Auteur Topic: Schippersstraat 14/3, Melissa  (gelezen 3381 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 14/3, Melissa
« Gepost op: 9 december 2011, 08:57:13 »
Naam: melissa
 Plaats van tewerkstelling: Schipperstraat 14, 3e raam
 Nationaliteit: Joegoslavie
 Leeftijd: 23 jr.
 Haarkleur: donker zwart haar
Lengte dame: 1 meter 75
 Cupmaat: B - cup
 Uiterlijk: Aardig
 Piercing: boven haar lip heeft ze een staafje zitten
 Vriendelijkheid: aardig aan de deur
 Service: vingeren, PMC, NMC
 Shift: dagshift
 Kosten: 50 euro voor 15 minuten
 bijz.

Op 24 november ben ik weer eens in het skw geweest. Na 2 rondjes kijken, was mijn keuze deze keer gevallen op Melissa (kan zijn dat de naam verkeerd is, maar was iets in die trand.) Ze zag er leuk en spontaan uit bij de deur. Nadat ik haar had gevraagd wat allemaal mogelijk was.....ben ik bij haar naar binnen gegaan.

Eenmaal binnen wilde ze dat ik meteen op het bed ging liggen en begon ze met pmc. Haar eerste vraag was of ik snel of langzaam klaar kwam. Dus langzaam hihi. Ik vond haar zeer afhoudend en toen ik haar tepels wilde kussen hield ze dat af. De poppers bij haar werkte dus niet. Het vingeren mocht, maar heel kort en niet diep. Al na een minuut of 5 begon ze met klagen...en moest ik opschieten. Al met al...en vrouw van de klok, want toen ik haar vroeg hoe lang we bezig waren....keek ze op haar telefoon...en wist het precies...bij haar liep de tijd al vanf het moment dat ik me aan het uitkleden was. Ik was dus zeer ontevreden over deze sessie. Ook bij het weggaan was ze zeer afstandelijk.

Ze vertelde wel dat ze hier nog maar 2 maanden was.....ik heb haar nooit eerder gezien en zal er zeker niet meer terug gaan.

Noot mod: adres aangepast om aan alfabetische zoekfunctie tegemoet te komen.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 14/3 Melissa
« Reactie #1 Gepost op: 9 december 2011, 16:03:59 »
Jovibeer, lijkt deze dame een beetje op Valerie De Booser, de vrouw van Koen Wauters?
Ik heb die vorig jaar in de nacht gehad maar dacht dat die Maria heette.  Ze was toen die tijde de beste vriendin van Diana. Sinds enkele maanden staat die nu in de dagshift. Zegt jou dat iets?

Ik vond de service veel te slecht om over naar huis te schrijven. Als Melissa de Maria is waar ik over spreek dan is het in mijn ogen zelfs een te mijden meid.

Vorig jaar had ze alvast geen tattoo.

Weet jij meer?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 14/3 Melissa
« Reactie #2 Gepost op: 9 december 2011, 16:14:40 »
Nou het klopt wel, dat ze in de dagshift staat....gister heb ik haar wederom gezien op SS 14 (volgens mij hoor.... maar ga dat nog eens goed nakijken!!!) Nou op Valerie de Booser.....ze heeft wel zwart haar tot op haar schouders, maar het beste te herkennen aan dat pinnetje/piercing boven haar lip die er eigenlijk een stuk uitsteekt. Het kan zijn vorig jaar, of eigenlijk afgelopen jaar ben ik nooit in de nacht geweest....want zat toen in een relatie. Maar vond haar service echt slecht. Dan sta ik er echt van te kijken dat ze dan nog denken dat je bij ze terug komt...pfffffff. Volgens mij heeft ze nog geen tatoo hoor...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 14/3, Melissa
« Reactie #3 Gepost op: 31 januari 2012, 12:32:48 »
Deze dame is terug opgedoken.

Weblijven is de boodschap. Dit was een van de slechtste sessies die ik ooit heb mogen meemaken.
Enkele negatieve punten die me nog te binnen schieten:

1. Na 1 minuut zeggen dat ik moest bijbetalen. ???
2. Condoom rond men slappe lul, 1 keer trekken en vragen of ik gedronken en of gesnoven had. ???
3. Na 4 minuten vragen of ik EINDELIJK was gekomen. ???
4. In amazone van mij afgaan en haar GSM opnemen. ???

Toen ik het dan ook beu was en ik men kleren aantrok terwijl zij aan het telefoneren was, durven zeggen dat ik maar had moeten bijbetalen en nu veel te nerveus was om op klaar te komen op deze korte tijd. ??? ??? ???
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2012, 12:34:38 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 14/3, Melissa
« Reactie #4 Gepost op: 31 januari 2012, 17:07:11 »
Tja, dat was mij al even duidelijk....moet zeggen dat ze mij telkens als ik daar ben....nog steeds probeert om naar binnen te halen......desondanks dat ik al 40x voorbij ben geweest. Maar ik heb deze dame ook gezien op Schipperstraat 10. Het valt me op dat ze telkens op een andere plaats opduikt. Ze heeft in ieder geval geen vaste kamer. Nou, hier ga ik zo ie zo....niet meer naar toe!!! Maar bevestiging is altijd goed Roberto!!!

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 14/3, Melissa
« Reactie #5 Gepost op: 31 januari 2012, 18:47:49 »
Deze dame is terug opgedoken.

Weblijven is de boodschap. Dit was een van de slechtste sessies die ik ooit heb mogen meemaken.
Enkele negatieve punten die me nog te binnen schieten:

1. Na 1 minuut zeggen dat ik moest bijbetalen. ???
2. Condoom rond men slappe lul, 1 keer trekken en vragen of ik gedronken en of gesnoven had. ???
3. Na 4 minuten vragen of ik EINDELIJK was gekomen. ???
4. In amazone van mij afgaan en haar GSM opnemen. ???

Toen ik het dan ook beu was en ik men kleren aantrok terwijl zij aan het telefoneren was, durven zeggen dat ik maar had moeten bijbetalen en nu veel te nerveus was om op klaar te komen op deze korte tijd. ??? ??? ???


Roberto,


Ik vind het knap, want ik was bij punt 1 af afgehaakt.
punt 2 en 3 zijn voor de bikkels en bij punt 4 was de absolute dooddoener.


De opmerking bij het aankleden rechtvaardigt mijns inziens de titel zwaar te mijden dame.
Wanneer ik ga wandelen hoop ik deze info te krijgen, mocht ik de dame er leuk uit vinden zien.


Zelf zou ik dan dit advies meteen overnemen, want dergelijke service of het volledig ontbreken ervan heeft niets meer met persoonlijke voorkeur te maken.
Hier wil gewoon niemand heen, simpel is dat.


Groet, Foots  O0


P.S. Meestal veranderen deze dames niet alleen van raam, maar ook van naam, gewoon nieuwe klanten te vangen en de negatieve foruminfo te laten " verouderen"
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2012, 18:58:30 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.