Auteur Topic: Naar wat luistert de hoerenloper?  (gelezen 643956 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #30 Gepost op: 15 oktober 2011, 16:08:01 »
Die gast lijkt Roberto wel bij de hoeren. Gelukzalige glimlach op de smoel. Verstand op nul en knallen! ;D
I don't mind what people say!

D*Note - Shed My Skin
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #31 Gepost op: 19 oktober 2011, 23:25:29 »
Dit liedje zit in mijn head!
Stan Van Samang - All in my head
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #32 Gepost op: 20 oktober 2011, 00:14:51 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #34 Gepost op: 20 oktober 2011, 21:02:34 »
Ha onze trotse Spanjaard stemt op een Spaanstalige die alleen maar in het Engels zingt, omdat ze haar Spaans (bewust) vergeten is.


Nee ik kies voor echt temperament, niet uit Spanje, maar uit het land van " passie met poeder"


De enige echte Shakira


Shakira - Loca (Spanish Version) ft. El Cata


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #35 Gepost op: 20 oktober 2011, 22:57:14 »
Ha onze trotse Spanjaard stemt op een Spaanstalige die alleen maar in het Engels zingt, omdat ze haar Spaans (bewust) vergeten is.

Haar Spaans bewaart ze voor de echte romantiek  8). Hier met haar ex-vriend die ook met Pitbull een hit heeft

jenifer lopez y marc anthony no me ames
« Laatst bewerkt op: 20 oktober 2011, 23:04:03 door Picasso »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #36 Gepost op: 20 oktober 2011, 23:14:22 »
Een echte kenner die Pica en romantiek is haar niet vreemd, want ik ben de tel aan vriendtjes van jlo kwijtgeraakt.
Maar eerlijk is eerlijk, Jlo het is geen Spaanse en ook geen hoer.


Mijn ultime zoektocht is een Spaanse hoer, want die schijnen heel erg zeldzaam te zijn.
De nicht van mijn ex woonde in Spanje en was hoer, ze had een Spaans (of NL) paspoort, sprak vloeiend Spaans maar was Filipijnse en zo heet als mijn frietpan.


Groet, Foots  O0


Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #37 Gepost op: 20 oktober 2011, 23:21:45 »
Lucia in GT is Spaans, maar in Duitsland geboren en opgegroeid. Erg mooie dame maar met zeer slechte service. Antonella in GT is half Spaans/half Duits, deze dame heeft wel zeer goede service. Mali, nieuwe dame in GT is ook half Spaans/half Duits maar met een minder mooi gezicht, haar service is ook zeer goed.
In Spaanse clubs werken overigens bijna alleen maar Roemeense en Latijns-Amerikaanse dames. Ook daar tref je zelden een Spaanse aan, maar komt weleens voor.

Een echte kenner die Pica en romantiek is haar niet vreemd, want ik ben de tel aan vriendtjes van jlo kwijtgeraakt.
Maar eerlijk is eerlijk, Jlo het is geen Spaanse en ook geen hoer.


Mijn ultime zoektocht is een Spaanse hoer, want die schijnen heel erg zeldzaam te zijn.
De nicht van mijn ex woonde in Spanje en was hoer, ze had een Spaans (of NL) paspoort, sprak vloeiend Spaans maar was Filipijnse en zo heet als mijn frietpan.


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 20 oktober 2011, 23:29:20 door Picasso »

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #38 Gepost op: 21 oktober 2011, 00:44:47 »
Ook ik zie overigens graag meer Spaanse dames in het vak want ik val behoorlijk op mijn landgenotes. Vind het alleen erg irritant al die Roemeense leugenaars en breng graag hun leugens aan het licht. Italiaanse en Griekse hoeren zijn er volgens mij ook nauwelijks; volgens mij gaat het dan om allemaal Balkanshit.

Lucia in GT is Spaans, maar in Duitsland geboren en opgegroeid. Erg mooie dame maar met zeer slechte service. Antonella in GT is half Spaans/half Duits, deze dame heeft wel zeer goede service. Mali, nieuwe dame in GT is ook half Spaans/half Duits maar met een minder mooi gezicht, haar service is ook zeer goed.
In Spaanse clubs werken overigens bijna alleen maar Roemeense en Latijns-Amerikaanse dames. Ook daar tref je zelden een Spaanse aan, maar komt weleens voor.

Een echte kenner die Pica en romantiek is haar niet vreemd, want ik ben de tel aan vriendtjes van jlo kwijtgeraakt.
Maar eerlijk is eerlijk, Jlo het is geen Spaanse en ook geen hoer.


Mijn ultime zoektocht is een Spaanse hoer, want die schijnen heel erg zeldzaam te zijn.
De nicht van mijn ex woonde in Spanje en was hoer, ze had een Spaans (of NL) paspoort, sprak vloeiend Spaans maar was Filipijnse en zo heet als mijn frietpan.


Groet, Foots  O0

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #39 Gepost op: 21 oktober 2011, 15:25:41 »
Ook ik zie overigens graag meer Spaanse dames in het vak want ik val behoorlijk op mijn landgenotes. Vind het alleen erg irritant al die Roemeense leugenaars en breng graag hun leugens aan het licht. Italiaanse en Griekse hoeren zijn er volgens mij ook nauwelijks; volgens mij gaat het dan om allemaal Balkanshit.



Pica,


Kijk dat verklaart voor mij alles. Ik dacht altijd dat je als trotse Spanjaard beweerde dat er geen Spaanse hoeren waren en dat je daar net zo trots op was. En dat je daarom Roemeense etc. ontmaskerde.
Nu lees ik dat het precies omgekeerd is dat je graag Spaanse hoeren ziet en dat je een hekel hebt aan dames / mensen die zich maar anders voordoen.


Hmmmm alleen ik ben een grote Balkanshitfan (egal of ze duits of engels spreken) en van mij mogen ze zich wel voordoen als Spaans Italiaans of Grieks. Want ik versta het toch allemaal niet. Zo zie je maar soms is het een voordeel om geen talenkennis te hebben en alleen maar te concentreren om mooie dames en spetterende sessies.


P.S. Trouwens Maya in GT heeft ook een Spaanse Moeder geloof ik en ik vind ze mooi en ook nog erg goed.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #41 Gepost op: 27 oktober 2011, 21:21:18 »
Volgens mij luistert een hoerenloper vooral naar zijn instinkt om zaadjes te verspreiden.


Eigenlijk zinloos want het kost een hoop geld, levert geen enkele nazaat op en voor de ogen wordt alle met veel energie opgepompte room met condoom en al in de vuilnisbak gegooid. Pure arbeidstijdverlies van zowel dame als heer en daarbij wordt het geld van de dame ook meestal zinloos verspilt ! Dat ze er maar gauw een belasting op vinden, kunnen ze Zuid-Europa nog mee redden.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Naar wat luistert de hoerenloper?
« Reactie #43 Gepost op: 31 oktober 2011, 20:16:58 »
Voor de verliefde sullen, luister naar de lyrics! ;D

Timbaland - The Way I Are ft. Keri Hilson, D.O.E., Sebastian
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...