Auteur Topic: Verhalen uit de oude doos uit het Schipperskwartier  (gelezen 32067 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Het SKW van voor de opkuis!
« Reactie #15 Gepost op: 5 december 2011, 22:50:45 »

En dan die mannen die met de wagen voor ieder raam stopten, hun raampje naar beneden draaiden en met tekens begonnen te onderhandelen over de prijs, en soms vijf minuten bleven tekens doen, verschrikkelijk.

Dat was ik 8)....sorry hé ;D


Grtz,Dolfie

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Het SKW van voor de opkuis!
« Reactie #16 Gepost op: 6 december 2011, 00:02:00 »

En dan die mannen die met de wagen voor ieder raam stopten, hun raampje naar beneden draaiden en met tekens begonnen te onderhandelen over de prijs, en soms vijf minuten bleven tekens doen, verschrikkelijk.

Dat was ik 8)....sorry hé ;D


Grtz,Dolfie

Bij deze van mij ook nog de verontschuldigingen :D
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Het SKW van voor de opkuis!
« Reactie #17 Gepost op: 6 december 2011, 00:22:02 »
Allé Dolfie komaan! ;D Niet zo verlegen man! Als je daar iemand bekend ziet, moet je niet wegduiken of stress hebben maar erop toestappen en zeggen dat je de Ambi-beer van relaxxx bent! ;D En dat die man met de blauwe  C:-), je voor de verniet door het SKW gidst, je skw - verslaafd gemaakt heeft en dat het dus allemaal jou schuld niet is! ;D

Zoiets mag je je niet aantrekken Dolfie! Een keer was ik het na de kamergang op een zaterdagnacht nog aan het uitleggen tegen Kathy van Verversrui 07/2, toen ik plots een bende imbeciele ex - klasgenoten, zag voorbijgaan. Het waren van die huppelkutten die op school zich te goed voelden om iets tegen mij te zeggen maar toen wilden ze alles weten. ;)  Ze gingen naar Café D'Anvers. Neen, dat trek ik me niet aan. In mijn omgeving zijn er veel mensen die weten dat ik een hoerenloper ben. Wat "vreemde" mensen van mij denken kan me niks schelen.

Ja, die Kathy wat een wijf was het me toch...
« Laatst bewerkt op: 6 december 2011, 00:50:29 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Het SKW van voor de opkuis!
« Reactie #18 Gepost op: 6 december 2011, 01:28:25 »
Als je die middenste haar sjupapke vindt, laat er dan eens wat lucht uit !

Moet er uit jou ook geen lucht? ;D
Wij, lelijke venten, hebben altijd maar commentaar op de dames. Terecht want wij betalen! ;D
« Laatst bewerkt op: 6 december 2011, 01:32:41 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Het SKW van voor de opkuis!
« Reactie #19 Gepost op: 6 december 2011, 01:48:04 »
Sophia, VR24/8, rechts op de foto, zit naar verluid in een klooster in Brazilië.
Die paterkes gaan er plezier aan beleven, want die was verdomd geil, en is weggepest door Paola, die in haar een regelrechte bedreiging zag destijds.
Ze had nu ook niet naar een klooster moeten vluchten, ik hen nog plaats in mijn bed, en ik ben ook nen halve pastoor  ;D

Ja, maar jij ben maar een sexmachine en in een klooster zit het vol sexmachines. Die Sophia heb ik weeral niet gekend. Verdorie toch! >:(
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Het SKW van voor de opkuis!
« Reactie #20 Gepost op: 6 december 2011, 01:49:09 »
Waren er op het Falconplein zelf ook ramen?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Het SKW van voor de opkuis!
« Reactie #21 Gepost op: 6 december 2011, 02:42:01 »
Waren er op het Falconplein zelf ook ramen?

Neen. Het Falconplein was wel berucht, om andere redenen : er waren veel winkeltjes met namaakspullen. Veel van die zaken werden uitgebaat door Russische en Georgische bendes die al dan niet ook iets te maken hadden met prostitutie...

guest13

  • Gast
Het SKW van voor de opkuis!
« Reactie #22 Gepost op: 6 december 2011, 05:27:17 »
Als je die middenste haar sjupapke vindt, laat er dan eens wat lucht uit !

Moet er uit jou ook geen lucht? ;D
Wij, lelijke venten, hebben altijd maar commentaar op de dames. Terecht want wij betalen! ;D

Nou, dat valt wel mee, mijn commentaar op de dames !  Als ik jullie meningen daarentegen lees over oa dames in privé's enz ......
 
"Een gat is een gat" zei de boer en hij neukte zijn koe !
 
Nee, zo erg is het niet, maar uiterlijke schoonheid alleen is toch niet het enige dat telt ?!  Als ik echt geil ben, dan denk ik dat ik het wel op quasi alles zou kunnen, zolang ze er maar verzorgd uit zien en zijn.  Een kinderhand is snel gevuld.
 
Ik herinner mij mijn bezoeken aan GT, waarbij de optick-ficks meestal/doorgaans de slechtste service boden en de grootste afwerkertjes waren.
Maar dat kan ook geweest zijn omdat ik een bleu ben uiteraard  ;D
 
Geef mij maar een onschuldig uitziend meisje, dat een beetje verweesd naar me kijkt !
 
Gelukkig heb je me niet gekend pakweg 1,5 jaar geleden !  Er is toch al wel een goede 20 kg lucht uit me, dus dat zit volgens mij wel goed.
Natuurlijk heb ik niet zo'n six-pack zoals jij, maar soit, ik zeg altijd .....
 
This is not a beer belly, it's a fuel tank for an incredible sex machine !
 
Jabber

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Het SKW van voor de opkuis!
« Reactie #23 Gepost op: 6 december 2011, 21:05:44 »
Haha die Roberto,was het maar zo eenvoudig :-[
Een tipje van de sluier : ik ken helaas heel veel kenissen die flik zijn en daar rondbuurten :-[

Grtz,Dolfie

Allé Dolfie komaan! ;D Niet zo verlegen man! Als je daar iemand bekend ziet, moet je niet wegduiken of stress hebben maar erop toestappen en zeggen dat je de Ambi-beer van relaxxx bent! ;D En dat die man met de blauwe  C:-), je voor de verniet door het SKW gidst, je skw - verslaafd gemaakt heeft en dat het dus allemaal jou schuld niet is! ;D


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Het SKW van voor de opkuis!
« Reactie #24 Gepost op: 6 december 2011, 21:16:43 »
"Een gat is een gat" zei de boer en hij neukte zijn koe !
Fout fout fout.
"Een gat is een gat," zei de boer, "en hij kroop op zijn varken". Dat is de uitdrukking die je zocht. In die koe kan hij helemaal in, die voelt niks van een boerenlul  ;D



Nee, zo erg is het niet, maar uiterlijke schoonheid alleen is toch niet het enige dat telt ?!  Als ik echt geil ben, dan denk ik dat ik het wel op quasi alles zou kunnen, zolang ze er maar verzorgd uit zien en zijn.  Een kinderhand is snel gevuld.
Als ik betaal voor sex, ja, sorry, maar dan tellen voor mij eerst de looks.
Neen, ik verbeter me, enkel de looks want ik ben niet geinteresseerd in de binnenkant, dan toon ik gevoelens, en dan vreten ze je volledig op.
Want hun binnenkant is in 99 percent van de gevallen een steen (die ze zo maar omtoveren in een week hartje, maar dat is maar uiterlijke schijn, jabber).
Dus ja, als ik naar de hoertjes ga, dan tellen voor mij de looks, ik moet er geil worden, anders kan ik beter een lief zoeken, en het daar op doen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Het SKW van voor de opkuis!
« Reactie #25 Gepost op: 6 december 2011, 23:51:36 »
Want hun binnenkant is in 99 percent van de gevallen een steen (die ze zo maar omtoveren in een week hartje, maar dat is maar uiterlijke schijn, jabber).
Dus ja, als ik naar de hoertjes ga, dan tellen voor mij de looks, ik moet er geil worden, anders kan ik beter een lief zoeken, en het daar op doen.

Hier zijn we het unaniem over eens! ;) De enige klik die we hebben met de dames van vreugde en verdriet is de klik van de portefeuille die we horen als onze poen erin verdwijnt! Alle verliefde heren ten spijt...

Ze hebben maar een doel en dat is ons pluimen, volledig terecht trouwens! Let's play the game and fuck!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Het SKW van voor de opkuis!
« Reactie #26 Gepost op: 7 december 2011, 07:13:49 »
Enkele foto's van vroeger...



Ik kan me zeer vergissen maar de onderste foto's zou ter hoogte van SS 16 en SS 18 getrokken moeten zijn?



De bovenste foto is in de Oude Manstraat, de onderste is SS2/VGL1.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verhalen uit de oude doos uit het Schipperskwartier
« Reactie #27 Gepost op: 6 april 2012, 13:47:50 »
De heren Bema, Elwood, Sexmachine staan samen garant voor een eeuw wandelervaring in het Schipperskwartier. Zij hebben waarschijnlijk markante en grappige gebeurtenissen meegemaakt in dit oord van verderf.


Het zou bijzonder jammer zijn voor het nageslacht als deze sappige verhalen, waarvan ik alle details wil horen voor het nageslacht verloren zouden gaan.


Ik hoop dus van deze heren verhalen te mogen horen over de tijd van vroeger toen Roberto zijn lul enkel gebruikte om tegen een boom te plassen.
Echter er zitten hier op het forum nog wel cracken die zich meer in de luwte houden maar waarvan ik zeker ben dat zij ervaring zat hebben. Komaan heren, laat die verhalen uit de pen stromen...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verhalen uit de oude doos uit het Schipperskwartier
« Reactie #28 Gepost op: 6 april 2012, 14:04:46 »
In dit topic zal ik uiteraard ook weer zelf de spits afbijten, hoewel ik nog niet zoveel bagage heb als de andere SKW - rakkers.


Ik herinner me nog de tijd dat ik student was en dat ik elke euro spaarde voor mijn damesbezoek. Discotheken e.d. waren dus niet aan mij besteed want ik hield van de vrijheid en koos wat sex betrof steeds eieren voor mijn geld. ;)


Het was de tijd dat ik de deur plat liep bij Kathy van de Verversrui 07/2, die nog steeds werkzaam is. Jawel, de Verversrui, de straat van het verschrikkelijke "Café d'Anvers" alwaar de gegoede jeugd van Antwerpen komt feest vieren om dan de dames te ambeteren...


Het was al bijna morgen toen ik de kamer afkwam bij deze wulpse en sexy blondine en omdat de straat rustig was, maar vooral omdat ik er al veel €'s gelaten had, werd er nog heel wat nagepraat in haar vitrine. Plotsklaps stond ik oog in oog met 5 vrouwelijke ex-klasgenoten van mij.


Zij hadden er veel leut in en stonden me verderop op te wachten om me de kleren van het lijf te vragen. In de klas vonden die trutten het niet nodig om iets tegen mij te zeggen dus moesten ze nu ook geen antwoord van mij verwachten. Nu voor te lachen maar toen had ik het niet echt graag...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Verhalen uit de oude doos uit het Schipperskwartier
« Reactie #29 Gepost op: 6 april 2012, 18:36:19 »
De heren Bema, Elwood, Sexmachine staan samen garant voor een eeuw wandelervaring in het Schipperskwartier.
Ha ha, Roberto, ik wandelde van mijn 18e tot mijn 42e frekwent (ja, bijna dagelijks) dat is 24 jaar, komaan, laat ik het afronden naar 25 jaar, en ik zal Elwood ook 25 jaar wandelervaring toeschrijven  ;)
Dat betekent dus .... dat JIJ Bema 50 jaar wandelervaring toeschrijft ... hij gaat uw vriend niet blijven op deze manier  >:D :))


sm - der Wildmeister
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal