Auteur Topic: Schippersstraat 15/1 Eva  (gelezen 1745 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/1 Eva
« Gepost op: 5 augustus 2011, 23:57:12 »
Plaats van tewekstelling: Schippersstraat 15/1
Naam: Eva
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 26
Haarkleur: Zwart, lang
Kleur ogen: Zwart
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Matig
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 15 minuten

Vandaag afgestapt bij de mooie Bulgaarse Eva. Ik wou haar al lang kameren en door de ietswat magere bezetting is het er dus vandaag van gekomen. Eva is te herkennen aan haar ietswat bleke huid en altijd zwart lingeriesetje.

Aan de deur zei ze "it's 50". Alsof ik dat nog niet wist... ??? :o :-\ Op de kamer vroeg ik om haar te beffen maar dat was een toeslag van 50 euro. Hier bedankte ik logischerwijze voor. Eva is geen grote praatster, ik durf zelfs zeggen kortaf.

Kleine Roberto werd onmiddellijk gemuilkorfd en ze begon zonder enig voorspel of weet ik wat te zuigen. Ik geef toe dat ze dat goed deed. Helaas niet lang genoeg maar beter kort en goed dan lang en waardeloos.

Neuken deden we eerst in missionaris want bovenop dat zag ze niet zitten. ??? Maar mijn mond gehouden maar ik kan daar het schijt van krijgen... Bon, voor Roberto moet een meisje niks tegen haar goesting doen. Het werd dan maar missionaris. Ze deed niet actief mee en liet ook niet merken het aangenaam te vinden. Ik heb haar dan maar op haar buik gelegd en het zo afgemaakt.

Eva straalt niks enthousiasme uit tijdens de seks en houdt de klok ook zeer strict in de gaten. Mij zal ze niet meer terug zien. Hoe dan ook ik ben blij haar eens bezocht te hebben.
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2011, 23:59:27 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...