Auteur Topic: Kunnen hoeren wel stoppen?  (gelezen 7332 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Kunnen hoeren wel stoppen?
« Gepost op: 11 oktober 2011, 21:18:39 »
Kenners, ik wil aan jullie een vraag stellen.

We weten allemaal dat de roulatie in de prostitutie groot is. Als er een dame stopt, verschijnt er immers een andere op het appel.

Zoals jullie weten, is er voor een dame nergens meer poen te pakken dan in de wereld van het rode licht. Poen, aandacht en kadootjes waar de dames al gauw verslaafd aan geraken. Als ze stoppen valt dit alles weg.

Maar kunnen dames wel stoppen met werken? Het is niet omdat ze stoppen voor het "grote publiek" dat ze niet meer bereikbaar zijn voor hun schare trouwe en vaste klanten, voor hun big spenders zeg maar.

Ik heb vroeger met vaste dames gewerkt waar ik best wel wat geld liet. Al is dat allemaal relatief, een echte big spender ben ik nooit geweest en heb ik nooit kunnen zijn. Toch zijn een paar van die vaste dames definitief uit het straatbeeld verdwenen maar als ik gewild had, had ik hen toch nog kunnen neuken dan wel in een andere prostitutievorm.

Dus hoe zien jullie dat? Kunnen dames daadwerkelijk stoppen met werken? Of gaan ze niet meer publiekelijk werken en enkel nog hun big spenders van weleer bedienen, zodat ze maandelijks zeker zijn van een royaal inkomen? Geld het principe eens een hoer altijd een hoer?

Graag jullie mening.
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2011, 21:21:27 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Kunnen hoeren wel stoppen?
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2011, 21:50:04 »
Beste Roberto,


Interessante vraag.
En ik heb eigenlijk ook een wedervraag of hoerenlopers wel kunnen stoppen ?


Ik zal beide proberen te beantwoorden.
Hoeren kunnen stoppen, zekers, echter voor de stop is de gewenning van dik spenderen aan drugs, of andere troep kleding, tassen, troep lastig. Maar eenmaal een goede vent of zuinig leven, het kan en wordt afgebouwd op de manier zoals je al aangaf.


Hoerenlopers kunnen ook stoppen, awel helemaal stoppen, hmm valt ook niet mee, het is een gewoonte doorbreken en de benieuwdheid naar nieuwe ervaringen blijft lang trekken. Zelf ben ik zal maar zeggen in een ying yang situatie, ik geniet van het een en ook nog wel eens van wat professioneels.


Stoppen is voor beide partijen moeilijk, maar niet onmogelijk. Ik zie stoppen ook niet als hoger doel voor een hoerenloper, nee, ik voel me geen slechter mens en heb vrede met af en toe een beetje buiten de pot pissen. Stoppen voor een DVP lijkt me een stuk moeilijker.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest14

  • Gast
Kunnen hoeren wel stoppen?
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2011, 22:01:48 »
Enkel bereikbaar voor enkele vaste klanten noem ik niet gestopt

Maar,
Zolang alles goed gaat in het leven (vooral financieel), huisje boompje beestje etc
ben ik er 100% zeker van dat sommige dvp's en wandelaars ECHT gemeend kunnen stoppen

TOT het mis gaat.

ik denk dat beginnen als dvp toch niet zo'n gemakkelijke keuze is, maar als ze ooit eenmaal die knop omgedraaid hadden dan is het in een periode van financiële teloorgang bijna zeker dat ze terug beginnen. Voor sommige is dat na enkele maanden, andere enkele jaren en voor enkele gelukkige nooit.
Voor wandelaar idem, maar dan ivm seks




guest13

  • Gast
Kunnen hoeren wel stoppen?
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2011, 23:18:11 »
Kenners, ik wil aan jullie een vraag stellen.

We weten allemaal dat de roulatie in de prostitutie groot is. Als er een dame stopt, verschijnt er immers een andere op het appel.

Zoals jullie weten, is er voor een dame nergens meer poen te pakken dan in de wereld van het rode licht. Poen, aandacht en kadootjes waar de dames al gauw verslaafd aan geraken. Als ze stoppen valt dit alles weg.

Maar kunnen dames wel stoppen met werken? Het is niet omdat ze stoppen voor het "grote publiek" dat ze niet meer bereikbaar zijn voor hun schare trouwe en vaste klanten, voor hun big spenders zeg maar.

Ik heb vroeger met vaste dames gewerkt waar ik best wel wat geld liet. Al is dat allemaal relatief, een echte big spender ben ik nooit geweest en heb ik nooit kunnen zijn. Toch zijn een paar van die vaste dames definitief uit het straatbeeld verdwenen maar als ik gewild had, had ik hen toch nog kunnen neuken dan wel in een andere prostitutievorm.

Dus hoe zien jullie dat? Kunnen dames daadwerkelijk stoppen met werken? Of gaan ze niet meer publiekelijk werken en enkel nog hun big spenders van weleer bedienen, zodat ze maandelijks zeker zijn van een royaal inkomen? Geld het principe eens een hoer altijd een hoer?

Graag jullie mening.

Persoonlijk ken ik het geval van een DVP die een apotheker aan de haak sloeg.  Samen begonnen ze een nieuw leven.
 
En de DVP, zij werd doodongelukkig ! Vroeger moest ze geen verantwoording afleggen, kon doen en laten wat ze wou, en kon met geld gooien dat het kletterde !!!  Nu verveelt ze zich, vreet zich vetter en vetter, ....
 
Nu is ze afhankelijk van de man die haar wou redden, en dat wil ze niet, ze wil niet afhankelijk zijn, van niemand niet !
 
Ook het milieu en leven waarin ze zich bevinden, is volgens mij moeilijk los te laten !  De aandacht, de attenties, ....
 
Het is volgens mij heel moeilijk voor een DVP om te stoppen, tenzij ze met haar hele vergaarde kapitaal naar het land van oorsprong terug gaat, en daar nog een veel royaler leven kan leiden tot het einde van haar dagen.
 
Mijn persoonlijke mening: het is heel moeilijk voor een DVP om te stoppen ! Waar gaat ze nog werken aan normale tarieven ?  Ze zal altijd terugdenken aan die tijd van het groffe geld.
 
Jabber
 

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Kunnen hoeren wel stoppen?
« Reactie #4 Gepost op: 12 oktober 2011, 00:00:22 »
En ik heb eigenlijk ook een wedervraag of hoerenlopers wel kunnen stoppen ?

Ik kan enkel voor mezelf antwoorden maar ik weet dat ik niet kan stoppen. Voor mij is er dus geen weg terug. Helaas of gelukkig dat weet ik niet en dat zal de tijd me vroeg of laat vertellen.

Ik ben zeker geen vrouwenmagneet, anders was ik ook niet bij de hoeren terecht gekomen...

Toch merk ik dat geen enkele moeite doe in het onbetaalde circuit een dame en eventueel wip te versieren. Mijn vrienden (leeftijdsgenoten) gaan ook zo nu en dan naar de hoeren maar doen toch al het mogelijke om een - voor de maatschappij dan - een normaal leven op te bouwen.

Bij mij beheerst wandelen en alles wat met prostitutie te maken heeft mijn leven. Helaas of gelukkig...

Ik heb een soort van heilig vuur naar nieuwe ervaringen.
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2011, 00:08:09 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Kunnen hoeren wel stoppen?
« Reactie #5 Gepost op: 12 oktober 2011, 22:36:34 »
Roberto,


Ik denk (voor wat het waard is) dat jou instelling je veel verder brengt dan je collega vrienden die erom zitten te pushen.
Normaal leven kan in de huidige maatschappij veel gemakkelijker met jouw instelling en je collega vrienden zullen er pas na een dure scheiding achter komen.


Awel ik vind je heel normaal, zelfs een gezonde houding hebt en ik kan je vertellen dat ik als je wat ouder bent deze onafhankelijkheid van een vaste kut je zwaar kwalik wordt genomen door de " nette" vrouwen om je heen, maar in mijn ogen heb je groot gelijk.


En of je ooit stopt met wandelen ? Egal, stoppen met neuken kan ook nog, maar laat je dan in elk geval met enige regelmaat pijpen door een slet waar je finacieeel niet aan gebonden bent, tenzij voor de van te voren vastgelegde termijn van een half of een heel uur.


Groet, Foots  O0


P.S. Ik leef als een vrijgezel die van goed eten houd en tegenwoordig eet ik vaak thuis.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Kunnen hoeren wel stoppen?
« Reactie #6 Gepost op: 13 oktober 2011, 00:13:49 »
De woorden ... en de DVP, ze werd ongelukkig....


Jabbertje, je weet het.


Eerst en vooral, borderline hebben is fijn, je kan mensen verrot schelden, de duivel aandoen en nadien de schuld steken op die "enge ziekte".
Volgens mij is borderline in het leven geroepen voor wangedrag, onbesluitbaarheid, onuitstaanbaarheid en drang naar vernietiging van andere levende wezens....
...en daarbij giet je een tikkeltje (een hele emmer) egoïsme, een zelfingenomenheid van 't kan nie meer op, een hele boterberg ellendige verhaaltjes en smeekbedes, woedeuitbarstingen en mensen haten die echt om je geven.
Meng dit alles en overgiet dit gerecht met een portie zelfingenomenheid om u tegen te zeggen, en je hebt de perfecte hoer gecreëerd, die zich alles permiteert omdat ze "borderline" heeft.
En ja, het is erg, borderline hebben, maar leven met een borderliner is nog veel veel erger, vraag maar aan de apother waar Jabber het over had......
Weglopen, mensen vervloeken, dingen doen die niemand maatschappelijk aanvaardt, het kan als je hoer bent, want je bent gecatalogeert als een borderliner.
Alle hoertjes hebben een min of meer ernstige vorm van het fenomeen dat borderline heet.


Gewoon een vrijgeleide om mensen kapot te pesten, kapot te maken, financieel te plukken en er nog mee wegkomen ook.
God, geef mij dan maar borderline in de ergste graad......


Ach, ze kunnen er nooit mee stoppen, zoals het gezegde "eens een hoerenloper, altijd een hoerenloper" klopt als een bus, zo klopt ook "eens een hoer, altijd een hoer". Dat klopt als een bus, en neen, ze gaan niks anders doen.
Ze verdienen (of het nu voor hen is of niet) bergen geld en geven evenveel uit dan ze kunnen binnenrijven.
De meeste hoertjes die ik ken hebben geen gat in hun hand, ze hebben gewoon geen hand meer, daar waar die ooit zat is enkel een groot gat te bespeuren.
En dat, beste vrienden, dat is echt een ziekte.
Hoe erg ze borderline gebruiken als uitvlucht voor hun wangedrag, des te erger is hun ziekte en die noem ik 'koopwoede'.
Ga in Antwerpen langs de duurdere shops (neen, ik praat niet van de Coolcat of aanverwante shops) en je ziet enkel "jeanetten", hoertjes, rijke joden en pimps.
Vrienden, we praten over de duurdere shops, waar een jeans 1800 tot 5000 euro kost, een sjakos 1500 tot 5000, en een paar schoentjes 750 tot 2000. Kleedjes gaan vlot de deur uit voor 3700 euro en meer. Ja, die shops. Die leven gewoon van de hoertjes.
Geregeld zag ik er een Laura, Laetitia of aanverwant hoertje binnenstappen en met briefjes van 500 stooien zoals ik eurocenten uitgeef.
De echte ziekte van de hoertjes is hun koopwoede, en niks anders.




En neen, dat geven ze niet op, ook niet na hun hoerenbestaan. Ze hebben dat nu eenmaal in zich van iedere maand (en ik overdrijf NIET) van 8 tot 20000 euro aan kleding uit te geven, en dat krijg je er nooit uit.
Je kan moeite doen, maar je verliest de oneerlijke strijd.


Dus kunnen ze stoppen? ooit moeten ze stoppen, ander en jongeren in de plaats, maar dan begint het probleem.
Geen centen meer maar toch nog die koopwoede, en als ze hun zin niet krijgen....juist ja, dan gaan ze hun wangedrag afschuien op die "enge ziekte" borderline die ze hebben.


Gewoon geen huis mee te houden, met de hoertjes.


En als jullie nu denken dat ze een rijke ouwe aan de haak gaan slaan, no way, want dan komt het verhaal van jabber te boven.
Een goede twee jaar geleden sprak ik er met eentje die (slikken heren) een aanbod had gekregen van een zakenman van 60.
Het voorstel luidde als volgt: 20000 euro iedere maand om te spenderen aan kledij en aanverwante luxe-artikelen, en 10000 euro netjes op de bank gestort, tot het einder zijne dagen.
Zijn voorwaarde was simpel, ze moest mee met hem gaan eten, seksen zonder condoom en als hij thuis was moest ze bij hem thuis blijven.
Zijn voorstel werd weggelachen, ik vertaal het in het Nederlands: Jij denkt toch niet dat ik met zo een lelijkaard ga tongzoenen, of mee in mijn favoriete shops kom, of hem ga neuken of bij hem thuis ga opgesloten zitten? Vergeet het, voor geen miljoen per maand.


Ik steek het op hun enge ziekte dat ze niet meer helder kunnen denken, ha ha.
Gewoon zotte wijven zijn het die geen besef meer hebben van de waarde van geld. Hoe kan het ook anders, wijven die op drie dagen evenveel verdienen dan een normale mens op een maand, dat moet mislopen. Ze hebben al geen besef van het slijk der aarde en als ze maar kunnen uitgeven, dan is het leven fijn.
Ik heb er eentje gekend die op een zes maand de som van 150 000 euro er doordraaide, zonder verpinken.
Geen grapje, wel, vrienden, dat krijgt een normaal werkende mens zijn hele leven niet bijeengespaard, en madame draait dat erdoor in een klein half jaar.
En neen, geen wagen of huis, gewoon aan dure kledij, wat plastieken doktoren die wat botox spuiten en wat kwakzalvers die wat dure cremes verkopen waar ze jong van blijven.


Ik zal het nog duidelijker stellen, voor diegenen die het nog niet snappen. Ze zijn verslaafd aan geld en aan hun koopwoede, een per een, allemaal. En om dat te bereiken hebben ze die centen nodig. Dus dit werk.
Van zodra ze ermee stoppen, worden het oude zatte wijven, ofwel raken ze aan de harddrugs, of moeten ze naar de bijstand, osn openbaar centrum voor marokkaans welzijn, of belanden ze in de goot. De pimp? Neen, die heeft intussen al een jongere die wel opbrengt.




Volgens voor de kat zijn het, en daar kan niemand iets aan veranderen.


Toevallig kreeg ik gisteren ook een oproep van een "vriend", ach, ik zeg hem al drie jaar dat die C van de Schippersstraat een pimp heeft, en dat hij al een huis aan die gast heeft geschonken.
Nu het te laat is komt het besef. Eerst vertelde hij steeds dat het niet waar was, dat ze hem graag zag. Ja ja, ik was 67 en zij is 26, en van de liefde wist ik nog niet veel, en het werd zomer
rob de nijs - het werd zomer.AVI


Nu begrijpt hij dat zijn Italiaanse vlam Albanees is, en dat de pimp niet alleen nieuwe velgen heeft gekocht maar ook een volledige appartementsblok en een buitenverblijf met zwembad aan het Gardameer in Italie ...   schade voor meneer: 1 huis, 1 appartement, een lening van 100000 en zijn wijffie die het nu weet. En daar moet je 67 voor geworden zijn.


geef mij maar die lekkere wijven met dikke tieten die ik 50 of 100 euro betaal, zoals uit een ander liedje van RDN


Rob de Nijs - Malle Babbe [De vrienden van Amstel live!]


Echter niet  ... maar eens dan komt de dag, dan luiden ze de klok ... als de klokken luiden is het om de financier de grond in te duwen, niet om gearmd de kerk uit te gaan.
Hoe mooi en lekker ze zijn, het zijn en blijven hoeren, en wij hoerenlopers.


Einde warrig betoog van sexmachine   
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Kunnen hoeren wel stoppen?
« Reactie #7 Gepost op: 13 oktober 2011, 00:20:52 »
Met de post van SM is alles gezegd en geschreven, in mijn ogen dan.

Graag noem ik de zaken bij naam en mag je schrijven Christina van SS 35/3. Die inderdaad niet Italiaans maar Albanees is.
Inderdaad een echte geldhoer! Haar goed recht en ze is maar waard wat die gek haar wil geven.
Als ik hoer was, melkte ik elke vent uit!

Amen.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...