Auteur Topic: Heaven 7 Willich  (gelezen 334829 keer)

Offline brombeerzuid

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #502 Gepost op: zondag 17 juni 2018, 00u50 »
Wat een geluk dat een dvp, veelzijdig is! :lol

Op naar h7 en wat na 10.00 aangekomen, ik was de eerste en dat is ook niet de eerste keer.
Douchen en ja er kwam nog iemand binnen, een niet schrijvend isbeer.
Met hem veel besproken, door de dag heen.
Een stevig ontbijt genomen,maar er waren nog niet veel dvp's aanwezig.
Met die andere ijsbeer wat ervaringen uitgewisselt, waar hij mij zei:
Kijk uit met die Melanie die vond hij echt een ramp! :o
Ik zei weet ik ze zal wel terug naar bb zijn.

De bel gaat en zie een lange meid in de schaduw staan, yes Martina! :sex
Ff roken en op zoek naar haar, ze zat te ontbijten, me bij haar geplaatst en een heel gesprek gevoerd.
En op naar een kamer met haar.
Op bed volgde een stevige tz sessie, ze ging over op bj en zat met haar benen wijd op haar knieen.
Vinger mij zegt ze en ja , vinger erin en al snel droop het vocht van mijn hand af, bloed geile gmilf! :dance2
Standje 69 waar mijn ballen ook een heerlijke beurt kregen, kreunen wat ze doet!
Over op cowgirl en haar ondersteunend mij laten berijden, het borrelde en al snel was er het eerste shot van de dag.
Heerlijk om met die Martina een kamertje te maken.
Mooie aan haar is ze blijft altijd ff na praten, ongeacht de tijd!

Het was nog rustig kwa dames en beren, eigenlijk de hele dag zo,tot 16.00.
Ff wat drinken en roken, ondertussen kwam Anastacia kijken of er een kamertje in zat.
Haar gezegd vandaag niet, vriendelijk gaf ze me een kus en weg was ze.
Victoria was er niet, Maya,Daisy, Tina ook niet.
Althans Daisy kwam wat ophalen en begroette mij met een kus.
De andere beer keek mij aan en zei, ze is je niet vergeten!
Ondertussen was hij met Angie op de kamer geweest ,na mijn advies, tevreden was hij over haar.
Ach, keuze genoeg , uit een 12 dvp's, er waren maar een 10 beren daar.

Zat op het terras wat te roken, kwam Rebecca kijken als er wat te zien was, sprak haar aan en al snel zat ze tegen over mij.
Had ze de vorige keer gezegd, de volgende keer gaan we een kamertje maken.
Haar gevraagd waar ze eerst gewerkt had en dat was Engeland en sinds dit jaar in Duitsland.
Ze had eerst nog 4 maanden in een puff gewerkt,een puff zegt me niks.
Maar dat was te duur kwa huur, daarom nu in h7, het beviel haar goed hier.
Nu had ik een review over haar gelezen en die was niet echt top, maar ik voelde aan dat het een lief ding is.
Op naar een kamer met haar, maar moest eerst de strafschop zien , mis!
Op de kamer gedroeg ik als een teddybeer en ja, zo werd ik ook behandeld.
Veel strelen en kusjes, af en toe kwam er een tztje, haar been over mij bbztje, zodat hij opwarmde.
Wat met haar b cup borsten gespeelt die heerlijk zacht aanvoelde, net zoals haar lichaam.
Ik wilde overgaan op de bekende  duikvlucht tussen haar benen!
Zie dat ze echt de kleinste voetjes heeft die ik ooit gezien heb,maat 35!(mhhh stockings)
Gvd, kramp :-\ en hoe(ik had vrijdagavond een flinke toer op de racefiets gemaakt, op hoog tempo en kwa km langer als normaal)
Zij lachen en de lieverd ging mijn bovenbeen masseren, dat deed ze verdacht , wel erg goed.
Schijnt dat ze in Engeland dat in haar pakket had zitten, ze raakte de juiste spieren en al snel verdween de kramp.
Gelukkig is een dvp veelzijdig!!!!!!!!!!!!!!!!!
Restart van de sessie, heel voorzichtig ging ik me voor het bed zitten, nouja zitten, meer in een houding, dat het me het er niet weer in schoot.
Ze liet zich goed likken en al snel kwam er weer leven in mijn bbztje.
Ze gaf me verrassend een gevarieerde bj, erg fijn, nat en zacht en wat tempo verschil!
Ik zeg haar tijd om te neuken, ze vroeg hoe, ik zeg voor de veiligheid maar ontop.
Dat werd een cowgirl met veel gevoel, rustig en met mijn controle, naar up tempo!
Een kreet van mij, doordat de kramp weer opspeelde en doordat ik het condoom teste op lekkage, klaar was ik als een klontje.
Moet eerlijk zeggen, ja een standaard kamer, maar ze is echt heel lief en kundig!
Er zit meer in deze meid, denkende!
Vroeg haar wat de schade was, maar ze wist het niet, gaf haar 50- en zei klopt dit, nee zegt ze, hoeveel dan,ik had de tijd niet in de gaten gehouden.
Ze vroeg de theke om hulp,45 minuten zegt Isa, das 75-.,dus Rebecca 80- gegeven.
Ze kijkt me aan, 5- teveel, nouja zeg ik, ga echt niet om 5- terug vragen, dus een tip!

Tijd om wat te eten, de bbq stond aan en de voerbakken waren gevuld, dit keer geen spareribs, helaas.
Eten was weer top, toetje na en ook nog appelcake, mjam.
Tsja ben geboren als bourgondier en zo zie ik er ook uit!
Onder de overkaping nog met twee Duitsers en een Belg, over een voorval in de Club jongstleden, een discussie gevoert.
Hier zet ik niks van op het forum , dan alleen dat de club goed heeft gehandeld.
Eigenlijk wilde ik naar huis gaan, maar bbztje weigerde, er kwam weer leven in.
Tsja die meid bulgaars met die pukkels in het gezicht(weet haar naam niet) had het erg druk, een goed teken dus.
laura,nee niet mijn type, Bianca had meer oog voor de gokkast, die blonde,ah nee zei bbztje.
Angie en Helen ,waren op de kamer.

Daar kwam een heel kleine meid langs, oogcontact was genoeg, ze zat al op mijn schoot.
Een kleine Bulgaarse opdondertje, Sussie was haar naam, nu heb ik met Sussie's geen goede ervaringen, maar goed, het is wat bbztje wilt.
Kamergang nr 3, ze ging zich ff opfrissen en was snel terug en ging al direct bbztje oraal te verwennen, dat deed ze goed.
Ze vroeg ook doe ik het goed en gelijk ging me een lampje branden, deze meid is nog nieuw in het vak.
Ze had me ff een bj gegeven en pakte al een condoom(yes 3 maal een gewone condoom) ;D
Ik zeg hoho, kom maar eerst naast deze ome liggen, geen tz maar kusjes.
Haar bijles gegeven hoe je een tepel moet verwennen, ze lachte steeds en vroeg geen pijn, ik zeg harder, het werd al beter, tsja op een ouwe fiets moet je het leren, zullen we maar zeggen.
Een duikvlucht tussen haar benen ,zonder kramp, warempel ze kon zich maar moeilijk inhouden, ze genot.
Deze kleine opdonder, deed daarna met haar voetjes wat lekkere dingen bij mij bbztje en het werd tijd om te neuken.
Eerst ontop en daarna over op doggy, ze is verrekte lenig, beentjes gespreid neukte ik er op los. :pica22
Fuck, weer die kramp en deze boom was geveild,maar het takje stond nog overeind! :o
Haar al kluivend aan mijn tepels en met hj laten afmaken.
Sussie, shit tegen mijn principes in, ze was pas 19 jaar, tsja ik kan het niet meer terug draaien. :17:

De andere beer had nog een sessie gemaakt met Angie en ging tevreden naar huis, net zoals ik.
De theke vroeg nog alles goed, waar ik vroeg waar Victoria was, ze had vrij, moest de volgende keer maar ff bellen eerst.
Ik zeg nee, dan ga ik wel met een andere meid, en ze maakte een kus naar mij en ik weer als de vliegende brandweer naar huis.

The following users thanked this post: Kwakje, Sjeufke, Firehawk, Hooker lover1

Offline Hooker lover1

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #501 Gepost op: dinsdag 12 juni 2018, 21u40 »
12-6 mijn debuut in heaven 7.
Om eerlijk te zijn,zelf zou ik er niet op gekomen zijn dit clubje op te zoeken.
Een vrijkaartje uitgegeven door de club zelf,en door RB aan mij toebedeeld....werd de trigger om de stap toch eens te zetten :-P

Kort voor vertrek de route even bekeken,bleek vlak naast de autobahn te liggen en dus erg makkelijk te vinden.Voor 10.00 in de ochtend stond ik reeds op een totaal lege h7 parking.Even later kwam een Duitser uit Düsseldorf aangereden,we betraden beide gelijktijdig h7 net voor de officiële opening.

Helaas ben ik niet in het bezit van een printer,dus toonde ik mijn vrijkaartje gedigitaliseerd op mijn iPad.Dat hadden ze blijkbaar nog nooit meegemaakt,de theke stond er even vertwijfeld bij.Even verdween ze achter de schermen om te beraden,even later kwam ze terug met de mededeling dat het eenmalig geaccepteerd werd,maar dat men in de toekomst enkel een papieren afdruk zou aannemen.Binnen dus met de iPad in de hand.....de verkenning kon beginnen.

Enkele uren voordien had ik nog contact met brombeerzuid,die me in kennis stelde van wat ik verwachten kon van de dames crew.Heel wat vaste crew members daagden echter niet op,het was zeer kalm vandaag....
Noodgedwongen zou ik dus moeten afwijken van brombeerzuid zijn adviezen ;D

De club lag er netjes bij,vriendelijk personeel,voldoende ruimte in de lockers en zeer gebruiksvriendelijke douches.Geen ellendige water besparende douche koppen,maar krachtige waterstralen met perfect instelbare temperatuur.
Ontbijt was beperkt in aanbod,maar de verse broodjes en roerei smaakten goed en waren dik voldoende voor mezelf.Dranken kan je onbeperkt zelf halen aan een automaat.

Het buiten gedeelte bleek recent vernieuwd,geslaagde verbouwing zou ik zeggen.
Leuk zwembadje waar ik eens een duik in nam,en goede sauna die nabij het zwembad is opgesteld.Buiten nog wat op een ligbank gelegen,toen het personeel mij opmerkte....kwam men zelfs met een kussen aangerukt om voor het nodige comfort te zorgen.Personeel was eigenlijk de gehele dag in de weer om de club op orde te houden,dat zat allemaal wel goed.

H7 is een kleiner clubje,en het aanbod van dames was vandaag wat minder dan normaal vermoed ik.Ik schat op circa 10 dames,waarvan er mij eentje bekend voorkwam.Melanie,ex Babylon babe.....herkende mij vrijwel onmiddelijk.
Er was geen ontkomen aan,Melanie deed haar pre sales...
Het was fkk dag,en niet elke dame is daar comfortabel mee...
Melanie is als ex Babylon babe niets anders gewoon,en zat dus comfortabel in haar rol.Hoewel zij geheel niet op de planning stond,trok ze me toch de kamer op.
Net zoals in het verleden was de kamer niet slecht,maar ook zeker geen halleluja...
Een basic lekkere wip dus,want tongzoenen etc,zit niet in haar pakket.

De volgende die mij de kamer op wou,was alweer eentje die brombeerzuid als niet compatibel voor de hooker lover beschreef :lol
Terwijl de meid alle moeite deed me op de kamertje te krijgen,was het mijn intentie om toch enigzins rekening te houden met het advies dat dit geen meid voor mij zou zijn.Mijn type was het zeker niet,en toch liep ik in de val :banghead:
Uiteindelijk bleek het geen ramp op de kamer,standaard sexuele handelingen werden uitgevoerd...niets meer of minder!
Alweer een lekkere gemiddelde wip dus.
Kamergang kreeg wel een merkwaardig einde,want mij voor zat het erop na mijn orgasme,en ik wou de kamer verlaten om te douchen...
Terwijl mevrouw mij terugriep voor een bisnummertje,waar volgens haar nog tijd voor was.Het werd dus nog wat vingeren,tot het laken doorweekt was van haar enthousiast reagerende genitaliën :lol_hitting:

Ik wou tijdig naar huis want erg veel tijd had ik niet.
Toch kon ik moeilijk huiswaarts keren met slechts 2 nummertjes,dus wou ik afsluiten met dit keer iemand die wel op de brombeerzuid lijst als compatibel met mezelf beschreven stond.De keuze viel op Sissy,die me eigenlijk gewoon mezelf liet zijn.
Dit werd een erg vermoeiend kamertje,waar ik mijn libido ongehinderd kon op uitleven.Bij het afrekenen stond ik met haar bij het theke personeel,die mij bezweet als een paard vroegen of het lekker was geweest :lol En of,lekkere afsluiter om huiswaarts te keren.

De douche in en snel nog een maaltijd geconsumeerd,die overigens goed verzorgd was.Bij het verlaten van de zaak werd mij nog gevraagd of alles naar wens was.
Mijn ervaring in het geheel kort en bondig samengevat....
Wie rust en ontspanning zoekt in een verzorgde omgeving,zit in heaven7 goed op zijn plaats! Gezien het geen beren overrompeling is,kom je ook goed terecht met het damesaanbod om eens op een kamer te verdwijnen.
Wie houd van een party sfeer met bijbehorende drukte,zal hier allicht een ontgoocheling tegemoet gaan.Ik ben weer een ervaring rijker,en als ik ooit nog eens in de buurt ben,is er geen enkele reden om er niet nog eens binnen te stappen :sex
« Laatst bewerkt op: dinsdag 12 juni 2018, 21u51 door Hooker lover1 »

The following users thanked this post: Kwakje, Sjeufke, forgetskinnyletsgetfatty, Shakir, brombeerzuid, Pedro Zoe

Offline T85

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #500 Gepost op: dinsdag 12 juni 2018, 16u42 »
Maandag voor het eerst sinds een jaar weer in de H7 geweest er is in een jaar tijd toch weer flink wat verandering geweest daar.
Vooral de tuin met het nieuwe zwembad is een echte aanwinst op deze warme zomerse dagen.
Maar ik moet ook eerlijk zeggen de prijzen zijn er inmiddels naar het eten was redelijk maar kan nog niet tippen aan de first class clubs.
Verder was het maandag dus als er 10 dames binnen waren was het dat wel ongeveer, maar aangezien er ook maar ongeveer 10 heren waren maakten dit nog niet zoveel uit.
De dames die er waren zagen er merendeels optisch wel goed uit moet ik zeggen maar ook hier voor 50 euro startprijs mag dat ook wel.
Dat is evenveel als in de zogenaamde first class saunaclubs dus al met al zeker niet slecht maar of ik regelmatig voor deze prijzen bijna 100 km ga rijden.
Terwijl er 3 andere clubs stukken korterbij liggen dat weet ik nog niet al had ik wel een zeer goede klik met 1 dame die mogelijk de doorslag kan geven.

The following users thanked this post: Kwakje, Sjeufke, brombeerzuid, Pedro Zoe

Online Firehawk

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #499 Gepost op: maandag 11 juni 2018, 12u25 »
Afgelopen zaterdag H7 bezocht. Ik zou eigenlijk naar Aca gold gaan, en als ik mij daar verveelde naar H7 gaan.
Maar Piet Plezier wou perse naar H7, dus hij zou naar mij toe komen om samen naar H7 te gaan.
Uiteraard krijg ik een berichtje van hem zaterdag dat hij toch niet kan. Had nog maar een tijd voor een club dus maar H7 gekozen.

Eenmaal binnen gekomen en omgekleed kwam ik niet ver, gelijk buiten onder de overkapping door Sissi gekaapt.
Ineens zag ik nog een bekend gezicht, het was Bulgaarse Melanie van Babylon/Goch. Gelijk kwam ze er bij zitten en zoenen. Sissi vond het niet zo leuk zo te zien. :D
Maja zat tegenover mij en was mij verrassend aan het kijken wat er allemaal gebeurde. Ik was nog geen 5 minuten binnen.
Na een tijdje waren de meid weg, maar toen ik naar binnen ging kwam Sissi mij weer aanranden. Daar kwam ik ook Brombeerzuid tegen maar had alleen geen tijd om een praatje te maken want Sissi zat aan mij vast geplakt.

Ik was behoorlijk geil dus een kamertje gemaakt met Sissi. Was behoorlijk warm op de kamer al hadden ze er wel een ventilator neergezet.
terug van de kamer eerst eens lekker gaan douchen en daarna drinken. Ook wel honger gekregen maar na even uitrusten kwam de volgende klapekster zich al melden, Melanie. Ze hield ze nog aardig gedeisd en ze had ook honger dus samen gaan eten. Ook nog een tijd buiten gezeten en bij gepraat. Ook nog gehad over haar vele slechte recensie die overal over haar worden geschreven. Maar scheen haar niet zoveel te interesseren had genoeg klandizie zei ze.
Ze zegt ook niet in H7 te blijven en weer naar Babylon te gaan.

Na een tijdje begon te zin toch weer te komen want Melanie was goed bezig mij op te geilen dus op naar de kamer. Voor mij was het een goede kamer al vond ik toen ik haar had in Babylon beter. Maar kan ook komen door de hitte, is toch iets minder om dan seks te hebben. Maar goed lekker tongzoenen, knuffelen verschillende posities gedaan te hebben kwam ik klaar in doggy. Ze had wel een beetje pijn aan haar poes zei ze. Hier voel maar en was gloeiend warm. Schijnbaar had ik er bijna een vuurtje in gemaakt.

Terug van de kamer na gedoucht te hebben weer even gaan eten, het vlees smaakte goed wat ze van de bbq hadden. Begin van de avond begon het toch al rustiger te worden.
Onder het eten kwam Maja ook bij mij zitten, een tijd wat bijgepraat en zitten internetten.
Zo de avond een beetje doorgebracht tot 22:00, want toen ging ze naar huis. Ze kwam nog even afscheid nemen en ben toen weer eens wat rond gaan lopen maar was al behoorlijk uit gestorven.
Sissi kwam het ook nog proberen maar was door mijn budget heen en was wel heel rustig geworden. Rond 23:00 waren al meer meiden zich om aan het kleden. Lijken mij nog een paar lange saaie uurtjes te zij n geweest voor de meiden die zijn gebleven tot 2:00 uur want was echt bijna niemand. Rond 23:00 uur ben ik ook maar naar huis gegaan.

Heb mij op zich wel vermaakt, kleine 15 meiden denk ik overdag. Maar in de avond bijna niets meer, vooral geen mannen meer. Het was toch goed weer en het eten was ook goed. Misschien tot de €40,- entree wat begint op te spelen.
Vind het zelf ook te duur maar kom er graag op het moment omdat er toch een paar leuke meiden rond lopen.

The following users thanked this post: Sjeufke, Shakir, brombeerzuid, Pedro Zoe

Offline brombeerzuid

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #498 Gepost op: zondag 10 juni 2018, 23u52 »
Een echte sloopdag in H7!

Afgelopen zaterdag naar Willich, waar ik hoopte om Martina aan te treffen, maar helaas!
Het was nog rustig, Maya begroette mij en onder het ontbijt, met haar bijgekletst,
Ze zag er voortreffelijk uit, haar dat ook gezegd en ze glunderde,het is dat ik mij met moeite aan een afspraak kon houden,wat een plaatje is ze toch.
Erg veel meisjes waren er niet, maar in de loop van de dag, kwamen er bij.

Ach wat roken en daar kwam Anastacia, vriendelijk zoals ze altijd is, haar gezegd dat ik nog ff wil relaxen en zij de eerste wordt.
En ja hoor na een half uurtje kwam ze aangelopen en viel in mijn armen.
Dus op naar een kamertje, normaal heeft ze altijd stockings aan ,maar het was te warm die dag.
Ze kwam terug van haar standaard ritueel, het opfrissen, geen opgestoken haar.jammer, maar ook zo is het een mooie meid.
Tz doet ze niet, dat wist ik en het werd een standaard kamertje, leuke meid en ik was tevreden.

Ach wat drinken, daar kwam een meid op mij af, later ging het lampje branden.
Ze vroeg zimmer, maar mijn alarmbellen en toeters gingen af, dus nee.
Volgens mij Melanie uit Babylon cq gt etc....

Een andere meid was bezet, een Cosmina(bb) type, die komt de volgende keer aan de beurt.
Bianca huppelde, nou ja huppelde(ze is een maatje meer) rond, trok mijn aandacht. :kissass
Komt net Sissy vanuit het vrouwenhotel aangelopen, begroette mij en ze ging zich omkleden.

Victoria niet daar, Martina niet en geen Olga.
Caro liep opzichtig langs ,maar had geen zin in haar, tsja meid ben niet met je getrouwt.

Op zoek naar Sissy en ja daar vloog ze mij om mijn nek, ik zeg deze week terug naar huis, urlaub!
Verbaast keek ze mij aan, van hoe weet je dat, haar uitgelegd, dat ik veel hoor.
Ik zeg voordat je gaat ,maken we een kamer en ze keek naar mijn sleutelnr en weg was ze, de rappe tante,hehe!
Op naar een geweldige kamer met haar, het spelletje begon voor het bed en al snel lagen we in een judo houding op het bed. :happy
Haar bikini langzaam los gemaakt en het werd heet op de kamer!
Tz ,hj ,bj ,bf,69 en over op ontop, ik juichde toen ik een normaal condoom zag(Anastacia had een rode, tering dingen) :o
Sissy ontop, wild mij aan het berijden, nam het over, zodat ik controle had, ze genot ervan.
Over op doggy, wat een genot, moest mijn best doen om niet klaar tekomen, heerlijk gevoel! :dance2
Ik werd gek, drukte haar op plat op het matras,Sissy liggend op haar buik, nam ik haar. :pica22
Ze lachte ermee, vond het wel lekker zo, oei ff stop, op onderzoek uit naar haar toestand tussen haar benen.
Haar met de vinger en tong nog wat natter gemaakt, weer de over haar heen ,met diepe halen neukte ik haar.(zover wat ik diep vond en kan) :lol
De tijd vloog, het werd tijd om het af temaken, zij in mij armen, ik haar klitje stimuleren, zij mij hj, met gevoel.
Ze drukte nog op mijn hand, steviger vingeren,in de spiegels zag ik haar schokken met haar billen ;D en ja al tongend met haar kwam ik klaar.
Lekker ff wat naknuffelen en het uurtje was om.
Warm op de kamer was het, ik stond op en moest me ff weer gaan zitten, ze had me gesloopt in combinatie met de warmte.
Haar betaald met een kleine fooi en ik had honger en dorst.

De bbq was aan en het bier stond koud, helaas geen radler!
Maar spareribs toppie, het vlees viel bijna van het bot, daar kunnen ze in SS nog wat van leren, langzaam garen, uren op 160 gr in de oven!(als je zelf klaarmaakt)

Ik kwam in gesprek met een Brabander en een andere Holander, met de Brabander nog een heel gesprek gehad.
Hij was ook voor Martina naar h7 gekomen, ik heb hem wat alternatieven geadviseerd.
Daar kwam Sissy weer, ff polsen of er nog een kamertje in zat, maar op dat moment niet, ze gaf me een tz en weg was ze.
Een tijdje met die Brabander nog over de clubs gehad en he een bekende schim, nee twee Sissy en Firehawk.
Ze verdwenen naar de bar!

Weer liep Bianca voorbij, ach zal ik nog een kamertje maken, het was me eigenlijk te warm.
Afscheid genomen van die gast en ff richting de bar, daar was Sissy firehawk aan het inpalmen.
Ik zei nog tegen hem, ze is al opgewarmd en daar vertrokken ze naar een kamer en ik wenste hem succes. ;D
Geen Bianca te verkennen,een lange blonde dame keek mij aan ,maar die , nee!
Daar zit Angie op haar bankje, vriendelijk lachte ze mij toe, ff een gesprekje dacht ik.
Maar al snel. had ze mij verovert, mooie meid met top benen, helaas door de warmte geen kousen.

Ze keek naar mijn sleutel en weg was ze en hop naar boven.
Ook nu weer goede tz, goed mee spelen met die beentjes van haar, ja die begrijpt het.
Ze trok alle registers open, man o man, die Angie een ondergewaardeerde dvp.
Lange goede pijpsessie, de balletjes erbij, ontop met die ellendige r.c! :banghead:
Maar het noodloot sloeg toe , de warmte, het was bloedje heet op de kamer, maar daar wilde ze niks van weten. :040:
Ze werkte zich een slag in de rondte, echt een top sessie, maar voor mijn eigen veiligheid heb ik de sessie moeten afbreken, hoofdpijn, duizelig, ik was bevangen door de hitte, ze zat de ventilator nog aan, de schat!!!! :13:
Ze dacht dat ze iets niet goed had gedaan, maar haar uitgelegd ,dat het de warmte is.
Ik was gesloopt!
Haar voor die 50 minuten het volle uur gegeven, dat had ze ook verdient!

En als de bliksem onder een koude douche en als de vliegende brandweer naar huis.
Onderweg nog een uur in de file gestaan, poeh,poeh!!!!!!! :-\

The following users thanked this post: Sjeufke, Shakir, Pedro Zoe

Offline TAFKAP

• ONRECHTVAARDIGE RECHTER
Heaven 7 Willich
« Reactie #497 Gepost op: zaterdag 09 juni 2018, 12u11 »
The Day Of Reckoning

Maart 2014 had T op een kruispunt in zijn leven zijn ziel "verkocht" in Amsterdam. Al snel ging het van kwaad naar erger. In een poging hem te redden had de oppergod der rakkers besloten hem naar de enige plek te sturen waar SM dacht dat dit zou kunnen.

Rond 2 uur arriveerde T en na een belletje opende de ijzeren deur. De dame aan de balie keek verschrikt. Stond ze nu werkelijk oog in oog met ...? T toverde zijn "geloofsbrief" tevoorschijn. Inmiddels was ze van de eerste schrik bekomen alsof ze de duivel zelf had gezien en pakte ze de "gebruikelijke vleugels" en een handdoek die nu eenmaal hoorden bij een bezoekje aan dit aardse stukje hemel. Ze vroeg T naar zijn naam.

Please allow me to introduce myself
I'm a man of wealth and taste
I've been around for a long, long year
Stole many women's soul to waste

Please to meet you
Hope you guess my name
But what's puzzling you
Is the nature of my game

Just as every cop is a criminal
And all the sinners saints
As heads is tails
Just call me TAFKAP
'Cause I'm in need of some restraint

Ze vroeg of hij de weg wist en T bevestigde dit. Hij ging het trappetje op en kleedde zich om om vervolgens snel een blik te werpen op het geplaatste zwembad. Nu is zwembad misschien een te groot woord voor de groot uitgevallen badkuip, maar op een hete dag als deze toch lekker om in af te koelen. Hij vervolgde zijn weg en nam plaats op het terras. Op een bankje verderop zat een blonde dame die haar nieuwsgierigheid niet kon bedwingen aangaande de vreemdeling die ze zag en bij T kwam zitten. Ze stelde zich voor als Paloma en moest er zelf om lachen dat ze als Roemeense een Spaanse naam had gekozen. Hoewel ze zeer vriendelijk was kon ze T qua uiterlijk niet bekoren en hij maakte haar duidelijk dat hij nog aan het acclimatiseren was. De boodschap was duidelijk en ze verdween om haar zoektocht naar een zondaar die ze kon bekeren verder te zetten.

Gelukkig kwam iets na drieeën Firehawk aangevlogen. De verbazing op zijn gezicht om T hier aan te treffen was net zo groot als zijn biceps. De heren hadden het nodige bij te praten totdat het (b)engeltje Sissi zich kwam melden en een geslaagde poging deed om Firehawk tot een persoonlijke uitdrijving te verleiden. T nestelde zich bij het pierebadje. Een aantal engeltjes hadden zich hier ook verzameld, maar bleven angstvallig uit de buurt van die vreemde vogel. Hij maakte kennis met twee Brabo's die blijkbaar kind aan huis zijn. Firehawk voegde zich later ook bij hen. Hij had weer de nodige "oorlogswonden" opgelopen aan zijn samenzijn. Het liep tegen de avond en T had ondanks het gebrek aan inspanning toch honger gekregen. Een bordje pasta en wat pizzapunten werden verorberd en ook Firehawk deed een poging om zijn krachten aan te vullen hoewel het niet helemaal zijn voorkeur genoot.

Tijdens het uitbuiken stortte Sissi zich opnieuw op Firehawk. Aan het naastgelegen tafeltje vatte Olga plaatst. Als een ware moederste overste monsterde ze T uitvoerig. Tot zijn verbazing bleek ze hem te herinneren van zijn laatste bezoekje van zeven maanden geleden. Het bleef bij wat uitwisselingen van beleefdheden. Firehawk was intussen met Sissi verdwenen en T ging een rondje lopen.

Op het terras was de schommelbank vrij en T besloot hier rustig een sigaretje te gaan roken. Spoedig kwam Olga bij hem zitten en ditmaal namen ze de tijd om te praten. Het grappigste vond T dat ze zei dat de overige aanwezige dames hem totaal niet konden inschatten. Het gesprekje keuvelde voort en langzaam maar zeker ontstond bij T het gevoel dat zij wel eens de hoge priesteres kon zijn die hem van het "kwade" kon verlossen en absolutie geven. Voordat zij aan haar ritueel zou beginnen besloot hij om eerst zijn lichaam te reinigen.

Bij terugkomst wilde ze nog eerst een sigaretje roken. T's mysterieuze flesje had al snel de interesse gewekt bij de dames op het terras. Isa en haar rondborstige vriendin testten het op hun lichaam uit en gezien hun reactie viel het in zeer goede aarde. Olga ging de sleutel halen voor een privé biechtkamer en bij terugkomst verkasten we naar een ruimte op de eerste verdieping.

Bij terugkomst legde ze zich op het bed. Ze was benieuwd naar het effect van het duivels goedje. Al snel werd duidelijk dat de combinatie van het spul en T's vaardigheden haar niet onberoerd lieten. Ze begon hierna haar duivelsuitdrijving kunstje door haar tong in zijn mond te stoppen, waarna ze haar tongetje langs zijn hele lijf liet glijden om langer halt te houden bij the root of all evil. Balletjes werden lekker meegenomen en teasend liet ze hem langs zijn inmiddels in vol ornaat staande lid glijden om daarna over te gaan in een heerlijke BJ. Na een tijdje kwam ze weer naar boven en T kreeg gelijk die tong weer in zijn mond gepropt. Hij draaide haar op haar rug en nu was het zijn beurt om met zijn tong haar lichaam te verkennen. Terwijl hij bezig was omklemde ze zijn lid met haar voeten voor een footjob. Hij daalde verder af naar beneden en liet zijn tong spelen met haar "maagdelijke" vrouwelijkheid. Dit viel duidelijk in goede aarde bij haar gezien de mate waarop haar lichaamssappen vrijelijk stroomden. Telkens als ze tegen een hoogtepunt aanzat onderbrak hij. Toen hij dit voor de derde keer deed nam ze het heft in eigen handen en bewerkte haar klitje dusdanig dat een orgasme er kort daarna op volgde. Wetende dat dit dan extra gevoelig is likte T er nog plagerig overheen. Na een korte adempauze dook zij weer naar beneden om te pijpen om daarna over te gaan tot pussy sliden. Ze raakten beiden behoorlijk verhit en ze besteeg hem in cowgirl. Ze hielden een slow ritme aan en draaiden na een tijdje in missio. Het tempo werd al snel opgevoerd naar turbo stand en na enkele minuten volgde een wederzijds orgasme. Na een zalig uurtje de kamer verlaten.

Nadat T zich opgefrist had liep hij Firehawk tegen het lijf in de tv-ruimte. Aangezien het daar behoorlijk warm was besloten ze op het terras te gaan zitten. De Roemeense engeltjes hadden zich daar ook verzameld en of Olga nu de dames had geïnformeerd of dat de gloed die van haar afstraalde boekdelen sprak, ineens waren de dames zeer geïnteresseerd in de vreemdeling die ze tot dan toe hadden gemeden. Er werd behoorlijk gedold en vooral Isa liet zien dat ze achter het geheim van T wilde komen. Ze ging zelfs zo ver dat ze haar diensten "gratis" aanbood. Firehawk had nog niet veel gegeten en wilde zijn energiepeil aanvullen door wat te eten. De heren lieten de dames achter.

Terwijl ze daar zaten kwamen de dames geregeld even voorbij om te kijken. Het rondborstige vriendinnetje van Isa kwam vragen of ze T's flesje mocht hebben. Nu had zij hem de hele dag al geïntrigeerd. Met een hint richting een gang naar een biechtkamer zei hij hoe ze in het bezit hiervan kon komen. Ze begreep de suggestie echter niet en vertrok weer. Ook Olga kwam polshoogte nemen en vluchtig een kus stelen. Firehawk en T besloten nog even op het terras wat te drinken. Al spoedig kwam Olga bij T liggen en korte tijd daarop meldde ook Sissi zich weer. Na een tijdje kwam the devil inside T weer naar boven en hij liet Olga een sleutel halen om te kijken of ze er ditmaal in zou slagen zijn ziel te redden.

Op de kamer ging ze meteen vol in de aanval. De deur was amper dicht of ze stonden al volle bak te tongzoenen. De overtollige kledij werd in rap tempo verwijderd en eenmaal op bed keek ze T met een demonische blik aan die verried dat hij "gebruikt" zou worden om haar eigen "duivelse" lusten op bot te vieren. Ze begon te pijpen in porno modus en er volgde een potje Russisch, een footjob en een staaltje pussy sliden van de bovenste plank om te eindigen in één van de heftigste en intenste cowgirl ooit. Het duurde dan ook niet lang of voor de tweede keer deze dag had ze T zijn duivelse nakomelingetjes ontfutseld. De tijdspanne van het geheel had 25 minuten geduurd en ze bleven nog nagenietend in elkaars armen liggen.

I'm always ready for a war again
Go down that road again
It's all the same
I'm always ready to take a soul again
You know I'll ride again
It's all the same (ooh, ooh, ooh)
Tell me who's gon' save me from myself
When this life is all I know
Tell me who's gon' save me from this Hell

Aangezien T van plan was snel genoeg te gaan besloten ze samen nog wat op het terras te drinken en een sigaretje te roken. Firehawk bleek ook nog aanwezig te zijn en zette zich op een bank met Sissi terwijl Olga in T's armen lag. Hij plaagde Olga door haar te zeggen dat het weer zeven maanden zou duren voor hij weer zijn opwachting zou maken in de hemel. Uit haar reactie kon hij opmaken dat als hij dat zou doen hij het niet zou overleven.

Op de terugweg besefte T dat hij reddeloos verloren was. Waar hij had gehoopt dat zijn ziel gered zou worden bleek het omgekeerde te zijn gebeurd. Wederom had hij een zieltje toegevoegd die overgestapt is naar the dark side.

Who gon' pray for me?
Take my pain for me?
Save my soul for me?

Conclusie
Vorig jaar twee keer deze club bezocht en hij had bij mij toen het net niet gehalte. Ik was destijds enerzijds verrast door de club zelf maar het gebrek aan sfeer en dames zorgden ervoor dat een herhalingsbezoekje niet echt hoog op mijn lijstje stond. De club heeft de afgelopen tijd aan de weg getimmerd en bij vertrek vertelde de theke dat er nog meer in het vat zit. Iets dat Firehawk al beschreven heeft. Toch zal het niet een club worden die ik frequent zal bezoeken. Ik ben nu eenmaal iemand meer voor de grote clubs aangezien ik graag er een hele dag uit van maak. H7 biedt echter nog niet genoeg om dit in mijn optiek als serieuze optie te zien. Als Firehawk er niet was geweest was het bezoekje beduidend korter geweest. De prijsverhoging is een gedurfde zet. Als ik het gebodene afzet tegen het €40 HH-tarief van SS verliezen ze het op alle fronten.

Nogmaals dank aan RB en club voor het beschikbaar stellen van een vrijkaartje.

The following users thanked this post: Kwakje, Sjeufke, scrotum, forgetskinnyletsgetfatty, Pedro Zoe

Offline Kwakje

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #496 Gepost op: donderdag 07 juni 2018, 21u31 »

Ik kwam dus net van een andere club waar ik niks naar mijn gading vond en ik had nog een vrijkaartje van H7 dus even checken of er wat te snoepen valt.
Hmm, 1 wagen op de parking dat belooft.
Uiteindelijk waren er toch nog 3 andere beren en wat later zijn er nog een stuk of 5 bijgekomen.
Weer vriendelijk ontvangen, me om gekleed en direct een lekker bordje opgeschept. Er was weer vanalles wat om te eten. Ik heb namenlijk 3 keer een bord opgeschept die dag.

De dames lagen te zonnen rond het zwembad en Helen, Bianca en ook Sarah plonsden af en toe wat rond. Zelf ook af en toe een frisse duik genomen.
Binnen zaten nog Sissi en een andere dame. Maya liep ook wat in en out. Anastatia en nog een andere dame hadden er genoeg van en trokken zich terug.

Zonnende dames winden me weinig op, ik heb nog even aan Helen gedacht maar ben uiteindelijk zonder kameren de club verlaten. Vroeger zou ik zeker en vast een geforceerd kamertje gedaan hebben maar ik heb geleerd dat dit meestal niet goed werkt voor mij.
Vorige keer had ik het hier ook al moeilijk om een vriendinnetje te vinden dus ik kan best enkele maandjes overslaan hier. Ook al vind ik de club wel super om te relaxen.

The following users thanked this post: noglangnietuitgewandeld, Sjeufke, delaplace, Pedro Zoe

Online noglangnietuitgewandeld

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #495 Gepost op: donderdag 07 juni 2018, 11u11 »
Een russische victoria?
Ken er maar 1 en die komt niet uit ru.
Maar die ik ken is goed!

Het is wat hij mij vertelde. Slank met een heleboel vlechtjes.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline brombeerzuid

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #494 Gepost op: donderdag 07 juni 2018, 10u24 »
Een russische victoria?
Ken er maar 1 en die komt niet uit ru.
Maar die ik ken is goed!

Online noglangnietuitgewandeld

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #493 Gepost op: donderdag 07 juni 2018, 10u12 »
Op een hete zonnige dag had ik de gelegenheid om een relaxkaartje te verzilveren. En kennis te maken met het zwembad. Dat is een grote aanwinst voor de club in de zomer, mag ik wel stellen. De parkeerplaats stond behoorlijk vol, maar het aantal dames was slechts een handvol. En die er waren toonden weinig interesse. Kan aan de hitte hebben gelegen of aan mijn persoon, geen idee. Valt te begrijpen, ik zou ook niet met mezelf op de kamer willen. Dus eerst maar wat in de zon liggen bakken en een paar keer heerlijk afgekoeld in het zwembad. De dames hadden er weinig goesting in. Okay, het water was ijskoud en de schok was groot, maar het duurt ook maar één seconde. Een mollige milf raapte uiteindelijk al haar moed bij elkaar en liet zich erin zakken, waardoor de waterstand enkele centimeters steeg. Maakte ook wel avances, maar had me toch wat teveel omvang.

Intussen had de kok de grill aan geslingerd, dus eerst maar wat kippenbouten met salade naar binnen gewerkt. In de hoop dat er nog een van de mij bekende stamdames binnen zou komen nog een poosje afgewacht, maar uiteindelijk met Jasmine op een kamer beland. Eigenlijk niet mijn type, en ze had al eerlijk aangegeven dat ze niet graag zoent. Maar wel goed kon pijpen. Dat zeggen ze allemaal. Maar je wilt ook niet ongepoppt naar huis. Ze deed het inderdaad best goed, en ik was te lui om erop te kruipen, dus maak het maar zo af dan. Het had in een kwartiertje geklaard kunnen zijn, maar je wilt ook waar voor je geld. Telkens als het moment suprême  naderde dacht ik even aan Neelie Kroes, en kon zodoende de eruptie een paar keer uitstellen, zodat het halve uur op een paar minuten na volgemaakt werd. Ik heb het altijd een vervelend mens gevonden, maar eerlijk is eerlijk, ze heeft ook haar goede kanten. Dank zij haar zijn we van de roaming verlost, en door aan haar te denken heeft bij mij al menig saunagirl de tijd netjes vol moeten pijpen.

Bij vertrek zag ik dat juist Daisy binnengekomen was. Jammer net te laat, anders had er nog een heet kamertje kunnen volgen. Nu bleef het bij een high five. En van een stamgast kreeg ik op de valreep nog een goede tip over een Russische, Victoria. Je moet ook maar net weten wie wie is. Houden we erin voor de volgende keer. In ieder geval was het een relaxte middag aan de pool. Board en club, bedankt voor de vrijkaart, Jasmine voor de pijpbeurt, en tante Neel voor de hulp bij het uitstellen van het orgasme.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

The following users thanked this post: Kwakje, brombeerzuid

Online Firehawk

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #492 Gepost op: zondag 27 mei 2018, 17u29 »
Gisteren besloten weer eens naar H7 af te rijden. Eerst gaan tanken bij de Jet daar, deed hun pinautomaat het niet. Kon gelijk een deel van mijn neukgeld afgeven. Daarna doorgereden naar het andere tankstation bij H7 want daar is een pinautomaat. Maar deur was op slot en kon alleen opengemaakt worden met een Duitse pinpas. Gelukkig wilde het meisje van het naast gelegen tankstation mij wel helpen.  Zij de deur voor mij open gemaakt en kon mijn neuk budget weer aanvullen. Haar nog even bedankt. En eindelijk in H7 aangekomen zo rond 15:00 uur dacht ik.
Op zich wel verrast want bijna geen auto’s op de parkeerplaats.

Snel omgekleed en kom een forumlid tegen die undercover was en echt een van de laatste die ik verwachtte om tegen te komen in H7. Gezellig bij gekletst. Later kwam ik ook 2 Brabanders tegen die ik er ook geregeld zie. Dus ik hoefde mij niet te vervelen.

Sissi was er ook en ze had mij natuurlijk gespot. Beetje geil kijken en maar wenken. Was wel van plan om met haar te gaan kameren maar nog niet zo vroeg. Toch vind ik haar Duits al een stuk verbeterd. De vorige Sissy die in H7 heeft gewerkt die heeft nooit wat geleerd op een paar woordjes na.
Sissi was weer geil en had zin, althans zo brengt ze het. Ik ook wel dus het duurde niet lang voordat we op de kamer belande. Ze had het laken neergelegd en werd gelijk tegen de muur aandrukt en tongen dat ze deed, super. Haar daarna op bed gegooid en lekker verder gegaan. Verder lekkere seks gehad, pakt je lekker stevig vast en blijft je zoenen en overal likken. Wel weer oppassen voor de zuigzoenen want daar heeft ze een handje van. Gezegd dat ze dat niet moet doen en af en toe terug getrokken. Al zie ik dat het niet helemaal gelukt is en weer wat oorlogswonden op heb opgelopen.
Resterende tijd bleef ze nog door tongzoenen, knuffelen en met je pik in de weer. Niks op aan te merken.

Na het douchen van het warme kamertje bij het zwembad gaan zitten want daar zaten mijn lotgenoten. Het was rustig in de club maar toch vermaakte ik mij wel. Het forumlid zag het allemaal niet zo zitten en dacht op tijd naar huis te gaan. Daarna gaan eten al was het voor mij wat minder, geen crispy chicken maar pizza en pasta. Maar was niet iets waar ik zoveel van hou.
Op een gegeven moment kwam Olga ook buiten zitten. Zag er verveeld uit en een gesprekje mee aangeknoopt. Beetje bij kletsen en schijnbaar had ze toch de interesse gewekt van mijn collega. Wat hij zat later met haar buiten samen.

Sissi vond dat ik wel lang genoeg pauze had genomen en begon mij weer op te geilen. Een poging afgeweerd en later na weer maar toen lukte het niet meer zo goed. Ze kreeg het toch weer voor elkaar. Uiteraard weer een goede en geile kamer.

Terug in de club zag ik mijn collega forumlid niet meer, schijnbaar toch naar de kamer terwijl hij naar huis wou gaan en eigenlijk niets vond naar zijn gading. Later na kwam hij tevreden terug van zijn kamer met Olga. En had zijn voetballen gemist en hoefde ook niet meer naar huis.

Er was ook een dj gekomen maar die heeft goed kunnen oefenen. Want hij heeft onderhand de hele tijd voor zichzelf gespeeld. Niemand in het bargedeelte te bekennen, was veel te warm en iedereen zat buiten. Ook de Roemeense clan, en ze hadden wel plezier. Vooral Isa was veel onzin aan het uithalen want wel voor wat gezelligheid en plezier zorgde. Zo een beetje de avond doorgebracht want was nu lekker buiten.
Sissi kreeg het nog voor elkaar om er een 3e kamertje eruit halen. Hoe weet ik niet maar het gebeurde, ze is gewoon geil. Vaak met die Bulgaartjes.
Goede kamer.

Daarna even bijkomen buiten, collega forumlid ook nog een kamer gemaakt met Olga. Daarna gingen toch al wat meiden slapen dus voor ons ook tijd om eens huiswaarts te keren. Onverwachts toch nog tot zo’n 1:00 – 1:30 uur in H7 geweest. Nog even gepraat met de theke toen we naar huis gingen. Die vertelde dat de kino misschien weg ging en dat er een jacuzzi voor de in de plaatst komt. Lijkt mij een goed plan, vind kino’s sowieso al iets raars in saunaclubs en die in H7 wordt niet veel gebruikt.
En waar de oude sauna buiten stond wordt misschien iets van een buiten bar gebouwd.
Op zich goede vooruitzichten, maar vind alsnog €40,- entree te hoog. €30,- blijft toch beter, er waren ook niet veel gasten gisteren ondanks het mooie weer.

Heb mij alsnog goed vermaakt kwam ook voornamelijk door de aanspraak, in het begin een beetje tam, later werd het gezellig.

The following users thanked this post: Kwakje, PoarNeemn, Pedro Zoe

Offline Kwakje

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #491 Gepost op: donderdag 24 mei 2018, 23u58 »
Maandag 21/05

RB en H7 stuurden me op verkenning om het nieuwe zwembad eens te keuren. Bij deze kan ik alvast zeggen dat die Toppie is.
Tevens de nieuwe buitensauna getest en is ook weer een schot in de roos.
Aangenaam relaxxxen daarbuiten en als daar dan nog naakt rondloopt en ligt komt het inderdaad wel aardig in de buurt van Heaven.

Zowat 11 dames aanwezig best een aantal mooie figuurtjes maar niet helemaal mijn types. Toch heb ik me laten verleiden door Carla.
Een blonde met typische pijplippen.
Als snelle wip tussendoor best OK.

De berenpopulatie was goed aanwezig, op de drukste moment zowat 25-30 man denk ik.
Zo rond een uur of 6 slankte deze duidelijk af en troepten de dames samen rond het zwembad.

Volgende maand nog maar eens langsgaan en hopen dat er nog enkele kwakjes types bijkomen. Slank en verlegen daar hou ik wel van. Die beginnen dan zachtjes op de kamer en laten wat later het duiveltje los.

Btw.: Thanks voor de sponsering van dit relaxxxed dagje.

The following users thanked this post: Sjeufke, Klatergoud, Pedro Zoe

Offline brombeerzuid

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #490 Gepost op: maandag 21 mei 2018, 16u19 »
Maandag 2 pinksterdag,een bliksem bezoek H7

Het was al een tijdje geleden dat ik naar h7 ben geweest, de prijsverhoging, wisselde meisjes etc..
Eens kijken hoe de club erbij stond.
Om 10.00 aangebeld en daar kwam de theke, ha een bekend gezicht, oei! ;D
Omkleden en eens kijken naar het nieuwe geddeelte, ja het zwembad lag er goed bij.
Samen met een brabantse gast het ontbijt genuttigd en met hem wat ervaringen gedeeld.
Hij was daags ervoor naar bb geweest, en vertelde dat een pijproker daar zijn pijp niet mocht nuttigen in de serre.
Nou, ben benieuwd de volgende keer in bb, ik geen pijp daar nuttigen, exit bb. :o
Terug naar de line up, het was rustig kwa dames een stuk of tien, maar weet uit ervaring dat er meer dames bijkomen, dat klopte ook denk 15 dvp's.
Enkele nieuwe en wat me tot oren kwam is dat Maya er niet meer werkt, wie weet er meer van, ik zal mijn medepleger eens vragen.
Enkele malen zag ik die donkere Tina er zitten, bij mijn wandelgangen door h7.

En ja daar zat ze aan het tafel op het terras, ff praatje maken, een leuke braziliaanse meid.
Haar wat gepolst, hoe ze was en het voelde goed.
Op naar een kamertje en ja op de kamer een lekkere gfe meid.
Goed tz en strelen, heel rustig, maar al snel werd ik bedolven onder een likkende tong.
Een fijne bj, waar het koppie stevig verwend werd. :039:
Tijd voor de bekende duikvlucht en ja ze werd natter en ik geiler.
Na wat geflikvlooi tijd voor een fuck.
Zij ontop en ff later zei ik over naar doggy.
Dat liet ze gewillig toe, ze genot en met een vreugde kreet kwam ik knallend klaar.
Lekker na ff wat na vertellen en haar betaald voor haar diensten.
hoelang ze in h7 zal blijven is onbekend, ze had wel er oren naar mijn ervaringen in BB.
Wie weet zien we haar dan daar eens.

Ff wat roken en met een belgische lopende encyclopiedi wat ervaringen uitgewisseld.
Een Duitse gast vond de line up slecht en vertrok, tsja het is wat je gewend bent, hij liep al meer als 50 jaar.
Die tijden zijn voorbij, die Tina was niks zei hij, ik gaf weerwoord, dat het niet waar was.
Wat geslenterd door de club en ja ik zag wat optie's.
Een oudere meid met zwarte haren, ja die word het, maar de kleedkamer deur ging open en daar was Sissy.
Net begonnen aan haar schift.

Ze ziet me en vriendelijk kwam ze mij begroeten.
Wat geknuffeld ,maar ze wilde eerst wat roken en koffie drinken,geen probleem voor mij.
Er kwam een andere Bulgaarse bij zitten die net twee dagen hier werkte en goed duits kon.
Ze had in West Berlin gewerkt.
Een type Cosmenia uit BB.
Wat verteld met haar en Sissy, op naar de kamer.

Nou,nou de start was heet en heel heet, diepe tz tong en tanden overal. :laughingchick
Ze had echt zin erin, een geweldig goede sessie van een uur werd het.
Pussysliding, likbeurt pijpen tussen door ff neuken. :pompe
Haar tepels stonden rechtop na een likbeurt van mij, heerlijk.
Maar wat is het toch met die condooms ,die rode condooms als ik ze al zie . :17:
Dan slaat de stress mij al toe, die zijn te dik, geen gevoel heb ik met die dingen.
Wild ging ze mij berijden, maar in combinatie met die rode tering dingen een dodelijke combi.
Dus over op bj en hj, ze bleef maar tz ,het zweet liep me van mijn gezicht, met haar hand veegde zij die weg en maar door.
En ja , als een brommende beer kwam ik klaar, een waterschade zullen we maar zeggen.
Lekker ff nageknuffelt en wat verteld ,met gebarentaal, maar ze kan al wat beter Duits en Engels, erg fijn.
Haar betaald en nog ff roken ,waar ze ff nog bij mij kwam zitten, tegen over mij zat Rebecca, erg mooie meid een echte bbz meid, ze komt de volgende keer aan de beurt.

Zonder te eten doordat ik vanavond nog genoeg krijg en m,et een afscheid kus van Sissy de tent verlaten.
Met h7 is niks aan de hand en verheug mij op het volgende bezoek.
Het was aardig vol en er werden aardig wat kamers gemaakt.
« Laatst bewerkt op: maandag 21 mei 2018, 16u54 door brombeerzuid »

The following users thanked this post: Kwakje, Klatergoud, Pedro Zoe

Offline de vulkaan spesjalist

• modje
  • duisburg vur immer
Heaven 7 Willich
« Reactie #489 Gepost op: zondag 20 mei 2018, 16u35 »
zaterdag 12-5 een mooie zonnige dag en me prima vermaakt in H7 . het buitenzwembad en buiten sauna  is af . het ziet er puik uit zoals je mag verwachten van H7 .

H7 is doorgaans geen club om een helle dag te verblijven dat pakte die zaterdag geheel anders uit . ik was aanwezig v.a 15 uur tot 23 uur . het was een leuk dagje en toen ik me nestelde op een bankje bij het buiten verblijf trok de Duitse Laura al gelijk mijn aandacht tja ik heb een neus voor Duitse dames  . echter Duitse laura had al een paar gespreks- partners . met een oud gezegde in mijn achterhoofd praatjes vullen geen gaatjes pakte ik later op de dag mijn kans .

even later kwam scrotum en smouse me aan de tafel vergezellen bijna altijd leuk om de dag te breken in een club als je bekende tegen kom . scrotum had een death ik geloof met maria . maar de vorige dag was Maria te druk met jozef geweest en had zich zelf een dag vrij gegeven .

tegen een uur of 18 voegde laura zich bij ons en ze vroeg  Du sprichst nur Niederländisch . en al snel ging ik over op me Duits althans het begint er steeds meer op te lijken . vergeleken met een 3 jaar terug heb ik het aardig onder de knie .
laura is een dame van bijna 34 en heeft in het verleden oa in GT gewerkt . laura nodigde me uit om samen de sauna in te gaan . veel uitnodigingen heb ik in het verleden afgeslagen voor een gezamenlijk sauna gang maar dat is vooral met mannen . zo dame als laura daar wil iedereen wel de sauna mee in . en er over naar te denken hoefde ik niet . gezamenlijk  de sauna gedaan samen gezwommen vroeg laura wat nu . ik vroeg of ze wat te drinken wou . samen wat gedronken . en toen vroeg ik of ze wouw boemze .

het was een leuk half uurtje met laura details die houw ik dit keer voor me zelf .

in de avond in gesprek geraakt met een 4 tal Duitse mannen  . en voor ik het wist was het al 22 uur . even geprobeerd Martina te schaken te vergeefs .
de linu up bestond deze zaterdag uit een 15 tal mooie dames zulke mooie dames had ik nog nooit bij elkaar gezien in h7

en toen toch maar besloten om koers te zetten naar de vulkanstrasse te Duisburg het was eigenlijk niet nodig geweest ik ben aan me treken gekomen in H 7 maar ik blijf toch een persoon die het Duisburgse niet achter zich kan en wil laten . ook in het Duisburgse me vermaakt wel kort want ik had een Duitse milfe dag . afgesloten met gina vertrok ik 1 uur richting NL

tot de volgende keer H7   

The following users thanked this post: Kwakje, Klatergoud, pret, Pedro Zoe

Offline brombeerzuid

• rakker
Heaven 7 Willich
« Reactie #488 Gepost op: vrijdag 18 mei 2018, 17u44 »
Verbaasd te lezen over Sissy, dat ze geen tz deed.
Gewoonlijk geen probleem bij presale en op de kamer, wordt weer tijd om eens naar h7 te gaan, helaas is tijd op het moment ,wat moeilijk!

The following users thanked this post: Pedro Zoe

GIRLS OF HEAVEN7SEVEN

ALESSIA AMALIA
AMIRA ANGELA
ANNABELL ANTONIA
ARIANA BEATRICE
BIANKA CLAUDIA
CRISTINA DAISY
DANIELA DELIA
DENISE EBRU
EMILIA EMMA
ERIKA ERIKA
INESSE JANET
JASMIN KARINA
LARISSA LEA
LIA LORY
LUANA MAYA
MELISSA MELLY
MICHAELA MILENA
MIRIAM MIRIAM
MONIKA NICOLE
RAMONA RENI
ROXANA RUBY
SABRINA SARAH
SOFIA SOFIA
SUGAR VALERIE
VERA VESNA

Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door sexmachine
[Vandaag om 08:49]
Board: TUTTI FRUTTI - Alfter
Topic: EVENTS
door vanKees
[Vandaag om 06:39]
Board: VERJAARDAGEN
Topic: VERJAARDAGSFEEST POARNEEMN 22 JUNI SIXSENS
door Sjeufke
[Gisteren om 23:31]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 23:27]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door Kippenneuker
[Gisteren om 21:04]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: EVENTS IN GOLDEN TIME
door de vulkaan spesjalist
[Gisteren om 17:29]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: EVENTS
[Gisteren om 17:17]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: DJ Freitag und Samstag
[Gisteren om 17:15]
Board: LEUK EN GEESTIG / MOPPEN EN HUMOR
Topic: HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
door LellebeL
[Gisteren om 15:40]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES Juni 2018
door Firehawk
[Gisteren om 12:00]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: samya club foto's
door vanKees
[Gisteren om 09:52]
Topic: Verversrui 24/7, Crystal (Roe.)
door frankkinky
[Gisteren om 03:55]
Topic: Vingerlingstraat ????, Rose (avond/nachtshift)
door frankkinky
[Gisteren om 03:53]
Board: FAQ / HANDLEIDING
Topic: PLAATJES, FOTO'S, ....
door sexmachine
[Gisteren om 01:52]
Topic: Schippersstraat 25/1, Sara (Roemeense/dagshift)
door Vanderbeffen
[Gisteren om 01:20]
Board: TRANSKES
Topic: TS - TRANSKES IN HET SKW
door bet(d)weter
[dinsdag 19 juni 2018, 22u27]
Board: SAUNACLUB FREUDENHAUS - Dortmund
Topic: SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
door Taylor
[dinsdag 19 juni 2018, 19u54]
Board: SAUNACLUB FREUDENHAUS - Dortmund
Topic: ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
door Taylor
[dinsdag 19 juni 2018, 19u48]
Board: XS SAUNACLUB - Bochum
Topic: BRIDGET
door sexmachine
[dinsdag 19 juni 2018, 19u13]
Board: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- / VRIJKAARTJESTOPIC
Topic: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- EN VRIJKAARTJESTOPIC: JUNI 2018
door odipuc
[dinsdag 19 juni 2018, 17u43]