Auteur Topic: Magnum (sfeerverslagen)  (gelezen 369049 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #105 Gepost op: 28 juni 2015, 10:43:05 »
Surprise visit yesterday with a free ticket, thank you all  yourock

I started the day with a royal breakfast, so much choices
Then i was pleased to see that i was not alone because I met another famous Youppie french dudes who were trying the club for the first time, we ordered some gambas  :)) it was excellent  :-P

And we quickly moved in the club and we all find someone, i decided to go with the german girl Amani (i have a little doubt about her name because it was not a common name for me so i do not remember for sure, sorry)
She does not speak english, so the conversation was short but enough

In the room, she started with good french kisses, she did not want to stop  :-P and the blowjob was good and long as well with many french kisses again
She is young and she has a beautiful face, her body is large, not very thin but i did not mind
She is friendly even if she does not speak english, i was satisfied by her full service with me

Wtih the other dudes, we spent the afternoon in the central area outside, it is a good spot where we can see the girls, around 20/30, they all arrived in the evening after 8 pm, only problem for my colleague was that girls were not very much great talkers : Baby, wie geht's ! Zimmer ? Sorry but too much direct, next ...  ;D

We enjoyed a last meal before midnight and we did not insist very much, this club is much more for Party fan with loud music in the evening, we are too much old for this shit dudes  ;D

But food is really excellent in this club without any doubts, i enjoyed it very much, so good  :039:

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Magnum sfeer
« Reactie #106 Gepost op: 28 juni 2015, 23:44:43 »
Beste forumleden ik ben afgelopen vrijdag in Magnum geweest. Ik was daar met 2 collega's. Er werkt een heel vriendelijke dame bij de "receptie" van Magnum. Ik overhandigde haar het vrijkaartje dat ik hier op dit forum had bemachtigd (bij deze nogmaals mijn dank ervoor) en kreeg een XL badjas en een paar slippers maat 44 mee. Ik kwam er rond 16.30u aan. Het was wat mannen en dvp's betreft behoorlijk rustig. Ik heb een beetje robdgevraagd of dit hier altijd het geval is. Er is mij verteld dat dit ook een beetje veroorzaakt is door de ramadan, maar dat het aantal dames na 20.00u wel flink zou toenemen. Dit gebeurde ook echter. Na 20.00u zijn nog een hoop nieuwe dames aan de slag gegaan. Ik vond de sfeer wel heel gezellig. Het personeel is heel vriendelijk. Vooral de 3 Thaise dames die achter de kleine bar werkten waren zeer vriendelijk. Normaal gesproken zijn het masseuses heb ik begrepen. Ik kwam er ook een oude bekende tegen. Liz (ex dvp van Golden Time, Vulkanstrasse en Bochum) werkt tegenwoordig achter de grote bar van Magnum. Ze herkende mij meteen en vloog mij in de armen om mij een flinke knuffel te geven. Wat is dat toch zo een lieve dame zeg!!! Ik heb er heerlijk gegeten ook. Open buffet was goed en rijkelijk gevuld en het a la carte aanbod was ook super! Wat het eten betreft is Magnum 1 van de betere clubs. De kamers zijn heel schoon en ruiken ook heel fris, de douches zijn heel schoon en er zijn altijd meer dan genoeg handdoeken en douchelakens aanwezig. Dat is een groot pluspunt. In sommige clubs moet je iedere keer naar de receptie voor een nieuwe schone handdoek/douchelaken. Alleen het openen van de kastjes met een sleutel zou nog veranderd kunnen worden. Een sleutel vind ik toch niet zo praktisch als zo'n armbandje met een chip/magneet erin. Er is ook veel diversiteit qua nationaliteiten van de dvp's. Al met al een zeer leuke club met vriendelijk personeel en goed eten. Ik kom hier zeker nog een keertje terug. Ow ja, ik ben er van 16.30 tot 02.30 u gebleven met mijn collega's. En niemand heeft zich een seconde lopen vervelen.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #107 Gepost op: 11 juli 2015, 12:22:07 »
Magnum heeft vergevorderde plannen om een tuin aan te leggen.

Als je, vanaf de straatkant gezien, rechtsom het gebouw gaat, heb je het binnenterrein waar momenteel geparkeerd wordt.

Met behoud van een doorgang naar achteren is het de bedoeling dat dit terrein binnen enkelen maanden wordt opgehoogd en een buitenterrein gaat vormen met zit- en liggelegenheden op kunstgras en met een zwembad met serieuze afmetingen.

Als deze investering, van naar verluidt tegen de 1 miljoen euro, inderdaad gerealiseerd kan worden, werkt Magnum zijn allerlaatste zwakke punt weg en zou dit wel eens mijn favoriete club kunnen worden, ook op zonnige dagen 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #108 Gepost op: 11 juli 2015, 21:05:04 »
Hopelijk volgende lente af.  Afwachten maar.  Plannen en saunaclubs soms  :017:.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #109 Gepost op: 11 juli 2015, 21:24:03 »
Na een bezoek aan Heaven7 op donderdag, was het gisteren nog eens de beurt aan Magnum. Van een cultuurschok gesproken btw :o ;).

Door allerhande privé- en professionele probleempjes, heb ik gisterennamiddag meermaals vertraging opgelopen, maar ik ben uiteindelijk toch om 17u30 in de club beland, waar Nedlovefkk, met wie ik afgesproken had, me al opwachtte in de bar aan het restaurant. Geen drama btw, dat ik pas om 17u30 aan kwam, want Magnum is 1 van die clubs die pas na 20u echt begint te leven.

Nedlovefkk, voor wie het het eerste bezoek aan Magnum was, verwachtte uiteraard een uitgebreide rondleiding van zijn iets ervarener kompaan, maar ondergetekende had honger. Nedlovefkk ook, zo bleek gelukkig, dus onze eerste daad (ah nee sorry, tweede, want de eerste daad was uiteraard onszelf te voorzien van drank) van de dag, was ons naar het restaurant te begeven en ons buikjes (in mijn geval mag je tegenwoordig gerust over een buik beginnen spreken…) te verwennen.

Wat het eten betreft, heeft Magnum zijn zaakjes dik op orde: zoals steeds was het buffet heel uitgebreid en gevarieerd. Ik heb mijn buikje gevuld met onder andere köfte, reuzenpaprika’s gevuld met gehakt, gekruide aardappelschijfjes en een groentemengeling. Héél lekker allemaal!
 
Na de maaltijd kreeg Nedlovefkk zijn rondleiding en hij was duidelijk gecharmeerd door de omvang en de faciliteiten van de club. Was ik destijds ook bij mijn eerste bezoek en ben ik eigenlijk nog steeds.

Ik was moe geworden van de rondleiding ;) (wat wil je in zo’n complex), dus we trokken naar de bar om even te bekomen.

We zaten nog niet lang aan de bar, of een mooie, slanke Roemeense fladderde voorbij. Ik werd gehypnotiseerd door haar kont, kon mijn ogen er niet van af houden en toen de meid haar hoofd plots omdraaide en dat opmerkte, werd mijn staren beantwoord met een oprechte, stralende glimlach.

De meid in kwestie: Emma, verdween even maar dook enkele minuten later terug op en installeerde zich tactisch op de stoel naast mij.

Nedlovefkk had in de mot dat dit wel eens wat kon worden, dus hij liet Emma en mij al snel alleen achter (waarvoor dank maat :))).

Lang zouden Emma en ik niet aan de bar blijven hangen. Ze stelde immers al snel voor ons af te zonderen in 1 van de vele ‘nissen’ die Magnum rijk is. Ik aanvaardde haar voorstel gretig en niet veel later lagen we knus samen in een gezellig hoekje. Wat volgde was een heel ontspannen half uurtje, waarbij we eerst een leuk gesprek in afwisselend Frans, Engels en Duits voerden, en waarin Emma steeds intiemer werd. Toen ze me uiteindelijk diep aan het tongzoenen was en mijn hand naar haar nat poesje leidde, hield ik het plots niet meer en riep ik (iets te luid waarschijnlijk): schlüssel bitte :-\!

Op de kamer ging het zalige tongzoenen onverdroten verder. Wat deed ze dat goed! Ik denk dat ik Emma nog uren had kunnen tongzoenen, maar plots begon ze zich al kussend een weg naar beneden te banen. Ik was uiteraard benieuwd naar haar pijpkunsten, dus ik liet haar maar begaan ;).

Die pijpkunsten. Wauw! Emma pijpt heel gevarieerd en lekker stevig. Precies hoe ik het graag heb. Ze schuwt het eierlecken en de occasionele deepthroat ook niet. Had ik Emma laten doen, had ze me ongetwijfeld zonder al te veel moeite kunnen klaar pijpen :o.

Deze meid moest ik echter geneukt hebben, dus ik gaf Emma aan te willen neuken. Rubbertje om kleine Piet en ze besteeg me. Ze bereed me heel enthousiast, eerst in een gewone cowgirl en aansluitend in een reversed cowgirl. Wat een plezier en wat een geil zicht op Emma haar lekkere lichaampje was me dat!!

Toen ik tijdens de cowgirl met Emma haar borsten aan het spelen was, moest ik hard in haar tepels knijpen. Ik vond dat ik stevig doorkneep, maar het was toch nog niet stevig genoeg. Harder, harder, harder, riep ze :-\. Zelden meegemaakt in een club!

Al ben ik dan lui van aard, ik wou ook mijn deel van de arbeid verrichten, dus we schakelden na een tijdje over op missio. Ook dit standje was een genot om te beleven met Emma en zij genoot er duidelijk ook van, getuige de grote natte plek die ze op de lakens heeft achtergelaten ;D.

Hoe hard ik tijdens missio ook genoot, dat orgasme wou maar niet komen, dus we zijn uiteindelijk nog overgeschakeld op hondjes, mijn favo standje, waarin ik traditioneel dan ook met een knal ben klaargekomen ;D.

Ik zeeg na mijn orgasme uitgeput, maar uiterst tevreden neer op bed. Wat een sexpartij was me dat geweest!!

We hebben nog even nagepraat en nageknuffeld, waarop ik de kamer hééééééél tevreden verlaten heb! Met deze kamergang knalde Emma btw zomaar mijn top 2 van beste meiden in 2015 binnen 8)!

Zuur verdiende centjes overhandigd, een noodzakelijke douche genomen (ik had me kapot gezweet op de te warme kamer) en op zoek gegaan naar Nedlovefkk. Die viel nog nergens te bekennen (zat nog op kamer), dus ik heb me in de binnentuin geïnstalleerd.

Ik was nog maar net in de binnentuin of Bulgaarse Banni kwam me gezelschap houden. Toen ik aan gaf dat ik pas van kamer kwam, verdween ze al snel, om al bijna even snel terug te komen en me zo’n 40 minuten gezelschap te houden in zo’n zitzak.

Initieel had ik geen zin om met Banni, weliswaar fysiek 200% een KP meisje, te kameren, maar ze was zo lief en knuffelig (weliswaar geen tongzoenen in het openbaar!) dat ik beetje bij beetje toch geïnteresseerd raakte.
 
Ik herinnerde me ook dat Licky Luke enkele maanden geleden met haar gekamerd had en niet geheel ontevreden was over Banni haar prestaties (en het idee nogmaals kutzwager te worden van Licky Luke sprak me wel aan :-P, pervert dat ik ben ;)), dus uiteindelijk gaf ik toch toe en trok ik met Banni op kamer.

Nedloveffk, die zelf nog maar net teruggekeerd was van kamer, zag het allemaal met een verraste blik aan en kon niet anders dan lijdzaam toezien hoe ik nog geen uur na mijn fabelachtige kamer met Emma (tegen beter weten in?) alweer richting kamer trok.

Op kamer ontdeed Banni zich van haar kledij en haar teenie prachtlichaampje ontvouwde zich in al haar glorie :-\.

We begaven ons al snel op het bed, waar Banni me innig begon te tongzoenen. Ze leek aan te sturen op een lange, uitgesponnen GFE-sessie, maar daar had ik niet echt zin in, dus na een tijdje legde ik, luierik dat ik ben ;), me op mijn rug, en instrueerde ik Banni me te pijpen.

Banni pijpte kleine Piet heel verdienstelijk, maar het was absoluut geen cadeau na Emma te komen. Die scoort toch een paar niveautjes hoger.

Gelukkig had onze kamer een grote spiegel waarin ik Banni haar mooie kont en haar lekkere poes kon bewonderen en meer had Piet niet nodig om op oorlogssterkte te komen en te blijven en zich enige tijd als lekstok te laten gebruiken.

Halverwege de pijpbeurt herpositioneerde Banni zich, zodat ik ook lekker met haar vochtige poes kon spelen, maar na een tijdje had ik ook dat wel gezien en wou ik haar neuken.

Condoompje erom en ik liet Banni me bestijgen. Net als de pijpbeurt was haar cowgirl niet onverdienstelijk, maar ook nu weer schoot ze stevig tekort ten opzichte van Emma. Niet getreurd: het bleef genieten van Banni haar lekkere lichaampje en het moet gezegd: ze deed echt wel haar best. Uiteindelijk nog overgeschakeld op missio en hondjes, 2 standjes waarin ik me volledig kon laten gaan en ergens rond minuut 20 ben ik vlotjes klaargekomen :)).

We hebben het half uur al knuffelend en facebookend rondgemaakt en toe kwam het...

De theke had blijkbaar 20u43 als begin uur opgeschreven, hoewel de kamergang pas om 20u59 gestart was. Banni wist maar al te goed dat we om 20u59 op kamer waren getrokken, maar toch hield ze vol dat we 46 minuten samen op kamer waren geweest en dat ik aldus 100€ moest betalen.

Ik weigerde uiteraard en er werd een ander personeelslid bijgehaald. Deze merkte op dat de kamergang die voor de mijne ingeschreven was, pas om 20u57 was gestart, dus dat het niet kon dat de mijne al om 20u43 gestart was. Banni moest schoorvoetend toegeven dat dit wel juist zal zijn geweest, ik overhandigde mijn 50€ en that was that. Eind goed al goed, maar geen Banni meer voor mij (al is ze zich later op de avond nog meermaals met een pruillip en puppy oogjes komen excuseren)!

Nieuwe douche genomen en op naar Nedlovefkk die zich in de bar aan het restaurant bevond. Ik had nu echt wel even nood aan een pauze, dus ik bestelde me nog een Warsteiner en samen met mijn maat zou ik de komende 2 uur afwisselend in de bar of in de binnentuin doorbrengen. Lekker chillen en relaxen. Het was gisteren nooit echt druk in de club die qua aanwezigen duidelijk leed onder de vakantie en de ramadan, maar dat was niet nefast voor de sfeer. Die was gezapig maar heel aangenaam.

Tegen 23u30 hadden Nedlovefkk en ik terug een hongertje en besloten we onze à la carte maaltijd te nuttigen. Net als tijdens mijn voorbije bezoeken heb ik de rundsteak met pepersaus en frietjes gegeten. Absolute restaurantkwaliteit! Mijn complimenten aan de kok!
 
Buikje vol, dus het was weer tijd om aan de bar te gaan hangen.

Nedloveffk en ik genoten een kwartiertje van een groepje dansende meiden, tot Roemeense Julia, met wie ik eerder op de dag al meermaals ondeugende blikken had uitgewisseld, plots neus aan neus met me stond. Mijn collega ijsbeer verkoos het ruime sop en daar zat ik dus weer met een meid alleen aan de bar.

Ik gaf Julia aan dat ik nog maar net gegeten had en nog even moest uitbuiken, maar dat bleek geen probleem te zijn voor haar. We verplaatsten ons naar een privatere ruimte, waar we zeker 40 minuten gezellig praatten, knuffelden, zoenden en waar Julia regelmatig controleerde of ze leven in Piet kon krijgen. Het antwoord was telkens ja :o ;).
 
Ik was na een uitstekende presale helemaal verkocht, maar er was 1 klein probleempje: Julia bleek 33 :-\ jaar oud (of moet ik toch zeggen: jong) te zijn. Mijn eigen mevrouw KanariePiet is ‘amper’ 31 jaar jong en in mijn ganse leven had ik tot voor gisteren nog maar 1 vrouw geneukt die ouder was dan 31, dus ik zat toch met twijfels.

Gelukkig vermande ik me net op tijd, bandde ik het idee dat Julia al oma had kunnen zijn :o (jaja het gebeurt, ik ken zo zelfs een meid) uit mijn hoofd en trok ik toch met haar op kamer. En dat heb ik me niet beklaagd!

Julia tongzoent lekker maar iets te voorzichtig en niet lang genoeg. Haar pijpbeurt was echter van uitzonderlijke kwaliteit. Ik kan niet echt beschrijven wat ze allemaal deed. Laat me het er op houden dat zowel kleine Piet als ik het enorm apprecieerden en dat Julia me, had ik haar laten doen, probleemloos had kunnen klaar pijpen :o.

Ik wou Julia echter absoluut neuken, dus condoompje om kleine Piet en zij me in een reverse cowgirl bestegen. Julia is zeker 10 minuten stevig doorgegaan. Wat een conditie heeft die meid voor een 33-jarige :o ;)!

Klaarkomen zal ik niet snel tijdens een reserve cowgirl, dus, hoewel ik er van genoot toch maar overgeschakeld op hondjes en ja hoor: het was maar een kwestie van tijd eer dat 3de orgasme van de dag een feit was ;D.

Piet schoongemaakt, nog een beetje gezoend en we hebben de kamer ergens rond minuut 25 verlaten. Ikke weer heel tevreden.

Centjes een laatste keer overhandigd en weer op zoek naar Nedlovefkk.
Die kwam ook net van een kamer terug, maar had blijkbaar een mindere ervaring gehad. Jammer, maar dat kan gebeuren.

We hebben nog even nagepraat in de binnentuin en toen vond Nedlovefkk het tijd om te gaan maffen. Zelf heb ik nog een uurtje genoten van het loungie sfeertje dat nog steeds in de club hing, ik heb nog een laatste bordje, gevuld met kippenbouten en köfte, binnen gesmikkeld en ik heb Magnum ergens na de tweeën heel goedgemutst verlaten.     

Mijn conclusies na dit bezoek aan Magnum: alles was top. Eten was overvloedig voorzien en was heel lekker, zeker de à la carte maaltijden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Alle noodzakelijke faciliteiten waren aanwezig. De sfeer was heel aangenaam. Hoewel uitgedund, was de line-up nog steeds sterk. Ik heb 3 kamergangen gemaakt: 1 super, 1 goed en 1 uitstekend. Ik heb met andere woorden niets te klagen gehad.

Magnum zal mij snel terug zien 8)!! 
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #110 Gepost op: 21 juli 2015, 14:54:44 »
with my buddy Cochon128 :varken, we continue our tour of forsaken clubs.
after Villa Vertigo, here we are this saturday the 18th in Magnum.

as a matter of fact, the free ticket granted to Cochon helped us to decide and choose Magnum :-P , and a good choice it was.
so thanks to the Relaxxboard staff :13:

it's been more than 1 year I didn't come back.
The usual night folklore in this club can be boring sometimes. i will tell about it later.

the club

we arrived very early and the club was quite empty.
not a problem, it gave us some time to enjoy the free dishes like the T-bone or gambas at will, to relax on the deck chairs in the patio which will be all taken after 10PM and to enjoy the jaccuzi still not soiled (too many clients are going in with their underwear at night, they must be ashamed of their ridiculous dick ;D).

To be true, until 22-23h, the club was absolutely perfect 8)
- Few clients
- The possibility to see the girls coming and then approach them easily and talk without any rush in a relax atmosphere, and have nice meetings in same conditions.
- To be able to have lunch at 20h30 in a restaurant only filled at 1/3rd.

from 22-23h, it’s getting a bit worse.
The music in the main bar is deafining and the attendance grows exponentially and not in a good way.
The magnum is one the club where you can see the worst of nowadays youth :-[.
Showy and noisy groups, always moving around together like shoal of fishes ;D, unable to speak one single word of English or German, rude with the girls who obviously avoid them.
Fortunately, they don’t stay too long and they are sometimes fired by the staff, as it happened to a  group of 4 french speaking guys this Saturday (not us ;D).
And what about this drunken Russian guy who’s been taken care of by the staff!
he arrived with his pants on his shoes, one ball out of his underwear :D, giving 20 and 50 banknotes as if they were flyers ;D
As I said earlier, it’s part of the night folklore in magnum and it can be really funny…
Sometimes :lol_hitting:

The Line up

It began with 2 girls at noon to end up with 40 to 50 girls at night.
Some girls arrived quite late, until 11PM or so.
To be noted, the return of Sorana, after 1 year in England.
The line up was very diversified, in tems of age, nationality, style….

Among them, a lot of new girls, some occasionals and real students :cheer:.
I had a lot of nice or funny chats with many girls but, as a matter of fact, I had nice discussions with 2 very intelligent girls (they made cochon flee ;D)
That’s a real contrast from the low IQ guys from the night ;D.

One is Cleo, Romanian, 28y, brunette with glasses.
She’s passionate about history, civilizations, her English is perfect with an nice American accent she got during her stay in USA for a few months.

The other is Emily, Romanian, 27y, arrived 2 weeks ago.
She’s a student in journalism, about to do her thesis dissertation on Charlie hebdo events. Very clever, she’s interested in profiling and killers behaviour study :o.
I think she’s at the right place to improve her knowledge ;D.
Anyway she has some looks of Reese Withespoon or Antonella from samya, but with brown hair and mahogany highlights.
Great slim firm body for a 27 years old girl.

But my favourite was Mia, 23y, nurse student.
4 days in germany, has to go back next month for her exams.
A real brunette hottie :o, shy with an ingenuous teen face, small voice.
She looks like uncomfortable and is on a defensive mode.
Above all, she is resistant to my jokes :-P and has a sore above her upper lips.
That will hold me from going in room with her, but not cochon, always in whatever happens ;D

Ok, I kind of regret it about Mia now but I had excellent sessions anyway
  • Lia, 20y, German
    beautiful teen with gorgeous body, funny, dynamic, GFE and PSE.
    2 extraordinary sessions
     :great:  :great:  :great:
  • Diana, 25y, Dominican republic
    beautiful metis, great body, sweet and GFE
     :great:  :great:
  • Erina, 26y, Romanian
    thin and sweet, GFE
     :great:
« Laatst bewerkt op: 21 juli 2015, 16:04:05 door boff »

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #111 Gepost op: 3 augustus 2015, 22:01:00 »
Visit on last Thursday in Magnum. Arrival around 12:00 am and departure at 11:00 pm. Very nice welcome from a charming blonde who gave me also an access code wifi  ;).

The good planning consists to arrive between 11:00 am and 1 pm for dining free (steak or gambas) without using your 20€ on the card and take a second meal later at the evening.

Approximately 20 girls were presents during the afternoon and at least the double during the evening.
Some girls from PHG were presents : I recognized Jolie (ex-Micky) and her friend Judith (ex-Larry).

Few clients were presents on the afternoon and more during the evening but it remains quiet.

So, I spent a nice day with several interesting talkings with some girls : Diana and Samantha (Dominican Republic), Susan (Nigeria), Judith (greek-rumanian), Larissa (Rumanian), Mia (Rumanian), Michelle (Georgia) and Cindy (Hungary).

I did 3 sessions: the first with Mia (very good), the second with Candy (bad) and the last with Judith (very good).


Mia (Rumanian, black) :

Girl very nice, funny, always smiling. She has long black hairs, a fine silhouette and glasses which gives her a serious air but it’s not true  ;D.

So, I spent a good moment with her inside and outside the room.

She gave an excellent service all in softness : kisses, blowjob, cuni, 69. Much sensuality in all that she did.

Girl to be recommended.
   
Appreciation : very good.


Candy (Rumanian, black) :

I was seduced by her pretty forms and her nice face.
 
I felt quickly that she was professionnal in her manner to approach me. But I decided to say « yes ».
 
Not a good idea because her attitude remained too professionnal in the room.

Her service is correct but is done without no taste and like an automat.

Just a good doggy saved this session but the level was too low for me.

Girl to be avoided

Appreciation : bad.


Judith (greek-rumanian, black) :

I saw her in PHG 3 weeks ago and she moved to Magnum since a few days with her friend Jolie (ex-Micky).

She has a fine silhouette, a pretty face and long black hairs.

She has a weak experience in this job and adopts a natural behaviour with the clients.

In the room, she appreciated a long cuni while she took my hands.
 
As blowjob was middle level, as was I surprised that sex was excellent because it was done with a natural way. Especially a cow-girl and reverse with good variations and a doggy in front of the Mirror  :)).

A beginner who gives a good service.

Appreciation : very good.


Summary of the day :
 
One of the clubs in which I like to go especially when it remains quiet like on Thursday. We can talk with several girls, I like the spaces, the various atmosphere in the different parts and the floors with nice little places.





Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #112 Gepost op: 11 augustus 2015, 23:25:52 »

It's a while since I did not write my adventures. In fact, it's been a while since all my evenings are alike, fuck rooms, but no favorites. Maybe I get tired of the clubs?
 I notice that many more men are discovering the fkk, and this generates price inflations indeed, prices are rising everywhere, one can say that they have increased by 25% in less than two years! And that, I can not accept this.
 If tomorrow, your bread, your vegetables, your favorite restaurant, increased by 25%, would you agree? I do not think so!
 Bitch is a Bitch, you pay the time ... do not believe the girls ... their words is worthless.

 Anyway,
 Since my last visit, the club has been improved:
-The Kino turned into dressing room
-Some Rooms are used for massages
-The Restaurant service is really better, but the prices were increased (before I easily commanded a starter, main course and dessert with 20 euros).

 Around forty girls, one I really like=> Cindy from Hugaria, very good time with this girl!

 Now the club should turn all the 3rd floor in the wellness center, to have a quiet place ... especially when you have a thai massage.



Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #113 Gepost op: 16 augustus 2015, 01:13:09 »
Voor het eerst sinds een tijdje deze club weer eens bezocht mede dankzij een vrijkaartje van het forum waarvoor dank. Het was weer eens zo een dag met typisch Nederlands weer oftwel het regende de hele dag of de wereld moest vergaan, en laat nu net dit soort dagen zich prima lenen voor een bezoek aan magnum. Want als ik in een club nu niet graag ben met droge tropische temparaturen dan zal het magnum wel zijn met de minimale buitenlocatie, maar bij slecht weer kan ik me weinig clubs voorstellen met meer beweegruimte en fun als Magnum voorstellen.

De ontvangst was vriendelijk ik was rond 19.00 uur in de club en dat is redelijk vroeg Magnum is meer een late avond en nachtclub dus een rustige start gemaakt, het interieur is er naar mijn smaak met veel Aziatische invloeden, er liepen weer dames uit allerlei windhoeken rond dus niet alleen Rumbul dat zijn ook zware pluspunten bij mij. En aan de bar is een ruime keuze sterke drank waaronder de Havana club rum oftewel de Magnum heeft wat een man van de wereld graag wil.

Helaas deze keer behalve de masseuse’s weinig Aziatische dames maar dat mag de pret niet drukken, wat de club wel heeft is een prima a la carte restaurant hoewel ik moet zeggen dat het hoofdgerecht ( schnitzel in dit geval ) me minder goed smaakte als de vorige keer maar nog altijd voldoende en de tiramisu was ook goed. Als ik het dan toch over een Italiaans dessert heb wat me opviel was het grote aantal Italianen in de club weet niet of er een Italia messe was ofzo, verder ook veel Chinezen,Nederlanders ( al had het merendeel niet een geheel Nederlandse achtergrond )en Natuurlijk de gebruikelijke südlander waarbij de club populair is. Maar al met al heerste er een heel leuke sfeer deze avond in de club met later in de avond meer Latino muziek in een bar en harde disco muziek in de andere bar ruimte, ik zou misschien in de koude wintermaanden nog eens terug gaan ik vind de club dan fijner als b.v. de GT met de beperkte binnenruimte.

Tot slot je komt de bussen en vrachtwagens met reclame van Magnum overal in de regio tegen maar het word toch wel eens tijd voor een beetje een fatsoendelijke website van de club voor de rest zeer weinig minpunten de club heeft nu namelijk ook goede wifi dat was er de vorige keer nog niet. :039:

Offline ZuidPoolBeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 88
  • THe Partytreff Specialist !!!
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #114 Gepost op: 25 augustus 2015, 13:27:53 »
Zaterdag 15 augustus was het dan eindelijk zo ver.  :pica  Op de planning stonden voor mij twee nieuwe saunaclubs ter verkenning. Echter later op de avond zou blijken dat de laatste saunaclub voor deze avond zou afvallen.  :cry Maar eerst was het tijd om mijn vrijkaartje van Magnum te gaan verzilveren.  Bedankt Relaxxxboad voor het vrijkaartje  :cheer:. Aangezien mijn wingmen van een welverdiende vakantie aan het genieten is, moest ik deze saunaclub maar zelf gaan verkennen.  Na een iets wat langere heen reis (Dit omdat mijn low cost navigatie systeem het nodig vond om mij het centrum van Düsseldorf te laten verkennen  :017:) kwam ik tegen 19.00 uur dan eindelijk aan. Na aan gebeld te hebben viel mijn oog al gelijk op een grote groep japanners die stonden te wachten om naar binnen te kunnen gaan. Dus na een paar minuten wachten kon ik dan ook naar binnen. Mijn vrijkaartje werd zonder problemen direct aan genomen.
Na uitreiking van een Badjas, slippers,sleutel en eten/drinken knipkaart kon ik naar binnen.

De club zelf is groter dan dat deze aan de buiten kant doet vermoeden. Echter is het wel een beetje zoeken als je hier voor de eerste keer komt. Als je binnen komt wil je eigenlijk al gelijk naar beneden lopen waar in de meeste clubs de kluisjes en douches zijn. Echter niet in Magnum, want in de kelder bevinden zich alleen nog een aantal kamers voor het plezier met een dame naar keuze  :017:. Dan maar naar de eerste verdieping. Telkens als je op een verdieping arriveert, loop je eigenlijk gelijk tegen een soort van balie aan. Hier staat dan een medewerker van de club die je vraagt naar je kluis nummer en je vervolgens aanwijst waar je moet zijn.  :cheer: Kleedkamers en douches zijn er op verdieping 1 en 2. Kluisjes en douches zijn prima, ook liggen er voldoende handdoeken. Als je op de eerste verdieping verder naar links loopt kom je in de bar. Magnum heeft twee bars. Tussen de twee bars bevindt zich het wellness gedeelte. Bestaande aan verschillende sauna’s en een kleine Jacuzzi. Tevens kun je van hier uit naar een soort van overdekt terras. Hier hang een groot tv scherm en staan wat lig stoelen en wat tafels om aan te zitten. Loop je nog wat verder kom je in de tweede bar en het restaurant. Op de tweede etage bevinden zich alleen maar kamers en nog een kleedkamer met douches. Verder heb je nog een soort van dak terras. Dit is het enigste gedeelte waar je naar buiten kan in deze club. Tevens was hier deze zaterdag ook nog een bbq.  Het eten in magnum is redelijk tot goed. Ook in het restaurant kun je all-a-cart bestellen. Ook hebben ze het een en ander in buffet vorm staan. Voor de bbq :103: en het all-a-cart eten moet je je knip kaart laten knippen.  De eerste 20 euro is vrij, alles wat je meer eet moet je bij betalen. Persoonlijk vind ik de entree redelijk veel voor het geboden eten en wellness in Magnum.   ::)

Magnum krijgt voor zijn faciliteiten dan ook een 6 op Zuidpoolbeer’s punten lijst

Dan de dames in Magnum. Het eerste wat al op viel was dat er veel minder dames aanwezig waren dan de 100 dames waar ze mee adverteren. Natuurlijk kunnen er dagen bij zitten dat er wat minder dames aanwezig zijn. Maar als je adverteert met “Every day 100 girls” ,verwacht je toch heel wat meer dames dan de ongeveer 30 die er deze zaterdag waren  :017:. Daar komt ook nog eens bij dat het deze zaterdag avond erg druk was. Ik denk dat de verhouding dames/mannen ongeveer 1 op 4 was.
Het gevolg was dat de aanwezige dames constant weer snel bezet waren. Met als gevolg dat de twee bars in Magnum bijna alleen maar bezet waren met mannen.  :-\ Ook deden de dames aan geen enkele vorm van presale. Zelf ben ik dan ook niet meer naar de kamer geweest in Magnum.

De dames van Magnum krijgen dan ook een 5 op Zuidpoolbeer’s punten lijst

Conclusie:
Magnum is best een leuke saunaclub, maar ieder zijn smaak. Voor mij bied Magnum weinig toegevoegde waarde. Ook houd ik zelf niet zo van dit soort grote saunaclubs die ontzettend druk zijn. Maar als je er nooit zelf bent geweest kun je hier niet over oordelen. Ik denk dat het HHG van deze club ook zeer klein is.
 
Magnum krijgt voor deze avond dan ook een 5,5 op Zuidpoolbeer’s puntenlijst

Verder stond op de planning van deze avond stond eigenlijk nog een bezoek aan de Living Room, maar zoals wel vaker veranderen de plannen wel eens op het laatste moment. Ook zo deze avond. Want ik krijg later op de avond nog een telefoontje van een maat van mij. Hij was inmiddels al onderweg naar Pauschalclub 69 in MG.  :dance2 Dus later op de avond ben ik als nog in Pauschalclub 69 beland.

 :djparty:
Zuidpoolbeer uit….
Je leeft maar een keer, dus geniet er maar van ......
http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesB/beren9.gif

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #115 Gepost op: 27 augustus 2015, 19:51:54 »
Visit last Saturday here with free entry, thanks so much  :13: !

I arrived early just after 11 am and enjoyed a good breakfast then later some gambas, delicious  :-P
In the afternoon, it was quiet, between 20/30 girls who often hit on you but i preferred to stay and watch the Bundesliga in the patio :))

Then I met a belgium dude famous on another forum, it was his first time, we spent some nice times in the couch where we could see the girls who arrived regularly until the evening  :-P
And we were astonished because many girls arrived that day, i would say more than 80 girls !

But first we decided to get our dinner  ;D
It was excellent again, food is very good here
After that he shot first with the Argentinian girl, fantastic service according to him
Then we had a few beers at the bar for 2 euros and more girls were still arriving, it was incredible, totally different compared to my last 2 visits here with 30/35 girls only but it was during the week, that could explain perhaps

And i finally saw one girl who could fit my standard  :))
I talked to Janet (but i am not sure of her name, i forgot sorry, if it is not Janet then it could be Janine ;D ), young german girl from Koln, short blond hair, she was immediately very friendly when i talked to her, she speaks very well english

In the room, she came over me and kissed me everywhere but not my mouth, what a pity then started a good blowjob but not long enough, she quickly took a condom then came over me again, she moved very well and it was very exciting to touch her nice tits
Then she turned around, reverse cowgirl and i still could catch her tits, so exciting
She stopped and went for a blowjob while she showed me her pussy and i could put my finger, and then she went again for cowgirl and reverse, after a while she stopped again and started an handjob on reverse cowgirl and i could put again my fingers on her pussy, it was so hot that i came on that position :-P

Sex was really great with Janet, i enjoyed so much even if it was not full service with french kisses or longer blowjob

Then I enjoyed the evening and i could have been interrested to go with another girls but i do not know why, i was not excited enough for another round, i was a little tired and problem in Magnum is that interesting girls arrived very late ...
But i was so impressed by the number of girls that i would probably come here again next month  :))

Thank you so much Magnum, RB and Seksenfun for this free entry  :111:
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2015, 20:05:19 door Tikinui »

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #116 Gepost op: 7 september 2015, 23:25:50 »
Je me suis rendu au Magnum ce dimanche 6 septembre.
J'y étais déjà allé une fois en avril avec Laurent74, mais nous n'avions guère été convaincus.
J'étais donc assez dubitatif... mais j'ai été charmé!
A l'entrée, on me propose une visite guidée. Sachant l'établissement immense, j'accepte volontiers, et part dans le dédale de couloirs et d'escaliers avec une Theke qui m'annonce fièrement 3000m², et des travaux supplémentaires en projet, notamment une piscine...
Le financement des infrastructures est assuré, car les filles avec lesquelles j'ai discuté m'ont toutes dit qu'elles paient 100€ par jour (Steur comprise, quand même) quand elles travaillent... et 50€ les jours où elles ne travaillent pas (du moins celles qui dorment au club, les autres je ne sais pas). Il leur faut donc 3 passes par jour pour gagner 50€, donc ça sharke beaucoup, vraiment beaucoup, mais toujours bon enfant, jamais agressif, heureusement.
Pour les clients, c'est 60€ dont 20€ de nourriture à la carte. Ca peut paraître radin, mais quelques précisions:
- le petit déjeuner (avec toutes les préparations d'oeufs possibles et imaginables, saumon fumé...) est compris dans le prix;
- de 11h à 13h: T-bone steak gratuit;
- de midi à 14h (et 20h le dimanche): gambas à volonté gratuites;
- tout au long de la journée, un buffet régulièrement rechargé (tomates mozzarella, boulettes de viande, poulet, salade grecque...): vraiment de tout;
- détail amusant: un écriteau précise que le restaurant ne sert pas de viande de porc;
- à la carte, j'ai mangé un excellent steak frites salade, mieux cuit que dans bien des restaurants;
Bref, il y a de quoi bien manger toute la journée au Magnum, et d'amortir son entrée.
Le seul hic, c'est que les bières sont en sus. Je suis loin d'être un alcolo, mais 2-3 bières sur la soirée, ça fait toujours plaisir. Devoir les payer en plus est embêtant...
Au niveau des installations, c'est grand, très grand. Beaucoup de choses se passent au bar au premier, dans le couloir attenant et dans la véranda, mais il y a toujours moyen de trouver des endroits calmes, par exemple pour échapper à la musique (forte, mais le dj est bon). Le jacuzzi est hors service, dommage. Il y a deux saunas et au moins 3 Kinos pornos (les films qui y passent sont assez crades, j'ai trouvé).
Je n'ai jamais été seul. J'ai d'abord rencontré un groupe de 4 Bruxellois sympas, puis un groupe de 3 Parisiens. Beaucoup de francophones, donc.
Le line-up, enfin, car c'est le plus important. J'en avais gardé un souvenir mitigé. Cette fois-ci, j'ai été séduit. Comme on l'a écrit par ailleurs, il y a beaucoup de filles (même le dimanche), et il y en a vraiment pour tous les goûts: beaucoup de Roumaines, évidemment, mais aussi 4-5 blacks, au moins deux latinas, des Polonaises, des Bulgares, des Hongroises, des Moldaves, des Allemandes... des MILF, des jeunettes, des slims, des grosses, des belles, des moches, des qui sourient et mettent de l'ambiance, des qui font la gueule... tout le monde y trouvera son compte. J'y ai vu des filles à couper le souffle et à se dévisser la tête comme rarement en fkk... Beaucoup de clients (donc ça attire les belles filles en masse, évidemment) même pour un dimanche, mais grâce au très grand nombre de chambres, jamais de temps d'attente pour les clés. Génial!
En ce qui me concerne, 3 sessions:
- à peine arrivé et restauré, je suis alpagué par MANUELA.arg, dont je savais par Laurent74 qu'elle offrait un excellent service. Je me suis donc laissé faire, et j'ai bien fait. Non seulement la fille est très drôle (parler en franspagnol avec elle, c'est le fou rire assuré), mais elle assure en chambre. Excellente session.
- ensuite, comme je l'ai dit, beaucoup de sharking. Je me suis laissé tenter successivement par deux jeunes Roumaines, AMELIE et LAURA, qui sauront me convaincre par une approche douce et intelligente, et qui feront correctement le boulot, sans génie mais sans comportement rédhibitoire (pas de tentatives d'arnaque, pas de cris d'actrices pornos...). Deux bonnes sessions, même si le risque de récidive est faible.

En résumé, une très bonne journée au Magnum, qui m'a un peu réconciliée avec ce club. Beaucoup de filles, de l'espace (imaginez le line-up du GT sur 3000m², même si beaucoup restent inutilisés), une bouffe correcte. Deux seuls défauts: 15' de trajet en plus par rapport au LR, ma cantine du moment, et les bières payantes. Je n'en ferai pas mon club régulier, mais y retourner de temps en temps, pourquoi pas?

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #117 Gepost op: 12 september 2015, 14:47:56 »
Gisteren ben ik voor het eerst sinds 10/07 nog eens in Magnum beland. Voor de gelegenheid had ik afgesproken met Licky Luke, Bob0808, Ohhlord en Aamu. Ter plaatse zouden we ook nog Picasso1 aantreffen. Een gezellige bende.

Ik kwam, na een door files geteisterde rit van Bochum (Freude39) naar Erkrath, om 18u als eerste van de groep aan. Ik heb 60 eurootjes afgepikt, heb me omgekleed tot ijsbeer en heb me met een frisse Warsteiner (2€) in de bar naast het restaurant geïnstalleerd.

Het was in de vooravond nog heel rustig in de club, maar desondanks paradeerden er al snel een paar schoonheden voorbij.

Ik had gedacht dat kleine Piet, na 2 intensieve kamergangen donderdagavond in La Luna en 2 bevredigende neukbeurten vrijdagnamiddag in Freude39, niet meer veel lust zou hebben, maar dat was buiten de line-up van Magnum gerekend. Piet maakte, nog voor ik mijn eerste pintje uit had, steigerend duidelijk dat hij rekende op toch nog 1 of 2 kamergangen.

Langzaam maar zeker seipelden mijn kameraden binnen en het werd een gezellige boel, eerst in de bar, later in de 'overdekte tuin'.

Tegen 19u30 kregen we honger en trokken we naar het restaurant, waar we allemaal een lekkere a la carte maaltijd bestelden. Ik heb de rundsteak met pepersaus, frietjes en groenten gegeten. Heel lekker, zoals steeds in Magnum. Dergelijk eten mis ik toch wel in clubs zoals La Luna en Freude39, maar ook in Living Room en Sixsens, waar het eten voldoet, maar toch van beduidend mindere kwaliteit is.

Na de maaltijd wandelden we even in groep doorheen een steeds drukker wordende club om uiteindelijk terug in de overdekte tuin te belanden, waar we ons in de stoeltjes rond de 'haardvuurtjes' installeerden. We kregen daar al snel het gezelschap van enkele meiden en zo werd het een heel gezellige bedoening.

Allemaal goed en wel, dat keuvelen en lachen met de meiden, maar kleine Piet begon meer en meer te steigeren, dus ik trok op strooptocht doorheen de club. Veel kameropties, maar de 2 eerste meiden die me interesseerden, vielen af na een razendsnelle kamervraag.

De derde meid die ik aansprak, Adele, pakte het gelukkig rustiger aan en zij zou dus de gelukkige worden.

Adèle is een hele mooie, 22 jaar jonge Roemeense. Ze is 1,72m groot, is normaal gebouwd en heeft een hele mooie C-cup (beetje hangend). Ik vond haar heupen en haar kont wel iets te breed in verhouding met de rest van haar lichaam. Verder heeft Adèle een mooi gezicht, lang bruin haar, mooie bruine ogen en een innemende lach. Geen tattoos of piercings.

De kamergang was goed. Het tongzoenen beperkte zich tot minimale aanrakingen met de tong, maar mijn grote lust en het kunnen spelen met Adèle haar lekkere borsten, zorgden er voor dat Piet al heel snel op oorlogssterkte kwam.

Adèle merkte dat uiteraard en begaf zich naar beneden voor een uitstekende pijpbeurt: lekker diep en nat en met de nodige aandacht voor de balletjes.

Het neuken vervolgens was goed zonder meer. Adèle deed alles en ze deed alles goed, maar het verliep allemaal mechanisch, er was geen passie (tenzij je een voortdurend oui, oui, oui passioneel vindt...). De seks op automatische piloot en het overmatige gelgebruik zorgden er voor dat een orgasme er niet in zat :017:.

Ik heb de kamergang na 25 minuten dan ook afgesloten zonder gesmeten kwak.

Ik was niet ontevreden, want slecht was de kamergang niet en een mooie meid als Adèle moest ik gewoon eens geneukt hebben, maar een herhaling zit er toch niet meer in.


Na mijn kamergang trok ik terug op zoek naar mijn kameraden. Ik trof hen weer aan in de overdekte tuin. Af en en trok er iemand op kamer. Ik amuseerde mij met de achterblijvers in de overdekte tuin, waar we ons regelmatig konden vergapen aan hele mooie meiden. Het moet gezegd: Magnum had gisteren een heel goede line-up, 1 van de meest gevarieerde die ik dit jaar al gezien heb.

Kleine Piet was gefrustreerd wegens het uitblijven van een orgasme tijdens het kamertje met Adèle, dus ergens na middernacht besloot ik nog eens een rondje te maken door de club. Ik had me voorgenomen eens een ander type meid te scoren dan gewoonlijk, en anders zou ze worden...

De gelukkige meid werd Pria, al 11 jaar in Duitsland wonend, maar van Indische afkomst.

Pria is 22 jaar, zo'n 1,70m groot, heeft een iets voller figuur, een stevige kont en een mooie B-cup. Pria heeft een mooi gezicht, lang bruin haar met blonde lokken, een mooie lach en hele mooie, bruine ogen. Enkele piercings en kleine tattoos. En... ze heeft een donkerbruine huidskleur, iets waar ik normaal nooit op val. Pria was slechts de 2de meid, met een dergelijk donkere teint, waar ik ooit mee geneukt heb. Ik wou eens iets anders doen he ;).

De kamergang was precies wat ik op dat moment nodig had: 20 minuten vol gas geven en klaar. Het tongzoenen was goed, de pijpbeurt was stevig en het neuken was knallen, knallen, knallen (cowgirl hielt Pria wel niet lang vol). Na de zoveelste beuk tijdens hondjes kwam ik probleemloos tot een orgasme ;D.

Ik heb de kamer tevreden verlaten na dik 20 minuten. Een herhaling zit er waarschijnlijk wel niet in: ik ben blij dat ik het eens geprobeerd heb, maar zo'n donkere meid is fysiek toch niet echt mijn ding.


Na deze 2de kamergang trok ik opnieuw op zoek naar de kameraden. Bob0808 en Aamu waren nergens te bekennen. Die lagen ergens op een kamer een marathonsessie te maken. Ohhlord trok naar huis. Bleven dus Licky Luke en Picasso1 over om mee te zeveren.

Tegen 1u45 begon bij mij de vermoeidheid te wegen. Na nog een laatste wandeling door een gezellig gevulde club, heb ik samen met Licky Luke nog een bordje, gevuld met oa pizza, bouletten en kippenbouten, gevolgd door een zalige tiramisu, gegeten, heb ik afscheid genomen van Picasso1 en om 2u15 sloot ik uiteindelijk een geslaagd bezoek aan Magnum af.

Conclusies van dit bezoek: qua faculteiten blijft Magnum een topclub. De sfeer zat goed en de line-up was dik in orde. Maar... in vergelijking met mijn kamergangen in La Luna op donderdag en in Freude39 op vrijdagochtend lag het serviceniveau in Magnum toch een stuk lager. Moest ik de service van de meiden in La Luna en F39 in Magnum krijgen, was dit ongetwijfeld mijn favoriete club. Nu moet ze het doen met een verdienstelijke plaats net binnen mijn top 5.

Magnum: tot een volgende! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #118 Gepost op: 12 september 2015, 15:47:58 »

Tegen 19u30 kregen we honger en trokken we naar het restaurant, waar we allemaal een lekkere a la carte maaltijd bestelden. Ik heb de rundsteak met pepersaus, frietjes en groenten gegeten. Heel lekker, zoals steeds in Magnum. Dergelijk eten mis ik toch wel in clubs zoals La Luna en Freude39, maar ook in Living Room en Sixsens, waar het eten voldoet, maar toch van beduidend mindere kwaliteit is.


Dat het eten in Magnum (en in Planet Eden!) voortreffelijk is, kan ik beamen.  Echter om de kwaliteit van het eten van La Luna, Freude39, LR en Sixsens over één kam te scheren, is wel erg kort door de bocht, als je het mij vraagt.  Het eten in Sixsens smaakt altijd erg lekker en is altijd erg uitgebreid en verzorgd.  Bovendien wordt alles ter plekke vers klaargemaakt en dat proef je.  Om even verder te duiden.  In PSR kan je van de kaart eten maar het eten gaat (naar mijn aanvoelen en smaak) van de diepvries in de magnetron en 10' later vrij smaakloos op je bord  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #119 Gepost op: 12 september 2015, 16:27:26 »
@ seksenfun: het was niet mijn bedoeling het eten van Freude39 enerzijds en het eten van LR en SS anderzijds over dezelfde kam te scheren. Ik had me inderdaad beter moeten verwoorden:

Het eten in Freude39 is nipt voldoende. Cafetaria eten dat opgediend wordt bij scoutsverenigingen.

Het eten in LR vind je terug in de eenvoudige brasserieën in Vlaanderen.

Het eten in SS staat daar inderdaad nog een stapje boven, maar... de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de kwaliteit van de bereidingen durft te variëren van lager brasserie niveau tot bijna restaurant niveau.

Het a la carte eten in Magnum is bijna altijd van restaurant niveau (weliswaar nog niet van het niveau van de betere restaurants in Sint-Truiden ;)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum