Auteur Topic: Verversrui 20/1, Anna  (gelezen 2449 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/1, Anna
« Gepost op: 17 september 2011, 20:58:39 »

Een tijd geleden ben ik op een nacht eens het schipperskwartier ingedoken, en heel toevallig ben ik bij Anna terechtgekomen.
Want ze lachte zo lief en ze lachte zo lief en ze bleef zo lief lachen twee meter hoog.
Anna is totaal NIET mijn type, en zeker geen pistolmeisje, ik schat haar een meter 70 met natuurlijke c(grote c) cup, en lang blond haar.
Ik koos voor een halfuurtje...................................................
.....................................sm   :-\
Dat deed ze goed, soft maar goed, het enige spijtige is dat ze dan ook helemaal NIETS uittrekt en dat je dan ook enkel dat krijgt.
Euh, was de service niet goed? Jawel hoor, ze doet het heel erg goed, en varieert, alleen duurt het halfuurtje in het skw geen halfuurtje en is de instapprijs daarvoor 100 euro.
Maar ik was tevreden, alhoewel ik meer van het hardere werk hou, maar daar kan Anna dan alweer niks aan doen.
Ze doet haar uiterste best, en is een meid die misschien niet de mooiste is (alhoewel, ze is een beetje het grotere type, niet dat kleine Oostblokmeisje wat ik nu al enkele jaartjes gewend ben) maar verdient haar plaatsje toch en geeft waar voor je centjes.
We zijn ook verwend geraakt op alle gebied de laatste jaren, nietwaar?


Een goede ervaring, en een geluk dat ik haar niet heb geneukt, want mijne kleine raakt er waarschijnlijk geen kant bij ha ha


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 17 september 2011, 21:55:20 door Rolly »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/1, Anna
« Reactie #1 Gepost op: 17 september 2011, 22:24:33 »
Dan zijn Pistol Pete en Sexmachine gebuisd! De mooie Anna kan niet worden afgekeurd op schoonheid! Het is een echt Robert - meisje!. ^-^ Zoals ook Nicole, Ambra, Loredana, Agnieszka en Natasha dat zijn!

Een meter 70, blond, natuurlijke C - cups! Mijn stoppen sloegen door een half jaar geleden toen ze mij ook die lieve lach gaf.

Ik heb haar geneukt maar weet dat het allemaal maar zo zo was! Pas op, zeker geen bedriegster, sympathiek en zeker niet slecht!
Gewoon niks extra's. Hoe dan ook ik ging content buiten want ik had zonder gezaag mijn ding mogen doen waarbij ze niet naar de klok keek. Geen topper maar gewoon degelijk.

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/1, Anna
« Reactie #2 Gepost op: 17 september 2011, 22:28:18 »
Ja, inderdaad meer het Natasha en Agneska type, groot en natuurlijke borsten en lovehandles, dus gewoon iets bredere heupen.
Je moet me begrijpen, Roberto, in dat soort vrouwen raakt mijn klein piemeltje geen kant, en dan moet ik te lang stoepmen en moet de dame te lang werken voor haar centen, ha ha


Ze is helemaal niet slecht, ze doet het gewoon goed, wat ze moet doen, maar terugkeren zit er voor mij voorlopig niet in


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal