Auteur Topic: Schippersstraat 25/3 Angelica  (gelezen 1563 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 25/3 Angelica
« Gepost op: 9 december 2011, 08:53:55 »
Naam: Angelica
 Plaats van tewekstelling: Schipperstraat 25, 3e raam
 Nationaliteit: Colombia
 Leeftijd: 25 jr.
 Haarkleur: donker zwart haar, tot op schouders
Lengte dame: 1 meter 70
 Cupmaat: C - cup
 Uiterlijk: Aardig
 Tatoo/piercing: niet gezien
 Vriendelijkheid: aardig aan de deur en op kamer
 Service: vingeren, PMC, NMC, likken, kussen (mond op mond)
 Shift: dagshift
 Kosten: 50 euro voor 20 minuten
 bijz. Stond vandaag met een witte cowboyhoed op en plakkers op haar tepels.
 
Afgelopen maandag was ik eigenlijk op zoek naar Mirella die vorige week vrijdag nog op Schipperstraat 8 was, maar vandaag was die Duitse dame er weer met het bord Sado-maso voor de ramen. Er bleken toch weer nieuwe dames te zijn in het skw, want ik kende er een aantal niet. Uiteindelijk bij het tweede rondje (en door de regen) toch maar naar binnen gegaan bij Angelica. Omdat zij normaal haar kamer boven had heeft ze geruild met een van de travo´s voor de beneden kamer. Bij de deur gaf ze aan dat wel 30 min. wilde voor de 50,00 euro en haar aanbod klonk goed en incl. kussen...dacht dat ik die kans maar moest pakken. Eenmaal begonnen gaf ze al aan dat ze wel wilde kussen maar geen TZ. Ik merkte dat de communicatie al moeilijk verliep en dat haar engels minimaal was. Gedurende deze sessie heeft ze wat met mijn tepels gespeeld, elkaar gestreeld, gevingerd maar tegen het einde (ongeveer een 15 min. later vond ze dat ze voldoende had aangeboden en alles wat ik meer wilde......daarvoor moest ik extra betalen.)
 Toch hebben we het nog een kleine 20 min. volgehouden dus nmc.......met standjes.
 
Herhalingsgevaar.......twijfel......maar denk toch eerder naar de niet kant dan nog een keer.

Noot mod: Adres aangepast om de alfabetische zoekfunctie in stand te houden