Auteur Topic: Verversrui 07/2 Oxana  (gelezen 2422 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/2 Oxana
« Gepost op: 2 november 2011, 21:31:03 »
Plaats van tewerkstelling: Verversrui 07/1
Naam: Oxana
Nationaliteit: Poolse
Leeftijd: +/- 22
Haarkleur: Bruin, lang
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: C - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle mogelijke standjes
Shift: Dagshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten

Laatst moest ik op de Italiëlei zijn voor zaken. Dan is de afstand naar het Schipperskwartier uiteraard snel overbrugd. ;)

Het weer was zacht maar ondanks dat het nog vroege voormiddag was, was het niet zo druk met dames en wandelaars. De onvermijdelijke Bulgaarse zusjes Alex en Erika lachten me toe.

Toen ik de Verversrui afging viel mijn oog op een dame die ik al vanaf juli hier zie staan. Het was eigenlijk dus tijd voor een kamergang. Het was een Roberto - meisje. Ze had dus de lengte, was iets breder op de heupen en een echte C - cup. Jammer dat ze niet blond was.

Hoe dan ook deze Poolse Oxana is een dame die te doen is. Ze kijkt niet op de klok en probeert jou als klant tevreden terug de stoep op te zetten.

Toen we in de kamer aankwamen en afgerekend hadden, begon ze me al te aaien. Toen de kleren uitgingen werd ik vriendelijk op bed uitgenodigd. Ha, die kende Roberto nog niet! ;) Die dacht dat ik daar wat op mijn rug zou gaan liggen en de blowjob zou ondergaan. Neen, neen en nog eens neen! Eerst een staande verkenning waarbij haar poesje geaaid werd en ik haar borsten likte. Haar tepeltjes reageerden hier goed op.

De blowjob was goed opgebouwd en weinig handwerk maar verder niks speciaals.

Dan werd er geneukt in 3 posities, missio, doggy en schildpadje. Zo kwam ik heerlijk aan mijn eind zonder gezeur over extra tijd van Oxana want ik finishte pas na 25 minuten.

Dus een toffe dame, die er goed uitziet, geen klokkijkster is en je op kamer een aangename tijd zal geven. De service ligt zeker iets hoger dan de rest van de straat. Omdat ze er nog maar pas inzit, zou het kunnen dat deze nog verbeterd!
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2012, 21:06:10 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/1 Oxana
« Reactie #1 Gepost op: 2 november 2011, 22:13:12 »
Omdat ze er nog maar pas inzit, zou het kunnen dat deze nog verbeterd!
Ten eerste, met een T, verbetert.
En ten tweede, het zou ook zomaar kunnen dat die service helemaal omslaat naar slechter of gemiddeld.
Een levend bewijs hiervan was Roxanne, de allereerste keer dat ik haar bezocht had ik het WOW gevoel, dat ik in al die jaren in het skw (23 jaar) maar 10 keer heb gehad (Roberto, dat is minder dan 0.01 percent he, tegen dat ik in minstens 20 percent van mijn ervaringen in de saunaclubs dat WOW gevoel wel had, maar dat volledig terzijde, hier is al een ander topic voor)
Het tweede bezoek was een ietsje minder, de vlgende vijf ook, en toen ik haar na 2 of drie jaar terugzag in het swk, was het een fuck om snel te vergeten. Wel had ze nog dat goddelijke lijf, die heerlijke kapoenenlach, de bijna strengere maar ook sletterige looks. Helaas, waar ik vroeger al vlug een half uur onder dak was bij haar, werkte ze me echt af op een kwartiertje. Dom wijf, want als ze me toen weer dat WOW gevoel had kunnen geven, was ik terug vertrokken voor een rondje of 20.   


Dus Roberto, het een sluit het aner niet uit...  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/1 Oxana
« Reactie #2 Gepost op: 2 november 2011, 22:18:28 »
Ten eerste, met een T, verbetert.

Had die smiley maar geïnstalleerd! Het had al 2 - 0 voor jou gestaan! ;D

maar dat volledig terzijde, hier is al een ander topic voor)

Inderdaad! Gelukkig zijn er nog dommerds zoals ik. Anders kon Janssens morgen het SKW opdoeken, onze Belgische trots als het op hoerenlopen aankomt!


Dus Roberto, het een sluit het aner niet uit...  ;)

Volledig gelijk!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/1 Oxana
« Reactie #3 Gepost op: 2 februari 2012, 21:05:45 »
Oxana op Verversrui 07/2.
Adres aangepast! ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...