Auteur Topic: Verversrui 18/2 Catalina  (gelezen 3208 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Verversrui 18/2 Catalina
« Gepost op: 30 januari 2012, 11:04:16 »
Naam: Catalina
Nationaliteit: Spanje
Leeftijd: 23
Haarkleur: lang Blond  (krullend)
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: C - cup
Uiterlijk: volslank / goed
Vriendelijkheid: Goed
Service: Aftrekken, Vingeren, Beffen en kinky
Shift: Dagshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Afgelopen vrijdag was Joker weer in het SKW. Het had weer te lang geduurd voor ik weer kon gaan. Al in het eerste rondje werd ik aangesproken door deze dame. Ze zat bij Verversrui 18, eerste raam. Blijkbaar had ik haar de week ervoor al om info gevraagd, dus zei ze dat haar prijzen en info niet was veranderd. Ze bood me aan om voor 50 euro een leuk sm spel te doen, met allerlei andere kinky dingen waaronder elektric. Dus ik was wel benieuwd. Uiteindelijk ben ik bij haar binnen gegaan. Ik was hier nog niet eerder binnen geweest, en wist ook niet hoe deze trappen in elkaar zaten. Maar goed….naar boven geklommen en eenmaal in de kamer ontdeed zij zich ook van haar kleding en begon direct. Ik mocht haar vingeren, maar niet te diep, en terwijl zij met mijn tepels speelde nam ik het initiatief om haar borsten te voelen. Al na een min of 5 stapte ze naar haar kastje en kwam terug met haar elektro materiaal. Nu kom je dat niet bij veel dames tegen. Dus trok wel mijn aandacht. Hier is ze heel rustig toch een min. Of 10 mee bezig geweest (op tepels en ballen.) Daarna begon haar klok te tikken en moest ik opschieten. Ik kon nog voor 10 euro extra wel wat extra tijd bij haar kopen. Maar daar had ik eigenlijk niet zoveel zin meer in en zei dat dit later wel zou komen.  Al met al, het was een simpele sessie, niet onaardig, maar ook niet echt dat ik hier nou bijzonder wild van werd. Het is een leuk en aantrekkelijke dame, maar twijfel of dit een herhaling ga krijgen. Ze vertelde dat ze over een week of 2 alweer is vertrokken, naar Spanje (dacht ik.) Ik denk dat als ik een volgende keer zou gaan, ik haar Roemeense buurvrouw eens naar info vraag…..die zag er ook leuk uit met haar zwarte lange haren!!!!
Oh op zaterdag, zag ik deze dame in het middelste raam, dus de ramen kunnen verschillen!!

Noot mod: Adres aangepast om de alfabetische zoekfunctie in stand te houden

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/1 Catalina
« Reactie #1 Gepost op: 30 januari 2012, 11:06:22 »
Volgens mij zit Catalina op Verversrui 18/2. Enfin, gisteren toch. ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Verversrui 18/1 Catalina
« Reactie #2 Gepost op: 30 januari 2012, 11:11:27 »
Het kan kloppen, zoals ik de laatste zin al schreef.....volgens mij wisselt ze daarmee. Maar anyway...toen ik haar tegenkwam zat ze bij raam 1. Maar goed......ze zit op nr. 18!

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/1 Catalina
« Reactie #3 Gepost op: 30 januari 2012, 23:14:33 »
Het kan kloppen, zoals ik de laatste zin al schreef.....volgens mij wisselt ze daarmee. Maar anyway...toen ik haar tegenkwam zat ze bij raam 1. Maar goed......ze zit op nr. 18!

Dit klopt, ik heb Catalina al in alle drie de vensters van nummer 18 zien staan.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/1 Catalina
« Reactie #4 Gepost op: 28 maart 2012, 12:57:13 »
Deze dame lijkt meer en meer haar gading te vinden op de Verversrui 18/2. Zodoende het adres aangepast!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...