Auteur Topic: Villa Tinto 33, Maria (dagshift)  (gelezen 134231 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #30 Gepost op: 26 november 2013, 14:40:36 »
Vetzakske, mooie recensie  :111:


Eierstokken en andere clitorisgerelateerde vreemde objecten geef ik aan fikkie, maar iedereen doet waar hij zin in heeft  ;D :dance2
Ik ben ook een vetzakske, ha ha, en als jij graaf beffertje beffertje speelt, dat kan en mag, zolang jij het maar naar je zin hebt  :douchen :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Raul83

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #31 Gepost op: 3 februari 2014, 19:30:23 »
Ondertussen al enige tijd op VT33 en nog altijd even geil  :039:

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #32 Gepost op: 3 februari 2014, 19:42:11 »
Adres aangepast.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #33 Gepost op: 13 april 2014, 18:55:15 »
Adres aangepast.
Er is hier totaal NIETS aangepast; Maria staat reeds ca 2 maand op VT 33, maar hier nog steeds op haar oud adres VT 12.  :pica
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33 Maria
« Reactie #34 Gepost op: 13 april 2014, 21:43:58 »
Adres aangepast.
Er is hier totaal NIETS aangepast; Maria staat reeds ca 2 maand op VT 33, maar hier nog steeds op haar oud adres VT 12.  :pica

Dank voor je alweer nuttige bijdrage; Maria staat dus op VT 33.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33 Maria
« Reactie #35 Gepost op: 21 september 2016, 18:32:05 »
Maria heeft wat langer verlof genomen dan we van haar in het verleden gewoon waren, maar nu is ze terug :azn: in al haar glorie !!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Antwerpener

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33 Maria
« Reactie #36 Gepost op: 29 maart 2017, 13:45:18 »
Beste medewandelaars,

Twee weken geleden afgezakt naar deze dame, na vele lovende reacties over haar.

Heel het process gebeurd als volgt: Ze wast zich uitgebreid, wrijft zich lange tijd met haar lichaam tegen u. Steekt u hoofd tussen haar borsten en vervolgens steeds lager en lager tot je haar vrijwel 'verplicht'  :lol moet beffen, dit kan best lang duren. Gevolgd door een redelijke oraal gedeelte van haar kant. Uiteindelijk de beste positie dat je haar kunt pakken is doggy met zicht op haar zalige kont.

Voordelen: Absoluut lekkere lichaam voor haar leeftijd. Voor de liefhebbers: GFE voor een zachte prijs...

mvg

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33 Maria
« Reactie #37 Gepost op: 6 september 2017, 23:49:32 »
Ze was meer dan twee maanden met verlof (en dat was langer dan wat vele wandelaars verwacht hadden; er waren er zelfs bij die al aan het panikeren waren !), :dance2 maar nu is ze terug in al haar glorie : de onvolprezen Maria !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline CBD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33 Maria
« Reactie #38 Gepost op: 2 december 2017, 20:10:02 »
Na mijn eerdere ontmoeting met Michaella en een bakkie koffie tegen de kou, ging ik eigenlijk op zoek naar Natascha in VT. Ze was bezet en na een paar rondjes gelopen te hebben nog steeds geen Natascha. Toen ik verder de VT in liep zag ik dat Maria vrij was en laat ik die nou ook net al een tijdje in het vizier hebben. Ze zag mij ook en probeerde op subtiele wijze mijn aandacht te trekken, wat eigenlijk al niet meer nodig was, want ik had mijn keuze al gemaakt.
Na een korte kennismaking, hebben we ons beide opgefrist en zijn we op bed beland. Ze ging lekker tegen me aan liggen en al zoenend begon ze me lekker op te warmen.
Ik gaf aan dat ik haar ook graag even wilde verwennen en dat heb ik geweten! Wat er vervolgens gebeurde heb ik nog niet vaak of eigenlijk nog nooit meegemaakt. Ik merkte al gauw dat ze echt opgewonden raakte en ze begon me ook te dirigeren, ze gaf aan wat ze wilde en stuurde mijn hoofd ook regelmatig verschillende kanten op. Dit ging zo lange tijd door, tot ik dacht dat ik het niet meer vol zou houden, maar ze gunde me geen adempauze :lol_hitting:, want er zat een orgasme aan te komen. Uiteindelijk kwam ze heel heftig klaar en hebben we een tijdje liggen knuffelen totdat ze weer bij was gekomen.
Daarna werd ik getrakteerd op een echt goeie pijpbeurt, waarbij ik een orgasme voelde opborrelen, dat heb ik bijna nooit, als het met condoom gebeurt en zeker niet als ik net daarvoor
ook al een keer klaargekomen ben. Dus heb haar gevraagd te stoppen en heb ik haar eerst even in missio genomen en op z\'n hondjes afgemaakt en het kwam uit mijn tenen dit keer.
Bijzonder ervaring met zeer bijzondere vrouw. Was het geld dubbel en dwars waard, top!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33 Maria
« Reactie #39 Gepost op: 3 december 2017, 12:45:23 »
Ik had Maria een beetje opzij gezet op mijn voorkeurslijstje maar als ik dit nu weer lees dan krijg ik toch weer goesting om haar eens te bezoeken   :sex

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33 Maria (dagshift)
« Reactie #40 Gepost op: 8 september 2019, 17:56:39 »
Heel wat wandelaars waren al aan't panikeren omdat Maria al een tijd afwezig was...
Ik kan hen geruststellen: ze is terug, in al haar glorie  !!!
 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33 Maria (dagshift)
« Reactie #41 Gepost op: 23 september 2019, 17:22:46 »
Heel wat wandelaars waren al aan't panikeren omdat Maria al een tijd afwezig was...
Ik kan hen geruststellen: ze is terug, in al haar glorie  !!!
 :welcome:
Onmiddellijk na haar terugkeer was deze topper maar af en toe aanwezig, waardoor ik door sommige medewandelaars zowaar als een "leugenaar" ;D ::) ;) werd bestempeld...
Blijkbaar heeft ze "haar draai" nu toch wel terug gevonden: de laatste dagen was ze constant paraat, en zo hoort het ook !
Dus, nogmaals:
 :welcome:     Maria  !!!!!!!!
« Laatst bewerkt op: 23 september 2019, 17:46:06 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33, Maria (dagshift)
« Reactie #42 Gepost op: 6 december 2019, 17:58:01 »
De laatste tijd had deze topper :xrated woensdag en donderdag als vaste vrije dagen, maar het was me opgevallen dat ze gisteren wél aanwezig was.
Heb vandaag van een goeie klant vernomen dat ze voortaan enkel op woensdag- welverdiend- op haar lauweren zal rusten.... :nofuck
« Laatst bewerkt op: 6 december 2019, 18:05:04 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33, Maria (dagshift)
« Reactie #43 Gepost op: 4 juli 2021, 16:11:13 »
Momenteel werkt Maria elke dag tot 15:00, nog steeds op VT 33.

Offline Silverfox

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33, Maria (dagshift)
« Reactie #44 Gepost op: 4 augustus 2021, 16:33:29 »
Al 10-tallen keren voorbij dit raam gewandeld in de hoop eens een glimp van haar op te vangen aangezien de onderstaande lovende recensies mij toch benieuwd hebben gemaakt. Helaas steeds bezet.
Weet er iemand of zij ergens adverteert en/of telefonisch bereikbaar is om een afspraak te maken aub?

Mvg,