Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 602359 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #375 Gepost op: 3 oktober 2017, 19:55:14 »
30-09

In alle vroegte vriendelijk ontvangen door de theke.
Betaald en kreeg mijn berenvel.
Nee , was niet de eerste er waren al een stuk of 5 beren aanwezig.
De dvp's kwamen een voor een uit hun hol(kelder)naar boven gelopen.
Het uitzicht, werd met de minuut steeds mooier.
Eerst ff een kop koffie en een broodje, loop met mijn eten naar een tafel en he die komen mij bekend voor.
Ik vraag ,ik kom ff bij jullie zitten ,want wij spreken het zelfde dialect.
Nou, sterker ook nog een dorpsgenoot erbij en de ander kon ik van mijn werk.
Ff gelachen, wat is de wereld klein en wat is de nood hoog, haha.
Al snel kwam er een dame bij ons zitten ,die bekend was met mijn dorpsgenoot.
Mooie meid ,jong en wat meer oosters uiterlijk, tevens vol met tattoo's.
Pittige dame, waar mij de naam van is ontschoten, zie haar ook niet op de site staan.

Op het bankje bij de eetzaal, kwam een ijsbeer aangelopen, nou meer luidruchtig naar twee jonge meiden aangestormd.
Het type, wat flikvlooien en daarna niks, schijnt een bekende te zijn die regelmatig, van de theke op de flikker krijgt,
Maar die kleine wat er zat, viel mij gelijk op, leuk koppie en een prachtige kont.
Afin, eerst wat gaan roken buiten, onder de overkaping, die met zeil was afgesloten.
Wat zitten te ouwhoeren, met die twee andere ijsberen en daarna ff wat rondlopen.
Onder bij de smalle doorgang, zat dat kleine ding weer, vriendelijk lachend,een boek aan het lezen.
Nou, zeg ik wat lees jij daar, het was een boek over lingerie.
Mij vriendelijk voorgesteld aan haar, en haar naam was Edina, pas 2 dagen daar werkzaam.
Leuk bol koppie, schat haar 19/20, gewoonlijk wat te jong voor mij, maar het voelde goed.
Wat geknuffel en strelen, hop naar een kamer.
Op de kamer deed ze haar lange zwarte haar in een knotje, en ik was verkocht.
Ik dacht ik pas twee dagen daar en nog zo jong, dat zal wel wat behelpen worden.
Maar nee, rustig krop ze als een slang over mij hen, al kussend, met kleine tongzoentjes.
Mooie klein tietjes met kleine tepels, die al snel opzwelde, onder tussen was mijn kleine tarzan(gaan we weer)al in paraatheid.
Zij licht trekkend aan mijn leuter en ik haar vingeren, vrij snel werd ze wat nat.
Eens van onder gaan bekijken en ze had flinke lellen, erg mooi.
Al snel begon ze mij een goede blowjob te geven, opgegeven moment over in 69.
Weer die spiegels, die een mooi beeld gaven.
Na een tijdje werd het tijd om over te gaan op neuken.
Oei zegt ze, your big, ik zeg mijn buik ja ,maar tarzan niet.
Jawel zegt ze, ik ben maar klein, nou ja wat glijmiddel erbij en met wat gevoel, floepte hij erin.
Rustig ging ze mij als cowgirl berijden en al snel verhoogde ze de tempo vakkundig.
Daarna standje verwisseld voor doggy en ja wat stroef erin en met respect voor haar.
Heerlijk haar mooie kont vast houdend en kletsend tegen mijn benen aan,netjes in doggy stijl klaar gekomen.
Een goede kamergang met haar, en een meid die potentie heeft om veel ijsberen te vermaken.
Erg lief met a cup, een lekkere bolle kont, leuk koppie.
Voor herhaling vatbaar.

Nu is dat de tweede in korte tijd, die begint over big.
Ga al jaren naar de dvp's, meestal zeggen ze good dick, maar groot is hij niet, misschien wel wat dikker als normaal.
Afin, wil niet als een opschepper overkomen, maar verbaasd mij wel.

Ach gezellig wat zitten te drinken en roken, de andere ijsbeer zat wat te flikvlooien met Maya, wat ook een leuke en mooie meid is.
De tijd vliegt voorbij, ik zag Victoria ff een gesprekje, maar geen klik.
De vriendin van Edina, een hele mooie jonge meid met noord afrikaanse look, durfde ik al niet aan te spreken.
Dacht begint die ook weer dadelijk.
Nou, dan maar ff wat gaan eten!
Het eten is best goed in h7, althans mij heeft het gesmaakt.

Een keuze maken tussen de dvp's is best lastig in h7, de line up is echt goed.
De mix van jong en wat ouder is erg goed, ook voor de liefhebbers van de wat vollere dames is ook keuze zat.
Ach na de maaltijd weer wat roken en drinken onder de overkaping en ja daar kwam een nieuwe milf ff wat paffen.
Oei, nee echt oei, wat een vrouwtje, nouja zeg maar, meer vrouw.
Leuke bodystock aan, half lang haren, aardige borsten en de energy die ze uitstraalde was enorm.
Wat oog kontakt en ik was verkocht.
Ze spraak goed duits en vroeg ben je Duitse, nee uit Tsjechie kwam ze.
Nooit een dvp uit tsjechie gehad en ben naast haar gaan zitten.
Keek in haar ogen, hele mooie groene ogen.
Cora was haar naam en werkte meestal 2 a 3 dagen in deze klub en dat sinds een paar weken.
Een andere dvp vroeg aan haar zijn het siliconen en ze liet zien, nee echte borsten, maatje b/c.
Misschien niet de mooiste vrouw, meer een dame die je verwacht in een lederen pakje.
Ik werd van haar flink opgewonden en na wat gerommeld met haar te hebben, zijn we naar boven gegaan.
Op de kamer zegt ze, ff mij wat gaan opfrissen ik kom zo.
Nou het wachten werd het waard, op bed zachte tongzoenen, strelend en zoenend waar het maar kon.
Ik begon haar borsten die stevig waren, maar zonder sliconen, te kussen en mijn hand tussen haar benen.
Eerst dacht ik, moet goed haar poesje bewerken, maar opeens werd ze nat en echt nat.
Een grote waterval werd ze, weer haar borsten strelen, waar ze ondertussen zich zelf ging vingeren.
Nam het van haar over en ze werd echt geil, haar klitje groeide stevig en ze werd botergeil.
Ik dacht dit wordt geen half uurtje.
Stevig stimulerend haar klitje en schoof daarna mijn vinger bij haar in , schokkend kwam ze klaar( fake of geen fake) haar vocht drop van mijn vingers.
Heerlijk begon ze met mijn leuter te spelen en al zoenend naar onder, begon ze mij te pijpen.
Ja, ook dat was van hoog nivo, heerlijk nat, waar ook de ballen niet vergeten werden.
Ik kon niet van haar kutje afblijven en het werd 69, vingerend en likkend kwam ze weer klaar.
Wat een toppertje, lang heb ik haar oraal bevredigd en viceversa.
Ze genot er echt van, had het idee dat het een nymf was.
Na een tijdje, beklom ze mijn pik en in cowgirll, maar met uitzicht op haar flinke kont.
vakkundig begon ze mij te berijden, waarna ik ze vroeg dat ik haar in de ogen kon kijken.
Dus normaal cowgirll werd het, bereed mij als de hel en snel kwam het schot.
Ze verwijderde het jasje, trok het laatste zaad eruit en ging naast mij liggen.
Ik dacht ff wat naknuffelen, maar gelijk begon ze zich zelf weer te vingeren.
Strelend over haar borsten hielp ik haar.
Ik ben mij voor haar gaan zitten, bekeek mij dat eens goed en dacht, ach help haar ff.
Ik ben ook de beroerste niet, schoof weer mijn vinger bij haar in, en hielp haar tot een hoogtepunt.
Weer alles nat, bekeek het laken eens, en ja die kon in de droger.
Die was net ze nat als de stenen buiten.
Bijna een uur bezig geweest, ik was echt tevreden en ook moe.
Toen we van de kamer gingen, moest ze ff naar de wc.
Ik vraag mij nu nog af wat ze er zolang gedaan heeft, misschien wil ik het wel niet weten.
Dit was een supersesie, wat mij nog lang zal heugen.

Zelf was ik toe aan een douche en het was tijd om de dag in h7 af te sluiten.
Tevreden ben ik naar huis gegaan, het wordt steeds beter in h7, geen gejaag daar en de line up is goed.
Helaas ben ik de hele maand oktober verhindert, en verheug mij nu al op 04-11.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #376 Gepost op: 7 oktober 2017, 17:50:39 »
Onlangs kon ik een vrijkaartje overnemen van een bekende medestrijder en aangezien ik al enige tijd niet meer in H7 was geweest, hierop ingetekend. Met succes, dus zowel club als gulle gever super tof en bedankt.

Na een vlotte incheck, gedoucht en de club weer even verkend. Er waren toch wel wat zaken veranderd sinds mijn laatste bezoek.
De rustruimte boven is volledig gerestyled en fraai geworden, kamers gefacelift en het rokersterras is nu overdekt en kan zelfs met transparant plastic worden afgesloten. Het restaurant is weer verplaatst naar de serre in de buurt van de inkom. Nou, dat zal mij benieuwen want zomers drijf je daar weg vanwege de temperatuur. En, gelukkig, geen ‘natuurfilms’ meer op de verschillende beeldschermen. Daar wordt je toch een beetje onpasselijk van en bovendien is er een kino. Voor de echte liefhebbers, zullen we maar zeggen.

Veel nieuwe gezichtjes, dat mag duidelijk zijn. Alhoewel ik ook een paar oudgedienden waarnam. Bijv Daisy, die me nog herkende en een leuk babbeltje kwam maken, Olga ook altijd een gezelligerd en Sabrina die er al heel lang is. Een prachtig figuur met een lekker stel jopen erop, maar ze kijkt doorgaans zo verveeld. Jammer is dat. Dus maar niet.

Na wat gegeten te hebben werd mijn aandacht getrokken door een waanzinnig lekker figuurtje, mooie donkere bos haar (op haar hoofd  :cheer:) en een heel lieve glimlach. Deze Roemeense Julia heeft bijna een lolita figuurtje. Toen ik er naast ging zitten en haar goed aankeek viel mij op dat ze toch wat ouder is dan haar figuurtje aangeeft. Ze vertelde, een beetje verlegen 33 te zijn. Waaauuuuuwww, hoe bestaat het?? En die leeftijd is nou niet iets om je voor te schamen en dat vond ze prettig te horen. Een heerlijke vrouw en de keus was gemaakt.
Op kamer deed Julia het heel goed en aansluitend stond ik zeer tevreden en voldaan onder de douche. HHG op zeker en zeker een aanrader deze Julia. Leuke goed uitziende dame.

Na enige tijd van recuperatie had ik goesting aan een volgend avontuur. Tja, en als je nog nimmer met de gezellige Olga bent geweest en haar recensies af en toe leest, dan is de keuze niet meer echt moeilijk. Temeer omdat de rest van de line up mij niet direct op andere gedachten bracht.
Met Olga een erg leuk, gezellig, energiek en traditioneel kamertje gedaan. Daar was helemaal nix verkeerd aan. Ook een aanradertje dus aan al diegenen die Olga nog niet kennen.

Na het douchen moe maar voldaan hier de deur achter me dicht getrokken. Het was een inspannend bezoekje, maar zeker de moeite weer waard. H7 graag tot de volgende keer.

Grtz             :039:
K

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #377 Gepost op: 9 oktober 2017, 21:33:14 »
Afgelopen zaterdag H7 bezocht. 2 voor 12 kwam ik aan in de club, waardoor de entree slechts €20 bedroeg. Wat me gelijk opviel, was dat het relatief druk was. Veel beren en ook veel dames. En ook een aantal zeer aantrekkelijke dames. Hopelijk blijven die een tijdje. Ook was Kami weer terug in H7 (Bianca uit Babylon) en ze had Klara meegebracht (ook ex-Babylon). Met beide even gesproken. Eerst herkenden ze me niet, maar opeens viel het kwartje.

Ik kwam eigenlijk maar voor 1 dame en dat is Maria. Na een rondje door de club te hebben gelopen, kwam ik haar tegen in de bar. Gelijk bij haar gaan zitten en een babbeltje gemaakt. Samen nog een koffie genomen en daarna naar de kamer. Zoals altijd weer perfect met haar. Deze dag zelfs 3 kamers met Maria gedaan, waarmee ze samen met Dani het record heeft in saunaclubs ;D

Na de eerste sessie eerst even een saunaatje genomen. Deze was goed op temperatuur. Gelijk ook maar een honing Aufguss gedaan. Altijd lekker en goed voor de huid. Daarna weer naar binnen gegaan. Het weer liet het niet echt toe om buiten te blijven. Nat en koud, bah. Na het douchen even naar de Theke gelopen, want ik had vernomen dat H7 een zwembad zou gaan bouwen en ik wilde even zeker weten of dat waar was. Het bleek inderdaad waarheid te zijn. Volgend jaar komt er een zwembad op de plaats waar nu 3 tuinhuisjes staan. Zal zeker rakkers aantrekken. Alleen een sauna is ook erg saai.

Maria maar weer eens opgezocht. Eenmaal bij Maria aangekomen, bleek dat de dames zich met elkaar beklaagden over het eten (Het eten in H7 is nogal wisselvallig heb ik zo het idee. De ene keer is het best goed en de andere keer wat minder. Zelf vond ik het ik wat er s'avonds was wel meevallen). Ze besloten om eten te bestellen bij een Roemeens restaurant. Ook Maria bestelde daar wat, waarop ik vroeg of ik er ook kon bestellen. Geen enkel probleem. Cati, een erg mooie en ook erg leuke Roemeense, hielp me bij het uitzoeken van een gerecht. De kaart was weliswaar ook in het Duits, maar gaf me advies wat de beste gerechten waren. Haar op haar mooie donkere ogen vertrouwd en een gerecht uitgekozen. Het zou ongeveer 3 kwartier duren voor dat het eten er was. In de tussentijd met Maria en Cati in de bar wat bijgepraat.

Toen het eten er kwam, bleek dat ik in de eetzaal samen zat met 12 Roemeense dames, die allen wat hadden besteld. Erg gezellig, hoewel ik weinig mee kreeg van de conversaties. Af en toe werd er door Maria iets vertaald, waardoor ik het enigszins nog een beetje mee kreeg. Het leuke was wel de blikken van andere beren ;D ;D :lol

Na het eten eerst wat gedronken met Maria en daarna kamertje 2. Het wordt eentonig, maar ook deze was uitstekend. Na deze kamer hebben we samen een paar Tequilas gedronken en als afsluiter voor Maria een Red Bull en ik een biertje.



Nog een tijdje met Maria zitten babbelen aan de bar en nog genoten van een showtje van Lulu. Deze dame ken ik ook uit Babylon. Ze heeft de naam Lulu achter op haar rug en Papa op haar borst getatoëerd. Erg amateuristische tattoos. Erg jammer, want ze ziet er verder leuk uit. Albanese is ze geloof ik.

Maria en ik hebben nog een derde kamertje genomen. Op zich ook erg goed, maar Maria voelde zich wat minder worden. We hebben het toen maar lekker rustig aan gedaan. Haar oa nog een massage gegeven. Na deze kamer ging ik me douchen en na het douchen keek ik even bij de TV. Tot mijn verbazing zag ik daar Firehawk zitten. Hij was ook erg verbaasd me te zien. We hebben een tijdje bijgepraat, totdat Natali bij Firehawk kwam zitten. Nog even met hem en Natali gepraat, maar ze dan alleen gelaten.

Maria kwam op een gegeven moment bij me in normale kleding. Ze zei dat ze naar huis ging en zich niet lekker voelde. Ook zou ze zondag thuis blijven en kijken hoe het maandag zou gaan. Nog even afscheid van haar genomen en haar beterschap gewenst. Ik heb toen nog maar een saunaatje genomen en daarna wat door de club gewandeld. Firehawk was inmiddels al op kamer en ik dacht dat ie nog wel een tijdje daar zou blijven. Ik dacht er aan om naar huis te gaan, maar toen ik mijn badjas uittrok in de kleedkamer, kwam Firehawk binnengelopen. Hij haalde me over om het laatste uur nog even te blijven en aan de bar nog wat te drinken. We zijn tot exact 12 uur in de bar gebleven en toen we in de kleedkamer ons aan het omkleden waren, kwam de Thekefrau even polsen of we wel opschoten ;D Met 2 jonge Duitsers waren we de laatste 4 rakkers.

Ondanks dat Maria wat eerder naar huis ging, een geweldige tijd gehad in H7, mede dankzij Firehawk.

Maria
Nationaliteit/Taal: Spaanse / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #378 Gepost op: 9 oktober 2017, 22:48:01 »
Heb een paar weken geleden met deze dame een sessie gehad. :039:
Een lief geduldig meisje, hoorde dat ze Spaans sprak,dus gaf haar een kusje met de woorden: para ti.
Ijs was gebroken,een gesprekje met haar gevoerd, ze was erg aardig.

Nu wandel ik al heel wat jaren.(oeps heel veel jaren :-\)
Meestal bij de ramen daar moest je extra betalen , om je ballen onderhanden te laten nemen. :banghead:
Maar in Partytrefs en saunaclubs nooit, eigenlijk.
Zij was de eerste die er extra voor vroeg, dus niet.
Vond dat een wat verwarrend!
Zou ze mij geprobeerd hebben ,om wat extra's af te pingelen ;D

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #379 Gepost op: 10 oktober 2017, 20:52:22 »
Heb een paar weken geleden met deze dame een sessie gehad. :039:
Een lief geduldig meisje, hoorde dat ze Spaans sprak,dus gaf haar een kusje met de woorden: para ti.
Ijs was gebroken,een gesprekje met haar gevoerd, ze was erg aardig.

Nu wandel ik al heel wat jaren.(oeps heel veel jaren :-\)
Meestal bij de ramen daar moest je extra betalen , om je ballen onderhanden te laten nemen. :banghead:
Maar in Partytrefs en saunaclubs nooit, eigenlijk.
Zij was de eerste die er extra voor vroeg, dus niet.
Vond dat een wat verwarrend!
Zou ze mij geprobeerd hebben ,om wat extra's af te pingelen ;D

Zo ken ik haar niet. Misschien heeft ze wat anders begrepen en is het een misverstand?
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #380 Gepost op: 10 oktober 2017, 20:57:02 »
Nou, dan zou zij de enigste dvp zijn ,die dat niet begrijpt. :pica
Tsja het zij zo, heb haar de vorige keer ook genegeerd.
Jammer want zij is de moeite waard, maar ben gekke Henkie niet. :lol_hitting:


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #381 Gepost op: 10 oktober 2017, 20:59:24 »
Nou, dan zou zij de enigste dvp zijn ,die dat niet begrijpt. :pica
Tsja het zij zo, heb haar de vorige keer ook genegeerd.
Jammer want zij is de moeite waard, maar ben gekke Henkie niet. :lol_hitting:

Ze is zeker de moeite waard en ik kan het weten  ;) ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #382 Gepost op: 11 oktober 2017, 22:15:30 »

In de herkansing

De dag na de viering van Ohhlord's verjaardag samen met Aloewe en Firehawk naar H7 getogen. De club enkele maanden geleden bezocht en hoewel destijds ongepopt verlaten verdiende de club een tweede kans. Ergens na drieeën aangekomen en blijkbaar was theke Beate dermate onder de indruk van het imposante lijf van Firehawk, want in de kleedkamer bleek ze ook Aloewe en ik een doppel xl badjas te hebben toebedeeld. Firehawk had bij binnenkomst al een favorietje geschoten en wilde geen seconde verspillen. Aloewe en ik spoelden nog eerst de geur van Sin City van ons af. We gingen op zoek naar Firehawk. Hij had zich al gesetteld op een bankje met de desbetreffende dame, dus lieten we hem met rust en gingen een hapje eten. Na een tijdje voegde Firehawk zich bij ons met zijn aanhangsel. Ze stelde zich voor als Maya en voegde er zelf "die Biene" aan toe. Er werd wat gedold op het terras en na een korte tijd zochten Firehawk en Maya een bijenkorf op. Had de imker zijn bij gevangen of had de bij een stengel gevonden waar ze met alle liefde de nectar wilde uitzuigen?

Toen Aloewe en ik vanuit het eetgedeelte naar de bar liepen was ze me al opgevallen toen ik een blik op het terras wierp. Dames hebben daar klaarblijkelijk een radar voor, want enkele minuten later kwam ze de bar inlopen en zwaaide in onze richting. Nadat ik deze beantwoordde voegde ze zich bij ons. Dat we haar gelijk als Bulgaarse herkende verwonderde haar een beetje. Het gesprekje verliep vlot en leuk. Ze bleek prettig gestoord in de goede zin van het woord. Het meest opmerkelijke was dat ze mijn naam goed gokte (Later bedacht ik me dat ze misschien een kijkje had genomen bij de theke op de namenlijst).

Er werd behoorlijk gedold en al snel werd duidelijk dat zij de dame zou zijn die ervoor zou zorgen H7 van de hatelijke nul wat betreft kamergangen af te helpen. We besloten op het terras samen een sigaretje te roken. Daar voegde na een tijdje Firehawk zich bij ons nadat hij van zijn nectar was ontdaan door Maya. Ook nu werd er weer volop gedold. Na een tijdje Natali gezegd dat ik het wel tijd vond worden dat ze een sleutel ging halen.

Op de kamer vonden haar zeer opvallende Botox-lippen al spoedig de mijne. Ze liet haar tong ronddraaien alsof het een wastrommel was op 1000 toeren. Ze had snel door dat dit niet mijn ding was en het tempo werd teruggeschroefd naar vriendinnetjes niveau. Haar handje zakte af en een heerlijke teasing HJ volgde. Haar mond werkte zich een weg naar beneden. Een rustige en gevoelvolle BJ waarbij ze goed gebruik maakte van haar tongpiercing. Af en toe wisselde ze het af met haar hand om me verder te teasen en edgen. De behoefte om te neuken ontbrak en heb het haar terwijl we heerlijk aan het tongzoenen waren met de hand laten afmaken.

Na de financiële afhandeling en douche naar het eetgedeelte ingelopen waar Aloewe en Firehawk nog zaten. Een inspectie van de voederbakken leerde dat het niet veel soeps meer was wat er lag, toch wat op een bordje gegooid. Natali had ook honger en kwam bij ons zitten. Een Duitse stammie liet zien dat sommige gasten geen enkel respect hebben. Ik was met Natali in gesprek en hij cirkelde om haar heen, probeerde haar aandacht te krijgen en bleef maar tegen haar aan praten. Zij was er duidelijk ook niet van gediend en liet dit blijken. Uiteindelijk droop hij af. Na het eten besloot Natali op jacht te gaan en met een dikke kus nam ze afscheid.

Wij besloten een kijkje in de bar te nemen. De Roemeense dames hadden beslag gelegd op de geluidsinstallatie en de manele schalde door de bar. Het zorgde wel voor sfeer. De bovenstukjes gingen uit en de kontjes schudde. Maya voegde zich weer bij ons en had haar angel al snel weer gericht op Firehawk. Ik besloot om even te relaxen in de lounge ruimte op de 1e verdieping. Een mooie ruimte om tot jezelf te komen. Na een tijdje weer de bar opgezocht waar nu de hele Roemeense bende onder aanvoering van moeder overste Lia de dansvloer onveilig maakten. Firehawk besloot er nog een ronde met Maya aan te plakken. Aloewe en ik hadden het wel gezien en besloten bij te praten in de lounge ruimte. Na een tijdje gingen we kijken of Firehawk al terug was. Hij bleek idd net van de kamer te zijn. Het liep tegen tienen en we besloten om ons om te kleden. Omdat de honger nog niet gestild was even naar de tegenovergelegen Mac gegaan voor een afsluitend hapje.

Fazit
H7 is een ideale club voor de beer die van kleinschalig houdt. Ik ben meer van het groot, groter, grootst en dus zal H7 niet uitgroeien tot een club die ik vaak ga bezoeken. Eerder een club om als tussendoortje te doen. Sfeer was ditmaal beter als destijds, echter nu was het eten beduidend minder. Hoewel er maar 10-12 dames rondliepen waren er uiteindelijk toch 4 à 5 die in mijn ogen kamerwaardig waren. Ik zal er best nog wel eens belanden en misschien is hier wel driemaal is scheepsrecht op van toepassing

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #383 Gepost op: 22 oktober 2017, 21:01:00 »
Rond een uur of 4 kwam ik aan in H7. €30,-- betaald en een badjas meegekregen. De reden dat ik naar H7 ging, was oa omdat ik met Sigmund11 daar had afgesproken. Hij zou rond een uur of 5 á 6 komen. Op weg naar de kleedkamer, kwam ik gelijk Maria al tegen. Met een innige zoen begroette ze me. Ik kleedde me snel om en ging opzoek naar haar. Ze zat inmiddels in de bar en ben naast haar gaan zitten. Na een uitgebreid praatje en wat gedronken te hebben, zijn we naar een kamer gegaan. Zoals altijd, was de kamer weer perfect. Met meiden als Maria heb ik helemaal geen behoefte om andere dames te proberen. Misschien de angst dat het mindere kamers zullen worden, maar ook zeker omdat wanneer je vaker met dezelfde dame gaat (en met wie de klik zeer goed is), de kamergangen steeds beter en beter worden.Je leert de meiden beter kennen en zij jou ook. Ze weten na verloop van tijd wat je lekker vind en hoe je het wilt hebben en de beste dames komen af en toe met verrassingen, waardoor het niet saai begint te worden.

Na de kamer met Maria eerst even een sauna genomen. Deze was heerlijk op temperatuur, niet warm en niet te koud. Na de sauna bleek Sigmund11 ook te zijn gearriveerd in H7. Met hem een paar biertjes gedronken die avond en wat bijgekletst. Oa over de Vulkanstraße gesproken, waar ik eerder die dag was geweest. Hij bleek daar ook nog nooit te zijn geweest. Aan het eind van de avond gaf ik aan dat ik straks weer even wilde kijken. Waarschijnlijk dat het er dan een stuk drukker en misschien gezelliger zou zijn en uiteraard meer (mooie) meiden. Sigmund11 had hier wel oren naar en besloot uiteindelijk met me mee te gaan naar de Vulkanstraße.

Maar voordat we naar de Vulkanstraße zouden gaan, had ik nog een kamer met Maria. Ja, wat moet ik nog over haar zeggen... Niet voor niets ga ik met haar een tweede keer op dezelfde dag.

Maria
Nationaliteit/Taal: Spaanse / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup

[attachimg=1]

Heaven 7 was weer een leuke dag, zeker met Maria en Sigmund11. Daarnaast nog een oude bekende tegen gekomen, een Duitser die ik oa ken van clubs als Great Palace en Freudenhaus Dortmund. Het was vandaag iets rustiger dan de keren ervoor dat ik er was. Ook iets minder dames. Het is vaak een golf beweging in de clubs, wat drukte betreft. Ik ken geen club waar het elke week standaard druk is, zelfs niet in clubs als Babylon, Sixsens of Samya. De ene keer erg druk, de andere keer wat rustiger.
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2017, 21:06:59 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline rammetje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #384 Gepost op: 26 oktober 2017, 16:02:50 »
Op zaterdag 21 oktober een eerste bezoek gebracht aan H7, nadat ik in PHG te horen kreeg dat er maar 1 meisje aanwezig was.Na raadplegen van fkk24.de en forums leek me dit de beste keuze in de buurt.30 euro inkom,een lijst met foto's en namen en een forum met recensies ervan moet tot een paar leuke momenten leiden,toch?
In de bar zit zelden iemand, meer mensen aan de spelmachines & in het rokersgedeelte.Ook al rook ik niet ,me daar dan maar een paar keer gezet,want dat is toch gezelliger dan alleen aan de bar. Zo'n tiental gsm-verbodsborden duwden me naar buiten om mijn gsm te checken, waarna de harde wind van die dag me weer naar binnen duwde. Misschien is het gsm-verbod er zodat je niet kan vaststellen dat er van de "aanwezigheidslijst" nauwelijks iets klopt.
Niks mis met het eten of accommodaties, wellicht leuk als je niet alleen komt of er mensen kent,maar in een grotere club is er meer te zien.
De line-up was relatief wat minder en na een teleurstellende kamer (Anastasia,heel basic service) dan ook vertrokken.

Offline rammetje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #385 Gepost op: 29 oktober 2017, 03:01:17 »
idd een wat rustige club over het algemeen, zeker als je het vergelijkt met een Samya, om maar een club te noemen. Jammer dat de sessie met Anastasia teleurstellend was. H7 heeft zeker goede dames, zoals Maria en Viktoria. Uit betrouwbare bron weet ik dat Maya, Sissi en Natali ook toppers zijn. Overigens hadden we elkaar wel tegen kunnen komen, want ik was er afgelopen zaterdag ook  ;) ;D Verbaasd me trouwens dat er in PHG maar 1 dame aanwezig was. Nog nooit meegemaakt daar. Hoe laat was je daar dan, net na openingstijd?
Als beginnerke met slechts 1 kamertje  is mijn oordeel beperkt tov. een hobbyist als jij Taylor, maar dacht een leuk extraatje bij jouw verslag. Ik ben om 11u45 in PHG toegekomen,2 Duitsers gingen net voor mij binnen. Theke zei dat maar 1 meisje aanwezig was,de Duitsers vertrokken. Ik vroeg wanneer er verschillende meisjes gingen zijn, het antwoord was nog 2 a 3 uur. Ik dacht das niet 100 girls "as advertised" maar 1.Door vroeg te gaan hoopte ik op veel meisjes - weinig beren,blijkbaar eerder andersom. Wellicht is de oorzaak de late sluitingstijd (5uur), dat is een lange dag. Ik ben om 15u45 vertrokken in H7, terug naar PHG waar ik nog een prima dag had. Dus we hebben mekaar net gemist.
Voor iemand die ver moet rijden: een smallere club als H7, interessant om zeker één keer uit te checken of als combinatie met avond-gelegenheid. Was H7 in Oost-Vlaanderen, dan was ik een vaste klant...

sigmund11

  • Gast
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #386 Gepost op: 29 oktober 2017, 22:47:20 »
Vorige week zaterdag naar H7 gegaan, op basis van een gewonnen kaartje van het RB forum. Naast de gratis entree, had ik ook een gratis drank kaart gewonnen, welke ik beide kon verzilveren bij de theke.  Het was een leuk bezoek, ik had zoals al beschreven staat met Taylor in de club afgesproken rond 18 uur. De club zelf was rustig en gemoedelijk. Het was pas de 2e keer dat ik er was, en in vergelijking met de 1e keer was het ditmaal wel wat rustiger. Toch waren er schat ik 15-20 dames in de house, waarvan 80 tot 90% rum-bul afkomst had. Qua ijsberen was het ook niet echt heel druk te noemen, denk dat er ook een mannetje of 15 in de club rondliep. Dit aantal werd niet echt meer gedurende de avond. Voor mij was het prima, ik had met Taylor voldoende bij te kletsen en kwam ook nog een Duits Sauna maatje tegen waarmee ik ook heb bijgepraat. Die bleek overigens al vanaf 10 uur  s'morgens (!) in de club rond te hangen en heeft de 12 uur volgemaakt. Niet iets wat ik snel zou doen in een tent als H7. Wel is het zeker leuk voor 5 á 6 uurtjes is mijn ervaring.

Wat H7 kenmerkt, is dat het ondanks de lage entree prijs een goed verzorgde club is. Alles is lekker schoon, opgeruimd en het straalt wel wat klasse uit. Achter de schermen wordt er altijd hard gewerkt door het personeel om alles netjes te houden. De dames, daar kwamen we uiteindelijk voor. Een deel daarvan was aan het animeren, een ander deel hing rond bij de gokautomaten en was meer met elkaar bezig. Af en toe een kleine opmerking, of bij oogcontact gelijk proberen een praatje met je aan te knopen. Zelf had ik eerlijk gezegd niet zo veel zin om direct met een dame mee te gaan, dus heb heerlijk mijn ogen en oren de kost gegeven en lekker een biertje gedronken.
Overigens heb ik die middag op 1 of 2 dames na geen echte stunners gezien in de club, de dames zagen er optisch wel aardig uit met een enkele uitschieter naar boven. Toevallig heb ik één van de dames die er (naar mijn mening) wél leuk uitzag, aangesproken op de gang. Zij was wel in voor een kamer gang, en bleek een erg prettige verassing te zijn op de kamer. Enthousiast in het (op)vrijen, zoenen, massage, knuffelen, oortjes likken, een lichte prostaatmassage, pzc en nmc in meerdere standjes, en last but not least een handjob. Ook had ze leuke verhalen te vertellen in het Duits en kwam ze op mij wel slim over in het gesprek, iets dat ik eerlijk gezegd wel aantrekkelijk vind in een vrouw. Met deze dame een uur op de kamer geweest en hierna was de lust om nog een andere te nemen mij wel vergaan. Simpelweg omdat het resterend aanbod mij niet voldoende aansprak en ik heel fijn op mijn wenken was bedient. Ik had wel de naam gevraagd van de desbetreffende dame, maar kan hem me helaas niet meer herinneren. Na onderzoek op de site met de damesfotos heeft bij mij geen belletje doen rinkelen (helaas). Dit was wel een type kamergang dat je hele sauna club bezoek kan laten slagen. En naar horen zeggen lopen er zeker wel wat dames rond in H7 met deze kwaliteiten. Zo rond 22.30 ebde de sfeer langzaam weg uit de club, veel klanten vertrokken evenals de dames. Een enkele dame bleef nog in de woonkamer hangen maar je merkte aan alles dat het hem niet meer ging worden. De officiële sluitingstijd op zaterdagavond is nu ook 00.00 uur, een jaar geleden was dat nog 03.00 uur s'nachts.

Later nog naar de Vulkanstrasse gegaan met Taylor, alwaar ik een wonderbaarlijk goede sessie heb gehad met een dame, daarover later meer.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #387 Gepost op: 13 november 2017, 17:54:25 »
Blitzbezoek

Ofwel word ik aangenaam verrast in H7 ofwel verlaat ik de club met een matig gevoel. Dit heeft meestal te maken of ik geluk heb om een dame te treffen die in mijn straatje past.

Bij binnenkomst werd ik niet onmiddelijk warm van wat ik zag. Een vrolijke Nederlander ontmoete ik reeds in de douches. Wat later bleek dit de beruchte RMJHexe te zijn. Zo weten we weer een gezicht achter wat sappige schrijvsels te plakken.

In de bar even de kat uit de boom kijken en toen kwam Raisa binnen. Ze was een broodje aan het smikkelen. Ik liet haar dus maar rustig even ontbijten.
Enkele dames kwamen even polsen en kregen natuurlijk een njet waarbij enkele uiteraard hun wenkbrauwen lieten fronsen. Ze begonnen wat met plagen en ik liep dan maar een glaasje water halen om dan terug te wandelen langs elke dame om me dan bij Raisa in het zeteltje te ploffen.
Sarah riep even al grappend in het Roemeens dat ze een slechte service gaf. Ik vroeg of dit waar was aan Raisa en vroeg of ik beter bij Sarah zou gaan zitten.
Mijn arm werd omklemd en ik mocht niet meer gaan :)

Kamertje met Raisa was best OK maar ook geen hoogvlieger. Wel een zeer lekker hertje.

Nadien nog wat rondgelopen in H7 maar besloten om even verderop ook nog eens te gaan kijken. Dus 20 minuutjes later zat ik bij Aca Gold.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #388 Gepost op: 15 november 2017, 17:26:06 »
Heaven7 vrijdag 10 november 2017

Mocht laatst een bij een ander forum een vrijkaartje naar keuze uit zoeken, gekozen voor die club waar ik dit kalenderjaar nog niet geweest was Heaven7.   8)

Op de vrijdag net voor 13:00 binnen, het papieren entree ticket werd geaccepteerd, en uiteraard de vraag; of ik hier al eerder was geweest.  :lol_hitting:
Na de transformatie naar ijsbeer, tijdens een verkenningsronde, meteen al letterlijk tegen Prisca (ex Babylon) aan gelopen.  :sign0144:
Tijdens het vervolg van de ronde, slechts een paar dames herkend van het vorige bezoek. Tevens herken ik ook een aantal Duitse en Belgische beren die ik eerder gezien heb, in deze en andere club’s, waaronder een Belgische veelpleger die hier incognito was.  :-P

Sinds mijn laatste bezoek aan Heaven7, is er wel wat veranderd aan de indeling van het pand, en ik kan zeggen dat dit positieve veranderingen zijn.  ;D
Zeteltje gescoord, en alles op je af laten komen, langzaam komen alle dames voorbij, waarvan er een aantal bij wel in de smaak vielen. Het blijft bijzonder, dat de dames die jouw interesse niet hebben, als eerste hun charmes op je loslaten.  :showtits
Na een goede scan gemaakt te hebben, was het voor mij duidelijk Prisca, zou de eerste kamergang worden, voor een tweede kamergang zou er keus uit 3 dames zijn. Prisca net terug van de kamer, kwam al naar me toe, voor een uitgebreide vernieuwde kennismaking sinds het Babylon tijdperk. Wat smalltalk, en door naar een kamer, ook hier de bordjes met de tekst “kondompflicht” en bijhorende toelichting, prominent in beeld. Aangename knuffel-/stoeiparty van bijna een uur beleefd, maar de magie lijkt tussen ons verdwenen.  :bonken

Inmiddels tijd om een hapje te gaan eten. Het warme buffet en saladebar staan er uitnodigend bij, wat me opviel: door slimme combinaties kon je meerdere maaltijden maken, rijst/rundvlees, aardappels/groente, rijst/ thai curry, pasta met bolognaise-/carbonerasaus, daarnaast lag er gebakken vis.  koch

Relaxing time, even liggen in de lounge (boven), twijfel over wel of geen sauna doen, en zo ging de tijd voorbij. Een van de 3 dames die op het lijstje stond voor de 2de ronde gooit haar charmes in de strijd, ze stelt zich voor als zijnde Anna (Roemeens), ze stelt voor om het pand te laten zien (waar kennen we dat van), om te eindigen bij de kino. Daar haar Nederlandse woordenschat wat proberen uit te breiden, mijn Roemeense woordenschat kwam niet verder dan: bani, pizda, pula, buna ziua, cur mare en cur rotund. Vooral het ”cur mare”, moest ze wel om lachen. Kreeg meteen de Duitse vertaling terug, met de term: dat klopt, die heb ik.  :kissass Na dit spelletje met “full member DKC” Anna, haar de sleutel laten halen. Leuke aangename verrassende sessie met herhalingsgevaar. :engel016:

Nog even wat relaxen en toen wat het tijd om te gaan. :039:



Pro’s
•   30 euro is hier waar voor je geld
•   Voldoende dames aanwezig

Aandachtspunten
•   Niet duidelijk waar het gebruik van smartfoon of tablet was toegestaan, overal stickers van juist niet toegestaan.
•   Geen club voor een langdurig verblijf (> dan 5 - 6 uur)

Leuk om hier weer een keer geweest te zijn, herhalingsgevaar: ja.  :great:

« Laatst bewerkt op: 15 november 2017, 17:32:35 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #389 Gepost op: 16 november 2017, 00:02:59 »
Vandaag stond ik voor de keuze, heaven 7 of acapulco gold.
Na wat speurwerk, zag ik dat er op vaak woensdagavond in a.g, meer een sudlanderfest was. :o
Nou nee dus,dan maar het vertrouwde plekje h7.
Rond 17.00 mijn ijzeren ros(je) geparkeert en zag al dat het niet druk was, maarja doordeweeks he.
De theke herkende mij en gaf mij een grotere berenvel en dat niet omdat ik zo lang ben.
Ff douchen en mijn honger gaan stillen.
Moet zeggen, ik vindt het kwaliteit van het eten erg goed, ja wat beperkter ,maar voor ieder wat wils.
De Duitse kost is wel aan mij besteed.
Onder de overkaping ff wat roken, damn kwam ik daar maar eens vanaf!
Een paar dames, zoals gewoonlijk hadden hun rook pauze, dus zat niet alleen.
Ik dacht alleen op di en do ffk dag, maar ook op wo, was een beetje verrast daar over. ::)
Een mooie meid kwam tegen over mij zitten, ik had haar al vaker daar gezien, raar maar waar in eva kostuum bloedmooi.
Ze wilde wat contact maken, maar hield dat af, wel een compliment gemaakt dat ze er zo goed uitzag.
Moei van een lange dag cursus, ff relaxen boven in de rust ruimte, wat doezelen en af en toe bekijken wat naar de kamers ging.
Was aan het dromen over een mooie meid, en ja drie keer raden wie er binnen liep, die mooie meid.
Ik zeg dat ik droomde over een mooie dame en nu sta jij hier, dus geen droom. :lol
Ze ging tegen over mij zitten, wat ik wel waardeerde, ben wel anders gewend, dan springt er een of ander dvp boven op mij.
Na wat verteld te hebben, heb ik haar gevraagd om naast mij te komen zitten.

Melanie was haar naam, zwart haar kleine borsten en een prachtig lichaam.
Tsja wat opgewarmd en naar een kamer, waar ze mij heerlijk kronkelend beklom, aangezien dat het voor haar toch een hele beklimming is,
kwa postuur van mij, haar maar niet meer los gelaten.
Kussend met voorzichtige tong van haar, ging ze al snel naar mijn inmiddels opgewekte jongeheer.
Zozo een hele fijne zachte blowjob, stout mij aankijkend heb ik er van genoten.
Ook haar eens dichtbij tussen de mooie benen te bekeken te hebben, zat ze ondertussen met haar tepels te spelen. :lol_hitting:
Mijn handen hebben haar overal betast, nouja bijna overal, gingen we over in cowgirll.
Het duurde ook niet lang of er kwam een explosie :xrated, BBZ was uitgeteld, wat nageknuffeld en douchen.
Melanie is een mooie dvp, die niet te klagen heeft over klandizie en terecht.

Achja weer roken en er kwam een wel hele mooie meid, erbij zitten, ze kon goed duits en mooie grote tattoo op haar rug.
Schitterende b cup, prachtig gezicht, dacht nog dat wordt nr twee. Lucy was haar naam.
Ze ging naar de sauna en laat mij daar ook net naar toe gaan.
Daar zaten nog twee gasten en ja daar begon het gedonder weer opgieten met menthol dat mijn ogen pijn deden. :sign0065:
Zwaaien met die handdoek, ja ik ben sauna gewend en ga er graag naar toe, daar wordt ook opgieting gedaan etc...
Hier werd het mij te veel de ene gast ging eruit en ik ook, waar ik tegen Lucy zei tot zo, maar geen reactie, dus daag dan. :sleepy:
In de kleed ruimte kwam ik die andere gast tegen die ook uit de sauna ging en die was niet blij.
Je moet ook rekening houden met anderen.
Nouja genoeg gelult over een sauna gang.

Wat gerelaxt en toen ik onder bij de bar kwam zag ik een iets stevigere dame zitten, mooie borsten en een goede kont.
Nou daar wil ik meer van weten, mij voorgesteld en haar naam was Sabrina, 27 jaar met zwart half lang haar.
Het voelde goed, dus het werd een kamergang.
Op de kamer ontaarde het in een gfe spel, zoenend en strelend van haar kant en knipoogjes, beantwoorde ik het met lipzuigen en zacht strelend over haar lichaam.
Haar lichaam betastend, ging ze mij pijpen.
Nu loop ik al heel wat jaren en dacht dat ik kwa bj alles had meegemaakt, maar nee dus. :-\
Die meid ging mij met zachte, maar ook heel harde stoten mij pijpen en lang ook.
Was net of zij mij neukte, ondertussen haar poesje bewerkt en stevig aan haar tepels zitten te draaien, waar ze van genoot.
Een flinke klap op de billen was ze ook niet vies van. billenklets
Dat spelletje ging over en weer en het werd tijd om haar stevig te neuken.
Wat zij het liefste had doggy, en daar ben ik ook niet vies van.
Heb haar stevig en haar schouders naar onder drukkend flink geneukt, ze genot ervan de slet! :pica22
Haar hand onder mijn ballen en wat tegen gas van haar kreunde ze(beetje overdrijven mag toch)tot een top doggy sessie
Ik hoef je niet te vertellen dat er een vulkaan ontplofde, man oh man wat een meid.
Waar was je al die keren dat ik hier was, zei ik tegen haar, ze werkt niet altijd daar zei ze.
Goede aftersales en het werd tijd om mijn ijzeren ros te starten.
Weer een top dag in Heaven 7 waar een 10/15 meiden aanwezig waren.
Ook Prisca was daar, maar die krijgt geen aandacht van mij.
« Laatst bewerkt op: 16 november 2017, 00:16:35 door brombeerzuid »