Auteur Topic: Schippersstraat 24/7 Anna  (gelezen 4506 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 24/7 Anna
« Gepost op: 16 februari 2012, 20:10:52 »
Plaats van tewerkstelling: Schippersstraat 24/7
Naam: Anna
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Zwart
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle standjes, beffen
Shift: dagshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten

Na mijjn eerste ervaring in Gent, ben ik doorgereden naar Antwerpen om toch te kijken of daar nog leuke dames aanwezig waren. Moet zeggen dat het wederom niet echt eruit sprong, net als afgelopen week. Veel ramen waren echt leeg. Ik keek Anna aan.....en zij bleef mij in de gaten houden....dat sprak me wel aan dus ben met haar in gesprek gegaan. Haar aanbod klonk niet slecht, maar zij had geen poppers zei ze....dat vond ik toch wel jammer en besloot toch nog een rondje te doen. Daarna weer met haar in gesprek en besloot toch om binnen te gaan. Zij vroeg mij of ik niet wist of ze dat bij die transen kon halen? Dus liep ze daar ff naar toe. Toen ze terug kwam, had ze een verhaal dat ze 50 euro had betaald om dat flesje te krijgen en dat als ik dat wilde...haar die 50 euro maar moest geven. Dus dat beviel mij al niet....ik zei haar ook, dat ik dat nog nooit had meegemaakt. Dus uiteindelijk dan maar een sessie zonder die poppers....tjaaaa soms wel leuk om als extra's erbij te gebruiken. Deze sessie begon met het likken van haar tepels, beffen en uiteindelijk neuken. Gedurende de sessie werd mij gevraagd of ik niet meer wilde betalen en langer kon blijven? Ik had haar daarvoor al verteld dat dit echt niet mogelijk was. Je kan niet meer opmaken dan je hebt, maar dat begreep ze blijkbaar niet helemaal. Daarna keek ze op haar telefoon en zei me dat het tijd was.....en heb ik mij weer aangekleed. Afsluitend kreeg ik weer te horen voor een volgende keer maar langer moest blijven. Toen ik wegging ging ze weer naar de trans aan de overkant en zag ik haar het flesje terug geven. Dus was een leuke poging om mij de extra 50 euro af te troggelen...maar helaas.
Verder was het een zeeer leuke en aantrekkelijke dame......maar volgens mij niet dezelfde Anna als waar Roberto over heeft geschreven.

Noot mod: bericht aangepast voor alfabetische volgorde

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/7 Anna
« Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2012, 20:14:36 »
Ik ken haar niet maar ze zijn waarschijnlijk niet dezelfde omdat de Anna waar ik over schreef UITSLUITEND in de nacht werkt en beweert Griekse te zijn.

Jouw ervaring had in de dag plaats...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 24/7 Anna
« Reactie #2 Gepost op: 16 februari 2012, 20:40:25 »
Ik ken haar niet maar ze zijn waarschijnlijk niet dezelfde omdat de Anna waar ik over schreef UITSLUITEND in de nacht werkt en beweert Griekse te zijn.

Jouw ervaring had in de dag plaats...

Daarom, maar wel toevallig omdat ze beiden dezelfde omschrijving en naam hebben.....en dan ook nog in dezelfde kamer!!

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/7 Anna
« Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2012, 20:42:39 »
De mijne was heel goed te herkennen aan de bredere heupen en de wat afhangende borsten.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 24/7 Anna
« Reactie #4 Gepost op: 16 februari 2012, 20:44:40 »
Nou Deze Anna, had kleinere maar mooie en stevige borstjes.....en genot om mee bezig te zijn :). Anyway we hebben het beiden over een ander :)

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 24/7 Anna
« Reactie #5 Gepost op: 28 maart 2012, 23:15:47 »
Vanmiddag na een rondje te zijn geweest werd ik aangekeken door deze Anna weer. Ik ging naar haar toe en raakte in gesprek met haar. Ze vertelde dat het verhaal van de vorige keer dat ze extra geld vroeg voor poppers (50 euro extra) nog haar onwennigheid was. Ze was nieuw en wist niet hoe het werkte en wat normaal was. Ok, dus nadat ik haar had gevraagd wat de mogelijkheden waren voor vandaag ben ik bij haar naar binnen gegaan. Aan de deur had ze mij een golden shower beloofd. Nou gezien het weer….vond ik dat wel mooi. Maar toen we eenmaal bezig waren en ze toch wel wat actiever was dan de vorige keer, begon ze aan het einde over een verlenning van tijd en of ik nog meer bij wilde betalen. Die golden shower was dus alleen mogelijk als ik langer zou blijven. Dus heb het dit keer wederom afgehandeld en ben nu wel klaar met deze golddigger. Ik had aan het einde haar verteld dat we toch duidelijke afspraken hadden gemaakt aan het begin van mijn binnenkomst. Maar goed, zij ging er wel vanuit dat ik langer zou blijven. Tja, ook daar was ik vooraf duidelijk in geweest.
Wat me erg opviel is dat ze op een negatieve manier beïnvloed wordt door een trans die werkt onder Vanessa (SS25,3) Naderhand zag ik ze gebaren maken met een opgestoken duim naar elkaar toe en glimlachen. Dus hier is zeker sprake van sturing. Verder was vandaag wel mogelijk, tepels likken, (voor beffen was ook extra betalen), tepels spelen, poppers, vingeren en neuken in verschillende standjes.

Nee, met deze dame ben ik nu echt klaar. Na 2x een slechte evaring is het voor mij genoeg geweest. desondanks dat ze echt een mooi en lekker lichaam heeft, maar zo zullen er wel meer zijn :).

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/7 Anna
« Reactie #6 Gepost op: 29 maart 2012, 10:14:23 »
Inderdaad Joker,


Die mottige trans van een Vanessa is een uiterst hinderlijk obstakel die de Schippesstraat mijn inziens ontsiert. >:D  Neen, niet omdat ze een trans is maar wel om haar kutgedrag bij mijn passages.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...