Auteur Topic: Verversrui 08/4, Cristina  (gelezen 87237 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/4, Cristina
« Gepost op: 19 december 2011, 00:34:30 »
Plaats van tewerkstelling: Verversrui 8/5: Christina
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: +30
Haarkleur: Blond, lang
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 60
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, Vingeren, Beffen, PMC, NMC, alle standjes en wat kinky! ;D
Shift: dagshift
Kosten: 50 euro voor 30 minuten

Heren rakkers! Ik heb zonet een topper ontdekt in Antwerpen. Het is een wat gekke dame die nog plezier in haar job LIJKT te beleven.

Ze vroeg wat deze jonge god wilde. Tja, neuken is het antwoord. Ze stelde me een soft - SM sessie voor. Neen, daar was ik niet voor gekomen. Ze vroeg dan of er niet wat kinky mocht bijkomen. Awel, ja was mijn antwoord! ;D Ik heb het me niet beklaagd!

Eerst kwam Kristina op mij zitten en begon wat geil te praten en aan kleine Roberto te sjorren. Dit deed ze blijkbaar heel goed want mijn beste vriend keek na enkele snokken al fier naar het plafond. Ze beet in mijn tepels. Lekker was dat! :) Ze trok nog wat...

Nu zakte ze af naar beneden en pijpte me wel erg lekker. Ik werd verplicht zowel haar kont als kut te likken. Wie ben ik dan om dat niet te doen. ;) Hierna werd er geneukt in 2 posities. Eerst in missionaris en dan doggystyle!

Plots draaide ze zich om en ik vroeg wat er aan de hand was... Niks volgens duivelse Kristina het was gewoon haar tijd om mij te neuken! :o ??? Angstzweet kreeg ik ervan. Ze haalde een strap - on boven. De grootste zei ze ^-^ en plantte me tegen de deur.

Ze deed haar higheels terug aan en neukte me staand tegen de deur, hierbij liet ze het niet na om zo nu en dan serieus aan mijn zak te trekken, lekker aan mijn lul te sjorren maar vooral in mijn nek te hijgen. Ik stond erbij en keek ernaar... :-[

Ze bleef trekken en lekker hijgen in mijn nek en zo werd ik wel verplicht om te schieten. Haha!

Tja, ik ben een man van de eerlijkheid en beken dat ik het nog lekker vond ook, hoe ze me neukte. :-[

Ik ga dus nog wel eens terug. Voilà weeral een nieuwe ervaring op gedaan.

« Laatst bewerkt op: 8 december 2016, 18:26:52 door bet(d)weter »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/2 Kristina
« Reactie #1 Gepost op: 23 december 2011, 10:51:16 »
Bij mijn avondwandeling van gisteren was Kristina een plaatsje opgeschoven.
Adres dus aangepast naar 36/2!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/2 Kristina
« Reactie #2 Gepost op: 24 december 2011, 03:04:39 »
Kristina is terug op haar oude plek. Dit is dus SS 36/1!
Adres alweer aangepast! ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Christina, Schippersstraat 10/4
« Reactie #3 Gepost op: 7 februari 2012, 11:16:50 »
Plaats van tewerkstelling: schipperstraat 36
Naam: Christina
Nationaliteit: Roemeense  ???
Leeftijd: rond de 26
Haarkleur: Donkerblond
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: matig
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: kinky/sm en Aftrekken
Shift: dagshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Twee jaar terug heb ik al eens eerder een sessie gehad met deze dame en ben daar niet tevreden over geweest. Dus heb haar lang ontweken. Toch moet ik zeggen dat haar vriendelijkheid van de afgelopen periode mij heeft doen twijfelen en ja....zo kwam het er gisteravond van dat ik na twee teleurstellende rondjes bij haar binnen belande.
Eenmaal naar boven geklommen (voor mensen voor wie een trap opklimmen onmogelijk is, is het ook mogelijk om beneden in een kamer een sessie te doen.) kwam ik in haar goed ingerichte (sm)kamer. Eenmaal op bed begon ze met mijn tepels te spelen en mijn zak af te binden met een kapotte condoom. Daarna kreeg ik een maskertje voor en twee keiharde klemmen op mijn teppels. Nadat ze nog een paar minuten speelde met mijn lichaam, beval ze me om op de grond voor haar te zitten. Ik moest haar laarzen likken en kussen. Daarna moest ik naar de (bad)kamer daarnaast waar ik een golden shower kreeg. Ik mocht haar poesje nog even betasten en haar tepels. Toen dit klaar was, heb ik mijzelf aangekleed en ben weer naar beneden gegaan.

Haar kamer biedt toch mooie mogelijkheden om een x-tijd door te komen. Voldoende sm materialen waaronder bondage en div. speeltjes.  Herhalingsgevaar is denk ik 50%/50%. Maar voor het betaalde aantal euries was het een aardige sessie.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/1 Christina
« Reactie #4 Gepost op: 26 april 2013, 12:25:21 »
Dame staat nu op SS 10/1.
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2014, 00:03:19 door mechelen »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 8/5, Christina
« Reactie #5 Gepost op: 26 maart 2015, 23:38:55 »
Christina doet nu de dagshift op Verversrui 8/5; gegevens aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 28/4, Christina
« Reactie #6 Gepost op: 6 mei 2015, 01:15:24 »
Ik had een tweetal weken geleden vernomen dat Christina zou gaan werken in Denemarken...; dat moet dan toch tegengevallen zijn (of was dat gewoon niet waar,
deze dame kennende ?) Nu staat ze alleszins in de avond/nachtshift op Verversrui 28/4 !

P.S. Dit was de eerste dvp (maar niet de enige) die ooit aan mij gevraagd heeft of ik haar niet wilde huwen; tot ze bij mij thuis geweest is, toen was haar goesting blijkbaar helemaal over...
« Laatst bewerkt op: 7 mei 2015, 00:49:02 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Christina
« Reactie #7 Gepost op: 12 mei 2015, 01:14:35 »
"Onstandvastig" als ze is, zit ze nu op SS10/4 in de avond/nachtshift...; adres dus maar aangepast: voor hoelang ze daar zal zitten, is zeer de vraag ! :steeringwheel:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/2, Christina
« Reactie #8 Gepost op: 12 september 2015, 22:38:31 »
Christina was een tijdje "spoorloos" maar nu is ze terug in de avond/nachtshift op SS47/2, jawel tussen die twee vurige Latina's, Maria en Lisa !!! :bud
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/2, Christina
« Reactie #9 Gepost op: 29 maart 2016, 00:46:16 »
Ook zij was er een tijd tussenuit, maar is nu terug opgedoken op Verversrui 8/2 tijdens de avond/nachtshift.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 17/2, Christina
« Reactie #10 Gepost op: 4 april 2016, 23:53:45 »
Christina was haar werkplek op Verversrui 8/2 al snel beu; ze staat nu op Vingerling 17/2, steeds tijdens de avond/nachtshift !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/5, Christina
« Reactie #11 Gepost op: 6 mei 2016, 00:40:05 »
Christina staat nu op Verversrui 8/5, steeds in de avond/nachtshift !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 17/1, Christina
« Reactie #12 Gepost op: 29 mei 2016, 15:17:45 »
Wispelturige ::) Christina is nog maar eens verhuisd; ze staat nu op Vingerling 17/1, steeds in de avond/nachtshift.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Christina
« Reactie #13 Gepost op: 29 september 2016, 17:43:42 »
Deze Cristina heeft 5,5 jaar geleden de wens geuit met mij te willen trouwen :06: :inlove- ze was al plannen aan het maken om mij voor te stellen aan mijn (nieuwe...) schoonouders- tot ze bij mij thuis geweest is: toen was haar goesting plots over... Ze heeft ook ooit gezegd dat ze het beu was in Antwerpen, maar toch is ze nog maar eens opnieuw aan het werk in het skw, en dat na een passage als serveuse in een Antwerps café: ze staat nu op Verversrui 11/1 in de avond/nachtshift !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3, Cristina
« Reactie #14 Gepost op: 17 november 2016, 12:30:32 »
Wispelturige Cristina is nog maar eens verhuisd: ze staat nu op SS39/3, nog altijd gedurende de avond/nachtshift !
« Laatst bewerkt op: 17 november 2016, 12:35:33 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...