Auteur Topic: Schippersstraat 24/2 Isabel  (gelezen 1675 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/2 Isabel
« Gepost op: 9 augustus 2011, 02:07:08 »
Plaats van tewekstelling: Schippersstraat 24/2
Naam: Isabel
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 21
Haarkleur: Blond, half lang
Kleur ogen: Groen
Lengte dame: 1 meter 50
Cupmaat: A - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle mogelijke standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 15 minuten

Na op café geweest te zijn, kreeg ik goesting om naar het Schipperskwartier te rijden. Het was al laat en dus "plancher" naar Antwerpen. In de Schippersstraat 24/2 zag ik een klein blond meisje staan. Roberto moest de verdere line - up niet meer checken. De keuze was gemaakt.

Jongens toch, wat een lekker wijf. Kameren was dus de boodschap. Na een korte voorstelling gingen de kleren uit en rekende ik af. Isabel is een kleine, ranke en slanke blondine met heel kleine tieten. Ik mocht overal voelen en tasten. Geloof me maar, er was genoeg te voelen en tasten maar vooral ook te zien. In no time had ik een knoerharde bij de gedachten wat komen ging...

Ik trok dit meisje bovenop mij en begon haar overal kusjes te geven. Ze begon te pijpen waarbij ik verder mocht tasten en voelen. Hoho, ik was content. Tijdens het pijpen, maakte ze constant oogcontact zo nu en dan kroop ze als een slang op mijn lijf. Ik zeg kom maar op mij. Lekker om mijn paal in deze lolita te zien verdwijnen. Ze pakte hem helemaal binnen maar zo gaat dat als je niet al te veel centimeters hebt. ;D Jansen jij moet er dus wegblijven want dat wordt niks. ;D :D ^-^

Haar ogen priemden in de mijne en ik moedigde haar aan nog sneller door te gaan. Haar heupen gingen een versnelling hoger en het bed kraakt en piepte. Ik duwde haar naar beneden en ze gaf kleine kusjes op mijn borstkas. Daar krijgt ze natuurlijk goede punten voor... :P

Uiteraard wou ik haar doggy nemen en dat zei ik ook. Ok baby was het antwoord en ze ging gewillig op haar knietjes voor de spiegel zitten om haar eens goed te laten dekken. Ik kon het niet al te lang meer trekken en moest me overgeven.

Erna ging ze zich verfrissen en kreeg ik nog 3 kussen als afscheid.  :-* :-* :-*

Bij Isabel kom ik nog eens terug maar dan met een beter gevulde beurs. Ik denk dat er met haar wel wat te regelen is.

Alla prossima...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...