Auteur Topic: Schippersstraat 15/2 Nicola  (gelezen 1663 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/2 Nicola
« Gepost op: 22 januari 2012, 02:07:33 »
Plaats van tewerkstelling: Schippersstraat 15/2
Naam: Nicola
Nationaliteit: Romania ;)
Leeftijd: Half in de 20
Haarkleur: Blond
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 15 minuten

Nicola is een girl-next-door type. Het is best wel een toffe dame. Dat kon ik toch opmaken aan het intake - gesprekje dat ze met me heeft gevoerd.

Nicola geeft geen GFE, ook geen PSE. Ze geeft een standaard raamfuck weg die me toch wel bevallen is.

Deze blonde deerne begon eerst wat te trekken aan kleine Roberto, die daar best wel oke op reageerde. Pas toen hij klaar was voor actie, pijpte ze het condoom erover. Dat vind ik prima want aan een condoom aanbrengen op mijn slappe leuter daar heb ik een broertje aan dood...

Het pijpen was goed en vooral ze neemt er echt haar tijd voor. Qua techniek zit het bij haar ook wel snor. Ze pijpt voldoende diep, afwisselend en stevig. Dus geen slap geslurp. Toch is ze nu ook weer niet "cum laude" geslaagd aan de Academie Oralski...

Ik vond dat het tijd was om te neuken en gaf dat aan. Helaas gebruikte ze net iets te veel van die glijgel. Ze ging op haar rug liggen en trok haar beentjes hoog op. Heerlijk zicht en ik bracht kleine Roberto in. Hierbij slaakte ze een zucht van opwinding! ;D ;)

Het was zo'n leuk zicht dat ik niet van positie heb gewisseld en zo het condoom heb vol geknald!

Met 3 kussen stond ik terug op de straat, kocht een Red Bull en wandelde over de Godefriduskaai relaxxxt terug naar huis.

Dank u schoonheid. Het leven is mooi, de vrouwen zijn mooi. :)

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 15/2 Nicola
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2012, 23:25:58 »
Bij mijn prospectieronde zag ik Nicola staan. Ze zag er geil uit want haar haar was vandaag iets blonder ^-^  dan anders.


Ik hield me dus op voor haar raampje en graaide naar mijn binnenzak van mijn jas. Ik zag haar denken die vent gaat weer een sigaret rollen maar toen het duidelijk was dat ik mijn portemonnee zocht verscheen er een glimlach op haar gezicht en in haar ogen meende ik eurotekens te herkennen.


Gezwind opende ze de deur en verwelkomde ze me met een kus op de wang. Ze vond het alweer veel te lang geleden dat ik haar had komen (amor)eren met een bezoekje. De reden hiervoor moest ze ook weten want het hatelijke woord "why" kwam ook over haar lippen.


Ik maakte haar onmiddellijk diets niet te veel vragen te stellen maar dat het beter was om het licht uit mijn ogen te "paipen" en te "noiken". Nicola had het begrepen en ze liet me haar parmantige kont naar haar peeskamer volgen.


Ze liet ruimte voor een kort voorspel. Dat kon ik zeer appreciëren want wanneer ze mijn lul onmiddellijk muilkorven heb ik er niet veel zin meer in. Dat is bij Nicola dus niet het geval en zo herinnerde ik het ook vanuit mijn vorige bezoek.


Het condoom werd vakkundig vacuüm gezogen over mijn reeds harde lul omdat ik haar tieten al had betast en bezeverd alsook haar billen gestreeld.


In de warme mond van Nicola werd mijn pretproket nog een tikkeltje harder en al op mijn rug liggend liet ik me haar orale kunsten wel gevallen. Ze pijpte best wel goed en hield er rekening met mijn aanwijzingen want toen ik vroeg harder te pijpen werd daar gezwind gehoor aangegeven. Dat is uiteraard een pluspunt voor onze blonde deerne.


Ik gaf aan dat ik wilde neuken en de bus glijmiddel werd van de matras gehaald. Gelukkig was het niet te veel en had ik nog een uiterst prettig gevoel en op geen enkel moment het gedacht dat ik de lucht aan het neuken was.


Nicola kwam in de amazonestand op mij wat werd gewisseld in een leuke doggy waarin ze fel tegen stootte (lees: alles deed om te laten spuiten ;D [size=78%]) [/size]maar dat wou ik niet want ik had de robertoschildpadstand nog niet kunnen showen.

Pas toen ik dit had gedaan kon ik met een gerust gemoed het condoom vol knallen.


Ik dank Nicola voor de aangename fuck en binnen een paar maanden mag ze weer eens aan mij komen snuffelen.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...