Auteur Topic: Schippersstraat 24/6 Anna  (gelezen 37808 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/6 Anna
« Gepost op: 11 februari 2012, 23:25:42 »
Plaats van tewerkstelling: Schippersstraat 24/7
Naam: Anna
Nationaliteit: Griekse
Leeftijd: 22
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Zwart
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten

Vandaag bij Anna afgestapt. Ik ken haar al lang van ziens maar ik was nog niet met haar geweest. Toen ik haar raam enterde sloeg ze een zucht en zei ze: "finally". :) Mijn hand al maar op haar lekkere kont gelegd en haar "upstairs" gevolgd.

Met mijn wijsvinger pakt ik haar string en die liet ik tussen haar welgvormde billetjes kletsen. :) Een ondeugende lach werd mijn deel. Al zal ze wel gedacht hebben, wat een gore pervert is me dat! ;D

Na mijn verplichtingen (lees: geld afdokken) deed ze haar bikinietje uit. Ze is wat aangekomen tegen vroeger en dat was ook de reden waarom ik met haar ging...

Haar borsten hangen wel wat af, deze info voor de borstenmannen onder ons. Haar billen zijn wat mij betreft perfect. Ze lag al sexy op bed te wezen toen ik nog met mijn ceintuur stond te kloten.

Ze gebood me naast haar te gaan liggen en vroeg of niet anaal gepakt wilde worden met een strap - on. Neen was het duidelijke antwoord en ze begon aan mijn beste vriend te snokken. Ik kwam op haar en likte haar tieten. Daar wil ik namelijk altijd aanzitten voor dat geld. Bij sommige hoeren moet een mens initiatief nemen...

Enfin, toen hij hard stond begon ze aan een fatsoenlijke blowjob. Afwisselend diep en met kleine beetjes op de stam. Ik liet me dit recept welgevallen. Ze zat ook lekker in de graaicirkel. Hierdoor kon ik haar poes strelen. Deze bleef echter zo droog als de Sahel. ;D

Na de blowjob vroeg ze welke positie. Ik zei dat ik wel op haar zou komen. In missionaris wendde ze haar blik af. Dus besloot ik haar snel doggy te zetten. Dit was al veel beter. Ze keek zelfs geil terug in de spiegel.

Ik was nu goed op dreef en schoof haar onder mij door. In mijn favo standje schildpadje knalde ik het condoom vol.

Met drie zoenen stond ik terug op de 'Boulevard van de Gebroken Dromen' en vervatte ik mijn weg naar de Godefriduskaai.

« Laatst bewerkt op: 29 februari 2012, 00:20:28 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/6 Anna
« Reactie #1 Gepost op: 29 februari 2012, 00:20:50 »
Adres even aangepast! Anna laatste tijd op SS 24/6!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/6 Anna
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2012, 00:05:06 »
Ik ben vandaag afgestapt bij Anna en ik was er content van.


Toen ik uitgekleed was, nodigde ze met haar vriendelijkste lach uit op bed. Ik kreeg een korte body2body en toen mijn kameraad voldoende sterk was, werd er pas aan de blowjob begonnen.


De blowjob was goed opgebouwd en ze pijpte ook voldoende stevig. Ze bracht variatie aan. Het enige wat ik miste, was dat ze hem niet geil tegen haar tong sloeg zoals Kyara dat zo lekker kan. Tijdens de blowjob zat ik aan haar lekkere kont en vingerde ik haar kut wat werd toegestaan.


Dan kwam ze in missionaris op mij en zag ik haar peertjes alle kanten opvliegen. Lekker was dat maar met zo'n kont moet er uiteraard doggy gevogeld worden.


Besluiten deed ik in:





Na drie kussen stond ik alweer op straat.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/6 Anna
« Reactie #3 Gepost op: 4 september 2013, 19:21:13 »
Dame zou gestopt zijn, al dan niet definitief. Topic op slot.