Auteur Topic: Pre en after-sales  (gelezen 18339 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #30 Gepost op: 3 november 2011, 21:30:22 »
Het is nieeeeeeeee waaaaaaaaaar hééééééééééé, het is al niet genoeg dat SM in mijn regio woont  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #31 Gepost op: 3 november 2011, 21:34:13 »
Amaai het lijkt wel of heel het forum hier in de buurt woont ;D
Inderdaad beangstigend :o

Grtz,Dolfie


Het is nieeeeeeeee waaaaaaaaaar hééééééééééé, het is al niet genoeg dat SM in mijn regio woont  ;).

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #32 Gepost op: 3 november 2011, 21:52:34 »
Dolfie toch, spreek je in het algemeen?  Als je mij persoonlijk bedoelt, ken je me totaal niet.  Ik ben vooralsnog (en wens dat zo te houden) immuun voor verliefd worden op DVP's  ;)
 

Hallooooooooooooo, jij niet verliefd geweest? Jullie waren zinnens om samen gaan te woenen, was dat puur en alleen voor de seks misschien?  ;D :P
 
Over dat balanceren....  Ik durf mezelf nog in de spiegel te bekijken (en die barst niet).  Ik ga dus nog maar effen door op de ingeslagen weg  ;)
Mijn mening is dat alles boven een half uur presales is, moet omgezet worden in betalend. Volgens mij ga je dan wel van mening veranderen. Wel, dat is gewoon de prijs die de meid zou vangen indien ze een klant had.

 
Dofie, wees gerust.  Ik weet het perfecte midden te houden tussen "graag gezien worden" en "uitgelachen worden".  Ja, het is een kunst, misschien (voor sommigen).  Maar goed... als je 4 x 30' er op en er af wil, mij goed.  Ieder zijn pleziertje  ;) .
Hier twijfel ik toch een beetje. Ik noem dat geen kunst, maar machtsmisbruik. En uitgelachen niet, want dan speel je het spelletje op jouw manier.
Als ik er 4 x 30' op en af wil, heb ik toch dit gerust geweten, namelijk dat ik dan ook 4 x 50 euro heb gegeven. Met jouw gemiddelde bankhangbeurt rekening houdende, hebben er bij jou geen 4 geld verdiend, neen, zelfs geen enkele, ofwel zit je dan nog op de bank, ofwel net de kamer op.
Jij bent misschien de slimste  ???





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #33 Gepost op: 4 november 2011, 21:37:16 »
Hallooooooooooooo, jij niet verliefd geweest? Jullie waren zinnens om samen gaan te woenen, was dat puur en alleen voor de seks misschien?  ;D :P

Het kwam misschien verkeerd over voor diegene die mij niet beter kennen maar net door dat voorval ben ik nu dus immuun  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #34 Gepost op: 5 november 2011, 00:09:22 »
Je bewandelt dezelfde GFE route als toen. Je wordt gewoon weer verliefd zodra een dame jouw spel tot in de puntjes meespeelt en jou het idee geeft dat het geen gekochte illusie meer is. Jouw immuniteit hangt dus van de dame af en niet van jou ;)

Hallooooooooooooo, jij niet verliefd geweest? Jullie waren zinnens om samen gaan te woenen, was dat puur en alleen voor de seks misschien?  ;D :P

Het kwam misschien verkeerd over voor diegene die mij niet beter kennen maar net door dat voorval ben ik nu dus immuun  ;).

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #35 Gepost op: 12 november 2011, 21:18:49 »
Hier sla je de bal volledig mis P.  Je kent me niet genoeg (van die paar keer dat je mij al eens vluchtig zag/sprak in een club.
Ik en alleen ik bepaal hoe ver de illusie nog mag gaan.  Toevallig in Planet enige tijd nog de suggestie gekregen om samen heerlijk meer te kunnen beleven enz. (dada...  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #36 Gepost op: 12 november 2011, 21:23:36 »
Hier sla je de bal volledig mis P.  Je kent me niet genoeg (van die paar keer dat je mij al eens vluchtig zag/sprak in een club.
Ik en alleen ik bepaal hoe ver de illusie nog mag gaan.  Toevallig in Planet enige tijd nog de suggestie gekregen om samen heerlijk meer te kunnen beleven enz. (dada...  ;) .
Je verdraait de werkelijkheid omdat je die niet meer zelf ziet ha ha.
Jij en jij alleen bepaalt niks, jij bepaalt enkel hoe lang de pre-sales en after-sales moet duren, en je gebruikt daarvoor de macht die je hebt.
Over verliefdheidsgevoelens ga ik het geeneens hebben , want daar ben je wel heel flauw in, ik ken je beter SEF  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal