Auteur Topic: Verversrui 07/1, Lydia (dagshift)  (gelezen 9102 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Verversrui 07/1, Lydia (dagshift)
« Gepost op: 19 december 2011, 13:13:23 »
Plaats van tewerkstelling: Villa Tinto 24 (hangt een bord voor haar raam)
Naam: Lydia
Nationaliteit: Belgisch
Leeftijd: 47
Haarkleur: zwart tot op haar schouders
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, Vingeren, Beffen, wat kinky!
Shift: dagshift
Kosten: 50 euro voor 30 minuten


Zoals beloofd, hier het verhaal van de sessie van afgelopen donderdag (15-12-2011.)
Na een aantal rondjes gereden te hebben, kwam ik wel een paar nieuwe uitdagingen tegen. Zo stond bij Verversrui 8 een hele mooie jonge dame met een bordje voor sex (50,00) en soft bdsm (100,00) voor het raam hangen. Ze droeg een mooi zwart leren rokje.....Het was in ieder geval niet die Anna want die stond volgens mij bij Verversrui 14 bij het middelste raam (al had ik daar ook even mee gesproken.) Maar uiteindelijk kwam ik toch terecht bij Lydia die bij Villa tinto stond. Zij is een dame waar je goede bdsm kunt ervaren en daar was ik wel voor in deze keer. Ik had afgesproken om het wat harder aan te pakken vandaag.

Ze begon door mij voor haar te laten zitten en met haar brande sigaret, raakte ze mijn tepels aan. Dat was wat minder plezant. Daarna heeft ze met mijn tepels gespeeld en ook niet zachtjes, terwijl ik de poppers kreeg. Ik moest haar kutje helemaal schoonlikken en ook haar kont. Daarna moest ik op haar bed komen en is ze doorgegaan met mijn tepels te pijningen. Ondertussen mocht ik haar vingeren en met haar tepels spelen. Daarna heeft ze met mijn ballen gespeeld en afgetrokken. De tijd vloog weer.......en daarna is ze ook naar huis gegaan, net als ik.

Tja, het is geen dame die er echt super sexy uitziet, maar voor die 50,00 euro vond ik het wel waard. Veel dames vragen ook in deze tijd 100,00. Dat is me net te veel.....dus dan deze keuze, waar je toch tevreden over kan zijn.


Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Lydia, Villa Tinto 23 of 24
« Reactie #1 Gepost op: 19 december 2011, 13:20:54 »
Ik denk dat het 24 is naast Patty en pas dan ook het adres even aan!
Merci voor de recensie. Ik had geen ervaring met Lydia! ;)
« Laatst bewerkt op: 19 december 2011, 13:22:39 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Lydia
« Reactie #2 Gepost op: 6 september 2017, 23:24:25 »
Na jaren VT24 als vaste stek te hebben gehad, is Lydia nu verhuisd naar SS29/1.
Ik heb haar gevraagd of het daar beter is, en daar heeft ze op geantwoord dat het er minder "kostelijk" is...
In het verleden waren we altijd al van mening dat de kamers in VT goedkoper waren dan de andere locaties, maar blijkbaar moeten de dames er nu telkens voor een hele week betalen, ook als ze die week niet elke dag komen...
Dat verklaart dan meteen ook het vertrek van enkele andere "vaste waarden" uit VT van de laatste maanden, nl. Nancy (geen topic) en Andrea (nu SS37/1). Toeval of niet, maar met Lydia erbij gaat het hier om drie Belgische dames !  ;) :017: :017:
« Laatst bewerkt op: 7 september 2017, 00:08:34 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/1, Lydia
« Reactie #3 Gepost op: 22 februari 2018, 16:19:04 »
Lydia heeft al een tijdje Verversrui 7/1 als nieuwe vaste stek !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...