Auteur Topic: Magnum (sfeerverslagen)  (gelezen 369067 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Gepost op: 15 februari 2012, 21:54:51 »
Misschien best bij de saunaclubs op de eerste pagina zetten  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2012, 22:17:07 »
Zaterdag 24 maart: Saunaclub Magnum te Erkrath

INLEIDING
Zaterdag 24 maart 2012 ben ik naar de nieuwe saunaclub Magnum te Erkrath (nabij Düsseldorf) gegaan. Op mijn verzoek is forumlid Tiga ook een kijkje komen nemen in deze club. Hiervoor bedank ik hem dan ook, want met zijn tweeën een nieuwe club bezoeken is toch altijd gezelliger dan alleen daar wat rondhangen. En gelukkig hoefde ik nu niet in mijn eentje de dames van me af te swaffelen. Want als dames komen pre-sales is dat wel leuk, maar niet als er te veel dames te lang aan je kop komen zeuren.
 :)

VRIENDELIJKE ONTVANGST
De ontvangst was zeer vriendelijk en een uitgebreide toelichting over de algemene gang van zaken in de club werd door een aardige receptiedame gegeven.
 :)

SCHITTERENDE CLUB
Magnum is een zeer grote en hele mooie club. De club is mooi en sfeervol ingericht en er is gebruik gemaakt van mooie materialen. De drie voormalige club (Penthouse, Harem en Atrium) zijn met elkaar verbonden door middel van gangen. In de club zijn heel veel gezellige, sfeervolle en intieme zitjes en hoekjes ingericht. Hier kun je lekker in loungen, pré-sales ontvangen en/of intiem bezig zijn. Bars, eetzaal, Kino’s met flat-screens, danspalen, voldoende en chique badkamers zijn allemaal aanwezig. Je auto kun je in de parkeerkelder parkeren. Dit is een mooi opgeknapte parkeergarage met camera toezicht, waar je auto veilig kan staan.
 :)

MOOIE WELNESS
De welness is heel goed verzorgd en proper. De sauna in de wintertuin is met mooie materialen afgewerkt en voorzien van veel glas om naar buiten te kunnen kijken. De whirlpool bevindt zich tussen het voormalige Harem en Atrium. Vanuit de whirlpool heb je goed zicht op de dames die voorbij lopen. De whirlpool is redelijk groot.
 :)

LEKKERE THEKE- EN RECEPTIEDAMES
Grrrr…..lekker lekker lekker!!! Ik heb zeker drie receptie-/thekedames gezien die ik wel graag zou willen bespringen, maar dat was helaas niet de bedoeling. Ik vermoed en hoop dat de betreffende thekedames bij een volgende bezoek aan de andere kant van de bar ”in de verkoop” zullen staan.
 :)

VRIENDELIJK PERSONEEL
Het gehele personeel – tot aan de schoonmakers toe – was vriendelijk en behulpzaam.
 :)

LEKKER ETEN
Het eten was zeer goed en het was meer dan genoeg. Er was eten a-la-carte en ruime keuze uit zeker 10 voorgerechten, 10 hoofdgerechten en 10 nagerechten. Het eten a-la-carte is schijnbaar mogelijk één keer voor 18:00 uur en één keer na 18:00 uur. Dit deden Tiga en ik dus om 17:30 uur en om 23:00 uur. Het eten smaakte echt heel erg goed. Dat was lekker smullen.
 :)

DRANK
Ik dronk die dag alleen maar Cola en dat was gratis. Alcoholische dranken werden wel geschonken, maar ik weet nu nog steeds niet of hier een toeslag voor geldt en hoeveel dat dan zou zijn?
 :)

FORUMLEDEN
De volgende forumleden waren aanwezig: Oasis, Laurent74, Bocariver, Champollion, Blueeyes (en zijn kameraad) en Tiga natuurlijk. Tiga stelde me voor aan Oasis, Laurent74, Bocariver en Champollion die ik nog nooit eerder ontmoet had. Blueeyes en zijn kameraad waren zo vriendelijk om een tafeltje voor ons te reserveren om samen te dineren.
 :)

AANTAL DAMES
Om 17:00 uur waren er schijnbaar 30 dames aanwezig volgens de ijsberen die vertelde dat ze de dames hadden geteld. Zelf schat ik dat er rond 22:00 uur zeker het dubbele aantal dames aanwezig was (60 stuks dus). Dit is echter wel moeilijk in te schatten in zo’n grote club met veel afdelingen.
 :)

KWALITEIT DAMES
Ik heb gelukkig maar één partytreff milf gezien en verder nog een paar Negerinnen en een Thaise DVP. Dus dat viel alweer reuze mee. Dit soort dames zijn namelijk niet zo mijn type. De overige dames zou ik in principe wel mee kunnen/willen neuken omdat ze er meer dan voldoende mooi uitzagen. Dus dat viel ook alweer mee. Met minstens 10 stunners zou ik zelfs heel erg graag op de kamer zijn gegaan. Dit waren echt hele lekkere exemplaren uit: Roemenië, Bulgarije, Polen, Litouwen en Brazilië . Dat was dus al helemaal een meevaller. Het was (op de dag dat ik aanwezig was) vanaf 20:00 uur wel partytime, waardoor de bezetting waarschijnlijk bovengemiddeld was. Een drietal dames kende ik van LivingRoom, maar hun namen weet ik echt niet meer.
 :)

KOSTEN DAMES
De prijzen schijnen trouwens: € 50/25/25/25 te zijn volgens de insiders, maar dat kan ik niet bevestigen (ik heb namelijk niet gepannenkoekt).
 :)

WHIRLPOOL-/KAMERSESSIE
Op het moment dat Tiga naar de kamer ging met een mooie Poolse met secretaresse-looks nam ik maar eens plaats bij de Duitse Kim en de Bulgaarse Emmy in het bubbelbad. Al gauw zaten beide dames me te teasen en kwam de 23 jarige Emmy met knap kopje, lange zwarte haren en dikke, mooie (nep)borsten op mijn schoot zitten voor een praatje, een massage en lekker voorspel met tongzoenen en afdwalende handjes richting mijn kruis. Dat was natuurlijk wel goed vol te houden zo op deze locatie. Zeker als de dame totaal niet voor een kamergang vraagt. Derhalve zaten we een half uur later (toen Tiga alweer terugkwam van zijn kamersessie) nog steeds in de whirlpool.

Natuurlijk ging ik met deze dame naar de kamer omdat mijn voortplantingssysteem op een gegeven moment niet meer te houden was. Daar hebben nog 20 minuten ”de liefde” bedreven waarna ik weer was bevrijd van mijn dierlijke lusten. De sessie was goed met: PZC, stevig tonzoenen en NMC (het standaardpakket). Zuigzoenen in de hals deed ze ook en dat was een dag later nog te zien. Opties zoals anale sex en in de mond klaarkomen waren ook mogelijk tegen extra betaling, maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt, wat ze geen enkel probleem vond. De prijs voor mijn sessie was in totaal €50,- wat eigenlijk best een koopje is voor bijna een uur lang plezier met een dame. Het herhalingsgevaar om nog eens met Emmy te gaan vogelen is zeer zeker aanwezig.
 :)

LEUKE PARTYSFEER
De sfeer was goed en gezellig. Er was een DJ die goede muziek draaide. Het volume was wel hard maar gelukkig niet oorverdovend. De dames danste lekker geil en sexy op de muziek. Er werd soms ook Oosterse of Turkse muziek gedraaid, maar dit was wel leuke muziek en dat stoorde totaal niet. De dames waren veelal relaxed, ontspannen, soms prettig gestoord en aardig. Veel dames kwamen zich voorstellen en pré-salen, maar gelukkig waren ze niet opdringerig en als het antwoord ”NEE” was, was bleven ze ook niet doorzeuren. Ze zeurde trouwens ook niet voor (dure) drankjes.
 :)

ENKELE NADELEN
- De club is in het weekend tot 05:00 uur geopend. Dus veel dames komen pas redelijk laat in de avond naar hun werk. Om 23:00 uur zag ik nog steeds dames binnenkomen.
- Er is geen grote tuin aanwezig wat op hele warme zomerdagen misschien wenselijk zou kunnen zijn. Er is wel een mooi groot dakterras bij Penthouse en een grote wintertuin tussen Harem en Atrium.
- Magnum is in totaal 110 km meer rijden dan naar Goldentime . Hierbij zijn de kilometers op de heen- en terugreis meegerekend en geteld vanuit de stad Maastricht.
- Als je doordeweeks overdag in je eentje naar deze club gaat, kan ik me voorstellen dat het misschien een beetje doods en saai zou kunnen zijn, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
 :)

TOT SLOT
Na het winnen cq. krijgen van een 20%-kortingskaartje uit de grabbelton (50%- en 100%-kortingskaarten waren ook te winnen) hebben Tiga en ik omstreeks middernacht de club verlaten. Hierbij werd door de aardige receptiedames gevraagd of alles naar wens was.
 :)

CONCLUSIE
Het antwoord op deze vraag was: JA, alles was naar wens bij het eerste bezoek aan Magnum. Ik ben blij dan ook dat ik naar Magnum geweest ben en dat ik weet dat deze club bestaat. Magnum is een zeer mooie saunaclub en ik vind het een leuke aanwinst in het huidige aanbod aan FKK-saunaclubs in NRW. Het herhalingsgevaar dat ik daar terug ga, is dan ook groot. Zeker tijdens koude winterdagen of bij regendagen weer kun je hier een leuke dag doorbrengen in de verschillende afdelingen (Penthouse, Harem en Atrium). De optische kwaliteiten van de dames waren beter dan verwacht en de dames waren leuk in de omgang.
 :)

Groeten Rudi_NL
 :)
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #2 Gepost op: 11 april 2012, 21:49:32 »
Ja, de prijzen zijn daar 50/25/25/25....  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2012, 20:01:12 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #4 Gepost op: 17 april 2012, 20:17:32 »
Ik heb al gekamerd met Jolina http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/magnum_saunaclub_diskretempfang/girl/jolina/from_kategorie/girls-privatclubs/from_a/club_5928 die volgens de website van Thailand zou zijn maar volgens haar komt ze van Indonesia.
Al kwam ze van Venus, ze heeft een lekker paar tieten, Laurent, neen, heel erg lekkere, daar kan ik het met sprekend gemak op  ;) :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #5 Gepost op: 8 mei 2012, 00:04:43 »
Op zaterdag naar de party geweest van Magnum. Was mijn eerste bezoek in deze club.
Verwarrend was de informatie met betrekking tot het eten; in de avond/nacht werd  door de bediening gemeld dat maar 1 maal gegeten kon worden, dus 1 maal een voorgerecht, 1 maal een hoofdgerecht en 1 maal een dessert. Vreemd dat eerder op de dag aan de receptie bij binnenkomst vermeld werd 2 maal eten en bij doorvragen werd zelfs onbeperkt aangegeven.
Behalve seksenfun met wie ik lang aan de bar gepresaled heb  ;) waren de andere twee forumbekenden Johnny Bravo en Babbel. Ik was een beetje ingesteld op een wat teleurstellende polderknollen line-up maar de variatie aan dames viel me erg mee met redelijk wat dames uit andere clubs. Ook vond ik de club bijzonder mooi en was het leuk om er rond te lopen en hier en daar wat te flirten.
Bij de tombola wonnen Babbel en Johnny Bravo een prijs en daar zat ik dan tussen hun twee in als enige met lege handen totdat als laatste de nummer 1 prijs viel op.......mijn nummer  :o . Ik kreeg een soort goldcard voor een gratis kamersessie van een half uur  :P .
Vlak na middernacht kwam een erg appetijtelijke Poolse binnen en ik liet er geen gras over groeien wat ik met haar wilde. Ben te ongeduldig voor presalen  ;D.
Met deze dame luisterend naar de naam Stylette, een dame waar ik overigens graag voor terug keer, had ik een zeer geile laatste sessie en voltooide daarmee een bijzonder aangename dag in Magnum.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #6 Gepost op: 8 mei 2012, 00:26:27 »
Met deze dame luisterend naar de naam Stylette, een dame waar ik overigens graag voor terug keer, had ik een zeer geile laatste sessie en voltooide daarmee een bijzonder aangename dag in Magnum.


Als Picasso er een hele alinea aan wijd en op herhaling wil, dan moet het zeker iets heel bijzonders zijn  ;) [size=78%].[/size]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #7 Gepost op: 8 mei 2012, 20:55:11 »
Tweede keer dat ik deze club bezocht.  Tweede keer op een party.  Moet toch maar weer eens lukken zeker.

Ik had positieve en negatieve dingen onthouden van de club.  De negatieve zaken maakten dat ik de tweede keer lang uitstelde.  Gelukkig kwam van het uitstel geen afstel.  Ik herontdekte de club.  Een club die in het vaarwater komt van Paradise, Sharks en nog een favoriete club van mij....  :).

Op de partydag ontbrak het niet aan ambiance en dames (75 ongeveer).  Voor ieder wat wils.  Weinig echte polderknollen gezien.  4 Afrikaanse dames, 1 Thaise (en niet de minste).  De dames zijn vriendelijk en zeer toegankelijk.  Het personeel is uiterste vriendelijk.  Deze laatste twee puntjes waren bij mijn vorig bezoek zwak.  Daar viel ik trouwens over, toen.

Het eten is à la carte en feitelijk beter dan in PSR.  Je moet wel langer op je eten wachten (tenzij dat een partykwaaltje was).  Verdere partykwaaltjes zoals tekort aan handdoeken en lang wachten om een drankje te kunnen bestellen niet ondervonden.

De club zelfs is heel groot en mooi.  3 sauna's, voor ieder een temperatuur.  De buitensauna is de mooiste.  Er klinkt trouwens rustige muziek in die sauna.  Enkele kino's, een ruimte om op een heel groot scherm de SKY-sportevenementen te kunnen volgen, een HWP, 3 bars... je noemt het maar.
Het buitengedeelte is zeer miniem voor zo'n grote club (waar makkelijk 250 vrouwen zouden kunnen werken).

Nog voor 17:00 had ik al twee spetterende kamergangen achter de rug maar niet op een kamer.  Later lees je hierover nog wel op dit forum.

Magnum, persoonlijk vind ik de club zeer de moeite.  Trouwens van dezelfde eigenaar als PSR.  In die zin een beetje vreemd dat Magnum hier niet sponsort en PSR wel
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #8 Gepost op: 11 mei 2012, 22:38:23 »
Kan best een sticky worden, niet  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #9 Gepost op: 8 september 2012, 16:36:10 »

Mijn eerste Magnum ervaring:


De binnenkomst:
Bij binnenkomst werd het standaard verhaal afgedraaid, waar ik niet naar luisterde, maar het is een 50 euro club en de dames hebben de 50-25-25-25 prijsstructuur, wat tegenwoordig gewoon een goedkope club genoemd mag worden. Mij boeit de prijsstructuur wat minder ik kamer zelden langer dan een half uur.
Allereerste verrassing is dat we Nuncia (3 of 4 jaar geleden in VV) tegenkwamen, leuk ze lachte maar moest verder met haar klant. Mijn eerste kamerdame had ik al in gedacht. De jongen bij de kleedkamer liet Magnum zien (helaas geen dame) en wandelde met ons het gangpad af, wat een enorm grote club !


Het restaurant:
Ik dook gelijk in het restaurant, makkelijk ruim keuzemenu met 10 voorgerechten en 10 hoofdgerechten die je kan combineren met diverse beilagen, heerlijk zie ik er graag. Ook nog een bussel nagerechten, ik durf te beweren dat er nog veel meer keuze is dan in PSR.
Dus da's geweldig, mijn voorgerecht de zalm carpaccio. Uitstekend, heerlijk en met stukjes smaakvolle kaas, werkelijk mijn complimenten. Maar zo'n hapje dat vult Foot natuurlijk nauwelijks dus nog gelijk een visschotel met rijst er achteraan gegooid, was ook wederom heerlijk, niet te veel, dus daarna maar een steak besteld met frietjes, was ook al voortreffelijk.


Ik was zwaar tevreden over de kwaliteit, maar het probleem begon daarna toen ik bij de bediende Tjechische homo nog een Brusselse wafel met ijs bestelde, die bleef en bleef maar weg. Goed na 1 uur heb ik bij de bediende dame maar een choco fondue besteld. Het duurde en het duurde. Uiteindelijk kwam de homo met een 4 Brusselse wafels aanzetten (terwijl Pica, SM en ik er maar 3 besteld hadden) Geen punt een andere Belg uit de buurt van Raul7 at deze op. Nog even later kwam de choclade fondue, maar daar hadden ze het verkeerde nummer op het bord geschreven, uiteindelijk heb ik die wel te pakken gekregen, maar het zwakste punt blijft de bediening, want ook de Brusselse wafel als de chocoladefondue waren wederom uitstekend.


Kortom het is er geweldig maar de bediening is niet altijd even correct. uiteindelijk heb ik toch 2,5 uur in en rond het restaurant vertoeft.


Dames:
Goed rond half 12 waren er best veel dames en er liepen zeker ook mooie tussen, voor mijn gevoel ietsies minder de echte stunners voor mij zoals in Samya, maar mijn smaak is nu eenmaal niet bepalend voor alle anderen. Raul7 en Jansen willen echter redelijk in mijn smaakbereik bewegen, maar ik had Nuncia gezien en die valt bij mij in de categorie sympathie keuze en met een leuke dame hoeft de optick niet een 9 te krijgen. Rondgelopen en dat is heel groot in Magnum, kwam SM me vertellen dat hij Nuncia weg had zien gaan, klote dat komt door het lange wachten in het restaurant.


Toen ik een wc zocht en die helemaal achteraan bij de dameskleedkamer vond zag ik een mooie zitten. Echter toen ik terugliep kwam ik Raul7 tegen en jawel hij was op die dame aan het wachten. Hij vertelde dat ze voor de laatste dag was en dat hij haar al had gevraagd of er al een tijd achter liep. Nou ik streepte de dame maar van de lijst, want ik heb geen zin om Raul7 voor te schieten, want zo zou zal hij dat dan zo voelen. Dames genoeg.


Intussen had SM zijn dame gevonden en liep ik een beetje met een klootgevoel van wie zal ik gaan doen de bar in. Nuncia was weg, de mooie daar is Raul7 op aan het wachten dus ik liep recht op Soraya die ik ken van Samya af en het enige wat ik over mijn lippen gkreeg was "sloessel". Verder niets en ze keek me maar vragend aan. Aangezien ik dacht voldoende duidelijk te zijn zei ik niets meer en jawel we gingen op zoek naar een kamertje. Alles volzet natuurlijk, dus het werd een kino, zal mij ook niet boeien.


Het werd een iets minder kamertje, tja ik was natuurlijk ook uiterst boertig en gefrusteerd en na 15 minuten was ik reeds klaar. Ik heb zelfs geneukt, eigenlijk heb ik eens ouderwets gefrustratieneukt, terwijl ik eigenlijk kom voor een relaxxxte blowjob. Maar ik doe uberhaupt wel eens iets waar ik ik later spijt van heb, sterker nog misschien heb ik er wel patent op. Dit ga ik daarom ook niet in de damestopic schrijven, het is Soraya totaal niet aan te rekenen.


Wellness:
Daarna ben ik in de whirlpool gesprongen en heb er zeker wel een uur gelult met een NL-er over Filipijnen en religies, ook hier heb ik aardig wat frustraties eruit kunnen gooien. Van de wellnessmogelijkehden in een club maak ik zelden gebruik, maar een whirlpool dat trekt me wel. Een sauna of zwembad echter interessert mij weer geen biet. Ook het dakterras van Magnum of het overdekte terras vind ik zeer de moeite waard.


Mijn eerste Magnum ervaring kan ik heel kort samenvatten; het is een geweldig grote en mooie club. Het eten is er zeer zeer goed, nee het beste van ALLEMAAL. De bediening in het restaurant is niet wouw. Er zijn genoeg dames een aantal durf ik echt niet te gokken. Het terras of de terassen zijn top en het is heerlijk toeven in de whirlpool ook omdat daar dames langs komen lopen.


Nog korter het is een PSR met mindere bediening, maar met een mix van mooiere dames die ik al ken uit diverse andere clubs. Ik geef de club een herhalingskans van 100%.


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 8 september 2012, 17:56:47 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #10 Gepost op: 17 oktober 2012, 21:17:28 »
Inleiding:
Afgelopen zaterdag en ik had het plan gevat om met Sexmachine eens flink de beer te gaan rijden. De ijzeren slang vanuit het SKW bracht een hoop ellende want het was weer eens mis op het spoor. Daarom door de kernstand van Antwerpen en ja hoor ook Mol was op zaterdag een gewilde attractie van het winkelend publiek. Daarna naar Duitsland want we hadden bespoten om naar Magnum te gaan. Doorslag gaven de goede freet, de lekkere whirlpool en de mogelijk om niet alleen in de bar met acceptabel muziekniveau te vertoeven maar ook in het zeg maar soort van bruin cafe erachter of het ruime overdekte terras. Het nadeel het was ietsies verder weg, soit.


Om half 6 trokken we de poort van deze megahemel open en de dametjes van de receptie lachten al want ze zien niet elke dag peppie en kokkie binnen komen. Goed ik lijk dan wel op prins Laurent, maar die kennen ze daar helemaal niet. Kortom we gingen geheel incognito naar de locker die keurig aangewezen werd door de belboy boven en na een keer flink zeiken was ik helemaal klaar voor de aftrap.


Een rondtje gelopen en de waren geinspecteerd. Ik vond dat de middagploeg er bijzonder goed uitzag met zeker een stuk of 3 mooie blondines en een paar zwartharige en een geil pornosnol met gemelleerd licht donkerblond haar. Ha de avond ploeg zou nog mooier zijn, dus eerst maar eens lekker ontspannend in de whirlpool. Goede temperatuur, ik vind een whirpool de meest praktische vorm van wellness, ik zit bijna nooit in sauna's of zwembaden. In de whirpool zittende komen er verschillende dames voorbijgewandeld, kortom beter dan in sommige andere waar je nooit een dame ziet.



Uiteraard daarna naar mijn favoriet, het restaurant en van de vorige keer wist ik dat de bediening een beetje pet was. SM en ik bestelden rond 18:00 een rundercarpaccio, rond 18:30 had ik nog niets gezien, dus ik bestel maar een vismenu erbij. Dit vismenu kwam en was lekker, dus het nagerecht de beroemde brusselse wafel met ijs en slagroom en ook die kwam. Heerlijk en SM kreeg steeds minder goede zin, want die wachtte nog op zijne Carpaccio. Rond 19:30 was het er nog steeds niet dus de ober aan zijn jas getrokken en jawel rond 20:00 had SM zijn carpacccio en ik ook. Deze was uiteraard zo op, want dat is echt niet meer dan wat flinterdunne vleeslapjes waar je een krant door kunt lezen.


We hadden er genoeg van, ik bedoel van het wachten en gingen de bar wederom in. Er was nog genoeg keuze aan vrouwvolk, echter de mooiste waren op kamer. Omdat Sm Nuncia al had gezien was eigenlijk zijn plan en ook de mijne om met haar te gaan, toen ze tevoorschijn kwam want ze was drukgeboekt, wilde SM mij graag voor laten gaan. Ik was echter helemaal nog niet geil en laat SM haar graag voor me opwarmen. Toen ze terugkwam ben ik na een andere gast ide blijkbaar perse tussendoor moest gegaan. De kamersessie zal ik later wel beschrijven.


Toen ik koud terugkwam van mijn kamergang met Nuncia dacht ik effe een bak koffie en die haalde ik in de achterste bar en die wilde ik eens lekker rustig in de gewone bar gaan opdrinken. Ik ging aan een tafeltje zitten komt er een blonde op mij af. Ik zei " ik kom net van kamer" maar ze bleef toch even wat aandringen. Nu is het zo dat ik meestal niet geil ben als ik binnenkom, maar zodra ik naar de kamer geweest ben krijg ik mijn zin weer helemaal terug en zowaar beloofde de dame mij een deftig te gaan pijpen. Ik zei " hij doet het niet meer", Want "ik ben net van kamer". Ze was echter overtuigd en ook kleine Foots begon tegen de badjas te drukken. Ik zei ok, ok dan maar een half uurtje pijpen, maar ik geloof er niets van dat hij nog komt.


En zo ging ik met Duitse Tina op kamer, wat ik daar meemaakte grenst aan het ongelovelijke. Ook dat zal ik proberen te beschrijven, maar dat moet je eigenlijk gewoon zelf een keer voelen. Formidabel dat kan ik jullie al wel zeggen. 2 uur later rolde ik van kamer en ik vond SM al slapend in de achterste bar.



Nog even wat gegeten in het restaurant en omdat de homo-ober er rondliep heeft Foots maar eens wat ontbloot beenwerk ingezet om de homo wat harder te laten lopen, het hielp, want we kregen ons voer binnen een acceptabele tijd. Ik at de Jacobsmussel met veel plezier op, terwijl  Tina de dame die ik gekamerd had niets meer kreeg van de ober. Ik heb haar nog met een lach geopperd om ook mijn charmes voor haar in de strijd te gooien, maar helaas ze haakte af, voordat haar toetje haar tafeltje bereikte.


Uiteraad wilde SM nog een wit russisch Duitse dame gaan bokken en dat halve uurtje kon er nog wel bij. Terwijl SM zich weer moe maakte kroop ik nog bij 2 dikke en gezellige Duitsers in de whirpool. Ik heb ze nog maar eens uitgelegd dat dit het beste is wat je kan hebben en jawel beide waren het wel eens dat het geweldig was. Er waren eigenlijk maar 2 nadelen, de bediening van het restaurant en buiten SM die ik van Belgie mee had genomen heb ik geen bekende forumleden gezien.


Da's war's, Groeten van Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #11 Gepost op: 17 oktober 2012, 21:29:32 »
Eigenlijk geloof ik niet dat jij twee uur op kamer bent geweest, enkel om je te laten pijpen.  Als dat werkelijk zo is, moet je nu nog de vergelijkende test gaan doen met Daria in Sharks  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #12 Gepost op: 23 oktober 2012, 08:36:59 »
Na alleen nog maar Livingroom en Samya te hebben mogen ervaren zal ik dan nog wel voor velen een groentje zijn, maar ik geloof oprecht dat het moeilijk zal worden om Magnum te overtreffen. Wat een geweldige tent zeg!

Bij aankomst via het industrieterrein van Erkrath is het allemaal nog wat sombertjes, maar eenmaal binnen is het netjes, schoon, lekker sfeertje en groot... vooral groot. Tijdens de rondleiding bleek achter veel ruimtes die het einde leken, weer een volgende mooie verassing te zijn. En elke ruimte had zijn eigen sfeer en tot in de puntjes goed verzorgd. Met andere woorden, geen plekjes waar je niet graag zou willen verblijven.

Rond half 12 dacht ik dat ik vroeg was, en dat is waarschijnlijk ook zo, maar zelfs voor dat tijdstip én op een woensdag liepen er zo’n 20 dames rond. Ondanks mijn korte club ervaring herkende ik direct iemand. Anka die eerder in LivingRoom gespot was keek me verbaasd aan. De vorige keer toen ik met haar kamerde viel tegen doordat ik in de vier uur voor haar al drie keer mijn kruit had verschoten en besloot daarom dat zij de eerste zou moeten zijn die dag. Stiekem eigenlijk ook wel omdat ze heerlijk is en de vorige keer anaal wilde, wat dus niet geheel volgens planning verliep...

Algoed, eerst maar een biertje in de grote ruimte met bar en leuke sfeervolle zitjes. Natuurlijk op strategische plek richting Anka die in gesprek was met een ander wat oudere dame. Net zo resoluut als de vorige keer liep ze van het één op het andere moment op me af... pfff om angstig van te worden. ;-)

Het duurde niet lang of we lagen op een wat simpele kamer, voor de beste kamers moet je bovenin zijn, daarna de kamers op de 3e verdieping en als het echt niet anders is de kamers die op dezelfde verdieping zitten als de kleedkamers. Ze zijn niet verkeerd, maar de anderen gewoon beter en groter. Anka begon me te teasen, wat een blik in haar prachtige ogen zeg.

Ze vertelde me dat ze ondertussen een borstvergrotinkje had ondergaan. En dat was te zien. Wat wel een beetje dom van me was dat tijdens het bereden worden door haar ik uit geilheid naar haar tieten greep... Auw!!! voor haar dan, het was nog niet zolang geleden voor ze dacht haar zelf mooier te moeten maken, het was dus nogal gevoelig.
Terug naar de kamergang; pijpen was heerlijk en diep. Teasend langzaam en afwisselend slurpend geil en dan weer snel. Ze klom weer op me om me verder te berijden echter keek ze me plagend aan en zei "nochmal anal?" Ze was me dus inderdaad niet vergeten en ik kon alleen maar "jawohl" uitkramen. Even wat glijmiddel op haar sterretje en hoe moeilijk het de vorige keer ging, hoe soepel haar anus dit keer om mijn pik gleed. Na een tijdje ging ze op haar rug liggen en ik moest haar op die manier anaal nemen, dat deed ik en haar blik en tongzoenen waren zo geil dat ik deze combinatie niet lang aan kon. Tijd om te douchen dus.

Na het douchen de whirlpool opgezocht. Mooi groot bad voor een man of 10 schat ik. Leuk uitzicht naar buiten waar een mooi binnenplaatsje is gecreëerd met daarin een luxe grote sauna.

Zo nu en dan liepen er leuke, ERG LEUKE, vrouwen heen en weer waarbij mijn oog speciaal op de donkere Melissa uit Ghana viel. Donkere huid en prachtig wit setje aan. Hmmm super! Ze begon in snel Duits tegen me aan te lullen en alsof ik alles begreep antwoordde ik met net zo snel Engels en vroeg of ze er bij in kwam. Het kat en muis spel was begonnen omdat erbij in komen zou betekenen dat ik ook moest kameren... Ik gaf haar aan dat ik pas met haar zou kameren wanneer ik er van overtuigd was dat ze leuk genoeg was. Blijkbaar was dit voor haar een trigger om poedelnaakt het bad in te stappen en haar poesje (met streepje) zo dicht tegen mijn ogen te houden zodat ik haar rose grotje al tussen de donkere schaamlippen heen zag komen. "Overtuigd", dacht ik, maar wilde mijn conclusie nog niet prijs geven en liet haar twee keer op het bubbelknopje drukken. (een half uur pre-sale dus)

Op de kamer had ze onthouden wat ik in bad had gezegd. Ik wilde niet weten wat ze ging doen, ze moest ook niet vragen wat ik lekker vond, als het maar geil zou zijn. Ze kroop 69 bovenop me en begon me toch wild te pijpen. Even dacht ik dat ik een wokkel over zou houden aan dit half uurtje. Haar poesje werd door me gelikt en tegelijkertijd mocht ik beide gaatjes voorzien van een door haar nat gelikte vinger. Jezus wat was ze strak zeg. Na dit tafereel een 25 minuten volgehouden te hebben en zeker vol genot werd dit afgewisseld door een snelle afwisseling van standjes waarbij ik doggy in haar kwam. Super halfuurtje. Zo tevreden gaf ik haar nog een klein fooitje toe, gewoon omdat ze super geil was.

Douchen en daarna wat eten. Dat was goed voor elkaar trouwens. A la Carte, het enige minpunt is het gebulder van je sleutelnummer als het bestelde eten klaar is.

Bibi van 19 jaar uit Duitsland had me blijkbaar de rust op zien zoeken in de lounge ergens op de 4e etage en was me gevolgd. Op een lekkere sofa kwam ze naast me zitten, toen tegen me aan en daarna boven op me. Ze heeft een heerlijk figuurtje met een leuke tattoo op haar been. Prachtige lingerie en rood haar. Rechts lang haar en links kort geschoren. Op de kamer wilde ze alles uit doen maar ik vroeg haar alles aan te laten. Gewoon omdat het prachtig stond. We hadden kamer één. Een prachtige kamer, maar kijk uit voor de balken aan het schuine dak. ;-)

Ze was heerlijk, niet speciaal, maar wel gewoon heerlijk. Alles was standaard en er sprong niet echt iets uit wat ik zou moeten melden, toch bleef het heerlijk. Puur omdat ze 19 is en een lekker naturel body heeft. 

Douchen en weer verder. Eigenlijk had ik het idee dat dit het wel zou zijn voor de dag en liep wat heen en weer tussen de twee grote ruimtes met een bar er in. Het viel me op dat het toch al wel lekker druk begon te worden en dat er ook wat meer dames ingevlogen waren. Schatting was een stuk of 35. In de gang tussen beide ruimtes werd de weg verspert door de 23 jarige Michelle, ook van Duitse komaf. Een heerlijk blonde dame met een prachtig figuur en heldere blik in haar ogen. “even wat drinken”,  hield ik mezelf voor. In tegenstelling tot de andere dames geen pre-salen voor haar. Alleen maar gezellig kletsen over ditjes en datjes. Eigenlijk maakte me dat nieuwsgieriger naar haar dan een half uur er voor.
 
“Zimmer?”, vroeg ze… “Zimmer it is”, antwoordde ik en liep achter haar kontje aan richting de juiste kamer. Ze vroeg wat ik wilde en gaf aan dat ik het tijd vond om helemaal niets te doen. Maar dan ook echt helemaal niets. Ik gaf aan dat ik zelfs niet wilde neuken maar wel heerlijk komen. Ze begreep het helemaal en ze zorgde voor een fantastische blowjob. Het was haar specialiteit wist ze te vertellen. Alle Hollanders en Belgen wilden door haar gepijpt worden, zei ze. Wellicht door haar pijpbekkie, bedacht ik me, maar vond het niet nodig haar dat te melden. In elk geval heeft ze de dag goed voor me afgerond.

Douchen en naar huis. Wat me overigens deze dag het meeste op viel is de sfeer van de dames. Ik heb geen enkele dame niet vrolijk daar zien rondlopen. Allemaal gezellig, lachen, ongedwongen. Dat was in elk geval het gevoel wat je kunt krijgen bij deze tent.

Conclusie; bedankt voor de tip SM en tot snel Magnum.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #13 Gepost op: 23 oktober 2012, 09:26:24 »
Melissa ken ik goed uit de Vulkaan in Duisburg als Joy, zeer veel tijd bij gespendeerd, super leuke en lekkere meid.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline inglewood

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #14 Gepost op: 12 november 2012, 20:37:14 »
With 2 of my friend, we decided to visit for the first time the FFK Magnum. The first thing when you arrive in front of the Magnum is to see a building like that; it is not easy to think outside that inside, it is one of the best fkk i have visited in my life....It is big, huge , with lot of place to have a rest or to chat quietly with a girl.....The atmosphere is fantastic, you have the feeling to be in a restaurant and on that 2 november, we are lucky because lot of girls are here and clearly  in my scope....I just went 1 time in a room with a girl from Ukraine, i forgot the name of this girl but it was nothing special with her, she did the job and it is the most important at all . What we can say about Magnum is that they are lot of very sexy black girl :  We spent 1H30 in the jaccuzzi with a black girl that my friend already knew, we have lot of fun with her....The other girls did not want to spend time in the jaccuzzi because they said us that they have the feeling to lose time.....then money in a jaccuzzi !!!  We will comme back soon in Magnum because there are lot of potential for that club,it could become the number one in few time if they can catch and keep lots of girls and my friend, like me, have decided to boycott GT for an undeterminated time