Auteur Topic: Melanie (Roemeense)  (gelezen 59107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Melanie (Roemeense)
« Gepost op: 19 januari 2012, 21:30:40 »
Nationaliteit/Taal : Roemeense/Duits, Engels
Ogen: bruin
Leeftijd : 23
Haarkleur/-lengte : zwart/halflang (loshangend)
Lengte dame : 1,62
Postuur/Cupmaat : fijn slank lijntje/flinke B (mooi, stevig, naturel)
Service: TZ, PZC, NMC, beffen, knuffelen, strelen, GFE
Voordelen: super lolita lijfje, naturel (weinig schmink)
Nadelen: komt maar los op kamer als je er je werk van wil maken  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Niet alleen pracht en praal voor het oog!!
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2012, 21:33:52 »
Mijn eerste, tweede en derde sessie met Melanie.

fun fun fun... seks seks seks... zo heb ik het graag  

In PSR heb ik de gewoonte om niet met dames naar kamer te gaan die ik nog nooit gezien heb. De kans is te groot dat het dames zijn die zich niet lekker voelen binnen het unieke concept van PSR. Buiten doen wat je moet doen wat spontaniteit brengen bijvoorbeeld.

Deze dame had ik laatste zondag dat ik in PSR was gezien en ik moest me aardig bedwingen om niet af te wijken van mijn gewoonte.
Gisteren was het dan zover. Ze was er nog steeds. Dat wil zeggen dat ze meer doet dan enkel haar ding, dacht ik dan maar.

Seksenfun gaat echter nooit (zeg nooit, nooit) met een dame op kamer zonder prospectie te doen. De eerste minuten was ons verkenningsgesprekje een beetje mat. Ik vond haar echter zo mooi dat ik het initiatief nam om het roer om te gooien (meestal wil ik dat de dame dat zelf doet = grotere garantie op iets moois, dat ze werkelijk zo is en doet). Ik begon haar met veel over acting te omhelzen, vast te pakken, te zoenen... over acting GFE, zo je wil. Vanaf dan verliep alles los, spontaan, lief en had ze duidelijk zelf zoiets van: best een aardige knaap.

Na wat gefriemel op de sofa heb ik dan aan haar gevraagd hoelang ze nog wou wachten om wat meer privacy te kunnen hebben (laat ik meestal ook aan de dame over).

Ik ben met haar zowat tussen het uur en het anderhalfuur op kamer geweest en na afloop wou ze maar € 100 (wat natuurlijk niet getolereerd werd door mij).
Op de kamer voelde ik in het begin dat ze niet zo direct weg wist met spontane, wilde, onbezonnen, taboeloze (lees niet: NZC!!) seks bij betaalseks maar ik heb er een handje van weg om ze wat te begeleiden als dat nodig blijkt (en geef toe dat je voor zulke schoonheid altijd net wat meer moeite wil doen).
Uiteindelijk een geile en hele goede sessie met haar beleefd. Ik stel me enkel de vraag hoe een tweede keer zal verlopen en of ze werkelijk graag zulke seks beleeft op kamer of eigenlijk de voorkeur wegdraagt voor "doen wat moet gedaan worden" en niet al dat geGFE en gespeel. De toekomst zal het uitwijzen. De after sales waren van de mindere soort .







Tweede sessie.


Het leuke aan Melanie vond ik de eerste keer dat ze een 8/10 scoorde en niet meteen een 9,5/10 (10/10 wordt niet gegeven). Progressie mogelijk dus, dacht ik zo.

Kon er opbouwend tewerk gegaan worden de tweede keer of niet? Dat is de hamvraag.

De pre sales was spontaner dan vorige keer. Dat mag ook wel de tweede keer.

De vooruitgang zat 'm echter vooral binnen het kamergebeuren. Dat zat meteen snor. Melanie onthoudt wat welke klant wil. Deze keer was haar kledij dus niet uit vooraleer ik het wist. Ze had trouwens een gewoon (lichtjes ouderwet-gebloemd, wit-lichtblauw) slipje en beha aan. Toch bleef ze verschrikkelijk sexy. Ze houdt overigens van orde en netheid want het is de eerste dame die ik weet die haar kleding niet op de grond gooit of op een stoel of kast legt/smijt maar netjes aan de deurhaakjes hangt. (Thuis - moest ze mijn vrouw zijn - zou ik me al direct beginnen ergeren, maar ze is dus niet mijn vrouw.)
Op kamer gebeurde alles veel spontaner, ze had eigenlijk geen remmingen meer en wist dat ze mij kon vertrouwen (ook wanneer ik wild, gek en ik weet niet wat nog allemaal uit de hoek kom). Ze kwam trouwens zelf ook zo nu en dan even dominant uit de hoek. Dat speelse, zo heb ik het graag. Zolang natuurlijk de seks ook goed is. Dat was ook zo. Waar ik vorige keer geen reden zag om expliciet te gaan stoefen over haar pijpkunsten, moet ik dat nu wel doen. Ik heb daar zalig van genoten. Enorm! Mijn lul, mijn lul, het deed me terugdenken aan de tijd dat ik nog maar 18 jaar was. Zo'n paal en ze hield 'm met gemak zo. Ze werkte verschillende keren tot net niet aan het no-return point. Het maakte me helemaal gek. Om niet voortijdig klaar te komen pakte ik haar dan ook enkele keren vast, kwam naar haar toe en wou beginnen tongzoenen. Dit vond ze maar iets raars. Enige zachte overtuiging was nodig om even haar tong te mogen proeven. Er is dus nog werk aan no taboe/de progressie. Het is dus weeral met plezier uitkijken naar een derde keer. Melanie pijpt subliem, geraffineerd zacht, dan weer hard, afwisselend en vergeet de balletjes niet, gebruikt haar handjes op de juiste manier (inclusief met haar nageltjes over de balletjes strijken). Het neukgedeelte was ook heel o.k.. Nog een attentiepuntje is dat ze volgende keer het condoom beter al heeft klaarliggen. Ze moest dit nog uit haar tasje halen. Dat duurt allemaal zo lang en verminderd vaak de spanning (van mijn lul). In dit geval was ook daar geen sprake van. Zo geil maakte ze me. Toegegeven, ook zelden zo'n schoonheid gezien. Zo jong, lief, speels en een lolita met borsten die de naam waard zijn. Vermits ik de vorige nacht (de overgang van Sharks naar PSR) geen minuut had geslapen, was ik vrij moe en heb ik haar al het neukwerk laten doen. Ze heeft me lekker bereden en ging ervoor. Niet na enkele minuten zoiets van: wisselen, pfff, allé komde nog nie.... Nee niks daarvan.

Na het orgasme nog liggen knuffelen, strelen, zoenen... terwijl we in mekaar gestringeld lagen. Als we even denken zoals Test Aankoop was het na enig geknuffel wijs om een einde te breien aan de sessie. Ze probeerde al knuffelend er een halfuurtje aan te breien door te zeggen dat ze dat heerlijk vindt en me zo lief vindt maar voor mij mag het wat meer zijn voor € 50 dan luierend knuffelen. Goed, hier viel ze even door de mand. Dit is een tikje professionalisme. Dat mag maar als je die kneepjes kent, gaat de derde sessie een 9,5/10 moeten worden om vele vervolgen te kunnen krijgen.

De after sales waren ook vandaag beperkt .








Derde sessie.







Ongeveer een half jaar lieten wij mekaar een beetje links liggen.

De eerste sessie was erg goed. De tweede sessie liet ik mij bij haar van mijn speelse en wilde (dominante) kant zien. Ze speelde het erg goed mee. Toch gaf ze me sindsdien bijzonder weinig aandacht in de club. Ik stelde haar geen vragen maar concludeerde hieruit voor mezelf dat ze mijn wilde kant toch niet zo geapprecieerd had. Ik maakte er geen punt van. Ik kon ook zonder haar verder leven.

Toch zinderde haar schoonheid dit weekend telkens weer door mijn hoofd. Een lolita die ook nog een mooie natuurlijk B-cup heeft. Je ziet ze niet alle dagen.
Het geluk was aan mijn zijde. Zondag deed ze ineens weer alle moeite om mij uit de HWP te krijgen, op het schommelbed bij haar. Dit moest ze maar twee keer vragen.

Op het schommelbed complimenteerde ze mij weer meteen. Toch altijd leuk, zeker als je ergens voelt dat het (best) gemeend is. Wat flikflooien en teasen, mekaar liefhebben en zoenen.... Het gebeurde allemaal al op het schommelbed. Melanie tongzoend niet graag "en public". Ze heeft daar een reden voor en ik geef haar 100 % gelijk.

Op het schommelbed liet ze vallen dat zij dacht dat ik de tweede sessie niet zo denderend vond omdat ik niet meer naar haar kwam. Tja....

Omdat het op den duur veel te warm werd in het wellnessgedeelte zijn we "ene" gaan drinken in de bar. Als dien "ene" en ook den "hare" (bijna) leeg waren, kon ik mezelf niet inhouden. Ik stelde de kamervraag. Veel sneller dan ik normaal zou doen. Dat doe ik niet voor iedere dame.

Op kamer een uur heerlijk van mekaar genoten. Dit keer dacht ik er nog niet eens aan om mijn wilde ik tevoorschijn te toveren. Over toveren gesproken. Melanie laat meer van haar toverkunstjes zien op kamer als je er een goeie klik mee hebt en als je anders op kamer bent dan de meerderheid van de mannen. Wij hebben in elk geval gespeeld dat we smoorverliefd op mekaar waren. Je kan jezelf best inbeelden wat dan ook vooral erg intens en intiem aan de orde kwam. Melanie vond het zelfs totaal geen probleem om te tongzoenen na beffen, rimmen en pijpen.

Opnieuw leek het wel alsof ze in zichzelf een of andere toverspreuk opzegde want ik dacht dat mijn lul maar bleef en bleef groeien en stijver en stijver werd. Ze verschoot er op een moment zelf even van en zei me dat ze hoopte dat dit niet zo zou werken als de neus van Pinoccio.

Ook nu weer erg teasend en lang gepijpt geweest door haar. Ze doet dat zoals het moet.

Als je haar op de juiste manier oraal verwend, met de nodige attentie, is glijmiddel écht niet meer nodig. Zelf klaarkomen wimpelde ze voorzichtig (maar voor een kenner duidelijk) af. Ze wil dit bewaren voor een volgende keer zeker?

Het neukgedeelte was ook weer fantastisch. Zonder tegenwringen wipten we in het voor mij meest intieme standje. Zij in mijn schoot, beentjes achter me, lekker tongzoenen en haar heerlijke zachte mooie borsten sensueel aanraken. Nadeeltje: ik werd zo opgewonden dat ik mijn kruid niet lang genoeg meer kon bedwingen. Voordeel: moet volgende keer beter of ik vind mezelf maar zwak.

De professionele kantjes waren er deze keer af. Ze heeft dus weer progressie gemaakt. Flink zo. Het wordt steeds beter. Waar ik bij mijn tweede sessie nog twijfelde of ze beter dan de eerste zou zijn en waar ik bij deze sessie ook weer de vraag had of het nog beter zou worden, weet ik nu wel zeker dat de volgende keer geen half jaar zal duren en dat die sessie nog beter zal zijn.

Suptiel doch duidelijk liet ze op kamer nog even weten dat ze mijn lieve kant veel prettiger vind dan mijn wilde kant. Eigenlijk kan ik ook niet meer wild zijn bij haar. Ze is veel te lief. Hoe je ze ziet genieten als je haar verwent. Zalig!!

Ik heb het gevoel van 9/10 maar omdat ik geen 10/10 geef moet ik 8,75/10 geven (of hoe stom getallen wel zijn)  ;) .
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2012, 21:35:53 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Melanie (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2012, 23:24:01 »
Blonk weer uit in haar schoonheid.  Wisseld per dag regelmatig van bikini (is altijd in bikini gekleed, mag zéker voor haar).  Op een gegeven moment had ze een tijgerbikinietje aan: schitterend  ;)!!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Melanie (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2012, 16:07:37 »
Het was weeral even geleden dat wij een kamer gedeeld hadden. Gisteren was het weer zo ver.

Ik zag haar voorbijlopen toen ik aan het sjouwelen was met een beer.  Ik onderbrak ons gesprek om Melanie te gaan opzoeken.  Het was immers al kwart na 10 en wie weet liep ze voor een laatste keer naar de kino om dan naar huis te gaan als er geen man te versieren viel.

Ik trof ze aan in het schommelbed en ging er bij liggen.  Ondanks dat ik merkte dat ze erg cool was, ging ik toch na even met een erg goed gevoel met haar richting kamer.  Ik herinnerde me immers de vorige 3 sessie met haar nog erg goed en zeker de laatste sessie.

Wat er gisteren op kamer gebeurd is.  Ik heb er het raden naar omdat ik het haar niet vroeg.  Ik twijfelde nog even maar liet het maar.  Misschien verkeerd geweest?

Alles verliep erg plichtmatig en hélemaal niet spontaan.  Wat ze deed, deed ze goed (pijpen, op mij rijden, lieve kusjes geven op de mond en tijdens dat ik haar nam, was ze ook niet ongeïnteresseerd maar toch ook niet goed aan het meewerken).

Tongzoenen hoorde er vandaag niet bij.  Kusjes in de nek kietelden, andere lieve strelingen ook.  Lekker dicht tegen mekaar aankruipen, niets van, vandaag.

Kortom een sessie met kusjes, een beetje met haar borsten spelen, goed gepijpt worden en even ophouden deed ze ook, toen ze voelde dat ik bijna op ontploffen stond.  Kusjes....  Weer pijpen, daarna bereed ze me vrij goed, dan gewisseld in missionaris en na even kwam ik zalig klaar.  Naknuffelen was minimaal.

Ik heb een leuk halfuurtje gehad met haar, ik had een erg mooie dame naast me liggen, het pijpen was erg goed en het neuken vrij goed.  Mede door haar schoonheid waren er ook totaal geen problemen met mijn lul.  Het duurde namelijk langer dan gemiddeld eer het condoom er over was en ingesmeerd was met wat glijmiddel.  Daarbovenop kwamen dus de vele slechte signalen voor mij van haar.  Zeg maar het schril contrast met de vorige sessies en vooral de laatste.  Geen problemen dus met verslapping van mijn lul.

Ik ben eigenlijk zalig klaargekomen maar heerlijke seks heb ik niet gehad, deze keer.  Gewoon, seksuele handelingen na mekaar.  Ook tijdens het wisselen van standje gebeurde alles op zo'n manier alsof het condoom van porselein was.

Had ze een slechte dag (maar dan zeg je dat toch gewoon, zou ik denken), heeft ze wat meegemaakt enige tijd geleden (ongelukje met condoom of zo), merkt ze dat ze op deze manier met haar schoonheid ook genoeg klanten kan verleiden...?  Dat laatste gaat voor mij in elk geval niet op.  Dit was de laatste sessie voor mij met haar, tenzij er wonderen gebeuren.  Ik zoek opties op kamer en zij schaft ze af, tja... ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Ik had haar beter links laten liggen.
« Reactie #4 Gepost op: 7 juni 2012, 20:33:08 »
Geruime tijd wou ik nog eens met Melanie gaan kameren. Het kwam er telkens niet van. Laatste keer dat ik in PSR was, gebeurde het dan toch, doordat een ander afspraakje misgelopen was. Ik zal nooit meer met haar gaan. Als ze me vraagt waarom zal ik het haar vertellen.

Ik zat in de lounge en zag Melanie voorbijparaderen op een moment dat ik net van plan was om op jacht te gaan. Mijn afspraakje kwam niet opdagen. Melanie liep naar de wellness. Gewoonlijk doet ze dat om te gaan kijken of ze in de kino geen geld kan verdienen. Dit keer lag ze op het schommelbed toen ik haar achternagelopen was. Ik ging er bij liggen. Als ik er nu even op terugdenk verliep op het schommelbed alles wat minder geil dan ik van haar gewend was. Op dat moment had ik dat ook wel min of meer door maar stond er verder niet bij stil.
Na een vijftal minuutjes vertrokken we naar een kamer.

Op kamer kleedde zich uit. Ik deed mijn badhanddoek af. We stonden voor het bed en knuffelden voorzichtig wat, voorzichtige kusjes op de mond. Al snel gaf ze aan om op het bed te gaan liggen. Op bed kroop ik dicht tegen haar aan. Zij veel minder dicht tegen mij. Tongzoenen zat er niet in. zoenen op de mond wel, niet te veel. Haar borsten waren een beetje gevoelig, kusjes in de nek kietelden, net als strelingen en kusjes over de rest van haar lichaam. Ze stelde alles in het werk om snel te kunnen beginnen pijpen. In deze omstandigheden leek het mij maar het best om haar daar dan maar mee te laten beginnen. Het pijpwerk was erg goed. Dat was ik ook gewend van haar. Het neukgedeelte dat er op volgde was ook zeer goed te noemen.
Het naknuffelen was weer beperkt.

Was de sessie slecht? Nee, zeker niet. Een goede standaardversie waarin alles volgens een voorgeprogrameerde format verliep. Goed pijpwerk, goed neukwerk, mooie poppemie in bed. De meeste mannen zouden meer dan tevreden zijn. Voor mij was het de laatste keer dat ik met haar gegaan ben, op deze manier. Ik heb heel wat andere sessies met haar beleefd. Ze was toen goed GFE. Nu niets van gemerkt. Alles wat van op afstand, weinig spontaan, beetje gemaakt. Foei!
In PSR zijn de meeste dames veel beter als ze zo tewerk gaat.

Had ze een slechte dag? Dat had ze dan wel even kunnen zeggen.
Heeft ze haar service teruggeschroefd? Het is de eerste keer dat ik in PSR ondervind dat de dame het verplichte "kussen" interpreteert als "kussen" en niet als 'tongzoenen"  ;) .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Melanie (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 25 juni 2012, 20:01:56 »
Zaterdag in PSR liep ik rond 22:00 een klein lief lolita-tje tegen het wel zeer ranke lijf. Roemeens ? Ja en ik dacht gelijk dit is een Seksenfun typetje. De dame kwam vrijwel gelijk met de kamervraag maar ik sloeg die af met niet zo snel en toen nodigde ze me uit even te gaan zitten.


Uiteraard nog even tegengeprutteld, want ik dacht al dat er weinig leven meer in kleine Foots zou zitten. Goed ik vertrok toch met dit mooie kindtje op kamer met douche namelijk kamer 13. De dame was zeer vriendelijk en bij het pijpen ging kleine Foots ook nog omhoog ook. Kussen deed dit schatje ook, beetje voorzichtig, maar ok.


Het pijpen was erg zacht en de voorhuid bleef maar om het kopje zitten, wellicht doordat kleine Foots niet groter werd of door haar pijptechniek, echter na een paar minuten viel kleine Foots volledig plat. Dame vroeg of het aan haar lag, maar nee ik had gewoon genoeg gehad en het pijpen moest veel harder of wilder zijn om kleine Foots nog enigzins te activeren.


Aangezien we slechts een kwartier op kamer waren nog een kwartiertje wat gekust en gepraat, een aardige lieve meid, maar niet geschikt voor mij om als laatste te nemen. Als eerste zou het wel prima zijn en met deze uitleg en een paar kussen afscheid genomen.


Betaling was correct en ik heb deze dame ervoor of erna niet meer gezien. Ik verwacht dat ze veel geboekt is deze gfe dame.


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2012, 21:29:39 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Melanie (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 12 augustus 2012, 16:19:03 »
Citaat van: satanic surfer
Melanie, ex-Beverly uit Samya
  Wat ze vooral niet wil gezegd hebben in PSR  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Melanie (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 26 september 2012, 21:54:59 »
Ze is ook terug.  Zij vertelde mij de laatste keer dat ze voor meerdere maanden weg zou gaan naar Roemenië.  Ze wist nog niet precies voor hoeveel maanden en hoelang.  Ze is nu dus al terug en de enige dame die niet erg mooi bijgebruind is.  Ik vermoed dan ook dat ze gewoon gehopt heeft in Duitsland in een andere club.  Nu ja, of dat er wat toe doet, ze is terug  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Melanie (Roemeense)
« Reactie #8 Gepost op: 17 februari 2013, 21:38:26 »
Ze heeft haar haar nu zeer opmerkelijk in een frou-frou tot bijna in haar ogen.  Persoonlijk vind ik dat ze er niet zo mee staat, wat geen afbreuk doet natuurlijk aan haar mooie figuurtje en dito borsten  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Melanie (Roemeense)
« Reactie #9 Gepost op: 13 mei 2013, 14:15:29 »

Dame twee werd een slank zwartharig meisje dat de hele tijd wel erg ondeugend onder haar pony uitkeek. Bij Melanie gaan zitten, op hetzelfde bankje waar ik daarvoor Anelia had getroffen. Echt het type waar ik op val, slank met mooie rondingen. De zoenen waren overtuigend genoeg om een kamertje te gaan boeken. Daar zijn we al met al een uur met elkaar aan de  gang geweest. Zoenen hoofdzakelijk met de monden los van elkaar, maar wel een geil gezicht als je onder het neuken in de spiegel die spelende tongen bezig ziet. Wel de hele tijd het handje erbij, want voor de laatste vijf centimeter was geen plaats meer. Maar van het uur heeft ‘hij’ er wel drie kwartier ingezeten, in alle mogelijke houdingen. Wat een energie heeft die meid. Ik probeerde het zolang mogelijk te rekken, maar zo rond de vijftigste minuut was er dan toch geen houden meer aan, en spoot alle opgebouwde spanning eruit. Was weer een heftig intermezzo.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Wijze grijze

  • Gast
Melanie (Roemeense)
« Reactie #10 Gepost op: 31 mei 2013, 13:38:43 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=498.msg33924#msg33924
 Dat was inderdaad het geval, want de middagploeg bestond uit een aanvulling van nog eens ca 10 meiden. Daar zat ook Melanie tussen. Dit is geen foto van Melanie, maar zij valt vooral vanwege exact dit Cleopatra-kapsel op.

Naam : Melanie
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
Leeftijd : ca. 25
Haarkleur/-lengte : Zwart sluik Cleopatra kapsel, tot halverwege haar rug
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 55 Kg maat 34/ stevige B-cups
Service: TZ/ 69/ PZC/ NMC
Voordelen: Mooi apart kapsel
Nadelen: .Te profi achtig.
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Met Melanie eerst even ongedwongen gekletst en daarna naar de kino vertrokken voor wat commerciële verkoopgesprekken. Haar verkooptactieken overtuigden en we vertrokken naar de kelderruimtes. Ik had haar gevraagd voor een kamer met spiegel en een fauteuil. Die fauteuil plaatste ik naast het bed en aansluitend liet ik Melanie op de matras knielen. Zo had ik vrij zicht op haar poesje terwijl ze haar pijptalenten op Wijze Stijve los kon laten. Technisch OK, maar het gaf me toch een te profi-achtige en geroutineerde indruk. Ook de fysieke activiteiten en haar tongzoenen konden niet echt passie overbrengen. Niet verkeerd, maar ik miste de klik. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Offline lucky lik

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Melanie (Roemeense)
« Reactie #11 Gepost op: 5 oktober 2013, 09:08:04 »
Afgelopen donderdag voor de eerste keer een bezoek gebracht aan psr.
Het damesaanbod was niet geweldig .  Uiteindelijk toch nog een dame gevonden.  Het was melanie, qua uiterlijk een van de mooiste dames. Helaas bleek het op de kamer een zeer grote teleurstelling.  TZ doet ze nauwelijks, alleen het puntje van de tong mag je aanraken. Bij het pijpwerk gebruikt ze teveel haar handjes.  Onder het neuken ligt ze coninue fake-geluidjes te maken. Het was een grote afknapper. Ze mag dan wel een mooi uiterlijk hebben , maar op de kamer is ze waardeloos.



Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Melanie (Roemeense)
« Reactie #12 Gepost op: 5 oktober 2013, 11:21:26 »
Afgelopen donderdag voor de eerste keer een bezoek gebracht aan psr.
Het damesaanbod was niet geweldig .  Uiteindelijk toch nog een dame gevonden.  Het was melanie, qua uiterlijk een van de mooiste dames. Helaas bleek het op de kamer een zeer grote teleurstelling.  TZ doet ze nauwelijks, alleen het puntje van de tong mag je aanraken. Bij het pijpwerk gebruikt ze teveel haar handjes.  Onder het neuken ligt ze coninue fake-geluidjes te maken. Het was een grote afknapper. Ze mag dan wel een mooi uiterlijk hebben , maar op de kamer is ze waardeloos.

Ah, jouw nick lijkt sterk op die van Licky Luke...

Maar in elk geval welkom op Relaxxxboard!


 :welcome:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Melanie (Roemeense)
« Reactie #13 Gepost op: 8 oktober 2013, 19:43:00 »
Al zeg ik het zelf, als je mijn posts over haar hier had gevolgd had je ze links kunnen laten liggen of kwaad zijn op jezelf omdat je mijn gelul quatsch vond  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man