Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 600187 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #555 Gepost op: 5 november 2018, 21:19:55 »
Over Betty kan ik mee praten, niks aan gelogen,hele mooie meid met prachtige borstjes.
Ze is niet kleinzerig, maar heeft ook niet een heel uitgebreid service pakket.
Maar ik was tevreden met deze meid, waar ik haar cowgirll echt geweldig vond. :amazone

Snif, snif, ze is naar huis ...   :banghead:

Dan toch pas vanaf gisteren of zo, zaterdagavond was ze er nog, vrolijk aan het dansen op het feestje.

BTW, ff terug Komend op dat feest,
Dat de dames niet mochten werken, komt omdat er een speciale vergunning daar voor moet hebben.
Houd een club een bv Halloween feest is dat geen probleem.
Maar als bv GT laten we zeggen jantje smit laat optreden, dan is de vraag wie de organisator is.
Simpel gezegd er komen dan ook gewone mensen, die zitten niet te wachten op een kamervraag.
Daar kan de gemeente dan een stokje voor steken, horen geen dvp thuis etc etc...
Nu heb ik er niet meer over.

 :pica :pica :pica Echt? Dan is ze terug ? of nooit weg geweest???  Vorige week dinsdag vertelden  zowel Isa als Sabina dat ze naar huis was; de Theke Tina bevestigde dit 's avonds (maar die is nooit erg babbelachtig). Mij iets wijsgemaakt? Jaloezie? De Theke toch niet? Anyway:  Joepie de poepie, morgen zie ik ze dan hopelijk!!! :bud  Thx voor het berichtje

Zie pb
mazzelpik heb vrij morgen maar geen auto beschikbaar!!!!!!!
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #556 Gepost op: 11 november 2018, 01:38:41 »
WAAR EEN WIL IS, IS EEN WEG

3e donderdag van vorige maand toch agenda schoongeveegd en op naar Bella.
Kwestie van prioriteiten stellen ;)

De rit verliep vlekkeloos en m'n barrel nabij de ingang weten te zetten.
Zimzalabim, en omgetoverd tot ijsbeer eerst zelf even bijtanken. De roerbak eitjes stonden er nog, maar ik nam geroosterd broodje met smeersel en een kommeletje salade. Bij H7 durf ik het wel aan doordat ze het koude buffet goed afgedekt hebben en vliegjes niet voor extra eiwitten zorgen...

Buiten is het te fris om er nog op de ligbankjes te vertoeven. Gelukkig hebben ze nog de lounge room boven. Vreemd genoeg stond daar de sauna uit. De dames waren ook aan het klagen dat het zo koud was in de club. Zou dat de reden zijn dat een poosje later de fkk zijn komen te vervallen...
Enfin, ik de buiten sauna maar pakken dan. Asjemenou, hangt er een briefje voor de deur: geen aufguss gebruiken ivm allergie en hygiëne. Krijgen we nou? Maanden es er geen probleem dat men het gebruikte of was er al die tijd niemand betrapt. Ik overwoog nog om zelf wat van dat spul te kopen, aangezien het wel lekker was als iemand het water verrijkte.
Ach, ook zonder warm ik er wel lekker in op.

Maar ik was die dag een man on a mission...
Sommigen zeggen dat je niet voor een bepaalde dame naar een club moet gaan. Dat doe ik geregeld juist wel. Heb dan zin in een bepaalde dame en plan dat dan in. Ben niet zo spontaan.
Tuurlijk ook wel es naar een club gegaan en me laten verrassen. Maar zelfs dan nog heb ik vaak in m'n achterhoofd dat ik die en die als backup heb als er geen leuke nieuwe meiden bij zijn gekomen.
Daar was ditmaals geen sprake van. Ik was namelijk 2 dagen eerder toevallig met een Duitse beer in BN aan de praat geraakt. En waar heb je het vaak over op zo een plek... juist ja, clubs en de DVPs. Opsomming hier, opsomming daar en toen kwamen we bij Bella en moesten verliefd diep zuchten. Gelukkig hoefden we elkaar niet te lijf met knuppels om het bed te delen met die dame. Een briefje van 50 voldeed ;)
Maar ik vertrouwde em toe een beetje te balen dat Barbara er niet was. Als ik had geweten dat ze dinsdags meestal niet werkt, dan was ik eergisteren eerst na H7 voor Bella gegaan, en daarna pas de week erna op een andere dag naar BN voor Barbara.
Hij kwam met slecht nieuws, want Barbara zou dinsdag al vertrekken. Met grote ogen vol ongeloof hoorde ik em aan. Hoeveel pech kan een ijsbeer hebben...
Ik wou suuuuper graag nog een keertje met Bella. Maar rond het weekend heb ik al wat anders, dus dat werd agenda schuiven om donderdag naar maar een Red Bull te nemen voor een retourtje hemel. Die Duitse jongeman had ook plannen om donderdag Bella te bezoeken. Dus wellicht dat we elkaar zouden treffen.

Maar ik was al lekker eerder op de dag er al. Dus in de ochtend eerst Bella gaan zoeken. Ze wilde wat vitamines aanvullen middels een Pomelo. Echter dat pellen van de vrucht lukte voor geen meter met die lange nagels van d'r. Heb haar maar even geholpen met voeren. Terwijl zij in opstartmodus zat, zei ik dat ik mezelf eerst even ging opladen. Na een lange rit is meestal de energie op. En na de brunch leek ik op een luie volgevroten lion king die ligt uit te buiken.
Prima, ze zou me vanzelf weer tegenkomen. En met goeie timing en een beetje geluk kwamen we elkaar weer tegen. Zij had wel zin om eerst uitgebreid te relaxen en daarna wat stoute dingen doen met als resultaat genoten van een heerlijk kamertje met de prachtige dame. Ze heeft zo een fraai strak lijf. Die slanke gladde benen van haar. Zucht, echt jammer dat ze weg gaat en ze niet weet of ze nog terug komt, en of dat hier zal zijn. Laten we het hopen...

Kwa drukte was het wel gelijk merkbaar anders dan tijdens de zomerse maanden. Het zwembad lag er verlaten bij. Maar ook binnen in de club waren er minder beren. Ik denk 8 beren op de 13 dames ofzo.
Geen lekkere verhouding. De dames houden niet veel e doen.

En zo ontstond er een wachtrij bij Mb. Tsjechische Carol kwam even voor ontspanning langs, vervolgens Roemeense Alexandra, en daarna Roemeense Animona (ofzo). Met die laatste was wel een leuke klik. Achteraf beetje spijt dat niet vezilverd te hebben met een kamergang. Tja, soms heb je van die momenten...

Na noeste arbeid wat wezen ontspannen in de sauna en lounge room, om voor een laatste hap te gaan en daarna te vertrekken. Komt verrek die Duitse beer van BN binnen. Gezellig even zitten kletsen. Hij wou echter niet te lang wachten met kameren, want anders zou de herstel tijd langer zijn dan de openingstijd van de club. Dus gezamenlijk Bella opgezocht. Ik om afscheid te nemen van deze prachtige slanke jonge dame. Hij om samen met haar intiem terug te trekken. Lucky bastard! Bij zou maandag nog voor een laatste keer met haar gaan. Voor mij hield het hier voor nu op. Wensde ze veel plezier en nam afscheid van de 2 tortel duifjes.

Blij het 1 en ander verzet te hebben, zodat een laatste samenzijn met Bella nog mogelijk was. Heb er mooie herinneringen aan....
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #557 Gepost op: 11 november 2018, 10:50:52 »
Hij kwam met slecht nieuws, want Barbara zou dinsdag al vertrekken.

Crap, ik bedoelde Bella die dinsdag zou vertrekken.
  
  

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #558 Gepost op: 24 november 2018, 12:33:43 »
H7 6/11:

Op 7/11 moest ik om 8 uur in de buurt van Frankfurt zijn.
Als ik daags voordien op tijd vertrok, dan kon ik onderweg stoppen , of nog op tijd aankomen om er een lokale club te bezoeken.
Gezien bvb. de positieve commentaren op Park Residenz, effie overwogen naar daar te trekken. Maar een collega RB beer had me de tip gegeven dat Betty de zaterdag ervoor op een H7 fuif gesignaleerd werd, samen met Sissi op de dansvloer. Betty was zo’n schatje  :happy, die wil ik absoluut terug zien, dus heb ik niet langer getwijfeld en ben onder weg toch maar in de hemel gestopt.   O:-)

Ik kwam er tegen 11 uur aan, en parkeerde als tweede wagen voor de club.
Een gaatje laten knippen in mijn HH-kaart en omkleden.
De eerste rondgang leverde slechts 4 dames op en vier beren. Nog geen Betty., maar twas nog vroeg natuurlijk.
Geen echt bekende gezichten - buiten Beatrice - of dames die op mijn verlanglijstje staan.
Ontbijt, sauna.

Naar Betty nagevraagd aan de Theke en aan twee dames:  “ Ze komt niet meer terug; en weten niet waar ze heen is. Naar huis misschien?” :(

Niettegenstaande het nog een leuke nazomerdag was, was de buitensauna buiten gebruik en moeten we het voor de rest van het winter seizoen stellen met de kleine sauna op de 1ste verdieping.  Met 3 personen is die vol, 4 is crowdy. Meer personen? dan moet je beginnen stapelen denk ik.
Buiten gaan afkoelen op een ligstoel aan het zwembad in het zonnetje (onder een deken van de rokershoek). Naast mij lag een beer te slapen. Na een kwartiertje aan de babbel geraakt, de man komt uit Duitstalig België. Een gezellige babbel, met - ongevraagd - toch enkele kritische noten van hem aan het adres van H7 (prijs/aanbod; weinig volk; meer en meer verloop van dames; weinig interesse van de huisbaas en bazin (die dame met haar hondje) in de klanten, geen buitensauna meer).
 
Intussen was Beatrice enkele keren komen piepen buiten, maar steeds terug gekeerd.
Na een uurtje vond ze blijkbaar dat ik niet naar daar gekomen was om met die beer te zitten keuvelen, en kwam ze bij ons zitten.
De beer trok naar binnen en Beatrice kwam op mij zitten en leunde met haar borsten voorover, in mijn gezicht en over mijn borst, en trakteerde op een body2body. Ze trok mijn deken weg, en wekte toverstafje tot leven.  Na enkele minuten volgde een langzame pussy sliding. Heerlijk ontspannend.
Het was nog niet zo lang geleden dat we voor de 1ste keer samen gekamerd hadden en ze stelde voor dit te herhalen , maar met wat extra service erbovenop. Visueel is de dame niet de top meer, maar haar sensualiteit en speelsheid kon me wel opnieuw bekoren, dus trokken we na een kwartier naar binnen op kamer 10.  Daar volgde een leuke sessie van 1 uur , met de extra beloofde service. Naar het einde toe, vermelde ze plots - in volle actie - dat die sessie dan wel 250 Euro zou kosten! WTF??? De vorige keer hadden we het erover dat dit kon en 50 extra zou zijn. Even over gediscuteerd, en overeengekomen dat het bij 150 zou blijven. Door die discussie hield toverstafje het echter voor bekeken en stopte ik de sessie (die zeer positief begonnen en voortgezet was) vijf minuten voor tijd. Samen boven nog gedoucht en haar betaald. 
Toch wat balen, alhoewel de dame vriendelijk bleef.

Het was intussen rond 14:30, en ging ik lunchen. Er was wat gewisseld bij de beren, maar er waren over de middag slechts een 5 tal aanwezig, voor een 8tal dames. Raisa, kwam piepen in pyjama, kamerjas en sloegen. Ik sprak haar aan,  maar ze had besloten dat het niet de moeite was om vandaag te werken; trouwens - zei ze - had ik bij mijn vorige bezoek , toen ze wel werkte niet met haar gekamerd, waarom nu dan wel?
“Ok, capice!” , maar niet direct een klanten bindend antwoord, vond ik.
Van Isa wist ik dat ze op familiebezoek was tot 10 november.
Sissi en Anastasia waren wel nog aanwezig, maar ik besloot om na de lunch eerst de kat wat uit de boom te kijken.

Mij boven geïnstalleerd in de rustruimte om een uurtje te werken.  Een blonde dame (naam mij niet gekend) kwam met een beer wat smossen in de zetels en trok na 10 minuten naar de kamer.  Verder bleef het zeer rustig.
Rond 16:30 kwam Beatrice naar boven en vroeg of ik met haar in de sauna ging. Aansluitend , samen wat geslapen in de relaxzetels, gedoucht en opnieuw in de sauna. Nu was een andere beer ook in de sauna, en merk je dat het er rap krap wordt. Beatrice probeerde me te bewegen nog eens met haar te kamers, maar ik besloot dat ik het die dag wel voor gezien hield.
Nog een koffie gedronken , met een potje rijstpap,  en om 19 uur met een niet volledig voldaan gevoel richting Frankfurt gereden. Op tijd weg, zodat ik daar op tijd was om nog een Italiaans restaurantje mee te pakken.
Tijdens mijn laatste koffie, ben ik nog aan de babbel geraakt met de Duitser  die boven met die blonde DvP gesmost had (toen waren we nog maar met 3 beren, mezelf incl.).  Hij bleek een habitué die daar op 10 minuten vandaan woont en 2 tot 3 keer per week langskomt (gepensioneerd).  Hij kloeg ook (weer ongevraagd) over de nieuwe leiding: “ dat ze hem als vaste klant niet zagen staan,”  en dat het toch wel steeds stiller wordt qua beren, waardoor de line up er niet op vooruit gaat.
Hopelijk gebeurt er nog wat positief, want het zou zonde zijn als de club in moeilijkheden kwam.
Qua netheid, eten, en service van het personeel, is H7 nog steeds een top club. Alleen , zonder het buitengedeelte zijn de wellness faciliteiten krap in de winter, zeker als je voor een uur of 8 gaat (zoals ik meestal doe, want het is van thuis uit toch ruim 4 uur rijden heen en terug).   

Ik keer zeker nog terug (maar dat zal ten vroegste 2de helft december worden), de volgende keer zal ik enkele nieuwkomertjes uittesten (maar Bella, valt er blijkbaar af :(  ).
Als jullie tips hebben, dan zijn die altijd welkom. 

Ciao,
Pedro
  
  
No dinero, no amor.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #559 Gepost op: 8 december 2018, 17:23:28 »
Dagje h7 zoals vanouds!

Gisteren met kaasie naar H7, rond 12.00 waren er niet veel auto's op de parkeerplaats.
Bij binnenkomst moesten we aan het rad van fortuin draaien en Kaasie had een gratis drankje en ik een massage van 15 minuten.
Leuk bedacht en kon het wel waarderen.
Ff een verlaat ontbijtje en zag al diverse nieuwe meiden.
Waar eentje mij gelijk opviel, mooi gezicht mooi wat vollere lichaam.
Hmmm, dat kon wel wat worden.
Tijd om wat te roken en koffie.
Kwa beren nog wat rustig, maaar dat zou later op de dag kompleet veranderen, tot in de avond zeker tegen de 30 beren.
Ook veel sudlander, maar de meeste van de rustige gezellige sudlanders.
Ook werd er stevig gekamerd vooral door Emily, die ging op en af van de kamer. :-\
Het avond eten was goed het is ook een kwestie van smaak.

En daar was die mooie nieuwe meid, luana genaamd uit Roemenie.
Denk 1.70 lang zwart halflang haar, mooie koppie en grote hang borsten, daarbij een heerlijke volle kont.
Ik was verkocht, deze dame heeft voornamelijk in Frankfurt gewerkt en was nu een week in h7.
Op naar een kamer en daar begon een wat onwennige sessie, maar na een tien minuten wist ze wat ik wilde.
Wat tz, veel strelen van beide kanten en een pmc die stevig was, ontop naar dat mooie gezicht kijkend en haar borsten die op en neer gingen.
Daar kwam kwam het eerste shot van de dag.
Een zeer bevredigt kamertje, voor hh vatbaar.

Kaasie die met Anemonia een goede kamer had gemaakt werd het tijd om wat te eten en daarna een sauna te nemen.
Na een tijd gelummeld te hebben , ging ik een beloofte in willigen!
Dat was Bianca en ja dat werd een kamer van hoog nivo.
Heerlijke goedlachse meid, veel plezier met haar gehad, dat bleek ook een half uur was zo om en door naar een uur.
Regelmatig bj danwel een duikvlucht, tz ,strelen en knuffelen, gewoon veel spass! ;D
En ontop weer, maar een kort ritje ze had me goed opgewarmd!
Ook nu weer 40,- per half uur, het blijkt dat het zijn vruchten afwerp, het trekt beren.
Bianca, veel te laat een kamer met gemaakt, flink afgevallen, prachtige meid om te zien.

Kaasie had een vervelende vlieg om zich heen hangen en ging voor de bijl, maar was snel terug.
Een jongere meid uit acag, erg smal kleine tietjes.
Was meer een raamservice!

De tent was vol en er kwam een mooie meid binnen met stockings had ik wel oren naar en opeens  zag ik dat was de Letse lana, ander haarcoupe, nou nee aan upselling geen zin.
Daar zag ik die volle meid weer van laatst, die me gelijk begon op te geilen.
Daar nog een kamer me gemaakt die erg goed was, maar ik weet nu ze is niet eerlijk.
Na betaling, die ik niet geheel voldeed, zij kwaad maar zo wat. :014:
Ik naar Helen, kijk eens hoe laat inschrijving en ik had gelijk, nog te veel betaald.
Houd zich niet aan de nieuwe afspraken, ok maar dit was niet correct. :sign0065:
Exit die meid, waar pedro zoe meer van weet!
Dit krijgt nog een staartje, in h7 nog nooit bezeikt, maar dit klopt niet!

Kaasie had het gehad en wilde nog ergens anders naar toe, maar ik had het ook gezien en hop naar een puff.
En daar een andere vorm van p6 gezien, beviel me wel, is meer voor de snelle wip en die was erg goed, niet veel taboe's!
En dit keer niet als de vliegende brandweer naar huis, want Kaasie reed!

  
  

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #560 Gepost op: 9 december 2018, 21:19:02 »
Voor je rust kan je goed naar H7 gaan

Gisteren (zaterdag) naar H7 gegaan. Om 13.00 was de parkeerplaats vrijwel leeg. Binnen werd mijn vrijkaartje vlot geaccepteerd; dank forum en H7. Het was behoorlijk rustig binnen. Schat een 15 tal dvp's en door de dag heen een tiental mannen aanwezig.
Een dag eerder, op vrijdag, bleek het wel druk te zijn geweest en een leuke sfeer.

Gevraagd aan de theke of Victoria al terug was. Die komt niet meer terug, was het antwoord. Balen, nadat mijn favo Maria al eerder was vertrokken, is nu ook mijn tweede favo weg. Weet iemand of Victoria in een andere club is opgedoken?

Wel waren er: Bianca, Olga, Gabriele, Sissi, Suzy (kleine Bulgaarse vriendin van Sissy, maar even gezien), Flori, Michaela en een aantal onbekende dames voor me.

De dag toch goed en lekker relaxed doorgekomen: een kamer met Flori, een kamer met Olga, een massage door Memmo en twee keer sauna deden de tijd voorbijvliegen.

Flori is een kleine Roemeense die de helft van de tijd met haar telefoon naast de sauna zat. De kamer was okay met haar maar ook niet meer dan dat. En haar borstjes kunnen je doen afknappen (tenzij je van thee-zakjes houdt). Ga ik niet snel mee op herhaling.

Olga is eigenlijk een zekerheidje. Altijd goed. Ik was al lang niet meer met haar geweest maar was blij weer eens voor haar te hebben gekozen. Ze geeft ook veel aandacht voordat je met haar naar de kamer gaat. En na afloop besta je ook nog voor haar.

Memmo, de masseur is na twee jaar afwezigheid weer terug. Hij gebruikt veel de accupressuurtechniek uit het Oosten. Ik heb het weer geweten; maar mijn lijf voelde na afloop een stuk lekkerder.

Doordat het rustig was, zaten er regelmatig dames in de sauna, veelal met hakken aan!!
Zelf zat ik er met een staande Michaela voor me. Samen bestudeerden we hoe het zweet zich op haar borsten vormde. Ik kreeg het er warm van: het zweet brak me uit!

De voormalige kino is inmiddels in gebruik als kamer.

Het eten was niet slecht en niet goed. Keuze uit braadworsten en kipstukken. Een paar groentes, pasta, aardappelen en salade. Een paar verschillende desserts.

De club is zoals altijd schoon, er loopt genoeg personeel. Toch was het van de zomer met het mooie weer en het buitengebeuren bij het zwembad een stuk aantrekkelijker om deze club te bezoeken.

Om 18.30 vertrokken, er waren toen nog een vijftal heren aanwezig.

Ik kan terugkijken op een geslaagd bezoek. De volgende keer wordt volgend jaar.
  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #561 Gepost op: 6 januari 2019, 11:00:23 »
Wat als je favo's er niet zijn!

Gisteren weer eens een clubje bezocht!
Rond een uur of 13.00 was ik in Willich in H7.
Het was rustig op de parkeerplaats toen ik aan kwam.
Vriendelijk ontvangst en kreeg mijn berenvel.
De prijs van 40- is nu naar onder geprijst naar 35-.
Ff nog een verlaat ontbijtje en wachten op mijn maatje FH.
Hij kwam wat later door onvoorziene omstandigheden.

Ik bekeek me eens wat rond liep aan dvp's en ja vele waren op vakantie.
Maar zo ook leek het dat vele beren op vakantie  waren.
Verhouding was vrijwel gelijk, 8 beren en dames ongeveer.
De dvpś: Sisi,Susie, Micheala, Flori,Olga, Maja,Betty,Emily,Svetana en een die ik niet bij naam ken en niet hoef te kennen. ;D

Sisi kwam al kijken of er wat te kameren viel met mij, maar ik had haar laatst gezegd geen tz geen Sisi meer. ;)
Maar ze ziet er fantastisch uit en haar dat ook gezegd!
Na het roken ff naar de sauna.
Daar met een andere schrijvende beer wat over de clubs gesproken, hij had net een sessie met Susie achter de rug en was er niet tevreden over.
Hem ook gezegd je moet die meid af remmen, zelf de controle nemen. ;)
Het is ook een echte kleine opdonder, die verandert in een aaibaar poesje dan.

Veel favo's waren er niet, geen Bianca, Luana en een russische milf die op mijn lijstje stond. :o
Toen kreeg ik een berichtje van FH, ben er en de rest van de dag met hem wat bij vertelt.
Trouwens werd ik via whatsap bij gehouden wat de verhouding in Babylon was!
Twijfelde nog om daar naar te vertrekken, maar dacht, Babylon komt later in de maand nog wel aan de beurt!

Sisi stortte zich op hem om een kamertje en ja, er werd flink wat gestoeit tussen die twee.
Zelf kon ik mijn draai niet vinden, Maya met een mooi nieuw kapsel, ik vond het mooi.
Die twee maar wat laten stoeien en eens de masseur opgezocht.
Jezus die vent kan je goed in de mangel nemen, voel het nu nog. :-\
Weer de sauna in en fh was nergens te bekennen, dus die is voor de bijl  gegaan met die Sisi.
Zat in de rokersruimte en daar zaten Emily en Svetana, vooral die laatste zat heerlijk met haar flinke kont wat te draaien en bingo, dat wordt wat. 8)

Naast haar gaan zitten en wat geflikvlooi, ze vroeg mijn wensen ,haar dat vertelt en gaf aan wat wel en niet kon.
Klonk goed allemaal en hop naar een kamer.
Vriendelijke rustige meid, heerlijk wat kussen en tz strelen  en haar lichaam verkennen.
Een lange duikvlucht volgde ze reageerde er goed op, kletsnat werd ze.
Wat soft nipple game en daar ging de condoom over bbztje en er volgde een fijne bj.
Ondertussen haar kletsnatte poes gevingerd en was zo geil als een aap.
Ze besteeg me en met wat hulp heeft ze me naar een climax geholpen.
Heerlijk die flubberkont in mijn handen, ff een stevig ritje! :kissass
Tevreden van de kamer afgegaan, die wat langer als een half uur was.
Haar naar rato betaald.

De rest van de avond met Fh en een Belgische veelpleger verteld en twijfelde nog om een kamer te maken.
Het eten was  weer op nivo en me daar goed aan begeven, heerlijk!
Die Michaela of Maya, maar Maya niet meer gezien en besloot het erbij te laten.
Veel gekamerd werd er niet, weinig beren  dat was ook aan de dames te merken, ze verveelde zich stierlik.
Rond 20.30 samen met Fh de tent verlaten!
En als de vliegende brandweer naar huis!
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #562 Gepost op: 6 januari 2019, 14:27:51 »
Gisteren na een lange tijd weer eens H7 bezocht dankzij een vrijkaart, bedankt daarvoor.
Ik wist dat BBZ ook ging dus een mooie dag om te gaan. Wou wat eerder komen maar was er net na 14:00 uur. Heel rustig op de parkeerplaats.

Eenmaal omgekleed een rondje gaan lopen, binnen ook heel rustig met beren en een kleine 10 vrouwen. Nog even een paar broodjes gegeten en overal bij kletsen. Zag toch wat nieuwe meiden maar ook nog oude bekende.

Daarna buiten onder de overkapping gaan zitten. Was wel lekker warm daar want stond zo’n gasbrander. Goed uit te houden daar. Beetje kletsen met BBZ en uiteindelijk komt Sissi erbij.
Ook een van de enigste opties voor mij wat er rondliep. Ze had haar zinnen ook op mij gezet want was ook niet veel keus voor haar. Haar toch al een paar maanden niet gezien dus er werd wat af geflikflooid. Maar ze was ook wat aan het klieren dus we hebben ook wat afgeworsteld onder de overkapping. Heb haar af en toe in de houtgreep moet leggen om haar te stoppen. Dit ging zo een lange tijd door totdat we naar binnen zijn gegaan. Daar ging ik op een bankje zitten en kwam ze weer bovenop mij zitten. Na wat getrek aan mijn piel en toen ze begon te tongen was het toch maar eens tijd om naar de kamer te gaan. Op de kamer gelijk begonnen en ze had haar setje nog aan. Lekker tongen en opgeilen aan het bed, daarna ging ze aan mij hangen en haar toen op het bed gegooid en lekker verder gegaan. Gaande weg verloor ze steeds meer van haar setje. Zo een tijdje doorgegaan en het pijpen is eigenlijk overgeslagen en door gegaan naar het neuken. Ze begon bovenop en toen naar missio. Uiteindelijk over gegaan naar doggy want had er wel wat moeite mee. Iets teveel glijmiddel op het condoom. Daarna in doggy uiteindelijk ongenadeloos hard gebeukt en toen voelde ik het ineens opkomen en lekker gekomen. We hadden nog wat tijd over en ze wou nog dat ik haar gaan likken maar vriendelijk afgewezen. Nog een beetje knuffelen en tongen en toen zat de kamer erop.

Even lekker gedoucht. Wat wel fijn is in H7 dat het water niet stop na 5 seconden. Daarna ging ik eten en Sissi zou ook mee komen eten maar er waren schijnbaar wat problemen met Susi. Die ergens was maar geen geld meer had voor een taxi. Dus Sissi en een theke moesten haar gaan ophalen.

BBZ was ik kwijt en was ook op de kamer. Dus eens gaan eten en moet zeggen dat er genoeg keuze was. Wat kipfilet met aardappelen genomen. BBZ kwam ook terug van zijn kamer en weer wat kletsen ook met wat gasten erbij. Uiteindelijk weer onder de overkapping gaan zitten waar het toch het gezelligst is. Sissi kwam er later ook weer bij en stortte zich op mij, uiteraard om er weer een kamer uit te slepen maar haar gezegd dat het niet meer gaat gebeuren vandaag. Ze bleef toch want was verder niets te doen. Er waren maar een paar gasten. Uiteindelijk naar binnen gegaan wat kijken waar ook niet veel te doen was. Wel Sissi nog een paar keer op mijn rug gehad waar ik met haar lag te stoeien bij de gokautomaten. Haar nog met een worstelmove op een bank gegooid maar mocht niet baten. Uiteindelijk werd ze rustiger. Daarna nog met BBZ een laatste drankje gedaan en naar huis gegaan.

Wat ik wel nog zag wat ik niet wist is dat ze nu een geldautomaat binnen hebben. Was mij nooit eerder opgevallen. Op zich wel fijn als de nood aan de man is anders moet je naar buiten naar het tankstation lopen. Vandaag niet nodig gehad want heb mij rustig gehouden.

Op zich wel een gezellig dagje gehad met BBZ en Sissi. Zou ik er alleen zijn geweest zou ik mij kapot verveeld hebben. Nu nog wat meiden erbij, de prijzen zijn al weer gunstiger aangepast. H7 heeft veel geleden sinds september dus ben benieuwd of ze het weer op orde krijgen. Ik hoop het wel.
  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #563 Gepost op: 14 januari 2019, 01:34:24 »
GISTEREN

Op de 3e woensdag van vorige maand middels een vrijkaartje, waarvoor dank aan club, een ander forum en diens jury, maar eens kijken hoe het er nu voor staat in de 7e hemel.

In de ochtend aangekomen en probleemloos werd het vrijkaartje geruild voor een setje handdoeken en een badjas.
Tot mijn verbazing hebben ze de digitale speelautomaat fysiek bij de entree geplaatst. Ik mocht ook een draai aan het rad van fortuin maken, maar zag dat 1 positie wel een hele leuke prijs heeft. Een gratis kamertje. Toen de theke even afgeleid werd door een DVP, ik het rad naar die positie draaien en met een grote grimas ernaast staan. De theke keek me met een blik aan van uh huh...
Een gratis kamertje werd mijn werkelijke draai niet, maar een gratis drankje van het huis.

Na me tot ijsbeer omgetoverd te hebben, ging ik op zoek naar een prooi. Zo vroeg op de ochtend kwam ik geen zeehondjes tegen om op te peuzelen en moest het doen met wat ei, en een paar scheppen uit de salade bar. Dat heeft me weer prima gesmaakt. De rest van de club zag er eigenlijk zoals ik verwachte weer tip top in orde uit. Het buiten gedeelte met zwembad zag er wel wat verlaten uit met de winterse temperaturen. Zo doende bleek ook dat de buiten sauna uit staat. Ergens wel fijn dat die bij de lounge room op de bovenste verdieping aan staat en zo de gehele ruimte van warmte voorzag.
Alleen mis ik dan wel het even afkoelen in de buitenlucht. Dingen die me eerst onbekend waren als koukleum, maar na de opgietsessies in de normale sauna's wel een aangename rustige afkoeling waren tov een dompelbad.

Enfin, tijdens m'n verkenningstochtje door de club viel het me al snel op dat het vrij rustig was. Ik spotte zo een 9 tal relax beren en 7 dames.
In de loop van de dag kwamen er wat heren en dames bij. Maar d'r gingen ook wat heren weg. Dus bleven er door de dag heen ongeveer 6 heren hangen. Ook enkele nieuwe dames erbij, waarvan een fraaie lange blondine, die helaas erg lang bij een beer op leeftijd bleef hangen.
Maar ik was niet getreurd, omdat Raisa die ik voor ogen had die dag over de tamtam had aangegeven te komen.
Wat me verder nog opviel was dat ze een kamertje nabij de speelautomaten hebben omgetoverd tot een semi private room. Vermoedelijk voor het weekend dat de waterpijpers er hun gang kunnen gaan?

Ik ondertussen maar lekker van de wellness genoten, beetje gegeten en rustig wat kunnen werken.
De uurtjes vlogen voorbij en op een gegeven ogenblik begon ik een raar onderbuik gevoel te krijgen. Niet door het eten, wat prima in orde was (tenzij je heel laat komt en het er al een poos droog staat te worden). Nee, een dvp in H7 start niet zo laat haar shift op een dag. Ik de grote trom erbij gehaald en verdraaid... Klapekster had zich bedacht. Ze was haar nest ingedoken.
Nou jammer dan, voor haar een vervroegd kerst presentje meegenomen, maar jammer dan. Volgende keer beter.
3x raden, duikt die deugniet plots op voor mn neus. In pyama wel te verstaan...  O_o  !?!

Lekker dan, niet willen werken, maar wel dr Kerstkado al willen hebben. Wat denkt ze wel niet van me, ben de Kerstman niet! En ben ook niet van gisteren. Presentje krijgt een dvp alleen na een kamergang, anders komen ze in de club allemaal om een aalmoes vragen. Dat heb ik snel genoeg gemerkt.
Geen zorgen, ik kom dan nog wel een keer wanneer het weer 't toe laat.
Nee nee, dat zou niet gaan, want ze zou binnenkort naar SS gaan. Ok, dan krijgt ze het dan wel wanneer ik dr daar zie.
Nee nee, ze is zo zielig en wou haar presentje nu al heel graag.
Lekker poot stijf gehouden en toedeledokie! Whoah, ze was helemaal over dr toeren. Als een kleuter die dr zin niet krijgt. Ik dacht heel even dat ze krijsend over de grond zou rollen  :-P

Maar daat zat Mb dan ongekamerd in de hemel. Zn poot stijf gehouden, maar zo ook zn derde been...
Dat werd dan maar op zoek naar een ander (b)engeltje. Geweldige kamer met een dame gehad die ik al van eerder ken. Op verzoek hou ik voor me wie het was.
Maar wel beetje vreemd om dezelfde dame een ander bedrag te geven voor dezelfde service. Voorheen was het 50 per 30. In H7 wordt er door de dames nu 40 per 30 min gerekend.
Vond het minder raar dat ik Melanie in BN de daar gangbare prijs betaalde, maar dat komt doordat ik in H7 nooit met haar op de kamer was belandt.

Enfin, lekker liggen bijkomen in de lounge. Later op de avond kwam er ander type publiek de club bevolken. Geen gedoe door die lui. Vond het alleen niet fris dat enkelen na de sauna zo op een bank en ligbed neer ploffen. Wat zijn dat voor manieren...

Tijd om em te peren. Buiten de club Raisa nog weten te verrassen met een loop hole. Want buiten de club gelden de presentjes regels niet, en zo kon ze haar vervroegd Kerst kado toch in ontvangst nemen. Ze was er maar wat blij mee.

Dan werd het toch echt tijd om de terug tocht ondernomen. Al met al een lekker dagje gehad. De hemel blijkt als club zijnde nog steeds relaxt vertoeven overdag en de vroege avond. Lekker rustig, prima voor mij. Maar voor meer vertier is het was stil. Kwa line up was het niet heel uitbundig, maar vond persoonlijk 3 kamer opties.

Zucht, echter niet met beoogde dame gekamerd en dr toch een presentje gegeven. Ook wist ze mn gewonnen gratis drank bonnetje te ontfutselen.
Ben blijkbaar toch van gisteren...
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2019, 01:53:27 door mentholbear »
  
  

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #564 Gepost op: 22 januari 2019, 20:12:25 »
Met RB vrijkaartje.
12:03 belde ik aan. er was nog ruim plaats op de parking dus verwachte ik het niet druk. En zo was het ook, een 5-tal beren binnen.
Ik werd in ieder geval vriendelijk ontvangen. En vrijkaartje gaf me toegang in Heaven. Ik kreeg nog wat kaartjes voor volgende keer."Met 2 komen en 1 betalen" en nog een "Komm bald wieder" kaartje. 
In totaal 12 dames geteld en er zat ook wat nieuws tussen.
Zoals gewoonlijk eerst even sauna, een hapje en daarna een 'dessertje' uitkiezen.
Een knappe slanke kwam voorbij met lekkere toeters. Zo een typische sexy videoclip chick.
Ik moest even denken aan een flamingo, hoe blijven die een ganse dag op één been staan. Wel deze dame leek ook wel wat uit balans met die prompte voorgevel.
Ik had wel zin in een potje sex met een videoclip girl dus even kennismaken.

In de zetel kennisgemaakt met Lori, voordien in Oceans gewerkt. Nooit daar geweest maar volgens mij past ze daar wel. In H7 verwacht ik meestal de GND meiden dus ze had hier ook goed te doen de ganse dag.
Leuke kamer voor een keertje met haar maar enkel herhalen als ik die ferm toeters nog eens in de hand wil houden. Trouwens 40€ vond ik een prikje om die eens over mijn paal te laten schuiven.
Eten was prima dus daar heb ik van gesmuld.
Rest van de dag was er weinig te beleven. Dames en heren hingen rond de gokautomaten.
Zo merkte ik Flori op en meende haar te herkennen van een ver verleden en met wat forum zoek werk kwam ik inderdaad terecht op een recensie van mezelf in Aca Gold. Toen was er iets wat me ook wel aantrok aan haar.
Toen ze de gokautomaten even ruilde voor een wandeling maakte we een praatje. De sterke sigarettenlucht schrok me iets af en toen ik later nog een pas gepost berichtje las over haar recente service heb ik het toch maar niet gewaagd. Nochtans had ik in vervlogen tijden een super kamer met haar.
Wat later had ze toch geen tijd want te gokautomaten moesten gevoed worden.

Geen tweede kamer gemaakt wat meestal willen zeggen dat het een matig geslaagde dag was. Nochtans liep er nog wel een optie rond.
Binnenkort nog maar eens checken. 
  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #565 Gepost op: 31 januari 2019, 18:28:23 »
Hop naar h7, want het borrelde weer!

De goden waren mij gezind en hop naar h7.
Yingyang  en Gt waren geen optie, dus naar mijn cluppie!
Rond 19.00 aangekomen en daar kreeg ik van Helen, mijn kloffie!
Snel omkleden en daar stond Anemonia bij de koffie automaat!
In ffk kleding, dus naakt, wat een mooie verschijning. :laughingchick
Nu is het zo dat ik de laatste keer ook met haar een kamer gemaakt heb, die ik voortijdig verlaten heb.
Hou het maar op een misverstand! ;)
Koffie op en ff met Bianka nog wat vertelt!
Ze was ziekjes en ging naar bed.

Ff rondlopen wie er was een jonge nieuwe meid geen idee hoe ze heet, maar bloedje mooi. :banghead:
Een andere meid van laatst die niet wilde kameren met een maat van mij, maar schijnbaar nu ontdooit is of liever met wat soort genoten wil kameren. :o
Flori geen optie Michaela idem, Emily ging naar huis.
Anastacia niet meer gezien!

Loop terug naar de kleedkamer en daar zit Anemonia!
Mij naast haar gaan zitten en ff wat bijgelegd met haar.
Het werd poging twee en hoe!
Op de kamer geweldige sensuele tz en dat ging maar zo door, haar tepels staken fier overeind! :movingtits
Zal wel door de kou komen, heerlijk krop ze op mij!
Over op pmc en daarna in 69.
Wat een mooie knack kontje heeft ze. :dance2
Nog ff reverse cowgirl en doggy, maar teveel gel! :o
Jammer, maar zowat ,met een hj met gel heeft ze van mijn borrelingen afgeholpen!
Anemonia zit altijd in het eerste bankje bij de theke.
Ongeveer 165/1.70 groot lang zwart haar ,kleine b cup en een mooi lijf!

Onder de overkaping nog ff met Isa gesproken en wat gerelaxt!
Na een tijdje dacht ik ,zo laat het hierbij en daar zag ik isa weer zitten!
Bbztje was er niet mee eens en stuurde mij naar Isa.
Weer wat bijgekletst met haar over Raisa,maar al snel begon ik haar te strelen, wat is ze toch super mooi.
Een tijdje geleden met haar de eerste kamer gemaakt, een correcte meid die je probeert in de watten te leggen.
Zeg haar we gaan een kamertje maken en hop weer naar kamer 3!
Nu weet ik dat Isa niet van het tz is, dus dacht ff een half uurtje en klaar.
Maar het werd zo goed, dat ik er van wilde genieten.
Wat een mooie stevige kont :kissass en ze streelde me zo lekker alles lekker close.
Alles in de vele spiegels kunnen volgen, zo geil!
Ze ging over op nipplegame en ja dat was super, bbztje werd door haar hand opgewarmd, wat eigenlijk niet nodig was.
Ik genoot en ze ging over op bj en hoe, wat kan ze lekker pijpen niet eentonig maar zeer wisselend.
Weer nipplegame en knuffelend werd het tijd om wat te neuken, ze pak de kondoom, ik zeg heb je niet die gewone. :-\
Nee helaas ,ok dan maar gaan met die geit.
En ja het duurde niet lang of bbztje weigerde, tsja die kut rode dingen kan er niks mee.
Ze verontschuldigde zich en ging weer over op nipplegame en ja daar stond bbztje weer  en weer een geweldige bj.
Ze staat op en rent naar onder om een gewone condoom te pakken en ja heerlijk cowgirll en ff doggy.
Maar wilde zo niet klaarkomen omdat ze zo lekker nipplegame kan, dus zo geschiede het.
Man oh man ik zou haar zo in de achterbak van mijn ijzeren rosje kunnen gooien. :banghead:
Wat een pracht meid en zo netjes en service gericht.
Met haar daarna nog ff wat gerookt  en weer als de vliegende brandweer naar huis.
  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #566 Gepost op: 10 februari 2019, 12:59:55 »
Op naar h7 wat afgeladen vol was!

Na een bezoek aan villa vanilla moest deze beer toch nog ff zijn lading honing kwijt!
Rond 19.30 kwam ik aan ,fh was er al eerder wat mijn ijzeren rosje had wat problemen.
Sorry voor de tegenliggers want alleen mijn groot licht deed het nog. :039:

Wij naar binnen en zagen op de parkeerplaats al dat het druk was.
Nou, bij binnen treden keken we ons aan, wat een drukte nog nooit gezien in h7. :dance2
Mooi voor de club.
Isa riep naar ons een warm welkom, Anemonia zag er geweldig hoeretig uit en haar een knuffel gegeven.
Na het omkleden liepen we met een verbaast gezicht door h7, wat een drukte, veel sudlanders maar ook gewone gasten(nouja gewoon) goede mix en goede sfeer daar. :-\
Drie tal nieuwe gezichten waar er van eentje mij wel aansprak.
Mijn honing was nog niet vergeven, dus kijken naar Anemonia die zat met een beer in een bankje, helaas.
Isa zat ook met wat mannen te flirten, dan maar ff wachten.

Wat gedronken en daar zat ineens Isa aan de bar, wat een lijf heeft die meid.
Gelijk naar haar toe en er volgde een leuk gesprek.
Ben niet van het lange presales dus op naar een kamer.
En die verliep heerlijk rustig, wat spelen met die mooie benen en warempel ze speelde goed mee.
Ik sloeg weer om op kousentik en zeg haar heb je die bij je, nee helaas. :cheer:
Ik zeg ik wel en ging naar de lockers.
De meiden keken al op toen ik met mijn tasje weer terug liep. :039:
Wat heb ik genoten van haar spel en gingen over op een bj en die deed ze echt goed, moest haar ff waarschuwen ,wat ze erg netjes vond ,anders ik wel was mijn kamer snel over geweest.
Na wat nipplegame over op 69 en zo door, wat neuken tussen door ,maar rode kondooms en bbz gaat niet werken, althans meestal niet. :o
Afgemaakt met hj en nipplegame en ik was tevreden, nog de tijd volgemaakt met wat vertellen.
Waar weer een wereld voor mij open ging kwa sc clubs.
Btw Raisa zou niet meer werken in ss ,maar in velbert, zei Isa.
Haar betaald met een fooi voor een uurtje.

Isa is ook Isa altijd een vriendelijk woord en attent, leuke meid die ik erg waardeer.
Firehawk was voor de bijl gegaan met Sissi!
Ook een klein opdondertje.

Een aantal meiden waren aan het dansen in de bar waar de bas keihard stond zodat we meer naar de rookruimte gingen.
Die afgeladen vol was, heb er met oogkleppen maar gezeten en met fh wat gesproken, want dat dit mogelijk is!
Na een tijdje wat heen en weer gezeten te hebben ging het weer borrelen.

Kijken wie vrij is ,Anemonia had een vrijer daar en zat lang met hem te spreken, jammer.
Bianca was er niet, Emily was voor durend geboekt.
Dus dan maar ff wat liggen in de rust ruimte, want in de bar was het disco, bonk bonk bonk!
In de rust ruimte lagen de twee nieuwe meiden, eentje met kort haar en eentje met blond lang haar en bloedmooi.
Ik en blond zelden maar ze was wat ouder rond de 33jaar en zag er geil uit.
Hele discussieś met hun gevoerd,want ze hadden eerst in Bochum gewerkt.
Ik zei in Freude, ojee daar ging het los, nee wat denk je wel van ons. ;D
Ik keek die blonde aan en daar kwam ze ,gaan we kameren.
Ik zeg ok, niet gevraag wat haar pakket is, maar de gok genomen, het voelde goed.
Fh ging uitvogelen wat de service van die andere meid was en heeft het daarbij gelaten.
Op naar een kamer met die stoot.

Stefania 33 jaar blond c cup, tussen volslank en slank in, 165cm.
Vroeg aan haar wat mogelijk was, nouja eigenlijk vrijwel alles.
Ze vroeg ergens een kleine extra bijdrage voor, nouja ,zeg haar als het goed is ja.
Tz was minimaal maar haar zoenen waren sensueel, tandjes erbij en krop helemaal tegen mij aan.
Ze had grote borsten c cup die waren gepimpt, alleen terug gepimpt geen silli’s. :tietjes
Er volgde een stomende sessie en een geweldige natte bj. :sexxx
Ze pakte een kondoom, ik zeg wat gaan we doen, wil je maar een half uurtje gaan.
Nee liefst een uur ,dan wacht nog ff met die kondoom.
Ik ging over op de duikvlucht en die waardeerde ze erg, want het werd heter op de kamer.
Na wat worstelingen ging ze met de kont naar mij liggen en ja een kamer om nooit te vergeten.
Bbztje stond fier op en genoot. :pica
Ze werd geiler doordat ik wat likjes aan haar oorlellen gaf, ze kreunde!
Heerlijk wat droogneuken en ondertussen haar klitje stimuleerde zeiknat was ze.
Toen werd bbztje  met een rood jasje voorzien en er volgde standje lepelte lepeltje.
Die overging in platte doggy daarna gewoon doggy, weer terug op haar buik benen uitelkander en platte doggy.
Mijn god dat is geen standaard bbz kamer zoveel neuken. :pica22
Over op cowgirl en net toen ik bijna klaarkwam ging het ff mis, schoot eruit en ik was uitgeteld. ;)
Met een hj heeft het afgemaakt en ik moest aan de zuurstof, poeh poeh!
De tijd wat over was een 10 minuten nog wat naverteld.
Ze zei dat ze niet gewend was om naar de beren te gaan, dat was vreemd en hoelang ze zal blijven niet lang .
Werkte 3 weken en weer terug naar Roemenie etc.
Haar met een fooi betaald en op zoek naar FH.

En besloten er een einde aan te maken.
H7 waar het gisteren erg goed vertoeven was, wel verandering van volk, maar ok de club moet ook leven!
We hebben ons goed vermaakt beter als in VV!
Weer als de vliegende brandweer naar huis.




  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #567 Gepost op: 10 februari 2019, 17:42:54 »
Na het wat bedroevend uitje in Vanilla zijn BBZ en ik naar H7 gereden.
Aangekomen net voor 21:00 uur was de parkeerplaats nog zo goed als vol. Dacht was is hier aan de hand en vooral op dit tijdstip is het meestal al uitgestorven in H7. Hoorde de muziek ook dreunen op de parkeerplaats. Dacht zal er een party zijn maar die was er niet het was gewoon druk.

BBZ en ik stonden verbaast te kijken en naar binnen gegaan. Binnen ook goed druk. Wel een ander soort beren binnen maar we hebben er geen last van gehad. Isa zag ons gelijk en kwam ons verwelkomingen. Lang niet gezien en wat een lichaam, echt een geil wijf. Even snel haar kontje gestreeld en zo lekker zacht en stevig. Stond hoog op mijn lijstje voor die avond.
Snel omkleden en eens de club verkennen. Voor mij ook aardig wat nieuwe gezichten.
Eenmaal in de bar aangekomen stond  Sisi daar. Kwam aangestormd en sprong op mijn nek.
Beetje geil doen en wat bij praten en wou naar de kamer. Ik zeg even wachten even nog een rondje lopen. Wou wat gaan eten maar op het moment lag er niets wat ik lekker vond.

Susi was er ook weer. Ze weet dat ik niet met haar naar de kamer ga maar ze moet altijd even klieren. Aan de bar zaten ook 2 nieuwe meiden eentje ervan zou BBZ later gaan uittesten. Zijn mooie meiden en zat ook een beetje te loeren. Ze zal het wel gezien hebben want Sisi stond ineens voor me en ging weer aan mij hangen. Beetje praten, beetje geilen en met haar naar de kamer gegaan. Ze is wel een beetje een claimer maar daar ben jezelf bij.
Op de kamer gelijk aan de gang. Ze ging gelijk face down ass up. Even tegen die kont aan kletsen.
Lekker knuffelen en tongen. Ze wou wel snel neuken, maar omdat ik al een kamer in Vanilla had gedaan kon het wel even duren.
Sisi echt goed geneukt in verschillende posities en tussendoor lekker tongen. Uiteindelijk haar hard in doggy genomen en toen hield ik het niet meer.  Sisi houdt wel van een stevig potje seks.

Lekker gaan docuhen want had mij kapot gezweet. BBZ was nog altijd met Isa op de kamer dus weer eens gaan kijken wat ze te eten hebben. Dit keer lag er lekkere pizza waar ik wat stukken van heb genomen. Uiteindelijk kwam BBZ ook terug en wat bijkletsen onder de overkapping, daar hadden we nog maar net een plaatsje. Het was goed druk. Werd veel drank gedronken en vanalles gerookt. Toch maar weer naar binnen gegaan. In het bar gedeelte stond de muziek tyfus hard, was niet te doen.

We zijn toen naar boven gegaan in de relaxruimte, daar lagen ook de 2 nieuwe meiden te relaxen.
Beetje praatje meegemaakt en BBZ ging naar de kamer met de blonde. Ik ging bij de andere meid liggen maar dat ging hem niet worden. Tongzoenen deed ze niet, want dat was vies en wat andere dingen deed ze ook niet. Die kamer ging nooit goed worden dus dat werd hem niet. Nog een tijdje met haar gepraat en toen kwam Sisi ook buurten. Ze schold mij uit voor schlampe en ik haar voor hoer. Toen ging ze op mij liggen en begon mij te bijten. Was weer wat geworstel maar uiteindelijk kreeg ik haar rustig. Beetje met die meid waar ik de naam niet eens van weet en Sisi gepraat. Uiteindelijk gingen ze naar onder en er blijven liggen.

Toen BBZ van de kamer gaan ook naar onder gegaan, het was wat rustiger geworden. Nog even wat gedronken met BBZ en toen eens richting huis gegaan. We hebben het toch 1:00 uur volgehouden.
Gister goed vermaakt. Wel ineens heel ander volk binnen, waren ook genoeg dames gister. Helaas met Isa niet gekamerd misschien een volgende keer.
  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #568 Gepost op: 17 februari 2019, 17:29:44 »

    Een dagje heaven 7 als vanouds. ;)

    Was nog aan het twijfelen acag of Babylon, maar de laatste zal wel een nog tijdje duren, want bbz houd niet van claim gedrag!
    Gisteren rond 11.15 de parkeerplaats van h7 opgereden, het was nog erg rustig.
    Dacht waar zijn die stammie’s die er altijd waren!
    Van de theke mijn kloffie gekregen en op naar het ontbijt.
    Roerei broodjes jus d orange etc.
    Er waren maar een 4 rakkers binnen, natuurlijk later op de dag kwamen er meer.
    Onder het nuttigen van het ontbijt, kwam Maya mij verwelkomen.
    Met haar nieuw kapsel is het gewoon een elegante dame in mijn ogen. 8)
    Waar ze samen met Isa en nu Stefania, in mijn ogen echt de mooiste dames daar zijn, zonder de andere tekort te doen. ;)
    Na het ontbijt ff gaan roken lekker een koffie,want de koffie machine deed het weer.

    Hmmm, ff een sauna gang maken, bij het terug lopen voor een handdoek te pakken kwam ik Anemonia tegen mooi haar benen gestoken in net kousen, mjahm! :dance2
    Loop boven de rust ruimte in en daar zat Stefania samen met een nieuwe meid uit xs.
    Haar naam was Dea, Stefania opende haar armen om mij een knuffel te geven. :laughingchick
    Blij dat ze er was en afgesproken dat ze de eerste zal zijn.
    Loop naar de sauna zit Georgina in een hoekje wat te spelen met haar gsm.
    Vriendelijke begroeting en ik ging ff genieten van de loeihete sauna.
    Na een tijdje me gaan koud afdouchen, open het venster en zie daar nog wat meiden afgeleverd worden!
    Ok, genoeg gezien :o, ff afdouchen en op zoek naar Stefania in het restaurant zat ze nog wat na te vertellen met haar vriendinnen.
    Met zijn alle naar buiten in de zon zitten en roken.
    Georgina kwam naast me zitten en ik moest haar wat verwarmen. :happy
    Wat gestoei tussen Dea en Georgina wat schijnbaar standaard is.
    Werd het tijd om met Stefania een kamer te maken.
    Een uurtje van haar genoten op de kamer, gewoon goed oftewel gfe.
    Waar haar bj en een bepaald spel er boven uitstak!!!! :bud
    Haar voor een uurtje betaald met een kleine tip en me gaan douchen.

    Toch nog maar een kamertje gemaakt, met de masseur, jesus :-\ gebroken kwam ik er van af, top gozer.
    Weer sauna en toen ik terug liep ervan zaten de meiden verveeld wat rond te kijken.
    Isa zei nog we alle wachten op jou. :o
    Oeps alle zeg ik en lachend liep ik door.

    Ff wat gaan eten dat ditmaal wat beter was, in al het positieve is het eten wat achteruit gegaan, waar is de Duitse kost sauerbraten, knodel etc…!
    Loop weer naar de rookruimte en kom Anemonia tegen wat geknuffeld met haar en ik zeg moet ff uitbuiken en roken.
    Zal wel een half uur of uur duren.
    Maakt niks uit ik wacht op jou zei ze, ik zeg ga maar ondertussen met een ander.
    Nee ik wil met jouw, ik wacht! :-\
    Na een half uurtje kwam ze kijken en naast mij zitten, kijkend op mijn horloge.
    Zeg ik haar ga me ff opfrissen, Anemonia rookt niet en een assenbak bekkie is zeker voor die meid niet leuk.
    Op naar de kamer die vroeger de kino was.
    Daar zat Susie zich wat te vervelen, haar van de kamer gestuurd!
    Zat samen met Anemonia op bed en daar kreeg ik al een voorproefje tz. :cheer:
    En ja tanden poetsen en wat mondwater helpt wel ,natuurlijk ook mijn door de vele dvp’s geliefde parfum.
    Kan een heel verhaal schrijven over dit maar weet dat Anemonia er niet erg op gesteld is.
    Hou het maar op geknuffel, duikvluchten en veel tz!
    Na een vol uur was ik fix und fertig :banghead:, haar betaald en douchen en roken.

    Kijk op mijn horloge oeps tijd om te vertrekken, werd thuis verwacht, begrijpelijk in deze omstandigheden.
    De line up in h7 altijd goed zeker de laatste tijd: mooie dames en dames in alle maten en leeftijden.
    Perfect, niks voor niks is er geen club waar ik me zo op mijn gemak voel als H7. ;D

    Ff nog dit: las net wat over de l.u in diverse andere clubs, wat een gemekker!
    Weet je ik heb nog een vrijkaartje van Havanna(pm me maar) als je daar bent geweest, kruip je op blote handen en voeten naar die clubs terug.
    En bedel je om binnen te kunnen en denk je wat een mooie l.u!
    En als de vliegende brandweer naar huis, nu niet met groot licht!

« Laatst bewerkt op: 17 februari 2019, 17:36:04 door brombeerzuid »
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #569 Gepost op: 24 februari 2019, 17:37:07 »
Gisteren na bn ongepopt verlaten te hebben maar richting h7 gegaan. 2 weken terug goed bevallen.
Had recentelijk een vk gewonnen dus weer eens kijken.
Bij binnenkomst moest er nog even navraag worden gedaan of ik de vk wel kon inleveren omdat er namelijk party was. Na een paar minuten werd de vk toch geaccepteerd. Party zelf stelde ook niks voor overigens. Alleen de meiden hadden van die zigeuner sjalen om hun middel met van die muntjes eraan. Voor de rest was er niets speciaals.

Een oude bekende die ik jaren terug eens in yy had gezien herkende mij meteen. Ik moest toch even denken en het was Poefboy. Hij was er met een paar vrienden. Isa was er ook en zag er weer lekker uit.

Snel omkleden en eens een rondje maken. Voor mij veel nieuwe gezichten en zaten zeker lekkere tussen. Zag er goed uit. Voor mij genoeg vrouwen voor een keuze. Totaal schat ik zo'n 15 vrouwen gister daar.

Eerst even een hapje eten en was voor mij goed. Wat worst met friet en later lag er ook pizza.

Weer een rondje gelopen en Sissi kwam eraan om mij te claimen. Maar daar had ik gister niet zo'n zin in. Gezegd vandaag wil ik andere meiden proberen. Uiteraard boos maar dat is niet mijn probleem.

Daar kwam Isa aan en kwam langs mij zitten. Je hebt mij gemist hè zegt ze. Ik heb het wel gelezen. Isa leest alles op het forum. Ze kwam lekker tegen mij aan zitten en wat knuffelen en praten. Geen gehaast want ze wist toch wel dat ik ging. Dus na een tijdje naar de kamer met haar. Was lang geleden met haar. Kamer uiteraard goed met haar. Correct en een feestje met dat geile lichaam van haar. Zij snapt hoe het in elkaar zit. Lekker half uurtje en even lekker douchen.

Even bijkomen in de club en wat ouwehoeren met Poefboy en zijn vrienden. Was goed vol te houden voor mij in h7.
Die gekke Roemeense feesten zijn ook afgelopen wat ik heb begrepen.

Beetje rondkijken voor een volgende optie. Die meid die Poefboy had gehad Maria zag er wel goed uit. Langere meid, lange benen en super lichaam. Maar wie ik al eerder had gezien was Gerry die een half jaar weg is geweest en gister ook weer haar eerste dag was sinds terug reis naar Bulgarije. Ik vind het een mooie meid, mooi lichaam en had mooi lingerie aan. De enigste meid waar ik zelf heen ben gegaan want zij zal niet naar je toekomen. Haar Duits nog altijd minimaal. Gesprekje ook altijd wat moeizaam omdat ze zich niet verstaanbaar kan maken. Maar kan er altijd wel mee lachen. Na een tijdje met haar naar de kamer gegaan. Sisi zat tegenover mij me pislink aan te kijken. Dat deed me niks want had super zin in Gerry.
Naar de kamer met de tijgerprint en het feest kon beginnen. Op de kamer ontdooit ze en komt ze meer los. Lekkere gfe seks met haar. Lekker tongen knuffelen, strelen. Pijpen doet ze ook goed. Op het laatst nog even geneukt en toen was er 1,5 uur voorbij. Lang geleden dat ik weer eens zolang heb gekamerd. Super meid is het, altijd lachen en correct.

Lekker douchen en vond het wel welletjes geweest. Even wat drinken en bijkomen en richting huis gegaan. Als het zo blijft in h7 gaat het de goede kant op, mooie meiden, gezellig en goede service gehad. En waren wel veel meiden toevallig allemaal gisteren begonnen. Dus nog maar de vraag of ze blijven.
Als het slecht is schrijf ik het over h7 maar als het goed is ook en gister was het goed.