Auteur Topic: Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)  (gelezen 144893 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #15 Gepost op: 28 oktober 2013, 19:52:17 »
Thanx  ;D
Ben frequente bezoeker van hookers.nl, maar hier kom/kwam ik niet zo vaak. ik zet ook maar één ervaring om de tien (ofzo) on line, dus eentje per maand ofzo  :pompe


 :welcome:  en geniet van al het moois zowel in Antwerpen alswel hier op RB.
Je mag hier zoveel of zoweinig schrijven als je zelf wil Barti, daar ben je vrij in.


P.S. we hebben ook een SKW tombola die we zo heel af en toe eens uitloten.
Misschien iets voor jou ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #16 Gepost op: 29 oktober 2013, 16:21:51 »
Ik zal dan ook meteen mijn duit in de spreekwoordelijke buidel steken (en daarmee hebben we meteen voldoende 'woordgrapjes voor doordenkers' gehad) door een bijdrage te leveren (oei toch nog een woordgrap?) over wonderlijke Anna. Ik beschrijf niet mijn laatste bezoekje, dat wat een beetje te dirty/kinky en dan schrikt het de maistream lezer mogelijk af. Wel heb ik het over mijn voorlaatste bezoek (ongeveer het 50ste?) van twee weken geleden.

Ik was op een maandagavond in Antwerpen en zond Anna een sms'je om te vragen of ze werkte. "Yes Sweety xxxx" was haar voorspelbare reactie. Ik liet haar dan ook weten dat ik er over een half uurtje zou zijn en wel zin had in lichte kinky-sex en haaste me vervolgens naar de gekende kamer.

Voorspelbaarheid hoeft niet steeds slecht te zijn, het was dan ook fijn te merken dat ze haar killer-boots en latex kleedje had aangetrokken. Ze staat er nooit mee in het raam omdat ze dan (haar woorden) een "bad girl" lijkt, en ze lilever als "good girl" staat te schitteren.

Na de verdwijntruc met de 100 euro en de kledij mocht ik op het bed gaan liggen. Zacht maakte ze mijn handen en voeten vast aan het bed. "So, now can I hurt you", zei ze lachend. Ze weet dat ik niet echt kick op pijn, maar omgekeerd geniet ze wel van haar macht en het besef dat ze me kan laten lijden. Het gekartelte wieltje werd op mijn lichaam en de onderdelen daarvan losgelaten, pijnlijk maar draaglijk, vervolgens werd mijn hele lichaam (met de eikel als pijnlijkste punt) onder het kaarsvet gedrupt en klapjes met de zweep maakten het geheel compleet. "oh, you are a good boy, maybe I can stop with punishing now", zei ze op de manier dat enkel Anna dat kan. Ze ontdeed zich van haar slipje terwijl ze wijdbeens boven me stond en liet haar kontje neerdalen op mijn mond. "Lick it good sweety" waren de orders en ik genoot van de smaak.
Toen ze later weer rechtstond maakte ze mijn armen en benen los en spuwde ze in mijn mond (daar moet Anna moeite voor doen, met de spuwbeweging heeft ze duidelijk motorisch wat problemen, cute toch  :)) ).

Ik moest op mijn knieen gaan zitten voor het bed. Ze bevochtigde mijn kontgaatje en duwde haar hak in mijn aars, lang en zacht bewoog ze heen en weer.  :ff Vervolgens moest ik op mijn rug op mijn mond gaan liggen. Wat volgde was een lange golden shower. Ik moet eerlijk zeggen, het was een van de lekkerste ooit, op zo'n momenten besef je dat ze niet rookt en veel water drinkt.

"Now you gonna fuck me doggy sweety" was haar laatste commando. Rechtstaand nam ik haar op z'n hondjes en uiteraard werd het rubberen geval zeer snel vol gespoten. Tevreden verliet ik het pand. Ik weet waarom ik steeds terugkeer naar dit geweldige lichaam en hoofdje....

Tot zover de binnenkomer.  :017a



Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #17 Gepost op: 29 oktober 2013, 18:19:36 »
Barti, ik heb nog een vraagje...


Die 100 € die je betaalt, is dat voor een kwartiertje/twintig minuten of voor een half uur?
Er was ergens anders een discussie over de prijs voor sm, de rechtvaardiging ervan en bla bla bla.
Daarom mijn interesse.


Lijkt me een lekker ding, en ik loop daar dagdagelijks voorbij en ken haar niet, gadverdamme  ;D :dance2 :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #18 Gepost op: 29 oktober 2013, 22:09:31 »
Hey Sexmachine,

Die 100 is voor sm/half uurtje. Anna vraagt niet meer, als je meer zou voorstellen zal ze zeggen "Pay 100 first and after that we'll see". Heb haar nooit meer moeten betalen.

En Tis, over die prijs. Sm en kinky start overal hij 100, het hangt van de dame af hr. Ik betaalde al meer voor kutservice en ik had al fantastische momenten voor 100 of 150 ook. Anna en vroeger Daniëlla (vr20 maar nu gestopt) waren toppers voor dat geld. Ook Mara is goed. Als je laat weten waT je kicks zijn dan kan ik zeggen of anna een goede keuze is, maar ik vermoed van wel....

Groets
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #19 Gepost op: 29 oktober 2013, 22:18:17 »
Hey Barti,


Ik heb ze net zien staan, ben er eventjes voorbij gewandeld.
Wel, 100 euro half uurtje, dat is erg netjes van haar, dat is evenveel als anderen zonder de soft sm.
En SEF moet dringend naar het skw, hij betaalde in Duitsland in een saunaclub 100 euro EXTRA voor een half uurtje sm  :lol_hitting: :17: :cheer:


Ik heb geen speciale kicks, barti, maar als ik de verhaaltjes over haar hier lees is het gewoon een topwijffie die alle modi aankan, klasse ...




Nogmaals bedankt voor je leuke bijdrage.


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #20 Gepost op: 29 november 2013, 08:17:07 »
Daar ik woensdag avond in Antwerpen moest zijn , er snel even van geprofiteerd om eens een inspectie wandeling te maken in het SKW. Was al iets na 23u toen ik aankwam in het SKW.

Na het eerste rondje zag ik een voor mij bekend gezicht : de Roemeense Anna. Omdat ik bijna nooit wandel tijdens de nacht-shift , maar op zeker gespeeld en deze dame gekozen. Het was meer dan een jaar geleden dat ik bij haar binnen geweest was. Tot men grote verbazing kende ze mij ook nog ! Sommige dames hebben toch een goed geheugen blijkbaar.

De 50€ afgegeven en beiden de kledij uit. Staande voor het bed ging een knuffel partij van start , met het nodige getease van haar kant. Ze zoende in men nek.
Al snel stond ik met een stijve , dan hup het bed op condoom om een pijpen. Snel overgegaan naar missionaris , cowgirl en de klus geklaard in doggy.

Naar SKW - normen zeker waar voor je geld. Deze dame is zeer vriendelijk , correct en actief. Ze heeft ook een lekker figuur. Het viel me wel op dat haar gezicht veroudert was , sinds de vorige maal ik haar bezocht. Waarschijnlijk door het onregelmatig leven en lange nachtwerk achter het raam ?

NOTE : als Anna aan de slag is en bezig met een klant , dan plaatst ze een kussen in de vorm van een hartje met een playboy teken op haar barkruk.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #21 Gepost op: 29 november 2013, 12:05:36 »
Dame is stilaan tot het vaste meubilair gaan behoren in het SKW...

Leuke recensie Kami!

 :sign0098:

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #22 Gepost op: 3 mei 2014, 19:48:59 »
Op vrijdagnacht 2 mei nog eens een bezoekje gebracht aan deze Roemeense topper.

Ze blijft haar top-service behouden.

Met de huidige bezetting tijdens de nacht : absolute nummer één !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #23 Gepost op: 6 mei 2014, 14:58:02 »
dan heb ik haar net na jou gehad ;-)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #24 Gepost op: 7 maart 2015, 11:09:18 »
Vrijdagnacht een goede sessie naar SKW-norm gehad.

Blijft top en waar voor je geld ! Eerder een uitzondering in de buurt.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #25 Gepost op: 8 maart 2015, 15:50:07 »
Deze dame kan zowat alle modi aan, lief, zacht, soft en ook wat leuk soft (en harder) sm werk.
Alles aan een zeer degelijke prijs (zeker naar raam-normen).
Indien je voor het fetish pakketje gaat, is ze zelfs goedkoop .... dat er nu geen uil haar dat gaat vertellen, anders gaat ze spontaan meer rekenen, het is en blijft een hoertje  :lol_hitting: ;D


Topwijffie, met bovengemiddelde service .... zeg maar gerust een zeer goede service.


Onze lustman weet wel welke stoten te poken ... trouwens ANY staat nog steeds op SS 24/1, lustman, 't is maar dat je het weet  ;) :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #26 Gepost op: 25 augustus 2015, 13:58:03 »
De Lust-hengst ging weer lekker los !

Uitzonderlijke service in het SKW tijdens de nacht !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #27 Gepost op: 11 oktober 2015, 10:33:48 »
Dankzij de Relaxxxboard quiz 50€ in ontvangst mogen nemen die gespendeerd moest worden in het SKW. Tijdens de wissel van shift zag ik men favoriet langskomen en mocht ik een knipoog in ontvangst nemen. Even later na een rondje wandelen keerde ik vol verwachting de hoek om richting Verversrui en ja hoor daar stond ze. Onder het toezien van de rakkers naar binnen.

Body tot body , oil hand job , pmc , teasing , cowgirl and doggy. Verder verzorgde kamer , net als de dame zelf. Geen tijdsdruk of gezaag voor extra geld. Waar voor je geld op gebied van ramen-service. Hier mag 85% van de straat les gaan nemen !


 :gtgal
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #28 Gepost op: 11 oktober 2015, 10:40:01 »
Jij bent een echte rakker: wittekop, deugniet, kwajongen, nest, ondeugd, schelm (volgens Van Dale)  ;D
Als je maar genoten hebt  :amazone
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Anna (avond/nachtshift)
« Reactie #29 Gepost op: 5 juli 2016, 17:03:46 »
Dame was gisteren weer van de partij!