Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 602575 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #135 Gepost op: 21 mei 2013, 16:27:22 »
Maandag gratis intree voor 15 uur,was daar om 11.30 uur,
aanwezig waren 3 mannen. In het restaurant zag ik een mooie donkere dame Susi uit Ghana met grote borsten.  Na een korte verkenning in de bios naar de kamer en heb een leuk half uurtje met haar gehad.Later werd het drukker met mannen en meisjes en kwam ik Eva uit Roemenien tegen een jonge dame met zwart haar.Op de kamer werd het een geil meisje dat geweldig kan TS.
Zij is zeker de moeite waard en goed voor de volgende keer.
De stormloop viel vandaag gelukkig mee en ben
om 14 uur huiswaards gegaan

Offline rmjhexe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #136 Gepost op: 21 mei 2013, 17:43:54 »
Live vanuit h7; matige sfeer denk 15 dvp en 12 heren waaronder rakkers THE joker en wijze grijze, hopelijk verandert de sfeer aan ons zal het niet liggen

Wijze grijze

  • Gast
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #137 Gepost op: 22 mei 2013, 19:30:39 »
Gratis entree in Heaven7, dag 2
 
Dinsdag 21.05.13 De tweede achtereenvolgende dag dat Heaven7 tot 15:00 uur geen entree zou heffen. Pinkstermaandag schijnt het redelijk druk geweest te zijn. Dit was op Dinsdag echter niet het geval. Vooral het aantal meiden viel me flink tegen. Max. 15 stuks. Vindt in deze Roemeentjesburcht een paleisrevolutie plaats en nemen de Bulgaren het over? Er waren er vandaag zeker wel een stuk of 8. Bovendien 3 dark black African ladies.
 
 Ik was reeds vlak na 11:00 uur gearriveerd. RMJHexe verscheen ook vrij vroeg, zodat we tenminste konden bijkletsen, o.a. over het verjaardagsfeest afgelopen vrijdag in Planet Happy Garden. Later kwam daar nog Joker bij. De enkele dames die er op dat moment waren, zaten er vrij lusteloos bij. Een Bulgaarse meid bleek RMJHexe te kennen van zijn escapades in FKK-Alina in Dorsten. Niet van een kamergang, maar als begeleider van Tom Kroes. Een meid met een Tom Kroes approval? Dat kon toch niet verkeerd zijn. Daar zij ook optisch gezien in de Wijze Grijze Girlscategorie viel, besloot ik de small talk tussen Mimi met RMJHexe maar over te nemen. Zij bleek als Nathalie in FKK-Alina gewerkt te hebben en heeft ruimschoots ervaring in de business. Dan is de kino de aangewezen plek om dat maar eerst eens onder bewijs te stellen.
 
 Naam : Mimi
 
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Zwart sluik, lang
 Lengte dame : 1,63 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg maat 34/ slappe A/B-cups
 Service: PZC, NMC, TZ, 69
 Voordelen:
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Het sollicitatiegesprek was dermate overtuigend dat het resulteerde in een kamergang. De ervaring van Mimi leidt niet tot een afwerksessie, maar Mimi weet een bepaalde aanhankelijkheid te creëren, waardoor de kamergang, voor mij althans, een meerwaarde krijgt. Haar PZC-kwaliteiten zijn zonder meer goed te noemen. Ze heeft een lekker klein zeer actief tongetje en ze beheerst ook het ogenspel. We waren in kamer 3 beland. Een ruime kamer waar ook een stoel in staat. Dus mocht Mimi op een kussentje tussen m’n knieën beginnen. Na een tijdje trok ze me het bed op en het eind van het liedje was een blije Wijze Stijve die z’n spanning kwijtraakte. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Volgens sommigen was er een kans dat ’s avonds nog meer meiden op zouden duiken. Dat was echter ijdele hoop. Het bleef bij de magere bezetting en sfeer was er helemaal niet. What to do? De krant was uit, zelfs de Zaterdagbijlagen die ik wel een als reserve meeneem. Vele anderen hebben mijn krant trouwens in de loop van de dag ook gelezen. Hieruit blijkt wel hoe rustig het vandaag geweest is.
 
 Nu had ik overdag al twee maal geprobeerd een gesprekje aan te knopen met de grootste en slankste Afrikaanse die er rondliep. Bleek Annabel te zijn. Dit was echter steeds een onbegonnen missie. Haar twee collega’s bemoeiden zich steeds in het gesprek, op het irritante af. Net alsof het twee chaperonnes waren. Hen zelfs direct erop aanspreken, deed hun niet beseffen dat hun bijdrage aan het gesprek van nul en generlei waarde was en zelfs contraproductief werkte. Tegen 19:30 dan nog maar eens een poging gewaagd en inderdaad kon ik Annabel overhalen om ongestoord in de kino verder te gaan praten. Dat gesprek werd echter na een half uurtje onderbroken, omdat ze een afspraak met een bezoeker had. Ze zou het echter later vervolgen.
 RMJHexe waarschuwde me voor Annabel: “Die gaat je opvreten man! Pas daar mee op”. Een kannibaal uit Afrika en dan nu hier in Duitsland? Mijn nieuwsgierigheid was nog meer gewekt. Suïcidale neigingen? En dan blijkt maar weer eens hoezeer Wijze Stijve dan de situatie weet over te nemen. Zelf had ik bedacht op Annabel te wachten en de kat uit de boom te kijken en dan spontaan te beslissen of we zouden kameren. Annabels klant bleek echter een pannenkoeker te zijn, terwijl inmiddels mijn testosteronniveau steeg en steeg.
 
 Op een gegeven moment heb ik er geen doekjes omgewonden en Mimi nogmaals mee naar de kino genomen. Binnen 5 minuten waren de presales voldoende om ons naar de kamer te begeven. Daar werd het een kopie van de eerste sessie van vandaag. Een déjà vu zelfs, want het werd weer kamer 3. Verslag overbodig, want een kopie vooegt niets toe aan dit verslag. Lees het zelfs nog maar eens na hierboven. Wat goed was, smaakt ook een volgende keer weer goed. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Ik was net terug in de barruimte, toen Annabel ook terugkwam. OK, even de unfinished business afmaken en doorgaan waar we gebleven waren. Wijze Stijve moest zich maar niet aanstellen dat er eerst gerecupereerd diende te worden, nu is de baas aan het woord. Annabel heeft even nodig om te ontdooien, maar als haar aanvankelijke gereserveerdheid verdwijnt, heb je er een leuke date aan. Aan PZC in de kino doet ze niet, dat bewaart ze voor op de kamer. Ik vroeg haar om te proberen de sleutel van kamer 3 te krijgen. Die was echter niet beschikbaar. We gingen naar boven en ze bewees me dat kamer 3 bezet was, door de sleutel in het slot te steken……. en hem te openen. “I was just kidding you”. Kijk, zo’n grapje kan ik wel waarderen, een perfect bewijs dat het ijs gebroken was.
 Op de kamer begon ze met voor me neer te knielen en met haar gitzwarte kijkers naar me op te kijken terwijl ze met haar lichtroze tongetje haar lippen begon te bevochtigen. Wijze Stijve begon te steigeren. Bij wijze van begroeting werd hij meteen tot aan de ballen in haar mondje opgenomen. En daarbij naar me blijven kijken zonder met haar ogen te knipperen. DT voor gevorderden. Haar handen verdwenen naar m’n billen en ze drukte me helemaal tegen zich aan. Ze daagde me uit om haar te skullfucken. Ik moest haar bij haar weelderige krullen pakken en ritmisch op en neer stoten. Ondertussen speelden haar handen met m’n billen en klokkenspel. Aansluitend gebood ze me op bed te gaan liggen en we wisselden in 69. Ik heb inmiddels de voorgaande posts doorgelezen en moet Annabel credits geven voor haar passie en toegewijdheid. Ik heb genoten en zij hield er ook rekening mee dat ik net van tevoren nog een kamer gedraaid had en dus niet op een heftige onstuimige kamersessie uit was. Dus een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 Na volgende week, mag haar leeftijd in haar paspoortje trouwens veranderd worden naar 24 jaar.
 
 Terug beneden was blijkbaar nog de nachtexpress uit Istanbul en Ankara gearriveerd. Gezien het geluidsvolume en de muzieksmaak leek het wel een oriëntaalse bazaar. Derhalve een half uur voor sluitingstijd Heaven7 verlaten, met in m’n achterhoofd het advies een volgende keer maar wat reserve leesvoer mee te brengen.
 Nog één opmerking over het eten. Was OK vandaag. Gepaneerde vis met asperges en kaas overbakken. Echter de pizza die later op de avond opgediend werd, was werkelijk bremzout. Kwam het drankverbruik in ieder geval wel ten goede. Heel commercieel als je de frisdrank per consumptie verkoopt. Je snijdt je hiermee echter in je eigen vingers als de frisdrank reeds bij de entree inbegrepen is.
 
 Het rookverbod
wordt strikt gehanteerd. Één nieuwe bezoeker kwam met opgestoken sigaret binnen en werd er meteen op aangesproken. Roken alleen maar boven op het dakterras.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Heaven7 vandaag: 6,5/10

 
 

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #138 Gepost op: 4 juni 2013, 23:38:51 »
Gisteren eens een bezoekje gebracht aan deze tent. Voor het geld hoef je het niet te laten, maar het is toch beter om wat meer uit te geven want dan heb je ook zoveel meer. Het eten was goed, je kunt er lekker in het zonnetje zitten, maar van de "dames" was ik niet bepaald onder de indruk. Tussen al het schorriemorrie heb ik toch nog een leuk bulgaars meisje van naar eigen zeggen 18 jaar kunnen ontdekken. Die deed goed haar best op de kamer, eigenlijk een te lief en onschuldig meisje om door smeerkezen als ik zelf misbruikt te worden in een club maar ja. Ik hoop dat het nog goed komt met haar, maar ik vrees het ergste

Wijze grijze

  • Gast
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #139 Gepost op: 12 juni 2013, 19:35:33 »
Via de tam tam was me het nieuws ter ore gekomen dat na overleggen van een codewoord op 10+11.06 er geen entree betaald hoefde te worden.
Inchecken om 11:20 ging inderdaad onproblematisch. Ik was de eerste bezoeker en de douchevloer was nog kurkdroog. Ontbijtje genuttigd, even een praatje gemaakt met XX_er en me naar boven begeven om op het buitenterras m’n krantje te gaan lezen.

Aangezien RMJHexe er ook inmiddels was en meerdere meiden ook van het zonnetje (en een sigaretje) aan het genieten waren, kwam er niet veel van een rustmomentje. Uiteindelijk heb ik de krant pas bij het laatste zonlicht verder kunnen lezen.

Ineens was er een soort consternatie in de tent. Er scheen een bezoeker gearriveerd te zijn, waar niemand van de meiden mee wilde kameren. Hij bleek zijn interesse op Eva gericht te hebben en zij kwam licht paniekerig naar me toe, vroeg of ze naast me mocht zitten en begon opzichtig met me te knuffelen???? OK, Wijze grijze: activate protection mode!

Wat bleek er aan de hand? De bezoeker leek een levende kopie van Osama Bin Laden, compleet met grijze onverzorgde baard en in plaats van een tulband droeg hij continu een of ander vaal petje. Het openvallende gedeelte van de badjas had hij met een handdoek opgevuld en de rest om zijn nek gewikkeld. Over de hygiënische verzorging kan ik niets zeggen, maar een eerste indruk geeft ook een indruk en die was niet positief. Stel je dit even visueel voor en je begrijpt de paniek.

We zaten op het terras en om de 15 minuten kwam “O B L” even gluiperig naar ons om de hoek kijken, waarop Eva huiverde en dichter tegen me aankroop. Ik mocht nog niet eens weg om een sanitaire stop in te lassen of een drankje te halen.
Pas tegen 18:00 uur was de gast verdwenen en al die tijd had ik me uitermate goed met Eva geamuseerd. Eigenlijk had ik er ook nog wel mee willen kameren, maar op de een of andere manier is het er niet meer van gekomen.

Door het gefriemel en gezoen met Eva was ik echter wel toe aan wat verdergaande activiteiten. Die boden zich aan in de vorm van een Hongaars team dat constant gezamenlijk door de club optrok. De een was een forse waterstofgeperoxideerde oudere meid en de ander was Mercedes:

Naam : Mercedes
 Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Zwart sluik tot halverwege de rug, echter samengebonden in staart
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : skinny, 48 Kg maat 34/ kleine stevige A-cups
 Service: PZC, NMC, 69, TZ
 Voordelen: Geheimzinige groen/blauwe ogen
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 60 min.
 Prijs : EUR 60,=
 Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Mercedes is een lekkere jonge meid met een dynamische uitstraling. Communicatie is een beetje moeilijk vanwege niet zo goede talenkennis. Misschien dat ze daarom altijd met z’n tweeën door de club trekken. (Hetgeen hun op het eind van de avond trouwens een triootje opleverde).  Maar ik viel mede voor haar mystieke ogen. Mercedes zat de hele tijd op m’n schoot, maar zoent niet in het “openbaar”. Daarvoor moesten we naar de kino verkassen om ons o.a. van het filmprogramma op de hoogte te stellen. De film was bijzaak, want Mercedes trok alle registers open om me van haar zoenkwaliteiten te overtuigen. Ondertussen speelde haar handje met Wijze Stijve zodat die wakker bleef. Dat lukte haar dermate goed dat Wijze Stijve vroeg of hij ook kennis kon maken met Mercedes’ zoenkwaliteiten.
“Niet in de kino, wel op de kamer”.
Geen probleem, ga maar een sleutel halen. Het kamergebeuren was gewoon goed, met aardige PZC-actie waarbij ze ook lekker plagerig naar me bleef kijken terwijl ze me likte. Voegt toch altijd een extra erotische dimensie toe. Bij zulke meiden prefereer ik dan ook uitvoerige missio-actie. Het feit dat ik de sessie verlengd heb naar een uur zegt genoeg over de kameractie.
Mercedes gaf wel aan dat ze niet aan CIM doet, maar likte wel lekker door aan Wijze Stijve tijdens m’n orgasme. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Dan was er (uiteraard) ook Anali, die zo langzamerhand tot de inventaris van Heaven7 begint te horen. Kort tellen wees uit dat hij op de 11e van deze maand al voor de achtste keer deze maand in de hemel geweest was. Een kamer voor de meiden kost hier EUR 30,= per dag. Eventueel een ideetje om hier kost en inwoning te overwegen? Scheelt toch dubbele woonlasten.

RMJHexe
beklaagde zich trouwens de hele dag over een pijnlijk achterwerk. Mijn fantasie sloeg op hol en allerlei beelden van voorbinddildo’s verschenen in mijn dirty mind. Hij was echter “slechts” de stenen trap naar beneden gevallen. Had met een beetje pech natuurlijk serieuzer af kunnen lopen. Schwein gehabt.

Al met al viel het met de drukte vandaag (en gisteren) enorm mee, ondanks de gratis entree. Ca 20 meiden, met maximaal 20-25 aanwezige bezoekers, tijdens piektijden.

In de loop van de dag werd op het boventerras gegrild. Lekker als tussendoortje met een salade erbij. Bovendien werd er ’s avonds nog gewoon eten geserveerd (Kasseler, aardappels en schorseneren) en laat ’s avonds was er nog (te zoute) pizza.

Wijze Grijze sexapproval™ voor Heaven7 vandaag : 7,0/10

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #140 Gepost op: 12 juni 2013, 22:15:30 »
Wijze Grijze; Wat is Kasseler ? Kun je dat eten, nooit van gehoord.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Wijze grijze

  • Gast
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #141 Gepost op: 12 juni 2013, 23:18:55 »
Je pakt een rij halskoteletten, (kan ook met steelkoteletten, maar die zijn duurder en hebben minder vetaders)
Daar wordt het bot vanaf gesneden en het resterende vlees wordt gerookt.
Dat gerookte vlees kun je dan zo in de winkel kopen (Kasseler Braten, kijk maar eens op Google). Kost 2 x niks, maar smaakt wel heel aromatisch.

Kun je koud eten (is immers gerookt), of kan ook in plakjes gesneden op de boterham.

Als je het dan goed aanbraadt komt er een krokant laagje aan. De vetaders maken het geheel extra smakelijk. 
Als je dit in Duitsland op de menukaart vindt, dan heb je vaak voor minder als EUR 10,= goed gegeten. Is nu eenmaal een onderschat stukje vlees. Call me cheap, maar ik vind het heerlijk. Net als Kachelfleisch!   
Tot zover dit culinaire intermezzo.
Smakelijk eten.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #142 Gepost op: 12 juni 2013, 23:44:59 »
Kachelfleisch! ???

Prijs staat los van de smaak, is met dames ook zo, prijs zegt dan ook niet alles, beter gezegd prijs zegt me niets.

Maar Kachelfleisch ik ken het weer niet, wat moet ik nog een hoop leren. Het is waar, ik ben een cultuurbarbaar.


Ik zal het opzoeken met google, dan mag je me binnenkort overhoren hahahaha

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Wijze grijze

  • Gast
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #143 Gepost op: 13 juni 2013, 00:22:40 »
Maar Kachelfleisch ik ken het weer niet, wat moet ik nog een hoop leren.
U vraagt, wij draaien.
Ik kende het ook niet en het is normaal gesproken alleen verkrijgbaar als je connecties hebt. Kijk en dat had ik nu weer culinair in het wandelcircuit bijgeleerd. Nml in McSex2 (toen het er wel nog leuk was)

zie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8127.msg29227#msg29227
"Het was door een gast, die slager was, geregeld: Kachelfleisch. Ik had er nooit van gehoord, maar het is een übermals stukje vlees uit de ham van een varken. Een aanrader, alleen best moeilijk te krijgen, want in elk varken zitten, maar 2 van die stukjes."

En zo blijken mijn stukjes ook nog eens educatief te zijn.
En vakantieganger24: met een goed gevulde maag, neukt het toch net iets lekkerder als wanneer je honger hebt.  :lol_hitting:
 

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #144 Gepost op: 13 juni 2013, 00:46:38 »
WG, behalve 6 dames te spritzen heb je ook nog 4 varkens opgegeten en dat meld je zomaar gewoon tussen neus en lippen door  :-\ .


Trouwens de Foots freet tip van deze maand is wederom PSR. Papa Snoep Restaurant, speciaal voor vaderdag voor papa's die van lekker eten houden .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #145 Gepost op: 14 juni 2013, 07:48:13 »
De website van heaven 7 is totaal niet accuraat en misleidend ten aanzien vande aanwezige dames.
De onder het kopje girls vermelde meiden werken er voor  90% niet meer sommigen al hele lang, waarom ze die laten staan mag Joost weten maar een bedrijf dat misleidende reklame nodig heeft heb ik niet hoog zitten.

Van de fotoselektor en de website zijn de volgende dames allang niet meer aanwezig:

Aisha
Alexandra
Alina
Andra ( wohnungpuff Krefeld)
Andrea ( nu Penelope)
Anke
Anna
Beatrix ( Penelope nu Roemenie)
Bettina
Bianca
Chantal
Daisy (Magnum)
Denissa ( RIP)
Dori
Ella
Emma
Franziska
Irena ( Acapulco)
Ivette ( Acapulco)
Jasmin
Joyce
Laura
Mary
Michaela
Micky
Mirabella
Monika
Nicole
Nora ( Magnum)
Olga
Paula
Renata
Roxanne
Sandra
Sarah
Sasha
Sharon ( Magnum)
Silvia
Sonja ( PHG)
Susi
Tanja
Vanessa
Victoria
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #146 Gepost op: 14 juni 2013, 10:07:19 »
Beste TK,


Wij kunnen enkel verder gaan op de website voor onze fotoselector.
Maar goed, jij meldt dat en daar is niks mis mee  :111:
Misleidende reclame zou ik die fotoselector eigenlijk niet noemen, want als ik die foto's bekijk, dan ga ik niet.
Dan hadden ze de fotograaf van Dolce Vita moeten inhuren... ik zou het dus eerder onkunde noemen van de gastheer  :sex :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #147 Gepost op: 14 juni 2013, 13:15:18 »
TK,


Kun je niet veel beter noemen wie er nog wel zijn ?
Ik denk Melissa en (H)Annabel en ???


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #148 Gepost op: 14 juni 2013, 14:45:46 »
TK,


Kun je niet veel beter noemen wie er nog wel zijn ?
Ik denk Melissa en (H)Annabel en ???


Groet, Foots  O0
Hannabel, het wordt niets zonder jou, Hannabel...  ;D :-\


TOPPOP: Hans de Booij - Annabel


Melissa; kom en pak je kans  :017: ;D


Melissa Kom en pak je kans (officiele video)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #149 Gepost op: 14 juni 2013, 19:32:47 »
TK,


Kun je niet veel beter noemen wie er nog wel zijn ?
Ik denk Melissa en (H)Annabel en ???


Groet, Foots  O0

Claudia..Gaby..Selena

De meiden die ik noemde waren al weg toen ik er voor het laatst was ergens eind januari, de lijst op de website is dus niet een beetje oud maar wordt TOTAAL niet bijgehouden terwijl er wel meiden bij komen opd ie lijst..dan kunnen ze ook die er allang niet meer zijn..sommige zijn meer dan 1 jaar geleden vertrokken :o er ook wel even afhalen. ;)

De enig reden die ik kan bedenken is dat men wil adverteren met dames die er lang njet meer zijn, want het is daar langzaam naar partytreff niveau terug aan het lopen. :039:
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit