Auteur Topic: Essen, Kirmesplatz (strassenstrich)  (gelezen 8792 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Essen, Kirmesplatz (strassenstrich)
« Gepost op: 16 oktober 2011, 14:11:21 »
Een goeie maat van mij wil dus niet meer mee naar Brussel, omdat hij zich niet ok voelt in de van Aarschotstraat. Ok, zo nu en dan loopt er vreemd volk, toegegeven....maar ik heb daar nog zelden last van gehad......Maar hier ga ik dus niet meer naar toe hè....(Berichtje staat maar even onder Algemeen...er is (nog)geen hoofdje Essen bij Duitsland)
Kirmesplatz Essen1

Groetjes, Rolly
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 20:00:54 door stefdev »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Essen, Kirmesplatz
« Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2011, 12:20:54 »
Ik heb de video bekeken, maar ik zie geen " probleem" naast dat deze buurt mij niet echt trekt om te wandelen.
Heb ik ergens overheen gekeken ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Essen, Kirmesplatz
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2011, 12:28:31 »
Ik heb de video bekeken, maar ik zie geen " probleem" naast dat deze buurt mij niet echt trekt om te wandelen.
Heb ik ergens overheen gekeken ?


Groet, Foots  O0
Nee, Foots. Had filmpje er bij gezet om de tippelzone te laten zien.... :)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Essen, Kirmesplatz
« Reactie #3 Gepost op: 19 oktober 2011, 12:28:46 »

Een goeie maat van mij wil dus niet meer mee naar Brussel, omdat hij zich niet ok voelt in de van Aarschotstraat. Ok, zo nu en dan loopt er vreemd volk, toegegeven....maar ik heb daar nog zelden last van gehad......

Ik hou van de sfeer in het Noordkwartier in Brussel! Prostitutie moet samenhangen met duistere figuren, een speciale sfeer, etc... Dat is nu eenmaal zo!
Dan pas voel ik mij als een vis in het water in de ramenbuurten en de tippelzones. De adrenaline moet stromen...

Anders kan ik beter naar de paters gaan, daar wordt immers ook geneukt!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Essen, Kirmesplatz
« Reactie #4 Gepost op: 19 oktober 2011, 12:32:41 »
Citaat van: roberto1989
Anders kan ik beter naar de paters gaan, daar wordt immers ook geneukt!

Nou, jij nu niet meer denk ik, ik neem aan dat je de koorknaapjes leeftijd nu wel gepasseerd bent :P
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Essen, Kirmesplatz
« Reactie #5 Gepost op: 19 oktober 2011, 15:46:32 »
Als ik nog eens naar de Stahlstrasse ga in Essen dan pik ik deze tippelzone wel mee!
Leukt me wel leuk!
Zou daar 's nachts iets te beleven zijn?
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 19:57:29 door stefdev »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest7191

  • Gast
Essen, Kirmesplatz (strassenstrich)
« Reactie #6 Gepost op: 10 juni 2014, 18:58:40 »
Deze strassenstrich in Essen kom ik altijd langs wanneer ik naar de stahlstrasse rij (ligt er 2km vandaan) en voor de verandering deze tippelzone in 2010 voor de 1e keer bezocht.

Essen Straßenstrich (Kirmesplatz) NORDFICK

1e wat me opvalt:
Je rijdt rondjes langs een 1-richtingsroute die is aangelegd op het terrein. Dit betekent dus file rijden en als je voorganger een gesprekje met een dame aangaat, kun je zo 5min een beetje dom zitten te wachten

2e wat me opvalt:
Dames lopen er wat ****ige bij dan in de rosse buurten in het ruhrgebied

Wat me slecht bevalt:
Halverwege me 1e rondje heb ik een blonde russische aan mijn raamportier hangen. Binnen notime trekt ze het portier open en gaat zonder te vragen in mijn auto zitten . Ze begint wat in mijn kruis te fruniken en zegt dat ik met haar mee moet haar caravan in.
Zeg beleefd of ze mijn auto weer wil verlaten, maar deze dame blijft zitten en zegt dat ik een rondje met haar moet rijden.
Halverwege het rondje geef ik aan dat ik naar huis ga en de tippelzone verlaat en vraag nog een keer of ze mijn auto wil verlaten. Hierop reageert deze dame kwaad en dreigt de politie erbij te halen .
Heb haar teruggereden naar de caravan en daar is ze kwaad uitgestapt.

Mijn ervaring op deze tippelzone:
Na 3 rondjes rijden gekozen voor een jonge oost-europese meid gekleed in zwarte glanslegging en zwart lang haar.
Gereden naar de afwerkplek en dacht de show gaat beginnen.

Had in de auto die ik in 2010 reed een brede middenconsule en had vraagtekens hoe je hierdoor sex wilt hebben. Bied haar aan om de achterbank te gebruiken, maar volgens haar is dat "not done".
Afspraak was 20 euro pijpen. Raak ligt haar glanslegging aan en zei reageert helemaal overstuur. Aanraken was niet afgesproken en ik had haar aangeraakt. Moet 10 euro bijbetalen, anders gaat ze er iemand bijhalen.
Afijn, 10 euro bijbetaald
Ze gaf aan dat ik me broek omlaag moest doen en gooide mij een condoom toe. Ik met wat moeite in mijn sportlederen stoel me broek omlaag en zij gelijk dat ik nog geen stijve had en dus haar werk niet kon doen
Na wat discussie ik maar het condoom er zelf omgedaan, begint ze dat ik het condoom verkeerd omgedaan heb en deze dus kapot is en dat ze zo niet werkt (condoom was echt niet kapot).
Na 5min discussie stapt ze uit me auto, zegt dat ze de politie erbij haalt dat ik haar mishandeld hebt en loopt al bellend weg (zag toen ik bij de afwerkplekken wegreed inderdaad een politieauto naderen, maar snel een zijweg ingereden die de gasten niet gezien hebben. Heb niets misdaan, maar geen enkele behoefte om over dit voorval met die bullen te praten)

Ben dus compleet opgelicht voor 30 euro. Ze heeft geen enkele handeling gedaan, alleen op de passagiersstoel gezeten en zeuren.

Conclusie:
1x en nooit weer (Maar ben dus ook geen tippelzone bezoeker)

Viel mij al op al die keren dat ik van de stahlstrasse naar huis reedt dat rond deze plek altijd veel politie aanwezig was (veel staandehoudingen, politiecontroles etc).