daarna met zijn 2én gewacht tot het eten werd bereid. De kok ging pas rond 20.45 starten. Tijdens het eten en ruim daarna gezellig zitten kletsen waarbij af en toe twee ander Bulgaarse dvp's ons gezelschap kwamen houden.

Ik had zin in een sauna en die is in deze club prima heet. Daarna nog even afkoelen in een van de ligstoelen die er staan.
Terug beneden heb ik een cola'tje gedronken en even lekker rustig gezeten. Toen ik rond half elf weg wilde gaan en afscheid van Alicia wilde nemen, hield ze me tegen. Ik kon pas gaan nadat ik haar ter plekke een massage had gegeven en een tijd haar in mijn armen had liggen.

Alicia is een topper en de reden dat ik af en toe naar Diamond ga