Auteur Topic: Oberhausen: gettoverhaaltjes  (gelezen 4164 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Oberhausen: gettoverhaaltjes
« Gepost op: 3 februari 2012, 22:03:37 »
Ergens in mei van vorig jaar was ik Oberhausen. Ik heb daar toen 1 dame geklipperd. Veel kan ik er niet meer over vertellen. Ze was blond en Russisch met een fatsoenlijke service. Wie er meer over Oberhausen wil weten moet maar mijn FAQ lezen.

Hoe dan ook voor de andere ramenrakkers: post in deze draad jullie ervaringen met de dames in Oberhausen!
« Laatst bewerkt op: 3 februari 2012, 22:10:56 door roberto1989 »
  
  
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Oberhausen: gettoverhaaltjes
« Reactie #1 Gepost op: 23 september 2013, 20:27:03 »
oberhause is helaas niet meer wat het geweest is . in het jaar 2006 kwam ik er regelmatig nadat het spijker kwartier gesloten was .dat waren mijn eerste voetstappen in een duitse raambuurt een buurt die toen leefde. met 1 loop huis waar je je in de winter Leker op kon warmen met een kroegje waar een tapbiertje 1 euro koste en je een pizza met een cola had voor nog geen 4 euro .oberhause had veel toppers ik was in die tijd nog wel niet zo veel gewend daar ben ik eerlijk in dus kan je ook zeggen dat ik gauw te Vreden was  :017: ma daar heb ik het gepresteerd om op een avond bij de zelfde dvp 2 keer na binnen te gaan en de tweede keer wel voor 20 euro  :bud het was mijn laatste geld wat ik in de beurs had ik herinner het mijn nog als de dag van gisteren  ;D ik was op weg na de ??-??-?? (ga ma zoeken heren deze auto staat al lang niet meer op mijn naam  ;D ) de dame lachte na mijn en ik raakte aan de praat met haar .ik vertelde haar dat ik nog wel zin in haar had ma ik nog ma 20 euro in mijn bezit had  :017: ze stemde daar mee in  :-\ .wat mijn toen overkwam was betere sex met haar als daar voor het was mijn eerst pz bij een dvp .het was een genot heerlijk met veel spug ze nam hem helemaal tot aan het eind van mijn winterpeen  :cheer: ze vergat mijn ballen ook niet  ::) .hoe deze dvp heten ben ik vergeten ma ze was werkzaam als je van de parkeerplaats kam waar je 1.30 euro moest betaalen lijp je er recht tegen aan  :kissass ook was op de flashofe de griekse dona werkzaam van haar heb ik nog een foto gekregen van haar lekere billen met de tex hapy nieuw jaar dit was ook een topper waar ik regelmatig aan terug denk  :pica22

nu kom ik er nog 1 keer in de maand ma de laatste jaren verschiet ik mijn kruit daar niet meer het is er leeg en de gemidelde line up is er slecht iengelijk ben ik gek dat ik er nog kom meestal ben ik er nog geen half uur ma gelukig is duisburg niet zo ver van de flashofstrasse  :cochon ik kan 1 ding zeggen ik heb op de flashofstrasse dingen mee gemaakt die niemand van mijn ofpak met ijsel was het moeilijk om daar weg te kommen over die kinderkopjes en het duurde dan ook wel even dat je op de snelweg was duisburg reist toch wel makelijke voor mijn is het 115 km snelweg dus laat de winter ma kommen ik ben er klaar voor  :laughingchick


Note Foots wij beschermen ieders privacy Vulkaanspesjalist ook die van jou
« Laatst bewerkt op: 1 september 2014, 19:58:09 door stefdev »
  
  

Offline hoerenloper

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Oberhausen: gettoverhaaltjes
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2013, 14:41:16 »
Tot een jaar of drie geleden kwam ik regelmatig in de Flasshoffstrasse, het liefst bezocht ik daar de Belgische Dilara of de Russische Pamela in het laufhaus. Beide werken al lang niet meer daar zover ik weet. Dit jaar ben ik slechts 1 keer daar in de straat geweest, dat was in augustus. In het laufhaus zaten toen een stuk of 5 bloedmooie Roemeens uitziende meisjes, maar voor de rest viel het mij tegen in vergelijking tot een paar jaar geleden. Ik ben dan ook zonder te neuken vertrokken naar de Vulkanstrasse.
« Laatst bewerkt op: 1 september 2014, 20:11:09 door stefdev »
  
  

guest7191

  • Gast
Oberhausen: gettoverhaaltjes
« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2014, 01:02:59 »
Gisterenavond even kort in de Flasshofstrasse geweest. Qua dames redelijk uitgestorven, wel zeer druk met wandelaars.
Bezetting van het mooie laufhaus valt nog steeds tegen. Denk dat er gisteren zo'n 6 dames werkzaam waren (Die blonde Sarah die weer terug is was niet aanwezig, maar ze schijnt er nog wel te zijn).
De roemeense Sandra die ik 2x bezocht heb in haus Eden zat er wel, maar had gisterenavond niet zo´n zin aan haar.

Verder nog geschrokken. In Haus39 kan je achterin een overdekte gang in, zodat je het haus zelf inloopt. Daar nog 4 kamers en zo'n contacthof. Vroeger zaten daar asiaten en een oude duitse dame. Liep nu na binnen, 2 dames achter het raam met allerlei foto's van geslachtdeel en de dame in het contacthof trok haar slip naar beneden toen ik halverwege was en zat tegen een grote penis aan te kijken. Nou, snel na buiten gelopen, want werd wat misselijk van dit uitzicht :o

Na 20min de Flasshofstrasse verlaten en doorgereden naar Essen.