Auteur Topic: Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?  (gelezen 19722 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #15 Gepost op: 26 november 2011, 00:05:32 »
Ik vind niet dat je een PSE-er kan afschilderen als iemand die geen GFE zou kunnen krijgen....
...en dat doe je uitschijnen in je recensies en opmerkingen, S&F.


Ik ben van mening dat iedereen doet wat hij wil, zolang het binnen de normen van het aanvaardbare blijft.
Ikzelf ben een PSE-er, om de simpele reden dat ik voor Seks en Fun naar de clubs ga. Puur voor de seks en het plezier.


Als ik ellende wil, zoek ik wel een wijf.


Een onzinnige opmerking, PSE betekent NIET 20 minuten afwerk. Totaal verkeerde opvatting, ik als PSE-er hebt soms twee tot drie uur PSE op een kamer, er komt gaan afwerkgedrag bij te pas.
Ik betaal net als GFE-ers de kamertijd, en aan mij moeten ze geen uren voor of nadien besteden, S&F, dus keer de rollen maar om.


Ik begrijp trouwens ook niet dat er nog één dame met je de kamer op wil, ze moeten wel echt hopeloos zijn, dat ze uuuuuuren je moeten verkrachten op een bank en dan wachten tot jij er zin in hebt.


Vraag 100 meiden eerlijk wat ze het liefst hebben, 3 uur presales en dan 2 uur de kamer op, of met mij zonder presales twee uur de kamer op.


Ik begin stilletjesaan te denken dat meiden voor je een encyclop nodig hebben, en dat jij gewoon het niet begrijpt.
Je 'sometimes you lose, sometimes you win'-mentaliteit kan er bij mij niet in. Maar soit, daar heb ik mijn zegje al langer over gedaan.


Ik herhaal graag een zin van je "GELD, WEET JIJ. PRIMAIR". Denk eens na over je eigen schrijfsel, want dar draait het om, en bij een PSE-er pakken ze gewoon meer dan bij een bankhanger.


En bewerend at een PSE-er GFE zou willen, of dan MEER zou krijgen, dat is dan heel erg straf. Ik als PSE-er wil geen kutjes likken (het gedacht alleen al, bah bah bah), ik wil niet lekker knuffelen, ik wil gepijpt worden, wilde seks beleven, afrekenen en de volgende neuken. Daarvoor ga ik naar de hoeren, en niet om een "surrogaatlief" te zoeken
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #16 Gepost op: 26 november 2011, 07:50:30 »
Ik twijfel niet aande woorden van foots maar voeg er graag aan toe dat PSE beren vaak GFE gaan verklappen bij de dames.  Om een of andere reden gaat het GFE-en hun niet af maar zijn ze tegelijkertijd jaloers op de mooier resultaten en extra's die je daarmee kan krijgen bij de dames.


Ook dit schrijfsel moest ik weer 4 keer lezen om het te begrijpen, ik ben gewoon niet slim genoeg denk ik.
Ik schreef dat verliefde heren meestal achter vertaal recenties zit met het doel om de heer te zwarten, zodat de dame daar niet meer mee gaat. Dat gaat niet over zelf betere service te krijgen, maar zeker wel jaloesi/zi van verliefde heren.


Ik denk dat PSE heren geen enkele behoefte hebben aan het roddelen over andere, zij doen gewoon hun ding op de kamer en willen geen " band" met de dame.


Verder zie ik hier weer een enorme gedachtenkronkel dat GFE-en het hoogst haalbare zou zijn, ook voor PSE-ers een " mooier resultaat"  en " extra's" zou opleveren op de kamer.
Ahum, ik heb een heel andere mening en die ga ik hier onverbloemd neerpoten:
- GFE is mooi voor wie het zoekt, ik vind GFE van de kant van de dame vaak maar erg lastig, ik wil geen KLEEFTEEF toestanden !!!


- Ik heb heel graag een PSE dame die me compleet uit elkaar trekt en zuigt, heerlijk. Ook wil ik graag goed kunnen opschieten met zo'n dame, maar ik wil geen claimgedrag en ben zeer tevreden met een na service van een glimlach of een knipoog of een kort praatje Een kinderhand is gauw gevuld, nee, ik hoef en wil niets meer.


- En voor de service en de " extra's" daar vraag ik wel heen voor of op kamer en ik wens geen 1 extra te verkrijgen zonder de bijbehorende meerprijs. En de extra voor zonder condoom neuken, nee daar ben ik totaal niet voor in, sterker nog dan doe ik het niet, zelfs niet als ik er geld bijkrijg.


- Ik kan er totaal niet met mijn gedachten bij dat PSE-er GFE zouden willen en dat ze daarvoor een Seks en Fun voor aanhalen om mooiere resultaten te verkrijgen en " extra's".


De 2 verschillende types zoeken namelijk totaal iets anders. En wat voor jou goed is hoef het voor mij niet te zijn en visa versa. Gezien uw gedragingen verbaasd het me dat de dames u nog willen kameren. Als ze bij binnenkomst niet meteen vriendelijk genoeg lachen ga je ze al " terug" pakken, voor mij is het echt een raadsel. Mij zou het totaal niet boeien en als ik aan een dame een terughoudendheid merk, dan neem ik gewoon een ander, zo simpel is het in een hoerentent.


Groet, Foots  O0


P.S. Trouwens ik lees ook graag mijn recenties terug. Dit kan door op je eigen nicknaam te klikken en vervolgens kun je lekker door je eigen recenties bladeren.
 Awel ik heb er genoeg en met de leuke plaatjes vind ik mijn eigen recenties een genot, want ik vergeet bijna alles en zo komen mijn herinneringen weer boven. Leuk, ik kan het iedereen aanraden.


Jij bent dan ook echt 1 en al genot he foots ! ik lees jou schrijfsels ook heel graag, ze geven me altijd een andere kijk op de zaak ! geile beer haha


Jabber

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #17 Gepost op: 26 november 2011, 19:58:49 »


Vraag 100 meiden eerlijk wat ze het liefst hebben, 3 uur presales en dan 2 uur de kamer op, of met mij zonder presales twee uur de kamer op.

 



Hangt van het moment af en welke dame het is of ze PSE of GFE verkiest.  Het laatste wat ze écht willen is natuurlijk met jou op de kamer.  Gelukkig voor jou primeert geld bij de dames  ;).

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #18 Gepost op: 27 november 2011, 03:00:52 »
Ik begrijp trouwens ook niet dat er nog één dame met je de kamer op wil, ze moeten wel echt hopeloos zijn, dat ze uuuuuuren je moeten verkrachten op een bank en dan wachten tot jij er zin in hebt.

Je begrijpt het niet maar toch gebeurd het nog want seksenfun schrijft hier regelmatig een knappe recensie. Zijn methode zou nu ook wel niet de mijne zijn maar ik keur ze ook niet af. Ieder moet doen waar hij zin in heeft en als de dame in tijd wil investeren vind ik dat haar zaak/strategie...

Eindelijk eens een hoerenloper die de dames pluimt ipv andersom. ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #19 Gepost op: 27 november 2011, 04:48:17 »
Eindelijk eens een hoerenloper die de dames pluimt ipv andersom. ;)
Kunnen we niet zeggen op basis van recensies. De PSE'er schrijft dat ie de plinten van de muur neukt en de GFE'er schrijft dat hij bepaalt, in controle is en dat de dame volgzaam is  ;).
« Laatst bewerkt op: 27 november 2011, 04:51:11 door Picasso »

guest13

  • Gast
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #20 Gepost op: 27 november 2011, 10:04:40 »
Eindelijk eens een hoerenloper die de dames pluimt ipv andersom. ;)
Kunnen we niet zeggen op basis van recensies. De PSE'er schrijft dat ie de plinten van de muur neukt en de GFE'er schrijft dat hij bepaalt, in controle is en dat de dame volgzaam is  ;) .

Het resultaat zal wel hetzelfde zijn zeker ?!  Bij allebei is het geld uit de zakken geklopt.  De PSE'er heeft misschien meer de indruk dat hij voldoende waar voor zijn geld gehad heeft, terwijl het bij de GFE'er eerder nooit genoeg zal zijn.
 
Jabber

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #21 Gepost op: 27 november 2011, 14:08:53 »
Eindelijk eens een hoerenloper die de dames pluimt ipv andersom. ;)
Kunnen we niet zeggen op basis van recensies. De PSE'er schrijft dat ie de plinten van de muur neukt en de GFE'er schrijft dat hij bepaalt, in controle is en dat de dame volgzaam is  ;) .

Het resultaat zal wel hetzelfde zijn zeker ?!  Bij allebei is het geld uit de zakken geklopt.  De PSE'er heeft misschien meer de indruk dat hij voldoende waar voor zijn geld gehad heeft, terwijl het bij de GFE'er eerder nooit genoeg zal zijn.
 
Jabber
Met dien verstande dat een PSE-er zijn geld spreidt over 100-en kutjes, en dat de GFE-er veel meer kans maakt geplukt te worden, een veel makkelijkere prooi is.
Ik hoor Seks en Fun wel hoog van de toren blazen, waar is de tijd dat hij wou gaan samenwonen met zijn lief uit PHG. Zulke taferelen zie je niet bij een PSE-er, die gaat om te neuken.
Je hoeft in de prostitutie geen liefde te zoeken, maar seks, zo simpel is dat.
Als je die regel in acht neemt, word je niet geplukt....


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #22 Gepost op: 27 november 2011, 15:06:06 »
Eindelijk eens een hoerenloper die de dames pluimt ipv andersom. ;)
Kunnen we niet zeggen op basis van recensies. De PSE'er schrijft dat ie de plinten van de muur neukt en de GFE'er schrijft dat hij bepaalt, in controle is en dat de dame volgzaam is  ;) .

Het resultaat zal wel hetzelfde zijn zeker ?!  Bij allebei is het geld uit de zakken geklopt.  De PSE'er heeft misschien meer de indruk dat hij voldoende waar voor zijn geld gehad heeft, terwijl het bij de GFE'er eerder nooit genoeg zal zijn.
 
Jabber
Met dien verstande dat een PSE-er zijn geld spreidt over 100-en kutjes, en dat de GFE-er veel meer kans maakt geplukt te worden, een veel makkelijkere prooi is.
Ik hoor Seks en Fun wel hoog van de toren blazen, waar is de tijd dat hij wou gaan samenwonen met zijn lief uit PHG. Zulke taferelen zie je niet bij een PSE-er, die gaat om te neuken.
Je hoeft in de prostitutie geen liefde te zoeken, maar seks, zo simpel is dat.
Als je die regel in acht neemt, word je niet geplukt....


sexmachine

Tenzij je een veelneuker bent, dan kan de kost toch ook aardig oplopen denk ik !

guest13

  • Gast
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #23 Gepost op: 27 november 2011, 15:10:07 »
Je hoeft in de prostitutie geen liefde te zoeken, maar seks, zo simpel is dat.

Dat is waar, ik geef je 200% gelijk ! Zelfs vriendschap kan ik er niet vinden, want alles is gespeeld, van de 1e tot de laatste minuut !
 
Jabber

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #24 Gepost op: 27 november 2011, 17:22:01 »
Liefde zoeken is sowieso uit den boze.  Laat staan dat ik het zocht in een club.  Het overviel "ons" gewoon.  De nuchterheid kwam echter eerder terug bij haar dan bij mij.

We wijken af.  Nog even dan toch maar.

Ieder doet zijn ding, zoals ie het zelf wil (inclusief de dames).  PSE/GFE of een mix (zoals ik verkies).  Dames beslissen met wie ze mee willen (om het geld bijna met iedereen).  Dames besteden graag extra tijd aan GFE'ers.  Dat brengt immers meer op.  Een "fuck" van € 50 is dat en niet meer.  Een trouwe klant biedt perspectief en garantie op veel meer dan € 50.  In deze kalme tijden, waarbij niet eens meer ale dames alle dagen een kamer zien....

Ik herinner sexmachine graag aan Julia in PSR.  De dame besteed zoveel tijd aan mij dat ze al eens moest vertellen dat ik niet haar pooier ben.  Sexmachine (PSE-er) liep op haar af, meteen op kamer en tot twee keer toe kreeg hij een slechte tot minder goede service.  Ze maakte je duidelijk dat ze liever (ook niet voor geld) met jou wou gaan.

Dus ---> Stel niet de vraag wie nog wil met wie want dat is persoonlijk, meer niet  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #25 Gepost op: 27 november 2011, 19:23:10 »
Liefde zoeken is sowieso uit den boze.  Laat staan dat ik het zocht in een club.  Het overviel "ons" gewoon.  De nuchterheid kwam echter eerder terug bij haar dan bij mij.
 
Ja, ja het overviel jou. Wie niets zoekt zal niets vinden. Je bent het slachtoffer van je eigen illusie. Het was werkelijk ongelovelijk in welk detail je jezelf verloor.

We wijken af.  Nog even dan toch maar.
Niet zelden verlies je door de vele details het uiteindelijke doel of vraag. In een hoerentent krijg je sex tegen betaling en daar is het mee gedaan. Welke sex en in welke vorm, dan mag ieder lekker voor zichzelf weten. Of je beroemd of berucht bent dat was de vraag en handig is daarbij te noemen waarom.

Ieder doet zijn ding, zoals ie het zelf wil (inclusief de dames).  PSE/GFE of een mix (zoals ik verkies). Ik ook, maar wel graag heel anders. Dames beslissen met wie ze mee willen (om het geld bijna met iedereen).  Dames besteden graag extra tijd aan GFE'ers.  Dat brengt immers meer op.  Een "fuck" van € 50 is dat en niet meer.  Een trouwe klant biedt perspectief en garantie op veel meer dan € 50.  In deze kalme tijden, waarbij niet eens meer ale dames alle dagen een kamer zien....
 
Awel hier weer een gedachtenkronkel die niet klopt. Sommige dames gaan graag met GFE-ers zoals Simona PHG en een Melanie PHG heeft meerdere modi, GFE PSE zeg het maar en ze kan het. Dames besteden zeker niet liever meer tijd aan GFE-ers, pure kwats. Het levert niets meer op, misschien per keer, maar sommige gaan liever voor meer klanten per dag dan 1 of 2 enkele.
 
Een trouwe klant kan zowel PSE als GFE zijn. In mijn gedachten gaan GFE-er minder snel naar een ander. Awel en in kalme tijden is ht hebben van een ruime klantenkring veel beter dan het hebben van een paar "" vaste "" klanten. Herhalende klanten is voor iedere dame belangrijk, want dat geeft aan dat ze het goed doet op kamer.

Ik herinner sexmachine graag aan Julia in PSR.  De dame besteed zoveel tijd aan mij dat ze al eens moest vertellen dat ik niet haar pooier ben.  Sexmachine (PSE-er) liep op haar af, meteen op kamer en tot twee keer toe kreeg hij een slechte tot minder goede service.  Ze maakte je duidelijk dat ze liever (ook niet voor geld) met jou wou gaan.
 
Wederom uw eigen interpretatie, Julia heeft SM de eerste keer duidelijk geen PSR service geboden, maar de 2e keer zeer zeker wel. Daar koppelt u nog de conclusie aan dat ze liever niet met SM zou gaan zelfs niet voor geld, maar in feite probeert u hem hier terug te pakken, omdat hij u voor gek zette bij Julia met uw "" ik heb nu honger smoes"".

Dus ---> Stel niet de vraag wie nog wil met wie want dat is persoonlijk, meer niet  ;) .
Wederom een conclusie die niet te bevatten is, want het klopt het is persoonlijk, maar de dames zitten er voor geld te verdienen en niet voor hun persoonlijke voorkeur. Gezien uw gedragingen denk ik dat u erg berucht bent, beroemd mag u het ook noemen. Het is in ieder geval erg afwijkend van "" gewoon"".
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #26 Gepost op: 27 november 2011, 20:24:23 »

Gezien uw gedragingen denk ik dat u erg berucht bent, beroemd mag u het ook noemen. Het is in ieder geval erg afwijkend van "" gewoon"".
[/color]

Hier heb je het bij het juiste eind.  Ik ben een vreemde eend tussen alle hoerenlopers.  Ik ben daar fier op!  Ik ben een rare kwibus want ik hoef niet zo nodig mee te doen aan "om-ter-meeste-stunnerkes-pakken-op-een-dag".  Ik weet wel dat ik die 10 % mannen vertegenwoordig in een club die anders doen.  Eigenlijk vind ik het akelig hoe sommige mannen afgestompt of gefrustreerd hoeren neuken.  Daarom beschouw ik de meeste mede-beren inderdaad als mede-beren.  De weinige echte vriendberen zie ik ook buiten de clubs.  Ik hoef niet zo nodig een hoer te neuken als mijn dochter in huis is.  Ik hoef niet zo nodig aan te kondigen dat ik zaterdag 4 dames ga neuken en zondag 3.  Bij mij loopt het nog "normaal" maar dan zoals men normaal in de normale wereld verstaat.  Het is ook niet normaal om te neuken bij de hoeren als je een relatie hebt.  Een relatie is moeilijk en als je daar voor koos moet je daar net hard aan werken  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #27 Gepost op: 27 november 2011, 21:47:04 »
Helaas vertaald u mijn antwoord op een weer totaal verkeerde manier. Afwijkend van gewoon is niet "" normaal"" het is inderdaad een hele vreemde eend in de bijt. Dit zullen alle dames ook zo ervaren, zeer zeker degene die per ongeluk de toorn van Seks en Fun over zich hebben afgeroepen, deze gaan het bijzonder pijnlijk ervaren, hoewel de meeste begot niet weten waarom ze door u zo behandeld worden. Vandaar dat ik mij moeilijk voor kan stellen dat ze u niet op de te mijden klantenlijst hebben staan. Het moet toch elke club opvallen dat u een bijzonder moeilijke mens bent, die over eender detail kan komen klagen.
 
Wederom de sneren over sexmachine prive situatie of over hoe deze meneer enthousiast over zijn komend weekend praat. Deze meneer is behoorlijk populair en beroemd in met name LR over de feestsfeer en de lekkernijen die hij meeneemt. Sexmachine komt binnen en de Roemeense groep wordt gek. Het feest kan beginnen.
 
U normaal en de normale wereld ? Ja in de normale wereld ga je eerst een tijd met een dame praten, haar versieren en dan komt het wellicht ook tot een slaapkamergang. Dit is niet normaal in de hoerenwereld, klopt, daar wordt dit vaak overgeslagen of wordt dit beperkt tot presales en de kamergang.
 
Mijn ervaring met de normale wereld is dat clubs vol getrouwde heren zit of mensen met een relatie. Zonder mensen met een relatie gaan alle clubs failliet. Sterker nog dan zouden er ook geen dames in de club ziten, want ook daavan heeft 80  % een relatie met een vriend of pimp. Relaties van tegenwoordig zijn trouwens niet alleen maar gebaseerd op uw toch wel redelijk oudbollige gedachte. Belerende woorden over of iemand met een relatie wel naar de hoeren mag u bestempelen als niet normaal, maar passen niet in dit topic en passen ook helemaal niet bij moraal van dit forum. Dit is namelijk een hoerenlopers forum en iedereen mag lekker zelf weten of hij al dan niet gaat en hoeft zich de mening van Seks en Fun totaal niet aan te trekken.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #28 Gepost op: 28 november 2011, 05:24:10 »
Seks en Fun,
Er hangt een zweem van frustratie over je postings.
Goed, jij mag jezelf dan als 'normaal' beschouwen, dan graag ook je bevindingen over deze posting.


Allereerst, van mijn dochter weet jij NIETS, buiten wat ik schrijf, en ik ga en sta waar en wanneer ik wil. Dat ik naar de hoeren zou gaan als ze bij mij is, is dikke bullshit. En indien ik dat zou doen, zijn dat jouw affaires niet. Totaal niet. Ik ga ook niet vertellend at jij je verlof niet mag plannen in een of andere club, waar je dan een hotelletje boekt, en je ganse verlof tussen de hoeren hangt, op zoek naar een lief. Jouw manier van je verlof in te plannen, lieverd, en dat is jouw goed recht.
Dat ik daarenboven schrijf dat ik er ga neuken, dat is mijn kinderlijke deugd. Ik kijk nog uit naar mijn bezoekjes, en ging met een frequentie van éénmaal per week, namelijk de zaterdag. Nogmaals, ik ben niet normaal, want ik hang niet van vrijdag na het werk tot maandag net voor mijn werk in een hoerentent. Dan pas ben je normaal, SEF, als je ieder weekend het ganse weekend, al je verlofdagen en je volledige vakantie in een hoerentent op zoek bent naar een lief (of een dame om haar het leven zuur te maken).


Tot daar deze korte introductie, en dan nu het echte werk.
Jij schildert graag PSE af als gefrustreerd. Ik als normaal seksueel gedrag van het dier dat toevallig de naam mens heeft meegekregen. Allerlei tests tonen aan dat het specimen mens niet monogaam is. Alhoewel de wereld rond is, wordt er geneukt in alle hoeken en kanten, en monogamie ligt niet in de aard van het beestje.
Laat mij dus lekker neuken op mijn manier, en de hoertjes behandelen zoals ik wil.


Julia, het geval Julia, want dat zit je hoog. Ten eerste, je schatje komt ALTIJD een praatje maken en tegen me aanliggen als ik in PSR kom.
Ik maak haar echter duidelijk dat ik NIET met haar wil kameren, vanaf het moment dat ze naar me toe komt. Heel duidelijk zeg ik dat ik met haar NIET de kamer opga, en na een vijftal minuutjes gaat ze dan ook steeds op zoek naar een andere neukvriend. Toch raar, dat ze telkens opnieuw probeert, iedere keer opnieuw. Ze is ook zeer grappig, en iedere keer ze me ziet roept ze HUNGER. Raar he, hoe zou dat nu toch komen.
Omdat je het zo graag hebt, hier mijn ervaringen met jouw Julia. De eerste keer had mevrouw er gewoon niet veel zin in, en heeft ze me als een volleerde pro afgewerkt op minder dan    minuten in de kino. Pijpen? Ongeinteresseerd. Zoenen? Niet bestaande. Neuken? Zus en zo. Service? Nada, trok op de ballen, SEF.
Maar ik ben sexmachine, niet Seks en Fun, en jouw Julia in kwestie wist verdorie zeer goed wat ze mis had gedaan. Ze speelde het ook zo uit dat ze de kino koos.
En nu Seks en Fun, het grote verschil tussen jou en mij. Ondergetekende heeft eens gebaald, is eens goed uitgelachen door Foots, en is daarna met een pornomodel de kamer opgegaan, in verpleegstersgedaante.  Heb ik tegen iemand anders geklaagd? Kan zijn, maar alvast ben ik niet naar de theke gelopen, om mijn beklag te maken over de dame. Ik beschouw het als een domme zet van mij, en ocharm, het koste  euro.
Het beste bewijs dat ik geen haat draag tegen deze meid is dat ik haar bij een volgend bezoekje terug heb gekamerd. Resultaat, een doodnormale sessie, geen hoogvliegster, maar gewoon. Maar dat is persoonlijk, gelukkig maar.
Over het HUNGER geval, Seks en Fun, ik weet dat je dat heel erg hoog zit, maar is het niet Julia, die jou een presales gaf van uren, en op het moment dat het kind de kamervraag durft te stellen (het plaatje moet dus helemaal kloppen bij je, het moet het juiste moment zijn, de preslaes moet lang genoeg geduurd hebben, ze moet je bij binnenkomst als een koning hebben behandeld, je moet opgegeild zijn op de bank, je moet opgezoend zijn op de bank, je moet ze gevingerd hebben en liefst moet ze je ook nog met je aanhangsel hebben gespeeld en als het even kan nog gepijpt hebben ook) zeg je doodleuk dat je nu toch wel eerst honger hebt, en laat je haar achter. Het arme kind was anderhalf uur kwijt, en meneer vindt dat doodnormaal.
Het grote verschil tussen jou en mij is dat ik dat geeneens durf, en dat zoiets mij niet kan overkomen. Om diverse redenen, ten eerste zal ik nooit anderhalf uur met een meid op een bank hangen. Ten tweede zou ik me diep schamen ze na anderhalf uur met een kluitje in het riet te sturen met het fabeltje dat ik honger heb. PSR heeft geen maaltijduren, je kan er eten van binnenkomst tot bij het buitengaan.
Jouw schatje komt dat doodleuk vertellen tegen iemand waar ze liever niet de kamer mee optrekt dus? Ha ha, just, daarom dat ze iedere keer wel effe bij me komt zitten en me tussen de benen pakt, en ik telkens moet zeggend at dat niet hoeft, want ik met haar toch de kamer niet meer opga.


Keur ik je gedrag af? Jazeker, volmondig, van mij kan je gerust een meid leren kennen. Ik heb daar geen probleem mee.
Waar ik wel problemen mee heb, is je haantjesgedrag, en hoe je je gedraagt ten opzichte van de meiden. Ik snap niet dat er nog eentje met je de kamer op wil;
Ik verklaar me nader;
- als de koning binnenkomt moeten ze zijn humeur maar inschatten en uitbundig doen, anders maak jij een plannetje in je hoofd en zal de wraak zoet zijn
- de meid moet echt wel uren tijd in je investeren, want jij wil, zoals in het echte leven, een 'normale' relatie, dus kennismaken, afspreken, een date, en dan, na uren mekaar te verkennen, lekkere vriendinnetjesseks (ik wil gewoon neuken in een hoerentent, noem me een onrespectvolle gestampte boer, whatever, boeit me niet)
- als het plaatje niet voor de volle  percent klopt, is het aangeraden voord e meid na drie uur presales toch maar niet te gaan kameren, want als er dan niet de perfecte kamergang volgt, kan ze het gaan uitleggen bij de theke (klant is koning, geef mij je honing?)
- meiden pesten die volgens jou niet de perfecte kamergang hebben gegeven, en hen nadien liggen te vingeren op de bank, en hen nog de sleutel laten halen, en dan afhaken, je moest je echt schamen
- het geval Isabella VM vergeten? Vijf lange uren, en dat kind had geen klant gedaan omdat ze al haar pijlen op jou richtte, maar die kamervraag kwam maar niet. Als de meid dan met schade en schande snel een klant tussendoor doet, loop jij rond als een bruisende stier en wil je die gast een deftig op zijn bakkes slaan. Ook een klein beetje schandalig, maar zelfs dat begrijp jij geeneens. Dat ze een goede klant kwijt is, tja, dat denk jij, vraag eht haar, ze zit op facebook en iedere keer ik haar praat vraagt ze of die idioot dat met iedereen doet.
- met verbazing lees ik je (trouwens zeer mooie) verslagen en telkens moet ik slikken. Je beschouwt jezelf als een man met macht, ook al besef je het niet, maar de meiden zullen pollien voor je, want jij betaalt. End at mag je hier met hand en tand afstrijden, je spoort gewoon niet.
- over wie ze het liefst hebben? Boeit me compleet niet, Seks en Fun, maar dan ook compleet niet, mij boeit het geen ene moer dat een meid me wel of niet wil, ik ben eenmaal in mijn leven geweigerd door een hoertje (en dat was in het skw, ze weigert iedereen boven de dertig jaar).
- wat me wel boeit is het belachelijke gedrag van je in de clubs. Ze moeten plooien voor meneer seks en fun. Anders zijn ze verdoemd en maak jij al plannen in je ziek hoofd om je te wreken. Het minste dat er fout loopt, kan gaan tot een begroeting die niet gepaard gaat met anderhalf uur voor-vrijen, tot een foute uitspraak, niet innig genoeg zoenen, en de dame in kwestie heeft er gelegen bij je. Dat mag en kan, dat is je goed recht, maar dat je in je ziek hoofd dan plannen smeedt om het die meid zo onaangenaam mogelijk te maken, haar te pesten, haar terug te pakken EN je beklag te doen bij de theke, toont mij aan dat je zeer 'normaal' bent.
- normale vent, als je in het echte leven buiten de clubs (ik vraag me af welk normaal leven, want van maandag tot vrijdag werk je, en je weekends en je vakantiedagen en je verlof leef je in een club) een slechte ervaring hebt, eentje die je niet intens genoeg zoent en dergelijke, ga je dan naar schoonmama je beklag maken? Ga je dan jezelf wreken door met haar af te spreken en als ze dan uiteindelijk met je het bed wil delen (zij liever dan ik), weiger je haar dan?


Sorry hoor Seks en Fun, maar jij met je stelling dat GFE-ers beter zijn dan PSE-ers, je bent echt niet normaal in je hoofd. Ieder zijn seksbeleving, en ik moet niet geknuffeld worden, daar heb ik totaal geen behoefte aan. je moet me niet geloven, maar ik eis geen vriendschap in een club, ik eis niet dat een meid ook maar een minuut met me op de bank hangt. Zelfs liever niet, want dan voel ik me al schuldig dat ik haar tijd in beslag neemt. Ik zal dus NOOIT uit eigen beweging bij een dame plaats nemen, indien ik al niet op voorhand heb uitgemaakt dat binnen de twee minuten de sleutelvraag komt (van mijn kant dan, ik heb nog nooit meegemaakt dat een meid me naar de sleutel moet vragen, dat doe ik liever zelf).
Indien een meid naar mij de sleutel moet vragen, is er iets mis met me, daarvoor ga ik niet naar een club. Want ik beslis wie ik vraag, en niet de meiden in de club in kwestie. Meestal is daar zelfs geen kennismaking voor nodig, ik kijk, en vraag de sleutel. Geen enkele die me daarvoor haat hoor, integendeel, geen ellenlange kennismaking. Mij boeit het niet hoe veel broers en zussen ze heeft, hoe veel slaag ze heeft gekregen van haar ex-pimp, hoe ziek mama wel is, hoe erg het gesteld is in het thuisland, hoe moeilijk ze het wel niet heeft om te overleven, en bla bla bla. Hallo, ik ga om te neuken en me te amuseren, ik heb al genoeg ellende dat ik niet op mijn neukdag die ellende nog eens wil aanhoren.


Wie hebben ze het liefst? Jouw hamvraag uiteraard, en ik wil gerust de test doen. We gaan samen een maand naar dezelfde club, en ji gaat uren bankhangen, je gaat klagen naar de theke en ik ga gewoon neuken. Na vier weken bekijken ze je nog geeneens meer, want bij jou kost het drie uur moeite om je de kamer op te krijgen en ze moeten een encyclopedie doorworstelen anders zin je op wraak. Bij mij (en lees ook Pica, Foots en andere PSE-ers) hebben ze totaal geen last van claimgedrag van de rakker in kwestie, en ontvangen ze gewoon centen voor de tijd dat ze ermee hebben besteed. De enige keer dat ik presales krijg (en dan nog zeg ik dat ze maar moeten terugkomen tegen dat de kamer vrij en en verplicht ik hen niet bij me te blijven staan) is als er wachttijden zijn voor een kamer.
Ik haat claimgedrag van meiden, en dat zal in de andere richting ook werken. Je bent hun lief niet, he seks en fun, je bent een klant, en het uiteindelijk doel is de centen die ze op het einde van de dag vergaard hebben. Als je Julia anderhalf uur claimt en als die arme meid dan de sleutelvraag stelt, maar meneer Hunger heeft, tja, dan heeft ze niets, nada, geen cent verdiend. Want meneer seks en fun is er nog niet klaar voor. Intussen kon ze al drie rakkers hebben afgestoempt, om maar te zeggen Pica, Foots en mij, en dat is dan 200 euro (50 van mij en die andere twee boertige zeikerds schieten haar bekje vol, dus 75 het stuk ha ha).   


Ik kan ook een kleine vergelijking plaatsen hier over de opbrengst van een meid die zich drie uur met sexmachine inlaat en eentje die zich drie uur met jou inlaat. En ik verklaar me weer nader.
Medio 2009, plaats van delict, Living Room en PSR;
Sexmachine komt LR binnen en bestelt een koffie verkeerd, en voor foots een thee. Uwe komt een praatje maken. Er komt daar een Turkse voorbij, genaamd Felicia, ze knijpt me in mijn lelijke kont. Ik roep keihard Scheisse, kijk naar Foots, en die zegt:" Doe maar, want lang gaat dat toch niet duren.", en ik roep Schlussel. Een wilde neukbeurt volgt, Uwe is in shock en Felicia heeft 75 euro verdiend (neen, ik heb haar niet in de bek geschoten, maar haar 25 euro zwijggeld gegeven omdat ik zo slecht neuk)
Intussen is Julia heel bedeesd bij Seks en Fun op een bank gekropen en moet ze al haar verleidingstruukjes bovenhalen om Seks en Fun, Koning van PSR, te verleiden. De teller bij Julia staat op 0 euro.
Intussen in LR, eindelijk heb ik mijn koffie verkeerd genuttigd, ik kijk nog eens naar Felicia, en een half uur na kamergang één maak ik opnieuw het sleutelgebaar; Deze keer verdwijnen we voor een vol uur op de kamer. Ik betaal met plezier 100 euro voor haar pronodiensten.
In PSR is Julia nog steeds Seks en Fun het hof aan het maken, stap voor stap overlopend hoe ze hem nu toch maar snel naar de kamer krijgt. Het resultaat blijft echter nog uit.
Tussenstand na twee uur saunaclubben voor een meid die met een PSE-er gaat tegenover eentje die een GFE-er aan het verleiden is: 175 euro versus 0 euro.
Intussen heeft Seks en Fun HUNGER, en sexmachine terug zin. Een uur na het terug bovenkomen uit de catacomben van LR roep ik voor de derde keer Schlussel, en ditmaal verdwijn ik voor anderhalf uur met haar een kamer op. 150 euro.
In PSR heeft Seks en Fun net zijn maaltijd verorberd, en heeft Julia nog geen eurocent (aan hem) verdiend, en moet ze alweer haar beste beentje voorzetten hem alsnog op de kamer te krijgen, dus een nieuwe presales ronde van 1.5 uur.
In dat anderhalf uur heb ik Felicia nog twee keer een halfuurtje naar de kamer zien trekken met een rakker, plus 100 euro op de teller.
Julia blijft verweesd achter in PSR, GEEN kamergang met seks en fun, want meneer vindt het niet zo leuk dat ze kwaad is omdat hij wou gaan eten, haar teller blijft tot die tijd op 0 euro staan.
Goed, dan gaan we tellen.
Felicia heeft met de PSE-er sexmachine op 3 uur tijd 325 euro verdiend, en heeft welgeteld één seconde presales geboden, en heeft intussen nog eens 100 euro verdiend aan 2 andere klanten.
Julia heeft op 5 uur geen eurocent verdiend. Want de Koning had HUNGER en was nadien kwaad dat ze er niet mee opgezet was.
Kies zelf maar met wie ze het liefst de kamer opgaan, en je geroep dat een GFE-er meer zou opbrengen dan een PSE-er, helaas. Met een GFE-er misschien wel, maar niet met iemand die ziek in zijn hoofd is en waar heel het plaatje moet mee kloppen vooraleer er een kamergang volgt;
Dat ze die presales geven omdat ze nadien misschien wel 2 volle uren de kamer opkunnen met je, en dan 200 euro opstrijken, dat zit ook in je hoofd. Want indien de kamergang niet klopt tot in de puntjes, worden ze met de grond gelijk gemaakt en ga je naar de theke je beklag doen, maar niet nadat je nog eens wraak op hen persoonlijk hebt genomen;


Ik ben niet de beste vriend van Willem2, maar als ik één ding van hem geleerd hebt is het: "de tafel plakt zoals bij het schaken", waarmee hij bedoelt, vanaf je een meid begint te bepotelen en te zoenen, ga er dan ook mee naar de kamer. Ik ga er verder in, bij mij loopt de tijd vanaf er een meid me tongt op een bank, ook al zou ik dan nog twintig minuten op de bank blijven zitten,d at is voor mij betaalde tijd. End an ga ik niet afklokken op de kamer, maar in mijn hoofd is die kamergang, en de betalende tijd dus, al lang begonnen.


Dat, mijn beste seks en fun, is het grote verschil tussen jou en mij.
Ik ga voor de seks, en betaal hen graag de tijd dat ze met me besteden. Jij gaat naar een club en speelt spelletjes (en je wint altijd, al begrijp ik niet dat er nog meiden zijn die met je naar kamer willen) om zo lang mogelijk pre- en after-sales te verkrijgen, omdat je die macht hebt.


In mijn ogen maak je dus echt misbruik van de meiden, echt zware misbruik, en behandel je hen niet met respect;
Geef mij maar een vortige aap zoals ondergetekende, die de meiden geeft waarvoor ze er zitten, en voor de tijd dat ze met hem besteden. Betalen voor wat je krijgt, niet zoveel mogelijk krijgen voor zo weinig mogelijk centen. Ik zou me geeneens meer in een club durven vertonen, indien ik me zoals jij gedroeg. En jij mag net hetzelfde van mij denken. Interesseert me geen ene moer  :P
« Laatst bewerkt op: 28 november 2011, 15:44:33 door Rolly »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #29 Gepost op: 28 november 2011, 21:37:33 »
Ik wil er niet op antwoorden.  Ik ga er vanuit dat de leden slimmer zijn dan dat.

Het klopt dat als ik de man ben die jij omschrijft ik niet meer de kamer zou opgeraken in PSR.

Toch dit.  De aanval van jou en vooral foots op mijn laatste postings zijn op het vijandige af (en dan bedoel ik niet de posting hieronder van jou).  Dat gaat me niet!  Vandaar ook even een sneer naar foots: ik weet niets voer jouw dochter, enkel over mijn dochter maar weet wel wat foots in de F. deed terwijl zijn zoontje....  Deze sneer was niet nodig maar in opwelling vanweg de aggressieve aanvallen, die ik niet apprecieer en laag vind.

Op het forum blijf ik gewoon posten wanneer ik het wil, tenzij ik een ban krijg.  Aanstaande zaterdag wens ik liever geen "goeiedag" meer van jullie.  Ik kies mijn vrienden  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man