Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 602535 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #405 Gepost op: 19 december 2017, 23:42:04 »
Hoi Taylor,

indien nog beschikbaar, kan ik em goed gebruiken.

Grt,
Mb





Iemand nog belang bij een vrijkaart van H7? Hij is geldig t/m 25-12-2017. Gewonnen via de jackpot van Heaven 7, maar heb geen mogelijkheid om op korte termijn er naartoe te gaan. De eerste die zich aanmeldt, stuur ik de code per interne mail.

[attachimg=1]

Het vrijkaartje is bij deze naar mentholbear gegaan. Veel plezier ermee en we lezen wel hoe het was in H7  ;)

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #406 Gepost op: 20 december 2017, 18:16:02 »
Dat gaat vast goed komen. Als alles meezit, bevind ik me zaterdag weer tussen de engeltjes.

En nogmaals bedankt voor het gulle gebaar  :13:

Grt,
Mb


Hoi Taylor,

indien nog beschikbaar, kan ik em goed gebruiken.

Grt,
Mb





Iemand nog belang bij een vrijkaart van H7? Hij is geldig t/m 25-12-2017. Gewonnen via de jackpot van Heaven 7, maar heb geen mogelijkheid om op korte termijn er naartoe te gaan. De eerste die zich aanmeldt, stuur ik de code per interne mail.

[attachimg=1]

Het vrijkaartje is bij deze naar mentholbear gegaan. Veel plezier ermee en we lezen wel hoe het was in H7  ;)

[attachimg=1]

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #407 Gepost op: 20 december 2017, 20:34:33 »
Einde discussie, en nu terug gezellig doen, aub ..... bekvechten graag op andere fora .
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #408 Gepost op: 20 december 2017, 20:36:48 »
Einde discussie, en nu terug gezellig doen, aub ..... bekvechten graag op andere fora .
Was er al klaar mee..
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #409 Gepost op: 20 december 2017, 22:20:22 »
[attachimg=1]


Dat gaat vast goed komen. Als alles meezit, bevind ik me zaterdag weer tussen de engeltjes.

En nogmaals bedankt voor het gulle gebaar  :13:

Grt,
Mb


Hoi Taylor,

indien nog beschikbaar, kan ik em goed gebruiken.

Grt,
Mb





Iemand nog belang bij een vrijkaart van H7? Hij is geldig t/m 25-12-2017. Gewonnen via de jackpot van Heaven 7, maar heb geen mogelijkheid om op korte termijn er naartoe te gaan. De eerste die zich aanmeldt, stuur ik de code per interne mail.

[attachimg=1]

Het vrijkaartje is bij deze naar mentholbear gegaan. Veel plezier ermee en we lezen wel hoe het was in H7  ;)

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #410 Gepost op: 25 december 2017, 01:19:19 »
Zaterdagmiddag weer eens aan de hemelpoorten gerammeld met m'n vrijkaartje van Taylor, waarvoor mijn dank, die helaas zelf zijn prijs deze week niet meer kon innen.
Probleemloos werd de vrijbrief voor al m'n zonden geaccepteerd en werd ik de 7e hemel binnengelaten. De theke gaf overigens bij voorbaat al aan dat er (slechts) 8 dames aanwezig zouden zijn. Daarvan heb ik er maar iets van 6 van gezien...
Ik schat de verhouding 0,7 heren op 1 dvp. Was dus een behoorlijke rustige dag in de club.

Eerst maar een hapje eten. Als een uitgehongerde ijsbeer wilde ik m'n snoet al in het buffet wringen, toen een DVP me terugfloot. Even wachten totdat alles er in ligt.
Potverdorrie wie denkt zij te wezen, zou je kunnen denken. Maar ze heeft wel een punt. Niet alle bakken zaten erin, dus met wat geschuif zou alles in het water kunnen plonzen.
Dus als een brave kwispelende Lassie gaan zitten wachten tot de kok al het eten had gebracht. En intussen op een tosti staan knabbelen alsof het een hondenkoekje was.
Toen eenmaal alles stond barste het feest los. Alle dames en heren kwam het verse voer halen. Begrijpelijk, want hoorde 1 dame nog zeggen dat de friet nu nog knapperig is...

Na m'n buikje volgetankt te hebben even lekker in het restaurant zitten werken. In de tussentijd kwam een Belgische stamgast een praatje maken. Hij merkte op dat het buiten zwembad lekker vordert. Die ligt er al gevuld met water bij. Heerlijk voor de zomer straks.
Verder kon hij me een nieuwe dame wel aanbevelen. Naam wist ie niet meer, maar wel dat ze Turkse zou zijn, kousen aan heeft en een leren halsbandje heeft.
In de rokershok d'r niet goed kunnen zien omdat ze in een bad jas ingepakt zat, maar even later een dame gezien die wel aan de omschrijving voldeed. Praatje mee gemaakt, en ze heet Angie, maar zou Bulgaarse zijn. Oei, heb ik misschien de verkeerde voor me? Ik zei dat ik een Turks meisje zoek. Dus ik verder kijken. Richting restaurant gelopen, maar daar niemand aangetroffen. Dan maar weer richting bar. Zit naast haar een steviger gevormde dame. Die zou wel Turkse zijn, maar voldeed totaal niet aan de omschrijving. Dus laten varen. Angie zegt zelf half Turks te zijn. Oh jee... Zou dat weer zo een identiteitscrisis geval zijn? Omdat ik twijfelde komt de overbuurvrouw die de conversatie met gemak gehoord en gadegeslagen Had, zich inmengen. Zij zou ook Turkse zijn... oh jee, oh jee...
Ik excuseerde me en ging die heer nog maar eens even aan de tand voelen. Blijkt het toch om Angie te gaan, want een nauwkeuriger omschrijving leek wel te kloppen. En zoveel dames waren er die dag niet. Dus ik weer terug en opnieuw gesprek aangeknoopt, wat uiteindelijk tot een kamergang leide. Een geweldige moet ik erbij zeggen. Wat een lekker ding.

Na de nodige administratie weer afscheid genomen en richting de lounge gegaan om te relaxen. Komt die heer er weer bij en gezellig een poos lopen kletsen.

Na nog een klein hapje gegeten te hebben werd het tijd om weer de mentholcave op te zoeken.
Met dank aan de gulle gever en de behulpzame heer, een leuke tijd in de hemel gehad. Bedankt!

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #411 Gepost op: 28 december 2017, 14:04:10 »
Heaven7 - Relaxclub
17 December 2017
 
 
FAZIT
 
 :111: Rustig en ontspannen sfeer
 :o Nauwelijks dames!
 :111: Bovensauna goed op temperatuur met goed aufguss-produkt, buitensauna niet in gebruik
 :111: Zag dezelfde Duitsers terug
 :censored 1 Kamersessie met Rebecca, nieuwe dame in de club sinds de week voordien. Op verlof vanaf 22/12
 :111: Alles bleef rustig
 :-P Eten geweldig goed, veel keus. De H7-keuken wordt alom geprezen.
 :017: Buitenveranda waar gerookt wordt, is koud ondanks verwarmingselement, is een beetje geld door de deur jagen
 :111: Douches super
 :111: Dacht naar Babylon te gaan maar bleek geen goed idee teveel aan elkaar te plakken en het voor te behouden voor later.
 

KAMERGANG MET REBECCA -De verlegen Sexy Girl Next Door - 8,0 / 10
 
 
CLUBVERSLAG
 
Aankomst, directives
 
Ik verbleef in hetzelfde hotel 5 minuten van hier en een klein kwartier rijden van LR waar ik eerder was. Een ontbijt kost 9€ ongeveer maar waarom hier ontbijten als ik dat in H7 kan...gratis dankzij de vrijkaart + drankkaart van dit forum? Reuze bedankt!
 
Onmiddellijk bij aankomst, viel me iets op maar ik kon er de vinger niet op leggen. De club was niet zo druk, andere keren stond het vol auto's. The time of the year? Het feit dat het nu niet meer effectief gratis is?  :017:
 
Ik ging naar binnen en overhandigde mijn vrijkaart en kreeg gratis toegang en een drankkaart t.w.v. 10€ in ruil. Van de laatste werd me verzekerd dat ik die later nog kon gebruiken. Dat is maar goed ook want ik was niet van plan alcohol te drinken omdat ik compleet nuchter naar huis wilde rijden. Ik kreeg mijn ijsbeervel en ging me omkleden. Voor een of andere reden geeft de club me altijd gevoelens van nostalgie en melancholie mee. O ja, ik heb hier een van de meest gedenkwaardige sessies van het jaar gehad met Jasmine uit Bulgarije en vroeger met Selena (nu Mona in SS) en Paula zag ik hier voor de eerste keer. Ik sta nu ook voor een moeilijkere periode waarbij ik niet weet hoelang ik uit roulatie ben.
 
 
Clubambiance
 
Geen ambiance, er is een ontspannen sfeer op zijn Zondags. Ik nam een uitgebreid ontbijt dat als gewoonlijk goed verzorgd was. Alles staat nu in de lounge + veranda. Daar staan nu de tafels waar je kan eten, een restaurantgedeelte zeg maar. Dat is een goed idee dat Babylon maar beter eens overneemt, ze hebben er de ruimte voor. Voor de rest van de dag bleef het rustig. Ik kwam in gesprek met een aantal Duitsers over de clubs, razzia's en de nieuwe wet. Ze waren nogal somber, had ik de indruk. Dat verbetert mijn stemming niet.  :huh:
 
 
Lounge en Saunagedeelte
 
In de loungekamer naast de sauna boven kan je pas echt helemaal tot rust komen zoals dat in geen enkele andere club wordt geregeld (behalve Samya). Ze draaien hier relaxatiemuziek en je kan kijken naar een namaak haardvuur op een TV-Scherm. Het volgende nummer hoor je daar daadwerkelijk weerklinken in de lounge.
 

 
De sauna was goed heet en een Duitser die ik in Mei al heb ontmoet, zat er met een eigen aufguss-produkt dat ik snel herkende als hetzelfde middel. Ik heb ook met hem wat gesproken en van de aufguss-geuren genoten. De buitensauna was niet in gebruik. Vanuit de sauna moet je wel bezweet de mooie lounge door naar de douches verderop.
 
In de spirituele lounge had ik nog een laatste half uur gelegen voor ik naar huis ging en ineens herkende ik de meditatiemuziek: deze hebben ze 100% zeker van youtube want ik hoorde dit thuis al verschillende malen passeren als achtergrondmuziek bij mijn boeken of mijn yoga-oefeningen. Ineens had ik een volledig gevoel thuis te zijn. Ik hield dat gevoel even vast voor ik daadwerkelijk naar huis vertrok. Het plan om naar Babylon te gaan werd geannuleerd.
 
Opnieuw viel me op hoezeer de club en het design van de ruimtes een zekere seventies-sfeer ademt. Wellicht heeft mijn gevoel van melancholie te maken met dit alles. Ik ontdekte dat ze nieuwe kamers hadden, al even mooi ontworpen met oog op een mooi 70s-design.
 
 
Line-up en kamergang
 
Helaas was de line-up niet een waar ik blij om was, zeer weinig dames en niet mijn types...tot ik Rebecca tegen het bevallige lijf liep. Met haar was er wel een klik, zij het dat ze wat aan de verlegen kant was, zoals ik. Het kwam tot een sessie, de enige deze dag, een die de laatste afgebroken kamergang in LR kon goed maken. Ik was niet helemaal zeker maar ging er van uit dat dit de laatste kamergang van 2017 kon zijn.
 
>> Rebecca - De verlegen Sexy Girl Next Door
 
Ik heb na mijn sessie met Rebecca in volle tevredenheid goed gedineerd: schnitzel met veel groenten en rijst en saus, daarna een gebak dat de kok klaar zette. Hier wordt de ijsbeer culinair goed verwend en dat is een grote plus.
 
 
Einde van het bezoek
 
Zoals gezegd, bleef ik wat nagenieten en relaxen in de spirituele ruimte en herkende ik de muziek dat ik thuis al talloze malen draaide. Ik vond dat ik mijn gading dit weekend al heb gehad en in schoonheid heb geëindigd met Rebecca. Ik besloot maar resoluut naar huis te gaan in de late namiddag voordat het weer slechter zou worden anders blijf ik toch maar plakken. De theke voreg of alles naar wens was en dat bevestigde ik.
 
Toen ik weer in mijn auto stapte merkte ik opeens wat er anders was: de grote affiche waarop Lena Nitro prijkt, was verdwenen! Lena staat ook nergens elders meer geafficheerd en je ziet er nu een lege hemel. Is Lena nu een gevallen Engel geworden? Ik vertrok en had een voorspoedige lange rit naar huis.
« Laatst bewerkt op: 28 december 2017, 14:14:23 door Vazkor »

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #412 Gepost op: 1 januari 2018, 22:30:27 »
2e Kerst in de middag bij de 3e punt van m'n Bermuda driehoek aangekomen... Heaven 7.

Na binnenkomst me omgetoverd tot ijsbeer en simpel ontbijtje genomen, in de wetenschap dat niet veel later het warme buffet aangevuld zou worden.

Na wat eten en werken even zitten twijfelen. Ik wilde een dame die ik nog niet kende beter leren kennen. Maar aangezien zij niet beschikbaar was, weer even getwijfeld tussen de beschikbare opties, Victoria of Angie. Met Angie de laatste keer mee geweest en daar heb ik goeie herinnering aan. Dus uiteindelijk die uitgenodigd. En wederom van een geweldige sessie gehad. Nog even op een drankje besteld en gekletst. Goed te doen omdat de herrie wel meeviel. De verhouding heren was wel ongeveer 1,7 doordat er slechts 8 dames zouden zijn. Ik heb er zelf maar 6 gezien.

Enfin, daarna lekker even uitpuffen en wat werken in de lounge. Na nog een hapje genomen te hebben uiteindelijk weer voldaan vertrokken en toen zat Kerst 2017 er weer op...

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #413 Gepost op: 3 januari 2018, 17:47:56 »
Dinsdagmiddag aangekomen en werd als een VIP de hemel binnengeleid. De theke gaf netjes aan dat er vandaag slechts 5 dames aanwezig zijn.
Dat Is niet veel, maar Had ik verwacht. Bij navraag welke dames er zouden zijn, werd ik al snel gerustgesteld doordat 2 dames er zouden zijn waar ik eerder leuk mee gekamerd heb. Te weten Angie en Victoria.

Na me opgefrist en omgetoverd te hebben tot ijsbeer, wat verdraaid goed van ze dat hun handdoeken niet half versleten zijn zoals ik in sommige andere clubs wel eens zie, me opgeladen met 2 sneetjes brood.

De tent daarna even verkend en het was er verdraaid rustig. Amper een dame te bekennen. Dan maar in de het restaurant wat zitten werken. Na een poosje wilde ik toch wel eens kameren.
In de bankjes naast de bar dan maar gaan zitten. Beetje van de tv daar genoten met Victoria's Secret op de buis. Tja, hoe toepasselijk om die dag met Victoria te willen kameren, m'n eigen engeltje in de 7e hemel. Van een lingerie show kwam er weinig terecht. Het was namelijk dinsdag en dat betekent fkk ;)
Angie nog even begroet met een nieuwjaars kusje. Maar met haar was ik de afgelopen 2 keer al geweest, en hoewel ze goed was wou ik even wat anders.
Na een poosje Victoria eindelijk gespot en hebben We na een praatje een kamertje gezocht voor een lekkere sessie.

Daarna maar eens even flink opscheppen aan het buffet, aangezien ik behoorlijke treknhad gekregen na dat gesport. Het was pizza en lasagna dag, wat ik me goed liet smaken.

Door de dag heen met 2 heren gesproken over het club leven, waaronder de nieuwe regels en hoe rustig het nu overal wel niet is.

Na nog wat in de lounge gewerkt te hebben, tegen sluitingstijd weer uit de hemel afgedaald om terug te keren richting the Mentholcave.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #414 Gepost op: 13 januari 2018, 01:58:44 »
Dinsdag als een VIP engeltje de hemelpoorten doorgekomen. Het was er rustig. Wel zo een 12 dames, maar minder aan heren. Die komen echter wel af en aan.

Maar bij binnenkomst eerst een licht ontbijtje genomen. Daar Gina gezien die terug is van vakantie. Ze herkende me van ons praatje samen met Lucy. Destijds voor Lucy gekozen. Maar Gina is ook best een leuke meid. Bovendien was ik stom vergeten dat hoewel Maya terug Is, ze niet op dinsdag werkt.
Dus na een tijdje de knoop doorgehakt en met Gina te kameren. Het werd een lekkere sessie.

Daarna in de lounge boven wat gewerkt en gerelaxt.
In de avond in het restaurant nog  met 2 Nederlandse heren gekletst die de tent nog van een ouwe tijd kennen. Die hadden er best wat avonturen beleefd. Ze zouden er wel een boek over kunnen schrijven.

Door de avond heen getwijfeld wat te doen. Wou nog naar een paar andere dames gaan in andere clubs. Maar helaas bleken die vrij te hebben genomen. Dus besloten in de hemel rond te blijven zweven. Op de 1e verdieping welteverstaan...
Gina bleek een massage te kunnen gebruiken. Dus ook daar de Kino ingedoken om d'r te verwennen.

Al gauw was het sluitingstijd en werden de hemelpoorten weer netjes achter me gesloten.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #415 Gepost op: 13 januari 2018, 02:02:03 »
Woensdagochtend getwijfeld wat te doen. Direct Door naar Vertigo zonder zeker te weten dan een beoogde dame aanwezig Is? Besloten om nog maar een bezoekje aan Heaven 7 te brengen. Dan zou ik wellicht nog eens met Angie en Maya kunnen kameren.

Bij binnenkomst gelijk Gina al gespot. Angie was er nog niet en Maya was bezet. Dus terug naar Gina gezegd dat ik in tien minuutjes wel klaar met m'n broodje zou zijn.
Helaas kwam er toch een andere beer tussendoor. Dus ik even wachten en jn de tussentijd de aanwezige dames wat te trakteren op wat presentjes.

Tot m'n vreugde kwamen daar Angie en een collega van haar binnen. Ik besloot gelijk met Angie m'n eerste kamer te maken, wat een heerlijke sessie werd.

Eenmaal terug van de kamer waren zowel Angie als Maya vrij... oei. Keuzes keuzes keuzes. Ik weet niet zeker, maar ik verwacht dat Maya iets grotere kans heeft op een wat langere kamer, dus besloten  eerst met haar te kameren.
Ook dat werd weer een heerlijke kamergang.

En daarna doorstomen met Gina. Het was namelijk niet druk in de club met zo een 10 dames en 7 heren. Ik hoefde ditmaals niet op haar te wachten. We hadden ook nu weer een heerlijke sessie.

Daarna werd het toch echt tijd om afscheid van de club te nemen en Door te reizen naar m'n volgende bestemming: Villa Vertigo.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #416 Gepost op: 14 januari 2018, 01:03:21 »
Het was mij een dagje wel vandaag! (deel2)
Vroeg eruit, omdat ik nog wat moest werken.
Op de weg naar het werk nog ff verkeersregelaar gespeeld!
Twee clubs bezocht vandaag en niet wat ik op meetingpoint had gemeld!
Wat consternatie in een club!
Een echte milf ontmoet en een gratis face en lichaams shot geproduceerd!

Aangezien dat ik maar een kleine ijzer rosje heb , moest ik de achter volging laten voor wat het was. :steeringwheel:
De weg van Tonisvorst naar Willich is geen grote afstand.
Dus rond 14.15 aangekomen, 30,- afgetikt en me omgekleed.

Op zoek naar die twee, ze zaten al bij hun liefjes, tsja het zijn echte h7 liefhebbers en horen bij de inventaris.
waar bleef jij zei Cigarrelo, heb je een trap auto, ik zeg er zijn ook van die palen die drie kleuren hebben. ;D
Die had hij niet gezien, begon de vervelende duitser ook nog te roepen we zijn in Duitsland daar spreken we duits.
Nou die was gelijk stil, ik gaf hem een serenade van heb ik jouw daar.
De eikel. :014:

Tsjonge ik had toch een hongerklop en voelde dat mijn suiker te laag was en ging me ff wat eten.
En dat was weer van top nivo sauerbraten met puree en rode kool, precies zoals mijn moeder het vroeger maakte.

Ff uitbuiken en wat roken en ja daar was Victoria, waar zijn mijn rozen. ::)
Ik had haar rozen beloofd, in de buurt waar ik werk kan ik ze goedkoop kopen.
Maarja ik wist niet dat ik naar H7 zou gaan vandaag en mij verontschuldigt.
Natuurlijk begon ze te lachen en ging met haar lover verder.

De andere zaten in het restaurant aan het uitbuiken en mij erbij gezet.
Het was weer een feest, de ene onzin naar de andere kwam eruit.
Maar he, wat loopt daar en grote vrouw in een zwart mini jurkje. :-\
Werk ze hier of is het een arbeids medewerker.
Mij dat ff bekeken en nee zeg ik ze is hier als dvp,nee zeggen de andere dat is een maseusse.
Ok het was snel duidelijk dat ik gelijk had, een echte milf. :dance2
Ik zeg die is van mij, nee van jouw is niks, zegt cigarelo, ok ik huur ze ff dan, ook goed.

Toen ze in de bar zat, mij erbij gezet, een duitse Marina was haar naam.
Ze zegt 40 jaar nou ik denk , doe er maar een paar jaar bij.
Denk zo een 1.75, heel klein buikje a cup en mooie lange benen , best wel een leuk koppie nep blond.
Ze werkte hier pas net en had een gewone baan er bij.
Het klikte en vroeg haar om met me naar een kamer te gaan.
De jurk ging uit en ja helemaal niks mis mee. :pica
Ze kwam op liggen naast mij en een lange tz begon :inlove, heerlijk mij strelend overal ging ik in de bekende duikvlucht, een wasbeurt volgde.
Daarna een zachte bj en 69, goed nat werd ze, regelmatig weer tz en het werd tijd voor een cowgirl actie.
nou dat werd ook een stevige cowgirll, knallend kwam ik klaar. :amazone
Ze bleef rustig nog wat na te vertellen, al strelend.
Conclussie, Top gfe en zeker het berijden een topper.
Net alsof je bij het stappen gaan , naar een cafe ,iemand leert kennen waar een fijne one night stand met hebt.
Ik heb genoten van deze milf! :sex
(moet wel zeggen dat de meiden over haar erg roddelen,ze is 60 of 50 etc)

Ach, Kaasie was met Maya op de kamer en Cigarelo, had het gehad voor vandaag.
Afscheid genomen van hun en ik wilde nog wat kruit verschieten.

Maar wie, Carroo nee geen zin in, Heleen nee, vertrouwde het niet, het leek net of ze een koortslip had.
Een mooi smallere dame met stockings, ook geen goed gevoel er over.
He Victoria is vrij, mij fijn op haar bankje gaan zitten en weldra daar komt aangelopen.
Het voorspel begon, Heleen lachend langs gelopen en Carro als een boer met kiespijn.
Tijd voor de laatste kruit verschieting, hoppa naar kamer 12.
Onthoud dat kamer 12.
Een heerlijke sessie met haar begon veel tz en haar tong ook nog met regelmaat in mijn oor. :ff
) zou ze dat van Antonia BB geleerd hebben, hehe)
Had afgesproken een stevige bj en een handjob.Met volle overtuiging heeft ze mij een super sessie gegeven.
Alleen toen ze naast mij lag al kluivend aan mijn tepels en mij tot een hoogtepunt bracht.
Kwam er een onverwachte super explosie, in haar oog en over haar borsten en ik weet niet waar. :17:
Ik schrok er zelf van en voelde mij schuldig, haar geholpen met het verwijderen van mijn lichaamvocht.
En mij verontschuldigt, maar dat was niet nodig, kan gebeuren.
Ik haar maar uitgelegd dat ik medicijnen gebruik en daardoor soms helemaal niks eruit komt(dat is zeer zelden) of soms overvloedig ook zeer zelden.
Maar goed het is zo als het is en weer een topdag gehad,
Snel nog weer wat van de sauerbraten opgeschept en hop naar huis.
En ja kamer 12 als je na mij er bent geweest en bent gaan zitten op wat nat, sorry dat ben ik schuld sorry: :13:

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #417 Gepost op: 15 januari 2018, 19:48:01 »
Zaterdagavond 6 januari door een last-minute annulering, een avondje vrij. Dan heb je de keuze, thuis bankhangen voor de tv en het internet, of een saunaclub bezoeken. ;)  Met nog een vrijkaartje in de broekzak, was de keus snel gemaakt. Net na 19:30 stond ik aan het hek te rammelen, van de zevende hemel in Willich. Het papiertje ingeleverd, en de nodige attributen voor een verblijf mee gekregen.  8)

De transformatie goed doorstaan, eerst maar de inwendige mens voorzien van brandstof. Een buffet met ruime keus, dat kon ik wel gebruiken. Een rondje door de club levert de gezichten van ca. 8 dames op, en van 3 veelplegers die ik wel vaker gezien heb.  ::)
Helaas zijn de dames die mijn interesse hebben, niet bereikbaar of worden voor mijn neus weg gekaapt. En dan ga je een keuze maken, blijven of verkassen. :017: Het werd het laatste.  :sorry:

Helaas een bezoek zonder een kamergang, het zal mij niet tegen houden om een volgende keer weer bij Heaven7 aan het hek staan te rammelen.  :06:

Relaxxxboard en Heaven7 bedankt voor het vrijkaartje.
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2018, 19:59:14 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #418 Gepost op: 21 januari 2018, 00:24:17 »
M'n eerste saunaclubbezoek in 2018 was in Heaven Seven afgelopen weekend. Ik was vroeg aanwezig, zo rond half elf, maar ik bleek niet de eerste rakker te zijn. Er liepen al een paar rakkers rond. Kwa dames was het nog rustig, maar binnen een uur was dat veranderd. Eerst maar eens ontbijten. Dit was prima voor elkaar in Heaven Seven. Warme verse Deutsche Brötchen met net klaargemaakte omelet. Na het ontbijt een wandelingetje gemaakt buiten. Het viel me op dat ze bezig waren met het aangekondigde buitenzwembad. Die is deze zomer zeker klaar. Een aanwinst voor deze club.

Wat wel jammer was, was dat de buiten sauna gesloten was. Alleen de sauna op de eerste verdieping was open, maar deze vind ik wat minder, omdat je in de buitensauna beter kunt opgieten. De binnensauna is wel iets ruimer, maar vandaag met niet meer dan 2 andere rakkers tegelijk in de sauna gezeten. Een Duitser, die ik wel vaker heb gezien in Heaven Seven, deed ook vandaag weer verschillende opgietsessies in deze sauna.

Maria
Na mijn eerste saunagang van vandaag eens gekeken of Maria al aanwezig was. Die bleek inderdaad beneden te zitten aan de bar. Met haar een poos gesproken in een sofa en na een tijdje een kamer opgezocht. Met Maria weet ik dat het altijd goed zit. Leuke meid en zeer goede service. In totaal 3 keer met haar een kamer opgezocht. Tussen de kamers door een paar Tequilas met haar en haar vriendinnen gedronken, waaronder Maya.

[attachimg=1]

Nationaliteit/Taal: Spaanse / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup

Zoals gezegd is 1 van de vriendinnen van  Maria, Maya. Over Maya had ik al wel veel gehoord, maar ik had haar nog nooit in levende lijve gezien. Mooie en aardige meid, alleen haar lippen zijn me iets te veel opgespoten. Niet echt mijn ding.

Een andere dame die er ook liep, was Gina. Met haar verleden jaar een leuke sessie gehad. Haar achterwerk blijft intrigeren. Wat een bubblebutt heeft deze jonge schoonheid, terwijl de rest van haar lichaam normale proporties heeft.

Later op de avond nog een laatste sauna genomen. Daar aan de praat gekomen met een Indonesische Nederlander. Ook na de sauna nog een tijd met hem gesproken. Maria was s'avonds bezet met een andere rakker. Tegen een uur of half 11 vond ik het mooi geweest en ben weer huiswaarts gegaan.

Heaven Seven is een uitermate geschikte club om lekker rustig te relaxen. De club is niet zo hectisch als bijvoorbeeld een Samya of Happy Garden met veel luide muziek, ideaal dus voor rakkers die niet van drukte en lawaai houden. In Heaven Seven lopen altijd wel een paar mooie dames en de service van deze dames is vaak erg goed. Het eten is er over het algemeen goed en het personeel vriendelijk.
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2018, 00:31:36 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #419 Gepost op: 31 januari 2018, 09:35:20 »
Januari was begonnen met het voornemen om deze maand geen snode plannen te maken om een SC te bezoeken. Maar goed, wat wil je als je nog ergens een vrijkaartje, geldig tot einde maand, hebt liggen? Weggeven zo op het allerlaatste moment kan niet en niet gebruiken is natuurlijk ook uit den boze. Dus ik moest wel ……. :lol_hitting: Zowel club als forum super dank voor deze geste.

Denk dat het inmiddels een half jaar geleden dat ik voor het laatst in H7 was geweest. En omdat de laatste berichten best positief waren verheugde ik mij op het bezoekje. Als gebruikelijk netjes ontvangen in deze goed verzorgde club.

Eerst maar even kijken bij restaurantje. Zag er allemaal weer prima verzord en smaakvol uit. Verder de club in en aangekomen bij de gokkasten kwam ik de eerste dame tegen. Verderop, in de bar met de bankjes nog eens drie. Nou dat was niet veel dacht ik bij mij zelf.
Een dame kwam heel lief bij mij zitten aan de bar en begon een leuk gesprekje. Maya heette ze en zag er leuk uit. Nou, dat beviel me wel maar ik had geen zin om vlak na aankomst al direct de keus te maken voor Maya. Hoe leuk ze ook overkwam. Vond dat ik eerst de line up goed mocht verkennen.
Tja, beste kijk- en leesvriendjes, dat viel op die FKK dag niet mee. Er waren slechts een handvol dames en ook al heb je er voldoende aan een of twee; het oog wil ook wat he        ::).

Uiteindelijk heb ik gekozen voor Anastacia. Kreeg ondertussen nl een beetje genoeg van dat geschetter van haar vriendin in mijn richting, een kilokn…. die ook nog eens haar naam niet wilde vertellen. Die tante keek behoorlijk op d’r neus toen ik rechtstreeks afliep op Anastacia. Een goed uitziende dame, goed figuur en na een aardig gesprekje vetrokken we op kamer.
Moet zeggen dat ik met Anastacia een prima tijd heb gehad en kan haar zeker aanbevelen. Ondanks dat denk ik niet dat er een hhg is.

Na het douchen ben ik wat gaan snacken van het buffet. Zag er niet alleen goed uit maar smaakte ook prima. En toen …………?
Ja, wat toen? Er viel niet zo veel meer te doen, de line up viel feitelijk tegen, had een aardig kamertje gedaan en vond het wel genoeg geweest.

Minder tevreden dan eerdere bezoeken ben ik me gaan omkleden om huiswaarts te gaan. Denk dat de naweeën van het kerstverlof mij parten speelde en ik kom hier zeker weer terug. Zeker als van de zomer het zwembadje klaar is en de line up als gebruikelijk zal zijn.

Nogmaals dank voor de sponsoring en tot snel,
Grtz                :039:
K