Auteur Topic: Lulu (Thaise)  (gelezen 93624 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Lulu (Thaise)
« Gepost op: 23 juni 2010, 15:33:12 »

Naam:           Lulu
Land/Taal:     Thaise / Engels       
Leeftijd:          35       
Lengte/Model: 1,55m / normaal
Cup/Kont:           C
Haarkleur/-lengte:  bruin / halflang golvend   
Service:       PZC / NMC / Beffen / Anaal vingeren Both ways /  TZ / PSE
Pre:     
Contra:     
Extra:
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2010, 01:42:08 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Lulu (Thaise) ex-horror actrice
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2011, 02:25:20 »
Maak duidelijke afspraken met deze dame. Ze is snel uit op extra's. Nieuwkomers uitkijken dus ! Het is een jaagster. Verder vind ik er niets aan en ze is lelijk ook. Ik neuk graag lelijke vrouwen , maar deze niet.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Lulu (Thaise) ex-horror actrice
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2011, 10:32:38 »
 ;D ;D ;D
Ik neuk graag lelijke vrouwen , maar deze niet.
;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Lulu (Thaise)
« Reactie #3 Gepost op: 31 januari 2012, 21:19:19 »
Deze Thaise dame won het duel om Dolfie met de Poolse Sonja :D
Lulu plofte zich ongegeneerd naast me neer op één van de sofa's en met haar stoute handjes onder mijn te warme badjas kreeg ik een erectie van hier tot in Chang Mai :P
Ik waande me even in Bernd's en vroeg naar haar orale kwaliteiten waarbij ze me lichtjes onder dwang naar een kamer dwong.
Eénmaal op de kamer kwam Lulu pas echt los;een super super geile B to B massage met de nodige olie,Thais profi pijpwerk,Doggy en Misseo...daarna nam ze kleine Dolfie in haar warme mondje en pijpte ze me zonder handen waardoor ik het gevoel had een A.Ooootje te hebben 8)
Ik voelde mijn Dolfiecellen opborrelen en haar mondje nam alles tot het laatste drupje. :P
Geweldige sessie waarbij ik ook nog even wil meegeven dat deze dame de Thaise regels nog stipt opvolgt,met name zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zorgzaam
Zij houdt ervan je een beetje te pamperen,heeeeerlijk :D

Grtz,Dolfie

Offline Bert_61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Lulu (Thaise)
« Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2012, 19:45:22 »
Deze week was ik voor de eerste keer in Golden Time. Ik was redelijk vroeg maar er kwamen al snel wat dames kennismaken. Ik wilde eerst echter even om me heen kijken. Ik was bezig met me qroisantje en toen kwam er een oosterse vrouw met grote bortsen naar me toe.
Hai ik ben lulu uit thailand wat is jouw naam?
Ze leek me prettig gestoord dus ik dacht oke waarin niet. Ik heet Bert. Aus Holland? Jaja!
Naar de kaner (diestonk trouwens naar iets. Ik weet niet wat. Het was een kamer rechts in de  gangetje als je neer de tuin gaat.) De kamersessie was best wel redelijk te vernoemen. Pijpen was oke, neuken was oke. Wat wil je dan nog meer? Nou ja der bortsen warfen wat mij beterft te groot. En ze was wel heel profi maar toch ook wel goed. Nar drie kwartier gedaan en de rest van de tijd heeft ze me goed gemaseerd. Dat was heel lekker.
Herhallingsgevaar weet ik niet want in golden time liepen noch veel andere lekkere meisjes rond.
Maar ja, nun was de druk eraf.
Nu ik er nog eens over nadenk en terugdenk. Eigenlijk was het best wel lekker. Dus misschien oiit nog wel een keer terug bij haar.

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze + Lulu (Thaise)
« Reactie #5 Gepost op: 26 februari 2013, 16:48:03 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13.msg29716#msg29716
 
Wijze Stijve attendeerde me erop dat hij nu aan de beurt was voor een toetje. Hij sommeerde me een rondje te lopen en dan in de kino even uit te buiken. Omdat ik mijn vaste clubstapmaat altijd gehoorzaam, ben ik via de bar, waar ik door 3 meiden met mijn verjaardag gefeliciteerd werd (hebben die soms een tam-tam hier?) in de bioscoop beland. Op één dame na helemaal leeg. Ik ging op de meest linkse tweezitsbank liggen en overdacht m’n zonden. Daar was ik snel mee klaar, want op het bed tegenover me, lag een meid te roken. In de duisternis herkende ik alleen maar een silhouet, maar het zag werkelijk uit zoals ik me iemand uit Azië in een opiumkit voorstel. Lang uitgestrekt met één opgetrokken been, waarop dan een hand met glimstengel rust. Af en toe ging die glimstengel naar haar mond waarna het gloeiende puntje even oplichtte. De rook blies ze niet zomaar uit, maar in een straaltje naar het beeldscherm. Aan de positie van die sigaret zag ik dat ze me constant observeerde. Heel vreemde situatie. Opeens een stem uit die kant.
“Why doooon’t you come oooover here and sit with me?”
Begeef je niet zomaar op het terrein van je tegenstander, maar behoud je thuisvoordeel indien mogelijk. ]Dus: “But, please feel free to join me on the sofa”.
“Noooo, I like to smoooke my cigaret first”
 Duidelijk een Aziatische stem met bijbehorend accent.
 Lulu, kwam naast me zitten en we begonnen een praatje. Mmmh wel een iets oudere dame, maar heel sympathiek en in voor geintjes. Ze begon Wijze Stijve in het gesprek te betrekken en zo supersensueel te kriebelen, dat ik heel snel wist dat dit zou escaleren. Echter het was ook wel leuk om ervan te genieten en het voorspel nog even te laten duren. Wijze Stijve begon te kwijlen, maar Lulu gebruikte dit als massageolie. In het kader van werkelijk actief presalen, toverde ze een flesje echte massageolie tevoorschijn, waar ze me eerst aan liet ruiken voordat ze Wijze Stijve ermee insmeerde. Tsja en voor je het weet lig je dan op de matras en moet je Wijze Stijve temperen en denken aan autoongelukken met zwaargewonde slachtoffers. Als toppunt van de presaleactie pijpte Lulu me en ze zei: “I will suck you and when I’m ready with you, you even will no longer remember your name”.
Kijk dat zijn nou eens beloftes die erom vragen waargemaakt te worden: Sleutel!

Het werd kamer 63. Een klein hokje met alleen een bed, met aan 3 zijden spiegels. Echter de absolute meerwaarde van dit hokje is een luxe douche met 2 douchekoppen, met 2 aparte waterkranen en één wand is een volledige spiegel. In een flits verscheen een lang vervlogen visioen van een Soapy Massage die ik eens heb mogen ervaren. Dus ik vroeg haar of ze daarvoor te porren was. “Yes, but first I will suck your brains out”. Een enorme geile oliezooi hebben we ervan gemaakt. Lulu bezat de geconcentreerde ervaring van alle Thailadies die de kunst van het erotische happy ending masseren kennen. En zoals Bill Clinton reeds zei: “I did not have sex with that woman”. Tot aan de spuitende ontlading van alle opgebouwde overdruk was het alleen maar je overgeven en genieten en genieten. Op geen enkel moment heb ik moeten bijsturen of corrigeren.

Was er nog tijd voor een gemeenschappelijke douche? Maar geen probleem hoor. Hup, samen eronder en elkaar heerlijk inzepen, waarbij Lulu tegen me aan ging staan en me een lekkere full body massage met haar borsten gaf en haar glibberige billen tegen Wijze Stijve aanwreef. Soms afgewisseld door een korte blowjob, maar zonder happy ending.
 Wijze grijze sexapproval: 9,0/10. ………….. En ik wist wel nog mijn naam! 

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze + Lulu (Thaise)
« Reactie #6 Gepost op: 12 juli 2013, 18:55:47 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13.msg35514#msg35514

OK, dan maar het ochtendritueel vervolgen met het krantje lezen. Dat lukte echter slechts 3 pagina’s lang. Want Lulu had me gespot en kwam even buurten. Niet alleen met mij, maar ook met Wijze Stijve die na z’n functie als ODOL inmiddels weer een beetje aan het dutten was. Lulu nodigde me uit (lokte me mee) naar haar rovershol om daar gezellig verder te keuvelen. Dat rovershol lag om het hoekje achteraan in het witte bankengedeelte met royaal zicht op overal plaatsvindende onzedige buitensportactiviteiten.
But Lulu, don’t you think it’s a little too early for such activities?”
 “Oh no darling, I’ll do nothing! We just relax and you can read your newspaper
 Nou dan kan ik toch zeker gerustgesteld meegaan, hè?
En inderdaad, we hebben uitvoerig gezellig gekeuveld, terwijl Wijze Stijve en klokkenspel voortdurend gestreeld en gekriebeld werden. Dan is het toch een beetje moeilijk om je aandacht bij het gesprek te houden, zeker als om je heen het een na het andere koppel acrobatische toeren ziet uithalen. Lulu had er duidelijk plezier in; gaf me zelfs weer m’n krant en beval me te lezen. Ze herhaalde met een grijns: “I’ll do nothing! Just focus on your newspaper” Shit man, ging ze met haar voeten naar m’n hoofd naast me liggen en begon nu met twee handen en een beetje olie Wijze Stijve te verwennen.”I do nothing, I’m just protecting him against sunburn”. Oh, dan is het goed, want de krant lezen, wil niet meer zo lukken. Ik begrijp de tekst opeens niet meer zo goed. Ik zit eigenlijk alleen maar naar de plaatjes te kijken.
 
 En hup, Lulu kwam weer naast me liggen en beval me haar mijn hand te geven?????? Wat overkomt Wijze Grijze nu weer? Lulu nam een nagelknippertje en een vijl en heeft rustig en uitgebreid m’n vingernagels gemanicuurd (!). Gabriela keek ons intussen toe, terwijl ze tegenover ons een doggybeurt kreeg. Zo netjes hebben m’n nagels er nog nooit uitgezien.
 
 Toen is Lulu een lekker koud Becks Ice biertje voor me gaan halen en zette op haar smartphone rustige Thaise massagemuziek op. Heerlijk wegdromen en luisteren naar de fluitende vogels en de ritselende blaadjes. Wat ontbreekt er nog? “Hé hallo!” Meldde Wijze Stijve zich. “Zijn jullie mij vergeten? Ik lig hier in de volle zon te bakken en daar kan ik niet zo goed tegen. Zet me dan tenminste een zonnebril op”. Lulu begreep de hint en begon hem meteen met haar mond gerust te stellen. Ter afkoeling gebruikte ze daarbij veel speeksel en haar vingers waren op zoveel plaatsen tegelijk dat ik me af en toe ervan vergewissen moest of er niet toevallig nog iemand bezig was. Na al dat voorspel werd dit een gevecht tegen de tijd. Niet dat Lulu me het gevoel gaf er snel vanaf te willen zijn, integendeel, dit kwam puur op m’n eigen zelfbeheersing en wilskracht aan. En dat werd best nog moeilijk om op die manier 30 minuten vol te maken. Met allerhande kunst- en vliegwerk heb ik uiteindelijk toch de tijd vol weten te maken. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 …………………………………
 Dit had echter contraproductieve uitwerkingen op m’n testosteronniveau gehad. Er moest nog iets gebeuren. Daar was echter Lulu, die eigenlijk op weg was naar een dagafsluitende saunagang. Zij was m’n begin van de dag geweest en mocht ook de dagafsluiter worden. Lulu was blij verrast , want met een kamergang had ze niet meer gerekend. OK, dan eerst de kino in om me helemaal onhoudbaar geil te maken. Dat lukte zo goed, dat ik haar verzocht de intimiteit van een kamer op te zoeken. Het bleek echter al net na half één te zijn en GT sluit om 01:00.
 
 Boeit niet, let’s go. Lulu had twee lakens meegenomen en dat was maar goed ook. Deze keer spoot ze een halve fles olie tussen ons in en een heerlijke slip ’n slide sessie begon. Uiteindelijk ook weer door haar tong en mond af laten maken en 3 minuten voor Feierabend was het 3e hoogtepunt van vandaag een feit: Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lulu (Thaise)
« Reactie #7 Gepost op: 9 oktober 2016, 20:31:56 »
Nog steeds aanwezig in GT en nog steeds heel populair.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lulu (Thaise)
« Reactie #8 Gepost op: 6 april 2017, 07:50:41 »
Sinds gisteren is deze topper voor 3 maanden naar haar thuisland vertrokken.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Lulu (Thaise)
« Reactie #9 Gepost op: 9 augustus 2018, 16:07:42 »
Onlangs met Lulu kennis gemaakt en het viel niet mee het was bijna een nummertje trekken, dat terwijl deze Thaise niet meer de jongste of knapste dame in de tent is.
Maar goed vanwege het warme weer had Lulu geen zin naar een kamer te gaan dus hebben we maar ergens een tent dicht gemaakt.
Na eerst een flinke massage die beiden gaven en namen daarna lekker een echte Thaise pijpbeurt gehad zeer goed te noemen.
Ook qua sex is Lulu lekker los en vurig al had ze het nu wel wat warm dus wou ze niet te lang bovenop.
Al met al leuke dame met een goede service alleen jammer dat ze niet een paar jaar jonger is wel flinke natuurlijke tieten voor een Thaise.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Lulu (Thaise)
« Reactie #10 Gepost op: 4 juli 2021, 09:37:37 »
==> Sharks, Darmstadt.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Lulu (Thaise)
« Reactie #11 Gepost op: 23 december 2021, 05:58:08 »
Nu gesignaleerd in PHG.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Lulu (Thaise)
« Reactie #12 Gepost op: 29 mei 2022, 07:26:22 »
Nu gesignaleerd in PHG.

Nog steeds met tussenposen in PHG, dit topic mag dus verplaatst worden.