Auteur Topic: Legendarische tijden  (gelezen 6697 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Legendarische tijden
« Gepost op: 30 augustus 2011, 21:59:09 »
Denken jullie soms ook aan vervlogen tijden, zo ja, pen je mooiste herinneringen hier dan neer.

Op dit eigenste moment blaas ik de blauwe rook van mijn sigaret doelloos voor mij uit. De zon is onder en ik mijmer over de tijd van gisteren die vandaag niet meer is en morgen nooit meer terugkomt. Ik denk terug aan de markantste momenten die ik in "mijn" Antwerpen, in "mijn" Schipperskwartier mocht beleven.

Ik denk terug aan die koude oktobernacht toen een taxi mij aan de Schippershoek neerplantte. Het was de eerste keer dat ik het rode licht in het echt zag. Nooit heeft de adrenaline zo door mijn lijf gegierd, nooit heb ik nog gevoeld wat ik voelde die eerste keer in de wandelstraten.

Ik denk terug aan 1 dame die van mij een hoerenloper heeft gemaakt. Die dame die in een wip in mijn leven kwam en die er even snel als ze er was ingekomen onaangekondigd en onvoorzien uit vertrok. Wat zou er van haar geworden zijn? Schatrijk, binnen, kinderen of kapot en in de goot?

Ik denk terug aan mijn koningin van weleer waarmee ik veel hoogstaande en kwalitatieve seks had. Die seks veranderde voor altijd toen ik met Valentijn voor haar een kleine attentie had meegebracht. Ik denk dat ze een schrik van mij heeft gepakt toen.

Ik denk terug aan de tijd toen ik het verschil nog niet kende tussen de Schippersstraat, de Vingerlingstraat en de Verversrui.

Ik denk terug aan de tijd dat ik nog dacht dat de dames uit het Schipperskwartier daar nog zaten voor hun noden te voldoen en de poen een bijkomstig iets was.

Ik denk terug aan die keer dat ik een onguur type een hoer zag slaan in de "Goei Wei". Graag had ik hem daar de levieten gelezen maar dan had ik nu hier niet meer gezeten.

Ik denk terug aan de tijd dat ik de hele nacht in het Schipperskwartier rondliep en 's morgens naar huis een nieuw broek ging halen en terug ging werken.

Ik denk terug aan die oudejaarsnacht toen ik in de straten verdwaalde en een nieuwe dame opmerkte in de Verversrui. Haar betaalde ik haar kamerhuur en voor die prijs was ik de hele nacht met haar samen. Samen zijn we zelfs nog drinken gaan halen om dan terug op de kamer te gaan. Veel hebben we niet gesekst, slechts 1 keer op die nacht. Ik heb vooral naar het verhaal van die gebroken vrouw geluisterd. Of ze me nu die nacht heeft liggen gehad of niet dat speelt geen rol. Het was een sympathieke dame en ik wens haar het beste toe. Ik heb haar nooit meer gezien en zal haar waarschijnlijk nooit meer terugzien.

Ik denk terug aan die zaterdagnacht toen ik een trio deed met Bianca en Nicole en ik met Bianca de hele Schippersstraat doorkruiste en heel wat beziens had.

Ik denk terug aan die warme julimaand 2010 en ik heel mijn maandloon + vakantiegeld er door geneukt had.

Ik denk terug aan de maratonsessie met mijn favoriet van weleer en waar ik er 600 euro doorjaagde.

Ik denk terug aan die keer dat ik op het terras zat in de "Goei Wei" en 3 bekende dames van mij, mij maar daar elks een rondje trakteerden. Het was een echte gezellige zaterdagnamiddag met die dames. Dat waren nog eens zakenvrouwen.

Ik denk terug aan mijn erectiefalen en de bijkomende schaamte met een van de knapste dames uit het kwartier.

Ik denk terug aan de warmste dag van dit jaar toen ik kennis maakte met grote wandelbroeders erpee en elwood.

Ik denk terug aan die keer toen een bekende dame van mij, mij vroeg haar naar huis te doen . Ik herinner me de blikken van al haar vriendinnen in de straat en het mansvolk toen ik met haar midden in de nacht de straten doorkruiste. Temeer omdat het een van de bekendste dames was die daar toen werkte.

Ik denk terug aan al die fijne momenten die ik mocht beleven in het Schipperskwartier, het was mij een voorrecht.

Ik denk terug aan alle leuke vrouwen die mij correct hebben behandeld en wens hen het allerbeste.

Helaas zijn herinneringen altijd mooier dan het heden...
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2011, 22:18:55 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Legendarische tijden
« Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2011, 23:11:19 »
Ha ha die Roberto,
Wel, ik krijg kippevel als ik dat lees;


Ik denk terug aan hoe ik voor de eerste keer in het skw belandde, het moet 1983 geweest zijn, ik was toevallig (en echt toevallig) in de Van Maerlandstraat, en toen waren daar nog allemaal homobars. Mijn kontje zag er waarschijnlijk toen nog lekker uit, ik werd achtervolgd door twee homo's (en neen, dit is geen grap) en vluchtte weg in mijn auto en verdwaalde zo met mijn wagen naar het skw. Die wagen bleef me nog steeds achtervolgen, en ik parkeerde me voor het raam (toen mocht je er nog rondrijden met de wagen) van Chantal.
Ik ben uit de auto gesprongen, en alhoewel ik nog nooit van SM had gehoord, vluchtte ik binnen bij Chantal. Mijn eerste SM ervaring op mijn 18e. En sinds die dag ben ik verslaafd.
Dit was mijn eerste aanraking met de prostitutie, en het is geen broodje aap verhaal (ik denk dat ik het nog aan een hoerenloper heb verteld deze week  ;D ).
Ik steek dus de schuld op de homo's dat ik bij de hoeren terecht ben gekomen. Waarvoor dank, gatbroeders  :D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
Legendarische tijden
« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2011, 09:23:25 »
Mooi verhaal Roberto !  Ik heb met volle teugen genoten om dit te lezen.
 
Ik denk terug aan mijn koningin van weleer waarmee ik veel hoogstaande en kwalitatieve seks had. Die seks veranderde voor altijd toen ik met Valentijn voor haar een kleine attentie had meegebracht. Ik denk dat ze een schrik van mij heeft gepakt toen.

Je maakt me nieuwsgierig .... verdomme wat kan die kleine attentie geweest zijn dat zelfs een DVP er schrik van heeft ?!
 
Ik denk terug aan die keer dat ik een onguur type een hoer zag slaan in de "Goei Wei". Graag had ik hem daar de levieten gelezen maar dan had ik nu hier niet meer gezeten.

Jerommeke ?

Ik denk terug aan de tijd dat ik de hele nacht in het Schipperskwartier rondliep en 's morgens naar huis een nieuw broek ging halen en terug ging werken.

Die eerste broek kon je achter de deur rechtop zetten van het stijfsel ???;D
 
Ik denk terug aan die oudejaarsnacht toen ik in de straten verdwaalde en een nieuwe dame opmerkte in de Verversrui. Haar betaalde ik haar kamerhuur en voor die prijs was ik de hele nacht met haar samen. Samen zijn we zelfs nog drinken gaan halen om dan terug op de kamer te gaan. Veel hebben we niet gesekst, slechts 1 keer op die nacht. Ik heb vooral naar het verhaal van die gebroken vrouw geluisterd. Of ze me nu die nacht heeft liggen gehad of niet dat speelt geen rol. Het was een sympathieke dame en ik wens haar het beste toe. Ik heb haar nooit meer gezien en zal haar waarschijnlijk nooit meer terugzien.

Was het een Roemeense met zieke familie ?

Ik denk terug aan die warme julimaand 2010 en ik heel mijn maandloon + vakantiegeld er door geneukt had.

Way to go !  Zoals dit jaar de zomer op een dinsdag viel, zo viel jou vakantie toen op die avond ?!  C:-)
 
Ik denk terug aan die keer dat ik op het terras zat in de "Goei Wei" en 3 bekende dames van mij, mij maar daar elks een rondje trakteerden. Het was een echte gezellige zaterdagnamiddag met die dames. Dat waren nog eens zakenvrouwen.

Mooi van de dames, zij kennen hun wereld.  Bestelde je telkens een Picollo ?  :-*
Sommige dames zouden zoveel meer kunnen verdienen als ze het een beetje slimmer zouden aanpakken. Dat is mijn mening.
 
Ik denk terug aan mijn erectiefalen en de bijkomende schaamte met een van de knapste dames uit het kwartier.

Heb je ze toen op haar hoofd gezet en hem erin gehangen ?

Ik denk terug aan al die fijne momenten die ik mocht beleven in het Schipperskwartier, het was mij een voorrecht.

Het is inderdaad je passie en je hobby wel precies !

Helaas zijn herinneringen altijd mooier dan het heden...

Zo is dat jammer genoeg helaas !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Legendarische tijden
« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2011, 13:13:53 »
Mooi verhaal Roberto !  Ik heb met volle teugen genoten om dit te lezen.

Dank u wel Jabber! Voor onze leden doen we alles!
 

Je maakt me nieuwsgierig .... verdomme wat kan die kleine attentie geweest zijn dat zelfs een DVP er schrik van heeft ?!

Ik had haar een doos pralines gekocht. Het ging hem niet om de attentie waar ze schrik van had, volgens mij althans. Het zat hem in het feit dat zij één van de weinige niet haaien was in de duistere en schimmige wereld die wij prostitutie noemen. Zij dacht dat ik een relatie met haar wou, een relatie die ze mij niet kon en niet wou geven. Deze dame was te eerlijk en kon het spel niet meer verder spelen. De seks werd koel...
 
 

Jerommeke ?

Neen, een van de pooiers die in de straten alleen maar zichtbaar zijn voor een getraind oog. Een man afkomstig uit het voormalig Oostblok die in lederen jas met opgestoken kraag paradeert. Geen Jerommeke van bouw maar je sluit in die gevallen best je ogen. Helaas.

 

Was het een Roemeense met zieke familie ?

Neen, het was geen Roemeense en haar familie was ook niet ziek. Hoe het juist zit, weet je natuurlijk nooit of te nimmer met de dames van deugd en vreugd. Hoe dan ook, haar verhaal leek me oprecht. Ze was 33 en kwam, hoe kan het ook anders, uit één van die voormalig Oostbloklanden. Haar man, Seriosja, was een zuipschuit verheven tot de 10 de macht. Samen hadden ze een kindje. Deze dame zat altijd met dat kindje thuis terwijl Seriosja zelfgestookte vodka en aanverwante zaken in zijn lijf zat te gieten. Elke keer als hij thuiskwam en deze dame hem eten vroeg of gelijk wat, werd er duchtig op gemot en niet alleen op haar, ook op de kleine.
Deze dame is het dan afgebold en hier in de prostitutie terecht gekomen. Of ze het verhaal nu verzonnen heeft, of het nu waar is, of ze er zaken heeft aan toegevoegd of niet vermeld speelde op die moment voor mij geen rol. Ze leek me oprecht en samen hadden we een fijne tijd.
Hoe dan ook van mij heeft ze geen extra eurocent losgekregen en ik had ook de indruk dat dat niet de bedoeling was. Ik wens haar zoals reeds gezegd het beste!
Het was zeker en vast mijn beste oudejaarsnacht uit mijn leven omdat dat veel plezanter is dan met de vriendinnen van mijn maten op café of restaurant te gaan en hen om middernacht 3 kussen te moeten geven omdat de kalender dat voorschrijft.
 
Mooi van de dames, zij kennen hun wereld.  Bestelde je telkens een Picollo ?  :-*
Sommige dames zouden zoveel meer kunnen verdienen als ze het een beetje slimmer zouden aanpakken. Dat is mijn mening.

Het waren gewoon vrouwen die verstand hadden van zaken doen. Ik ben de klant en deze keer kreeg ik de cadeau. Zo is het maar net. Mijn klanten krijgen op het einde van het jaar ook een almanak of een stylo met opschrift. Toch hadden we een fijne tijd. Dat is eens wat anders dan al die verliefde heren die hun beurs al opentrekken zonder dat de dame haar broek nog maar heeft uitgedaan.
 
 

Heb je ze toen op haar hoofd gezet en hem erin gehangen ?

Neen, mensen die mij kennen weten dat ik geen groot ego heb! Toch was dit een echte ontnuchtering om als jonge knaap niet tot een erectie te komen bij een babe waar vele heren alleen maar van kunnen dromen. Die nacht heb ik in de straten van Antwerpen rondgedwaald en alles wat los stond een stevige trap verkocht.
 
 

Het is inderdaad je passie en je hobby wel precies !

Het is meer een bewuste levensstijl. Ik ben niet uit op een relatie maar heb wel een gezonde seksuele appetijt! Als er een hoerenloper stopt met hoeren en tamboeren wordt hij altijd door een clan andere hoerenlopers gefeliciteerd! Aan dergelijke feiten erger ik mij dood. Dit toont aan dat de meeste hoerenlopers lopen omdat ze op zoek zijn naar liefde. Die liefde gaan ze zoeken op een plaats waar enkel en alleen seks te koop is.

 

Zo is dat jammer genoeg helaas !

Amen!
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2011, 13:17:39 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Legendarische tijden
« Reactie #4 Gepost op: 31 augustus 2011, 14:57:34 »


Neen, het was geen Roemeense en haar familie was ook niet ziek. Hoe het juist zit, weet je natuurlijk nooit of te nimmer met de dames van deugd en vreugd. Hoe dan ook, haar verhaal leek me oprecht. Ze was 33 en kwam, hoe kan het ook anders, uit één van die voormalig Oostbloklanden. Haar man, Seriosja, was een zuipschuit verheven tot de 10 de macht. Samen hadden ze een kindje. Deze dame zat altijd met dat kindje thuis terwijl Seriosja zelfgestookte vodka en aanverwante zaken in zijn lijf zat te gieten. Elke keer als hij thuiskwam en deze dame hem eten vroeg of gelijk wat, werd er duchtig op gemot en niet alleen op haar, ook op de kleine.
Deze dame is het dan afgebold en hier in de prostitutie terecht gekomen. Of ze het verhaal nu verzonnen heeft, of het nu waar is, of ze er zaken heeft aan toegevoegd of niet vermeld speelde op die moment voor mij geen rol. Ze leek me oprecht en samen hadden we een fijne tijd.
Hoe dan ook van mij heeft ze geen extra eurocent losgekregen en ik had ook de indruk dat dat niet de bedoeling was. Ik wens haar zoals reeds gezegd het beste!
Het was zeker en vast mijn beste oudejaarsnacht uit mijn leven omdat dat veel plezanter is dan met de vriendinnen van mijn maten op café of restaurant te gaan en hen om middernacht 3 kussen te moeten geven omdat de kalender dat voorschrijft.
 

Beste Roberto, ze leek alleen oprecht, net zoals Maria, die me haar verhaal deed in Villa Marisol, lees het nog een keertje terug. Ik geloof er geen ene moer meer van, alles doen ze om medelijden op te wekken, ofwel hebben ze een broer die 80 keer beide benen en armen heeft verloren in een auto-ongeval, oftewel heeft de buffalo nieuwe poten nodig, oftewel hebben ze een zieke moeder die 2000 euro ziekenhuiskosten moet betalen in Albanie per maand terwijl het gemiddeld loon daar 150 dollar is, oftewel is mama sick, papa drunk.
De naakte waarheid is dat meneer de schoenenverkoper centen nodig heeft end at ze daar moeten voor neuken.
Ben ik te hard? Goed, ik was ook een watje, en mij pakte het ook vroeger.
Als ik nu zulk verhaal hoor, is het een teken dat ik verkeerd bezig ben, dus gewoon de lul terug in het mondje en verder pijpen, slet, want de pimp heeft centen nodig en jij gaat daar voor werken.
Hier is mijn verhaal van september 2009 in Villa Marisol, over Maria. Nu geloof ik daar geen ene moer meer van, ze wou gewoon iemand plukken met dat fabeltje en het is haar serieus goed gelukt ook nog.
Als een vrouw je de waarheid vertelt, dan heeft ze ofwel te veel gezopen, ofwel slaapt ze en droomt ze, en dan nog geloof ik er maar een tiende van, neen, een honderdste...
http://erpeelover.blogspot.com/2010/01/maria.html


Ik huiver nog steeds, maar toch minder nu, met al die leugens....




sexmachine



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Legendarische tijden
« Reactie #5 Gepost op: 31 augustus 2011, 15:07:19 »
Inderdaad, waarde sexmachine zoals ik al schreef leek ze oprecht en heeft ze GEEN eurocent losgekregen!
Wat jij schrijft van lul in het mondje en zuigen zo is het en zo hoort het.
Maar jij kent me goed genoeg en weet dat ik geen profiteur ben, ik had 80 euro afgetikt (de kamerhuur) en heb haar daarvoor een half uur kunnen bonken. Ik wil van een betaalde dame voor dat "schamel" bedrag geen hele nacht seks.

Wat je zegt over als je zo'n verhaal hoort, ben je verkeerd bezig daar volg ik je wel in. Maar goed ik was alleen, het was oudejaarsnacht en het verhaal gebeurde na de seks. Dus had ik 30 euro bijgetikt om de hele nacht te blijven wat ook is gebeurd.
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2011, 15:10:05 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Legendarische tijden
« Reactie #6 Gepost op: 31 augustus 2011, 15:57:38 »
Neen neen neen, Roberto, ik las je kort verhaaltje en ik dacht onmiddellijk aan Maria.
Het was bij mij ten tijde Villa Marisol, mijn Bulgaarse Metworst tijd.
Ik kan daar boeken over schrijven, over de bijna moordpartij, over de pimps, over hoe meiden mannen uitzogen, over jaloezie, over ellende, afgunst, maar ook over de mensjes daar.
Het waren de zwaarste twee maanden uit mijn ganse leven (foots heeft me er net op tijd weggehaald, ik was veranderd van erpeelover in een compleet wrak, hij kan het getuigen, en ik ben foots dankbaar dat hij me van mijn ondergang heeft gered daar), twee maanden leven tussen de hoertjes in een saunaclub.
Ik raad het iedereen aan het eens te proberen, ik denk niet dat iemand het overleeft, je komt er gewoon uit als een compleet wrak, gestoord, de kop kapot gefickt, je trekt je de ellende aan, je wordt bedot, bedrogen, je ziet alles achter de schermen, de duistere zijde. En toch is het een ervaring die ik nooit had willen missen.
Als ik ooit genoeg tijd heb, doe ik mijn verhaal helemaal, ik ken geen meid meer van destijds die nog werkzaam is, en dan laat ik het beest eens volledig los. Onvoorstelbaar eigenlijk, dat ik dat nog kan navertellen.
Ik heb bloed gezien van in de kelder tot de bovenverdieping, meiden die mekaar met warmhoudketels en pedaalemmers de kop insloegen, opengespatte hoofden, diepe wonden, opengereten armen, ellende, verdriet, geluk.


Maar vooral dit onthou ik eruit, de eerste die me nog voorstelt meer dan een dag in een saunaclub te blijven, die sla ik op zijn bakkes zo hard ik kan, want dat is dus doffe  ellende zoeken.
Fuck them and forget them, betaal hen waarvoor je kwam en trek je van hun ellende niks aan.
Een hoer kan niet geholpen worden omdat ze niet wil geholpen worden. Ze wil GELD. Punt ander lijn. En de rest is bullshit, en zoals we allen weten stinkt dat geweldig, stierenstront..... .


Dit is trouwens het verhaal over Dani, mijn favorietje in Villa Marisol. Who the fuck is Dani? Soms vraag ik me af wat er van haar moet geworden zijn, maar wedden dat ze zich beter redt dan mij? Het doet me nog steeds wat als ik dat truglees, en ik geniet er nog van, maar uiteindelijk was het ook 2 maanden doffe ellende. Lees maar eens over een nachtje in Villa Marisol of WHO THE FUCK IS DANI.....
http://erpeelover.blogspot.com/2010/01/column-who-fuck-is-dani.html


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
Legendarische tijden
« Reactie #7 Gepost op: 31 augustus 2011, 20:02:24 »


Neen, het was geen Roemeense en haar familie was ook niet ziek. Hoe het juist zit, weet je natuurlijk nooit of te nimmer met de dames van deugd en vreugd. Hoe dan ook, haar verhaal leek me oprecht. Ze was 33 en kwam, hoe kan het ook anders, uit één van die voormalig Oostbloklanden. Haar man, Seriosja, was een zuipschuit verheven tot de 10 de macht. Samen hadden ze een kindje. Deze dame zat altijd met dat kindje thuis terwijl Seriosja zelfgestookte vodka en aanverwante zaken in zijn lijf zat te gieten. Elke keer als hij thuiskwam en deze dame hem eten vroeg of gelijk wat, werd er duchtig op gemot en niet alleen op haar, ook op de kleine.
Deze dame is het dan afgebold en hier in de prostitutie terecht gekomen. Of ze het verhaal nu verzonnen heeft, of het nu waar is, of ze er zaken heeft aan toegevoegd of niet vermeld speelde op die moment voor mij geen rol. Ze leek me oprecht en samen hadden we een fijne tijd.
Hoe dan ook van mij heeft ze geen extra eurocent losgekregen en ik had ook de indruk dat dat niet de bedoeling was. Ik wens haar zoals reeds gezegd het beste!
Het was zeker en vast mijn beste oudejaarsnacht uit mijn leven omdat dat veel plezanter is dan met de vriendinnen van mijn maten op café of restaurant te gaan en hen om middernacht 3 kussen te moeten geven omdat de kalender dat voorschrijft.
 

Beste Roberto, ze leek alleen oprecht, net zoals Maria, die me haar verhaal deed in Villa Marisol, lees het nog een keertje terug. Ik geloof er geen ene moer meer van, alles doen ze om medelijden op te wekken, ofwel hebben ze een broer die 80 keer beide benen en armen heeft verloren in een auto-ongeval, oftewel heeft de buffalo nieuwe poten nodig, oftewel hebben ze een zieke moeder die 2000 euro ziekenhuiskosten moet betalen in Albanie per maand terwijl het gemiddeld loon daar 150 dollar is, oftewel is mama sick, papa drunk.
De naakte waarheid is dat meneer de schoenenverkoper centen nodig heeft end at ze daar moeten voor neuken.
Ben ik te hard? Goed, ik was ook een watje, en mij pakte het ook vroeger.
Als ik nu zulk verhaal hoor, is het een teken dat ik verkeerd bezig ben, dus gewoon de lul terug in het mondje en verder pijpen, slet, want de pimp heeft centen nodig en jij gaat daar voor werken.
Hier is mijn verhaal van september 2009 in Villa Marisol, over Maria. Nu geloof ik daar geen ene moer meer van, ze wou gewoon iemand plukken met dat fabeltje en het is haar serieus goed gelukt ook nog.
Als een vrouw je de waarheid vertelt, dan heeft ze ofwel te veel gezopen, ofwel slaapt ze en droomt ze, en dan nog geloof ik er maar een tiende van, neen, een honderdste...
http://erpeelover.blogspot.com/2010/01/maria.html


Ik huiver nog steeds, maar toch minder nu, met al die leugens....




sexmachine

En toch .... stel dat het wel waar is ?!  Zelfs al is er maar 1/10e van waar, dan is het nog bedroevend.
 
Jaja, ik ben maar een sul, maar een brave sul.
 
Jabber

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Legendarische tijden
« Reactie #8 Gepost op: 31 augustus 2011, 20:04:40 »
Is een sul niet altijd braaf dan? ;D

Heb jij geen LEGENDARISCHE tijden beleefd Jabber?

Want tot nu heeft alleen kameraad Sexmachine mij geantwoord!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Legendarische tijden
« Reactie #9 Gepost op: 31 augustus 2011, 20:45:09 »


Neen, het was geen Roemeense en haar familie was ook niet ziek. Hoe het juist zit, weet je natuurlijk nooit of te nimmer met de dames van deugd en vreugd. Hoe dan ook, haar verhaal leek me oprecht. Ze was 33 en kwam, hoe kan het ook anders, uit één van die voormalig Oostbloklanden. Haar man, Seriosja, was een zuipschuit verheven tot de 10 de macht. Samen hadden ze een kindje. Deze dame zat altijd met dat kindje thuis terwijl Seriosja zelfgestookte vodka en aanverwante zaken in zijn lijf zat te gieten. Elke keer als hij thuiskwam en deze dame hem eten vroeg of gelijk wat, werd er duchtig op gemot en niet alleen op haar, ook op de kleine.
Deze dame is het dan afgebold en hier in de prostitutie terecht gekomen. Of ze het verhaal nu verzonnen heeft, of het nu waar is, of ze er zaken heeft aan toegevoegd of niet vermeld speelde op die moment voor mij geen rol. Ze leek me oprecht en samen hadden we een fijne tijd.
Hoe dan ook van mij heeft ze geen extra eurocent losgekregen en ik had ook de indruk dat dat niet de bedoeling was. Ik wens haar zoals reeds gezegd het beste!
Het was zeker en vast mijn beste oudejaarsnacht uit mijn leven omdat dat veel plezanter is dan met de vriendinnen van mijn maten op café of restaurant te gaan en hen om middernacht 3 kussen te moeten geven omdat de kalender dat voorschrijft.
 

Beste Roberto, ze leek alleen oprecht, net zoals Maria, die me haar verhaal deed in Villa Marisol, lees het nog een keertje terug. Ik geloof er geen ene moer meer van, alles doen ze om medelijden op te wekken, ofwel hebben ze een broer die 80 keer beide benen en armen heeft verloren in een auto-ongeval, oftewel heeft de buffalo nieuwe poten nodig, oftewel hebben ze een zieke moeder die 2000 euro ziekenhuiskosten moet betalen in Albanie per maand terwijl het gemiddeld loon daar 150 dollar is, oftewel is mama sick, papa drunk.
De naakte waarheid is dat meneer de schoenenverkoper centen nodig heeft end at ze daar moeten voor neuken.
Ben ik te hard? Goed, ik was ook een watje, en mij pakte het ook vroeger.
Als ik nu zulk verhaal hoor, is het een teken dat ik verkeerd bezig ben, dus gewoon de lul terug in het mondje en verder pijpen, slet, want de pimp heeft centen nodig en jij gaat daar voor werken.
Hier is mijn verhaal van september 2009 in Villa Marisol, over Maria. Nu geloof ik daar geen ene moer meer van, ze wou gewoon iemand plukken met dat fabeltje en het is haar serieus goed gelukt ook nog.
Als een vrouw je de waarheid vertelt, dan heeft ze ofwel te veel gezopen, ofwel slaapt ze en droomt ze, en dan nog geloof ik er maar een tiende van, neen, een honderdste...
http://erpeelover.blogspot.com/2010/01/maria.html


Ik huiver nog steeds, maar toch minder nu, met al die leugens....




sexmachine

En toch .... stel dat het wel waar is ?!  Zelfs al is er maar 1/10e van waar, dan is het nog bedroevend.
 
Jaja, ik ben maar een sul, maar een brave sul.
 
Jabber
Stel dat het waar is, ja ja, stel dat ons kat een koe was, dan kon je ze melken achter de stoof  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal