Auteur Topic: FAQ Oberhausen  (gelezen 59057 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
FAQ Oberhausen
« Gepost op: 3 februari 2012, 21:56:20 »
Algemene indruk:

Tot op heden ben ik eenmaal in de Flasshoffstrasse in Oberhausen geweest. De Flasshofstrasse is een vrij kleine straat in Oberhausen waar prostitutie wordt bedreven. Het is een straat waar een Laufhaus staat dat zich Eros Center noemt, de rest is raamprostitutie zoals bijvoorbeeld in het Schipperskwartier. Ik had daar dus het beste van de twee werelden.

De straat is autovrij. Net zoals in Antwerpen is ervoor gezorgd dat dat er wel wagens inkunnen. Dit niet zo zeer voor de politie want men werkt in Oberhausen - net als in Duisburg - met bewakers, ik denk eerder om onderhoudswerken uit te voeren aan de panden.

Ik voelde me direct thuis in Oberhausen want het oogde wat marginaal. Eigenlijk voel je je in de Flasshofstrasse een jood in het getto van Warschau. Aan de straatkant hangt namelijk een heel groot houten bord om de straat af te schermen van andere straten. Maar zoals gezegd ik kon het daar wel smaken. Op de hoek was er ook een eettent aanwezig!

Bereikbaarheid:

Hoe je er vanuit België naartoe rijdt, kan ik niet zo direct zeggen want ik ben doorgereden vanuit Duisburg met mijn GPS. Feit is alleszins dat de Flasshofstrasse op exact 10 kilometer van de Vulkanstrasse ligt. Ik heb de afstand alleszins overbrugd op een kleine 10 minuten.

Parking:

In Oberhausen parkeren is veel moeilijker als in Duisburg. Hier en daar is er wel wat parking voor de Flasshofstrasse maar veel te weinig. Bij mijn bezoek had ik daar dan ook geen plaats. Achter de Flasshofstrasse echter, is er een vrij grote betaalparking. Ik ben mijn wagen daar dan maar gaan parkeren. Het was al na 21.00 uur en dus gratis.

Concept:

De Flasshofstrasse is een mix van de Vulkanstrasse en het Schipperskwartier. Helaas veel beperkter. Je waant je nooit echt in een soort van prostitutieparadijs. Hiervoor is de straat gewoon te kleinschalig.

Net als in het Schipperskwartier is er op de hoek een eettent en is zoals al geschreven de straat autovrij. In de straat is er slechts een Laufhaus en de rest staat achter de ramen en in open rolluiken (er is bij rolluiken direct contact mogelijk want er is geen raam tussen).

Sfeer:

Dit zal voor iedereen anders zijn. Ik vond het klein maar gezellig. Voor de rest verschilt het niks van de andere wandelstraten: dames achter het raam, de neonverlichting. Enfin, jullie kennen het zelf ook wel. Wanneer de bezetting het best is, weet ik niet. Ik weet ook niet wanneer de shiften er beginnen en eindigen.

Bij mijn bezoek waren zo goed als alle ramen volzet alsook de kamers van het Laufhaus. Ik hou het op een stuk of 50 dames bij een topbezetting.

Omdat de buurt zo klein is, was er sprake van een familiaal karakter vond ik. De hoeren slaan gewillig een praatje met jou als hoerenloper en dit zonder verdere verplichting.

Prijs en diensten:

De prijzen zijn hier 30 euro. Toch kan men er geen pijl op trekken want een dame vroeg mij 50 euro, toen ik bij een andere ging informeren was het 30 euro. Dan ben ik maar bij andere hoerenlopers gaan informeren en die vertelden mij dat het 30 euro was. Die hoeren hadden mijn smoel daar nog nooit gezien en wilden er dus weer van profiteren.

Mijn sessie met een blonde Russische was goed met een PMC, NMC en alle standjes, ook de gebruikelijke 30 euro en dit voor een minuut of 20. Ik kan echter niet vertellen op welk niveau de andere dames acteren. Ik genoot er alleszins van een standaard raamfuck, niks meer niks minder, zonder tijdsdruk...

Dames:

Bij mijn bezoek was er voor elk wat wils. Ik zag dames van allerlei ras, haarkleur en lichaamsbouw, ik zag oudere en jonge dames, dunne en dikke. Eigenlijk net als in Duisburg en Antwerpen en alle raambuurten.

Verder zag ik ook wat kinky. Het zat qua aanbod dus allemaal wel snor.

Veiligheid:

Ik voelde me veilig in de Flasshofstrasse. Bij binnenkomst links zit de security. Dit zijn echter geen potige kerels zoals de heren uit Duisburg. Het zijn eerder gewone mannen waar niemand schrik van heeft.

Bezetting:

In de Flasshofstrasse is er plaats om ongeveer 50 vrouwen te werk te stellen en bij mijn bezoek was eigenlijk zo goed als alles bezet met vrouwen.

Conclusie:

Ik vind de Flasshofstrasse zeker de moeite. Toch moeten we bekennen dat deze buurt nooit "groots" kan worden alleen al door de aanwezigheid van het prostitutieparadijs Duisburg, een RLD dat veel veel groter is.

Zelf kan ik niet de moeite doen om naar de Flasshofstrasse te rijden. Je passeert zowieso vanuit Antwerpen eerst Duisburg (dat ook nog eens vlak naast de afrit ligt) en Duisburg is door zijn grootte een veel beter alternatief.

Echter als ik in Duitsland zou wonen en regelmatig zou wandelen, dan zou ik in de Flasshofstrasse zeker meer bezoeken en Duisburg al eens laten links liggen want ik heb een aantal ECHTE schoonheden in de Flasshofstrasse aangetroffen...
« Laatst bewerkt op: 3 februari 2012, 22:09:31 door roberto1989 »
  
  
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
FAQ Oberhausen
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2012, 23:41:29 »
Parking:

In Oberhausen parkeren is veel moeilijker als in Duisburg. Hier en daar is er wel wat parking voor de Flasshofstrasse maar veel te weinig. Bij mijn bezoek had ik daar dan ook geen plaats. Achter de Flasshofstrasse echter, is er een vrij grote betaalparking. Ik ben mijn wagen daar dan maar gaan parkeren. Het was al na 21.00 uur en dus gratis.

Meestal raak ik mijn auto kwijt in een parrallelstraat van de Flashofstrasse (tov de eerder genoemde betaalparking 2 straten verder aan de andere kant). In deze straat langs een parkje is meestal wel wat plek te vinden en het is 's avonds gratis.
  
  

guest7191

  • Gast
FAQ Oberhausen
« Reactie #2 Gepost op: 29 maart 2014, 11:25:14 »
CDU Oberhausen setzt sich für Großbordell am Stadtrand ein.
Die Bordelle sollen an den Stadtrand verlagert werden und von der Flaßhofstraße verschwinden. Außerdem will die CDU die Parkgebühren in der Innenstadt abschaffen.
http://www.derwesten.de/staedte/oberhausen/cdu-oberhausen-setzt-sich-fuer-grossbordell-am-stadtrand-ein-id9172717.html

Ze willen dus iets nieuws alla pascha in Keulen aan de rand van de stad en de Flaßhofstraße moet dan verdwijnen.
  
  

guest7191

  • Gast
FAQ Oberhausen
« Reactie #3 Gepost op: 30 april 2014, 18:17:40 »
Immer mehr Hells-Angels-Geschäfte eröffnen in Oberhausener Rotlichtviertel
Die Rocker oder Lebenspartnerinnen eröffnen immer mehr Läden rund um das Rotlichtviertel an der Oberhausener Flaßhofstraße. Die Polizei hält das für äußerst problematisch, grundsätzlich bestehe dort die Möglichkeit der illegalen Geldwäsche. Der Einfluss der Szene in der Stadt wächst.
http://www.derwesten.de/staedte/oberhausen/immer-mehr-hells-angels-geschaefte-eroeffnen-in-oberhausen-id9292808.html
  
  

guest7191

  • Gast
FAQ Oberhausen
« Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2014, 18:26:56 »
Nieuwe site van de Flasshofstrasse. Staan ook een aantal dames met foto op:
http://www.rotemeile-oberhausen.de/index.php/start_d.html
  
  

guest7191

  • Gast
FAQ Oberhausen
« Reactie #5 Gepost op: 7 oktober 2014, 23:26:33 »
Auf Flaßhofstraße, mittags um halb eins
Mirror-Man besucht das sündige Veedel und lässt uns einen Blick ins Tagesgeschäft eines Bordells werfen. Hier erfahrt ihr, was ihr immer schon wissen wolltet, inklusiver geiler Interviews mit TS Nancy und Bordscheinschwalbe Karina.

http://www.happyweekend.tv/hwtv/clip/65
  
  

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FAQ Oberhausen
« Reactie #6 Gepost op: 22 oktober 2017, 10:42:41 »
[attachimg=1]
  
  

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
FAQ Oberhausen
« Reactie #7 Gepost op: 22 oktober 2017, 15:28:46 »
Dat is het leuke van Oberhausen daar doen ze er nog wat aan ook voor de wandelaar.
In Aachen in de A-strasse vinden ze het wel allemaal goed mag je blij zijn als ze de voorgevel eens verven of nieuwe lampen ophangen.
Het is niet voor niks dat de dames die daar vast zitten steen en been klagen over teruglopende klandizie...
  
  

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FAQ Oberhausen
« Reactie #8 Gepost op: 22 oktober 2017, 16:13:19 »
Dat is het leuke van Oberhausen daar doen ze er nog wat aan ook voor de wandelaar.
In Aachen in de A-strasse vinden ze het wel allemaal goed mag je blij zijn als ze de voorgevel eens verven of nieuwe lampen ophangen.
Het is niet voor niks dat de dames die daar vast zitten steen en been klagen over teruglopende klandizie...

ze zijn inderdaad druk bezig om de flasshofstrasse in oberhausen weer naar het niveau te brengen van 2006 tm 2008. echter de line up laat nog steeds te wensen over .met het grootte Duisburg waar bij elkaar alleen al in eros 26 en het vulkaanhuis meer dan 150 dames vind en dan praat ik over een zaterdag  . ik bezoek oberhausen nog steeds maandelijks