Auteur Topic: Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)  (gelezen 67652 keer)

Offline barti

• MrKinky
  • rakker
  • I like bitches like raluca (pic)
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #19 Gepost op: dinsdag 29 oktober 2013, 22u09 »
Hey Sexmachine,

Die 100 is voor sm/half uurtje. Anna vraagt niet meer, als je meer zou voorstellen zal ze zeggen "Pay 100 first and after that we'll see". Heb haar nooit meer moeten betalen.

En Tis, over die prijs. Sm en kinky start overal hij 100, het hangt van de dame af hr. Ik betaalde al meer voor kutservice en ik had al fantastische momenten voor 100 of 150 ook. Anna en vroeger Daniëlla (vr20 maar nu gestopt) waren toppers voor dat geld. Ook Mara is goed. Als je laat weten waT je kicks zijn dan kan ik zeggen of anna een goede keuze is, maar ik vermoed van wel....

Groets
Er op los neuken met alles dat er lekker uit ziet.
En liefst na hun kontgaatje stevig gelikt te hebben....

Offline sexmachine

• admin
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #18 Gepost op: dinsdag 29 oktober 2013, 18u19 »
Barti, ik heb nog een vraagje...

Die 100 € die je betaalt, is dat voor een kwartiertje/twintig minuten of voor een half uur?
Er was ergens anders een discussie over de prijs voor sm, de rechtvaardiging ervan en bla bla bla.
Daarom mijn interesse.

Lijkt me een lekker ding, en ik loop daar dagdagelijks voorbij en ken haar niet, gadverdamme  ;D :dance2 :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

• MrKinky
  • rakker
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #17 Gepost op: dinsdag 29 oktober 2013, 16u21 »
Ik zal dan ook meteen mijn duit in de spreekwoordelijke buidel steken (en daarmee hebben we meteen voldoende 'woordgrapjes voor doordenkers' gehad) door een bijdrage te leveren (oei toch nog een woordgrap?) over wonderlijke Anna. Ik beschrijf niet mijn laatste bezoekje, dat wat een beetje te dirty/kinky en dan schrikt het de maistream lezer mogelijk af. Wel heb ik het over mijn voorlaatste bezoek (ongeveer het 50ste?) van twee weken geleden.

Ik was op een maandagavond in Antwerpen en zond Anna een sms'je om te vragen of ze werkte. "Yes Sweety xxxx" was haar voorspelbare reactie. Ik liet haar dan ook weten dat ik er over een half uurtje zou zijn en wel zin had in lichte kinky-sex en haaste me vervolgens naar de gekende kamer.

Voorspelbaarheid hoeft niet steeds slecht te zijn, het was dan ook fijn te merken dat ze haar killer-boots en latex kleedje had aangetrokken. Ze staat er nooit mee in het raam omdat ze dan (haar woorden) een "bad girl" lijkt, en ze lilever als "good girl" staat te schitteren.

Na de verdwijntruc met de 100 euro en de kledij mocht ik op het bed gaan liggen. Zacht maakte ze mijn handen en voeten vast aan het bed. "So, now can I hurt you", zei ze lachend. Ze weet dat ik niet echt kick op pijn, maar omgekeerd geniet ze wel van haar macht en het besef dat ze me kan laten lijden. Het gekartelte wieltje werd op mijn lichaam en de onderdelen daarvan losgelaten, pijnlijk maar draaglijk, vervolgens werd mijn hele lichaam (met de eikel als pijnlijkste punt) onder het kaarsvet gedrupt en klapjes met de zweep maakten het geheel compleet. "oh, you are a good boy, maybe I can stop with punishing now", zei ze op de manier dat enkel Anna dat kan. Ze ontdeed zich van haar slipje terwijl ze wijdbeens boven me stond en liet haar kontje neerdalen op mijn mond. "Lick it good sweety" waren de orders en ik genoot van de smaak.
Toen ze later weer rechtstond maakte ze mijn armen en benen los en spuwde ze in mijn mond (daar moet Anna moeite voor doen, met de spuwbeweging heeft ze duidelijk motorisch wat problemen, cute toch  :)) ).

Ik moest op mijn knieen gaan zitten voor het bed. Ze bevochtigde mijn kontgaatje en duwde haar hak in mijn aars, lang en zacht bewoog ze heen en weer.  :ff Vervolgens moest ik op mijn rug op mijn mond gaan liggen. Wat volgde was een lange golden shower. Ik moet eerlijk zeggen, het was een van de lekkerste ooit, op zo'n momenten besef je dat ze niet rookt en veel water drinkt.

"Now you gonna fuck me doggy sweety" was haar laatste commando. Rechtstaand nam ik haar op z'n hondjes en uiteraard werd het rubberen geval zeer snel vol gespoten. Tevreden verliet ik het pand. Ik weet waarom ik steeds terugkeer naar dit geweldige lichaam en hoofdje....

Tot zover de binnenkomer.  :017a

Offline foots

• founding father
  • ERELID
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #16 Gepost op: maandag 28 oktober 2013, 19u52 »
Thanx  ;D
Ben frequente bezoeker van hookers.nl, maar hier kom/kwam ik niet zo vaak. ik zet ook maar één ervaring om de tien (ofzo) on line, dus eentje per maand ofzo  :pompe

:welcome:  en geniet van al het moois zowel in Antwerpen alswel hier op RB.
Je mag hier zoveel of zoweinig schrijven als je zelf wil Barti, daar ben je vrij in.

P.S. we hebben ook een SKW tombola die we zo heel af en toe eens uitloten.
Misschien iets voor jou ?

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline barti

• MrKinky
  • rakker
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #15 Gepost op: maandag 28 oktober 2013, 15u47 »
Thanx  ;D
Ben frequente bezoeker van hookers.nl, maar hier kom/kwam ik niet zo vaak. ik zet ook maar één ervaring om de tien (ofzo) on line, dus eentje per maand ofzo  :pompe

Online mechelen

• eigenzinnige wandelaar
  • rakker
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #14 Gepost op: maandag 28 oktober 2013, 15u27 »
Niet goed gekeken? ;-) Heb haar de laatste maanden tweewekelijks bezocht. Die is de laatste drie maand maar twee weekjes weg geweest. voor de rest is ze elke nacht (behalve zondag) op post....

Dat noem ik nu eens een binnenkomer zeg! Welkom op relaxxxboard Barti!

:sign0098:
putain putain c`est vachement bien
 nous sommes quand même tous des europeens

Offline barti

• MrKinky
  • rakker
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #13 Gepost op: maandag 28 oktober 2013, 11u11 »
Niet goed gekeken? ;-) Heb haar de laatste maanden tweewekelijks bezocht. Die is de laatste drie maand maar twee weekjes weg geweest. voor de rest is ze elke nacht (behalve zondag) op post....

Online bema

• ramenkenner SKW
  • rakker
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #12 Gepost op: maandag 14 oktober 2013, 21u37 »
Mooie Anna al lange tijd niet meer gezien; iemand anders wel ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Online mechelen

• eigenzinnige wandelaar
  • rakker
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #11 Gepost op: zaterdag 22 september 2012, 20u29 »

ANNALand:             ROEMEENS
Taal:              ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         25-30

UITERLIJKLengte:          1,70m
Model:            Slank
BH:                 B cup, siliconen
Kontje:           Lekker
Haarkleur:      Bruin
Haarlengte:    Halflang

DIENSTENPMC NMC GFE PSE Vingeren Massage

pro en contra+Heel leuke dame die niet op de tijd kijkt
-Extra's zoals TZ enkel bij vaste klanten
extra infoAnna is terug van weggeweest. Aan het raam lijkt deze deerne eerder koel, doch eens binnen bloeit deze dame open als een mooie bloem. Aanrader.
Deze dame werkt 's avonds.
putain putain c`est vachement bien
 nous sommes quand même tous des europeens

Offline civicske

• rakker
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #10 Gepost op: vrijdag 21 september 2012, 16u54 »
Afgelopen zondag kreeg ik in de loop van de dag een zware opstoot van geilheid. Waarschijnlijk mede veroorzaakt door het posten van al die "nice tits". :P Er zijn zo van die dagen. Dus wandelschoenen aangetrokken en richting SKW gebold. Daar aangekomen was er nog genoeg plaats vrij op de Brouwersvliet en vermits het zondag was, moest ik ook geen geld pompen in die dekselse parkeerautomaat. 8)

Vermits ik in alle haast was vertrokken, moest ik eerst nog wat geld uit de muur gaan trekken. Maar zowel de neukbiljetten-automaat ;) van KBC als die van ING waren buiten dienst. >:D Miljaarde, hoe is het mogelijk ! Dus eerst maar een rondje gelopen en vermits de Charivari dicht was, daarna maar even naar de Malle Babbe gegaan om iets te drinken en om te vragen of er dicht in de buurt nog een geldspuwende bandiet was. Op 10 minuten wandelen was er nog één. Gelukkig werkte deze wel en stapte ik met mijn geladen pistool terug in't straat.

Deze Roemeense schone stond al een hele tijd op mijn neuklijstje maar het is verdraaid moeilijk om ze te pakken te krijgen. Dikwijls langdurig bezet door raam-pannekoekers :D, denk ik. Als ik voorbij haar vitrine stap, kijk ik toch altijd maar eens want geloof me of niet, het is een uiterst knappe dame. Dat deed ik nu dus ook, weliswaar vanaf de andere kant van de Verversrui. Niet te geloven, ze stond in haar raam ! Alleen stond ze wat naar achteren, te praten met een andere snol. Voor haar raam stonden ook 2 allochtonen wat te talmen (lees: aan het afdingen ???) en in snelle pas kaapte ik Anna voor hun "moslimneuzen" >:D weg.

Vriendelijk werd ik binnengelaten en Anna was blij dat ik haar gered had haha van die aanstellers. We togen naar haar kamer dat in het verlengde ligt van haar raam. Voor diegene die Anna niet kennen: ze is heel gemakkelijk te herkennen in de Verversrui want ze draagt altijd een zwart rokje en een blauw bloesje en gekruiste beenbandjes. (tja, hoe noemt zoiets) Voor ik mijn geld uit mijn portefeuille kon trekken kwam ze al tegen mij kroelen en mijn handen gleden natuurlijk eerst naar haar kontje. Ik prulde haar korte rokje wat omhoog en stelde vast dat er van een slipje geen sprake was. 8) Ik kreeg al snel een tent in mijn broek van de hitsigheid en het was dus absoluut tijd om alle kleren uit te zwieren.

Eerst nog een wasje en dan snel de matras op waar mijn grijpgrage handen haar mooie borsten bespeelden. Anna begon me in mijn nek te zoenen, aan mijn oorlel te sabbelen, kusjes op de borstkas en met een hand speelde ze met mijn klokkespel. Het is dan ook geen wonder dat mijn soldaat keihard was geworden van al dat gefriemel. :) Daar scoorde Anna al een pluspunt want zulke opwarming is zeker niet standaard te noemen in de Antwerpse hoerenbuurt.

Na de berubbering kreeg mijnen beste vriend een blowjob met variatie. Af en toe tikte ze mijn leuter ook tegen haar tong en pijpte Anna eens dieper en dan enkel de eikel. Dus goed blasewerk maar niet de top van het SKW voor mij. Maar eigenlijk was ik gekomen om eens goed te ficken. ;D Eerst in amazone waar Anna het tempo bepaalde en ik maar al te graag in de spiegel aan de zijkant keek. Geweldig om zo een mooie deerne op je paal te zien wippen. Ze kan er wat van en ze had me zo klaar kunnen rijden. Dus ik nam maar over om het tempo iets te laten zakken want mijn kruit wou ik nu nog niet direct verschieten. Dan maar overgegaan naar doggy (natuurlijk) en met mijn handen nam ik haar schouders vast, zodat ik Anna goed naar mij kon trekken wanneer ik stootte. :P Het begon al deftig te borrelen in mijn zakje. In het oudste standje van allemaal (missio) het condoom gevuld met mijn warme sap. Klaarblijkelijk had Anna niet veel haast want na mijn spuitconcert bleven we dicht tegen mekaar liggen en vertelde ze het één en ander. Maar dat is privé-info en zal ik dan ook hier niet neerpennen.

Voor een eerste bezoekje was dit een zeer degelijke beurt en de kans op herhaling is dan ook zeer groot als ik Anna tenminste nog eens te pakken krijg. Voor de geïnteresseerden: haar borsten zijn wat geholpen met silicone maar alweer mooi werk van de tettendoktoor. ;) Zeker geen keiharde ballonnen. Ik heb zelfs even een kleine test gedaan wanneer Anna op haar rug lag. Ik duwde één van haar tieten wat weg en ze viel op een vrij natuurlijke wijze terug naar buiten.

Zoals rakker Kamikaze al schreef, staat er een kussentje met Playboy-logo op haar stoel als ze aanwezig is.

Op de terugweg naar huis hoorde ik dit liedje en het past helemaal bij Anna:

Roxette-She's Got the Look

« Laatst bewerkt op: vrijdag 21 september 2012, 18u50 door civicske »
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline Lustman

• rakker
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #9 Gepost op: donderdag 13 september 2012, 09u35 »
Als ze bezig is staat er altijd een rood kussentje in de vorm van een hartje op haar stoel. Verder denk ik dat er op dit ogenblik geen enkele dame kan tippen op alle gebied aan deze topper ! Onlangs persoonlijk uitgetest.
The mind is like a parachute , it only works when it's open !

Offline roberto

• Ergens naast Bema
  • rakker
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #8 Gepost op: zaterdag 31 maart 2012, 05u05 »
Anna is terug! :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

• Ergens naast Bema
  • rakker
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #7 Gepost op: dinsdag 07 februari 2012, 10u00 »
Waarschijnlijk is Anna dan al gestopt. Gisteravond stond Helena, de vriendin van Daniela namelijk op Anna haar kamer.

Inderdaad, dat klopt. Vrijdag was haar laatste werkdag.

Offline Elwood

• SKW kenner
  • rakker
  • Schippersstraat is mijn thuis
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #6 Gepost op: dinsdag 07 februari 2012, 07u14 »
Waarschijnlijk is Anna dan al gestopt. Gisteravond stond Helena, de vriendin van Daniela namelijk op Anna haar kamer.

Offline roberto

• Ergens naast Bema
  • rakker
Verversrui 08/1 Anna
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 07 februari 2012, 01u24 »
Anna heeft me verteld dat ze zal stoppen. :'( Dank u Anna voor 4 jaren topservice. :-*

Deze dame was, ondanks dat ze niet blond was, een van de mooiste dames waar ik ooit het bed mee heb mogen delen...

Speciaal voor haar deze song...

Katy Perry - The One That Got Away Lyrics

Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door 30 cm
[Vandaag om 22:47]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINIERUNGEN November 2018
door Jooploop
[Vandaag om 21:40]
Board: D O L C E   V I T A - Düsseldorf
Topic: SONYA
door Taylor
[Vandaag om 19:10]
Board: L I V I N G   R O O M - Kaarst
Topic: DJ LIVINGROOM
door de vulkaan spesjalist
[Vandaag om 18:30]
Topic: Schippersstraat 38/2, Maria (dagshift)
door sexmachine
[Vandaag om 18:28]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: Svetlana, Russische
door Teiresas
[Vandaag om 14:47]
Topic: Vingerlingstraat 07/3, Anna Maria (gecomb. dag-en avond/nachtshift)
door Vanderbeffen
[Vandaag om 01:54]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door mentholbear
[Vandaag om 00:55]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 21:49]
Board: FORMULE 1
Topic: Formule 3-coureur Sophia Flörsch overleeft zware crash in Macau
door Taylor
[Gisteren om 21:45]
Board: M O N D I A L - Köln
Topic: Algemene belevenissen Mondial (50739 Köln)
door Shakir
[Gisteren om 18:32]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: BY NIGHT - Oedt
door Firehawk
[Gisteren om 16:57]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door Sjeufke
[Gisteren om 12:53]
Board: DUISBURG
Topic: Vulkanstrasse Duisburg
door TAFKAP
[Gisteren om 08:51]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: RAISA
door delaplace
[zaterdag 17 november 2018, 18u50]
Topic: Lisa (Russische)
door de vulkaan spesjalist
[zaterdag 17 november 2018, 18u05]
Topic: Villa Tinto 11, Amanda (Roemeense/dagshift)
door bet(d)weter
[zaterdag 17 november 2018, 17u52]
Board: GLOBE CLUB FKK - Zürich
Topic: MIO (German) ex-Golden Time
door delaplace
[zaterdag 17 november 2018, 17u43]
Topic: RAISSA
door delaplace
[zaterdag 17 november 2018, 15u55]
Topic: ROSSA