Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 600577 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #465 Gepost op: 23 april 2018, 17:46:06 »
Daar ben ik voor. :lol [attach=2]

Ze heeft je een mooi souvenir achtergelaten :o

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #466 Gepost op: 23 april 2018, 20:29:50 »
Heb haar niet gebeft want ben daar zelf niet zo'n fan van.
Vies he  ;D ;D ;D

Haha normaal gesproken niet vies, maar is niet iets waar ik echt geil van wordt. Doe het alleen als ze het vragen.  :))

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #467 Gepost op: 23 april 2018, 20:32:02 »
Heb haar niet gebeft want ben daar zelf niet zo'n fan van.
Vies he  ;D ;D ;D

Haha normaal gesproken niet vies, maar is niet iets waar ik echt geil van wordt. Doe het alleen als ze het vragen.  :))
Pantoffel, of in 't Vlaams: SLOEF  ;D ;) ;) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #468 Gepost op: 23 april 2018, 20:42:13 »
Heb haar niet gebeft want ben daar zelf niet zo'n fan van.
Vies he  ;D ;D ;D

Haha normaal gesproken niet vies, maar is niet iets waar ik echt geil van wordt. Doe het alleen als ze het vragen.  :))
Pantoffel, of in 't Vlaams: SLOEF  ;D ;) ;) ;)

Zal wel aan mij liggen maar dit is bij ons een pantoffel.
De combinatie pantoffel met beffen leg ik niet, sorry.  :))

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #469 Gepost op: 23 april 2018, 20:44:26 »
Heb haar niet gebeft want ben daar zelf niet zo'n fan van.
Vies he  ;D ;D ;D

Haha normaal gesproken niet vies, maar is niet iets waar ik echt geil van wordt. Doe het alleen als ze het vragen.  :))
Pantoffel, of in 't Vlaams: SLOEF  ;D ;) ;) ;)

Zal wel aan mij liggen maar dit is bij ons een pantoffel.
De combinatie pantoffel met beffen leg ik niet, sorry.  :))
Neen, enkel als ze 't vragen .... daar ligt de combo .... sloef ... held ... pantoffelheld .... mijn humor is werelds  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #470 Gepost op: 23 april 2018, 20:46:51 »
Is dat ook weer opgehelderd.
Ach ja, ieder zijn ding hè.  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #471 Gepost op: 23 april 2018, 20:49:07 »
Is dat ook weer opgehelderd.
Ach ja, ieder zijn ding hè.  ;D
Tuurlijk, ieder doet wat ie leuk vindt, likken laat ik graag over aan Sjeuf en Lassie-PoarNeemn  ;D ;)
Moeten ze zich niet meer douchen, scheelt ons enkele minuten op kamer  :-\ :-\ :-\ :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #472 Gepost op: 23 april 2018, 21:42:14 »
Is dat ook weer opgehelderd.
Ach ja, ieder zijn ding hè.  ;D
likken laat ik graag over aan Sjeuf en Lassie-PoarNeemn  ;D ;)
Ik krijg er zelfs geld voor.......... :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #473 Gepost op: 23 april 2018, 23:12:39 »
Is dat ook weer opgehelderd.
Ach ja, ieder zijn ding hè.  ;D
likken laat ik graag over aan Sjeuf en Lassie-PoarNeemn  ;D ;)
Ik krijg er zelfs geld voor.......... :lol

Ik  vooral kramp :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #474 Gepost op: 23 april 2018, 23:17:05 »
Is dat ook weer opgehelderd.
Ach ja, ieder zijn ding hè.  ;D
likken laat ik graag over aan Sjeuf en Lassie-PoarNeemn  ;D ;)
Ik krijg er zelfs geld voor.......... :lol

Ik  vooral kramp :lol
En Firehawk deftige "uitslag"  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #475 Gepost op: 1 mei 2018, 11:15:40 »
Ich habe gehört, dass ab dem 01.05.2018 neue
Eintrittsgeld-Regelung gelten soll. Finde aber dazu nichts
auf der H7 Clubseite.
Weiß jemand genaueres?

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #476 Gepost op: 1 mei 2018, 11:29:02 »
Nachtrag:
Den Flyer habe ich beim stöbern wo anders gefunden und mal
für hierher "ausgeliehen"!

[attachimg=1]

vanKees

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #477 Gepost op: 1 mei 2018, 16:55:39 »
Gisteren brugdag. Ideaal om met een vrijkaartje voor de 1ste maal richting 7H te trekken. Nog eventjes getwijfeld om dit volgende week te doen, want het weer zal dan beter zijn om zwembad en tuin te gebruiken. Maar de agenda bepaalde anders. Rond 9:30 vertrokken en - ondanks een oliespoor rond Zolder - toch op 11:45 daar aangekomen.  De wereld is niet zo groot: het blijkt dat de club in een industrieterrein ligt waar ik in het verleden al eens een leverancier bezocht; vreemde ervaring.
Ik kwam er aan rond 11:30 , er stonden ongeveer een 10tal wagens. Door de theke vriendelijk ontvangen, die me vroeg of het mijn eerste bezoek was en hoe ik bij hen terecht kwam. “Dank zij mijn babbelvrienden van Relaxxxboard en hun vrijkaart”. Ze nam het papier aan , waarna ze het vlot valideerde. Ik kreeg mijn uitrusting en de weg naar de kleedkamer.
De club op het gemak verkend: netjes en goed onderhouden, met aangename kamers. Buitengedeelte vrij groot, met sauna en zwembad. Bij zomerweer moet ik zeker eens komen zwemmen!
Er waren ongeveer 10 dames aanwezig, allemaal aantrekkeijk, met enkele uitschieters naar boven. Enkele lolitas ertussen, wat eigenlijk mijn preferees zijn.
Na rondkijken, Nog een 10tal minuten in de tv kamer aan de eetruimte de va-et-vien wat bekeken. Raissa kwam op mijn schoot zitten om zich voor te stellen. Mooie slanke meid, met 3kilometer benen en 1m78 groot (+20 centimeter high heels er bovenop). Wow, impressed, helemaal mijn ding!. Eerst toch maar gerelaxed in de sauna en buiten afgekoeld en gedouched om de stress van de rit af te schudden.

Tijd voor de eerste kamer: toen ik buiten aan het afkoelen was kwam Issa zich aan me voorstellen. Na 10 minuten babbel, haar TZ bereidwilligheid getest en goed bevonden. Dus gaat ze sleutel halen en een kamer opgezocht achter de bar.  Ina was zeer lief, mooie zwarte ogen en met een donker huidtype (koffie met melk) mooi figuur en kleine stevige borsten. Dik half uur een zeer zachte lieve GFE sessie, met pzc en 69. Op het einde bij een laatste offensief van Issa, mijn  zwemmertjes netjes in het rubbertje afgeleverd.

Douchen, sauna, afkoelen, douchen en wachten op warm eten. De dames waren blijkbaar allemaal hongerig en ook wachtend voor eten, veel kamervoorstellen kwamen er niet meer. Om 14:15 werd het warm buffet geserveerd, wat heel verzorgd is en ook lekker klaargemaakt (soort vol au vent met rijst, pasta bolognaise, pasta carbonara of ribbetjes met gebakken patat. Plenty of groenten ook).

Tijdens het wacht aan de praat geraakt met
Yasmin, ook lolitaatje. Van Turkije (ik hoorde nadien van Raissa dat ze Bulgaars is, maar dit niet zegt omdat ze niet zo goeie service geeft als de Roemeense meisjes (???)) uit Antalia. Mooi meisje met een zeer zachte gfe service, incl. voorzichtig TZ.
Nadeel aan deze dame is dat ze voortdurend probeerde extra’s te verkopen of de service met een half uur te verlengen.

Nog een 2de keer aan het buffet gepasseerd. En Raisa opgewacht , want mijn vertrekuur naderde. Eerst samen wat citroen met zout gegeten en effie buiten gezeten onder het afdakje en dan laatste kamer. 100% top gfe , was mijn 3de kamer en het spritzen wou niet lukken, want haar geneerde en dacht dat ze het niet ok had gedaan. Tegendeel was echter waar. Herhalingsfactor: 200%.

4h35 als ik Rasia betaald had , hoog tijd om te vertrekken, want ik had met vrienden in Lier afgesproken om tegen 7uur  te gaan eten. Je weet nooit wat de drukte onderweg onverwacht brengt.

Met een zeer goed gevoel van een leuke saunadag en dankbaar voor het vrijkaartje terug naar huis.
7H :  een leuke ontdekking, zeker terug, hopelijk op een warme lentedag.

It’s Tuesday and I have Raisa on my mind!
« Laatst bewerkt op: 1 mei 2018, 17:50:30 door Pedro Zoe »
No dinero, no amor.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #478 Gepost op: 2 mei 2018, 20:40:52 »
Vorige maand in Heaven Seven geweest. Afgesproken met Firehawk rond een uur of 3. Zoals gebruikelijk was ik op tijd, maar Firehawk kwam iets later. Ach ja, zuiderlingen. Het zijn net Belgen  :-P

De weg naar Heaven Seven verliep helaas niet helemaal vlekkeloos. Had het aan de stok met een Duitse automobilist. Die vond dat ik niet had mogen inhalen en hij daardoor moest afremmen met zijn grote Mercedes. Hij ging naast me rijden om me dat duidelijk te maken. Echt zo'n typische Bradwurst Deutscher met zo'n bierbuik. Zo'n Duitser die je weleens tegen komt op het strand en gelijk te keer gaat als je te dicht op “zijn grondgebied” komt. “Das ist mein Platz!!!”. Schat een jaar of 55 á 60, wild gebarend. Echt zo'n Duitser die nog denkt dat hij een Übermensch is met z'n Duitse bralbak. Heb overdreven vriendelijk naar 'm zitten zwaaien en lachen. Werd die Currywurst niet echt rustiger van  :))

Om discussie te voorkomen, ik scheer niet alle Duitsers over één kam en het is dus ook niet discriminerend bedoeld.

Maar laten we het hebben over Heaven Seven, want door gaat het per slot van rekening om. Zoals gebruikelijk was het in Heaven Seven niet erg druk. Ik schat zo'n 15 dames en iets meer manlijke gasten. Het was mooi weer en na het omkleden gelijk maar buiten bij het nieuwe zwembad gaan zitten. Hier zaten ook de meeste dames, zoals Maria, Maja, Helen, Viktoria, Isa, Melanie en wat andere nieuwe dames, waaronder Carla en Sissie.

Maria
Maria gelijk maar opgezocht. Ze zat in een schommelstoel te relaxen. Ze was net terug uit Roemenië. Ik had haar zeker anderhalve maand niet meer gezien. Een flinke tijd met haar bijgekletst, alvorens we een kamer hebben opgezocht. Op de kamer vlogen de vonken er weer af, zoals gewoonlijk. Erg goede sessie met alles erop en eraan.

Aan het eind van de avond nog een tweede sessie met haar gehad. Deze sessie was niet minder, integendeel, maar wel de kortste sessie die ik ooit met Maria heb gehad in Heaven Seven. Ze voelde zich niet helemaal lekker aan het eind van de avond, waardoor ze eerder van de kamer wilde en vroeg naar bed wilde gaan.

[attachimg=1]

Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Donkerblond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal/romig, 55 Kg, maat 36/ B-cup

Na de eerste sessie met Maria, kwam ik Firehawk tegen bij het zwembad. Met hem een tijdje bijgekletst en iets later kwam Cheasehead er ook bij. Had 'm weleens eerder gezien in andere clubs, maar van elkaar wisten we onze nicknames niet. Cheasehead bleek in het verleden ook van de Pauschalclubs bezocht te hebben, vooral Bochum. Ik daarentegen vaker Münster en Dortmund. We hebben wel wat herinneringen opogehaald uit de tijd dat deze Pauschalclubs nog bestonden. Grappig was, dat ook hij verschillende Pauschalclub dames nog tegen komt in saunaclubs, zoals Samya, Babylon, Dolce Vita, Great Palace en ook Heaven Seven, zo zou later op de dag blijken. Er liep een dame met heel lang zwart haar. Haar ver voorbij haar billen. Ik zag al wat bekends, maar toen ik haar beter bekeek, drong het tot me door dat het Patrizia was, die ik nog kende uit Pauschalclub Bochum.

[attachimg=2]

Ook Cheasehead kende haar en samen hebben we een praatje met haar gemaakt. Ze zei dat het in Bochum (nu saunaclub XS) niet meer was, zoals vroeger. Er blijken nu erg veel regeltjes te zijn voor de dames en dat er zelfs geldboetes worden gegeven aan de dames, wanneer ze iets later komen of eerder weggaan of kauwgom eten... Patrizia gaf ook aan dat daardoor veel dames weg zijn gegaan uit Bochum. Op de AWL van Bochum viel het me al op dat er nog maar weinig dames staan.

Met Cheasehead in de middag nog een saunaatje genomen. 1 saunagang gedaan vandaag. Het was eigenlijk te warm voor een sauna. Het zonnetje stond goed te branden. Een dame die het blijkbaar ook erg warm vond, was Helen. Zij nam regelmatig even een duik in het koude zwembad en bleef daar dan een tijdje dobberen. Ook Sissie heb ik een duik zien nemen in het zwembad. De rest van de dames bleven liever aan de kant in de zon.

Maria had in het begin van de avond Shisha geregeld. Ze had me er voor de tijd al over verteld en wilde het graag een keer proberen met mij. Ik heb Firehawk ook uitgenodigd om erbij te komen. Beide zijn we niet-rokers, waardoor we in het begin behoorlijk aan het hoesten en proesten waren. De dames hadden hier totaal geen last van. Die zogen als professionals aan die waterpijp. Isa, Maria en Helen probeerden het ons te leren en na een tijdje ging het beter. Firehawk en ik hadden een relaxte tijd met deze 3 dames bij het zwembad. Dat is wel een pluspunt van Heaven Seven, dat de dames over het algemeen lekker relaxt zijn. Weinig gejaag en vaak in voor een praatje zonder verplichtingen.

Zoals gezegd had ik laat op de avond nog een tweede sessie met Maria. Firehawk had de hele avond nog niet gekamerd en het zag er naar uit dat dat ook niet ging gebeuren. We zaten beide nog buiten aan de Shisha, terwijl de dames binnen aan het feesten en dansen waren, met de nodige shots Tequila. Maria gaf me nog een lapdance en op dat moment kwam er ook een dame (Sissie) Firehawk een lapdance geven. Ik ging met Maria naar een kamer en later bleek Firehawk met Sissie naar een kamer te zijn gegaan. In de kleedkamer kwam ik Firehawk weer tegen. Zijn klapekster had 'm goed toegetakeld, want hij zat onder de (zuig)plekken op zijn schouder en nek. Het leek wel of ie met een vampier op kamer was geweest  :))

Na het douchen hebben we nog een laatste drankje genomen aan de bar en zijn we beide voldaan vertrokken naar huis. Een geslaagde en vooral relaxte dag in Heaven Seven. De club bij uitstek als je lekker wilt relaxen, met weinig herrie en weinig last van jagende dames. Het nieuwe zwembad is een echte aanwinst voor de club en het buitenterras rond om het zwembad oogt erg gezellig. Als de nieuwe buitensauna (gelegen aan het zwembad) klaar is, ontbreekt er eigenlijk alleen nog een jacuzzi. 's Avonds laat op de avond is er helaas weinig sfeer. Aan de dames ligt het niet, want die proberen er wel sfeer in te brengen. Ik vermoed dat het met name komt, omdat de club om 12 al dichtgaat en dan is het na 10 uur eigenlijk wel gebeurd. Vanaf Mei is de club tot 2 uur 's nachts open. Misschien dat er dan verandering in komt en er meer sfeer 's avonds is. De toekomst zal het uitwijzen.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #479 Gepost op: 3 mei 2018, 12:54:33 »
Citaat:
"Echt zo'n typische Bradwurst Deutscher met zo'n bierbuik. Zo'n Duitser die je weleens tegen komt op het strand en gelijk te keer gaat als je te dicht op “zijn grondgebied” komt. “Das ist mein Platz!!!”. Schat een jaar of 55 á 60, wild gebarend. Echt zo'n Duitser die nog denkt dat hij een Übermensch is met z'n Duitse bralbak. Heb overdreven vriendelijk naar 'm zitten zwaaien en lachen. Werd die Currywurst niet echt rustiger van  :))

Om discussie te voorkomen, ik scheer niet alle Duitsers over één kam en het is dus ook niet discriminerend bedoeld."

Mehr negatives Klischee geht fast nicht!
Und der Schlußsatz macht es nicht besser....
Danke!

vanKees