Auteur Topic: Schippersstraat 02/3 Christina  (gelezen 6652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/3 Christina
« Gepost op: 24 december 2011, 03:29:59 »
Plaats van tewerkstelling: Schippersstraat 02/3
Naam: Christina
Nationaliteit: Hongaarse
Leeftijd: 34
Haarkleur: Blond  ^-^
Kleur ogen: Blauw
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, beffen, PMC, NMC, alle standjes en tongzoenen
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten

Zolang ik in het Schipperskwartier kom, zie ik Christina staan. Tot mijn grote spijt, ben ik ze altijd straal voorbij gelopen. :( Voor het waarom heb ik absoluut geen verklaring... Met haar lange benen, blauwe ogen, strakke kont en blond haar is ze nochtans een Roberto - meisje van het zuiverste karaat! ^-^ Iets in haar blik hield me altijd tegen. Nogmaals waarom weet ik niet. Ze is al 34 maar eerlijk waar op dat lijf zit geen spat verval. Ik durf beweren dat ze een strakker lijf bezit dan veel dames van midden de twintig.

Vandaag sprong ze echter tussen die tal van andere schoonheden eruit voor mij. Geloof me gerust, dit was mijn grote geluk...

Aan de deur werd de prijsafspraak gemaakt en ik volgde haar kont richting kamer. Lekker, mooi! Zo moet het zijn.

De hygiëne zit snor! We deden eerst beide een wasje en ik zat al vol ongeduld op het bed te wachten tot Christina me daar kwam vervoegen. Na een tijd kwam ze me vervoegen en hoe!

Ik zat op mijn knietjes te wachten op bed, ze kwam naar mij toe en dat was het begin van een uiterst sensuele en unieke paringsdans. Sensueel en zwoel kustte ze me in mijn hals. Ze streelde heel mijn lijf en draaide me onverwachts binnen! ^-^ Ik liet me dit welgevallen. Uiteraard!

Dan duwde ze mij op mijn rug en kreeg ik een zeer aangename body to body waarbij ze haar tieten gretig aanbood ter inspectie. Dat kleine Roberto al zeer opstandig en weerspannig was, moet hier - denk ik - niet meer vermeld worden. ;)

Dan ging het condoom erover en begon ze aan een toch wel lekkere blowjob. Een blowjob die weliswaar niet de beste ooit was, maar die zeker een proficiat verdiend. Christina pijpt gevarieerd en schraapt met haar tandjes zo nu en dan. Ze bijt zelfs zachtjes in de eikel, wat een beetje pijn deed! :-[ Gelukkig ben ik een harde! ;D Wel slim om niet te bijten op de stam want ik was zo geil dat ze haar tandjes er kapot op zou gebeten hebben.

Dan stelde ze me heel lief de vraag in welke positie ik wilde neuken. Ik koos voor de missionaris waarbij er zo nu en dan getongd werd. Het was ook lekker hoe Christina actief meeneukt en zo nu en dan een lekkere tegenstoot geeft, me geil en tegelijktertijd sletterig aankijkt.

Ik voelde het opborrelen en haar onmiddellijk in doggy gezet. Ze speelt lekker met de spiegel en zorgt ervoor dat je de geilste blikken te zien krijgt. Haar borsten laat ze tijdens dit standje ook niet onberoerd, wat de geilheidsfactor van Roberto toch wel aanzienlijk verhoogde.

Ik schoof haar onder mij door en schoot het condoom vol in mijn favoriete standje: schildpadje! Dit vroeger dan gepland dankzij de grote inzet en lekkere tegenstoten van deze M!lf.

Na het neuken bleef ze nog een klein minuutje bij mij op bed en verkocht ze de nodige smalltalk. Die ga ik hier niet uit de doeken doen, die heeft geen meerwaarde... Hoeren liegen en bedriegen nu eenmaal... ;D

Ik was zeer content en werd lekker verwend! Christina? Roberto is fan!

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/3 Christina
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2013, 22:03:07 »
Het was naar goede gewoonte weer geil met deze mooie Roberto milf! >:D 

Christina is dus een milf maar wat een lijf. Verder is ze prettig gestoord en is ze nog grappig ook.

Het begon met gehijg in men nek en getrek en de nodige kussen overentweer. De tieten werden in men gezicht geduwd terwijl ze me handmatig hard trok. Dan een geile en degelijke blowjob. Niet super maar wel verdienstelijk.

Daarna voluit in amazone, doggy, de robertoschildpadstand en mijn lading over haar tieten gespoten waarna ik ervoor gezorgd heb dat al dit kostbaar materiaal goed egaal over haar tieten werd uitgesmeerd. >:D

Dat werd daarna wel uiterst hygiënisch verwijderd, zorgen hoeven door niemand te worden gemaakt.

Weer goed geamuseerd.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/3 Christina
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2013, 22:25:33 »
Roberto amigo! Thanks voor deze MILF info >:D

Ik zou toch nog eens een wandelingske moeten maken in het SKW ;)

Grtz,Dolfie