Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 600644 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #150 Gepost op: 14 juni 2013, 19:38:40 »
Beste TK,


Wij kunnen enkel verder gaan op de website voor onze fotoselector.
Maar goed, jij meldt dat en daar is niks mis mee  :111:
Misleidende reclame zou ik die fotoselector eigenlijk niet noemen, want als ik die foto's bekijk, dan ga ik niet.
Dan hadden ze de fotograaf van Dolce Vita moeten inhuren... ik zou het dus eerder onkunde noemen van de gastheer  :sex :111:

Ik noem de website en de foto selektor wel misleidend want van de meiden die erop staan is er bijna geeneen meer aanwezig en al heel lang niet meer. Er komen meiden bij op de website maar men werkt de website niet bij en voert meiden die er niet meer werken niet af, dat kan maar een reden hebben: misleidende reklame...pronken met veren die men allang niet meer heeft.

Daar kun jij SM overigens helemaal niks aan doen uiteraard.

En er staan hele mooie vrouwen op, ik ken ze allemaal van real life....een Andra is in het echt om op te vreten, een Vanessa ook en Chantal was een super mooie vrouw komt er op de foto's slecht vanaf. Lena , Mary, Micky, Bianca, Jasmin en Beatrix zijn knappe jonge vrouwen een GT mocht willen dat ze zoiets hadden zitten.
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2013, 19:52:25 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline rmjhexe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #151 Gepost op: 2 juli 2013, 08:10:23 »
Net lekker gegeten (, ja je moet ergens naar toe als je niet van koken houdt) en het is vrij rustig in de club. Dames hebben nieuwe nagels , nagelstyliste was vanmiddag hier en ze zien er weer netjes uit. Morgen is het de dag van de kapper en zo is het elke dag wel wat met deze wannaby princesses, Sybel is 1000 euro meer waard want ze heeft in hairextensions geïnvesteerd . Dan hebben we nog mijn faNet lekker gegeten (, ja je moet ergens naar toe als je niet van koken houdt) en het is vrij rustig in de club. Dames hebben nieuwe nagels , nagelstyliste was vanmiddag hier en ze zien er weer netjes uit. Morgen is het de dag van de kapper en zo is het elke dag wel wat met deze wannaby princesses, Sybel is 1000 euro meer waard want ze heeft in hairextensions geïnvesteerd . Dan hebben we nog mijn fav⛽Eva die gister met wizz air✈ naar roemenistan is gevlogen

Wijze grijze

  • Gast
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #152 Gepost op: 1 augustus 2013, 18:08:57 »
Tsja, ik had oorspronkrlijk gepland de Julimaand op 31.07 af te sluiten met een bezoek aan GT, mits het weer een beetje mee zou spelen. Echter het wolkendek en een regenbuitje vroeg ’s morgens deden me besluiten maar weer eens naar Heaven7 te rijden.
 
 Om 11:30 was ik de derde bezoeker en als eerste liep ik na het douchen Annabel tegen het lijf. Zij liet een vriendelijke blijk van herkenning bespeuren en ik begroette haar met een veelbetekenende smile:
 “Hi, long time, no see! I suppose, that you have been on holiday?”
 Een even veelbetekenende blik viel me ten deel. De interpretatie ervan laat ik aan ieder zelf over. Eens kijken hoe haar stemming vandaag erbij hangt: “
 I can see that you had a very good holiday”.
 “Why you can see that?”
, vroeg ze snibbig.
 “From your skin I can see that you enjoyed a lot of sun during your holiday. Just look at yourself : you have become pretty brown”.
 Ik was al voorbereid op een felle tegenreactie door deze lichte provocatie. [font=]Echter Annabel kon de humor ervan inzien en ik ging een broodje scoren. “OK, maybe we see each other later”. Dat zou echter niet gebeuren, want Annabel was zeer veel geboekt en ik zag haar alleen nog maar als ze op weg was naar een kamer.
 
 De strategie voor vandaag zou worden: zitten op het buitenterras op de bovenverdieping; één voor één zouden de dames verschijnen, want per slot van rekening roken ze (vrijwel) allemaal. En dat was ook zo. Ik had me inmiddels met m’n krantje geïnstalleerd en tegen 12:30 weerklonk ineens: Hé, Wijze Grijze, ook hier? Verscheidene dames verzuchtten: “Oooh, RMJHexe" Was ik soms in een aflevering van “Allo, Allo” beland? Het was RMJHexe die z’n “zweite Wohnsitz” weer eens kwam bezoeken. Leuk, een tweede Holländer in da House. Wordt het toch nog gezellig. Meteen m’n krantje weggelegd en vanaf toen was het een regelmatig wisselende groep meiden en gasten die boven in allerhande talen enerverende gesprekken voerde.
 
 Het was qua aantal bezoekers een vrij rustige dag en de dames probeerden op alle mogelijke manieren een kamergang te scoren. Hierdoor kwamen ze regelmatig poolshoogte nemen om te kijken hoe de vlag erbij hing. Voortdurend had ik een meid op de schoot, of naast me zitten. In een speelse setting werden handtastelijkheden uitgewisseld, met af en toe een zoen, of een greep naar meer intieme plekken. Hetzelfde gold voor RMJHexe. En in mindere mate bij de overige gasten. Waarom? Ik weet het niet, maar ongetwijfeld zal de relaxte sfeer en jolijtige bui die we uitstraalden er een rol bij gespeeld hebben. Wij waren “einfach locker drauf”.
 
 Op een gegeven moment raakte ik met de dames in een discussie over de tegenvallende verdiensten verwikkeld. Aloude marketingmechanismen zijn ook in dit beroep van toepassing:
o    Wil je iets verkopen, dan moet je je koopwaar aanprijzen (reclame, presales, attractief uitzien)
o    Blijf niet zitten, maar zoek je doelgroep op (blijf niet op je kruk gekleefd zitten)
o    Onderscheid je van je concurrenten (kwaliteit, value for money, verpakking, inhoud)
o    Doe aan klantenbinding (goede service/ kwaliteit zorgt voor herhaling)
Lijkt allemaal zo logisch, maar kijk om je heen in de clubs en je constateert zelf dat dergelijke basale boodschappen nog lang niet bij iedereen zijn doorgedrongen.
 
 Misschien voor sommigen ontluisterend (en hoop ergens dat degene die het betreft het niet leest), maar één van de dames kwam trots een smaakvol horloge laten zien dat een klant voor haar als cadeautje had meegebracht. Geen prulletje, maar van Esprit. We spraken over de betekenis van dit gebaar. Uiteraard wil deze klant hier zijn bijzondere gevoelens voor de meid mee tot uitdrukking brengen. Wat bracht dit bij de meid teweeg? Niets! Extra gevoelens hierdoor naar de klant? Nope! Slechts een aardigheidje, meer niet.
 
 Maar ik was niet alleen voor de gezelligheid gekomen, ook voor een stoeipartij met een lekkere meid natuurlijk. En dat werd vandaag Klara. Klara liep rond in een roze mini-monokini. Haar stevige parmantige B-cups met steeds rechtstaande tepels trokken constant m’n aandacht. Ik kende haar echter vagelijk. Klara kende mij blijkbaar ook en sprak me aan: “jij was toch de avond van de Champions-Leaguefinalewedstrijd in Panthera op dat feest en hebt daar destijds 3 x met mijn vriendin Andrea gekamerd? En laat dat ook nog eens 100 % waar zijn. Andrea en Klara (of Flori zoals ze zich in Panthera en tijdens een kortstondig intermezzo in Acapulco noemde) waren in Panthera beste (trio)-maatjes en Andrea had haar blijkbaar uitvoerig over mijn activiteiten verteld. En Klara had het ook nog eens onthouden. Hoe indiscreet, tss, tsss! Ik mocht trouwens van Klara/Flori nog de groeten aan Foots doen (hij weet wel waarom) :lol_hitting:
 
 Tsja, Klara, dan weet je ook hoezeer ik op geile presale activiteiten gesteld ben? Geen probleem voor dit door Panthera door de wol geverfde presale tijgertje. Ik had haar inmiddels al van een extra zwaar Italiaans mentholdropje (altijd bij me) voorzien, want Klara heeft inderdaad een mondgeurprobleempje. Overvloedige TZ op de sofa en ferme handtastelijkheden aan ontblootte Wijze Stijve. Hij begon er daadwerkelijk vreugdetranen van te huilen. Hoe ver kon ik Klara laten gaan? Zou ze zelfs……? Nee, niet op de sofa, maar…… wel in de kino. Nou de kinoactie was al bijna kamerwaardig. Het had niet veel gescheeld of mn eerste kino-orgasme was een feit geweest. Net op tijd kon ik echter nog stamelen: “Please, go and get a key”
 
 Op de kamer liet Klara er werkelijk geen gras over groeien en ze kent nauwelijks terughoudenheid. Heerlijk afwisselende tongactie, waarbij afwisselend mijn tong in de hare en dan weer haar tongetje in mijn mond verdween. Ongeremd pussysliden, vingeren in haar naturel natte poesje, een flesje olie en Durex playgel kwamen tot inzet bij mij. Ze kan je ook heerlijk onschuldig aankijken en je voortdurend vragen: “What?”. Uiteraard kwamen ook verscheidene standjes aan de orde en mijn favoriete 69-positie liet ook niets te wensen over. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Meerdere malen kwam ze nog bij me zitten en later op de avond escaleerde dat in wederom wat verdergaande handtastelijkheden op het boventerras. Blijkbaar werden we voor de overige aanwezigen te indiscreet, want ineens waren we helemaal alleen. Dat bood gelegenheid om er (stiekem, want in H7 blijkbaar in de openbaarheid not done) snel even het tongetje over Wijze Stijve te halen. Had Klara gewonnen? Nee, nog niet. We gaan toch nog maar weer even naar de kino, Volgens mij vond ik het nogal leuk daar en eigenlijk was ik alweer vergeten, wat je vanmiddag allemaal deed. Geen probleem en Klara was graag bereid m’n geheugen weer op te frissen. Zo lang als mogelijk kon ik m’n gespeeld geheugenverlies rekken en uiteindelijk sprak ik het verlossende toverwoord uit: Zimmer!
 
 Even lekker als het vorige, maar deze keer wel weer eens met een onbedoelde FT bij mezelf. Hiervoor vond ik dat Klara mij wel een toeslag van EUR 25,= moest betalen, maar daar had ik ergens toch iets verkeerd begrepen. Dus een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Was dat het dan geweest? Nee hoor. Klara had nog één troef in haar mouw (ofschoon ze bloot was!). Om 00:20 stond ze opeens spiernaakt in de deuropening en lonkte naar me met één onschuldig vingertje in haar mond en een knietje opgetrokken, terwijl ze subtiel over haar poesje wreef en me met haar wijsvinger verleidelijk naar zich toe wenkte. Non-verbale communicatie ten top. Of ik nog zin en energie had? OK, Klara, maar realiseer je dan dat ik “hard to get” ga spelen. Je zult je wel de nodige extra moeite moeten doen. En bedenk dat Heaven7 om 01:00 uur gaat sluiten. Dus meteen de kino ingedoken met de nodige instructies aan Wijze Stijve: Hard to get! Dat had Wijze Stijve echter verkeerd begrepen. Binnen no time was hij hard en dus to get! Met in m’n achterhoofd de gedachte dat de tijd aan het weglopen was, liet ik de verantwoordelijkheid voor een orgasme in dit geval aan Klara over: no cure, no pay!. Geen probleem hoor voor dit ervaren stoeipoesje, net voor het sluiten van de markt was het derde orgasme een fait accompli. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Klara schijnt hier in Heaven7 vooralsnog haar draai gevonden te hebben, want ze heeft vandaag een ruime hoeveelheid kamers gedraaid.
 
 Nu had ik er in de loop van de dag met RMJHexe over gesproken dat het een kort nachtje voor me zou worden. De volgende morgen moest ik alweer in alle vroegte terugrijden i.v.m. mijn belofte Wijze Grijze Junior van Vliegveld Weeze af te halen. Dus ’s nachts 100 Km naar huis en dan weer 130 Km terug naar het noorden.
 “Waarom slaap je dan niet bij mij thuis?” bood RMJHexe ruimhartig aan.
 “Airport Weeze is bij mij om de hoek”.
 “Houd je me nu voor de gek?”
 “Nee hoor geen probleem, plek genoeg bij mij. Ik wacht wel op je en dan rijd je achter me aan”
 
 Nu was dat achter RMJHexe aanrijden midden in de duistere Duitse nacht geen probleem. Om de 10 Km vloog er een peuk uit het raam en de vonkenregen leidde me de juiste weg. Net Klein Duimpje. Bovendien was de zwaar ronkende sportuitlaat van zijn degelijke Duitse bolide mijlenver in de omtrek te horen.
 We belandden uiteindelijk in een bosrijk gebied en ik vreesde al te verdwalen. Opeens draaide RMJHexe de oprit op van een landhuis en parkeerde er voor de deur. Hij draaide het raampje omlaag en zei me dat ik desgewenst ook op de linker oprit kon parkeren. Wat is dit? Geen wonder dat deze Adonis in elke club de meiden voor het uitzoeken heeft. Hij zal wel met foto’s van zijn residentie rondwapperen. Allen zullen ze er wel graag als huishoudster met extra uitgebreide dienstverlening willen komen werken.
 Nadat we samen nog enkele koude pilsjes genuttigd hadden, mocht ik me in de gastenvleugel installeren om heel snel nog een beetje te slapen.
 
 Toen m’n wekker afging, verdwaalde ik nog even op weg naar de badkamer en ik wist niet waar ik RMJHexe moest gaan zoeken. Gelukkig kwam het toch nog goed en in RMJHexe’s auto reden we nog samen van zijn landgoed het dorp in om ons door de plaatselijke bakker een paar vers gebakken belegde broodjes aan RMJHexe’s Stammtisch op het terras te laten serveren. Terwijl we daar in het zonnetje ontbeten, knikten diverse autochtone dorpelingen ons minzaam toe. Daarna kreeg ik nog een toeristische rondleiding en we keerden terug naar mijn geparkeerde Grijsmobiel. We namen afscheid: ik naar het vlakbij gelegen vliegveld en RMJHexe naar zijn zitmaaier om zijn uitgestrekte gazon weer netjes te maken.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Heaven7 vandaag: 7,5/10
 Wijze Grijze approval voor RMJHexe’s gastvrijheid™: 10,0/10[/font]

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #153 Gepost op: 1 augustus 2013, 18:40:13 »
Kort samengevat, 3 keer roeren en klaar was Klara !  ;)


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #154 Gepost op: 1 augustus 2013, 19:02:24 »
Ik mocht trouwens van Klara/Flori nog de groeten aan Foots doen (hij weet wel waarom) :lol_hitting:
Het veulen dat Foots een trap heeft verkocht is neergestreken in H7. Daar houden, en laten... .
Een ZEGEN dat ze weg is uit Panthera .....

note sm: eerste reactie was wat hevig, maar trappende grietjes, daar heb ik het niet mee, tenzij het een sm-sessie is....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #155 Gepost op: 1 augustus 2013, 19:41:25 »
Ach ik zie de groeten van haar eerder een beetje als een excuus.
Ik accepteer de groeten met een lach, jammer voor haar kom ik zeer zelden in H7.


Was trouwens weer begeisterd hoe WG haar tot 3 keer toe tot een topsessie heeft "gedreven".


Ze kan dus zoveel beter, als ze dat bij mij had gedaan ipv van me zo snel mogelijk weg te jassen, had ze nu net zo dol verliefd op me geweest als de hele rest van de saunaclub damesgezelschap.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #156 Gepost op: 5 augustus 2013, 03:06:02 »
Zondag 4 augustus kwam traag op gang, line up was maar matig, vooral in het begin van de dag.

Wel later op de avond die mooie 18 jarige Bulgaarse met lolita uiterlijk, die Pistol rond begin juni zo lekker vond, gesignaleerd.
Ze noemt zichzelf nu Ivette, daarvoor was haar naam anders, maar ik ben het kwijt wat dat was.
Ze is dus terug van weggeweest en weldra zal Pistol ook in H7 te zien zijn vermoed ik als hij dit leest.

Alhoewel...

Een Duitse rakker was ook fan van haar goede service en vandaag blij dat ze terug was. Hij vergeleek ze zelfs even met Maddy en da's toch een straffe vergelijking. Anyway, hij ging met hoge verwachtingen de kamer op met haar, maar kwam verrassend teleurgesteld terug na een uur. Ze had blijkbaar geen goede dag, passief op de kamer, met gsm spelen, stuntelen met de vertaler ...
Of misschien heeft ze haar service skills in Bulgarije vergeten.

Ik heb ze zelf ook even aangeklampt want ze is een lust voor het oog, maar ze spreekt amper een woord Duits, noch Engels.
Pffff ik weet niet hoe anderen dat doen, maar daar kan ik echt niks mee. Dan mag ze nog zo mooi zijn, het wordt niets tussen ons  ::)

Er waren 4 zwarte dames vandaag en heb de slankste / veruit best uitziende uitgekozen.
Genaamd Lizzy, ze is nu 2 dagen in H7.
Mooi figuur, mooi koppie erop, niet superslank, maar zeker niet dik, en zit strak in het vel, tight ass ook.
Leuke vibe en speels in de bar, maar op de kamer kwam het tegen de verwachting in allemaal wat traag op gang.
Uiteindelijk kwam ze wel los, maar alle initiatief moest in het begin van mezelf komen.
Naar eigen zeggen vrij nieuw in de job, en dat zou wel eens waar kunnen zijn, je merk dat ze "zoekend" is.
We hebben op 1,5u gedaan wat eigenlijk op 30 minuten zou kunnen, dat is wat spijtig kostengewijs gezien.
Wel veel pré en aftersales van haar gehad. Al bij al was ik tevreden.

Over zwarte dames gesproken, thekefrau wist me te vertellen dat Annabella niet meer in H7 te bewonderen zal zijn "de komende 6 jaar". Het hoe of waarom weet ik niet. Maar in alle geval, ze was niet aanwezig vandaag, en dat zal zo blijven neem ik aan.
« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2013, 12:23:37 door fijnschieter »
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #157 Gepost op: 6 september 2013, 19:07:57 »
Vandaag voor de eerste keer in H7 beland. Eerste indruk: niks voor mij! Het is een mooie club, maar ze is oh zo klein. Een barruimte beneden, een dakterras boven, de lockers, de douches, de kino en dan hebben we het zo ongeveer gehad, denk ik.


De theke was super vriendelijk. Een rondleiding heb ik niet gekregen, maar dat is ook niet nodig in zo een kleine club.


Niet veel vrouwen aanwezig, maar wat aanwezig is, valt visueel zeker mee. Wat mij dan weer tegenvalt aan die vrouwen: degenen die ik interessant vind, zien mij om de 1 of andere reden niet staan, de anderen zijn mij net iets te opdringerig. Niet goed voor mijn lust.


Enfin: ik heb een kaart voor 3 pintjes gekocht, dus die gaan we uiteraard gebruiken en verder zien we nog wel. Hoe goedkoop het hier ook is: ik weet niet of ik hier veel ga neuken...


Ah ja: ik zit nu op het dakterras en er zitten 8 vrouwen vlak bij mij. Denk je dat ze mij de 15 minuten dat ik hier al zit, ook maar 1 blik gegund hebben? Nee! Vreemd.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #158 Gepost op: 6 september 2013, 21:13:47 »
Op naar huis. Ik heb het 2,5u in H7 volgehouden, maar het was vandaag gewoon niet mijn ding. Ik heb op die 2,5u een 12-tal vrouwen gezien en daarvan vond ik er enkele visueel echt wel interessant, maar meisjes, sorry: met naar mij te geeuwen, verleid je me echt niet tot een kamergang hoor. Ook niet voor 30€.

Of het nu in de barruimte was, of op het dakterras: de meiden lagen er heel de tijd onwaarschijnlijk ongeïnteresseerd bij. Als er plots een leuk liedje speelde, werden sommigen even actief, maar al even snel plantten ze zich terug neer in hun zeteltje en staarden ze opnieuw als hersenloze zombies voor zich uit.

De 2 meiden die ik van bij aankomst op het oog had, bleken onbereikbaar: eentje is plots verdwenen en heb ik 2 uur lang niet meer gezien. De andere blonk uit in desinteresse en deed niets anders dan op het dakterras rondhangen en Roemeens praten/giechelen met haar vriendinnetjes.

Het aantal mede-ijsberen was ook bedroevend. Tijdens de tijd dat ik er was, heb ik ocharme 3 andere mannen gezien. 1 van hen was een Vlaming waar ik even leuk mee gepraat heb. Hij is blijkbaar al vaker in H7 geweest en hij bevestigde mijn aanvoelen: vandaag was er uitzonderlijk weinig volk aanwezig (zowel mannen als vrouwen) en was de algemene sfeer extreem passief.

Enfin, na mij 2,5u geënerveerd te hebben en na mij steeds meer af te vragen waarom ik vanmiddag GT in godsnaam toch verlaten had, heb ik dan toch maar besloten de club te verlaten, zonder ook maar 1 keer op de kamer te zijn geweest... Dat is me nog niet vaak overkomen. Goedkoop is het natuurlijk wel.

Kom ik terug naar H7? JA! Toch wel. Ondanks de zwaar tegengevallen avond, vind ik de club op zich wel degelijk leuk. Iets te klein voor mij, maar veel mooier en aangenamer dan pakweg FKK Van Goch, een club van ongeveer dezelfde grootte. Mits het juiste gezelschap ben ik er van overtuigd dat ik mij wel degelijk enkele uren goed kan amuseren in deze club. Geen hele dag, maar toch zeker een 4 a 5 uren.

Het eten was, zeker als je rekening houdt met de lage inkomprijs, btw uitstekend: kipfilet, gebakken aardappelen, een lekkere pepersaus, een zalige groentenlasagna, verse groentjes... Allemaal dik in orde.

DE grote reden voor mijn vermoedelijk snelle terugkeer is ten andere de theke. Ze heeft bij mijn vertrek 5 minuten geluisterd naar mijn geklaag over mijn mislukte avond, heeft bevestigd dat ik zeker niet de eerste was die bepaalde pijnpunten aanhaalde en heeft me een vrijkaart gegeven voor een volgend bezoek (ontevreden klant...). TOP!

Tja. Dan kan ik echt niet anders dan binnenkort nog eens langsgaan, al zal dat dan toch in het gezelschap van 1 of meerdere mij bekende ijsberen zijn. Dan weet ik tenminste zeker dat ik me niet zal vervelen, ongeacht het al dan niet kameren.

H7: jammer van de eerste, tegenvallende kennismaking, maar we zien elkaar binnenkort terug!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #159 Gepost op: 16 september 2013, 02:57:08 »
Het heeft wat op zich laten wachten, maar ik heb de indruk dat het 7e hemeltje helemaal back on track is.

Wat was dat een leuke en uitgebreide line-up vandaag zeg, aan optiek geen gebrek   :o
En de sfeer was ook dik in orde, doet me terug aan de goeie ouwe tijd denken.

Kheb een nieuw toppertje ontdekt, maar deze hou ik ff voor mezelf. Kan wel zeggen dat ze waanzinnig talent voor het vak heeft, was een heftige trip vandaag zeg  :bonken
Wie zoekt die vind  ;D

Wat mij betreft heeft H7 weer de eerste plaats ingenomen qua favoriete club, en Planet Eden komt zo weer terug op nummer 2.
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #160 Gepost op: 29 september 2013, 23:56:51 »
Vrijdagavond tot ca. 24 uur was ik in Heaven 7. Niet echt een avondje om over naar huis te schrijven. De langharige blondine Claudia heeft voorkomen dat ik mijn zaadjes in het zakje heb gehouden. Een bovengemiddelde sessie. Maar Claudia alleen zorgt er niet voor dat Heaven 7 weer mijn stamcluppie wordt. Het was simpel weer te karig met dames, te veel PT kwaliteit. De type stunners van weleer zie je er niet meer. Ik wacht nog even totdat er betere berichten komen voordat ik weer naar de Siemensring in Willich trek.

Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #161 Gepost op: 7 november 2013, 21:47:00 »
Beau petit sauna club : belles infrastructures, très propre et moderne. Petit kino et espace wellness (pas testé). Buffet honnête même si un peu léger. Douzaine de filles présentent, pour la plupart roumaines : il y en a pour tous les goûts, des jolies et des plus communes. Un ange blond – CLAUDIA (plusieurs séances en chambre avec elle). Elle a des yeux bleus, 1m60-65, des jolies petites fesses rebondies, petit seins. Vêtue d'un déshabillé en satin noir et lacets roses. Bon social time en salle, et entre les séances. Elle bouge super bien sur la musique, elle a le rire et le sourire facile et est très jolie. C'est ce qui m'a donné envie d'aller en chambre avec. Sensuelles en chambre, très très réceptive au cunilingus. Bonne fellation appliquée. Bouge bien lors du sexe, fait l'amour de manière naturelle sans comédie. Un peu timide, petit kiss au début, puis un peu plus profonds mais timides de sa part. Lors de la seconde séance en chambre, se lâche plus, french kiss voir deep french kiss, et se lâche bien lors de la partie de fuck, comme une vrai petite amie prenant beaucoup de plaisir. En résumé, belle fille qui bouge bien, beau petit corps, très sympa et loin d'être conne, très très bien. A recommander (elle semble avoir du succès)."

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #162 Gepost op: 8 december 2013, 15:43:47 »
Ik had even een paar uurtjes om de grens over te 'wippen' tussen 14 en 19 uur. Om de reistijd zo kort mogelijk te houden was vanuit Roermond 'de zevende hemel' een leuke mogelijkheid. 25 minuten rijden. Twee weken geleden voor het eerst deze club bezocht. Deze club heeft toen op mij een goede indruk achtergelaten. Hierbij in acht genomen de prijs/kwaliteitverhouding. Ik was nog nog voor 15.00 uur binnen en hoefde maar €25 af te rekenen. Na de plichtplegingen en douche trof ik bij binnenkomst Silvia aan, die mij twee weken geleden 2x helemaal heeft uitgemolken. Eerst maar een glaasje water met bubbels. Het klikte meteen met Silvia, het voelde goed, huppakee, naar boven!. Het was nog beter dan de vorige keer. Anderhalf uur gekamerd. Aansluitend meteen een saunaatje gepikt. Na de sauna de ijskoude douche ontdekt. Dat is na een saunagang wel lekker. De ijskoude douche mis ik nog al eens in een club. Warm douchen na een saunagang vind ik niets. Dan blijft je transpireren.....het is wel vers zweet, dat schijnt opwindend te zijn heb ik wel eens gehoord van een dame ;-)
Enfin, na deze vermoeiende activiteiten me gesetteld in de grote ruimte met een koffie. Aangeschoven bij 3 Belgen uit Antwerpen die deze club elke dinsdag bezoeken. Uiteraard gevraagd of zij op deze website schrijven. Slechts één van deze beren schrijft zo nu en dan. Maar het was wel gezellig ge-oh. Tot.....Marilena naast mij kwam zitten. Een slank Roemeens popje dat een jaar of 20 oogde. Eigenlijk had ik nog wat krachten willen sparen, maar ik ben zo zwak wat dat betreft...... . Ze wist met haar handjes precies waar ze wezen moest. Een van de Belgen gaf aan dat deze dame wel oké is. Tja.....naar boven! Met Marilena bijna een uurtje gekamerd. Ze bleek 28 jaar te zijn! Dat geef je haar dus echt niet. Er zat niet meer tijd in, want ik moest voor mijn volgende afspraak om 19 uur in Venlo zijn, waar ik dus een kwartier te laat aankwam. Ik heb maar gezegd dat het door het slechte weer kwam....
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #163 Gepost op: 24 december 2013, 02:08:26 »
Maandag 23/12 ben ik heel verrassend voor de 2de keer in H7 beland :o.

Ik had vanavond eigenlijk met 007 in GT afgesproken, maar ik kreeg op mijn werk probleem na probleem te verwerken en kon de deur van mijn bureau uiteindelijk pas om 19u30 achter me dicht trekken. Ik was al om 6u beginnen werken en ik was stikkapot.

Ik dus op weg naar huis, want naast het zwaar vermoeid zijn, had ik ook geen zin om in GT 60€ inkom te betalen voor max 3 uurtjes plezier. Plots kreeg ik al rijdend echter toch weer zin om te neuken en schoot er mij iets te binnen: was er vandaag geen actie in H7? Amper 10€ inkom? Ja hoor, dus ik snel Siemensring 7 ingegeven op mijn GPS en op naar H7 8).

Om 21u15 was ik ter plaatse. De parking stond goed vol. Ik nam de voorlaatste plaats in.

Snel naar binnen, waar de theke me heel vriendelijk ontving. 20€ betaald (10€ inkom en 10€ voor een drankkaart), mijn badjas ontvangen, een douche genomen en hop, richting bar.

Ai. Dat viel tegen: in de bar zaten 13 mannen en amper 2 vrouwen. Die 2 vrouwen leken daarenboven vastgelijmd aan een ijsbeer, dus veel vrouwelijk schoons kon ik op die moment niet scoren :017:.

Ik heb me dan maar een pint besteld en heb me rustig aan de toog geïnstalleerd. Ik heb een kwartiertje rustig de kat uit de boom gekeken en vreesde al een beetje een herhaling van mijn eerste bezoek aan H7 (weinig interactie met andere ijsberen en 0 kamergangen).

Plots verscheen daar echter een bekend gezicht: een Vlaming die ik al meermaals in HP was tegengekomen. Ik heb een half uurtje met hem bijgepraat. Daarna moest hij naar huis gaan, maar hij vertrok niet voor hij mij had voorgesteld aan Melissa, een Bulgaarse meid waar hij eerder op de avond mee op de kamer was geweest en die hem uitstekend was bevallen.

Mijn collega ijsbeer verliet me, waarop ik een leuk gesprekje had met Melissa. Jammer genoeg in het Duits, want ze was het Engels zo goed als onmachtig.

Ik heb zo'n 20 minuten met Melissa gepraat en heb uiteindelijk zelf moeten aangeven dat ik met haar op de kamer wou gaan. Dat vind ik altijd positief! Wij dus naar de kamer, waar ik eindelijk mijn eerste Spritz in H7 zou beleven :pompe! Verdere details: zie haar topic.

Na mijn eerste geslaagde kamergang heb ik snel een douche genomen en heb ik mij terug aan de toog gezet voor mijn 2de pintje. Ik kreeg al snel het gezelschap van een mooie, jonge Bulgaarse dame die nog maar een paar dagen in H7 was en die naar eigen zeggen eerder in Paradise (Stuttgart) heeft gewerkt. Ik ben al in Paradise geweest en de lieve meid leek me nu niet echt geschikt Paradise materiaal, maar bon, ik heb haar maar op haar woord geloofd.

We hebben een leuk gesprekje gehad, maar mijn oog viel plots op een mooie, jonge meid, die iets verder in een zeteltje in de armen van een andere ijsbeer lag. Ze maakte voortdurend oogcontact met me en aasde duidelijk op een snelle kamergang.

Normaal gezien kamer ik nooit zonder enige vorm van pre-sales, maar:
 -ik wou weg van het Bulgaartje waar ik bij zat
-ik was moe aan het worden en wou niet meer lang in H7 blijven
-het grietje zag er heel lekker uit
-ik had gewoon zin om snel nog eens hard te beuken
-wat heb je te verliezen voor 30€??

 Ik deed de meid dus teken dat ik wel met haar op kamer wou. We lieten beiden onze respectievelijke metgezellen verbouwereerd achter en we trokken naar een kamer, waar ik eindelijk de naam van deze meid te weten kwam: Alina, 20 jaar jong, Roemeense en niet veel later verantwoordelijk voor mijn 2de orgasme ooit in H7 :pompe. Verdere details: zie haar topic.

Na deze 2 kamergang was het ongeveer middernacht geworden. Ik bestelde mijn 3de en laatste pintje en zette me in een zeteltje aan de gokmachines. Op 2 grote schotels lagen 2 bijna nog volledige pizza's. Ze moeten er al een hele tijd gelegen hebben, want ze waren ijskoud. Ach, ik ben als Belgisch Zuid-Limburger niet vies van een paar marginale stukken koude pizza, dus ik heb mijn buikje maar gevuld. Piet is niet de enige die recht heeft op verwennerijen hé ;) 8).

Ik heb de koude pizza nog snel doorgespoeld met mijn laatste pint, ik heb de gezellige drukte in de bar (12 mannen, 7 vrouwen) nog even aanschouwd en om 0u20, na een bevredigend bezoek van zo'n 3u heb ik H7 terug verlaten.
 
H7 zal nooit een club worden waar ik vaak zal komen of waar ik hele dagen zal kunnen doorbrengen, maar zo tussendoor, als ik zin heb in een paar snelle en goedkope wippen, is dit zeker een goed alternatief voor de clubs die ik vaker bezoek (HP, SS, GT...).
 
H7: tot volgend jaar ;D!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #164 Gepost op: 29 december 2013, 11:19:35 »
Op de dag van de Onnozele Kinderen :017: een bezoekje gebracht aan H7. Het doel van dit bezoek was  om Wijze Grijze te ontmoeten. Met WG een aantal keren gecommuniceerd op de diverse fora, maar nog niet in levende lijve ontmoet. Ik had WG vrijdagavond laat nog laten weten dat de kans klein was, dat ik ook daadwerkelijk zou komen. Ik had vrijdag weer een ultiem (en te duur) dagje bij de huiskatjes achter de rug. Maar ja, als het verstand op de verkeerde plek zit.........

Ik was 4 maal eerder in H7 en heb daar goede ervaringen aan over gehouden. Dus niets weerhield mij om op weg van het werk naar huis toch een omweg te maken via Willich.
Om 17 uur gearriveerd en al snel stond ik in gepaste kledij te kletsen met WG, Krukar en nog een andere rakker waarvan de naam mij is ontgaan (excuus). Na een drie kwartier met WG en zijn maten te hebben gekletst, heb ik mij op een strategische plek genesteld. Er waren een 5-tal dames aanwezig en dat aantal groeide tijdens mijn bezoek tot 7 hooguit 8. Het aantal rakkers stond zeker op 20 en op het moment dat ik vertrok kwamen nog 6 verse rakkers binnen. Het is bekend dat veel dames met Kerst en NJ hun familie opzoeken. Kortom, de verhouding lag behoorlijk scheef. Op zich hoeft dat geen punt te zijn. Je zou verwachten dat de aanwezige dames dan de kans zien om veel geld te kunnen maken en erg hun best doen om rakkers voor zich te winnen. Echter, niets is minder waar. Ik heb nog nooit zo'n stelletje ongeïnteresseerde dames bij elkaar gezien. Als zakken zout lagen ze op de bank, futloos en totaal geen activiteit. Een paar meiden dolden al zeker een uur met 2 vaste klanten. De andere rakkers zaten er bij en keken er naar. In mijn aanwezigheid tussen 17 en 20 uur is niet één dame langsgekomen, ook geen enkele blik over en weer of wat dan ook. Deze sfeer herkende ik niet en was ook H7 onwaardig.  :sign0065: WG deelde dezelfde mening en gaf aan te vertrekken, geen sfeer en geen gemotiveerde dames. Ik heb dus mijn biezen gepakt en tegen 20 uur ben ik vertrokken.
Bij het verlaten van H7 vroeg de theke (die ik daar niet eerder had gezien) of ik het naar mijn zin had gehad. Uiteraard heb ik mijn ervaring gedeeld en zoals altijd op een fatsoenlijke en normale wijze. De toon maakt de muziek zeg ik altijd. De theke ging echter in de verdediging en ik zag het allemaal verkeerd. Zeer onprofessioneel.

Gelukkig heb ik 4 goede ervaringen gehad bij H7. Ik zal zeker nog eens een bezoek brengen aan H7, maar dit moet me geen tweede keer overkomen.

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke