Auteur Topic: Chardon en The Cave - Herentals  (gelezen 26313 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
Chardon en The Cave - Herentals
« Gepost op: 25 augustus 2011, 11:13:55 »
Omdat 2-Love vannacht om 2u al gesloten was en er in Rozenhofke ook niets te beleven was, ben ik met een maat even langs geweest in The Cave en in de Chardon.
 
Allebei uitzuipbars, veel te duur voor wat het is.  In The Cave waren alle dames bezet, dus verder doorgereden naar Chardon.
 
Daar een line-up van 5 dames, geen kat in de zaak.  Eén voor één komen de dames zichzelf voorstellen. Na de keuze verdwijnen de overige dames terug.
 
Even gepraat over de geboden service, maar die was echt bedroevend, dus onverricht terzake terug vertrokken.  Kussen zat bij geen enkele dame in het pakket. 
 
Mijn maat kon het niet laten om toch een fles champagne te bestellen voor de dames .... 250 EUR !  Echt erover !
 
Die zien me nooit meer terug !
 
Jabber

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Chardon en The Cave - Herentals
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2011, 13:07:00 »
Jij en je maat hebben elkaar wel gevonden, beiden houden jullie van betalen! ;D ;)

Jabber rijdt toch door naar het SKW dan had je voor "slechts" 50 euro lekker geneukt! :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Chardon en The Cave - Herentals
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2015, 18:45:16 »
De Chardon heeft (van horen zeggen) het leven toch wat gebeterd...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Chardon en The Cave - Herentals
« Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2015, 15:26:37 »
Verklaar je nader  ;).  Ik ben daar twee keer langsgeweest.  1 keer de tent verlaten (met goesting).  De tweede keer tegen advies in toch geboekt en bedrogen uitgekomen.  In de bar doen ze alles, op kamer deden ze weinig.  Toen ook enkel Portugese dames aanwezig  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Chardon en The Cave - Herentals
« Reactie #4 Gepost op: 23 juli 2015, 15:41:56 »
Die Portugese dames zijn pittige tantes, in het verleden gingen ze ook op de vuist met politie.

Ik hoorde recent van mensen aan de baan dat het daar wel de moeite is. Betrouwbaarheid van dit uitspraken? Onduidelijk. Vandaar ook 'van horen zeggen' eraan toegevoegd. Ik constateer ook dat tegenwoordig de parking vaak redelijk goed vol staat, dat was in het verleden wel anders. Dus of ze hebben ergens 'n bron met klanten die ze op kunnen lichten gevonden of het gaat er wat anders aan toe waardoor de klanten weer komen.

Dus de nadruk ligt toch wel op het 'van horen zeggen' en de vraag hoe het kan dat die parkeerplaats zo vol is. Iedereen in de omgeving zou die tent inmiddels wel moeten kennen en die Portugese dames van jaren geleden zijn toch ook al aardig op leeftijd inmiddels.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Chardon en The Cave - Herentals
« Reactie #5 Gepost op: 24 juli 2015, 22:30:16 »
Dat laatste moet wel zijn ja maar wij zijn ook net zoveel jaren ouder geworden natuurlijk  :)).

Gisterenavond/nacht (23:30 ongeveer) stond er 1 auto op de parking  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Chardon en The Cave - Herentals
« Reactie #6 Gepost op: 25 juli 2015, 16:40:52 »
Dat laatste moet wel zijn ja maar wij zijn ook net zoveel jaren ouder geworden natuurlijk  :)).

Gisterenavond/nacht (23:30 ongeveer) stond er 1 auto op de parking  :douchen.

Da's waar, maar wij krijgen er dan ook niet voor betaald om die dames een beurt te geven.  ;)

Gisteren zag ik 5 of 6 auto's staan en één dame buiten zitten. Donker haar, klein en zeer slank zo van een afstand en in het voorbijgaan gezien...

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Chardon en The Cave - Herentals
« Reactie #7 Gepost op: 2 januari 2018, 00:23:27 »
Vorige week naar de Chardon geweest. Dat was nadat ik elders aan de baan mis had gegrepen, d.w.z. dames die ik op het oog had waren bezet en bleven bezet.

Wat een ellende.

Ik bestelde een pint en dat kost 5 €. Ik had de keuze uit 1 dame. Die maar genomen. Achteraf bleek dat ik de bardame ook had kunnen stengelen. Ik schat er echter in op rond de 50. Je mag wat drinken met de dame in de bar, maar je kunt ook direct naar boven. Ik vond ze erg opdringerig voor een trio. Dat uiteindelijk maar niet gedaan.

Omdat het al wat laat was en ik niet weer wilde verkassen, maar naar boven gegaan met een dame die naar eigen zeggen Russisch was. € 250 / uur, geopteerd voor een uurtje. Boven was aftrekken eigenlijk het enige wat ze deed. Zelfs dat was al veel gezegd, want je sjorde eraan alsof ze een cocktail aan het shaken was. Bij het neuken deed ze de truc met de hand, waardoor je wat lucht pompt.

€ 250 lichter buiten gestapt voor de slechtste sessie van het jaar.

The New Cave heb ik overigens niet meer open gezien en ben er toch verscheidene keren in de buurt geweest.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Chardon en The Cave - Herentals
« Reactie #8 Gepost op: 28 mei 2018, 22:28:18 »
The New Cave is gesneuveld. Daarmee komt er langzamerhand toch wel een einde aan een tijdperk in de Kempen, namelijk dat van de Clapa-bars.

Het ene deel van het voormalige koppel heeft nog de Siesta en de Caesar's Club, meneer nog Petrol Station en een bar in Schoten.

Dat was ooit een veelvoud van dit aantal.