Auteur Topic: Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?  (gelezen 19700 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #30 Gepost op: 28 november 2011, 22:09:55 »
Ik wil er niet op antwoorden.  Ik ga er vanuit dat de leden slimmer zijn dan dat.

Het klopt dat als ik de man ben die jij omschrijft ik niet meer de kamer zou opgeraken in PSR.

Toch dit.  De aanval van jou en vooral foots op mijn laatste postings zijn op het vijandige af (en dan bedoel ik niet de posting hieronder van jou).  Dat gaat me niet!  Vandaar ook even een sneer naar foots: ik weet niets voer jouw dochter, enkel over mijn dochter maar weet wel wat foots in de F. deed terwijl zijn zoontje....  Deze sneer was niet nodig maar in opwelling vanweg de aggressieve aanvallen, die ik niet apprecieer en laag vind.

Op het forum blijf ik gewoon posten wanneer ik het wil, tenzij ik een ban krijg.  Aanstaande zaterdag wens ik liever geen "goeiedag" meer van jullie.  Ik kies mijn vrienden  ;) .
Een ban? Waarom zou ik je bannen? Ik ben alleen verbaasd dat je in diverse clubs nog niet bent geband  ;D
Ik zal je geen goeiedag wensen, maar dat zegt meer over jou dan over mij. Ik zal Julia effe vragen of ze HUNGER heeft  8)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #31 Gepost op: 28 november 2011, 22:14:20 »
Vreemdgaan is blijkbaar wetenschappelijk bepaald normaal:
http://www.telegraaf.nl/vrouw/columns/jeffrey/10971027/__Vreemdgaan_is_normaal__.html?sn=psyche_relatie




S&F ik herlees mijn post ik zie niets " vervelends" staan, zelfs na 4 keer ik zie het niet.
Dochters worden blijkbaar zonen ? Ik begrijp echt niet wat deze draaiing nu weer mag zijn.
En nu probeer ik te ontcijferen waar ik geweest ben ik F. ??? ? Wat is dat ? Blijkbaar zorg ik niet goed voor mijn zoon ?


Awel de post van Sexmachine en de agenda van uw vakantie in de hoerententen maken wel duidelijk dat je meer in de club leeft en hoe je daar te werk gaat.
Vrienden zijn we niet, hoeven we ook niet te zijn, maar een goeiendag die zal je krijgen, want dat valt binnen mijn " normale" waarden.


Groeten en als je iets zegt maak het voor iedereen duidelijk, geen ellenlange zeververhalen met details, gewoon " to the point". Kort, duidelijk, krachtig zonder ambtenarentaal.


Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 28 november 2011, 22:23:06 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest18500

  • Gast
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #32 Gepost op: 21 april 2012, 15:21:06 »
Geen van de 3 en dit interesseert me ook niet.

Laat ik even heel eerlijk over mezelf zijn. Vroeger +- 4 jaar geleden liep ik zeer veel in het SKW rond. Ik kende velen bij naam en herkende zeer veel gezichten. Ik wandelde zelfs door de buurt, zonder ergens binnen te gaan, maar gewoon voor de fun. Ik voelde me een playboy, stoer, viriel en dacht dat ik een god was. Die jonge snaak, sportief, slim, knap? enz. (ben ik wel realistisch) Ik ging met verkeerde vrienden om. Ik verzorgde me, sporte, bruinde wat, hechte veel belang aan mijn loocks. De waarheid is dat dit de meiden niet boeit! Ik heb dan ook verschillende zeer slechte ervaringen gehad door mijn gedrag. Ja ik ben ook zwaar in het zak gezet.

Pijn had ik na normale relaties die zeer lelijk, teleurstellend afliepen en dan nog eens een hoer die me neerhaalde. Mijn hart deed pijn. Ik had verdriet! Ik ben niet perfect, maar had ik dit allemaal verdient?

Wonden helen en ik ben sterker geworden. Mis ik echte liefde? Jazeker! Wie niet? Ben ik hopeloos? Nee want dit is vragen om in de afgrond gegooid te worden. Is echte liefde te vinden bij de hoeren? Misschien zeer uitzonderlijk. Maar dan niet als jij erachter zoekt (moest dit het geval zijn), maar als de DVP en hopeloze crush krijgt op jou (ik zou dit nooit uitbuiten). Merk op dat dit mischien een kans is van 0.01 % op 100. Het zal wel ergens bestaan zonder dat geld ermee gemoeid is. Ik ben daar zeker van en wil blijven geloven in het goede van de mens. Nee als dat wegvalt, wat is dan het punt van hier op aarde te zijn?

Ik was verdwaald hier op aarde. Ik geloof niet in God en wat is de zin van het leven? Ik begon me te verdiepen in strekkingen en mijn studies verplichten dit zelfs door de ruime vorming. Mijn onzekere puberale ik viel weg en besefte dat al die grote namen plijten voor vrijheid van de geest. Het goede dat in de mens zit toonbaar maken. Zingeving van het leven nastreven. Oproepen tot actie en een standpunt in te nemen. Ik groeide stilaan naar de mens dat ik vandaag ben. Kritisch tegenover de wereld met mijn eigen onafhankelijke visie hierop. Ik laat me door niets of niemand lijden en streef zingeving van het bestaan na.

Is dit door de super hoereloper te worden zoals er nog nooit 1 bestaan heeft? Tuurlijk niet. Tegen wie moet ik me bewijzen? Msch tegenover mezelf? Laat me niet lachen! Dit is eigenlijk een vorm van verslaving en ik ben daar vatbaar voor. Ik wandel door het feit dat ik single ben en mijn natuurlijke behoeftes als man heb. Als je geen sex hebt kan je niet gelukkig zijn op lange duur (msch kunnen sommigen dit wel, ik niet).

Ik streef een balans na. Evenwicht, genot, geluk, liefde, vriendschap, houden van mezelf, proberen te houden van anderen. Ik ben maar een mens op deze enorme planeet.