Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 602421 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #105 Gepost op: 26 november 2012, 16:48:36 »
zitten nu 26 dames en als ik vergelijk zijn velen grossclub tauglich, wel veel verloop geweest. Meer als op sommige doordeweekse dagen in PHG hoor ik 8)
Vergis je niet, ik vond de club op zich niet slecht, TK, helemaal niet. Maar er zat er maar eentje die ik wilde kameren en dat bleek nu net een hyperdekuttige stoephoer, die helemaal niet wou kameren, of toch niks doen op kamer. De rest van de bezetting was echt niet my cup of tea, maar gelukkig heb ik een zeer slechte smaak... .


Liever 30 euro aan Heaven7 dan aan jouw vrouw, ha ha...


Alleen kwam de lelijkste van alleen op me af en daar heb ik zo een schrik van gepakt dat ik geeneens meer naar de restaurant hoek durfde te lopen om iets te eten te halmen. Ik was helemaal van mijn melk, en dan kwam Jacky, ik bedoel Paula uiteraard, en die, tja, daar val jij niet op, ze zag, kwam en was een attractie in de bar. Daar blijven, zulke grieten, betalen om de bar op te fleuren, meer kan je er niet mee.


Ik vrees dat ik op een zeer slecht moment in Heaven7 ben geweest, de eerste zondag van de maand om 9 uur 's avonds.


Maar ach, met 90 euro leergeld was ik er toch nog heelhuids en met de schrik vanaf gekomen ha ha... .
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #106 Gepost op: 26 november 2012, 18:05:11 »
ER was veel verloop maar het verleden leert dat er erg goede en mooie meiden gezeten hebben, die zitten nu in Magnum, Lr, GT, PHG en elders dus...

Kijk maar naar de foto´s rechts waarvan bijna geeneen grietje er meer werkt overigens.

Paula is een snelle goedkope animator en erg profi past allemaal niet in mijn straatje, zou haar nooit boeken.
Is geen echt contatct mee mogelijk. Doet dit nu een paar maanden en daarvoor werkzaam in een uitzuipbar. Niet heel ervaren.

Melissa is een gfe pareltje, super intiem, tz, beffen waarbij ze klaarkomt, 100 punten, maar niet als consumptieartikel, met haar moet je een vertrouwensband-chemie hebben. Kan me de teleurstelling voorstellen..maar ik heb er super dates mee gehad.

Denk dat voor de ervaren en profi PSE dames H7 niet de bete plek is,  wel voor hete gfs met jonge frisse meiden...die ziten er veel meer..soms is h7 hun eerste stop in p6 land...helemaal geweldig.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #107 Gepost op: 26 november 2012, 18:36:02 »
Mooi toch, iemand die een club verdedigt, ha ha, end at mag, uiteraard ken jij H7 veel en veel beter dan ik ze ken.
Mijn schrijfsel is dus een schrijfsel gebaseerd op een eenmalig bezoekje, en ik heb de indruk die ik kreeg gewoon neergepend zoals ik ze heb ervaren.


Ik wil best geloven dat er erg mooie meiden hebben gezeten/zitten...die zondag was Paula de allermooiste.
Ik noem Paula niet profi, ze is gewoon rotslecht. Als ik over echt profi meiden praat, praat ik over Blanche (ex-babylon), Loredana (PHG), Chantal (Loredana Duisburg), Nilfisk Nicky, Carmen/Coco, Vicky (LR). Een profi dame is een professionele dame, die weet wat ze moet doen en iedere klant waar voor zijn geld geeft, dat even terzijde om mijn mening over een profi dame te geven.
Alhoewel ze niet ervaren is weet Paula verdomd goed wat ze NIET moet doen op de kamer, namelijk de standaard dingen die je van een dame op kamer verwacht.


Ik denk dat je over een andere Melissa moet praten, kan haast niet anders (even modus sarcasme aanzetten, want het was wel degelijk Melissa). Euh, het kan best zijn, ik betaal niet om een dame klaar te likken, daar heb ik geen behoefte aan, en ik moet betalen, dus geen grijs haar op mijn schedel die daaraan denkt. Trouwens, ik geloof nog steeds niet in de sprookjes van klaarkomende dames, even terzijde.
Wat ik wel kan zeggen is dat ik verwacht van een meid dat ze vanaf de eerste kamergang het me aangenaam maakt, en niet dat ik er een soort vertrouwensband-chemie wil mee opbouwen. Ik ben een hoerenloper, ik zoek geen lief, en dat is nu net het mooie aan mijn hoerenloopgedrag....ik heb dit nooit voor in Living Room, maar daarover zo dadelijk wel iets meer.
Dat Melissa het kan, dat hoeft geen betoog, alle dames kunnen het, zelfs Paula kan het, maar ze moeten willen ook. Dat ze dan niet de goede service geven de eerste keer dat er iemand in de club is, daarmee scoren ze bij mij alvast geen punten.


Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ik dit niet voorheb in, om maar een club te noemen, Living Room. Vaak is er gewoonweg geen contact tussen mij en de meiden, buiten een klets op de kont (kan zowel bij mij of haar zijn), vluchtig oogcontact, het woordje wow, scheisse of schlussel. Met telkens een leuke kamergang tot gevolg.


En raar maar waar, in de clubs met zogenaamd dames met de betere service, heb ik steeds een miskleun. In Living Room heb ik van de 150 verschillende meiden er hooguit 2 mindere gehad, en geen enkele die echt niks was, zoals Paula of Melissa.


Is dit een min min min voor H7? Neen, helemaal niet, maar ik geef de voorkeur aan Living Room, en ook mijn portefeuille, want 90 euro weggooien is te gek voor woorden, daar heb ik ruimschoots in LR mijn inkom mee betaald en hang ik een ganse dag tussen mooie, toogdansende, geile grieten. En op een cocktailavond kan ik met de overige 30 euro nog 6 dames een drankje aanbieden.


En uiteraard is dit mijn manier van clubbeleving. Ik prefereer dus LR boven H7, en jij net omgekeerd.
En gelukkig maar dat smaken en kleuren verschillen.


Wat me wel raar in de oren klinkt, is het geval "Melissa". Dat kan volgens mij gewoon niet. Chemie is voor gifmengers, en ze moet iedereen een nette behandeling geven, anders is ze non-profi. En het klaarkomen, dat mag ze houden voor haar taxi-chauffeur, daar ben ik niet naar op zoek  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #108 Gepost op: 26 november 2012, 19:01:18 »
Nee ik verdedig H7 niet en waardeer elke mening.
Iedereen staat er anders in.


H7 heeft veel te bieden in de vorm van sfeer en contact, en met contact heb je veel betere sex vaak, maar een zeer ervaren dame die vind je vaak meer in andere clubs.

Melissa kan het heel erg goed  als ze wil ik verdedig haar niet ik geef het alleen aan. Maar service zit vaak in het contact dat jezelf hebt met de dvp, bij Melissa is dat den ik vrij extreem, mag ze je dan gaat ze los voor je mag ze je niet zo of is er geen contact dan doet ze denk ik weinig moeite. Het is een erg trotse gypsy vrouw , jij moet haar een beetje opwarmen, of dat stom is in een hoerenkeet..ja mischien wel maar wel een leuk spelletje.

Er zitten ook goede pse vrouwen maar iets minder dan vroeger, komt wel terug, die grote zwarte is trouwens een van de best verdienende dames -met Paula- daar , stamgasten bij de vleet, die vaak veel geld achterlaten, heel ervaren dame met veel pauischal en gangbang ervaring, denk super service..Jessica heet ze.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #109 Gepost op: 26 november 2012, 19:12:26 »
Ik waardeer ook jouw visie. En ben blij dat je het steeds naar je zin hebt (of meestal dan toch) in H7.
Ik ga er nog wel eens heen, want zes maand geleden was LR ook een dode boel en wou ik er met geen stokken naartoe, en als Foots me het eerste jaar vraagt waar ik heen wil, is mijn antwoord zeer duidelijk en kort, het tweeletterwoord dat begint met een L en eindigt op een R. Lekker Rampetampen  ;)


Nogmaals, een hoer moet mij niet mogen, een tophoer geeft of goede service, of ze weigert de kamer. Ik ken zelfs een griet in LR die Foots weigert omdat ze met Twinangel kamert, en ze geen vrienden van klanten kamert. Heel teleurstellend voor Foots maar wel eerlijk en beter dat dan een rotslechte service.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #110 Gepost op: 26 november 2012, 21:04:43 »
Nogmaals, een hoer moet mij niet mogen, een tophoer geeft of goede service, of ze weigert de kamer. Ik ken zelfs een griet in LR die Foots weigert omdat ze met Twinangel kamert, en ze geen vrienden van klanten kamert. Heel teleurstellend voor Foots maar wel eerlijk en beter dat dan een rotslechte service.


Waarom moet ik toch altijd genoemd worden als de geweigerde rakker ? Ik krijg zo nog de naam de meest geweigerde rakker te worden van 2012.


Trouwens dames die "om wat voor reden dan ook" weigeren daar hoef je volgens de definitie van Dupke ook helemaal niets van op kamer te verwachten. Eerst vond ik het "onzin" want een profi dame doet zoiets in mijn ogen niet, maar Dupke heeft een overschot aan gelijk. Wanneer een dame niet wil, draai ik zonder nog de reden te vragen om en kijk al naar de volgende. Ze moeten de wereld namelijk niet omdraaien.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #111 Gepost op: 26 november 2012, 22:06:25 »
Waarom moet ik toch altijd genoemd worden als de geweigerde rakker ? Ik krijg zo nog de naam de meest geweigerde rakker te worden van 2012.

Trouwens dames die "om wat voor reden dan ook" weigeren daar hoef je volgens de definitie van Dupke ook helemaal niets van op kamer te verwachten. Eerst vond ik het "onzin" want een profi dame doet zoiets in mijn ogen niet, maar Dupke heeft een overschot aan gelijk. Wanneer een dame niet wil, draai ik zonder nog de reden te vragen om en kijk al naar de volgende. Ze moeten de wereld namelijk niet omdraaien.
Dat komt, beste foots, omdat ik haar niet vroeg, anders was ik geweigerd. Zo simpel ligt dat. Die griet krijgt van mij nog steeds een wow maar er lopen er duizenden, wat zeg ik, tienduizenden anderen rond, die doodgraag met een boertig varken als jij of ik de kamer optrekken...
Ik begin steeds meer de woorden van Dupke te begrijpen, ik ga niet proberen zijn fooipolitiek te doorgronden, want dan ontploffen mijn hersens in mijn pan  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #112 Gepost op: 26 november 2012, 22:58:06 »
Wanneer een dame niet wil, draai ik zonder nog de reden te vragen om en kijk al naar de volgende. Ze moeten de wereld namelijk niet omdraaien.

Daarom zie ik je altijd continu tollen om je eigen as, gij tollenaar  >:D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #113 Gepost op: 26 november 2012, 23:08:18 »
Wanneer een dame niet wil, draai ik zonder nog de reden te vragen om en kijk al naar de volgende. Ze moeten de wereld namelijk niet omdraaien.

Daarom zie ik je altijd continu tollen om je eigen as, gij tollenaar  >:D ;D
Hij krijgt de kuren van Dupke, maar als die begint te draaien en te keren is er iets mis, bij Foots is het gewoon dat hij niet meer weet waar kijken.


Foots "den tollenaar", ha ha, een goed onderschrift, nu nog iets voor Picasso en mijn dag is alweer goed  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #114 Gepost op: 27 november 2012, 09:03:59 »

Nogmaals, een hoer moet mij niet mogen, een tophoer geeft of goede service, of ze weigert de kamer. Ik ken zelfs een griet in LR die Foots weigert omdat ze met Twinangel kamert, en ze geen vrienden van klanten kamert. Heel teleurstellend voor Foots maar wel eerlijk en beter dat dan een rotslechte service.

Heb je gelijk in, die meiden zitten er ook in H7..Delia is er een voorbeeld van, en nog een paar ervaren dames, maar je hebt ook veel spreiding denk ik in de kwaliteit van de diensten in H7.
Logisch als je ook veel beginnelingen hebt,er veel doorloop was en er niet geselecteerd werd op kwaliteit en de oude bedrijfsleider de beste dames eruit flikkerde als ze maar even niet deden wat hij wilde.

Maar over het algemeen, ga ik anders te werk zeker in H7, ik leg kontakt en praat en sondeer, flirt een beetje en zo krijg je een leuk spelletje soms met meiden en selecteer je meteen op chemie en aantrekkingskracht. Niet iedereen ligt elkaar en ik ga meestal pas naar de kamer als ik de persoon enigzins ken en mag in een saunaclub. Daarom ga ik liever naar intiemere kleinere clubjes, die ook een ander soort dames aantrekken vaak, iets vriendelijker, iets menselijker, niet zo een hoog robot voorspelbaar gehalte als in sommige grote clubs gebruikelijk. Ook een naturelle vrouw die zich niet heel anders gedraagt in een klub als buiten waardeer ik zeer,dit gedrag vind je vaak terug onder beginners. En voor deze redenen kom ik graag in H7, dat me zelden teleurstelt.
Hier zomaar op optichs naar bovengaan en maar hopen op een godswonder omdat het tenslotte een hoer is , dat zou ik nooit doen. ik zou op zijnminst haar service inscgahteen.
Paula is erg commercieel, dat bedoelde ik met profi, haar ook anders meegemaakt , nadat ik haar een massage gegeven had en ze een half uurtje met me speelde inde kino maar ik krijg van haar teveel signalen, ik werk je zsm af en zonder emotie van mijn kant en dan haak ik af. Als je niet op haar animaties inging was ze elke keer binnen een minuut van heftige animatie ineens weg en op zoek naar de volgende..fout signaal nummer 2. Ze laat niks van zichzelf zien en is een ijskonijn..fout signaal nummer 3 voor mij. Maar die lekkere kont en dat zijdezachte lichaampje dat zet veel foute signalen aan de kant. Paula heeft trouwens zowel hele goede als hele slechte recensies, ik ken mannen die van haar zwermen en mannen die een slechte ervaring met haar hadden, te profi, geen emotie, kil, koel, zakeljk. Beginnelingen hebben dat vaak aan zich hangen, een flinke spreiding in de waardering, ze geven iedereen iets anders op basis van sympathie vaak. Toch zijn dates die niet heel voorspelbaar zijn voor mij veel beter dan de zoveelste date met de technische perfecte profi dame, maar ook hier wil iedereen een andere illusie voorgeschoteld krijgen.

De ontmenselijkte hoer bestaat niet, het is altijd een mens, met een profi kant maar ook menselijke kanten en sex zonder emotie of kontakt is gymnastiek voor mij. waarom niet haar mesnelijke kanten erbij betrekken en daarvan genieten ?
Ze geven iedere klant ook nog iets anders en als ze je mogen of meer merk je dat echt wel in de "service"
Maar nogmaals als je alleen een ongekompliceerde pse zoekt kan ik dat begrijpen alleen mij trekt dat meestal nooit...ik mis dan iets..dat iets kan je ook bevredigd krijgen en zo shoppen we allemaal maar wat rond...uiteindelijk is het een tijdverdrijf/entertainment voor volwassenen en meer niet, zonder goed of fout. Als slaan we graag piketpaaltjes op fora.
« Laatst bewerkt op: 27 november 2012, 09:16:41 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #115 Gepost op: 27 november 2012, 11:07:34 »
Line up afgelopen zaterdag 24 november:

Rumania:
Maya, lange zwartharige jonge roemeense, kort eerder in phg gewerkt, redelijk vers
Amy, de ongezond skinny roemeense, service zeer goed
Selena, teenyachtige moeder van 2. Erg lief gezicht, fraai popje
Delia, emotionele menselijke dvp, die erg geod si in wat ze doet, warme persoon
Dea, super gfs dame, niet de knapste wel erg goed in kopfkino aanmaken
Paula, tja sexy as hell deze gnd, can kill with a smile, maar niet voor mij.
Diana, hele warme super sexy milf, heel erg goede service en sensueel danse kan ze.
Franceska, beetje vreemd meisje voor mij dan
Lorena, schattig roofkatje, dat kan teasen en heel graag danst
Denis, hele rustige vrouw, gedistingeerd, draait haar diensetn netjes maar profi af.
Blonde waar ik de naam nog steeds niet van ken, heel introvert en stil
Laura, de big girl waar rmj gek van is, maar die mij geen woord en blik waardig keurtt

Bulgaria
Melissa, hele arrogant ogende bulgaarse maar ijs breken en val je inde smaak dan is ze een geweldige gf date
Mima, een intelligente, erg fraaie lolita die oogt als midden 20tig, warm, wild , emotioneel, een echte vrouw, mijn schatzi, service zeg ik maar niks over.
Gaby schattig en erg grappige sping in het veld, je kunt erg met haar lachen, nooit serieus
Claudia, zer correct en leuk gezelschap
Zara, schat van een meid, hele erg knap en een perfekt lichaam, erg naturell
Diddi, ook zo een bulgaars schatje mete en zeer goede service
Angela, contactueel vardige aardige dame, lacht echt, service geen idee
Macedonisch bulgaarse milf met korte haren, schitterend strak lichaam en waanzinnige tits, service naar ik hoor zeer goed.

Hongarije
Roxy, heel stil mysterieus meisje, maakt geen kontakt zit ergens mee, bij contact is ze heel aardig.

Cuba
Jessica, zeerervaren sloper uit Cuba, vl ervaring in het ruime p6 landscahp in Dtsl, van gangbangs tot prive huizen, partytreffs en pauschalclus jessica has seen it all..heeft veel royae stammkunden..weet dus vrijwel zeker dat ze erg goed is in wat ze doet.

22 dames in totaal, meesten jonger dan 25 jaar, optisch van gnd tot stunners, paar milfs, een zwarte dame ( mag voor mij wel wat meer) voor elk wat wils met een beetje selectie op kwaliteit en varieteit kan het zeer goed worden. Verwacht als ze zo doorgaan en selecteren een topline up en weer een zeer goed bezocht H7 tegen maart 2013, mogelijk gaat het sneller.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #116 Gepost op: 27 november 2012, 18:41:25 »

Nogmaals, een hoer moet mij niet mogen, een tophoer geeft of goede service, of ze weigert de kamer. Ik ken zelfs een griet in LR die Foots weigert omdat ze met Twinangel kamert, en ze geen vrienden van klanten kamert. Heel teleurstellend voor Foots maar wel eerlijk en beter dat dan een rotslechte service.

Hier zomaar op optichs naar bovengaan en maar hopen op een godswonder omdat het tenslotte een hoer is , dat zou ik nooit doen. ik zou op zijnminst haar service inscgahteen.

Paula is erg commercieel, dat bedoelde ik met profi, haar ook anders meegemaakt , nadat ik haar een massage gegeven had en ze een half uurtje met me speelde inde kino maar ik krijg van haar teveel signalen, ik werk je zsm af en zonder emotie van mijn kant en dan haak ik af. Als je niet op haar animaties inging was ze elke keer binnen een minuut van heftige animatie ineens weg en op zoek naar de volgende..fout signaal nummer 2. Ze laat niks van zichzelf zien en is een ijskonijn..fout signaal nummer 3 voor mij.

De ontmenselijkte hoer bestaat niet, het is altijd een mens, met een profi kant maar ook menselijke kanten en sex zonder emotie of kontakt is gymnastiek voor mij. waarom niet haar mesnelijke kanten erbij betrekken en daarvan genieten ?


Ze geven iedere klant ook nog iets anders en als ze je mogen of meer merk je dat echt wel in de "service"


Als slaan we graag piketpaaltjes op fora.

Tja laat ik nou wel gewoon met de opticks naar kamer gaan en ik verwacht geen godswonder, maar een dame die gewoon weet wat in haar normale takenpakket behoort te zitten. De ene beter dan de ander, maar een basal niveau is mijns inziens niet meer dan normaal.

Paula is niet commercieel en zeker niet profie. Hier hanteren we dezelfde begrippen, maar we bedoelen net het omgekeerde. Echter met de signalen die jij aangeeft daar kan ik wel wat mee. Maar eerlijk gezegd was de spoeling in H7 mij op die zondag te dun, de frustratie te hoog dus voor mij was er maar een keuze en nogmaals ik heb liever een profie dame met wat commercieel inzicht die je gewoon geeft waarvoor je betaald in de hoop er een vaste klant aan over te houden.

Uiteraard zijn hoeren mensen, ik denk dat ik meer professie verwacht en minder de persoon achter de dame zoek. Bij een DVP kom ik niet voor emotie, maar voor de sex. Ik wil geen relatie met een DVP, maar een leuk gesprek of wat grappen zijn nooit weg om een leuke sfeer te hebben. Zover reikt ook mijn interesse in hun prive, want ik wil geen verhalen van de dame aanhoren.

Het slaan van piketpaaltje mag iedereen hier voor zichzelf doen en hoewel jij iets heel anders zoekt dan ik zul je van mij  geen piketpaaltje krijgen tot waar jij mag gaan. Als je na een lange presales van een dame niet met haar gaat mag ze zelf haar piketpaaltje slaan.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #117 Gepost op: 28 november 2012, 13:31:58 »
Gisteren was weer zeer gezellig in h7, met onze schatjes, caligula, alabama, koos albertsl, politiek vluchteling Hara1d en TK zorgden voor de dutch connection.
Mijn schatje zocht een rustig plekje voor een tete a tete, en we belanden voor de vrouwenlocker op de 1ste verdieping, waar een bank staat sinds kort, maar al snel voegde Zara zich bij ons en daarna koos Alberts en Ala en Alexa en nog een paar roemeentjes, het was de zoete inval
daarboven, daar zeker een paar uur zitten
kletsen en Alabama weet weer wat als blikken konden doden betekent, maar sc profi als hij is draaide hij alles weer op groen en in zijn voordeel.Johnml ging verder waar hij gestopt was, een test van alle meiden en sex op elke plek in het gebouw.TK zat de hele avond te pannekoeken bij zijn schatje, geen moment liet ze hem alleen, een zegen of een vloek?,
Koos en zijn maat rmjhexe opteren voor het laatste, maar TK plukte de vruchten in een hete 2 uurs sessie later op de avond en kwam crazy van de kamer net als zn schatje die de wedstrijd Holland-Bulgarije iedere keer ruim wint, nu met 3-1 weer.Line up verschrikkelijk goed, 20 plus meiden, weer 10 frisse jonge meiden aangevoerd, hoorde vaak de naam phg vallen, de kruisbestuiving werkt, laat ze maar komen johnml werkt ze allemaal wel in.traditiegetrouw verlieten johnml, ala en ik het pand als laatste, iedereen nam uitgebreid afscheid van de schatjes, ff napraten buiten en de bedrijfsleider kwam bezorgd vragen of we geen zuhause hadden? Nee zei ik maar hij bood ons helaas geen onderdak aan. Veel te laat waren we weer thuis, dan maar uurtje later beginnen vandaag, dit pakken ze ons weer niet meer af.

TK spotte ook een favorietje van hem uit Acapulco..Louisa..heette hier Roberta...aan haar glimlach te zien wist ze nog dat we een paar hele aparte sessies hadden gehad. Grote aanrader bij kontakt anders keurt ze je geen blik waardig, deze arrogante roemeense.

Gas, grass or ass..no one rides for free !
« Laatst bewerkt op: 28 november 2012, 13:38:35 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #118 Gepost op: 20 december 2012, 16:34:57 »
Zo weer bijna een jaar ouder,en omdat te vieren een feestje in Heaven7.
En wel op zaterdag 12 januari 2013.
Er zal een DJ aanwezig zijn ik weet alleen nog niet welke maar dat zal hier nog vermeld worden.
Bp en rmjhexe zorgen voor het bittergarnituur.
De entree zal zijn €30,- met net zoveel drinken als je wilt dus niet het kaarten systeem van 4 flesjes.
Meer info volgt.


note sm: BP (Brad Pitt) noemt hier TK (Tom Kroes), niet KC (Karel Cholesterolletje)  ;D ;D ;D
Doe wat je moet doen.

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #119 Gepost op: 20 december 2012, 16:40:55 »
Zo weer bijna een jaar ouder,en omdat te vieren een feestje in Heaven7.
En wel op zaterdag 12 januari 2013.
Er zal een DJ aanwezig zijn ik weet alleen nog niet welke maar dat zal hier nog vermeld worden.
Bp en rmjhexe zorgen voor het bittergarnituur.
De entree zal zijn €30,- met net zoveel drinken als je wilt dus niet het kaarten systeem van 4 flesjes.
Meer info volgt.

Extra info iwe hebben ook een tombola met als hoofdprijs vrouw naar keuze voor een half uur.
Doe wat je moet doen.