Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 600592 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #420 Gepost op: 15 februari 2018, 20:16:15 »
Wie heeft er belang bij een gratis fles Whiskey in Heaven Seven?

[attachimg=1]

Geldig t/m maandag 19 februari 2018 tot 18:00 uur

Gewonnen via de slotmachine app van

[attachimg=2]

[attachimg=3]

De eerste die reageert, krijgt de code doorgestuurd per interne mail.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #421 Gepost op: 15 februari 2018, 20:41:56 »
Het is niet zeker als ik morgenavond naar h7 ga.
Dat weet ik pas morgenmiddag, eerlijk gezegd moet niks van sterke drank hebben.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #422 Gepost op: 16 februari 2018, 08:55:25 »
Na werktijd even langs H7 langs geweest voor een Feierabendbums. Toegang deze keer op kosten van de zaak middels een kaartje van RB, waarvoor dank. De Bums werd door Olga verzorgd, die zich als gewoonlijk uitstekend van haar taken kweet. Drie weken droog gestaan hebbende was het een heftige ontlading in het strakke Ol-gaatje. Daarna een smakelijke maaltijd samengesteld van het buffet. Geen haute cuisine, maar genoeg variatie om er iets van te maken. Vervolgens de sauna in gedoken, die goed heet was. FKK dag, dus de dames naakt op soms een enkel floddertje textiel na. Een paar nieuwe Balkan girls, en ook wat bekende gezichten. En een Afrootje, ook niet eerder gezien. Een handvol gasten, sfeer niet echt bruisend. Jammer, want deze club heeft toch wel alles in huis om tot een goed lopende toko te komen. Zal wel een momentopname zijn. Maar bij tijd en wijle mag ik er graag eens even een paar relaxte uurtjes doorbrengen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #423 Gepost op: 17 februari 2018, 00:57:09 »
Van BBZ ff weer terug naar Kousentik! ;D

Ten eerste bedankt voor de vrijkaart van h7.
Vandaag een super avondje gehad in Willich.
Rond 17.00 gearriveerd en de vrijkaart werd zonder moeite aanvaard.
Helaas was ik en de theke vergeten voor de drankenkaart mee te geven.
Dit aan de einde van de avond aan de andere theke medegedeelt.

Afin, eerst wat gegeten, weer top bereid door de kok.
Standaard wat gerookt en ff gerelaxt boven bij de sauna.

Tevens een beloofte ingewilligd bij Victoria, zij blij en ze beloofde mij een goede kamer.
Nou dat werd het ook, een stevige blowjob waar je u tegen zegt. :pica
Veel lol en haar stevig in doggy genomen, zo dat was sessie 1.
De volgende keer zegt ze, doen we het anders kwa standjes(Iets te stevig vond ze,hehe :lol)
Veel aftersales van haar ook gehad.

Wat gezeivert met de dames ,toen ik aan het roken was.
En viel mij op dat er wat nieuwe dames waren.

En ja, daar kwam een mooie donkere dame(Brigit) uit Jamaica ,tegenover mij zitten.
Daar het bbz we goesting naar.
Later bij haar op het bankje bij de entree gaan zitten.
Al snel begon het geflikvlooi, afgesproken met haar rustig aan te doen op de kamer.
Aangezien dat ik sleutel nr 69 :sex had, moest dat ook in de kamergang gebeuren.
Op de kamer, wat naast het bed gevreen, en op bed ging ze al snel over op bj.
Wat niet slecht was, opeens zegt ze ik ga mij ff wassen, uh :-\ tussen de sessie door, raar.
Snel was ze terug en ja we gingen over op 69, mijn god ze werd kletsnat en het zwelde gigantisch op, haar prutje. :clap:
Na een korte 69 ging ze over op reverse en daarna op cowgirl, ik hield het niet meer.
En het werd een korte sessie, althans dat dacht ik, ga maar eens op je buik liggen ,dan geef ik je een massage zei ik tegen haar.
Verbaast ging ze liggen, zo van ik een massage.
Ze werkt er nu twee weken en heeft een Italiaans paspoort, ze denkt nog teveel aan de werkwijze in Italie denk ik.
Natuurlijk ik moest ook een massage krijgen vondt, en dat deed ze netjes. :13:
Kortom een te snelle sessie en niet echt hhg. ;)

Ach , ff wat drinken en alles mij bekeken, wat met Duitse rakkers gesproken.
Oeps, wat zie ik daar een pracht meid met prachtige stockings, slik! :040:
Mmh toch nog maar een kamertje doen, nee nu niet ff aansterken.
Haar in de gaten gehouden, ondertussen kwam Victoria me nog knuffelen.
Wat heeft die Victoria toch een mooi lichaam, brrrrr! :17:
Hop naar binnen en mij  gesetteld in een bankje, twijfel Rasia (dacht haar toch gezien te hebben) of toch die andere meid, nee wacht op dat jonge ding. :bud

Althans dat dacht ik, ze kwam binnen gelopen bij de bar en rap mij naast haar gaan zitten.
Voorgesteld en zij heette Anastacia, 24jaar en werkte al 1 1/2 jaar in H7. :o
Euh, haar nooit daar gezien, of doordat ze wat jonger uitzag nooit opgevallen.
Maar zij kende mij ook niet.
Heel kort heeft ze nog in Babylon gewerkt, een paar dagen, maar het slapen in de club vond ze maar niks.
Anastacia, denk 1.70, slank ,mooie a cup, heel mooi lang zwart haar,en haar benen ,slik, kortom een prachtige verschijning.
Eenmaal met haar op de kamer , ging ze zich ff opfrissen en toen ze terug kwam, was ik geheel onderste boven. :dance2
Ik moet geglundeerd hebben als een kerstboom. ;D
Lange haren in een knotje, ze zag er zo lekker uit.
Dat lichaam met die benen en die stockings, tsja ik ging nu over van  BBZ naar kousentik. :039:
Het borrelde, mijn bloedruk steeg, visioenen kwamen tevoorschijn. :mistress
Het werd een kombinatie van BBZ en KT.
Heel rustig elkaar of mij dan opgewarmt, haar zo voor mij liggend, begon het spel.
En ja ze deed dat geweldig mee, regelmatig een knipoog, van beide kanten.
Zodat het alles in harmonie ging, haar een stevige wasbeurt gegeven, heerlijke lelletjes heeft ze.
Haar benen strelend over mijn rug en weer na de wasbeurt, haar voeten op echt alle plaatsen. :lol_hitting:
Wilde het neukend afmaken ,maar bbztje had het al zwaar te verduren gehad, dus vakkundig heeft ze mij met een handjob , tot een hoogtepunt gebracht.
Het moest echt uit mijn tenen komen.(lees te snel na kamergang twee)
In die spiegels haar prachtig lichaam, kunnen bekijken, Krijg het er nu nog warm van. :banghead:
Wat nagesproken en haar betaald voor haar topdiensten, althans voor mij dan.
En plop weer terug naar BBZ. ;D

Argh, keuze stress of a.s  vrijdag Bab of H7.
Sm je hoort van mij.
Met groet van een nog dampende BBZ!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #424 Gepost op: 17 februari 2018, 11:30:37 »
Wie heeft er belang bij een gratis fles Whiskey in Heaven Seven?

[attachimg=1]

Geldig t/m maandag 19 februari 2018 tot 18:00 uur

Gewonnen via de slotmachine app van

[attachimg=2]

[attachimg=3]

De eerste die reageert, krijgt de code doorgestuurd per interne mail.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #425 Gepost op: 18 februari 2018, 11:09:02 »
Wie heeft er belang bij een gratis fles Whiskey in Heaven Seven?

[attachimg=1]

Geldig t/m maandag 19 februari 2018 tot 18:00 uur

Gewonnen via de slotmachine app van

[attachimg=2]

[attachimg=3]

De eerste die reageert, krijgt de code doorgestuurd per interne mail.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #426 Gepost op: 20 februari 2018, 23:00:27 »
Ontmaagd Heaven7.

13 januari 11.00 uur - - na een lange avond sex in AcaGold en een korte nacht in een te warme slaapkamer, meldde ik mij 's ochtends bij H7 voor een ontmaagding. Het was namelijk mijn eerste keer daar. Een vrijkaart van dit forum was de aanleiding voor een bezoek.

Op die dinsdagochtend vroeg waren er nog precies twee parkeerplaatsen vrij op het eigen terrein. Het had vast met carnaval te maken, het was echt druk.

Na de auto geparkeerd te hebben liep ik naar achter naar de ingang en werd binnengelaten in een schone en nette club. De theke was vriendelijk en ze regelde voor mijn een dame uit donker Afrika voor een rondleiding.

Aangezien het buiten druk was, waren er binnen ook veel beren en veel aas. Ruim 20 vrouwen ofzo?

De club oogt bij binnenkomst niet groot, maar na de rondleiding valt de omvang best mee. Ik vond het een leuke club. Niet te groot, Maar toch met wat verassende elementen en er hangt een heel ontspannen sfeer. De omkleedruimte is bijvoorbeeld al erg origineel met allemaal gekleurde locker deuren.  Als je niet tot 10 kan tellen kun je nog prima naar H7, je herkent de locker wel aan z'n kleur (mensen die niet kunnen tellen en kleurenblind zijn hebben dus wel een probleem).

Aangezien ik brak was van de avond ervoor (misschien maak ik hier ook nog een verslag van, maar misschien ook niet) was ik erg kritisch op de dames. Ik had weinig meer in m'n mars en was niet geil te krijgen.

Ik heb dus vooral geluierd in de Rust ruimte en in de kino. Ook nog wat OS winterspelen gekeken en lekker gekletst met een Limburger met een oerhollandse naam (geen Jan en Piet, dus:......). Hij komt hier regelmatig evenals in SS. Met hem heb ik de dames doorgenomen. Zijn toppers waren er niet. Ik had 1 schoonheid gespot die Raissa bleek te heten. Een "sneltrein" volgens mijn Limburgse vriend. Ik was gewaarschuwd.

Na het prima eten (vanaf een uur of 3 aanwezig) weer wat geslapen. Weer kletsen met Limbo-man. Die even later naar huis ging. Zijn stapkameraad was namelijk echt strontziek. Ik heb mijn Limbo-vriend nog getipt om in SS Eva eens op te zoeken (ex-Babylon). Daarna weer wat slapen en toen was ik van plan H7 als maagd te verlaten......

Maar daar kwam ik Raissa tegen. Ze keurde me geen blik waardig dus draaide ik de normale zaken maar een om door aan haar te vragen "Wohin". We raakten aan de praat en dat was grappig. Ik confronteerde haar met haar "sneltreinimago" (Nou ja n=1) en dat maakte haar leuk boos. Dus de spanning werd wat opgebouwd totdat ik haar vroeg voor een kamer.

Dat hebben we gedaan. Ik was vanwege de nacht ervoor tot weinig in staat. Raissa verwend heel lekker, nam uitvoerig de tijd en pijpt en neukt goed. Wel is ze zelf erg gevoelig dus je mag niet overal aankomen. Jammer. Haar sneltrein imago kan ik niet bevestigen. Ik vond het een lekker boemeltje

Al met al en voldoende kamer met licht herhalingsgevaar (jammer dat ze zo gevoelig is) Na de schade afgetikt te hebben rond 5 uur naar huis.  Op dat moment waren de meeste beren al verschwunden, trouwens. Er was weer plek zat op de parkeerplaats.

Ik vond H7 een prima club (wel jammer...... ook daar geen Jacuzi). Een buitenzwembad wordt momenteel gebouwd. Ik ga er nog wel eens terug.

Dank je wel voor de vrijkaart H7 en Relaxxxboard!

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #427 Gepost op: 20 februari 2018, 23:19:14 »
Citaat
Ook nog wat OS winterspelen gekeken en lekker gekletst met een Limburger met een oerhollandse naam (geen Jan en Piet, dus:......).

Volgens mij bedoel je 13 feb ipv 13 jan.
Die limbo man zal Kaasie geweest zijn met de strontzieke Cigarello.

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #428 Gepost op: 21 februari 2018, 07:20:28 »
Oeps.... ik bedoel idd 13 februari.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #429 Gepost op: 25 februari 2018, 01:37:11 »
De vrijdag :signspamani:  en de zaterdag een top dag!

Vrijdag moest ik vroeg mijn nest uit, 04.00 voor de wekker wakker.
Een vriendin naar het vliegveld brengen, belofte maakt schuld en hoe!
Pfff, natuurlijk om een uur of 07.00 nog geen club open.
Dus maar ff een trodelmarkt bezocht.

Daarna door naar H7, fijn om 10.30 mijn berenvel gekregen en genoten van een fijn ontbijt.
Wel leuk om de meiden soms binnen zien te lopen in hun nacht of normale kleding.
He daar zag ik Anastacia in haar nachtsuite, leuk gezicht, maar haar niet meer gezien, ze had een dagje vrij. :o
Bij het ritueel ff roken kwam ik Vanessa tegen van By night het was haar tweede dag in H7.
Enkele nieuwe gezichten gezien ,waaronder 3 dames die eerst in samya hadden gewerkt.
Eentje ervan erg mooi, maar hoorde van andere gast ze doen niet aan tz, dat had hij al uitgevogelt, hehe.
Boven in de bios wat uitgerust, kapot was ik en nog niks uitgespookt daar
.
Toen ik naar onder ging me naast een zeer volle dame genesteld, Anna was haar naam.
Ik dacht dat die een stuk smaller was.
En ja dat was ze ooit, ik zeg ken je die meid van Sixsens en het gesprek ging op gang.
Wat samen met haar op onze telefoons, foto's bekeken.
En hoppa een kamergang gemaakt met haar.
Jammer dat ze niet tz deed, want opzich deed ze haar best, een goede bj en veel gespeeld met haar borsten.
Maar bbztje weigerde enigzins, dus werd meer een handjob!
Haar bedankt voor haar diensten en dacht dit wordt geen succes vandaag. :17:

Na het eten toch nog ff een andere meid geprobeert, Alexis.
Ook weer een kopie van van sessie 1. :banghead:
Tijd om gauw naar huis te gaan, lag meer aan mij dan de dames.
Raissa was tegen de kok aan het klagen of meer aan het zuren dat ze eens berlinner bollen wilde hebben.
Ach, ben nog ff er een paar gaan halen en bij de theke afgegeven waar Helen ze naar haar bracht.
Is dat kind ook weer blij, ze mag het ook hebben, heb ik tenminste nog een goed gevoel. ;D

Zaterdagmorgen goed uitgerust en weer aan de poorten van de hemel staan te rammelen. :dance2
Ontbijtje en standaard ritueel, ff liggen in de bios en hallo, thank you hoorde ik.
Was Raissa, bedankte mij vriendelijk voor de bollen.

Bij het binnen lopen van de bar, he daar is weer die (g)milf Martina.
Mooi haar stockings aan en BBZ was verkocht. :sex
Op de kamer volgde een stevige en intense tz en lang, haar benen overal.
Vingerde haar en kreeg het idee dat ze zelf erg ervan genoot. :ff
Ze ging zelf over op 69, mijn ballen kregen een stevige wasbeurt en ook nu gekreun en niet dat fake gedoe.
Weer terug naar tz etc...
Tijd om met haar benen te spelen en ja ze ligt er goed voor, om te neuken.
En hoe al met tz en haar benen in de lucht , mijn kapotje gevuld. :lol_hitting:
Topsessie oke een milf van 53/54 ziet er goed uit en geeft een service waar de meeste meiden nog niet eens in de buurt van komen.
En dat bleek ook, ze was veelvuldig bezet.

Een tijdje gesproken met een oudere gast, die wel interesse had in een mooie nieuwe Bulgaarse, Sissi was haar naam.
Getinte huidskleur, bruin en donkerblond geverfd haar en een prachtig figuur.

Wie zie ik daar een donkere dame, hmmm eens een gesprekje met haar aan gaan.
Daisy is haar naam, crazy Daisy, een meid die gelijk in de aanval gaat. :mistress
En ja op de kamer een crazy girl, haar tong overal, de nagels idem en een lesbian kiss sessie van hoogste nivo. :pica
En ook BBZ werd crazy, stevig met haar gerollebolt en geneukt(nouja voor mijn doen dan).
Haar wat geplaagd en veel gelachen, ze het laten afmaken met een handjob met veel olie.
Dat deed ze langzaam opbouwend en na een tijdje kon ze mijn goedje van haar gezicht afvegen. :039:
Er zat veel druk achter zullen we maar zeggen. :13:
Veel after sales van haar gehad, kortom een meid waar je ook een topservice van krijgt.
En he dat was nr 2 die was goed.

Mijn dag kon al niet kapot, maar het werd niet slechter.
Daar kwam ik de vulkaan spesjialist tegen en onze meningen uitgewisseld.
Zeg tegen hem pak eens die Martina en ja als een wijze man heeft hij dat opgevolgt.

Had tegen Anastacia gezegd je bent de laatste vandaag voor mij.
Maar eerst kwam ik nog Victoria tegen die was wat beledigd, dat ik niet met haar was geweest, maar die meid heeft niks te klagen van klandizie.
Zei tegen haar vandaag wordt het niks, de volgende keer ben je voor mij, en ja zegt ze, ik maak je helemaal af dan.Oeps! :040:

Achja me naast Anastacia gesetteld en heerlijk met haar wat geknuffeld en hoppa naar de kamer.
Weer een topsessie, die meid is een type girll next door.
Ging me eigenlijk te snel over op neuken en ja na on top , haar in doggy style stevig genomen.
tsja, BBz en doggy is vragen om een snel gevuld condoom :pica22, dus de tijd maar volgemaakt met een massage voor haar.
Echt, wel je dat doen vraagt ze, tuurlijk, lekker haar lichaam aanraken, niks mis mee.
Bedankt voor haar diensten en naar huis, nee dus niet.

Die Sissi bleef mij maar inspireren en een uurtje later maar een poging gewaagt.
Zo als ik al dacht, geen woord Engels en Duits :-[, dus gebarentaal.
Op de bank ontpopte zich als een zacht lief ding, ik was verkocht. :happy
Op de kamer haar uitgelegd met hand en gezichts uitdrukkingen, wees relaxt.
De eerste 5 minuten wat spanning bij haar afgehaald.
Fijne tz,  veel aanraken van beide kanten, werd ze een aaibaar poesje. :clap:
Haar kleine hangende zachte  borsten lekker onderzocht :movingtits, door naar onder voor een duikvlucht tussen haar benen.
Ze kreunde me wat te hard(nep dus) haar gezegd dat hoeft niet.
Het werd alleen maar beter, haar mij op diverse standjes laten pijpen.
En ja beste  medeplegers, ik heb een pijpkoningin ontdekt. :sexxx
Heerlijk zacht met super veel gevoel, ik genoot  en nu nog.
Dit is een meid die mij binnen 10 minuten naar de 7de hemel pijpt. :xrated
Over op neuken, zij op haar rug voorzichtig haar geneukt, maar zag aan haar gezicht dat ze gespannen was, :wtf:
Ze vond het niet fijn en durfde niks te zeggen, dus gelijk gestopt, en haar gezegt dat hoeft niet. ;)
Te veel spanning had ze nerveus, haar uitgelegd geen probleem en haar gezicht ontspande.
Zeg tegen haar bj en ze zegt nog maar 5 minuten, shit dacht ik en ja ze had gelijkt.
Met haar zou ik zo een uurtje kunnen doorbrengen. :cheer:
Maar had nog maar voor een half uurtje in de beurs zitten, fuck! :-\
En ze gaf me nog een bj van heb ik jou daar, heerlijk heeft ze me nog binnen de tijd een combi gegeven.
En mijn bbztje schoongelikt, zo zeg ik was helemaal in de hemel in de hemel. :lol
Haar ook een fooi gegeven, een toppertje, wel haar uitgelegd leer Duits, als je meer klandizie wilt.
Bij het overhandigen van haar verdiende geld, een fijne afscheidskus en toevallig stond Anastacia er net ,die lachte mij toe!
I am not the last one! nee ze had gelijk. :039:

Daags ervoor was gewoon kut en nu een top dag, als een klein kind zo blij verliet ik de  club!
Oja voor de liefhebbers van jong en jonger uitzien, er liep een Turkse meid  denk 18 jaar klein en top figuur, leuk koppie!!!!!!!!!!!!!!!
De Samya meiden 1 moederfiguur (lees tattoo's 30+oud)met twee leuke en topfiguur meiden .
Eentje met Zwart krullend haar en mooie hangende volle borsten met grote platen erop, hmm wie weet? :040:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #430 Gepost op: 25 februari 2018, 15:15:29 »
H7 zaterdag 24-2-2018

zo rond de klok van 14 uur kwam ik aan de parkeerplaats van h7 stond toen vol . geen probleem me auto netjes geparkeerd bij de buren . me vrijkaart en drank kaart werd zonder probleem in ontvangst genomen . en ik kon me weg naar boven maken naar de keurige nette kleedkamer met grote Loker ruimte in overvloed je kan je je er zelfs in verstoppelen  :lol toen ik benende kwam  me zelf maar is voorzien van een cola ik hoefde niet op het barpersoneel te wachten . ideaal zo frisdrank automaat .

buiten trof ik een rakker die wat zat te brommen . geile milf gfe ze lik je ballen schoon uitstekende service Duitse gladde kut ze vreet je tong op en die rakker was natuurlijk brombeer zuid  :17:  brombeerzuid was uiterst tevreden over Martine  ;) in de bar trof ik een aantal jagende dames aan van Roemeense afkomst het jacht seizoen is geopend in H7  :17: 

op de kruk zat Martine te wachten op een prooi even een kort gesprekje aangeknoopt en Martine was door de eerste sollicitatie ronde . ik doe tegenwoordig 2 sollicitatie ronders om een geschikte bed dame te vinden  :lol_hitting: de 2e ronde bestaat uit het geval wat tussen mijn benen bungeld en die bepaald wat ik paal  :17:

op de kamer trof ik een dvp die er zelf van geniet van zoenen tongen hou en een hoge kwaliteit orale verwenning in zich heeft . zich graag laat beffen . en zich in ieder standje laat boemze het was een 30 minuten speel plezier met een na zaad resultaat de kamer dan ook tevreden verlaten  ;)

ook trof ik een 3 tal zwarte dames aan 2 kende ik van babylon

het schiet al op met het zwembad bij h7 het zwembad is al gevuld met water nu was het overgens ijs . ik kijk uit naar de zomer dan gaan ze mijn zeker vaker zien  ;)

het eten was uitstekend werd de hele tijd aangevuld lekkere salade schnitzel gebakken aardappeltjes en gekookte kartoffelen  ;D franse frietjes

de sauna boven was op een goede temperatuur

er waren zo 20 dames aanwezig voor ieder wat wils

H7 en RB bedank voor de vrijkaart h7 ziet mijn zeker terug deze zomer  ;)           
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2018, 16:28:32 door de vulkaan spesjalist »

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #431 Gepost op: 26 februari 2018, 23:03:01 »
Ik had het al aangekondigd dat ik een club zou bezoeken op zaterdag maar had nog geen idee waar ik zou terecht komen.
Het vrijkaartje van RB en H7 kriebelden en deden me besluiten om dit dan nu maar al vast nuttig te besteden.

De zaterdag ochtend activiteiten liepen wat uit en omstreeks 15.00 kreeg ik gratis toegang en nog een drankkaartje twv 10€. Een whiskey cola en desperados gingen er vlot in. De dames wouden geen drankje van mij vandaag en moest het dus zelf verorberen.

Maya kwam me begroeten en ik vroeg waar haar feestneus was. Uiteraard wou ze weten wie ik dan was maar heb dit toch maar stil gehouden. Als ze dit leest hang ik vermoedelijk toch wel.
Ik had geen zin in haar vandaag en moest haar dan ook teleurstellen maar ze had volgens mij voldoende andere klandizie.

Eerst maar eens lekker eten. Gewone kost en veel variatie ik eet hier toch wel een aantal bordjes zo over de dag heen. Smaakt me steeds.

Ik had volgens mij Raisa gezien en daar had ik wel zin in.
Wat later zat ik in de bar op een krukje en ze kwam bovenop me gekropen. Haar fluffy tepeltjes branden op mijn netvlies en wat later sukkelden we van de barkruk en zochten een kamertje.

Raisa is een knappe slanke dame en ik kan het hier wel aardig mee vinden. Ik was reeds eerder met haar geweest en pas op de kamer herkende ze mij. We gaan maar niet vertellen waarom :)
Eerst zachtjes zoenen, dan een beetje tong en vervolgens wat meer. Ondertussen kreeg piemelmans ook de nodige aandacht en toen ze even later haar orale kwaliteiten toonde was het op het randje. Nog even cowgirl en meer was er niet nodig om me gewonnen te geven.
Wat later op dag kreeg in nog een lekkere tongzoen van haar.

Dan nog even lekker de sauna in en een beer gooide er wat kristallen op zodat we een lekker geurtje kregen.
Soms gooien ze er ook wat teveel op zodat je ogen beginnen te prikken. Maar deze keer was het goed.
Nog een hapje tussendoor en wat aan bankbarzitten doen.

Sarah zag er verleidelijk uit met haar secretaressen bril. Al enkele malen over haar getwijfeld en besloten deze keer eens te proberen.
Zeer lieve meid en aangenaam gezelschap. Veel inzet op de kamer en ze bezorgde me een tweede goeie sessie deze dag.

Nog iets gedronken en ik begon wat moe te worden en dacht aan de thuisreis. Helen zag ik nog even passeren en een andere slank blond poppetje.
Zou ik nog snel?
Toch maar wijslijk besloten om deze voor volgende keer te houden.

Bedankt RB en H7 voor deze aangename zaterdag.

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #432 Gepost op: 3 maart 2018, 23:32:14 »
De 2e keer in H7:

Het leek een complete kopie van twee weken ervoor te worden. En op enkele kleine details na werd het dat ook:

Op dinsdagochtend 27 februari om 11.00 uur melde ik me, wederom na een hele avond hevige sex in Aca Gold, bij de ijzeren poort van H7. En wederom met een vrijkaart van dit forum. Dank u forumbeheerders en dank aan het Hemelse management.
Deze keer had ik echter de vrijkaart niet geprint en de prachtige theke (daar zou ik de kamer ook wel eens me op willen) maakte (terecht) een probleem. Toen ik aanstalte maakte om dan maar te vertrekken, mocht ik toch naar binnen. Pffff..... een meevaller.

Wel moest ik de Russische Beer nog weer even trotseren om bij het tankstation te pinnen. Toen ik weer naar H7 ging, kwam ik Raissa tegen. Ik had haar bij de ingang al gezien dus zei "ben je voor me op de vlucht?"  maar ze beloofde terug te komen.

Nu met geld nog een keer de hemelpoort door en meteen douchen en omkleden. Het was al lekker druk. Heel wat heren (maar minder als twee weken daarvoor) en zeker weer een 15 dames. Maar ja...... ik was echt kapot van de avond ervoor en wilde dus vooral slapen en relaxen. Tot een uur of vier dus geslapen, in de kino gelegen en sauna gepakt. En af en toe een collatie halen en wat (lekker) eten. Allemaal zoals twee weken ervoor.

Ook nog even buiten geweest waar ik zag dat de buitenbouw activiteiten vlot doorgaan. Ik ben wel benieuwd hoe men het zicht van de buren op het zwembad en het terras weg gaat nemen.

Met mijn korte wandelingetjes door de club de vrouwen ook (natuurlijk) bekeken, maar veel van mijn smaak zat er niet tussen. Een vrouw of drie die aan m'n smaak beantwoordde. Waaronder Raissa. Op een gegeven moment ging ze met een klant naar boven en kwam me tegen. Ze zei "wacht even 10 minuten, dan kom ik zo naar je toe" 😊. Ik was blij dat ik die gozer niet was😊. Na 10/15 minuten kwam ze idd al van de kamer af. Ik hoefde echter niet zo nodig. Moe, weet je nog😊?

Nadat het een uur of 4 (middag) was geworden en ik wat geil werd door poppers en filmpjes waar vrouwen anaal door meerdere mannen werden genomen toch maar es wat gerichter rondkijken. Het wss wel grappig want er liepen drie jonge Japanners (?) rond waarbij je de meiden al zag denken "makkelijke prooien), maar de jongens hielden zelf helemaal de regie😊.

Zoals gezegd waren er een stuk of 3 dames die in mijn plaatjebpassen. Ik wilde het met Raissa nog wel een keer proberen. Kijken of ik de relatie kon verdiepen.  Dus met Raissa naar de kamer. Het was wederom prima met haar, maar het feit dat ze gevoelig is en bang is voor "infecties" etc maakt Raissa voor mij niet de dame om voor om te rijden. Maar als ik er toch weer een keer ben dan kan ik maar zo weet met deze beauty gaan kameren. Maar een verdere opbouw in de sexrelatie tot een favo-dame zit er qua klik en service denk ik niet in.

Om een uur of 5 welvoldaan naar Holland getuft na nog even voor 1,29/liter de tank heb volgegooid.

Zo was deze dinsdag bijna identiek aan de dinsdag van twee weken ervoor. En dus (zeker in combinatie met de identieke maandag op dinsdagnacht (en daar maak ik geen (!) verslag van)) een hele goede twee dagen!!

Nogmaals dank voor de vrijkaart. H7 is een mooie club! Heerlijk dat de douchen er niet automatisch afslaan😀.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #433 Gepost op: 4 maart 2018, 18:40:23 »
Gisteren samen met Taylor in H7 belandt. Ik was er net na 16:00 uur en de parkeerplaats was bijna vol. Veel NL kentekens.
Binnen werd ik hartelijk welkom geheten, gaat allemaal zo gemoedelijk daar. Mijn vrijkaart werd zonder problemen geaccepteerd en kon mij boven gaan omkleden.

Snel omgekleed en mij viel op dat ze nu toch wat meer meiden hadden sinds mijn vorige bezoek, helaas konden de meeste mij niet bekoren.
Alleen een skinny, blond meisje zag er wel appetijtelijk uit.
Snel kwam ik Taylor tegen maar was van korte duur want hij moest met zijn meisje bijkletsen. Zag voor mij oude bekende in H7 dus even met bijgekletst.
Toen kwam ik Maja tegen die ik nu al een tijdje ken, met haar een tijdje opgetrokken. Ook buiten het zwembad gezien wat er al op begint te lijken. Aan plaats die ze hebben
hadden ze het wel 2x zo groot kunnen maken. Maar desalniettemin zal het lekker toeven daar zijn in de zomer.
Daarna even gegeten wat er goed uit zag, schnitzel met friet. Daarna maar eens met Maja gaan stoeien op de kamer.
Uiteraard niets op aan te merken en was een lekkere kamer.

Daarna een beetje relaxen in de club en beetje met Taylor bijgekletst. De meiden werden ook nog even bijeen geroepen voor een kleine vergadering. Was schijnbaar vooral voor de nieuwe meiden om hun een beetje de huisregels van de club door te nemen. Ik heb ook vernomen dat er binnenkort een party wordt georganiseerd in H7 dus ben benieuwd.

Kwam op een gegeven moment een klein gezet Bulgaartje bij mij zitten. Naam ben ik vergeten. Was pas een week en een paar dagen daar en kwam van ByNight als ik het goed heb.
Was wel een aardig meisje maar niet mijn type en stonk nogal uit haar mond waardoor ik het niet lang kon uithouden.

Later op de avond kwam ik nog met Victoria in gesprek, beetje bijgekletst en toen werd het 23:30 uur en tijd om eens naar huis te gaan.
Was een leuk en relaxed dagje in H7

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #434 Gepost op: 7 maart 2018, 00:05:59 »
Zaterdag 3 maart met Firehawk afgesproken in Heaven Seven. Ik had nog een vrijkaart en drankkaart van Relaxxxboard en deze werd zonder problemen geaccepteerd door de vriendelijke Theke. Firehawk bleek wat later te komen dan gepland, dus ben ik eerst maar wat gaan eten en daarna een saunaatje gepakt. Daar bleken reeds 2 rakkers te zitten die bezig waren met een mint/eucalyptus Aufguss. Die Aufguss geurtjes mis ik vaak wel in veel andere saunaclubs. In Heaven Seven zijn er vaak rakkers die zelf van die geurtjes meebrengen. Dat de club Aufguss geuren heeft, ben ik alleen tegengekomen in Dolce Vita, Happy Garden, XS Bochum, Freudenhaus Dortmund en Freudenhaus Münster. Jammer, want dat maakt de sauna nog aangenamer.

Maria Maria
Na de sauna naar de bar gegaan, waar ik Firehawk trof. Met hem even bijgekletst. Maria zag ik ook zitten in één van de sofa's in de bar. Een tijdje bij Maria gezeten en vervolgens een kamer opgezocht. Met Maria een leuke kamer gehad. Een echt wilde kamer, want na afloop bleek ze me een souvenirtje meegegeven te hebben. Ik kwam daar later pas achter toen ik met Firehawk wat ben gaan eten in de avond. M'n hele borstkas zat onder de krassen van de nagels van Maria :-P Ja, Maria is van veel markten thuis. Van GFE tot kinky aan toe. Later op de avond nog een tweede kamer met haar gedaan, maar deze ging er wat rustiger aan toe. Meer een GFE, maar wel met een kinky twist :-P s'Avonds nog een paar keer met Maria gesproken, buiten en in de bar.

[attachimg=1]

Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup



Verder een paar keer een sauna genomen, Maria en Helen getrakteerd op een Jägermeister-cola, met Firehawk nog wat bijgepraat en met Maja een tijdje onder de douche gekletst. Zo kwam ik erachter dat zij helemaal niet de Maya is, die op deze foto's staat ( http://relaxxxboard.com/index.php/topic,19915.msg77085.html#msg77085 ).
Rond de klok van 11 heb ik de club verlaten en ben ik naar de Vulkaan in Duisburg gereden om eens te kijken hoe het daar nu is. Daar verder geen kamer meer gedaan. Weer een gezellige middag/avond gehad in het relaxte Heaven Seven.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.