Auteur Topic: RHEINGOLD, Willich  (gelezen 600156 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #570 Gepost op: 24 februari 2019, 21:40:42 »
Heaven 777

Vandaag, zondag, mijn zevende club dit jaar bezocht voor mijn zevende bezoek. Dit kon niet anders dan H7 worden. Het trof dat ik een vrijkaartje van dit forum had (waarvoor dank) dat vlot werd geaccepteerd door de theke toen ik daar om 14.30 arriveerde.

De vrijwel lege parkeerplaats was een voorbode van de rustige toestand die ik in H7 aantrof. Er waren een vijftiental dames en gedurende de vier en half uur dat ik er was, waren er telkens ca. 10 mannen aanwezig.

De laatste keer dat ik er was, was al drie maanden geleden. Een tiental dames was voor mij onbekend. De bekenden die ik aantrof waren, Sissi, Susi, Sarah en Olga. Het kan zijn dat ik Isa heb gezien maar ze zag er (voor mij) heel anders uit dan afgelopen zomer. Sowieso is dat het probleem met de dames. Om de zoveel tijd nemen ze een totaal andere coupe. Ben je er net aan gewend, bestaat de kans dat je er de volgende keer straal voorbij loopt. Is mij al een paar keer gebeurd. Ik zag vandaag dat Sissy ook opeens een blonde coupe heeft gekregen.

Andere meiden die ik vandaag ontmoette, Flori (Klara in Acapulco), de Bulgaarse Maria (heel mooi kontje) en een mooie blonde jonge meid waarvan me iemand zei dat ze Eveline (??) heette. Ik zag later op de middag ook Michaela in haar gewone kloffie rondlopen.

Helaas Maya en Stefania niet aangetroffen. Met de laatste heb ik in XS Bochum goede sessies gehad in het verleden.

Het was vandaag zonovergoten en ik heb heerlijk twee keer een tijd op een ligbed naast het zwembad naakt liggen zonnen.

Een kamer gemaakt met Olga. Die stelt me nooit teleur. Een servicekanon. Ze was wat aangekomen omdat ze met roken is gestopt. Maar ik vond het wel goed staan.

De sauna was goed op temperatuur. Daar met een Duitser gesproken die er voor het eerst was. Hij kon niet tot een keus komen met wie hij de kamer op wilde. Later kaapte hij Maria voor mijn neus weg. Ik had wel zin in nog een kamer maar de dames zaten opeengeklit vrijwel allemaal in de afgeschermde rookruimte buiten. Ik had geen zin om me daar tussen te mengen. Als ik een harem wil word ik wel sultan.

Het eten ging er mee door. Lag wel lang in de warmbakken. Alleen pizza werd ’s avonds ververst. De club zelf was weer zoals altijd schoon en met gedienstig personeel.

Ik wilde bij Memmo nog een massage, maar hij vertrok rond 16.00 en ik zag hem daarna niet meer terugkeren. Jammer want hij masseert goed tegen bescheiden tarieven.

Uiteindelijk na wat vruchteloos nog een paar rondjes te hebben gelopen, ben ik rond 19.00 weer huiswaarts gegaan. Tevreden maar niet helemaal voldaan. Maar goed het was zondag moet ik maar denken.
  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #571 Gepost op: 12 maart 2019, 20:13:34 »
Een middag in mijn  favoriete club!

Had vandaag wat tijd over en belangrijker erge goesting!
Rond een uur of half twee aan de poorten staan te rammelen.
De poorten opende zich en ik werd door Helen vriendelijk ontvangen.
Kreeg mijn kloffie en omkleden, douchen.
Gelijk door naar boven voor een hete sauna.
Daar lagen wat beren hun roest uit te slapen, he nee een dame was een beer wat op aan het geilen.
Maar zo wat, de hete sauna in en met een Limburgse beer wat gesproken.
We gingen gelijktijdig de sauna uit en die meid zie ik met die beer van de kamer komen. :o
Keek naar die Limburgse beer, ik zeg dat word hem niet!
Komt die meid naar me toe draait wat met haar mond en tong.
Dacht ze moet nog herkauwen als een koe. :17:
Dat ze eerst maar zich ff ging wassen, en een andere beer zoekt, mij niet.
Me de douche opgezocht en daar kwam Maja langs met Isa.
Volgens mij moest ik nog een belofte inwilligen, maar ze had een afspraak.

Loop naar onder en ja Bianca was weer terug en wat een leuke meid, hop ik zat al naast haar die komt me nu niet weg.
Wat knuffelen en wat vertelt, hop naar een kamer.
Op de kamer gebeurde van alles en veel gelachen, maar het belangrijkste zeer goede sessie.
Waar haar pijp kwaliteiten naar boven kwamen, :13:
Mijn god ze had er zin in en on top voor het eerst in mijn club bezoeken met klaar gekomen als schommelpaard. :dance2
Moet er gewoonlijk van hebben ,maar het was top met haar.
Bianca een (h)eerlijke meid met zeer goede service en niet opdringerig!

Tijd om wat te eten, keek wat rond en zag wat nieuwe meiden, maar zo wat, of nee eentje viel me op.
Daar heb ik het later over.
Even wat rondlopen en daar zat Maja, ik zeg volgens mij hebben we een afspraak en ze lachte ja zei ze.
Een tijdje met haar wat bijgekletst en hop naar kamer nr 10 de mooiste kamer vindt ik.
Aangezien Maja het niet op prijs stelt dat er in de details beschreven word wat er gebeurt op een kamer, hou ik me eraan.
Ok, een paar dingen wil ik delen, het was erg goed en een hoog knuffel gehalte en wat geniet ik van haar lichaam. :))

Afscheid van haar genomen en twijfelde naar huis of toch nog een kamer, dan maar eerst weer wat eten.
Daar zag ik die nieuwe meid(milf) , hmm die komt dadelijk aan de beurt.
En ja ik zocht ze op in de bar en het was een Duitse(trek dat in twijfel) 31 jaar? En een hemelse volle kont! :kissass
Ze zou eerst in Hamburg gewerkt hebben en naar het zuiden haar geluk zoeken.
Ben niet van de lange presales en hop daar ging bbz weer.
Op de kamer een heerlijke opwarm ronde en wat zoenen en tz, mijn handen konden niet van haar volle kont afblijven. :dance2
Een duikvlucht volgde en de 69 haar pijpkunsten waren goed.
Het werd tijd om het af te maken en ik zag het al, die kut rode condooms. :-\
En ja daar ging bbztje, ze zegt wat is dit, nou ja van binnen vloekte ik alles bijeen. :banghead:
Dan maar over op nipplegame en hj wat ze erg goed deed.
Ok mocht wat harder en daar was de pijp leeg getrokken.
Haar betaald voor haar diensten en als de vliegende brandweer naar huis!
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #572 Gepost op: 17 maart 2019, 17:30:02 »
Gisteren in de middag H7 bezocht met wat bekenden. Niet zo heel druk in de middag, in de avond liep het of en was het op momenten druk.
Ongeveer een kleine 20 meiden aanwezig. Ook weer wat nieuwe gezichten.

Eerst een beetje wat relaxen en kijken wat er allemaal rond loopt. Zat voor iedereen wel wat tussen van dun tot dik. Zelfs 2 donkere meiden.
Eens een hapje gaan eten en zag er goed uit vanalles wat en ook pizza. De kok bleek zelfs goed Nederlands te kunnen praten. Aardige kerel en doet goed zijn best.

Had wel zin in een kamertje en zag dat Gerry er was. En daar had ik wel weer zin in. Uiteindelijk bij haar gaan zitten, wat praten en na een tijdje naar de kamer. Eerst ging ze 5 minuten douchen maar dat maakt mij niet zoveel uit als ze het niet bij de tijd tellen. Ze kwam terug en het spel kon beginnen. Dat was verder goed, lekker zoenen, strelen en zij mij lekker pijpen. Dat ging zo een beetje door en werd verlengd naar een uur. Het werd eens tijd voor te neuken en ze deed het condoom om. Op dat moment ging haar telefoon en ze pakt gewoon op. Ik zeg wat doe je nou dat kun je niet maken. Na een halve minuut hangt ze op. Zo het neuken kan beginnen maar dan haalt ze het condoom eraf. Ik zeg wat doe je nu. Je tijd zit erop zegt ze.
Dit keer had ik de tijd wel in de gaten gehouden en zei heb nog zeker 5 minuten en jij moet het douchen er niet bij tellen en dat telefoneren kan je ook echt niet maken. Als ik al klaar was geweest had ik het hier niet over gehad maar we gingen beginnen, ze krijgt telefoon en toen was het afgelopen. Ze zegt in 5 minuten kun je niet meer klaarkomen. Zeker wel want was 50 minuten opgegeild dus dan ben ik zo klaar. Maar ze was in aan het pakken en wou gaan. Ik stond er een beetje perplex van dat ze dit deed. Vaker met haar naar de kamer geweest en altijd langer dan een half uur en was altijd goed geweest. Maar ze wou niet meer.
Haar nog gezegd of ze er zeker van is want na deze actie zal ik nooit meer met haar gaan en ga het melden bij de receptie. Het interesseerde haar niet dus zo ging het gebeuren. Moest mij goed inhouden want wil geen problemen maken.
Aangekomen bij de receptie blijft ze bij de trap staan naar de lockers. Maar ik ben eerst naar de receptie gegaan. Eerst aan de theke de tijd gevraagd en klopte wat ik zei. Toen haar verteld wat er is voorgevallen. Ik zeg ik betaal haar gewoon alles maar is de laatste keer met haar en of ze het kon doorgeven aan de chef. Uiteraard is dit niet gebeurd.
Het geld gaan halen en zonder iets te zeggen haar gegeven. Ze keek mij ook niet meer eens aan en weg was ze. Op zich een goede kamer en dan wordt het zo afgesloten. Heel dom van haar. Ironisch zie ik dat ik de vorige keer nog over haar heb geschreven dat ze correct is. Moet er helaas op terug komen.

Eerste even een beetje bijkomen. Brombeerzuid was ook reeds gearriveerd. Beetje wat kletsen en eten. In het restaurant kwam Isa ook langs en was aan het polsen voor een kamertje. Ik zeg even geen zin door het vorige kamertje. Uiteraard moest ze weten wat er aan de hand was want ging haar ook aan. Als meiden slechte service geven blijven ze weg wat voor haar ook klanten kan kosten.
Het verhaal verteld en ze zou de chef gaan halen. Ik zeg de theke zou het al zeggen. Toch ging ze hem halen. Uiteindelijk kwam de chef erbij en wist van niks. Mijn verhaal gedaan en zou het goed maken met mij. Ik zag dat hij Gerry nog heeft aangesproken. Maar verder heb ik niets meer van hem gehoord.

Isa kwam er weer even bij zitten en nog wat kletsen. Uiteindelijk vraagt ze voor te gaan kameren of voor een volgende keer. Wou niet met een kutkamer naar huis en Isa is een zekerheid voor een goede kamer.
Dus even lekker met Isa een half uur gestoeid. Dit was weer een goede kamer zonder gezeik. Zij snapt wel hoe het spelletje gespeeld word.

Voor de rest was de sfeer goed en het was gezellig in H7. Later kwam er weer de rumbul muziek en de meiden gingen er goed op los en danste veel.
Verder gewoon een goed dagje gehad, gezellig, lekker eten, alles schoon.
Jammer van de eerste kamer en beetje lakse houding van het management. Maar neem ik op de koop toe en zal binnenkort H7 gewoon weer bezoeken.
  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #573 Gepost op: 18 maart 2019, 00:17:00 »
Een hele rit!

Ik had gisteren een meeting met gelijk gestemden.
Kan je zeggen geen gezeik geen gezaag ,maar een heerlijk middagje ten noorden van Antwerpen!
Mijn handeltje gedaan en er stond een rit van 185 km voor de boeg!
Twee uur later aan de poorten van h7 staan te rammelen, aan de parkeerplaats te zien gezellig druk.
Bij binnenkomst stond Firehawk met een gezicht op oorlog en daarnaast een geweldig uitziende Gerry.
Maar hier gaan we niet meer op in, er is genoeg over geschreven.
Douchen en wat eten samen met fh.
Zit wat met hem te praten, daar kwam Anemonia.
Ze zag er geweldig uit en ja deze beer hat lust! :040:
Heel ff wat met haar geknuffeld en hop naar een kamer.
En die was goed en bestond uit gfe heel veel diepe tz,wat een heerlijk lijf.
De duikvlucht volgde en ze kronkelde!
Aan pmc zijn we niet toe gekomen maar wel aan een stevig ritje van haar.
Dat was goed en wat naverteld en geknuffeld.
Het uurtje was om en haar betaald voor haar diensten.
Zeer tevreden van de kamer af. :happy

Na het douchen zag ik een grote groep sudlanders binnen komen,dacht nog als dat maar goed gaat!
Nou kan je zeggen dat ging heel goed, toffe gasten en veel gelachen met ze.
Een hele tijd met fh en andere gesproken en wie zie ik daar!
De black pearl Daisey haar begroet en gezegd tot zo. :dance2
Maar ook vandaag weer een nieuwe meid daar, type bbz lang blond(euh blond) wat ouder, tsja wie weet de volgende keer.
Evelin kwam nog kijken als er een kamer in zat, maar helaas die was al vergeven.
Nu ook die Lorena gezien een popje zeer verzorgt, maar niet echt mijn type, maar zeg nooit nooit!

Daar werd het tijd om Daisey op te zoeken en al snel gevonden.
Zeg haal sleutel en we gaan, zo gezegd zo gebeurt.
Op de panter kamer volgde ipv een wilde begin,juist een rustig begin.
Kan je zeggen die eindigde zo niet. ;D
Alle facetten zijn voorbij gekomen in dat uur.
Haar tong onder zocht mijn mandelen,ik werd ontdaan van mij oorsmeer en haar tong ik weet niet waar. :-\
Een heerlijke bj waar mijn ballen niet vergeten werden, de duikvlucht volgde ene van de meerdere.
Het werd heet op de kamer bezweet waren we. :13: :clap:
Ff tussendoor wat neuken, nipplegame etc….
Ik heb erg genoten van haar.
Afgemaakt met hj en ondertussen haar vochtigsheid graad aan het voelend.
Dat moest dieper van haar.
En over haar buik klaargekomen!
Heerlijk nog ff naknuffelen en haar betaald voor het uurtje genot!

Het werd tijd om naar huis te gaan en douchen ,omgekleed kwam ik bij het trapje Emily nog tegen.
Zeg nog tegen haar, weer jouw gemist ze lachte ermee en tsja het zij zo.
Onder bij de theke nog met fh gesproken die net klaar was met de prachtige Isa!
En als de vliegende brandweer naar huis!!!!
Top avond in h7, jammer van Gerry voor fh!
 :sign0103:

Oja, die middag op een meeting heeft me tot denken gezet.
Waar advocaten, directeuren, putjes scheppers, mannen met piercings en tattooś zo goed met elkander omgaan.
Zou zo overal moeten zijn,iets wat bij rb wel is ,zo goed als altijd.
Zonder andere p6 foraś te beledigen!
Ik zeg wat ik denk!!!!
Het is tenslotte maar een hobby ,geen levenswerk!(niet voor mods!)
Leven en laten leven!!!!!
  
  

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #574 Gepost op: 31 maart 2019, 10:32:35 »
Een mooie dag in H7!

Wetende dat er heel wat ijsberen naar h7 zouden komen, rond 10.30 de parking aldaar opgereden.
En ja daar stond de blauwe beer al, elkander begroet en lopend naar de poorten van de hemel, al wat bij aan het kletsen.
Een vriendelijk ontvangst en we kregen onze berenvellen.
Samen met bb een ontbijtje genuttigd en al snel druppelde wat ijsberen binnen, vele die ik alleen van nickname kon.
Johan,scrotum, smouse en later firehawk, pp en koos!
Altijd leuk om die gezichten achter de nicknamen te leren kennen. :o
Al snel kwamen de meiden kijken of iemand van dit onderonsje een kamer wilde maken.
Anemonia, melanie,isa, sissi en natuurlijk susie.
Maar helaas meiden heel wat verhalen moesten eerst verteld worden. 8)
Daar kwam nog een ijsbeer aan, die door enige herkend werd.
Lang van het toneel verdwenen,ook mede door geen vervoer!
Veel gelachen en vooral met de enige jagende beer had ik wat bij te kletsen.
Zelf had ik mijn zinnen gezet op Eveline met haar heerlijke billen partij, maar helaas ze was er niet en of ze nog terug komt, wie weet. :banghead:

Na een tijdje ging het borrelen, eens kijken wie Emily stond ook op mijn lijstje maar helaas ze had meer kijk voor de gok automaat, ook goed!
Daar was Bianca, een zekerheidje en me naast haar gaan zitten.
Ze neemt de tijd en hop naar een kamer.
Zoals altijd gewoon goed en een plezierige dame met goede bj.
Op aanwijzing van mij goed aan mijn knopen laten draaien en na een goede bj werd het tijd voor doggy.
Heerlijk liet ze zich nemen en ja uitgeput na mijn lozing ;D, ff wat nageknuffeld.
Goede kamer en haar voor de diensten betaald.

Zat weer wat te roken en bb kwam terug van zijn kamer met Gerry, zal het kort houden een flop!
Wat is toch met die stoot aan de hand. :-\
Hele gesprekken met pp en wat lol,hem de kunsten van pijpen laten zien,hehe!
Viel hem hard tegen maar geef niet op,pp komt goed ooit wordt het wat met je!
Eigenlijk ging ieder zijn liefje voor korte tijd zoeken en na het eten begon het weer te borrelen.

Wie oh wie, eens een van de vele nieuwe dames uitproberen.
Ja daar zat Simona, een russchische/italiaanse zei ze, 30 jaar en een flinke blupperkont. :dance2
Wat met haar geknuffeld en hop naar een kamer.
Daar een wat onwennige begin ,maar ze ontdooide, wat zoenen tz strelen en ja een lieve meid.
Haar wat aanwijzingen gegeven voor de nipplegame en ze begon te draaien. :pica
Over op een duikvlucht, althans dat dacht ik ,van haar borsten naar onder.
En toen ik bij haar navel kwam wou ik eigenlijk al de wasbeurt beginnen.
Tering he ,dacht ik wat heeft ze een lang bovenlijf, dus maar 30cm naar onder gezakt :039: en daar haar een flinke was beurt gegeven,ook nu werd haar poesje een vlinder.
Een goede bj kan ze je ook geven, maar het werd tijd om ff te neuken.
Ontop bereed ze me wat te soft, dus over op doggy. :pica22
Tering wat is ze nauw, maar heerlijk om tegen die flubberbillen te ketsen.
Weer over op bj en daar is het bijgebleven en niet meer losgelaten tot ik klaar was.
In totaal een bevredigende kamer!
De vraag is is het een blijver, de tijd zal het leren.

Ondertussen kwam de invasie van de onderbroeken binnen.
Ook nu weer goed volk enkele herkende ik en zij mij, wat gelachen met die gasten, ook zo kan het.
Bb was ondertussen ook met Isa gaan kameren en ja zeer tevreden!
Pfff, het werd langzaam tijd om naar huis te gaan, maar eerst ff Memoo mijn rug laten masseren.
Ook nu weer een martelgang, die neemt je goed onderhanden.
Moest nog ff wachten op een medereiziger, die met Anemonia nog was aan het stoeien op de kamer.
Zag dat de jagende beer net klaar was met Melanie.
Afscheid genomen van de beren en hop als de vliegende brandweer naar huis.
Wel via station Roermond!
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #575 Gepost op: 1 april 2019, 12:16:43 »
Zaterdag ook op het NL treffen geweest in H7.
Het was lekker weer dus op tijd er naar toe gegaan.
Nog niet zo heel druk. Blauwe Beer, BBZ en Smouse waren er al. Later kwamen ook nog Scrotum, Johan35, KevinNL, Piet Plezier en Koos Albers erbij.
Dus aan gezelschap geen gebrek. Lekker buiten in het zonnetje gezeten en eerst even ontbeten. Een Duitser testte het zwembad maar was er wel zo weer uit.
Qua meiden viel het een beetje tegen ik denk tussen de 10 en 15 aanwezig. Ook weer een paar nieuwe gezichten. Waarvan er eentje zeer mooi was.
Een lange slanke blonde waar iedereen naar het loeren was toen ze voorbij kwam. Alleen niemand van ons durfde het aan voor een testrit.
Hele tijd hebben we zitten ouwehoeren buiten en het was gezellig.

Binnen weer eens een rondje gaan lopen en Sissi kwam het weer eens proberen. Ze had het al vaker die dag geprobeerd maar de boot afgehouden.
Het jagen is niet eens zo'n probleem van haar maar het zimmer, hast du lust, sex als eerste zin of woordje gebruiken is super irritant en werkt niet.
Zij dit keer vragen waarom ik niet meer met haar ging. Haar uitgelegd van haar irritante gedrag en dat ze eens rustig aan moet doen. Ze had nog geen kamer gemaakt zegt ze. Ik zeg er zijn er genoeg die met jou naar de kamer willen maar als jij gelijk zimmer gaat roepen zonder eerst eens naar een naam te vragen niemand daar zin in heeft.
Ok kom zitten zegt ze. Eindelijk deed ze eens normaal en een beetje fatsoenlijk kunnen praten. Uiteindelijk dan toch met haar naar de kamer gegaan. Voor de eerste keer in de kamer waar eerst de kino was.
Mooie kamer met veel licht inval. Het spel kon beginnen en toen we aankwamen bij tongen draaide ze weg. Ik zeg wat doe je, want ze heeft nog altijd getongd. Ik ben verkouden zegt ze en anders steek ik je aan.
Ik zeg dat ik hier met je lig zou ik aan al aangestoken worden dan boeit tongen ook niet meer. Ok je moet het zelf weten zegt ze. Ok doe ik ook. Toen deed ze gewoon fatsoenlijk tongen.
Na een tijdje ging ze over naar pijpen waar ze mij ook iets wou flikken wat ze nog nooit had gedaan want altijd normaal was. Ik stond op en zei dat ik ga en toen was het sorry en verder geen probleem. Met het neuken was er verder geen gezeik en doet ze ook goed in mee en houdt je lekker stevig vast. De seks is niet slecht met haar maar het gedrag van haar ben ik beu. Dat ik haar 40 euro gaf en geen 50 was ze ook niet echt blij mee aan haar gezicht af te lezen.
Niet mijn probleem.

Weer een beetje in het zonnetje zitten en af en toe wat te eten pakken. Het eten was wel ok alleen zat er vaak eten tussen wat ik niet lust. BBZ had nog een pijp meegebracht voor Piet, dus hij was aan het oefenen buiten.
Zo een beetje relaxt het dagje door gebracht. Begin van de avond gingen de meeste beren van het treffen al naar huis. Zelf ben ik nog gebleven. Op een gegeven moment zat Isa bij me en een Duitste beer daar was aan het vertellen dat ze wel 10 kilo is bijgekomen tegenover vorig jaar. Ze kan geen goed Duits maar dit verstond ze wel en vroeg waarom hij zo iets aan het zeggen was want ze kon hem niet eens en was ook niet eens waar. Wel een paar kilo maar geen 10 en dat hij onbeschoft was. Daarna was hij wel stil.
Later kwam Sissi het ook nog eens proberen. Hast du lust, 2e zimmer mit mir. :betrunken: Wat een mongool, ze snapt er helemaal niks van.
Flori kwam het ook een keer proberen, je kunt er een leuk gesprekje mee hebben maar is niet mijn type veel te dun.

Na een tijd zat ik binnen op een bankje waar Anemonia mij kwam vragen of ze langs mij kon zitten. Natuurlijk geen probleem. Ken haar alleen van zien en elkaar groeten maar meer niet. Gezellig een gesprekje met haar aangegaan. Leuke meid en niet opdringerig. Mooi lichaam en zeker voor haar leeftijd. Beetje praten, beetje knuffelen en het voelde wel goed. En met haar naar de kamer gegaan. Voordat ze het laken had neergelegd was ze al aan het tongen. Gaat er lekker in op en kunt lekker met haar stoeien op bed. Ze vroeg of ik haar wou likken maar gezegd dat het niet zo mijn hobby en het maar overgeslagen. Lekkere kamer met haar en uiteindelijk over naar neuken. Haar goed geneukt in verschillende posities maar rode condoom + glijmiddel = heel weinig gevoel. Ze vroeg of ze het met de hand kon afmaken, ik zei probeer maar. We zaten allebei op de knieën tegen over elkaar. Ze smeerde mijn lul in met babyolie en ging eraan trekken en tegelijkertijd met elkaar tongen. Het trekken ging niet zo goed en het zelf maar gedaan, dat blijf ik toch beter kunnen. Ondertussen lekker met elkaar tongen en zij dicht tegen mij aan en spoot zo tegen haar buik aan en het laken over. Lekker man.
Goede kamer en ze is voor herhaling vatbaar.

Even douchen en wat relaxen en Lorena en haar vriendin waren later op de avond nog gearriveerd. Ze is niet helemaal mijn type want ook iets te mager voor mij, toch zag ze er wel mooi uit. Ze kwam tegen mij aanliggen en een gesprekje voeren. Ik zeg een kamer zit er niet meer in want kom er net van af en ga zo naar huis. Nee dat hoefde ook niet gewoon even kletsen. Even zo met haar gekletst en zij ging ook zo naar huis als er niks meer te doen was. Of zij blijft of niet en of ze ergens anders is geweest deed ze geheimzinnig over. Dus elke keer een verrassing als ze ergens opduikt.
Na wat gedronken te hebben nog een rondje gelopen en afscheid genomen van de klapeksters. Was een gezellig dagje.
  
  

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #576 Gepost op: 1 april 2019, 16:56:21 »
Oeps, was het er bijna niet van gekomen. Natuurlijk schrijf ik graag een verslagje van een bezoekje aan H7 als je binnen mag met een vrijkaartje. Beter laat dan nooit. Forum en Club, mucho dank voor de sponsoring. Het is alweer even geleden, maar toch niet minder actueel.

Aangekomen op een druilerige dag eind februari mocht ik vlot naar binnen. De weg ken ik er wel dus naar de Umkleide, douchen en het strijdtoneel betreden. Eerst even een kleine versterking van de inwendige mens en rustig de LU bekijken.
Helaas was het er nog rustig, die (donder?) dag om een uur of vier.

Het geheel viel dus wat tegen en de dames leken wat verveeld. Logisch als je wacht op klandizie die er niet is. Er waren slechts enkele heren in huis en die hebben ook recht op een pauze, zullen we maar zeggen.
De dames die er waren hielden op dat moment in mijn ogen niet echt over. Ik zag wel Olga, altijd vrolijk, maar op dat moment niet mijn keuze. Kennis gemaakt met Flori, Isa, Susi en Sissie (?), maar de vonk sloeg niet voldoende over. Tja, en echt kieskeurig ben ik niet want vriendelijkheid en uitstraling is voor mij het belangrijkste. En dan nog wat dames die ik niet kende.

Uiteindelijk leerde ik Maria kennen. Een Roemeense met leuke vlechtjes, als een schoolmeisje, uitstekend figuurtje met lekkere tietjes en een lief gezichtje. Natuurlijk wat tato’tjes en overig zilverwerk, maar heel lief en vriendelijk. De keuze was gemaakt en de kamer volgde.
Op zich was dat prima, maar nog wat onwennig zo leek het. Toch gaf Maria aan al wel over voldoende ervaring te beschikken, maar op sommige punten deed ze wat onhandig. Dat had echter ook zo een koddige kant, dus het stoorde mij niet. Na een prettig verblijf van een half uur op kamer was het wel gedaan. Maria met een knuffel haar beloning overhandigd.

Later trof ik haar in de sauna en deed ze wat uitdagender naar mij toe, En aangezien er alweer wat tijd verstreken was sinds de eerste kamergang, rommelde ik mijzelf naar een tweede kamergang met Maria. Want helaas, was de Lu die dag nog niet echt verbeterd.

Ondanks dat had ik toch twee prettige kamers gemaakt. En na nog wat gegeten te hebben heb ik de lange thuisreis aanvaard want de volgende dag zou de wekker weer op tijd aflopen.

Het was weer aangenaam in H7, ondanks de rust. Zowel forum als H7 nogmaals dank voor de sponsoring.

Grtz           :039:
K
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #577 Gepost op: 7 april 2019, 14:00:21 »
Een exclusief verslag

Aangespoord door het vrijkaartje samen met Firehawk gisteren maar weer eens een bezoekje gebracht aan Willich met als hoofddoel een plekje dat onder de naam Heaven7 bekendheid geniet. We rijden om toerbeurt en ditmaal was het onze gevleugelde vriend die met zijn bolide het Duitse asfalt teisterde. Bij de plaatselijke benzine boer besloot hij zijn "vliegtuig" tegen gereduceerd tarief af te vullen. De pompbediende was echter in zijn eentje en had besloten om in de drukte alle prullenbakken leeg te maken en had alle pompen uitgeschakeld. Na een vijftal minuten was hij hiermee klaar en kon de dorst alsnog gestild worden.

Bij binnenkomst werden de vrijkaartjes ingeruild voor badjassen en na het omkleden eerst een kijkje genomen om iets te eten aangezien dit er door een eerdere afspraak bij was ingeschoten. De buffetgrazers hadden deze geplunderd waardoor deze een lege en troosteloze indruk maakte. Dan maar een sigaretje gaan roken. Een klein half uurtje later nog maar eens een kijkje genomen of ik het lijf kon voorzien van calorieën mocht ik deze nodig hebben voor het geval van verbranding tijdens fysieke inspanning. Er lagen nu wat drumsticks en aardappelwedges, aangevuld met wat rauwkost een eenvoudige maaltijd maar wel smakelijk.

Tijdens het eten kwam Lorena me begroeten. Een dame die ik al kende uit SS en toevalligerwijze tijdens haar tweedaagse vorig jaar in Babylon daar ook was tegengekomen met haar halfzus. Ze ging een sigaretje roken en vroeg me of ik haar kwam vergezellen zodra ik klaar was met eten. Firehawk was door een dame overgehaald om een zweetsessie in de sauna te doen. Rustig met Lorena bijgepraat en toen een tijdje later Firehawk zich bij ons voegde bleek hij gezien zijn rode hoofd letterlijk in de vuurhavik te zijn veranderd.

Lorena en ik besloten dat het tijd was voor onze eigen variant van geen woorden maar daden. Een uurtje later waarin alle aspecten ruimschoots aan bod waren gekomen met een grote glimlach de kamer verlaten. Nadat we ons opgefrist hadden samen weer wat calorieën aangevuld. Daarna het rookhok opgezocht voor een sigaretje om het uitbuiken te bevorderen. Lorena lag als een Roemeense variant van Hello Kitty lieflijk in mijn armen. Een tijdje later kwam Firehawk ons vergezellen nadat hij een nieuwe mooie dame had uitgeprobeerd die schijnbaar een beperkte service ten bedde had gebracht. Ietsjes later kwam Lilith het terras op en kroop tegen Firehawk aan. Lilith had haar stem verloren en het leverde dolkomische momenten op. Er was een klein uurtje verstreken toen Lilith opstond om een sleutel te halen. Schijnbaar doet een goed voorbeeld goed volgen aangezien Lorena haar achterna liep. Levensgevaarlijk als een dame je sleutelnummer weet.

Wederom was kamer tien ons deel. Na een uurtje wederzijds teasen en pleasen had ik schijnbaar haar porno knopje getriggerd en ging ze helemaal los. Een half uurtje later verlieten we compleet voldaan de kamer waarvan zijn nummer synoniem bleek te staan voor het cijfer als waardering. Teruglopend door de bar bleek Piet Plezier ook in da Heaven te zijn. Vanuit een ooghoek zag ik twee jonge dametjes bij de danspaal een showtje weggeven. Op het terras daarna gezellig bijpraten met de heren en ook Lilith die inmiddels haar stem gedeeltelijk terug had kwam ook regelmatig buurten. Rond 0.30 voegde Lorena zich bij ons en ze kroop wederom in mijn armen. Na een tijdje gingen de heren binnen een kijkje nemen terwijl Lorena en ik nog een sigaretje rookten. De tijd denderde door terwijl we volledig in elkaar opgingen. Een blik op de klok wees uit dat het 1.15 uur was en onder het mom van driemaal is scheepsrecht wilde Lorena nog wel een erotisch afzakkertje.

Binnen no time lagen we weer op kamer tien waarbij we al tongzoenend alle erogene zones met massage olie liefdevol bewerkten. Het liep tegen sluitingstijd en met een "I don't care if they want to close or not" zette ze een tandje bij gingen de remmen los. Om kwart over twee verlieten we de kamer. Het is lang geleden dat 1 dame erin geslaagd is om me driemaal op 1 dag op de kamer te krijgen en elke sessie me wist te verrassen. Na ons snel te hebben aangekleed verlieten Firehawk en ik iets voor half drie het plekje dat voor mij zijn naam dankzij Lorena alle eer aandeed.

Mijn ganzenveer is bijna versleten, het perkament en de inkt bijna op. Nog net genoeg om mijn bijna gecompleteerde Final Farewell to the Fairytale Forest af te maken en het toekomstige bezoekje aan het Babylonische Rijk met een kortingskaartje van dit forum te beschrijven. Met veel plezier heb ik de afgelopen jaren mijn ervaringen gedeeld maar voorlopig zal ik me in alle anonimiteit door de clubs begeven.
  
  

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #578 Gepost op: 7 april 2019, 17:23:20 »
Gisteren met Tafkap H7 weer bezocht. Nogmaals dank voor de vrijkaart.
Eerst even lekker een rondje lopen en wat relaxen. Helaas was het net wat te koud en geen zonnetje waardoor buiten zitten er niet echt in zat.
Waren niet zo heel veel meiden maar er kwamen die middag nog 4 meiden bij waarvan 2 nieuwe.

Tafkap ging even eten en ik zat er bij toen Gabriella kwam. Ze wou even praten in de sauna. Maar mee gegaan maar zo goed als nooit in een sauna geweest. Dus voor het eerst buiten in de sauna bij H7. Weet niet hoe lang ik er in heb gezeten maar naar een tijdje moest ik er toch echt uit want begon niet goed te worden. Eenmaal eruit en gedoucht te hebben was ik er weer goed aan. Niet echt voor herhaling vatbaar en had een kop als een tomaat.
Tafkap zat inmiddels bij Lorena en ging er uiteindelijk mee naar de kamer.

Maar weer eens een rondje lopen en kwam met een van de nieuwe meiden in gesprek. Haar eerste dag in H7. Angelika, 25 jaar, Roemeense. Precies mijn type, mooie uitstraling, zwart haar en een goede kont. Is wel een leuke vriendelijke meid, maar haar service had ik mijn vraagtekens over. Tongzoenen deed ze niet, dus eigenlijk voor mij dan in de meeste gevallen een no go. Maar omdat ze precies mijn type was en anders voor mij een optick fick zou zijn met haar naar de kamer gegaan om eens te proberen.
Eenmaal op de kamer is voor mij haar service toch te beperkt en dit had ze ook wel in gaten want toen ze klaar was zei ze ook van dat ze het idee had dat ik niet zo tevreden was. Het was mijn eerste kamer en omdat ik haar zo lekker vond kwam ik wel lekker klaar tijdens het neuken. Ook heeft ze gewoon netjes de tijd vol gemaakt.

Even wat eten en wat praatjes maken en uiteindelijk zag ik Tafkap weer met Lorena zitten onder de overkapping. Ook daar gaan zitten en na een tijdje kwam haar vriendin Lilith erbij. Ik hoorde haar wat praten met een gek stemmetje en dacht dat ze grapjes aan het maken was maar bleek dat ze haar stem was verloren. En er kwam een wat gefluister uit met een hoog toontje. We hebben ons er kapot over gelachen en ze kon het wel hebben. Ze ging even weg en kwam daarna terug en kwam toen langs mij zitten. Ook zo’n dun meisje en ze had het koud dus haar lekker opgewarmd.  Zo een beetje liggen geinen daar met haar, Tafkap en Lorena. Uiteindelijk vroeg ze of ik haar kon repareren.
Kunnen we altijd proberen dus haar mijn sleutel gegeven en Lorena gelijk die van Tafkap want hij moest ook weer.

Kan niks anders zeggen dat Lilith echt een geile meid is die echt een lekkere kamer geeft. Gelijk volle bak tongzoenen voor het bed en uiteindelijk haar van haar lingerie setje ontdaan en op het bed geland. Ze gaat er 100% voor en is lekker intiem. Tijdens het pijpen moest ik haar haren vasthouden en ze ging er lekker tegenaan. Daarna weer lekker zoenen waar zichzelf ook ondertussen vingerde.
Uiteindelijk gaan neuken met haar wat ook een feestje is. Eerst zij bovenop daarna haar omgedraaid naar missio en toen ging ze direct in doggy zitten. Haar goed hard geneukt maar dit spoorde ze ook wel aan, ging er hard aan toe en kwam zo lekker klaar. Even uitrusten en helemaal uitgeteld even liggen. Was echt een super kamertje met haar.

Eerst gaan douchen en hoor ineens veel gekwaak. Dat kon er maar eentje zijn en Piet Plezier was gearriveerd met BP2. Voor de rest van de avond nog een beetje wat liggen relaxen en ouwehoeren. Moest wel tot het bittere einde blijven want Tafkap was nog een keer met Lorena naar de kamer gegaan. Maar later op de avond waren de Roemeense meiden hun eigen feestje aan het bouwen en flink aan het dansen waar ze veel plezier in hadden, wel leuk om te zien. Veel gelachen en ik heb een gezellig dagje gehad en pas rond 2:15 uur gingen we naar huis toen Tafkap de kamer uit werd gejaagd.
« Laatst bewerkt op: 7 april 2019, 17:30:19 door Firehawk »
  
  

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #579 Gepost op: 21 april 2019, 11:16:04 »
Visit to Heaven7 in April 2019

At the reception, I am very well received by a blonde Thekefrau, who immediately switch to English language.

Heaven7 is well laid out, clean and smart, and it's a great point.
On the other hand, the lounge and dining area, near the entrance is really very bright in good weather.
The buffet is quite correct.
Presence of a terrace with swimming pool (summer is coming !).  :smiley:

The Line Up, with about twenty girls around that day, is also a good surprise: I immediately notice five girls outright for my taste (brunettes, with beautiful thin bodies).
Alexandra.ro, for instance.

Otherwise, I saw: Isa.ro, and Susie.bu (not the kind of girl I'm attracked with, so "Später"!).

And... open wide your eyes: I saw a wonderful pocket sexbomb !  victory
She is at most 1.60 m height , she is brunette, with a very beautiful slim body!
A belgian guy, says that she would be named Lori...

In the end, Heaven7 is a very sympatric place, which deserve to be explored.
 :smiley:
  
  
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #580 Gepost op: 21 april 2019, 14:52:42 »
Gisteren met het lekkere weertje H7 weer eens bezocht. Met zo’n weer is het lekker relaxen daar.
Lekker in het zonnetje gelegen. Het zwembad was voor mij te koud maar er zijn er toch een paar in geweest. Een jonge gast maakt nog een bommetje in het water waar een meid niet zo blij mee was.

waren ongeveer 15 meiden en paar nieuwe gezichten voor mij. Uiteraard waren ze aan het klagen dat er niemand een kamer maakte maar dat is normaal. Sissi kwam het ook een paar keer proberen maar afgewezen wegens de laatste paar keer te veel gezeur en matige service.

Zelf ook lekker gerelaxt de hele middag en wat ouwehoeren met bekenden. Later op de avond kwam Smouse ons ook vergezellen. Niet lang want binnen 10 minuten was hij al op de kamer.

Zag er eigenlijk niet naar uit dat ik zo gaan kameren. Had eigenlijk misschien Isa of Stefania op het oog maar is er niet van gekomen.
Uiteindelijk kwam er een meid bij mij zitten die een week in H7 was. Gabi heet ze, 26 jaar uit Bulgarije. Kort gesprek met haar gehad en ze deed tongzoenen wat al vrij uniek begint te worden in H7. Dus met haar eens een kamertje wagen. Deed inderdaad tongzoenen, pijpen was ok en daarna geneukt. Was een ok kamer maar zal niet snel met haar herhalen, toch niet helemaal mijn type en kreeg gelijk allemaal familie verhalen te horen op de kamer. Daar werd ik niet zo geil van.

Terug van de kamer waren de Roemeense meiden hun eigen feestje aan het bouwen, vooral Isa ging helemaal los. Er werd wat afgefeest en getwerkt. Helaas hadden sommige meiden iets teveel alcohol gehad waardoor het bij sommige een beetje fout ging. We hebben alles wel voor bij zien komen.
Boze meiden, huilende meiden en gekke meiden. Misschien het alcohol gebruik voor de meiden toch een beetje in de gaten houden. Leek af en toe wel een dierentuin.

Komende week zal het in H7 ook rustiger worden. Sissi, Isa en Stefania zullen er zeker niet zijn.
  
  

Offline Giodude

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #581 Gepost op: 26 april 2019, 18:13:59 »
Na zijn herintrede in het wereldje waar illusie de boventoon voert had hij zich voornamelijk opgehouden in het sprookjesbos. Tussentijds had hij ook wel eens een uitstapje gemaakt naar andere etablissementen voor zijn erotische escapades. Na de sluiting van zijn favoriete hang out stond hij in dubio. De eerder bezochte plekken een tweede kans te geven of beginnen aan een ontdekkingsreis. Hij is nu eenmaal avontuurlijk aangelegd en koos voor het laatste. Jaren geleden kwam hij wel eens op een plek dat zichzelf de zevende hemel noemde. De enigste vraag die restte was Will ich oder Will ich nicht. De knoop doorgehakt en koers gezet naar Willich om zich ergens halverwege de middag te melden aan het ijzeren dat hem scheidde van de schijn.

Hij drukt op de bel en de deur zwiert open. Schijnbaar is een deel van de potentiële leenliefjes nieuwsgierig en verzamelen zich om te kijken wie hun wereldje binnenstapt. Datgene wat hij ziet kan hem maar matig bekoren. Hoewel de openingstijden toch al ver achter zich liggen lijken de meesten net uit bed te zijn gestapt. Onopgemaakt, haren die nog geen kam hebben gezien en de erotische zones verpakt in iets wat alles behalve spanning of erotiek oproept. De dame aan de balie legt kort het hoe en waar uit en voegt eraan toe dat indien gewenst een dame hem wel kan rondleiden. In zijn herinnering weet hij dat de club niet zo groot is en zegt dat hij zijn weg wel weet te vinden zonder een gids.

Na het aantrekken van zijn gewaad maakt hij een rondje. Het gros van de dames die hij op zijn pad tegenkomt doen het ergste vrezen. Hij besluit om het buitengedeelte te aanschouwen en treft daar zowaar een uit de kluiten gewassen badkuip aan die dienst doet als zwembad. Voor het geval dat hij toch in actie moet komen gaat hij eerst een hapje eten. De nodige keuze. Simpel maar toch smakelijk en de kok van dienst die zeer behoorlijk Nederlands spreekt komt informeren of het smaakt.

Na het eten een sigaretje gaan roken alwaar hij al snel gezelschap krijgt van een stuiterballetje genaamd Olga. Een bijzonder bijdehand en grappig milfje die qua fysiek niet zijn ding is maar in case of emergency for the little dude, die door haar als Pinokkio benoemd werd, een eventuele noodoplossing zou zijn.

Inmiddels is hij er al bijna twee uur. Hij besluit om dan maar een Lucky Strike in rook te laten opgaan. Enerzijds als offer in de hoop op beter en anderzijds als tijdverdrijf. De scheidingsdeur gaat open en het lijkt alsof zijn gebeden zijn gehoord. Twee dames komen binnen lopen die duidelijk ver boven de klasse van de tot dan toe gespotte dames uit stijgt. Eentje met korte blonde haartjes en gestoken in een zilverkleurig glitter jasje en de andere met lange zwarte haren. Hij raakt kort in gesprek met de blondine (Lorena) en nadat ze haar sigaret gedoofd heeft staat ze op en terwijl ze wegloopt draait ze zich kort om. "See you later" zweeft door de ruimte.

Keep you second guessing like
"Oh my God, who is she?"
But I've got a blank space baby
And I'll write your name


In het daarop volgend uurtje eet hij wat en probeert te relaxen in de ruimte boven. Na een aantal minuten is het gedaan met de rust. Een achttal zigeunertjes komen binnen en lijken hun kamp hier op te slaan in een poging wat geld af te troggelen van de aanwezige mannen. Één van hen neemt plaats op het bankje naast hem. Onopgemaakt, de haren slordig in een knotje en haar lichaam gehuld in iets waar zelfs de Primark zich voor zou schamen. Ze probeert een gesprekje op gang te brengen. Uit beleefdheid vraagt hij haar naam en als ze Alexandra zegt gaan de alarmbellen rinkelen. Beleefdheid kost niets en hij zegt haar dat hij zojuist heeft gegeten en het eten wil laten zakken. Ze laat zich echter niet zo snel afschepen en ze blijft volharden in haar poging om hem te overtuigen. Hij besluit om de ruimte te ontvluchten en gaat naar beneden om in het rokershok een sigaretje te roken.

Al spoedig komt Lorena ook het rokershok binnen. Ze zet zich iets verderop van hem. Als er een beer op het bankje naast haar gaat zitten schuift ze langzaam zijn richting uit. Ze raken in gesprek en al snel blijken ze vele raakvlakken te hebben. Ze is zelfverzekerd, zelfbewust en heeft ook nog iets zinnigs te zeggen. Een enkele keer hint ze subtiel naar een kamergang. Voor ze er erg in hebben is er een uur verstreken en hij vraagt haar of ze zin heeft om de kennismaking in een privé setting verder te zetten. Zij gaat voor de sleutel terwijl hij ondertussen een wijntje voor haar haalt.

I could show you incredible things
Magic, madness, heaven sin
Love’s a game, want to play?
Cherry lips, crystal skies
I could show you incredible things
Stolen kisses, pretty lies
You're the King baby I'm your Queen


Met sensuele strelingen verkennen ze elkaars lichaam. Haar vuurrode lippen houdt ze als een lap voor een stier. Telkens iets dichterbij om daarna een wegtrekkende beweging te maken. De spanning bouwt zich langzaam op. Dan slaat ze plots als een cobra toe. Haar tongetje zet de aanval in en het daarop volgend potje tongzoenen is het startsignaal van een sensuele ontdekkingsreis zoals hij ze zelden heeft ervaren. Haar handje gaat op zoek naar zijn fier staande genotsknots. Ze brengt haar vingers naar haar mondje om deze vochtig te maken om vervolgens met een fijngevoelige finesse met het gevoeligste gedeelte van the little dude te spelen. Langzaam gaat ze al kussend naar beneden. Als ze met haar mondje bij the little dude is aangekomen liefkoost ze hem teder met haar tong en wisselt dit af met enkele diepe halen. Afwisselend gebruikt ze haar handje om het spel over te nemen met een fluwelen touch. Zij komt naar boven om ter afwisseling met zijn tong te spelen terwijl haar handje zich bekommert om the little dude. Na enkele minuten gaat ze weer naar beneden.

Ditmaal positioneert ze zich dusdanig dat hij vrij zicht heeft op haar kleine kontje en haar verboden vrucht. Langzaam laat hij zijn handen over haar kontje glijden en zoekt de binnenkant van haar dijen op. Plagerig laat hij voorzichtig een vinger over haar verboden vrucht gaan. Er komt op geen enkele wijze een signaal dat ze hier afwijzend tegenover staat en hij maakt zijn vingers vochtig en laat deze langzaam over haar lipjes gaan. Ook haar love button wordt meegenomen. Ze buigt zich richting haar tasje en haalt the designated destination tevoorschijn voor de onvermijdelijke offspring. Ze laat zich tergend langzaam over the little dude zakken. In perfecte symmetrie vindt de samensmelting van hun lichamen plaats. Hun ritme sluit naadloos op elkaar aan. Nadat ze alle varianten doorgenomen hebben waarbij haar gestylede kapsel inmiddels plaats heeft gemaakt voor real sex hair rollen ze door in missio. De tongen verstrengeld, enkel onderbroken als ze op zijn onderlip zuigt, wordt het tempo langzaam opgevoerd en eindigt in een ultiem orgasme.

Een supersessie van anderhalf uur en als ze door de bar lopen zien ze de afgunstige blikken van de overige dames. Het tovert een glimlach op haar gezicht en ze zegt "now they will even hate me more". Bij de betaling geeft hij haar een troefkaart die ze later op de avond kan inwisselen met de garantie op een vervolgsessie.

They'll tell you I'm insane
'Cause you know I love the players
And you love the game
We'll take this way too far
It'll leave you breathless


De avond kabbelt gezapig voort en ondertussen is hij is de hectiek van de club ontvlucht in de tv ruimte. Al snel stort een dame zich op zijn schoot met de woorden I know you want me. Gedurende de dag hadden ze al enkele keren wat grappen en grollen uitgewisseld. Ze stelt zich voor als Flori en er volgen wat plagerijtjes over en weer. Hij twijfelt enigszins maar gezien het feit dat Lorena missing in action is en hij geen idee heeft of ze al naar huis is besluit hij de gok te wagen. Juist als hij haar voor de sleutel stuurt ziet hij vanuit zijn ooghoek Lorena opduiken. Even twijfelt hij of hij ervan af moet zien, maar een man een man een woord een woord.

Op de kamer blijken haar borstjes ietwat aan de zwaartekracht onderhevig te zijn. Eerst wat aftasten met wederzijdse strelingen. Ze vraagt of hij van zoenen houdt. Wat erop volgt en daarvoor moet doorgaan is maar matigjes. Langzaam werkt ze zich een weg naar beneden richting the little dude en eenmaal daar aangekomen vraagt ze of zijn voorkeur naar slow of fast uitgaat. Hij zegt haar slow. Schijnbaar hebben ze een andere definitie van slow. Haar mond en tong lijken wel een op hol geslagen draaikolk die stevig te keer gaat. Na enkele minuten vraagt ze of het bevalt en hij zegt dat het met veel pijn en moeite een zesje is. Ze dacht dat ik een grapje maakte en ging op dezelfde wijze verder. Haar toch maar duidelijk gemaakt dat het wel een tandje relaxter mocht. De aanpassing beviel the little dude beter. We waren een vijfentwintig minuten onderweg en ze vroeg wat ik wilde. Gezien haar fysiek kon ze wel wat proteïne en extra eiwitten gebruiken. Nu ging ze wel op de juiste wijze verder en na enkele minuten was the moneyshot een feit. Net binnen het half uurtje. De sessie komt nooit echt van zijn grond en na een half uurtje en een moeizaam orgasme lopen ze door de bar. Lorena kijkt hem verbaast aan en haar vragende ogen beantwoord hij met een handgebaar dat duidelijk maakt dat het niet echt een succes was. Nadat hij een douche heeft genomen gaat hij richting rokershok en ziet Lorena zitten. Ze heeft haar glitterjasje ingeruild voor een stijlvolle zwarte avondjurk.

Schijnbaar is ze nieuwsgierig geworden naar het hoe en wat en zet zich naast hem. Plagerig zegt ze hem dat hij dit op voorhand had kunnen weten. Hoewel de ruimte is gevuld met Shisha lurkende Südländer en er telkens Roma snollebollekes in en uit lopen gaan ze volledig in elkaar op. De tijd vliegt voorbij. Juist als hij overweegt om naar huis te gaan tovert ze haar eerder verkregen troefkaart uit haar tasje ten teken dat de avond nog niet ten einde is. Als ze hem overhandigt fluistert ze hem in het oor dat ze zeer benieuwd is of zijn eerder geuite woorden een kern van waarheid bevatten.

Met de sleutel in de hand komt ze terug en blijkt al snel dat ze beiden zich op onbekend terrein begeven. De bovenverdieping wordt afgelopen in hun zoektocht naar kamer 10. De nummering gaat echter maar tot 9 en een schoonmaak hulp wijst hun de weg naar hun bestemming.

Terwijl hij de drankjes ed op het nachtkastje plaats heeft zij zich inmiddels al ontdaan van haar jurkje. Zij staat met haar rug naar hem toe. Teder kust hij haar nek en zij leidt een hand richting haar tepel. Ze drukt haar kontje naar achteren en dit roept the little dude meteen tot leven. Haar handjes gaan naar achteren en ze opent de knoop van de badjas. Ze draait zich om en wijst op haar priemende tepel en er volgt een hartstochtelijke tongzoen. Hierna hangt hij zijn badjas op het haakje en zij legt zich op haar buik. Hij masseert haar rug en ze laat blijken dat dit haar wel bevalt. Na een tijdje draait ze zich om. Er volgt een tongzoen waar de passie vanaf spat.

Hij gaat op ontdekkingsreis. Knabbelt lichtjes aan haar oorlel en kust en likt haar hals. Haar parmantig uitstekende tepeltjes worden gekust, gelikt en teder aan gezogen. Hij vervolgd zijn weg naar beneden. Voordat hij zich gaat laven aan haar verboden vrucht bouwt hij de spanning langzaam op met kusjes en likjes in de erogene zone erom heen. Hij voelt de siddering die door haar lichaam gaat en dit stimuleert hem alleen nog maar meer. Liefdevol stort hij zich op haar lipjes en love button. De nektar vloeit al spoedig. Ze drukt zijn hoofd met een hand er steviger tegenaan terwijl ze met de andere met haar tepel speelt. Er volgen lichte schokjes en ze komt overeind. Ze likt haar eigen geiligheid van zijn lippen en lepelt met haar tong ook de rest uit zijn mond.

Langzaam gaat ze naar beneden en kust, likt en zuigt aan een tepel terwijl ze de andere met haar handje bewerkt waarna ze the little dude in haar gulzige mondje neemt. Er volgt een sublieme BJ afgewisseld met een ultieme edging HJ. Om de wederzijdse opgebouwde druk ervan af te halen gaan ze over op de daad. Een intieme en passievolle missio volgt. Ze verliezen de controle en gaan steeds heftiger tekeer totdat ze gelijktijdig tot een ontlading komen.

Vol trots bekijkt ze de hoeveelheid nakomelingetjes die hun inspanningen hebben opgeleverd. Lachend vraagt ze of hij ze als aandenken wil meenemen als herinnering aan deze gedenkwaardige vrijpartij. Ze roken een sigaretje om bij te komen. Een magisch uurtje is voorbij en ze verlaten de kamer. De bar is inmiddels verlaten aangezien het bijna sluitingstijd is. Bij de kleedkamer nemen ze afscheid. Hoewel de kans klein is dat ze elkaar nogmaals op deze plek zullen ontmoeten laat ze fijntjes doorschemeren dat ze elkaar zeker weer ergens zullen treffen en dit slechts het begin is.

Hij ademt de frisse avondlucht in en stapt in zijn auto. Hij ziet L&L ook de poort van de zevende hemel achter zich dicht trekken. Als Lorena hem ziet zitten werpt ze hem een aantal kushandjes toe. Langzaam rijdt hij achteruit de parkeerplaats af terwijl de dames in hun pussy wagon stappen. Hun wegen scheiden hier. In de toekomst zal hun pad zich waarschijnlijk wel weer eens kruisen. Een klein deel van hem hoopt echter van niet. De kans dat een vervolg net zo magisch is als hun rendez vous van vandaag is uiterst gering. Mocht dit echter wel het geval zijn dan is hij reddeloos verloren in de handen van deze "Fallen Angel".

I'm dying to see how this one ends
So it's gonna be forever
Or it's gonna go down in flames


Fazit
Heaven7 is duidelijk een club die zich in het budget segment bevindt. Simpel in al zijn facetten. Van de aanwezige dames waren er maar drie waarvan ik denk dat ze zich ook in de grotere clubs staande weten te houden. Dankzij Lorena waande ik me alsnog in de zevende hemel maar gezien haar rondtrekkende bewegingen is er voor mij geen enkele aanleiding om mijn auto op korte termijn richting Willich te sturen. Hartelijk dank aan RB en H7 voor het vrijkaartje.
  
  

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #582 Gepost op: 16 mei 2019, 22:41:38 »
You got mail schreeuwde mijn PC.
Een berichtje van een zekere SM, of ik de dames in H7 even wou gaan sponseren.
Hier een kaartje om het ijzeren hekken te ontsluiten.

16.30 en een buzzzend geluid opende de poort naar Heaven. Een engelengewaad werdt me toegereikt en ik volgde de cleaning rituelen vooraleer me over te geven aan de heilzame genotsperikelen.

Even rondkijken wat er hier zoal gecrucifixed kon worden.
Priemende ogen en sissende tongen maakten duidelijk dat er hier werk aan de winkel was. Enkele zielen bejegende me vrijwillig en smeekbedes om geholpen te worden werden met voorgesteld.

Eentje was volhardend, kennismaking verliep vlot maar ik had mijn twijfels om hier wat wijwater aan te verspillen.
We zochten een demonenkerker op en gingen over in de gebeden.
De verloren ziel noemde zich Daria en was afkomstig uit het land van Vlad. Er moest dus wat gespiest worden.
Zacht fluisterden we de gebeden over elkaars lichaam waarbij Daria een zeer hoog gehalte van bedrijvigheid exposeerde.
De tongen flitsten en het hard geworden vlees werdt gebruikt om de demonen naar buiten te zuigen.
Amper 19 lentes maar verrassend hoe zij deze oude duivelse bok aanvoelde.
Laatste fase en Daria gaf zich over aan de crucifix. Beste fit van het jaar en het wijwater vloeide rijkelijk.

Van twijfelgeval naar succes story dankzij Daria. Super mentaliteit.

Vemits ik eerder deze dag al een ander oord met z'n duivelsgebroed had bezocht is het gebleven bij deze ene seance.
Waar ik een tijdje niet in H7 geweest ben heeft dit korte bezoek toch weer de twijfels opgeroepen om binnen aanzienbare tijd weder te keren.

Dank voor de vrijbrief.
  
  

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #583 Gepost op: 19 mei 2019, 09:57:51 »
Een relaxkaartje, ja ze zijn er heus wel, maakte dat ik dit clubweekend in H7 belandde. Met het mooie weer een prettig oord met dat koude zwembad naast de hete sauna, dus waarom niet. Ik had hem al langer op de lijst staan, maar met oog op het paasreces waardoor een vaste waarde in Roemenie zat had ik het nog even uitgesteld. Staande aan de balie werd ik al door haar begroet.

Ik moest twee keer kijken maar ze was het echt. Gestopt met roken en dan, bekend gegeven, worden mensen vaak wat zwaarder. Zes kilo meer Olga voor hetzelfde geld, en bij zo'n tenger poppetje is dat best veel. Gelukkig was de bovenwijdte ook naar rato toegenomen, en ze zoent er nog even lekker om. Ik heb me dan ook weer eens heerlijk uitgeleefd in het strakke Ol-gaatje. Toch handig als je in een club een dame hebt zitten waar je van op aan kunt.

Even een broodje van het buffet genomen en mezelf uitgestrekt aan de pool. Warme zon, geen wind af en toe een mooie meid die langs komt paraderen, het leven kan zo mooi zijn. Nu kwam er een mooie exotische verschijning in mijn vizier. Het is al wel een aantal jaren geleden dat ik Daisy eens getroffen had, maar dat was een memorabele date geweest. Ze was nu zo knap geworden dat ik ook bij haar twee keer moest kijken, maar ze was het echt. Haar tot ver over haar kont, en een mond die er voor gemaakt is. Ze herinnerde zich mij zelfs ook nog. Dit werd de top sessie van de dag. Heerlijk sensueel zoenen en een kleddernatte blowjob. Kon de handdoek uitwringen. Ook onder de beurt volop zoenen als een schoolvriendinnetje. Doordat de eerste druk er al afgeschoten was bij Olga werd het deze keer een vol uur genieten van deze lekkere lieve meid.

Even later meldde een clubmaat dat hij ook onderweg was. Het is wel eens goed om elkaar op de hoogte te houden. We troffen elkaar in de kleedkamer, waarbij meteen ook een derde bekende zich bij ons voegde. Met elkaar bij het zwembad liggend werd de stand van zaken even doorgenomen. Een andere clubmaat was in een vlaag van verstandverbijstering naar Golden Time gereden. Hij was er zelf nogal verbaasd over, ik weet niet hoe het komt, maar ik ben in GT. We brachten de middag luierend in de tuin door, haalden een bord van het buffet en lieten de dames ook nog wat verdienen. Olga en ook Anemonia deden goede zaken. Zelf ging ik nog een keer met lekkere Daisy stoeien.

Intussen kwamen er mopper appjes uit GT. Het was kut met de meiden en hun service en het ging van kwaad tot erger. Nou, hier is het super, we neuken ons te barsten en die meiden zuigen ons de blaren op de tong. Ach, we doen allemaal wel eens iets doms in ons leven, maar ga je naar Geen Tongzoenen, of all places, terwijl de zoenkanonnen een klein stukje verderop zitten, ja dat doe je zelf haha.

Terugkijkend op een gezellige middag in een kleine maar nette club, en een paar uur seks van wereldklasse stapte ik weer in mijn ijzeren ros. Dit copulatieoord, politiek correcte term voor hoerenkeet, staat weer goed op de kaart en wetende wie ik moet hebben kom ik binnenkort weer eens binnengewandeld.
  
  
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
RHEINGOLD, Willich
« Reactie #584 Gepost op: 21 mei 2019, 02:00:06 »
ARCADE

Ik loop nog een aantal verslagen achter op deze, maar vanwege de actuele gebeurtenissen, vond ik het toepasselijk om deze alvast te plaatsen.

PROLOGUE

Door een drukke week kwam het er maar niet van om een club te bezoeken. De meer relaxte dinsdag, woensdag en donderdag vlogen voorbij. De twijfels sloegen toe. Zou ik deze week maar skippen en nog een gewone sauna bezoek doen? Ik probeer namelijk de drukke weekenden te mijden.
Er brandde echter een vrijkaartje van H7 in m'n zak. Bovendien zat de R in de maand mei. Dus waarschijnlijk dat er minder strijders herrie maken in de tent.
Besloten dan maar vrijdag te gaan. Daar stak lady fortuna echter weer een stokje voor. M'n afspraken in de ochtend liepen uit en voor ik kon vertrekken was het alweer bijna 13 uur. Met de reistijd erbij zou ik voor mijn doen erg laat aankomen.
Daarbij kwam dat volgens het weerbericht het zaterdag mooi weer zou worden in de 7e hemel. En zo vertrok ik uit eindelijk 'noodgedwongen' op de 3e zaterdag van de 5e maand richting Willich.

LOSING GAME

Hoewel ik al ruim voor openingstijd aanwezig was, bleef ik maar even netjes buiten wachten. Het kan soms wat vervelend voor personeel zijn om mensen binnen te laten, terwijl ze nog niet klaar zijn met voorbereidingen.
Daar had volgens mij een Duitse beer geen last vast. Paar minuutjes voor tijd rammelde ie aan de poort.
Ik besloot em maar te volgen. Even moest ik nog aan hun mooi actie denken. 2 personen samen naar binnen voor in totaal slechts 35 euro. Wellicht dat ik een volgende keer als een bedelaar voor het hekje gaat zitten, om te zien of ik met iemand samen naar binnen kan. Je bent een Dagobeer of niet...
Maar voor vandaag had ik iets nog beters. Namelijk een vrijkaartje van Relaxxxboard  :pica

Achter de man aan naar binnen geschoven en wachten op het bekende ritueel. Naam doorgeven en centjes afrekenen of in mijn geval vrijkaartje afgegeven. Die werd probleemloos in ontvangst genomen, waarvoor dank aan club, forum en de onrechtvaardige rechter!
De badjas die ik meekreeg was deels gescheurd, dus omgewisseld voor een andere. Extra handdoekje mee, en hup de trapjes op naar boven om me om te kleden, en op te frissen. Ik weet niet of ik er lang niet meer ben geweest of het me eerder niet was opgevallen, maar het viel me op hoe prettig de douche stralen redelijk geconcentreerd uit de muur kwamen. Zo kun je desgewenst je koppie droog houden.
Niet dat nat een probleem is. Daar hebben ze ook netjes een föhn voor liggen in de locker ruimte, samen met wat gel om alles er weer fatsoenlijk uit te laten zien.

In plaats van een verkennend toertje door de club, besloot ik eerst maar de innerlijke mens aan te sterken. Dus lukte redelijk met een bescheiden ontbijtje. Jammer dat de salade bar niet gevuld was. Ik meen me te herinneren dat die soms ook in de ochtend al was gevuld, maar dat kan ook komen doordat ik zelf later pas aankwam.
Enfin, bij het binnenlopen van het restaurant werd ik gelijk al door 2 vaste krachten begroet. Isa en Raisa bleken beiden aanwezig te zijn. Dan zat ik alvast gebakken.
Even rustig hapje gedaan, wat spelen op het mobieltje, en vervolgens de sauna in. De zon had zich intussen ook al laten zien, en het was goed vertoeven op de ligbedden naast het zwembad.
Helaas hebben ze weer last van een wespen plaag. Het gezoem bleef de gehele tijd aanwezig. Gelukkig vielen de aantallen nog wel mee.
Dat geldt ook voor het aantal dames. D'r waren in de ochtend al 14 dames aanwezig, later op de dag nam dat toe tot ongeveer 19, en ongeveer even zoveel mannen. Een groot gedeelte van die populatie bleken ijsberen te zijn. Begrijpelijk met zo een lekker weertje op een zaterdag. Van de dames zat er van alles wat tussen. Jong, wat ouder, slank of vol, het waren voornamelijk Rumbul, een chocomaus en misschien nog een Duitse.

Behalve Raisa en Isa, viel mij ook nog een hele slanke brunette me op. Ik hou van slank, maar zou haar misschien tot mager scharen. Van een gesprekje kwam het niet. Zij leek me niet het type die mij komt aanspreken. En ik op mijn beurt had al een dame op het oog, en ga dan niet met andere dames kleppen, in de wetenschap dat er zeer waarschijnlijk toch geen kamergang die dag voor hen erin zou zitten. Zo ben ik dan weer.

Tijdens het relaxen op de ligbankjes in de tuin, kwam Melanie even buurten. En even later kwam daar Suzie er ook bij voor een praatje.
Leuke dames, maar ook zij waren vandaag bij mij aan het verkeerde adres.

Omdat de zon zo flink scheen, besloten om voor een dutje even de mens lounge op te zoeken. Door de bar en naar boven bleek daar sinds mijn laatste bezoek weinig te zijn veranderd. Even in kamer 2 koekeloeren, nee de kino is niet meer teruggekomen en het was ook geen fata morgana.
Eenmaal mens lounge in, viel me op dat de deur naar de binnen sauna op slot zat. Waarschijnlijk om energie te besparen, maar het scheelt straks ook met de hete dagen, dat de mens room niet nog es verhit wordt door de sauna. Terwijl ik daar zo op een bankje zat kwam er een andere slanke blondine kennis maken. Ze stelde zich voor als Flori en eveneens uit Roemenië te komen. Rustige nette meid, maar de klik ontbrak. Bovendien had ik dus nog steeds een andere meid in gedachte.

Dus nadat Flori vertrok, even een power napje gedaan. Het viel me op dat de relax muziek in de lounge uit stond. Daardoor viel de muziek in de bar meer op. Gelukkig viel het geluidsniveau nog mee en kon ik even opladen.

Daarna werd het zo een beetje tijd om m'n kamertje te maken. Helaas bleek m'n beoogde dame niet vindbaar. Dus maar even weer een wellness rondje in de tuin gemaakt. 2 waterratjes zaten beetje in zwembad te dollen. Van die zijkant werd er door de chocomaus aangespoord voor wat dolfijne sex, maar dat zat er niet in.

Vanuit de verte hoorde ik haar terugkomen en spotte ik d'r eindelijk weer, Raisa. Die was even samen met haar vriendinnen boodschappen wezen doen.
Terwijl ze van haar tussendoortje zat te genieten, vroeg ik of ze me kon opzoeken wanneer ze klaar was. Prima, en niet veel later zaten we op een bankje even bij te praten. Het was alweer geruime tijd dat we bij elkaar waren, dus dat even heerlijk voortgezet op de kamer. Uit Mentholbear's rond reizende karavaan aan speeltjes en prullaria koos ze haar presentje, nam haar zakcentje in ontvangst, en toen zat ons intieme samenzijn er alweer op.
Nadien nog even met haar en Isa samen gezeten. Die laatste een kleinigheidje gegeven, waar we lol mee hadden.

Even wat gegeten van het buffet wat best okay was, ware het niet dat ik telkens naast greep bij de pizza. Gelukkig viel er genoeg anders te kiezen.

Wat later op de avond met een groepje ijsberen zitten ouwehoeren over het ijsberen. En hoe verliefd worden op een DVP een LOSING GAME is. Hoe ver er soms in die illusie meegegaan wordt en dat er maar zelden wat goeds uit komt...

Met nog een lange rit voor de boeg besloot ik te vertrekken uit de hemel. Het was me weer prima bevallen in de club. En met nog meer mooie zonnige dagen voor de boeg, lijkt het me goed vertoeven in deze wat meer relaxte club.

EPILOGUE

Rond middernacht m'n Mentholcave ingedoken. Beetje zitten surfen, en wat bleek, de finale van het Eurovisie Song festival was bezig met het uitdelen van de punten. De jury van de diverse landen plaatsten onze Hollandse inzending op ik meen de 3e plaats, met best een punten achterstand op nummer 1.
Doch, het publiek gaf Holland Boy dusdanig veel punten erbij dat ie uiteindelijk overtuigend had gewonnen. Wat betekent dat die hele circus volgend jaar naar Nederland komt...

Op het laatst mocht de winnaar nog een keer zijn nummer zingen, en ik begon me toen steeds meer af te vragen of Duncan stiekem niet ook een ijsbeer is...



Small-town boy in a big arcade

Ja ja, en niet zo maar een 'arcade', maar eentje waar je ondeugende spelletjes kunt spelen op de kamers ;)
Bovendien blijft het altijd een raadsel of het geil spel wordt, of dat een opblaaspop nog passievoller is dan je gekozen speeltje.

I got addicted to a losing game

En tja, dit spel kan best verslavend werken. Zie de vele bewijsstukken in 'Hoe-herken-je-de-symptomen-van-een-FKK-Club-verslaving'.

How many pennies in the slot?

Pardon, welke gleufke? Oh... hoeveel euro's er in haar gleuf zijn verdwenen?

I spent all of the love I've saved

Blijkbaar al je love/spaarcenten.

Giving us up didn't take a lot

Nee inderdaad. Wanneer je beurs leeg is, zit de pannenkoek sessie er op.

I saw the end 'fore it begun
Still I carried, I carried, I carried on


Tja, sommige beren zitten zo diep in die illusie. Ergens snap je het wel, maar je wilt het niet snappen. Ook al waarschuwen alle beren om je heen nog zo vaak.

game over
Get me off this rollercoaster


Tja, zonder centen is je ritje op haar achtbaan/je achtbaan relatie met haar voorbij. Een illusion plop kun je dat ook wel noemen.

A broken heart is all that's left
I'm still fixing all the cracks
Lost a couple of pieces when
I carried it, carried it, carried it home


Met een gebroken hart sta je daar dan buiten,
helemaal alleen op de parking,
in de kou.
Tijd om als de vliegende brandweer naar huis te gaan.

All I know, all I know
Loving you is a losing game


Op een DVP verliefd worden, is werkelijk a losing game...

« Laatst bewerkt op: 21 mei 2019, 02:25:18 door mentholbear »