Auteur Topic: Verversrui 08/2, Silvia  (gelezen 1725 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/2, Silvia
« Gepost op: 11 augustus 2011, 22:30:16 »
Plaats van tewekstelling: Verversrui 08/2
Naam: Silvia
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 26-29
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Zwart
Lengte dame: 1 meter 65
Cupmaat: C - cup, echt
Uiterlijk: Vrouwelijke vormen
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC, beffen en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 30 minuten

Roberto heeft zich laten verwennen door de mooie Bulgaarse Silvia! Geen panlat maar een ietswat vollere dame zonder dik te zijn. Een lekkertje dus. Een duivenmelker zou zeggen geen roeter maar een superduivin! ;) ;D Bij de afrekening van de 50 euro mocht ik Silvia haar corsetje uittrekken en daar ben ik dol op. ;D Mijn hand liet ik langs haar poes wapperen.

Silvia kwam op mij zitten en begon mijn piemel te strelen en duwde haar C - cup in mijn gezicht. Haar tepeltjes had ik lekker afgelikt. ;D 8) Ik ging op mijn knieën zitten en begon haar te beffen. Zij pakte het condoom en pijpte dat vakkundig over kleine Roberto. Kleine en grote Roberto zaten op de spreekwoordelijke roze wolk.

Ze pijpte me lekker en ze maakte daarbij lekkere smekkende geluidjes. ^-^ Het leven kan toch mooi zijn...

Toen heb ik haar op haar rug gelegd en haar stevig in missionaris gebonkt. Dan zijdelings gedraaid waarbij we mooi oogcontact hielden via de spiegel. Haar zwarte piepers deden mij mijn vuurwerk te snel afsteken. :-[ ;D

Dan beiden een wasje en met 3  :-* :-* :-* stond ik terug met mijn twee voeten op de grond, euh de straat.

Goodbye Silvia!
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2014, 01:08:23 door mechelen »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...