Auteur Topic: Magnum (sfeerverslagen)  (gelezen 369050 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #180 Gepost op: 30 maart 2017, 00:38:14 »
Rapport sur les charges de Magnum WE.

Quelle est l' évolution depuis l' année dernière?

1 Jacuzzi disappearred ane Remplacé par nouveau canapé.
2- Piscine est plein d'eau et prêt à ouvrir Lorsque la température sera assez chaude.

A propos de filles, j'ai été reconnu par Emma (Nuela). Elle a une bonne mémoire et forte pour manipuler les gens. Je devais laisser faire des bénévoles parce que ses compétences dans le sexe sont si nombreux à.

Une heure avec anal et beaucoup de choses, recommandé.

Après, je cherchais depuis longtemps quelque chose de nouveau. J'ai trouvé pour ma mauvaise humeur.

Ne me souviens pas si cette knickname roumaine, Diana Peut être, mon cerveau a voulu oublier cette expérience.

Description: Brunette, 155, environ 40 kg, 21 ans, elle était là (comme elle dit) depuis 2 jours et le début de son travail dans Vulkanstraße.

Sexe: Après 3 minutes, elle m'a dit chatte goût est une somme supplémentaire m'a alors dit au sujet d' une liste ou supplémentaire fermée et à tout ce que je ne payé nulle part.

Au bout de cinq minutes, je dis que j'arrête et sors à la réception, elle a présenté ses excuses et dire un ami lui a dit ce truc ou extra. Nous revenons à baiser , mais la magie a disparu, sucer le bain, s'arrêtant déjà toutes les 45 secondes pour demander s'il est bon.
Je lui dit de se taire et sucer, moyenne missionnaire, juste salle de gym pour aller à 30 minutes. Les nouvelles filles sont de pire en pire.

Ratio: 60 à 70 filles en haut de journée (minuit) avec entre 2 ou 3 fois plus de garçons.

Bon à voir quelques vieux amis belges, ils éclairent ma visite.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #181 Gepost op: 9 april 2017, 15:38:26 »
Magnum Zaterdag 8 April 2017

Met dank aan een vrijkaart van dit mooie forum heb ik Magnum bezocht. De ontvangst was prima en vriendelijk, de kaart werd probleemloos geaccepteerd. Ik arriveerde rond 16.30. Na het douchen en omkleden liep ik de bar in, en werd ik gelijk aangesproken door een dame met een paar slappe theezakjes als borsten die per se met me wilde praten en bij me kwam zitten. Op zich geen onaardige dame, maar helemaal niet mijn type, en dus na enige tijd toch afgewimpeld. Het was nog niet erg druk in de club op dit tijdstip, maar het is bekend dat Magnum meer een avond en nachtclub is, dus ik verwachtte wel dat er meer dames en heren zouden gaan komen in de loop van de avond. Ik spotte wel een blonde dame met een siliconen voorgevel, en sprak haar na enige tijd aan.

Dit bleek Hongaarse Gina  :tietjes te zijn, die naar eigen zeggen al 3 jaar in deze club werkt. Ze heeft een redelijk mooi figuur, gemiddeld gezicht met brilletje, en haar borsten leken in haar top best groot. Ze waren in ieder geval voorzien van siliconen, maar nadat ik was opgegeild en we op de kamer kwamen, en ze haar top afdeed, was het toch iets kleiner dan ik dacht. Maar goed, geen probleem. Het brilletje ging af, dat zag er ook gelijk wat beter uit, en ik moet zeggen dat deze dame prima en lekker tongzoend, en daar serieus werk van maakt.  Ik werd er behoorlijk opgewonden van. Daarna even kennis gemaakt met haar borsten en tepels, en ook die waren toch wel lekker.  Zij likte mijn tepels ook even, en zakte af en haalde mijn harde paal een paar keer tussen haar borsten, wat ik altijd erg lekker vind uiteraard. Daarna zakte ze af en begon ze mijn ballen en schacht te likken, niet gelijk in de mond dus, maar wel zo lekker, en dat deed ze zeker verdienstelijk. Mijn paal hunkerde dan ook naar dat warme mondje, en na enige tijd verdween hij dan ook geheel in haar warme gulzige mondje en werd hij lekker bewerkt, ook door haar zachte tongetje. Dit dametje kan in ieder geval behoorlijk goed pijpen, dat geef ik haar zeker mee. Wel zat ze zo dat ik helaas niet met haar borsten kon spelen, dat was wat jammer, maar het pijpen maakte dat meer dan goed. Goede afwisseling, langzaam, snel, likken, deepthroat, het kon niet op. Ik genoot er rustig van en na een tijd gaf ze aan dat het half uur bijna voorbij was en of ik wilde verlengen. Goed dat wilde ik wel, want het was lekker, ze ging goed door. Na enige tijd kwam dan ook de ontlading, en spoot ik haar mondje goed vol. Ze liet het er wel gelijk uit druipen. Na het klaarkomen werd er even schoongemaakt, en dacht ze dat de sessie voorbij was, maar we zaten net op ca. 40 minuten schatte ik, dus gaf ik aan dat ik wel nog iets meer verwachtte als ik een uur zou moeten gaan afrekenen. Dus even nagepraat, en ze gaf me nog een kleine rug massage, wat ze ook redelijk deed. Toen het uurtje ongeveer vol was hebben we afgesloten en heb ik haar betaald. 100 euro voor een uur, en 30 voor FT gaf ze aan. Mhh, nieuw tarief? Maar oke. Ik had alleen 140, en die nam ze aan, zonder ook maar de intentie te hebben nog 10 euro terug te geven, dat was wel een beetje jammer.  De sessie was goed, maar een fooi zat er eigenlijk niet in, en het was duur genoeg naar mijn idee, maar goed.

Niet getreurd, even lekker gedouchte, en het werd tijd om de culinaire geneugten van Magnum weer eens te benutten. Deze keer een schnitzel met frites besteld. Tegenwoordig weer iets anders, frites in een apart schaaltje, maar alles was keurig verzorgd, en smaakte goed. Het eten is hier van prima nivo, hulde daarvoor. Ook de salade en andere gerechten in de warmhoudbakken zien er goed uit, en de salade was echt lekker. De inwendige mens was dus ook weer gevuld.  Tijdens het eten meldde zich een aantal ijsberen van het forum, Picasso1, Kempie, Pret en Envert. Leuk om de heren eens te ontmoeten en er ontstond een levendig gesprek.  De heren bestelden ook wat te eten, maar het duurde bij hen aanzienlijk langer, waarschijnlijk omdat het al wat drukker werd. Maar we hadden de tijd, en het was gezellig, dus waarom niet. Een oude bekende uit GT schuifelde ook voorbij tijdens het eten, Duitse “Lena” ook beter bekend als Jessica in haar GT tijd. Nog steeds een mooie dame, ondanks dat ze al iets over de 40 is. Mooie D cup, dus mijn aandacht was al gewekt.

Het werd dus tijd om weer op onderzoek te gaan, en dus de heren aan tafel verlaten, om op jacht te gaan naar een paar sappige borsten. Na enige tijd kwam ik Lena/Jessica  :tietjes dan tegen in de “rookruimte”, en hadden we een leuk gesprekje, waarna we besloten om er een kamergang van te maken. Uiteraard zagen de mede ijsberen dat en hoorde ik de commentaren al dat ik weer achten de tieten aanzat, tja logisch met mijn nickname1 Lena ziet er echter nog zeer patent uit voor haar leeftijd, alles is behoorlijk strak, mooi slank, en een leuk koppie met zeer mooie grote ogen. (zaadvragend  ;D )

Op de kamer aangekomen begonnen met voorzichtig tongzoenen, niet voluit helaas, maar wel opwindend, en daarna werden mijn tepels verwend door haar wat ze erg lekker deed, en ik was al behoorlijk stijf. Even haar lekkere borsten (zacht) gevoeld en gelikt (prima gedaan door de dokter), en daarna zakte ze af naar mijn jongeheer, die echt heerlijk en afwisselend gepijpt werd. Ja, deze dame heeft ervaring, en weet hoe ze een man moet verwennen, dat was duidelijk te merken.  Zeer goed afwisselend, het deed me zelfs een beetje aan good old Lisa in GT denken, die kon dat ook zo lekker.  Zeker van de hogere categorie. Toch wilde ik ook even neuken met deze mooie dame, en aldus geschiedde. Ze is nog steeds behoorlijk strak, ondanks dat het een “MILF” is en het tempo was goed. Ze vroeg of ik in was voor anaal, maar dat is niet mijn ding, en daarna gaf ik aan er graag een uur van te maken, en lekker door haar gepijpt te willen worde tot het einde. Dat deed ze dan ook, en het was echt een heerlijke pijpbeurt, waarbij het sperma wederom uit mijn tenen leek te komen. Een behoorlijke kwak, mondje zat aardig vol, en we konden er allebei wel om lachen. Na het schoonmaken nog even nagepraat over haar GT tijd, en het uurtje netjes volgemaakt.  Bij het afrekenen wederom hetzelfde, ik had alleen 140 euro, en ze vroeg wel netjes of ik die 15 euro (zij was wel correct met 125 euro)  mocht houden. Door het lekkere pijpen gunde ik haar dat wel, dus vertrok ze met een tongzoen en een glunderende lach.

Ik had mijn kruit verschoten voor deze dag, en heb nog gezellig zitten praten met de mede ijsberen, en heb Magnum rond 22.00 verlaten, het was nog een vrij lange rit naar huis.
Tegen de tijd dat ik Magnum verliet was het duidelijk drukker met dames en heren, en daardoor was het enigszins jammer dat ik al weg moest (werk verplichtingen). Er liep nog een Turkse met een behoorlijke voorgevel, die was zeker interessant, maar die zetten we op de lijst voor de volgende keer.

Magnum op een zaterdag was een prima ervaring, en ik heb genoten van twee fijne sessie.

Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #182 Gepost op: 9 april 2017, 22:27:24 »
Ik plaats nog een verslag van mijn bezoek van 29 December jl. aan deze club:
Op 29 December ben ik mijn verworven vrijkaartje gaan verzilveren bij deze club. Ik wist dat het een groot gebouw zou zijn.
 Toen ik aan kwam lopen was het inderdaad een klein flatgebouw. Het misstaat niet in een kantorenpark.
 De brede trap aan de voorkant op, aanbellen, de deur ging open met het bekende deur-open-knopje van veel bedrijven. De receptioniste heet me welkom. Beleefd lever ik mijn A4tje in. Dat wordt geaccepteerd en verdwijnt meteen in een blijkbaar klaarliggende envelop. Ik mag de trap op naar de eerste verdieping, naar Antonio. 'Oh, een man?'
 Boven gekomen eindelijk club-achtig: een gang met kamers, en een kleine balie met dus Antonio. Ik krijg een korte uitleg, want ik ken de clubs zo hoort A. van me. Badjas en een handdoek.
 Hoek om: 'Ha, een kleedkamer, en douches. Ja, dit is een club'.' Mooie donkere stijlvolle douche, waterstraal met masseerbreedte en -sterkte. Nou ja, wordt je goed wakker van...
 Afdrogen: goh, de handdoek is wel klein. Toch niet in mijn blote tokes een extra gaan vragen, dan nog maar een beetje nat. Zoals Herman Finkers zegt: 'Geeft niet, droogt wel weer op'.
 Wel apart is de open dames WC tegenover de douche zodat je elkaar goed bekijken kunt.

 Als ijsbeer gekleed de gang door achter A. aan die de 1e verdieping aan me laat zien. De club is inderdaad groot: hele einden gang door om de hele verdieping te bekijken. Wel zijn de meeste ruimtes waar het te doen is om elkaar tegen te komen op deze verdieping.

 De grote bar oogt stoer: zou niet misstaan daar lekkere rockmuziek te draaien. Donker, groot. Het ruime zitgedeelte tegenover heb ik de hele avond/nacht niet veel in gebruik gezien. Wel mooie brede fauteuils en banken.
 Handig dat het restaurant meteen hier aan grenst: je komt vaak bij deze bar terug.
 Verder rechtdoor bij de bar is de erg open kino. Standaard films, een aantal banken. Waarvan ik die achterin op een verhoginkje een lekkere bekijk-plek vind.
 Ik maakte meteen kennis met Manuela, een MILFdame, waarover later meer.
 Na de kino in de hoek een gordijntjes-separé. Moet ik nog s een keer induiken met een dame...
 Door naar een gang grenzend aan de grote binnentuin. Onverwarmd, maar met (kunstmatig, dat dan weer wel) houtvuur. Het is leuk daar omheen te zitten, de gesprekken komen vanzelf.
 Verder door rondlopen.
 Kamers, kamers, hier en daar een douche. Uiteindelijk kom je weer in de bar terecht. (Toch?)

 Ik ben uit nieuwsgierigheid de twee verdiepingen hoger nog wezen bekijken: een met voor zover ik kon zien louter kamers, op zolder loungeruimtes waar ik graag s aan de gang zou gaan met een dame... maar daarvoor was het nu niet druk genoeg in de club want ze bleven opvallend op de eerste verdieping.

 Na een koffie en een drankje en wat wervingsactietjes van dames in de banken achterin de kino gedoken. Daar een prachtige jonge Italiaanse geklikt, mijn eerste kamergang, mijn eerste Italiaanse.

 Na haar de sauna in de binnentuin in. Die is niet groot, maar hij was goed warm. Alleen vind ik het niet zo handig dat de kledinghaken voor je kleding vlak tegen de mensen rond het kampvuur aan hangen. Na het zweten is er geen koud dompelbad of koude douche met brede waterstraal, wat jammer is voor het sauna-effect. Wel een gewone douche in de gang net om de hoek.
 Zowel in deze douche als de grote donkere bij de kleedkamer hebben een gemeenschappelijk euvel: geen kleedhaken. Vreemd...

 Warm eten in het restaurant. De ruimte is goed verlicht, tafeltjes strak in de rij.
 Je kon à la carte bestellen, zo vertelde een donkere dame van het personeel me. Ik koos voor de gemüsesuppe.
 Daarna opgeschept uit de aanwezige bakken, dat smaakte ook prima.

 Hierna een koffie, eten laten zakken, en weer rondlopen. Gelukkig heb ik een redelijke conditie, want die heb je hier inderdaad nodig.
 Uiteindelijk voor de Roemeense .... gekozen. Een mooi maar warrig mens, een rare sessie, vooral haar masseren, maar ook mijn ding kunnen doen.

 Naar het restaurant voor een toetje. Het ijs met noten was echt lekker, scheelde niet veel of ik had het nog een keer besteld.
 Het was al een stuk drukker geworden. Maar gezellig druk: er was levendigheid terwijl het aangenaam bleef.
 Na enig rondlopen ben ik bij het kampvuur gaan zitten, waar ik een tijd met een paar Nederlandse ijsberen en hun Engelse kameraad heb zitten praten.
 De Argentijnse MILF streek naast mij neer. Dat werd een lang lollig klets-contact. Het prettige was dat we beiden veel lol hadden aan onze woordspelletjes. Kom je je tijd ook goed door.
 Het was inmiddels middernacht; zo laat ben ik nog nooit in een club geweest, maar ik kon het me nu veroorloven...
 Omdat het gezellig was en zij uiteraard bedreven en ik nog een keer wilde werd Manuela mijn derde en moet gezegd uitstekende kamergang.

 Tegen 0.45 ben ik me uiteindelijk gaan afdouchen. Toen pas de wat vreemd aandoende kledinghaken aan een buis in de hoek van de donkere douche gezien. Maar weer geen gewone kledinghaken... Enfin aankleden, en naar beneden. Ik kon een polsbandje krijgen voor gratis toegang in Villa Vertigo, maar alleen voor die avond... dat ging wat mij betreft dus niet meer...
 Maar uitermate tevreden ben ik gegaan.

 De club is dus groot: de lange gangen brengen je uiteindelijk keurig waar je komen wilt, je moet alleen flinke stukken sjouwen. Stel je daar op in.
 Het restaurant is zonder meer erg goed te noemen. Zowel het à la carte, als de opschepbakken.
 De kamers die ik gezien heb waren schoon.
 Wat ik ervaren heb de gemeenschappelijke ruimtes ook.
 Het bar- en andere personeel was vlot, redelijk tot gewoon vriendelijk. Wel opvallend veel gekleurde mensen, maar dat kan ook toeval zijn geweest.
 Het kampvuur vond ik een leuke zithoek, sfeervol zelfs.
 De sauna aldaar klein maar goed warm. Gezien de plek van de sauna zou ik
 de deur aan de andere kant maken, kun je er makkelijker in. Heb je gelijk handiger hangende kledinghaken. Maar daar heeft de club op de een of andere manier toch een tekort van...

 De dames: zonder meer veel stunners, mooie dames. Worden ze volgens mij - vergelijkbaar als bij GT? - op geselecteerd. Je kunt je ogen flink de kost geven, er valt veel moois te zien.
 Ze jagen ook redelijk tot behoorlijk ,maar daar ben je zelf bij... Twee van drie goede sessies gehad, en de middelste dan vreemd...

 Door de afstand zal ik er niet vaak komen, voor het gebodene zou ik wel willen.
 Hoewel ik natuurlijk niet weet hoe het is als het in deze grote club volle bak is...
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #183 Gepost op: 11 april 2017, 22:13:56 »
Afgelopen zaterdag naar Magnum geweest, een afspraak met Pret die al even stond. Hij kon me oppikken op station Venlo om 11.00 uur en dan konden we samen naar Magnum. Dat zou betekenen dat ik 7.00 me bed uit moest. Ik bedankte vriendelijk na een drukke werk week kon ik wel wat extra nacht rust gebruiken. Om 10.00 die zaterdag kwam ik uitgeslapen m'n bed uit. Op de motor maakte ik de lange rit naar Magnum. Ik had er zin in, laatste keer in het najaar was ik met 3 dames naar de kamer geweest waarvan 2 wel heel aantrekkelijk en 1 met een uitstekende service. Ik wist dat deze er niet meer zouden zijn maar Magnum heeft bijna altijd een goede line-up en ik had vernomen dat Lora hier weer was opgedoken. Iets voor 14.00 arriveerde ik in magnum. Het was dit keer nog erg rustig. Bijna geen dames. Ik spotte Envert in de rookruimte. We praten even bij en ik zag een geile dame met een strak lichaam maar eerst ontbijten en wie zat daar ik het restaurant Picasso1. Lang niet gezien dus even bij praten. Pret kwam ook terug van de kamer. Het werd gezellig.

Na de lunch werd het tijd voor de eerste kamer. De dame met het erg geile lichaam leek me een prima optie. Dus ik sprak haar aan. Het bleek de Roemeense Lupa. Pas 2 weken in Magnum. Wat een verrassing. Hoewel het niet druk was op dit moment en ze niet de ene naar de andere kamer hoefde te maken kwam vrijwel direct de kamer vraag. Iets wat ik wel gewend ben van de dames in Magnum. Over de kamer kan ik kort zijn prima maar niet hoogstaand en binnen 25 minuten klaar en geen na gebabbel.

Tussen door gezellig gekletst met de andere tot ik Ada zag. Een mooi en erg slank Roemeens blondje met een kort strak broekje aan. Ze kwam me wat spontaner over dan Lupa en gaf me tenminste een minuut of 5 voor ze vroeg of ik naar de kamer wou. Net een maand in Magnum. Meegomen naar de kamer maar de sessie was matig. Aardige dame hoor maar ze kon er gewoon niet zoveel van.

Ik zag een heel mooie jonge meid maar kwam net terug van de kamer en was er nog lang niet klaarvoor en had Intussentijd honger gekregen. Dus eerst wat eten in het restaurant waar Picasso1 zat en eerst even bijgepraat, we stonden op en Picasso1 zag iemand die hij dacht te herkennen. Het bleek Megaboob. Eindelijk deze ijsbeer waarvan ik al vele verhalen had gelezen eens ontmoet en het was aangenaam kennis te maken. We schoven aan en er ontstond een levendig gesprek. Megaboob kreeg amper de tijd om te eten het zal tijdens al dat kletsen wel wat koud zijn geworden. Wij bestelden ook. Ik spotte Lora, wat had ik die lang niet gezien. Ze zag er nog even goed uit. Ze was blij me te zien. Het was in tussentijd wat later en de muziek in de bar stond hard. De ijsberen zetten het gesprek voor op een wat aparte plaats namelijk de bank voor de spiegel bij de balie. Geen muziek hier dus makkelijk praten en al het vrouwelijk schoon komt hier wel langs en niet die drukte met die vervelende gasten in de bar. Hier hingen we tussendoor gereregeld uit. Het werd echter tijd om Lora op te zoeken. Ik vond haar boven buiten met die mooie jonge dame die ik eerder had gezien ze bleken een beetje bevriend te zijn. Met Lora naar de kamer geweest maar ze zei hier niet te tongzoenen dat deed ze alleen in LR omdat het daar moest?! Maar goed tongzoenen is geen must voor mij en de rest van haar service is ook uitstekend dus een prima uurtje met haar gehad alhoewel ze niet zo enthousiast was om me te zien als in het verleden in LR. Als het allemaal zo was geweest als in LR had ik vast wel een 2e uurtje met haar naar de kamer gegaan. Dat kan nu wel wachten tot een volgende keer.

Later als laatste gekozen voor de bloedmooie jonge vriendin van Lora. Wederom een Roemeense dus Alina. Ook nu gelijk de kamer vraag. Ze beweerde trouwens 26 te zijn maar dat geloof ik bijna niet. Op de kamer Gelijk vragen of ik extra's wou. Nee. Een erg slechte sessie volgde. Pmc dus kort gehouden en daarna heel kort on top en toen ik het 2e standje wou Ij ze dat ik wel in dat standje moest klaar komen. De lust was wel weg en dus kwam ik helemaal niet. Ze stelde voor het met de hand af te maken maar dat hoefde voor mij niet. Na 10 minuten alweer buiten. Haar met tegenzin betaald.

Nog een flink aantal opties aanwezig. Misschien niet zo mooi als de mooiste 2 dames waar ik mee naar de kamer ging. Ook nog een beetje budget over maar besloten dat maar over te houden ondanks de optie. Het gemiddelde service niveau vorige week in GT lag toch een stuk hoger maar dat had ik bij de eerdere bezoeken al vast gesteld. Hier moet je geluk hebben met je keuze. Ik kreeg vandaag de indruk dat de dames zo snel en makkelijk mogelijk geld wilden verdienen. Vorige week kreeg ik bij de drie dames in GT in iedergeval het idee dat ze het de klant allemaal goed naar de zin wouden maken en zo komen de klanten ook terug voor die 3 dames allemaal herhalingsgevaar. Voor de 3 nieuwe in Magnum voor geen 1 herhalingsgevaar. Het was wel een erg gezellige dag en goed om eens een andere club te bezoeken met zoveel mooie dames.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #184 Gepost op: 17 april 2017, 19:14:01 »
Zaterdag 8 april was ik voordat ik naar Magnum ging nog even langs Tafkap gegaan om de vrijkaart voor deze club te kunnen printen. De vrijkaart heb ik namelijk gekregen van Breitling die het op zijn beurt van Blueyes had gekregen. Blueyes kon vanwege gezondheidsproblemen geen gebruik maken van de vrijkaart die op verlopen stond. Gelukkig gaat het nu ietwat beter met hem. Breitling was gehinderd om die dag naar Magnum te komen. Met en al kwam de vrijkaart dus bij mij terecht. Mijn dank aan allen hiervoor.

Envert stond op station Venlo te wachten om opgepikt worden dus Tafkap bedankt voor zijn vrijheid, Envert opgehaald en naar Magnum gereden. Bij aankomst is de vrijkaart probleemloos geaccepteerd. Na opgefrist en ontbeten te hebben gingen we al op jacht. Mijn eerste verovering was de Argentijnse Manuela. Niet de mooiste aanwezige dame, maar ze wist mij geil te krijgen mede door haar uitstraling en gedrag. De sessie met haar was meer dan voldoende.

Ondertussen was Kempie ook gearriveerd en we praatten wat bij. De dag ervoor was ik bij de opening van HE en had wat slaaptekort dus mij verontschuldigd bij de rakkers om even te pitten in een Oriëntaalse ruimte. Helaas door het vele kabaal is pitten mij niet gelukt.

Ook Picasso1 was aanwezig. leuk om hem na een lange tijd weer gezien en gesproken te hebben. Daarnaast aangenaam kennis gemaakt met Megaboob. Gezamenlijk een hapje gedaan, waarbij ik voor de ossentong ging, wat heerlijk smaakte. Zoals altijd is het eten in Magnum voortreffelijk verzorgd.

De jacuzzi is inmiddels verwijderd, waar in de plaats relaxbanken zijn geplaatst. Wel jammer, een jacuzzi voegt toch dat net iets extra toe aan een club. Het zwembad ziet er gereed uit voor de zomer.

Mijn 2e sessie was met Roemeense Bianca, waarvan de presales veel beter waren dan haar prestaties in de kamer.

Mijn slaaptekort sloeg in de avond in en moest echt wat gaan slapen. Ditmaal kon zelfs het kabaal mij niet wakker houden. Na 2 uur gepit te hebben nog een Thaise massage genomen wat eerder een kwelling dan ontspanning was. Hierna nog wat bakken koffie benut en huiswaarts gereden.

Met en al was het mede door aanwezige rakkers een leuke en gezellige dag in Magnum.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #185 Gepost op: 23 april 2017, 00:29:25 »
Een tweetal weken geleden stapte ik voor de eerste keer Magnum binnen. Door het geleverde vrijkaartje kreeg ik een dagje vrij vertier in deze club die pronkt met 100 lovely dames op het programma.

Het was 15.00 op een zaterdagmiddag en nog rustig. De club was nog aan het ontwaken maar toch liep er al wat man en vrouwvolk rond.
Een Sikhsen brigade bevolkte de lockerruimte waar ik moest zijn. Later op dag zag ik deze groep uitslapen op het hoogste verdiep wat ooit de VIP lounge was.

Eigenlijk is alles te doen op het tweede verdiep. Meeste van de omkleed ruimtes en douches in het voorste gedeelte en om dan via een aantal Thai massage kamers in het achterste gedeelte terecht te komen.
Allereerst vind je hier een eerste bar. Wat later op de avond werd dit het dans en shake gedeelte. Zo rond een uur of 23.00 werden de billen en borsten in de strijd gegooid op de dansvloer. Enkele dames deden een paalact. Was een top atmosfeer.

Als je wat verder doorloopt kom je langs een open kino wat enkele dames als pickuphok gebruiken en ook net iets verder bij de deur naar het buiten/veranda gedeelte staat er steeds een trosje op wacht.
De veranda/patio ruimte en tevens rookruimte is aangenaam vertoeven. Het is hier niet helemaal afsloten en je hebt dus amper last van rooklucht. En er hangen wat extra verwarmers en ook enkele gashaarden waar je lekker kan relaxen.
De sauna is hier ook maar deze wordt maar sporadisch gebruikt.

Nog iets verder door is nog een bar waar het rustiger is en waar je lekker in een bankje kan rondhangen. Er zijn hier ook genoeg nissen om je in terug te trekken al naar gelang met of zonder dame.
Bediening is vriendelijk en de koffie is zeer goed.

De inkomprijs is 60€ waarvan 20€ kan gebruikt worden om a la carte te eten. Ik koos voor de gambaschotel en deze was verrukkelijk. Ook het buffet was prima en daar heb ik door de dag heen ook wat van gesnoept.

De dames: Hier loopt best wat aantrekkelijks rond. Mijn oog viel op een lekker schatje genaamd Adelina. Een meer dan aangenaam uurtje was het gevolg.

Nadien werd ik vergezeld door een 100% Kwakjes goesting. Genaamd Ada. Moest haar even op hold zetten want was nog maar net terug. Qua service geen idee omdat optisch al voldoende was voor mij.

Club absoluut aan te raden voor wie op zoek is naar een feestje en nog eens goed wil eten ook. Wie een welness dagje zoekt is aan het verkeerde adres.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #186 Gepost op: 26 april 2017, 23:09:47 »
Gedurende het paasweekend met een medewandelaar richting Magnum getrokken.
We gingen er een dagje clubben van maken.
Reeds om 13.00 gearriveerd bij Magnum en de theke moest nog even ontwaken vooraleer ze de poorten des kwades opende.
Ikzelf was een weekje of 2 ervoren ook reeds daar geweest en het was me prima bevallen. Mijn wandelmaat moest het oord nog leren kennen en
hier volgende dus een half uurtje wandelen en trappen lopen.

Het was nog rustig in de club maar toch vond je overal al wat beren terug en ook al een 15-tal dames.
Buffetje meegepikt, saunaatje gedaan en wat sofa gehangen.
Nog geen potentiele kandidaten getroffen.

De uren vlogen voorbij. de beste plaats om dames te ontmoeten was een zeteltje in de achterste bar, ze kwamen daar één voor één eens polsen en een praatje maken.
Na een tiental dames weer weggestuurd te hebben vond mijn wandelmaat een dame die de copulatie drang opwekte bij hem. Hij verdween dan ook een uurtje op de kamer en kwam tevreden terug.

Ikzelf zat nog wat op mijn honger. Er was aanzienlijk minder volk aanwezig dan vorige keer. Vermoedelijk de dames naar het thuisland om hun eieren op te halen. De beren waarschijnlijk thuis een paasbrunch aan het verorberen.

In de avond kwam de sfeer er toch nog wat in. Een aantal dames die hun kunsten op de dansvloer en aan de strippaal lieten zien. Kan er best van genieten om met een lekker drankje de dames te bewonderen en het reilen en zeilen van de club te observeren.

Vorige keer koos ik voor de Gamba's teller en deze bestelde ik ook nu weer. Verdorie lekker, de steak van mijne maat was ook prima.
In de bar vleide een klein slank roemeentje zich bij mijn maat en de vriendin hoopte op een date met mij. Blijkbaar had ik weer een moeilijke dag en vond mijn gading niet.
Wat later lukte met dan toch nog om een keuze te maken. Het werdt Gia. Toffe dame maar de keuze was niet 100% ovetuigend bij mij en daardoor ook maar een standaard kamer. Toch best aan te raden dame.
Haar zussen heb ik wat later ook nog gesproken. Een kleine spring in het veld en eentje met een engelen gezicht. Toch konden ze me niet overtuigen om nog een kamertje te maken.

Het was reeds na middernacht en na een dagje clubhangen waren we voldaan en hebben deze tempel verlaten.

Ik kom zeker nog eens terug maar dan wat later op de dag.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #187 Gepost op: 29 april 2017, 18:02:32 »
Visit of Friday, April 28th :

Arrival around 14:00 and departure at 21:30 to the VV.

Very quiet afternoon with few girls until 18:00 and after, a lot of rumanian girls and few interesting options for me than I decided to move to VV.

Enjoy the summer with the terrace and a nice view on the swimming pool  :ladyred.

A session with the rumanian Maya.


Maya (rumanian) :

Profile : 21 yo, 1,55-1,60m, red-brown hair, pretty girl with a nice face. Since a week in Magnum. Before in DV.

Service : standard service and classic session. She kisses, does her job correctly but she didn’t enthusiasm me.

Appreciation : 6 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 25 %.


So long .... :039:


Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #188 Gepost op: 15 mei 2017, 19:20:03 »
Magnum am 14.05.17

Ausnahmsweise mal an einem Sonntag in Erkrath aufgeschlagen.

Auf die Eröffnung der ersten Poolsaison werden wir noch paar Wochen warten müssen, der Pool ist noch nicht befüllt, zudem steht die zeitaufwendige Errichtung einer hohen Sichtschutzwand noch aus.

Am späten Nachmittag ganz schön tote Hose im Club, positiv ausgedrückt sehr relaxte Stimmung. Die sonstige Vielfalt beim Line-up war nicht vorhanden und bestand im Wesentlichen aus 08/15-RumBuls, die sich mehr schlecht als recht und hauptsächlich mit sich beschäftigt durch den Tag schlugen sowie darüber sogar die Animation vergaßen. Attraktive Nachzüglerinnen fast Fehlanzeige.

Wie gerufen lief mir jenseits der Schwarzmeerflotte plötzlich ein blonder Engel über den Weg. Sehr hübsch, liebenswertes charmantes Wesen, gutes Deutsch sprechend, makellose Figur, erfolgreiche Kussprobe, nichts sprach mehr gegen Martina, einer 29-jährigen Tschechin.

Auf dem Zimmer beginnt ein zärtliches Liebesspiel. Martina hat eine sehr schmusige Ader und erweist sich als wahres Knutschmonster. Sehr einfühlsam geht’s beim Blasen weiter, ständiger Wechsel mit EL, alles sehr ausdauernd.

Lecken ist aber wohl nicht ihr Ding, sie ging kaum mit. Aber vielleicht war ich auch schon ihr zehnter Gast und es nervt dann halt.

Ein paarmal reitet sie mich dann bis kurz vor die Klippe, ehe ich mich noch in die finale Missionierung retten konnte.

Fazit:
Schmusig, zärtlich, serviceorientiert: Martina steht für gefühlvollen GF6, von meiner Seite aus klare Empfehlung.

Kurzübersicht Martina

CZ, 29
Lange glatte blonde Haare, KF 36/38, B/C-Cups (getunt)
Ca. 170 cm, gutes Deutsch


FO: Sehr soft, sehr variabel mit hohem Zungeneinsatz
EL: Ausdauernde Eierschleckerin
Augenkontakt: Wohldosiert
ZK: Sehr innig; ausdauernde Schmusekatze
Lecken: Angenehm, jedoch kaum Reaktion
Fingern: Kein Problem
GV: Missio und Reiter mit geschickter Tempovariation
Professionalitätsfaktor: 70%
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Illusionsfaktor Optik: Attraktive Blondine, superfreundliche Ausstrahlung
Illusionsfaktor Nähe: Zu jedem Zeitpunkt gegeben


Insgesamt ein entspannter, jedoch auch recht träger und ermüdender Clubbesuch. Gegen 22 Uhr verlasse ich das Magnum mit der Erkenntnis, den nächsten Besuch auf jeden Fall wieder freitags- oder samstagsabends vorzunehmen.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #189 Gepost op: 15 mei 2017, 22:36:05 »
Vrijdag om 23.30 aangekomen in magnum nadat ik m'n vrijkaart voor VV had gebruikt mocht ik ook gebruik maken om dezelfde dag bij magnum te gaan kijken. Laatste bezoek 1,5 maand geleden was de line-up optisch top maar had ik wat ongelukkige keuzes kwa service.

Liep gelijk tegen een heel lekker blondje aan die me het kluisje wees maar naar de kamer ging. Kwam volgende heel lekkertje bij de douches tegen. Ze had net gedouched en was aan het aankleden enz. Had een beetje latina uiterlijk. Gebruind huidje. Kleine stevig b-cup. Ze had in de gaten dat ik haar wel erg mooie vond. Bleef lachen enz. Ondanks mijn voorkomen met bril en dik oog. Had echter al een klant. Dus even rond gelopen en nog een paar dames gezien die ik wel zou kunnen doen maar toch echt niet zo lekker als die eerste 2. Prima line-up dus nu nog service. Dus eerste kamer met een andere dame. Dilaria roemeense brunette. Kamer begon goed maar het niveau zakte snel af. Redelijke kamer uiteindelijk.

2e kamer met super mooi blondje. Wat me ook het kluisje wees toen ik binnenkwam. De roemeense Amira. Al 1 jaar werkzaam hier ze was ook hardstikke aardig. Op kamer zei ze dat ze met condoom wou pijpen ivm haar beugel maar was meer een vraag en ze zweerde dat het heel goed zou zijn. Omdat ze sympathiek was maar laten gaan voor deze keer en werkelijk waar het was heel goed. Beter dan vele zonder condoom. Vraag me af hoe goed het zonder zou zijn. Was ook een beest met sex wou lekker hard en lang genomen worden. Top half uurtje. Echt wel voor herhaling vatbaar. Als het na 1 juli allemaal anders is pmc en tegenvalt zou ik haar met regelmaat kunnen gaan opzoeken.

Dus daarna was pas die meid van het begin vrij. De Roemeense Diana Meegenomen en pzc zoals ik het graag zie dus verlengt naar een uur. Sex was superieur. Staat in de top ooit wat betreft lekker neuken. Alsof dat kutje voor mijn pik gemaakt was. Alsof het precies moest passen en lekker lang geneukt en veel standjes gedaan. En een leuke meid ook. Maandje in magnum en het bevalt haar wel. Ze zou er begin juni zeker nog zijn. Dus dan snel maar terug want ik denk dat ze op nummer 2 staat van de dames die momenteel in de club werken.

Laat naar huis en dan ook nog de snelweg naar NL afgesloten met een mega lange omleiding die zeker een half uur koste. Was pas na 6 uur thuis. Het was weer genieten met wederom een leuke nieuwe top ontdekking. Ik mag de laatste tijd niet klagen.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #190 Gepost op: 21 mei 2017, 13:57:07 »
Visit of Friday, May 12th :

Bedankt aan SM and RB voor deze vrijkaart !!!  :ladyred

Arrival around 14:00 and departure at 22:00 to VV.

Final step for the building of the swimming pool with the installation of a roof which allows to enjoy it more than … 15 days yearly  ;D.

The lin-up was really top  :showtits1 …  much better than 3 weeks ago …. Many new girls and several were very pretty…  :035:.

Two sessions very different : an excellent session (Jarina) followed by a bad one (Gigi).


Jarina (poland) :

Profile : 24 yo, 1,70m, blond hair, typical face, blue eyes, nice silhouette. Very friendly and pleasant girl. Speaks german.

Service : Excellent session oriented gfe with natural behavior  :happy. The feelings were really good and the pleasure was present. However, she wanted to suck me with condom :pica. A good choice !!!

Appreciation : 9 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 100 %.


Gigi (bosnian – german) :

Profile : 19 yo, 1,69m, long brown hair, pretty face, beautiful body, nice chest. Speaks german and english. 4th day in the club.

Service : After a long social time, I stopped to resist. I knew that it should be bad in the room but I accepted to go  :pica … Am I also stupid ;D ? Low level service for 50€ except if you accept to pay additionnal costs for everything  (french kiss, BJ without condom, several positions, ....). My only consolation was to have fucked a very pretty girl  :showtits1. To avoid !!!

Appreciation : 2 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 0 %.


So long ...  :039:


Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #191 Gepost op: 25 juni 2017, 21:44:38 »
Magnum am 24.06.17

Die unendliche Poolgeschichte dauert an und der Sommer ist in gut zwei Monaten schon wieder vorbei. Die riesige Sichtschutzwand ist so gut wie fertig, hochwertige Liegen und Sitzgarnituren warten auf Benutzung, alles wirkt sehr cool und stylisch. Nur der Pool ist immer noch nicht befüllt. Vielleicht steht auch nur noch eine behördliche Endabnahme aus, keine Ahnung.

Ansonsten ging’s sehr ruhig zu. Am frühen Abend wenige Gäste, erst gegen Mitternacht nahm der bekannte südländische Besucherstrom etwas Fahrt auf.

Das Line-up habe ich noch nie so mäßig erlebt. Die oft gerühmte Vielfalt in der Besetzung war diesmal überhaupt nicht vorhanden, stattdessen 08/15-Tristesse. Mit Rosalynn eine einzige Schokomaus vor Ort, sonst zählte ich da immer fast ein Dutzend. Insgesamt sichtbar reduzierte Dl-Anzahl im Vergleich zu vorherigen Besuchen.

Da passte es ins Bild, dass mein Steak mit rd. 150 Gramm etwas dürftig ausfiel und überdies noch paar Minuten bis zum Mediumstatus bedurft hätte. So tragisch aber nun auch wieder nicht, mit dem leckeren und umfangreichen Buffet kommt man schon locker über die Runden.

Mehr als erstaunlich, dass es doch noch zu einer Nummer kam. Aylin, hübsches Schwarzmeergirl, aber auch nicht der Burner, stellte es aber auch recht geschickt an. Keine plumpe Animation, eher auf die liebenswerte und charmante Art und Weise. ZK wurden in Aussicht gestellt, was solls also.

Ich sollte es nicht bereuen. ZK zwar eher suboptimal, aber dann folgte ein superbes Blaskonzert in Ultra-Slowmotion. Supergeil, man musste nur aufpassen, dass man nicht irgendwann einschläft. Irgendwie ließ ich mich von ihrem Schneckentempo anstecken und es lief auf eine klassische Faulfickernummer hinaus. Ich ließ sie aufsatteln und kam aus dieser Position auch nicht mehr raus. Mehrfacher Wechsel von Reiter und Cowboy-Reverse. Aylin bewies auch hier Ausdauer, ohne in höhere Pulsfrequenzen zu gelangen.

Fazit:
Gar nicht mal so schlecht, kann man mal machen. Eigentlich ne coole Nummer, die aber nicht zwingend wiederholt werden muss. Demnächst kann es gerne wieder etwas sportlicher zugehen.

Kurzübersicht Aylin

RO, 23
Lange glatte rot-schwarze Haare, KF 36/38, C-Cups (natur, leicht hängend)
Ca. 165 cm, Bauchnabelpiercing, kein Deutsch, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Zärtlich gefühlvoll, megalangsam
EL: Nicht im Programm
Augenkontakt: Ja, geiler Hammerblick
ZK: Nur mit Zungenspitze, ausbaufähig
Lecken: Ausgefallen
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter und Cowboy-Reverse, Aylin beweist Ausdauer
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Hübsches Schwarzmeergirl
Illusionsfaktor Nähe: Zweifellos gegeben

Mäßiger Magnumabend, keine Frage. Mal sehen, wie die Entwicklung dort weitergeht.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #192 Gepost op: 4 juli 2017, 21:06:10 »
Visit of Friday, June 30th and Saturday, 1st July :

Two consecutive visits with contrasted feelings.
 
Friday : an excellent day with a friendly dutch guy and a serbian previously met in VV  :happy. Lin-up TOP  :showtits1, few clients, good atmosphere and vodka-lemon to finish  ;D .....
 
Saturday : A lot of men on the evening (because of Tour de France), departure around 21:30 to VV.

3 sessions on Friday with Bianca (moldavian/bulgarian), Tanja (russian) and Claudia (rumanian). No session on Saturday.


Bianca (moldawian/bulgarian) :

Profile : 20 yo, 1,60m, black hair, typical … asian face  ;D, nice silhouette. beautiful chest cup-D.

Service : I appreciated the good variation of this session. Preliminaries rather sensual  :happy and good sex in various positions  :cheer:.

Appreciation : 7,5 / 10
 
Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 75 %.


Tanja (russian) :

Profile :  around 28-30 yo, 1,70m, blond hair, blue eyes, pretty silhouette with a beautiful chest.

Service : This charming woman with a look like an escort made me dream by her body and by her high-level service  :035:. Een Topper !!!

Appreciation : 9,5 / 10
 
Price : 100 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 100 %.


Claudia (rumanian) :

Profile : 20 yo, 1,65m, brown hair, normal silhouette with few kilos in excess.

Service : she’s not my kind of girls but she gave me nice sensations and the sex was very pleasant  :cheer:.

Appreciation : 7,5 / 10
 
Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 75 %.




So long ...  :039:

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #193 Gepost op: 23 juli 2017, 21:32:48 »
 :tietjes Magnum 15-7-2017

 :tietjes Met dank aan een vrijkaart magnum weer eens bezocht. Ik kwam rond 19.00 aan. Ik had al gegeten onderweg (dat was een beetje dom, want het eten in Magnum is prima!), dus geen honger, alleen naar een leuke dame uiteraard. Mijn vrijkaart werd probleemloos geaccepteerd.

 :tietjes Magnum is echt een avondclub, en om 19.00 was er eigenlijk nog niet veel te doen. Een paar ijsberen, een paar dames, weinig sfeer, iedereen hing een beetje lusteloos, de dames waren op jacht, maar echte stunners zaten er niet tussen. Dus maar even gewacht, wat gepraat met wat andere ijsberen, en een beetje tv gekeken, in de hoop op betere tijden.  Maar ik had maar beperkt de tijd, en wilde graag wat doen, dus ik liet me verleiden door de Bulgaarse Ianna, blond, vrij jong, beetje babyvet, maar op zich niets ernstigs, B cupje naturel. Ze zou zoenen, en haar service zou geweldig zijn verzekerde ze me.

 :tietjes Op de kamer aangekomen was ze het kussen alweer vergeten helaas. Ook gelijk de vraag of ik niet een uur wilde blijven, of ik anaal wilde en nog een aantal andere opties passeerden de revue. Een optie interesseerde me wel, maar vond ik te duur, en toen ik dat zij kon er opeens wel de helft van de prijs af. Daar houd ik niet van, dus vriendelijk voor bedankt. Zo vriendelijk als ze buiten de kamer was, zo zakelijk was ze erbinnen, niet echt een heel goed begin. Maar goed, even haar borsten verkend, daarna werd een rubber geplaatst en werd ik met condoom gepijpt. Tja, nieuwe tijden, even wennen. Zonder is lekkerder, maar goed, dit is veiliger, en op zich ben ik er wel voorstander van, dus oke. Ze pijpte wel goed, en dan is het allemaal niet zo een groot probleem. Nadat ik op sterkte was gebracht, mocht ze in cowgirl plaats nemen, en heb ik haar eens even lekker stevig doorgeneukt. Ik was alweer een tijdje niet in de clubs geweest, en dus “had ik er wel zin in” zullen we maar zeggen. Maar het leidde niet tot een orgasme bij mij (en bij haar), dus gevraagd of ze me klaar wilde pijpen. Nieuw rubber geplaatst en dat deed ze dan ook goed. Niet geweldig, maar wel goed. Dus na een half uurtje was ik klaar, de kamer afgegaan, haar betaald, en de druk was van de ketel. Herhalingsgevaar: nee. Te zakelijk! En afspraak m.b.t. kussen niet nagekomen helaas.

 :tietjes Na weer een tijdje bij de sauna te hebben gezeten, hoopte ik dat er toch wat meer leuke dames zouden komen, maar dast gebeurede toch niet echt. Het was al 10.30, dus ik liep nog maar weer eens rondje, en liep tegen de Roemeense Ayleen. Slank figuur, c cupje naturel, lang zwart haar, redelijk knap gezicht. Ook bij haar waren er diverse pakketten mogelijk, op een pakket ingegaan, en daardoor was o.a. zoenen mogelijk. Deze dame zoende inderdaad dan ook prima en gepassioneerd, wat prettig was. Ook begreep ze beter hoe ze de erotische lading op moest bouwen, en dat deed ze dan ook prima. Ik opteerde daarom voor een uurtje, om in alle rust van elkaar te kunnen genieten. En dat hebben we gedaan! Zonder in verdere details te treden kan ik vertellen dat Ayleen een prima pijpster is, prima sec met haar te beleven is, en haar naturelle borsten een genot zijn om mee te spelen, te likken etc. Uiteindelijk heeft ze me ook klaar gepijpt, en dat was een heerlijke ervaring.  Er zijn dus zeker ook goede Roemeense dames te vinden! Aanrader.
Het was inmiddels al bijna middernacht, en ik moest de volgende dag weer werken, dus na deze sessie ben ik vetrokken. De disco muziek was wel begonnen, maar echt druk was het zeker niet, en ik heb Magnum wel eens beter meegemaakt. Maar het is ook de vakantieperiode natuurlijk.

 :tietjes Door omstandigheden had ik nog een vrijkaart voor Magnum ontvangen. Hoewel ik eigenlijk van mening ben daar geen “misbruik” van te moeten maken, heb ik er toch gebruik van gemaakt om de 22e Juli nog een keer naar Magnum te gaan.  Wederom rond 19.00 aangekomen, wederom een zelfde wat lege club als de week daarvoor helaas. Deze keer een bekend forumlid getroffen, waarmee ik gezellig heb gekletst en gegeten, wat zeer goed was. (Steak met friet en salade)..

 :tietjes Door dit lange gesprek ging ik pas rond 21.15 “op jacht” naar een leuke dame. Bulgaarse Ianna had zich toen al 5 keer gemeld, maar ik hield de boot af. Ayleen was er ook, maar die was wel regelmatig bezet, dus dat lukte ook niet. Ik sprak een dame aan met lang zwart haar en een redelijke boezem, cup D schat ik, maar die was bezet, hoewel ze met een vriendin zat te kletsen en bepaald geen gehaaste indruk maakte, dus ik vermoed dat ze me niet zag zitten. Heb ik weer, de dame met de grootste tieten in de club heeft er geen zin in met me… tja, kan gebeuren. Ik begon al een beetje desperaat te worden, want er was weer wat tijdsdruk bij mij. Ik had de week daarvoor ook al een lange vrij slanke blonde dame gespot met een leuke cup, en nu was ze er ook, maar was ze in een lang gesprek met een andere ijsbeer. Dat dus maar eens in de gaten gehouden, op een bank in de barruimte achterin de club. Maar mijn aandacht werd afgeleid omdat er een Griekse dame bij me kwam zitten. Niet echt mijn type, maar ze wilde me kussen, en mijn tepels likken , en hoewel ik weigerde, deed ze dat toch gewoon. Ik werd dus gewoon min of meer aangerand daar op de bank. Onder licht protest van mezelf, maar ze likte mijn tepels wel lekker. Ik gaf haar wel gelijk aan dat een kamergang er niet inzat, maar ze verveelde zich ook blijkbar en ging gewoon door. Tja…  Na enige tijd kwam ik toch van haar af, en had de lange blondine zich losgeweekt van de pratende ijsbeer, zodat ik haar aan kon spreken.

 :tietjes Het bleek Hongaarse Karla te zijn. De sleutelvraag gesteld, en met haar naar de kamer. Mooie body. Siliconen C cup, goed gedaan door de dokter.  Zoenen was mogelijk, en deed ze wat oppervlakkig, maar toch lekker. Daarna werd een condoom geplaatst en werd ik lekker gepijpt. Dat deed ze prima. Ik kon ook lekker met haar borsten en tepels spelen. Na enige tijd in cowgirl, en toen heb ik haar stevig doorgeneukt. Leek ze zelf ook lekker te vinden, en ze werd goed nat. Dat resulteerde in een zweterige 5 minuten, maar wel lekkere en ik kwam zinderend klaar. Dus wel een geslaagde sessie gelukkig. Haar betaald, en gedouchte, en nog even snel een rondje door de club, maar het was nog steeds vrij rustig, dus besloten naar huis te gaan.

 :tietjes Mijn conclusie: Magnum is een mooie club, goed eten, maar het aantal dames was laag deze twee zaterdag avonden en ook niet de echte stunners helaas voor mij. Weinig tot geen grote boobies gezien, en vrijwel gene siliconen borsten. Er werd redelijk gejaagd. Ik heb betere tijden gehad in Magnum, maar het kan de vakantietijd zijn geweest.

 :tietjes Megaboob  :tietjes
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #194 Gepost op: 13 augustus 2017, 16:08:55 »
22-7-2017 magnum bezocht met dank aan RB en magnum . ik kwam zo rond de klok van 17 uur aan en de vrijkaart werd zonder problemen geaccepteerd . magnum staat bekend om het eten via d menu kaart en dat was weer uitstekend  ;) ook het eten van het doorlopend buffet was Leker

buiten bij het zwembad was alles klaar het zag er netjes uit ligbedjes er stond een  :103: en op de achtergrond een mooie poster over de gehele lengte zodat de mannen die buiten de club zijn niet kunnen genieten van het vrouwelijk schoon . ;) het zag er af uit helaas was het buiten terras en zwembad nog niet geopend .

de line up viel een klein beetje tegen  vakantie tijd maar dat mog de pret niet drukken het was gewoon simpel weg rustig ook met mannelijke bezoekers.
ik heb maar 1 kamertje gedaan met de duitse gigi  http://relaxxxboard.com/index.php/topic,22630.msg106912.html#new

zo tegen de klok van 23 me vertier elders opgezocht waar het ook wat minder was met de line up maar om dat ik daar de weg goed weet vind ik er altijd wel wat .

magnum en RB bedank voor de vrijkaart