Auteur Topic: Vingerlingstraat 01/1 Anita  (gelezen 1411 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/1 Anita
« Gepost op: 6 november 2011, 00:18:49 »
Plaats van tewerkstelling: Vingerlingstraat 01/1
Naam: Anita
Nationaliteit: ???
Leeftijd: 28
Haarkleur: Zwart, lang
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: goed
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle mogelijke standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 30 minuten

Deze dame wil ik jullie niet onthouden... Wie in de nacht geregeld in het SKW rondwandelt heeft haar al ongetwijfelfd zien staan. Jawel, Anita van de VL 01/1 die altijd uiterst hautain in haar raam staat en er niet voor terugschrikt een wandelaar te weigeren! ;D
Dus heren deze dame NIET bezoeken wanneer je met vrienden door het kwartier loopt want ze zet je voor schut! ;D

Nooit of nooit heb ik met deze dame oogcontact kunnen maken. Elke keer keek ze in haar raam van mij weg en ook van andere hoerenlopers. Het is echt een leuk spelletje spelen met deze dame...

Deze recensie is al van een maand geleden en blijkbaar heb ik haar nog nooit geschreven. Te druk? Vergeten? Ik weet het niet meer...

Enfin, ik waagde het er maar op. Ik ging op het "pleintje" staan en toen er weinig wandelaars waren spurtte ik naar haar raam. ;D Oef, ik mocht binnen en werd er begroet met een uiterst koele "it's 50". Alsof ik dat nog niet wist...

Op de kamer presteert deze dame echter veel veel beter dan je maar kan dromen als je haar attitude in haar raam ziet.

Het pijpen was niet top maar er was wel inzet van haar kant. Ze wreef zelfs met haar handen over mijn buik en borst. Dus zeker niet slecht. De blowjob was misschien aan de korte kant maar ik ben zeker als ik gevraagd had verder te doen dat ze dat wel gedaan zou hebben.

Maar goed, de blowjob was niet van superniveau dus neuken maar. Wonder boven wonder kreeg ik van deze dame nog een derde standje zonder zeuren. Dus eerst missionaris waarbij ze wat mee duwt, dan een doggy waarbij ze haar lekker kontje de hoogte in priemt om dan te eindigen in schildpadje waarbij ze haar mondje geil openspert.

Ik ga er niet meer terug maar het was best wel een aangename ervaring zonder zagen en naar de klok te kijken. Anita heeft me zeer positief verrast al was het natuurlijk ook weer niet de fuck van de century... ::)
« Laatst bewerkt op: 6 november 2011, 13:36:42 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...