Auteur Topic: Vingerlingstraat 07/1, Andrea (Roemeense)  (gelezen 3011 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Vingerlingstraat 07/1, Andrea (Roemeense)
« Gepost op: 1 januari 2012, 20:57:26 »
 Plaats van tewerkstelling: Vingerlingstraat 7, 1e raam
 Naam: Andrea
 Nationaliteit: Roemeens
 Leeftijd: 30
 Haarkleur: zwart in knotje op/langs haar hoofd
 Lengte dame: 1 meter 65
 Cupmaat: B - cup, echt
 Uiterlijk: Goed
 Vriendelijkheid: Uitstekend
 Service: pmc, Vingeren, Beffen, aftrekken
Shift: nachtshift
 Kosten: 50 euro voor 20 minuten
 
Zo mijn nieuwe jaar moest dan toch goed beginnen. Afgelopen nacht ben ik rond 2u toch even richting het skw gereden om het jaar goed in te luiden. Al in mijn eerste rondje viel mijn aandacht op Andrea. Ik besloot om eerst nog even mijn rondje af te maken maar na 3 rondjes heb ikt toch de stoute schoenen aangetrokken. Was vooraf beetje verwarrend omdat de dame die in het midden staat ook zwart haar heeft en nu opeens voor haar raam stond en ik dacht dat het Andrea was, maar zij wees me al op voorhand af...want er waren trappen pfffffffff. iets daarna kwam Andrea terug van haar kamer en liet me zonder morren binnen. En......zo kwamen we op de kamer van de dame die me daarvoor nog afweest omdat we naar boven moesten (bleek die muts dus een kamer beneden te hebben...tjaaaaa, zeg er niks van.) Maar eenmaal met Andrea op de kamer was ze eerst wat onzeker omdat ze het nog nooit eerder had gedaan met iemand met een handicap. Dussssss even gerust steld....het is niet anders hoor hihihi. Maar ze begon met me flink te pijpen.....dat was zeer goed, daarna heb ik haar gebeft en ben eerst op haar gegaan voor te nmc. Daarna nog wat andere standjes en uiteindelijk heeft ze mij nog afgetrokken. Dus ben met een goed gevoel naar buiten gegaan.....deze dame is zeker een aanrader!!!! Ze is hier al 3 maanden, maar ik heb haar niet eerder gezien!!


note sexmachine: adres even aangepast voor de alfabetische volgorde

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 7/1, Andrea (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 1 januari 2012, 21:11:45 »
Ik was niet in de straat met oudjaar. Helaas.

Leuk te lezen dat je een leuke ervaring had Jovibeer! Op naar de volgende! ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Vingerlingstraat 7/1, Andrea (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2012, 13:52:23 »
zooo, gisteravond/afgelopen nacht weer eens rondgestruind bij het SKW. Na een paar weken thuis te hebben gezeten, stond mijn pistool weer op klappen. Ik had gelezen van Roberto dat er veel dames weer terug waren in het SKW van vakantie of welke trips dan ook. Dus had grote verwachtingen. Desondanks dat het rot weer was, heb ik toch drie rondjes gemaakt voordat ik uiteindelijk ervoor koos om wederom bij Andrea naar binnen te gaan. Dat kwam mede door bij het eerste rondje haar glimlach en vriendelijk gezwaai. Maar goed, eenmaal binnen verliep het voor mijn gevoel al wat relaxter dan de vorige keer. Tja, ze had nu al een keer een ervaring opgedaan met een rollende beer. Andrea begon zoals ze blijkbaar graag doet met een blowjob en zuigt echt goed. Daarna hebben we wederom geneukt in verschillende standjes. Toch frustreerde iets haar, want ze maakte tijdens de wip toch verschillende opmerkingen in het roemeens. Maar goed, na een goed half uur toch weer redelijk tevreden naar buiten  gegaan. Daarna was het genoeg met dit weer en ben direct weer richting huis gegaan :).

guest9105

  • Gast
Vingerlingstraat 7/1, Andrea (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 21 januari 2012, 14:18:12 »
Oh ik vergat te vertellen, dat ze plannen heeft om vanaf maandag naar Schipperstraat 3, ze had het over waar de travo's staan????? Dus kan er naast zitten wat nummer betreft.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 7/1, Andrea (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 21 januari 2012, 15:39:42 »
Dat zou wel eens kunnen want VL 07/1 is het vaste raam van Jasmin!

In Schippersstraat 3 staan niet uitsluitend transen...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...