Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 600613 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #480 Gepost op: 3 mei 2018, 13:21:25 »
Citaat:
"Echt zo'n typische Bradwurst Deutscher met zo'n bierbuik. Zo'n Duitser die je weleens tegen komt op het strand en gelijk te keer gaat als je te dicht op “zijn grondgebied” komt. “Das ist mein Platz!!!”. Schat een jaar of 55 á 60, wild gebarend. Echt zo'n Duitser die nog denkt dat hij een Übermensch is met z'n Duitse bralbak. Heb overdreven vriendelijk naar 'm zitten zwaaien en lachen. Werd die Currywurst niet echt rustiger van  :))

Om discussie te voorkomen, ik scheer niet alle Duitsers over één kam en het is dus ook niet discriminerend bedoeld."

Mehr negatives Klischee geht fast nicht!
Und der Schlußsatz macht es nicht besser....
Danke!

vanKees
En dan nog grapjes maken over Belgen ook  :lol :lol :lol :lol :lol


vankees, Taylor bedoelt hier echt niks mee, hij schets gewoon een verkeerssituatie  ;)


Enne, een "braadworst" is gen "curryworst", een braadworst is namelijk veel lekkerder ... lang leve de Duitse braadworsten ... we nemen die verschrikkelijke Duitsers met bierbuik er graag bij  :-\ :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #481 Gepost op: 3 mei 2018, 19:36:51 »
Citaat:
"Echt zo'n typische Bradwurst Deutscher met zo'n bierbuik. Zo'n Duitser die je weleens tegen komt op het strand en gelijk te keer gaat als je te dicht op “zijn grondgebied” komt. “Das ist mein Platz!!!”. Schat een jaar of 55 á 60, wild gebarend. Echt zo'n Duitser die nog denkt dat hij een Übermensch is met z'n Duitse bralbak. Heb overdreven vriendelijk naar 'm zitten zwaaien en lachen. Werd die Currywurst niet echt rustiger van  :))

Om discussie te voorkomen, ik scheer niet alle Duitsers over één kam en het is dus ook niet discriminerend bedoeld."

Mehr negatives Klischee geht fast nicht!
Und der Schlußsatz macht es nicht besser....
Danke!

vanKees

Zolang half Duitsland hierom



en Nederlanders (en Vlamingen) hierom:



of hierom:



nog kunnen lachen, zie ik geen reden om mijn schrijfstijl aan te passen.

Maar nu krijg ik natuurlijk problemen met de Turkse gemeenschap, dus speciaal voor de turken (en moslims in het algemeen) (Vooral de laatste opmerking is bijzonder hilarisch :D):



Ja, en nu voelen de negers zich weer gediscrimineerd, dus speciaal voor onze donkere mede mens:



Doen we de aziaten ook nog even:



Hopelijk heb ik niemand vergeten, want ik zou het vervelend vinden als ik een bevolkingsgroep heb uitgesloten  :lol

Trouwens, de Belgen kunnen er ook wel wat van:



En dat noemen we nu humor  :lol_hitting: En dat Duitsers geen humor hebben, is ook een cliché, maar wordt zelfs door hunzelf bevestigd:



I rest my case...

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #482 Gepost op: 5 mei 2018, 23:34:15 »
Donderdag 3 mei toch terug naar H7 :steeringwheel:. Met het mooie weer op komst kon ik me niet houden. :bud Rond 8:45 vertrokken; om 10:30 aangekomen, op een lege parking  :o !
Gesloten? Maar neen, gelukkig niet. Een blonde jonge theke, ontving me terug heel vriendelijk en na het happy hour tarief te betalen, gedoucht en mijn berevel aangetrokken.  Er waren nog 3 anders beren, en een 10tal dames. Ruime keus en de meisjes kwamen het komende uur verder binnengedruppeld, tot ze met >15tal waren. Keuze genoeg, maar ook tijd genoeg want ik was van plan om tot rond 21uur te blijven plakken. Rustig rondgekeken, leuk want vandaag was het duidelijk FKK-dag, en de dames van afgelopen maandag vroegen hoe het was. Leuk ‘thuiskomen’ - gevoel!  :13:
Tijdens mijn sauna, zag ik Denisa zich aan het zwembad installeren. Na douchen, naast haar verder gaan afkoelen. Alhoewel, met de zon op het terras en (voor wie Denisa kent) naast deze prachtige meid, kan je eigenlijk niet afkoelen.
Denisa is ..... out of league. Blond, gouden huidskleur, 1m68 ongeveer, mooie borsten een mooi roze poesje , etc., etc. Man, man valt gewoon niet te beschrijven.
Aan de babbel, waarna we voor een uurtje een rustige kamer opzoeken op de 1ste verdieping!  :adult Heaven indeed!  Trouwens de Denisa die op de website van de Willichgirls staat, lijkt totaal niet op de Denisa die er donderdag was (oude foto’s??); doe wat je daar ziet gerust maal 5.
Opnieuw zwembad, en sauna. Slaatje gegeten. Maar rustig dat het er was de meeste beren waren kort aanwezig, en de dames zaten er ietwat wezenloos bij, quasi geen kamers te doen.  Tijdens het eten viel me de Braziliaanse Tina op. Ze houdt zich afgescheiden van de Roemeense groep en de Bulgarse groep. Ze is een zeer lieve meid, prachtige ebbenhouten schat! Even gepraat, ze spreekt zeer mooi Duits en uiteraard Portugees ; geen Engels. Blijkt dat Brazilianen voor ze een werkvergunning krijgen, een integratiecircuit moeten volgen en oa. Duitse les volgen en testen moeten afleggen. In tegenstelling tot oost europeaantjes.
Met Tina naar kamer 3, zuiderse meid op een pantervel behangen kamer! I must be dreaming! De service was top top van Denisa. De meid kan fantastisch tongzoenen en blowjobben, allebei met een juiste zuigkracht en lekker langzaam. En ja hoor, in 69 en na 20 minuten waren ze er:  :swim . De naservice was knuffelen en babbelen, eigenlijk had ze afgesproken me op het einde een massage te geven, maar we hebben de tijd volgebabbeld en geknuffeld. Prima after service! Korrekte tijd , geen rush en korrekte prijs!
Helft van mijn budget erdoor, dus effie hergroeperen, Raisa wou ik zeker nog en ook Isa , de vriendin van Denisa. Maar er waren zo weinig beren dat de meeste meisjes gaan rusten waren, en Raisa was nergens te vinden. Aan het zwembad voordien hadden we al afgesproken. Dus, effie geduld Pedro en relaxxen aan de pool.
Men was de tuin en de pool verder aan het uitrusten intussen. Kapstokjes aan de buitensauna, parasolhouders naast het zwembad, nieuwe parasols, uplighter spotjes als terrasverlichting .  Het wordt er mooier en mooier.
Maar weinig gasten!!!
Na een half uur zonnen, komt Patricia naast me zitten. Mooie lolita meid, mijn ding! We hadden net afgesproken te kameren wanneer Raisa weer opduikt; jammer maar afspraak is afspraak, ik ben trouwens nog lang niet naar huis. Verzorgde kamer met Patricia,  :sexxx.
Wanneer ik terug beneden kom, zit Raisa in de bar. Na douchen, ga ik bij haar een theetje drinken en wat babbelen. Haar Roemeense vriendinnen zitten Raisa opnieuw te plagen; Raisa verdedigt zich met verve. Ze vinden nl. dat door haar nieuwe piercing in de lip, haar baby face nu een bitch face geworden. Van zo een mooie meid kan nooit een bitch ontstaan! She stays one of my favourites. En wow die 3kilometer lange Benen , op die hoge hakken! Onweerstaanbaar. Samen naar de kamer, om lekker rustig te spelen. Mijn zwemmertjes zijn intussen wel op.  Dus ook wat gebabbeld tussendoor.
Nadien met de meisjes op het terras zitten praten, en iedereen is zeer ongerust door het weinig aantal klanten dat er soms zijn. Een topper zoals Raisa had de dag voordien 0 kamers, en op die dag slechts 2 kamers. Ibidem voor, Isa ook echte top meid: had die dag nog niet gekamerd!  De meisjes denken aan verhuizen als dit zo doorgaat!.
Intussen is het 19:30 geworden, nog net tijd om 1 kamertje te doen samen met Isa. Dit is een rustige eerlijke lieve meid, met een leuke babbel en bezorgd voor haar klanten. Weerom een fantastische kamer! Dank je wel, lieve Isa!!,
Nog iets eten , een espresso drinken en klaar om huiswaarts te keren.
Om 9 uur trek ik de deur bij H7 achter me dicht, super relaxed na een lange zonnige dag tussen de fkk-schatjes. Maar, tegelijk met een ongerust gevoel, of de club het zal uithouden. Ze investeren volop, buiten, maar ook binnen is alles loepzuiver en alle kamers zijn supernet en nieuw ingericht! Maar de dames zijn bezorgd! Zo een toppers zullen niet bij de pakken blijven zitten, denk ik. Bij deze dus een oproep aan H7 liefhebbers op het forum om de dames daar te gaan verwennen, anders verliezen we misschien een  leuk adres!!! So: go, go, go!
Dank je, lieve dames van Willich , was fantastisch !   t4533


No dinero, no amor.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #483 Gepost op: 13 mei 2018, 22:34:18 »
Op zaterdag 12 mei met Smouse naar H7 gereden. Daar had ik een paar dagen eerder al een paar kamers gemaakt die naar meer smaakten.

Het werd een heerlijke relaxte dag. Heerlijk weer waardoor het goed toeven was op een ligbed bij het zwembad. Af en toe wat onderhouden met dames. er liepen o.a. rond: Olga, Bianca, Sarah, Isa, Susi, Sissy, Yasmin en een aantal anderen waarvan ik de naam niet weet. Ook een nieuwe Duitse dame, Laura, waarvan het eerste dag was. Niet aanwezig waren Victoria en Anna (donderdag nog wel) en Maria die me had verteld wel aanwezig te zijn.

Omdat Maria altijd rond 16.00 pas arriveert, heb ik me tot die tijd rustig gehouden. Maar ze liep pas rond 18.00 de club binnen in haar daagse kloffie zodat ik haar in eerste instantie niet herkende. Het bleek dat ze zich zo moe voelde van de vorige dag dat ze een dagje oversloeg. Balen! :o Ik heb voor het eerst van mijn loopbestaan een club verlaten zonder gekamerd te hebben. Er liep op zich genoeg rond onder het 20-tal dames maar degenen die ik tenslotte op het oog had waren bezet. Niet echt erg, ik had er donderdag nog van genoten en had toch een leuke dag gehad onder meer door met Smouse bij te praten. En daar voegde zich even laten ook de Vulkaan-Spesialist nog bij. Deze laatste had het op een van de twee aanwezige Duitse dames voorzien en dat werd Laura. Een goede keus als je het mij vraagt. Ze ziet er leuk uit en heeft ook een leuke positieve uitstraling en neemt de tijd voor een gesprek.  Ik had het genoegen om de Vulkaan-spesialist en Laura samen het, toch wel koude, zwembad in te zien schrijden. Is ook de enige keer dat ik er meer dan 1 in het zwembad zag. Zelf ben ik er na de sauna in gegaan en ik moet zeggen, het koelt goed af :-P.

Net als donderdag was de club redelijk goed bezocht door rakkers. Ik schat een 25-tal. Het eten was weer uitstekend verzorgd en het personeel deed haar best om alles schoon te houden.

Om een uur of acht werd het wat stiller en zijn Smouse en ik ook weer richting Nederland vertrokken.
RB en H7, bedankt voor het kaartje

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #484 Gepost op: 14 mei 2018, 19:14:11 »
Zondag 13 mei

Op de weg naar H7 regende het nog niet maar toen we eenmaal binnen waren in H7 opende de hemelpoorten zich en ging de kraan open en die zou niet meer dicht gaan voor een hele lange poos.

Het zou een zeer rustige dag worden met een 12-tal dames en ongeveer hetzelfde aantal beren.
Ik had gehoopt dat Issa aan het werk zou zijn, maar helaas was zij vrij.
Ik heb haar nog wel een paar keer in pyjama rond zien lopen door de club.
Ook nog een bekende dame gespot in de vorm van Eugenia uit Babylon en het was voor haar hier haar eerste werk dag.

Buiten onder het afdak kennis gemaakt van Sissi die ik nog herkende van de laatste keer dat ik in H7 was. Met haar wat gedold en wat nader kennis gemaakt met haar.
Haar Duitse en Engelse vocabulaire is nog erg gering, maar ondanks dat verstonden we elkaar toch wel. Eigenlijk wilde ik nog niet naar de kamer, maar madam had me toch zo weten op te winden dat ik toch al in de stemming begon te raken voor een kamertje en toen ook maar besloten om met haar naar de kamer te gaan.
Op de kamer gleed haar tong diep naar binnen in mijn mond en dit werd een heftig potje tongzoenen. Het pijpen en de sex was ook prima alleen bereed ze me wat te wild de kleine dondersteen. Uiteindelijk zeer tevreden de kamer verlaten.
Ze heeft goede pre-sales en after-sales.
HHG 100%

Verder nog formule 1 gekeken in de club waar Max en eindelijk een keer de finish haalde.
Normaal als ik in de club F1 kijk dan viel Max altijd uit, maar nu gelukkig niet.
Gedurende de dag meerdere malen in de nieuwe buitensauna gelegen met een mooi panoramisch uitzicht over het terras en zwembad.
Maar helaas heel de dag regen en nog eens regen.
Het eten was ook weer prima verzorgd met heerlijke pepersaus, maar helaas dit maal geen crispy chicken.

Kortom een heerlijk rustige zondag vol ontspanning


Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #485 Gepost op: 14 mei 2018, 20:42:22 »
We bedachten om zondag ook nog maar even naar h7 te gaan en ik had nog een vrijkaartje er van en voor mij zou dat dan ook meteen de eerste keer zijn in h7 en kon ik mooi deze club ook eens ontdekken als het wat zou zijn voor joop loop rond de klok van 10 uur stond cheasehead voor de deur om mooi richting die kant op te rijden met een kleine om weg waren we iets over 11 daar en had al wel wat verhalen gehoord van hem dus ik was wel benieuwt bij binnen komst werden wij vriendelijk ontvangen en konden we ons om gaan kleden en wat me meteen op viel was dat de lokkers van goed voor maat zijn daar kunnen sommige clubs nog wat van leren om vervolgens  een lekker rustig dagje van te gaan maken het eerst een rond leiding van me maatje gehad en al een paar dames kunnen spotten toen was het eerst tijd voor een lekker bakje koffie en even wat gerookt onder het afdak om vervolgens eens lekker te gaan eten wand we hadden wel trek gekregen en het was nog erg rustig met mannen en dames
Na het eten maar eens even de welnnis op gezocht de sauna was goed op temratuur en was volgens mij maatje pas in gebruik toen we daar heen liepen ook heel even het zwembad water gevoeld maar dat was niet echt heel warm door de dag heen nog een paar keer gebruik van gemaakt en toen maar eens wat rond gekeken na de dames na mijn eerste kamertje was het ook weer tijd voor F1 cheasehead vroeg aan de take dame als dat er op mocht en dat was geen probleem dus mooi net voor de start ons maar is voor de tv geïnstalleerd en hopen dat het goed kwam met max verstappen normaal als we het in de club kijken gaat het nog al eens mis en dan vaak tot vreugde van de duisters maar dat was gister het geval niet we moesten wel lachen om een duitser die een hele Groote hekel had aan vettel en hij begon te juichen toen max hem in haalde en ze derde  plek vast hield toen was het weer eens tijd om wat te gaan eten en dat was ook goed toen dacht ik van nog een kamertje of niet toen nog een kamertje gedaan en toen was het een mooi tijd om te gaan rond de klok van 8uur


De club
Bij het om kleden viel mij meteen op dat de lokkers lekker ruim waren wat wel fijn is zonder problemen je spullen er in kwijt te kunnen en de douches waren ook dik in orden geen lastige druk knop die na 1menut uit springen en de bar ruimte was ook wel mooi maar wel erg donker van binnen maar in de huis kamer en bij het eten is dat gelukkig niet het geval ik vond het er alle maal netjes uit zien van binnen en ook schoon daar werd ook behoorlijk gepoest heel de dag en heb geen smerige tafels en wc gezien die dag dus dat is al wel een goed plus punt vind ik en het ontbijt was ook prima in orde genoeg keuzen maar niet heel uit gebreid maar voor mij prima in orde zo ook het avond eten vond ik ook prima in orde en smaakte ook goed en ook genoeg keuzen toen we de f1 aan het kijken waren had ik wel zin in een biertje en ik wist dat het er niet standaard bij zat dus even een dranken kaart gehaald en wat ook prima werkte en de prijs vond ik wel een  vrij normale prijs voor 3 euro  een flesje bier en ja dan gaat het wel wat rustiger dan dat je in een ander club zit maar voor mij geen probleem het personeel is ook vriendelijk en zorgen dat je niks te kort komt aan eten wand als er wat op was werd het ook aangevuld  de kamers zagen er ook netjes uit en niks op aan te merken de tuin vond ik er ook mooi uit zien ja tuin het is meer een Groote vlonder maar het zag er goed uit en met een mooi sauna met een groot raam er in en het zwembad zag er ook goed uit met warm weer zou het wel lekker kunnen zijn maar het water was na mij zin te koud  en er stonden genoeg ligbedden


De dames en kamertjes
Er waren die dag rond de 10 a16 dames wat minder dan dat ik gewend ben maar er liepen toch wel een paar mooi dames rond en voor ieder wat wils in de middag spotte ik een dame waar op ik tegen cheasehead zij die lijkt op een dame die ik kan kijk maar is na dat gezicht waar op hij zij van het heeft er wel wat van weg ja maar het was nog vroeg en nog geen zin om te kameren maar na een tijd bleef die dame me toch bij toen me maatje na de kamer ging dacht ik van ik zal haar maar eens op zoeken en stelde zich voor als Rebekka en was 26  en naar haar zeggen nog niet zo lang in h7 maar even een gesprekje aan gegaan en maar eens naar de kamer gegaan wat me op viel was dat ze wel een beetje verlegen was maar op de kamer ontdooide ze wel eerst even wat gepraat nog en elkaars  lichaam ontdekt en begon ze te pijpen wat wel goed was en ik met haar poesje kon spelen en dat voelde wel goed het werd toch wat natjes van onder en na een tijdje ging ze eerst heerlijk boven op ging zitten en daar na nog een paar standjes gedaan en het condoom vulde waar op ik redelijk te vrede de kamer verliet helaas zat er geen kussen in haar pakket maar voor mij geen probleem en herhaling is 50%

Het was niet meer de bedoeling om nog een kamertje te gaan maken maar helaas was dat niet gelukkig en ik vond sissi wel een mooi dame en hat al van me maatje gehoord dat ze goed was en dacht van dan ga ik dat ook nog maar eens uit proberen eerst even samen wat zitten roken en toen richting de kamer gegaan en eerst even wat kussen wat wel goed was  maar van korte duur helaas het pijpen was ook goed en daar na ging ze heerlijk boven op zitten en dat was wel een genot waar op ze verschilde posities aan nam daar na nog doggy en missionaris waar op het condoom weer vulde en ik vond het helaas een iets matigere kamer en geen klik met haar  herhaling zal er denk ik ook niet echt in zitten maar je weet het nooit

Ik denk dat ik nog wel  terug ga na h7 maar het zal geen vaste en een favorieten  club worden voor mij ondanks dat het redelijk dicht bij is voor een paar keer per jaar zal het wel worden voor een lekker rustig dagje is het wel goed








Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #486 Gepost op: 18 mei 2018, 14:28:49 »
Ik had nog een kaartje liggen voor Heaven 7 (met dank aan de gulle schenker), de saunaclub met de mooie banner met ijsbeer in een ijsveld.
Donderdag (gisteren dus) had ik een afspraak in Frankfurt, en bedacht dat ik woensdag in de namiddag kon vertrekken en uitslapen in de buurt van Maria Laach. Dan is het ‘s morgens maar 1,5 uur meer naar Frankfurt. Goed plan, vooral omdat ik dan over Willich een ommetoertje kon maken en eventjes kameren met hopelijk Tina, Isa, Denisa of Raisa.
Onderweg uiteraard druk en een spektakulaire  ijshagel tornado getrotseerd op de snelweg ca. 40km van Willich af (De morgen erop hoorde ik op de radio over toch wel aanzienelijke schade). Toen ik aan H7 aankwam rond 18:30, zat de hagel blijkbaar ook boven de club, want de ijsbollen vielen er duchtig uit de lucht. Vreemd weertje, maar ja dit is tenslotte de ijsbeer-club :)   Alhoewel half mei:  zou het klimaat dan toch overhoop liggen?
Een beetje bibberig van de rit en een dagje (te) veel vergaderen, stapte ik uit in de hagelbui. Men had me zien komen, want voor ik kon bellen deed Andrea het hekken en de deur reeds open. Leuk! (Mooie Theke trouwens. Ik dring steeds aan, maar ze wil toch niet aan de andere kant van de desk komen werken :(  ).
Kaarje uitgewisseld, handdoek en mijn witte ijsberenvel ontvangen. Douchen, omkleden en toertje doen. Weer viel me op dat er toch wel weinig ijsberen aanwezig waren (4, mezelf niet meegerekend). 3 van hen zaten te eten.
Geen dames te zien in de ontvangst-, TV- en eetruimte. In de bar slechts 1 meisje in een donker hoekje.
Alle anderen, stuk of 12-14 , zaten onder het afdak van de rooklounge op een kluitje. Samen met 1 Roemeens sprekende ijsbeer. Isa zag me en slaakte een gil, ze wist dat ik mssch zou langs komen. Ik haalde een drankje en kroop mee op wat overbleef aan zetelruimte, naast Isa, om te ontstressen. Het geheel deed me zowat denken aan een groepje zeehondjes die samen hokken op een overgebleven ijsschots op zee. De ijsbeer hield er de pret in met enkele mopjes.
Na een kwartier viel het groepje uiteen en zocht ik met Isa een kamer op. Ze was blij met het uurtje, want ik redde hiermee blijkbaar haar dag (kostenmatig dan toch).
Na de kamer (zie onder voor wat commentaar), vertelde Isa me dat ze uitging (was intussen ca. 20:00 uur geworden) samen met haar vriendinnetje Denisa  :lol_hitting: . Jammer zei ik want Denisa stond nog in mijn balboekje voor de avond. Terug beneden gekomen bleek de ganse Roemeense (8tal dames) groep aangekleed te wachten op Isa. Samen trokken ze er op uit. Vermoedelijk om promotie te gaan voeren, want ze hadden H7 petjes op en -t-shirtjes aan. Ik had eigenlijk liever gezien dat ze bleven om te werken. De club sluit tenslotte pas om 22 uur.
Lekkere kip met rijst en groentjes gegeten. Buiten onder het afdakje zaten 2 van de overgebleven dames te roken. Effie gebabbeld; het onderwerp kwam door hen automatisch terug op het lage bezoekersaantal en wat volgens hen de redenen zijn (prijsverhoging en niet voldoende initiatief om de gasten te entertainen overdag en er ‘s avonds een party van te maken). Buiten mezelf waren nu nog 2 ijsberen aanwezig en een 6tal dames maximum. Ik dacht maar naar Maria Laach te vertrekken, maar zag bij een laatse drankje in de bar Sissy zitten. Een nieuwe jonge (22) Hongaarse dame, zeer mooi, voltreffer in mijn smaakpallet  :cheer:. Na een praatje in vrij beperkt Duits (spreekt weing Engels), de kamer opgezocht voor 30 minuten (zie hieronder). 
Nog een laatste tas thee en dan douchen.  Het was intussen 21:00 uur geworden, de meisjes slenteren een voor een naar het hotel ernaast en de uitgestorven club werd al hevig opgeruimd voor morgen. Vlug weg voor ze me insluiten.

Bij deze nog eens een oproep aan kandidaat ijsberen om toch niet weg te blijven. Het blijft een mooie en aangename club met een klein maar fijn buitendeel.
Hopelijk smelt de ijsschots van H7 niet verder af en trekken de zeehondjes dan maar weg. Zou het klimaat dan toch opwarmen? Misschien is het feit dat de 7H banner nu een papegaai geworden is met palmbomen op de achtergrond i.p.v. de beer en het ijs, een ‘bad omen’ !  I hope not.
Ik keer er terug, zeker ook nog voor de Braziliaanse Tina, op wie ik gehoopt had maar een dagje vrij had: “Nächste mal erst anrufen!” raadde Andrea me aan. Zal ik zeker doen! (dju toch, dat Andrea geen kamertjes doet...) :douchen.
Ciao H7.

Kamer met Isa: deze Bulgaarse dame staat niet op de Willich girls website, maar is een mooie Roemeense lolita, met een goede service. Ze is relaxed en je kan er een leuke babbel mee doen. PZC , TZ, 69, GFE, het pakket waar ik voor ga, is prima verzorgd. Deze keer leuk gedold, maar de  :swim bleven deze maal uit. Ligt niet aan haar, want ze was er sterk mee verveeld, maar aan de stressy dag. Maar een top-verzorgde kamer! Zoals de vorige 2 maal. HH: 100%

Kamer met Sissy: zeer mooie hongaarse dame (ook niet teruggevonden op de Willich girls website) van 22 lentes. Goede professionele service, maar naar mijn zin iets te professioneel en te weinig GFE. Is zeer kietelachtig en dus niet zo makkelijk aanraakbaar. Ook TZ zat er niet in. HH: 20%.

Bij mijn terugkeer gisteren was het verkeer een ramp rond Keulen, ben dus langs boven naar Dusseldorf doorgereden! Een gelegenheid om iets nieuws te testen: Club25 in Dorsten!!! Hierover moet ik zeker nog posten van ‘t week-end, want je moet een en ander zeker weten voor je mijn voorbeeld volgt.
Grtjes.
No dinero, no amor.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #487 Gepost op: 18 mei 2018, 17:44:13 »
Verbaasd te lezen over Sissy, dat ze geen tz deed.
Gewoonlijk geen probleem bij presale en op de kamer, wordt weer tijd om eens naar h7 te gaan, helaas is tijd op het moment ,wat moeilijk!

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #488 Gepost op: 20 mei 2018, 16:35:39 »
zaterdag 12-5 een mooie zonnige dag en me prima vermaakt in H7 . het buitenzwembad en buiten sauna  is af . het ziet er puik uit zoals je mag verwachten van H7 .

H7 is doorgaans geen club om een helle dag te verblijven dat pakte die zaterdag geheel anders uit . ik was aanwezig v.a 15 uur tot 23 uur . het was een leuk dagje en toen ik me nestelde op een bankje bij het buiten verblijf trok de Duitse Laura al gelijk mijn aandacht tja ik heb een neus voor Duitse dames  . echter Duitse laura had al een paar gespreks- partners . met een oud gezegde in mijn achterhoofd praatjes vullen geen gaatjes pakte ik later op de dag mijn kans .

even later kwam scrotum en smouse me aan de tafel vergezellen bijna altijd leuk om de dag te breken in een club als je bekende tegen kom . scrotum had een death ik geloof met maria . maar de vorige dag was Maria te druk met jozef geweest en had zich zelf een dag vrij gegeven .

tegen een uur of 18 voegde laura zich bij ons en ze vroeg  Du sprichst nur Niederländisch . en al snel ging ik over op me Duits althans het begint er steeds meer op te lijken . vergeleken met een 3 jaar terug heb ik het aardig onder de knie .
laura is een dame van bijna 34 en heeft in het verleden oa in GT gewerkt . laura nodigde me uit om samen de sauna in te gaan . veel uitnodigingen heb ik in het verleden afgeslagen voor een gezamenlijk sauna gang maar dat is vooral met mannen . zo dame als laura daar wil iedereen wel de sauna mee in . en er over naar te denken hoefde ik niet . gezamenlijk  de sauna gedaan samen gezwommen vroeg laura wat nu . ik vroeg of ze wat te drinken wou . samen wat gedronken . en toen vroeg ik of ze wouw boemze .

het was een leuk half uurtje met laura details die houw ik dit keer voor me zelf .

in de avond in gesprek geraakt met een 4 tal Duitse mannen  . en voor ik het wist was het al 22 uur . even geprobeerd Martina te schaken te vergeefs .
de linu up bestond deze zaterdag uit een 15 tal mooie dames zulke mooie dames had ik nog nooit bij elkaar gezien in h7

en toen toch maar besloten om koers te zetten naar de vulkanstrasse te Duisburg het was eigenlijk niet nodig geweest ik ben aan me treken gekomen in H 7 maar ik blijf toch een persoon die het Duisburgse niet achter zich kan en wil laten . ook in het Duisburgse me vermaakt wel kort want ik had een Duitse milfe dag . afgesloten met gina vertrok ik 1 uur richting NL

tot de volgende keer H7   
     

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #489 Gepost op: 21 mei 2018, 16:19:42 »
Maandag 2 pinksterdag,een bliksem bezoek H7

Het was al een tijdje geleden dat ik naar h7 ben geweest, de prijsverhoging, wisselde meisjes etc..
Eens kijken hoe de club erbij stond.
Om 10.00 aangebeld en daar kwam de theke, ha een bekend gezicht, oei! ;D
Omkleden en eens kijken naar het nieuwe geddeelte, ja het zwembad lag er goed bij.
Samen met een brabantse gast het ontbijt genuttigd en met hem wat ervaringen gedeeld.
Hij was daags ervoor naar bb geweest, en vertelde dat een pijproker daar zijn pijp niet mocht nuttigen in de serre.
Nou, ben benieuwd de volgende keer in bb, ik geen pijp daar nuttigen, exit bb. :o
Terug naar de line up, het was rustig kwa dames een stuk of tien, maar weet uit ervaring dat er meer dames bijkomen, dat klopte ook denk 15 dvp's.
Enkele nieuwe en wat me tot oren kwam is dat Maya er niet meer werkt, wie weet er meer van, ik zal mijn medepleger eens vragen.
Enkele malen zag ik die donkere Tina er zitten, bij mijn wandelgangen door h7.

En ja daar zat ze aan het tafel op het terras, ff praatje maken, een leuke braziliaanse meid.
Haar wat gepolst, hoe ze was en het voelde goed.
Op naar een kamertje en ja op de kamer een lekkere gfe meid.
Goed tz en strelen, heel rustig, maar al snel werd ik bedolven onder een likkende tong.
Een fijne bj, waar het koppie stevig verwend werd. :039:
Tijd voor de bekende duikvlucht en ja ze werd natter en ik geiler.
Na wat geflikvlooi tijd voor een fuck.
Zij ontop en ff later zei ik over naar doggy.
Dat liet ze gewillig toe, ze genot en met een vreugde kreet kwam ik knallend klaar.
Lekker na ff wat na vertellen en haar betaald voor haar diensten.
hoelang ze in h7 zal blijven is onbekend, ze had wel er oren naar mijn ervaringen in BB.
Wie weet zien we haar dan daar eens.

Ff wat roken en met een belgische lopende encyclopiedi wat ervaringen uitgewisseld.
Een Duitse gast vond de line up slecht en vertrok, tsja het is wat je gewend bent, hij liep al meer als 50 jaar.
Die tijden zijn voorbij, die Tina was niks zei hij, ik gaf weerwoord, dat het niet waar was.
Wat geslenterd door de club en ja ik zag wat optie's.
Een oudere meid met zwarte haren, ja die word het, maar de kleedkamer deur ging open en daar was Sissy.
Net begonnen aan haar schift.

Ze ziet me en vriendelijk kwam ze mij begroeten.
Wat geknuffeld ,maar ze wilde eerst wat roken en koffie drinken,geen probleem voor mij.
Er kwam een andere Bulgaarse bij zitten die net twee dagen hier werkte en goed duits kon.
Ze had in West Berlin gewerkt.
Een type Cosmenia uit BB.
Wat verteld met haar en Sissy, op naar de kamer.

Nou,nou de start was heet en heel heet, diepe tz tong en tanden overal. :laughingchick
Ze had echt zin erin, een geweldig goede sessie van een uur werd het.
Pussysliding, likbeurt pijpen tussen door ff neuken. :pompe
Haar tepels stonden rechtop na een likbeurt van mij, heerlijk.
Maar wat is het toch met die condooms ,die rode condooms als ik ze al zie . :17:
Dan slaat de stress mij al toe, die zijn te dik, geen gevoel heb ik met die dingen.
Wild ging ze mij berijden, maar in combinatie met die rode tering dingen een dodelijke combi.
Dus over op bj en hj, ze bleef maar tz ,het zweet liep me van mijn gezicht, met haar hand veegde zij die weg en maar door.
En ja , als een brommende beer kwam ik klaar, een waterschade zullen we maar zeggen.
Lekker ff nageknuffelt en wat verteld ,met gebarentaal, maar ze kan al wat beter Duits en Engels, erg fijn.
Haar betaald en nog ff roken ,waar ze ff nog bij mij kwam zitten, tegen over mij zat Rebecca, erg mooie meid een echte bbz meid, ze komt de volgende keer aan de beurt.

Zonder te eten doordat ik vanavond nog genoeg krijg en m,et een afscheid kus van Sissy de tent verlaten.
Met h7 is niks aan de hand en verheug mij op het volgende bezoek.
Het was aardig vol en er werden aardig wat kamers gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2018, 16:54:09 door brombeerzuid »

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #490 Gepost op: 24 mei 2018, 23:58:35 »
Maandag 21/05

RB en H7 stuurden me op verkenning om het nieuwe zwembad eens te keuren. Bij deze kan ik alvast zeggen dat die Toppie is.
Tevens de nieuwe buitensauna getest en is ook weer een schot in de roos.
Aangenaam relaxxxen daarbuiten en als daar dan nog naakt rondloopt en ligt komt het inderdaad wel aardig in de buurt van Heaven.

Zowat 11 dames aanwezig best een aantal mooie figuurtjes maar niet helemaal mijn types. Toch heb ik me laten verleiden door Carla.
Een blonde met typische pijplippen.
Als snelle wip tussendoor best OK.

De berenpopulatie was goed aanwezig, op de drukste moment zowat 25-30 man denk ik.
Zo rond een uur of 6 slankte deze duidelijk af en troepten de dames samen rond het zwembad.

Volgende maand nog maar eens langsgaan en hopen dat er nog enkele kwakjes types bijkomen. Slank en verlegen daar hou ik wel van. Die beginnen dan zachtjes op de kamer en laten wat later het duiveltje los.

Btw.: Thanks voor de sponsering van dit relaxxxed dagje.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #491 Gepost op: 27 mei 2018, 17:29:38 »
Gisteren besloten weer eens naar H7 af te rijden. Eerst gaan tanken bij de Jet daar, deed hun pinautomaat het niet. Kon gelijk een deel van mijn neukgeld afgeven. Daarna doorgereden naar het andere tankstation bij H7 want daar is een pinautomaat. Maar deur was op slot en kon alleen opengemaakt worden met een Duitse pinpas. Gelukkig wilde het meisje van het naast gelegen tankstation mij wel helpen.  Zij de deur voor mij open gemaakt en kon mijn neuk budget weer aanvullen. Haar nog even bedankt. En eindelijk in H7 aangekomen zo rond 15:00 uur dacht ik.
Op zich wel verrast want bijna geen auto’s op de parkeerplaats.

Snel omgekleed en kom een forumlid tegen die undercover was en echt een van de laatste die ik verwachtte om tegen te komen in H7. Gezellig bij gekletst. Later kwam ik ook 2 Brabanders tegen die ik er ook geregeld zie. Dus ik hoefde mij niet te vervelen.

Sissi was er ook en ze had mij natuurlijk gespot. Beetje geil kijken en maar wenken. Was wel van plan om met haar te gaan kameren maar nog niet zo vroeg. Toch vind ik haar Duits al een stuk verbeterd. De vorige Sissy die in H7 heeft gewerkt die heeft nooit wat geleerd op een paar woordjes na.
Sissi was weer geil en had zin, althans zo brengt ze het. Ik ook wel dus het duurde niet lang voordat we op de kamer belande. Ze had het laken neergelegd en werd gelijk tegen de muur aandrukt en tongen dat ze deed, super. Haar daarna op bed gegooid en lekker verder gegaan. Verder lekkere seks gehad, pakt je lekker stevig vast en blijft je zoenen en overal likken. Wel weer oppassen voor de zuigzoenen want daar heeft ze een handje van. Gezegd dat ze dat niet moet doen en af en toe terug getrokken. Al zie ik dat het niet helemaal gelukt is en weer wat oorlogswonden op heb opgelopen.
Resterende tijd bleef ze nog door tongzoenen, knuffelen en met je pik in de weer. Niks op aan te merken.

Na het douchen van het warme kamertje bij het zwembad gaan zitten want daar zaten mijn lotgenoten. Het was rustig in de club maar toch vermaakte ik mij wel. Het forumlid zag het allemaal niet zo zitten en dacht op tijd naar huis te gaan. Daarna gaan eten al was het voor mij wat minder, geen crispy chicken maar pizza en pasta. Maar was niet iets waar ik zoveel van hou.
Op een gegeven moment kwam Olga ook buiten zitten. Zag er verveeld uit en een gesprekje mee aangeknoopt. Beetje bij kletsen en schijnbaar had ze toch de interesse gewekt van mijn collega. Wat hij zat later met haar buiten samen.

Sissi vond dat ik wel lang genoeg pauze had genomen en begon mij weer op te geilen. Een poging afgeweerd en later na weer maar toen lukte het niet meer zo goed. Ze kreeg het toch weer voor elkaar. Uiteraard weer een goede en geile kamer.

Terug in de club zag ik mijn collega forumlid niet meer, schijnbaar toch naar de kamer terwijl hij naar huis wou gaan en eigenlijk niets vond naar zijn gading. Later na kwam hij tevreden terug van zijn kamer met Olga. En had zijn voetballen gemist en hoefde ook niet meer naar huis.

Er was ook een dj gekomen maar die heeft goed kunnen oefenen. Want hij heeft onderhand de hele tijd voor zichzelf gespeeld. Niemand in het bargedeelte te bekennen, was veel te warm en iedereen zat buiten. Ook de Roemeense clan, en ze hadden wel plezier. Vooral Isa was veel onzin aan het uithalen want wel voor wat gezelligheid en plezier zorgde. Zo een beetje de avond doorgebracht want was nu lekker buiten.
Sissi kreeg het nog voor elkaar om er een 3e kamertje eruit halen. Hoe weet ik niet maar het gebeurde, ze is gewoon geil. Vaak met die Bulgaartjes.
Goede kamer.

Daarna even bijkomen buiten, collega forumlid ook nog een kamer gemaakt met Olga. Daarna gingen toch al wat meiden slapen dus voor ons ook tijd om eens huiswaarts te keren. Onverwachts toch nog tot zo’n 1:00 – 1:30 uur in H7 geweest. Nog even gepraat met de theke toen we naar huis gingen. Die vertelde dat de kino misschien weg ging en dat er een jacuzzi voor de in de plaatst komt. Lijkt mij een goed plan, vind kino’s sowieso al iets raars in saunaclubs en die in H7 wordt niet veel gebruikt.
En waar de oude sauna buiten stond wordt misschien iets van een buiten bar gebouwd.
Op zich goede vooruitzichten, maar vind alsnog €40,- entree te hoog. €30,- blijft toch beter, er waren ook niet veel gasten gisteren ondanks het mooie weer.

Heb mij alsnog goed vermaakt kwam ook voornamelijk door de aanspraak, in het begin een beetje tam, later werd het gezellig.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #492 Gepost op: 7 juni 2018, 10:12:39 »
Op een hete zonnige dag had ik de gelegenheid om een relaxkaartje te verzilveren. En kennis te maken met het zwembad. Dat is een grote aanwinst voor de club in de zomer, mag ik wel stellen. De parkeerplaats stond behoorlijk vol, maar het aantal dames was slechts een handvol. En die er waren toonden weinig interesse. Kan aan de hitte hebben gelegen of aan mijn persoon, geen idee. Valt te begrijpen, ik zou ook niet met mezelf op de kamer willen. Dus eerst maar wat in de zon liggen bakken en een paar keer heerlijk afgekoeld in het zwembad. De dames hadden er weinig goesting in. Okay, het water was ijskoud en de schok was groot, maar het duurt ook maar één seconde. Een mollige milf raapte uiteindelijk al haar moed bij elkaar en liet zich erin zakken, waardoor de waterstand enkele centimeters steeg. Maakte ook wel avances, maar had me toch wat teveel omvang.

Intussen had de kok de grill aan geslingerd, dus eerst maar wat kippenbouten met salade naar binnen gewerkt. In de hoop dat er nog een van de mij bekende stamdames binnen zou komen nog een poosje afgewacht, maar uiteindelijk met Jasmine op een kamer beland. Eigenlijk niet mijn type, en ze had al eerlijk aangegeven dat ze niet graag zoent. Maar wel goed kon pijpen. Dat zeggen ze allemaal. Maar je wilt ook niet ongepoppt naar huis. Ze deed het inderdaad best goed, en ik was te lui om erop te kruipen, dus maak het maar zo af dan. Het had in een kwartiertje geklaard kunnen zijn, maar je wilt ook waar voor je geld. Telkens als het moment suprême  naderde dacht ik even aan Neelie Kroes, en kon zodoende de eruptie een paar keer uitstellen, zodat het halve uur op een paar minuten na volgemaakt werd. Ik heb het altijd een vervelend mens gevonden, maar eerlijk is eerlijk, ze heeft ook haar goede kanten. Dank zij haar zijn we van de roaming verlost, en door aan haar te denken heeft bij mij al menig saunagirl de tijd netjes vol moeten pijpen.

Bij vertrek zag ik dat juist Daisy binnengekomen was. Jammer net te laat, anders had er nog een heet kamertje kunnen volgen. Nu bleef het bij een high five. En van een stamgast kreeg ik op de valreep nog een goede tip over een Russische, Victoria. Je moet ook maar net weten wie wie is. Houden we erin voor de volgende keer. In ieder geval was het een relaxte middag aan de pool. Board en club, bedankt voor de vrijkaart, Jasmine voor de pijpbeurt, en tante Neel voor de hulp bij het uitstellen van het orgasme.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #493 Gepost op: 7 juni 2018, 10:24:24 »
Een russische victoria?
Ken er maar 1 en die komt niet uit ru.
Maar die ik ken is goed!

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #494 Gepost op: 7 juni 2018, 11:11:29 »
Een russische victoria?
Ken er maar 1 en die komt niet uit ru.
Maar die ik ken is goed!

Het is wat hij mij vertelde. Slank met een heleboel vlechtjes.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.