Auteur Topic: Vingerlingstraat 06/1 Anna  (gelezen 1703 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Vingerlingstraat 06/1 Anna
« Gepost op: 31 januari 2012, 20:09:12 »
Naam: Anne
Plaats van tewerkstelling:
Nationaliteit: Rusland
Leeftijd: 20 jr.
Haarkleur: donker blond haar
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: a - cup
Uiterlijk: Aardig
tatoo/Piercing: nee
Vriendelijkheid: aardig
Service: vingeren (met condoom), PMC, NMC, likken
Shift: dagshift
Kosten: 50 euro voor 20/25 minuten

Afgelopen zaterdag zag ik deze vrouw staan in de schipperstraat 40 (middelste raam). Maar gistermiddag kwam ik haar tegen in de Vingerling 6 en dan het eerste raam. Dus ik had haar voor vandaag in gedachten en ben dus bij haar naar binnen gegaan. Waar ik niet op had gerekend was dat ze zij haar kamer op de bovenste verdieping had…dus moest een trap of 3 op klimmen. Eenmaal boven aangekomen vond ik het een bijzonder grote kamer waar ze in zat, groot bed. Eenmaal betaald kon het werk beginnen, ze wilde meteen aan de slag met pmc, dus ging even door, daarna met tepels gespeeld en toen wilde ik haar likken. Dit was goed….maar gek genoeg heb ik nog nooit meegemaakt dat na het likken een vrouw naar haar badkamer toeloopt en zich bijna helemaal opnieuw waste….ze nam nog net geen douche…maar stond er wel van te kijken. Nou daarna hebben we nog wat geneukt en de sessie afgesloten. Het was geen dame van de klok, zo leek het…..maar ik vond die scene tussendoor waarin ze zich bijna helemaal ging wassen omdat ik haar poesje had gelikt, dat vond ik toch raar. De communicatie verliep stroef…en was een mix van Engels en Duits. Tja, herhalingsgevaar…nee geloof het toch niet!!!

Noot mod: adres aangepast in functie van alfabetisch volgorde