Auteur Topic: Afrit E313 in Ranst Kasia  (gelezen 10828 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Afrit E313 in Ranst Kasia
« Gepost op: 25 augustus 2011, 16:38:10 »
Plaats van tewerkstelling: Afrit E313 ter hoogte van Ranst als je van Antwerpen komt...
Naam: Kasia
Nationaliteit: Poolse
Leeftijd: 38
Haarkleur: Blond
Kleur ogen: Blauw
Lengte dame: 1 meter 60
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Goed
Service: PZC
Shift: Nacht
Kosten: 25 euro voor een pijpbeurt zonder condoom

Gisterenavond moest ik op cursus in het Antwerpse, permanente vorming zoals dat heet. Al heel de avond zat ik met een dubbel gevoel in mijn hoofd. De uiterst moeilijke keuze SKW ja, nee???

Na de cursus wist ik het nog altijd niet en besloot toch maar mijn wagen naar de E313 te laten sporen en niet naar het speelkwartier.

Op de E313 had ik daar al dik spijt van... Het is geen publiek geheim dat er soms blowjobs te koop zijn op de afrit ter hoogte van Ranst. Ik besloot dan maar daar een kijkje te nemen. In de shop ging ik wel eerst een Red Bull kopen.

Hierna toog ik naar mijn wagen, liet mijn faren opstaan en rookte op mijn gemak een sigaret. Roberto had prijs! ;D Er kwam een Poolse dame een praatje maken. Ik besloot wat te spelen en me helemaal van den domme te houden. ^-^

Enfin, ze vroeg 30 euro voor een pijpbeurt zonder condoom maar dat heb ik weten te reduceren naar 20 euro. Ik mocht van de dame kiezen: ofwel in de bosjes ofwel n de wagen.

Ik koos voor de blowjob in de wagen. Mijn CD speelde Nirvana met "Come As You Are".

Goed, ik liet mijn broek zakken en Kasia kon eraan beginnen. Ik mocht onder haar bloesje ook aan haar tieten zitten. Kasia is een dame met ervaring wat pijpen betreft en omdat het pijpen zo heerlijk was, vergat ik aan die toch nog stevige tieten te zitten. Ik zat op een roze wolk ergens hoog in dromenland.

De pijpbeurt was heel goed opgebouwd. Eerst speels en plagerig en dan meer en meer druk zetten, tot heel stevig zuigen. Haar tong draaide ook lekkere rondjes rond de eikel. Niks dan goeds dus voor deze dame.

Goed, ik kwam klaar in haar mondje, ze opende het portier en speekte alles uit! Ze had me dus een FT gegeven! Ik ken mijn wereld en heb haar daarvoor nog 5 euro toegestopt.

Op de 10 keer heb je hier 3 keer het geluk dat er dames actief zijn...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
Afrit E313 in Ranst Kasia
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2011, 22:35:53 »
Op de 10 keer heb je hier 3 keer het geluk dat er dames actief zijn...

Die andere 7 keren zijn de heren er actief zeker ?!

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Afrit E313 in Ranst Kasia
« Reactie #2 Gepost op: 25 augustus 2011, 23:52:44 »
Heren zijn daar ook actief maar daar heb ik uiteraard geen ervaring mee!

Was elke vent maar homo dan kon ik voor 5 euro naar de hoeren! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Afrit E313 in Ranst Kasia
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2018, 22:29:19 »
Citaat
Op de 10 keer heb je hier 3 keer het geluk dat er dames actief zijn...

Lijkt me wat royaal ingeschat eigenlijk.