Auteur Topic: Fungarden Fickverhaaltjes  (gelezen 77400 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Gepost op: 18 februari 2012, 22:59:36 »
Vrijdag 17/02 Karnavalparty ; Fun & ambi 8)

Dankzij de vrijgevigheid van een collega-forum ben ik op deze party mijn gewonnen vrijkaartje gaan inwisselen voor een badjas en slippers. ;DHier een impressie van de avond.

Lokatie : Fungarden is goed gelegen in een industriegebied en vooral voor onze Nederlandse collega’s uit het Oosten lekker dichtbij.Voor ons Belgen is het een tweetal uurtjes rijden en dus nog net doenbaar.Voor deze party had ik wel wijselijk een hotelletje geboekt.

Gebouw : De club lijkt aan de buitenkant op een Belgisch cabardoucheke maar dan veel groter. ;)Aan de ontvangstruimte bevinden zich de lockers en op weg naar de bar passeer je de douches.De bar is erg gezellig met in het midden een podium met stange waar de dames sensueel paaldansen.Tevens is er een kleine eetplaats waar je rustig kan eten.De sauna en whirlpool bevinden zich in een erg verzorgde tuin.Op het bovenverdiep bevinden zich de kamers

Line-up : Een 15 tal dames,velen met een girl next door look,geen optic stunners en gelukkig 1 geil MILFje. :P

Sfeer & Sessies : Bij binnekomst werd ik super vriendelijk ontvangen door de Nederlandse Theke en zij stond erop,aangezien het mijn eerste keer was,mij een full rondleiding te geven waarbij ik zowaar op de beruchte Bad Pritt en FC collega Teaser botste.
Echter de rondleiding was net begonnen waardoor we niet de kans hadden verder kennis te maken.Na wat pilsjes,een hapje en een saunarondje verder kennis gemaakt met Bad Pritt.
Blijkt deze gozer een erg leuke kerel te zijn en enorm praatvaardig zoals wel de meeste Nederlanders. ;)
Aan de bar waren we de dames wat aan het analyseren tot daar ineens een super geile MILF kwam aangewandelt. :PZij stelde zich voor als de Pools-Duitse Kati.Bad Pritt had al snel door dat dit mijn type was en hij speelde de perfekte Wingman. ;D
Bad Pritt kent de PUA basics en hij doet dit erg naturel.
Hij maakte die Kati echt gek en op het juiste moment pikte ik in en nam Kati mee naar een rustig plekje waar ze me
bloedgeil maakte. :PDe eerste sessie was een feit.Na deze sessie kwam Kati steeds bij me zitten,wat teasen echt leuk.
De after-sale was echt al het beste dat ik heb meegemaakt in een club!!!!
Ondertussen zat de sfeer er goed in dankzij DJ Sunny die echt goede muziek draaide.
Ik wou nog een saunarondje doen echter vanaf 22.00 is dit niet meer mogelijk.Na de nodige pilsjes,een steengoede plaat van DJ Sunny en de uitnodigende blik van een dame aan de stange besprong ik het podium om samen met deze Deerne een paaldans mee tedoen.Ik hoop dat niemand het opgemerkt heeft. ???
Kati kwam me terug opzoeken voor een pre-sale in de sofa waar zelfs Seksenfun jaloers van zou worden.In één woord,geweldig.Op een bepaald moment werd het me teveel en riep ik om de sleutel voor alweer een stomende sessie.
Het was al vrij laat geworden en na nog wat pilsjes wou ik eigenlijk naar huis maar aan de bar met Bad Pritt was het zo gezellig dat ik besloot nog wat te blijven.
Ik had nog geld over voor 1 sessie van een ½ uurtje en ben met een Roemeense Deerne naar de kamer vertrokken.Sorry,ik ben na al die drank echt haar naam vergeten (Bad Pritt kent ze,dus als hij het even kan meedelen schrijf ik recensie ).Echter door teveel pilsjes sputterte kleine Dolfie…na het halfuurtje dus niet kunnen klaarkomen :-[ maar deze Roemeense spetterende meid had me zo heet gemaakt dat ik besloot de sessie met nog een ½ uurtje te verlengen en heeft ze me toch nog met een lekkere handmassage over haar body klaar gekregen :).Gevolg : geen geld meer om mijn hotel te betalen :-[ en in the middle of the night strompelend een bankautomaat moeten gaan zoeken om zo rond 4.30 in mijn bed te kunnen kruipen.
Wat een hoereloper allemaal moet doorstaan.

Grtz,Dolfie
« Laatst bewerkt op: 26 november 2013, 03:03:00 door Rolly »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #1 Gepost op: 18 februari 2012, 23:17:59 »
Zo gaat u kapot makker, een beetje rustiger aan doen is beter voor de algehele gezondheid  ;)


Die Dolfie, niet te stoppen en ik ga opzoeken wat een cabardoucheke is  ???


Prachtig avontuur, groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2012, 23:41:32 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2012, 16:33:22 »
Carnaval in Fungarden was zeer geslaagd.
Meer dan 20 mooie, gezellige en verkleede vrouwen, DJ Sunny, mijn duitse maat Teasy en Dolfie als paaldanser en latin lover zorgden voor de zeer goede ambiance.

Lorena de prachtige vurige gypsy queen kuste en knuffelde me bij binnenkomst, een beter welkom is er niet.Ik had er meteen zin in. Mijn maat Teasy stond met open ogen te kijken, "jij kent ze ook allemaal", was het maar waar, er zaten weer veel fraaie exemplaren tussen.Ik vond een schitterende vrouw uit Heaven 7 terug..Simona, de mooie vurige roemeense met de schitterende ogen en een glimlach waarin alles oplost. Mijn avond zou goed worden en ik wist zeker dat ik met Simona- die hier Mona heet-zou gaan.

Na een drankje met mijn duitse maat Teasy en wat eten en een paar rondjes sauna kwam ik bij het afdouchen Dolfie tegen die net als mij als skinhead verkleed de party bezocht en net een rondleiding kreeg.
Aan de bar werd de kennismaking voortgezet en we genoten allebei als kinderen in de speelgoedwinkel van het paaldansen. Zeer goed is dat regelmatige paaldansen en het staat als ijzersterke animatie.
Dolfie was een zeer sympathieke kerel en onze aandacht focuste zich op ..de pools duitse milf ..Kati.
Kati droeg een verpleegsterpakje dat tot op de navel open was en dat haar mischien 20 jaar geleden gepast had maar nu toch echt 2 maten te klein was en dat op exploderen stond, door die 2 nukes die naar buiten wilden alsof het weer code rood was in de koude oorlog.
Ze bracht zowel Dolfie als mij snel in haar ban.
Toen ik met haar begon te pre salen aan de bar en ik liet al mijn Poeha technieken op haar los, (ik liet mijn goed gevulde portemonnee zien bijvoorbeeld, vroeg haar waarom ze er nog zo goed uitzag met 21 jaar,en of ik haar kende van de cover van de Vogue.) Het werd me duidelijk dat ze een hele leuke zeer karaktervolle vrouw was, met veel humor, ze had een gigantische spuit bij zich die ze niet mocht dragen in de ruimte omdat het als een wapen beschouwd werd door de bedrijfsleiding..lekker autonoom crazy. Naar mijn inschatting een dame die af en toe werkt, direkt laat merken of er sympathie is van haar kant, heel naturel, die vrouwen kunnen vaak zelf genieten en wel eens losgaan en dat is wat ik zoek.
Ik was bijna voor de bijl gegaan, maar ja ik wist al dat Simona de eerste zou zijn, ik had haar gemist in Heaven 7. Toen Kati vroeg of we wat “schoenes gingen machen” zei ik tegen haar, Ich bin hier mit meine frau en ik wees op Simona “aber Dolfie mag dich auch sehr”. Dat dat waar was zag ik voor mijn ogen zich voltrekken en je voelde de energie omhoog schieten, “wann ist die hochzeit” vroeg ik nog maar ze schoten al richting bankje deze tortelduifjes.

Teasy was voor een les bloemetjes en bijtjes al meer dan 2 uur met biene Maja meegegaan.
Dolfie was ingepalmd door Kati en ik zat aan de bar en maakte kennis met forumlid Johnsonxx.
Zo ken je niemand en zo heb je het idee dat je in je stamkroeg zit. Gezellig.

Ik kon mijn ogen en handen niet van Simona afhouden en altijd kwam van haar een kushandje of een glimlach terug, ik besloot maar eens bij mijn schatje op de bank te gaan zitten. Boven op de kamer ging het verder waar het gestopt was maar dan de jailhouse versie. Ik gooide haar op bed en lebberde haar af, ze sloot haar ogen en genoot als ik stopte met haar kussen kwam ze omhoog en koppelde ze zichzelf weer aan mijn mond met haar vacuumtechniek. Ik had haar echt gemist...haar laatste woorden in heaven 7 tegen mij.."ik ga je missen" Ik ga de komende tijd nog vaak naar Fungarden net als ik elke week voor haar naar heaven 7 ging. Zij is wat je zoekt maar zelden vind in de p6, het gevoel met je vriendin in bed te liggen en kontakt hebt, dat Simona zelf geniet wist ik al lang, en dat was nu ook weer geweldig.
Haar pre en after sales zijn zo naturel en vanzelfsprekend, ik heb weer erg genoten van deze prachtige vrouw.

Beneden kwam ik Dolfie tegen, ik zag dat het goed was geweest en weer kwam Kati hem claimen en gingen ze samen op een bankje hangen. Ik zou bijna jalours worden.

Ergens in de avond door de alcohol beneveld weet ik het niet meer, zag ik Dolfie het podium betreden en een professionele dansakt weggeven..haahaha geweldig. Of er een vacature was voor een mannelijke danser en hij auditie deed of hij gewoon graag aan de paal danst ik heb het niet gevraagd maar hij deed het met brio. Wat mij betreft is hij aangenomen, mischien komen er wel meer vrouwelijk gasten zo

Kati kwam Dolfie nog een derde keer verleiden het scheelde niet veel, als kerels onder elkaar steunde ik hem op zijn open vraag waarin toch wat twijfel doorklonk en verlangen naar weer een sessie met deze heerlijke Milf.."allee ik ga gene 3 maal met dezelfde vrouw " Het ging lang de afgrond maar met wat morele ondersteuning sloeg hij de laatste aanval van deze vrouwelijk pick up artist af.

Mijn geld was op, op mijn vraag naar een pinautomaat werd ik even door een medewerker van FG ernaartoe gereden, dat is pas service ! Maar had ik dat maar gelaten.

Uiteindelijk ben ik ook nog met mijn zatte kop met een servische meegeweest..Nina..die zat een beetje te mokken..maar wat kan ze goed dansen...de sessie was niet slecht maar tipte niet aan wat ik met Simona gehad had en gisteren met Sonia in heaven 7 dus ik schrijf er niet veel over. Ik denk niet dat deze Nina/Nikoletta een blijvertje is hier, maar who knows. Schitterend lijf, technisch de skills maar geen intimiteit, laat zich wel gaan maar komt daarop terug alsof ze bang is de kontrole te verliezen, alles heel kort, vlees noch vis, geen rust, springt van de hak op de tak. Ook het afrekenen wilde ze niet korrekt afwikkelen, geen aftersales en daardoor het laatste restje illusie verstorend en ik had geeneens zin om met haar te praten na afloop.Of het goed was vroeg de eigenaresse ? Nee niet echt zei ik maar eerlijk, “die frau ist nicht ganz klar im kopf”, maar jij hebt haar de hele avond kunnen bestuderen zei de eigenaresse waar ze natuurlijk gelijk in had Nina zat ergens mee en ik dacht dat ik haar er wel vanaf kon helpen en mezelf een leuke tijd met haar kon bezorgen maar het mocht niet zo zijn. So be it, er is licht omdat er shaduw is.

Dolfie, Johnson en Teasy waren al weg, toen ben ik nog even gaan buurten bij Simona die maar zielig alleen op een bankje zat en na afscheid van haar genomen te hebben ben ik tegen sluitingstijd weggegaan. De volgende keer blijf ik slapen.

Al met al heb ik een zeer gezellig feestje in Fungarden gehad, het service niveau is goed hier, zowel van de club als van de vrouwen, ik heb ook veel mooie leuke vrouwen ontmoet, Lorena, Simona, Kati, Sherine ( een mooie marokkaanse), Andreaa, Selena (daar ben jij mee geweest Dolfie), Aryanna zag er om op te vreten uit dat moet ik ook maar eens doen...ook was er een schatje met een schitterend exotisch gezicht half indisch/half bulgaars waar ik al wat voorwerk bij gedaan heb op haar bankje en die bij klik veel beloofd.

H.......... bedankt voor het vrijkaartje dat resulteerde in een zeer leuke avond en ik kom volgende week weer langs (Si)Mona !
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #3 Gepost op: 19 februari 2012, 17:14:25 »
Heren,


Wat een prachtig heerlijk geschreven verhaal om te smullen. Het voelde alsof ik erbij was.


Trouwens als je een vrijkaart krijgt van hookers, mag je dat gerust hier schrijven, zoveel geven die niet weg, dat is niet hun stijl. Relaxxxboard wel en zeer binnenkort kun je ook voor vrijkaarten Fun Garden inschrijven.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2012, 18:16:07 »
Hier een paar pics, het meisje in de zwarte pettycoat is Simona die in Fungarden Mona heet.
Love on first sight in Heaven 7 en veel tijd mee doorgebracht en dat kwam allemaal weer terug toen ik haar gisteren heel onverwacht zag.

Het meisje met de cowboy hoed daar danste Dolfie latin mee door de zaak.

Het duiveltje met het netpakje is een heel mooie dame en heet Aryanna die werkt er vrijwel altijd, met hele goed recensies maar persoonlijk heb ik geen ervaring met haar.

(Niet vergeten dit zijn slechte pics, in het echt zijn die vrouwen veel mooier.)




« Laatst bewerkt op: 19 februari 2012, 18:26:15 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #5 Gepost op: 19 februari 2012, 18:57:00 »
Voor vrouwen pics van de carnvalsparty in Fungraden Emmerich kun je ook hier kijken:

http://www.freiermagazin.com/bb/showpost.php?p=241970&postcount=149
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #6 Gepost op: 6 maart 2012, 20:47:57 »




Heren bedank Tom Kroes maar want ik was haar eerste p6 klant in Heaven 7 en heb Mona een goede basisopleiding gegeven ;D
Kan me nog goed herinneren dat ze meteen wilde gaan pijpen op de kamer en ik haar naar boven trok en we begonnen te kussen, zij begon snel zwaar te ademen en ik voelde hoe ze alles losliet en de sex opzoog zoals de woestijn water. De vlam sloeg in de pan, we kwam lachend van de kamer en die lach ging de hele middag niet weg en  de rest is history.

Zij was mijn eerste Heaven 7 liefde, daar heette ze Simona.
Ik zag haar, dat korte vrolijke kopje die aparte zeer lieve glimlach waarin alles oplost en was meteen verkocht en dat is nog iedere keer zo als ik haar weer zie.
Iedere keer als ik er was-veel te vaak- ging ik als eerste met haar. Zo richting 10 kamergangen gaan we samen wel.
Ondanks dat we niet konden praten, hebben we veel tijd samen doorgebracht, sauna, eten , op de bank hangen, internetten, massage.

Ik was zeer verrast dat ik haar weer zag in Fungarden, ze sprong meteen in mijn armen en ik wist meteen weer met wie ik naar de kamer zou gaan.

Ze is een schitterende ongekompliceerde, zeer positieve goedlachse persoonlijkheid, ik vind haar heel verfrissend.
Ze zit heel goed in haar vel. Inderdaad dit is een type als ze je ligt dan is ze gevaarlijk door haar open opstelling en haar charmante persoonlijkheid. Ik kan alleen voor mezelf spreken maar Mona gaat onder je huid zitten. Ik mag haar heel erg graag.

Haar service:
Heel warm, kan zelf genieten, houd van aktieve sex.
Technisch is ze veel beter geworden, na omzwervingen door clubland.
Ze zei "I am expert now" en verbaasde me in FG met een FT die ze perfekt uitvoerde.
Ook op taalgebied, leert ze heel snel, ze is hier pas een paar maanden maar spreekt al redelijk duits en een beetje engels en toen ik haar ontmoette in Heaven 7 zo een 2 a 3 maanden gelden sprak ze geen woord over de roemeense grens, heel erg knap van deze vrouw.
Ik lees tegenwoordig de ene na de andere positieve recensie over haar ze begint een topper in spe te worden, steekt dadelijk Aryanna in FG nog naar de kroon.

Mona levert zeer warme intieme gfs of een stevige technisch goed uitgevoerde pse wat jij wilt, klik zal ook meespelen.
Tongzoenen kan ze heel goed en doet ze graag, ik heb voor mijn gevoel weleens een uur aan haar lippen gehangen.
Ze houdt ervan verwend te worden, veel kussen op haar lichaam, haar tepels worden snel hard bij een beetje stimulatie, als je haar streelt krijgt ze kippenvel,bij beffen ze kan zich helemaal laten vallen en geniet ervan.
Maar de echte schat zit in de kombinatie met haar persoonlijkheid en die geweldige glimlach die zoveel over haar positieve ongekompliceerde easy living instelling zegt.
Mona is een hele warme douche en er zijn maar weinig mannen die niet erg zouden genieten van deze vrouw dat is mijn inschatting.

Ik verheug me nu alweer op as vrijdag als Phea een verjaardagsfeestje viert in FG en ik Mona weer kan bezoeken.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #7 Gepost op: 11 maart 2012, 13:39:41 »
#
Afgelopen vrijdag, 9 maart 2012,  Fungarden Emmerich

#
Phea's feestje -een kennis van fkk van Goch- was zeer gezellig.
Er kwamen niet veel man opdagen, Wogerwabbit, Phea, Bokito, Smouse en ik.
Leuk dat ik Phea weer eens zag, na een lange tijd en Wogerwabbit en Smouse leerde kennen.

#
Ambiance in FG was zeer goed, de meiden hadden erg goede zin ondanks weinig mannen.
Er werd wel veel gedanst maar niet veel gepaaldanst, zal wel aan Sunnie's muziek gelegen hebben:teuflisch: Verder draaide hij weer zeer onderhoudend en  veel verrassende muziek gehoord.
Alleen praten is wat lastiger als de muziek zo denderd. Heb vooral mijn ogen maar de kost gegeven.
Mijn muziek tip waarmee ongetwijfeld we Lilly en meer vrouwen hadden zien slingeren om die paal:
FLY PROJECT - Musica (by Fly Records)

#
Line up zo een 20 a 25 dames, mooie jonge vrouwen, voor elk wat wils.

#
Mijn boekingen:
Ik spotte een serieus kijkende blonde volslanke dame.
Viktoria een russin van vooraan in de dertig en samen met haar denk ik wel een uur op de bank gezeten en een paar wodka gedronken.Het werd zeer handtastelijk en een kamergang was onvermijdelijk.Het ging meteen goed los, weinig remmingen, de wodka en het voorwerk had de barrieres weggenomen. Kussen was meteen wauw..ze kwam echt klaar tijdens het beffen en daarna intieme gfs gehad. Ze kan ook zeer goed pijpen volgens de russisch/poolse school, zonder spugen maar zeer geil blik kontakt en heel gevoelvol en gevarieerd.
Netjes binnen 35 kamerminuten afgerond en schappelijk 50 euro betaald.

Mijn andere boeking was mijn ex heaven 7 schat, Mona, als ik met haar ben veranderd er iets. De vlam slaat altijd in de pan, vanaf de eerste kus is het meteen take off. En is er dat gevoel van blij dat ik hier met jou ben. Was ook nu weer zeer goed. Mona is een topper geworden in Fungarden en zo sexy als ongekompliceerde girl next door. Ook is ze technisch zeer goed geworden, iedereen die je over haar spreekt is vol lof.Met haar heb ik de beste gfs nog steeds.

#
Na een kopje koffie bij haar op de bank verliet ik deze tent weer als laatste gast, ..daarna weer naar de Vulkaan het was even dichtbij als mijn bed en daar mijn afrikaanse schatje bezocht en samen een gat in de dag geslapen. Maar dat verhaal houd ik maar beter voor mezelf.

#
Fungarden is een zeer leuke zaak;
- goede line up,
-zeer gastvrij,
-zeer leuke hoofdruimte,
-veel paaldansen,
-goede Dj in Sunny.
-goed eten,
-goede sauna,
-gezellige intieme sfeer onder de dames en bezoekers, waardoor makkelijk kontakt leggen.
-goede masseur

#
Heaven 7 is qua ambiance nog beter, maar FG bevalt me ook zeer goed.
Van fkk van Goch wint Fungarden op dit moment op alle vlakken zeer ruim, de line up is veel beter, het eten is nu ook veel beter,de ambiance: van Goch is te doods en FG bruist.

#
Mijn verlopen vrijkaartje werd zonder problemen geaccepteerd.:freu:

#
Herhaling ja binnenkort weer een keer zondigen op het Heaven 7 menu.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #8 Gepost op: 14 april 2012, 17:53:34 »
Gisteren, vrijdagavond, was het heel rustig.
Maar 10 vrouwen en ook niet erg veel mannen.

De avond was geweldig.
Eerste date was Ioana die ik vorige week ook al meegenomen heb.
Jong, roemeens, kort zwart haar, skinny maar wat een topbody.
Zeer veel inzet, technisch zeer goed, intimiteit kan niet beter, zeer lief, kijkt helemaal niet naar de tijd, hele goede ast/pst, goede klik.
Neem haar de volgende keer direkt weer mee.

Daarna met Andra, 20jr, Rumania, weer de kino in net als vorige week en dat was weer geweldig.
Net iets spannender, vind zij ook je merkt het.
Geniet zelf, komt klaar als je haar likt, en dan stralen die oogjes en dan gaat ze jou verwennen dan krijg je alle aandacht en kunde en wil ze je plezieren, ze kijkt graag in de spiegels hoe het ervoor staat, zeer veel inzet, veel gedaan, duurde lang, lange after sex talk in de kino, kijkt ook totaal niet naar de tijd Andra is een mooie vrouw met een schitterend gezicht en een heel lief karakter en hoe ze op je ingaat dat is een touch die weinig dvp hebben, ze is erg goed, en een geile tante die doordat ze zo authenthiek geniet erg sexy is bij een kinodate.
Lang nagepraat en genoten met haar. Afrekening een basis clubeenheid.
Herhaling ja heel graag en dan weer in de kino.

Daarna nog met het blonde poppetje gegaan waar ik vorige week al mee had staan kussen en praten..Alina..en dat was de beste p6 date van dit jaar.
Geweldige pre sex talk van 1 uur met haar gehad in een donker hoekje van FG, dat liep al zeer uit de hand, ze had weinig geheimen meer.
Ze kan waanzinnig dansen en ik kreeg een paar zeer geile lapdances van haar.
Deze 24 jarige roemeense van 150 cm met een goddelijk lichaam en een zeer strakke kut, leverde de beste prestatie van de avond, keiharde porno op en buiten het bed met de beste tongzoenen die maar doorgingen sinds ik me kan herinneren, waar ze zelf ook erg warm van werd en die mijn illusie deed overkoken en haar prestaties nog verder aanzwengelden.
Gaandeweg de act werden we er allebei ingezogen en werd het hele gevoel nog beter.
Dit is ook een p6 topper, heeft overal gewerkt ook in de grote frankfurter clubs, erg mooie meid en wat een karakter, echt waanzinnig ben eerlijk een beetje verliefd geworden, ga geeneens beschrijven wat er allemaal gebeurde maar deze meid is de real deal, kan helemaal losgaan.
Begon al met een geweldige pijpbeurt met konstant een echte DT.De rest was ook van hoog niveau. Niks was haar te gek, heb haar tegen de muur, op de bank en in bed geneukt.
Daarna 30min blijven liggen praten en heel schappelijk afgerekend met haar.
Gevoel was zeer goed onderling. Lekkere sex smelt alle ijs.

Daarna met mijn maat, Ioana en Alina rondgehangen en wat zitten kleffen..2 erg verslavende en zeer leuke roemeense vrouwen maar de pijp was op mede door een wat overdreven programma deze week..en toen de avond afgesloten.
Wat kusjes uitgedeeld en tschuess...

Ioana, Alina en Andra, 3 topdates, die blijven hangen van deze vrijdag in FG.
Herhaling ja binnenkort weer.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #9 Gepost op: 28 april 2012, 23:47:17 »
Sharks in het klein.

Mijn bezoek vond plaats van 13:00 tot 21:00 afgelopen zaterdag.

Laten we thema per thema even alles onder de loep nemen.

Bereikbaarheid:

Vlot bereikbaar met de wagen, voldoende grote privéparking. Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. 30' te voet van het treinstation Emmerich (elk uur een trein tot 's avonds heel laat). Je kan ook aan het station een bus nemen tot op ongeveer 8' van de club.

Onthaal:

De ontvangst gebeurt in de week doorgaans door een Nederlandse thekefrau. Ze hebben die speciaal aangenomen omdat er zo veel Nederlandstalige bezoekers komen. Dit kan men nog een service met een grote "S" noemen. Iets dat doorheen de dag steeds weer terugkwam. De klant is hier nog koning. Vandaag werkte ze per uitzondering ook op zaterdag. Al het personeel is heel erg vriendelijk en begaan met de heren hun wensen. Als je wat meldt, wordt daar naar geluisterd. De sauna stond na een goed uur nog steeds maar op 45°C. De thekefrau ging een kijkje nemen en stelde vast dat ze de knopjes verkeerd gedraaid had. Toch praktisch als je een sauna hebt die ijskoud (-45°C?) en gloeiendheet kan worden. Even later was de sauna op temperatuur. Op een gegeven moment had ik mijn avondeten op en stond enkel het lekkere taartje met bladerdeeg nog op een bordje. Omdat ik daar graag een lekkere tas koffie bij wou, zei ik tegen een van de mannen van de “service” dat ik dadelijk terugkom. Anders zouden ze misschien al afruimen met het gedacht dat ik dat niet meer moest hebben. Ondanks dat de man van de service aan zijn warm eten bezig was, stond hij er op dat hij de koffie voor mij zou gaan halen. Ik zei nog dat hij zelf aan het eten was.

Prijzen:

De inkom bedraagt 50 euro. Je kan echter met een soort getrouwheidskaart binnen aan 40 euro. Er zijn ook een aantal mogelijkheden om tegen verminderd tarief binnen te geraken zoals een kortingsbon op de site (kortingsbon van 15 euro). Bij het verlaten van de club kreeg ik een kortingskaartje van 5 euro omdat het mijn eerste keer was en ik vertelde dat ik erg tevreden was van de club. Of al deze kortingen op de inkomprijs nog een lang leven beschoren zullen zijn, is maar de vraag. Ik hoorde in een discussie dat al die kortingen niet opbrengen. Er komen meer mensen aan € 35 binnen dan aan de volle pot. Ik kwam dus eigenlijk met –5 euro inkom binnen.
In de inkomprijs is inbegrepen: alle faciliteiten zoals dat gebruikelijk is in een club. Je kan echter maar één keer avondeten nuttigen (soep, hoofdschotel, dessert). Wil je meerdere keren avondmaal dien je per extra keer 10 euro te betalen. Het ontbijt is onbeperkt en staat uitgestald tot 14:00. Na 21:00 is het restaurant gesloten. Er staat aangegeven dat er nadien nog versnaperingen tegen de kleine honger te verkrijgen zijn maar vermits mijn bezoek omstreeks negen uur afliep kan ik niet zeggen of dat ook effectief zo was. Wel zijn er automaten met worsten, chips, chocoladerepen, tegen betaling.
De prijzen van de dames:
* 50 euro voor een halfuur
* 80 euro voor een uur.
Hierin zit een minimumservice die bestaat uit: standje 69, knuffelen, strelen, pijpen zonder condoom, neuken met condoom en kussen (enkel bij sympathie). Toen ik op een gegeven moment aan een dame vroeg of ze sympathie voor me had, keek ze onbegrijpend aan. Voor mij was het een kwestie van eens op een andere manier te kunnen vragen of ze tongzoent.
Bepaalde extra services moeten ook extra betaald worden. Deze prijzen wijken een beetje af van de gebruikelijke prijzen voor extra's. Pijpen met opname is 30 euro extra, anaal is 50 euro extra.
Er stond bij de prijslijst ook nog iets vermeld over neuken zonder condoom maar mijn Duits is niet zo perfect om exact te weten wat er stond. Ik wou het onthouden maar ben de juiste zin en bewoordingen vergeten. Misschien weet een trouwe bezoeker hier meer over te vertellen?

De club zelf:

Je komt binnen aan een toog, rechts van jou zijn de kleedkamers en als je de kleedkamers buiten loopt naar rechts kom je links de douches en de toiletten tegen en rechts is naar de bar. De kastjes zijn aan de kleine en donkere kant. De douches werken perfect maar de stralen zijn aan de harde kant. Je kan zelf de temperatuur regelen. De sanitaire ruimtes zijn hygiënisch en proper, zoals de gehele club. Spullen om je hygiëne te onderhouden zijn voorhanden (gel, oorstokjes...).
Als je de bar binnen komt, heb je direct rechts van jou een vrij ruime kino. Het eerste deel van de bar is een kleine loungeruimte, zo je wil. In het tweede gedeelte staat een danspaal centraal op een verhoog. In het achterste gedeelte kan je een beetje afgezonderd in het donker wegkruipen als je niet wil neuken of als je net al heel ver wil gaan met een dame in het voorspel. Achter de danspaal is de bar. Je kan er nog achterdoorlopen en voorlangs lopen. Het is echter geen ronde bar in het midden van de barruimte. Je kan rond de danspaal in sofa's gaan zitten. De dames die dan een showke geven dansen eigenlijk boven je hoofd wat best sexy is. Er wordt overigens erg veel aan de paal gedanst in FunGarden. Ik vernam dat de vrouwen een beetje aangezet worden om veel te dansen. Je kan het hun handelsmerk noemen. De barruimte zelf is mooi met als hoofdkleur rood. Palmbomen fleuren alles op. Ook de vele aparte hoekjes waar je stoute dingen met de dames kan doen. Qua sfeerverlichting zit alles ook snor.
De kino is hardware en software tegelijkertijd. Welke films er in een kino afspelen is geweten, wat er in een kino tussen dames en heren soms afspeelt ook. Porno dus, ja. Deze harde porno wordt hier “gesensualiseerd” door de witte kerstverlichting, de rode rozen en bloemen, de tientallen hartvormige kleine kussentjes die op de bedden liggen, de kaarsen... en een mooie hete vrouw, wat wil je nog meer. Ik heb nog nooit zo lang in een kino vertoefd als in deze club. Normaal gezien kom ik zelden in de kino's, laat staan langdurig oponthoud. Toen ik er was, was er geen life activiteit in de kino. De dames kwamen ook niet (of zelden) kijken. Die kwamen kijken, liepen weer gewoon door. Ik heb niet de indruk dat er in die kino veel aan seks gedaan wordt. Het was natuurlijk maar een momentopname en bovendien lag er van voor op het grote bed een dame haar roes uit te slapen. Misschien zagen de dames mij niet liggen of dachten ze dat ik ook mijn roes aan het uitslapen was?
Op verschillende plaatsen in de club staat water ter beschikking uit een soort SIP-automaat. Praktisch! Als je de kino voorbijloopt dan kom je voorbij de kleine gang waar het ontbijt uitgestald staat met daarachter de eetruimte en restaurant.
Schuin tegenover het danspodium kan je naar buiten. De tuin is gezellig. Ook in de winter omdat er veel groenblijvende planten geplant zijn. De tuin is eerder klein. Vanachter in de tuin links bevindt zich de sauna, recht daarvan, rechtsachter in de tuin, de BBQ-plek. De HWP is ook buiten en staat onder een prieel (in aanbouw). Buiten is er ook een koude douche voorzien om je te verfrissen als je uit de sauna komt of het in hartje zomer tijdens het zonnen te warm krijgt.
In de bar kan je ook naar boven. Daar bevinden zich enkel kamers. De gangen daar zijn ook mooi en romantisch aangekleed.


De muziek:

Men draait er ook nog eens wat anders dan enkel de laatste nieuwe housedeuntjes en de muziek staat de hele dag op ideaal niveau. Niet als achtergrondmuziek maar ook niet op discotheekvolume zoals bijvoorbeeld in Yin Yang.

De ambiance:

Je voelt gewoon dat er veel sfeer hangt, hoewel het vorige zaterdag een erg rustige zaterdag was. Toch voel je gewoon dat het daar normaal bruist!

Eten en drinken:

Over het ontbijt valt niet te klagen. Het is niet heel uitgebreid maar meer dan voldoende. Kaas, charcuterie, een tomaatje, komkommer en paprikareepjes, gekookte eitjes, omelet, spek, fruitsappen…. Helaas enkel witte broodjes.
Het ontbijt is onbeperkt en staat uitgestald in de kleine gang voor het restaurant tot 14:00 uur.
Tussendoor kan je zoetigheid uit een automaat halen tegen betaling of een gezond tussendoortje nemen (een appel).
Het avondeten is van de kaart. Je mag soep met een broodje nemen, een hoofdschotel naar keuze (toen ik er was waren er drie menukeuzes) en een dessert (verrassing, althand toen ik er was).
Het avondeten wordt geserveerd van 18:00 tot 21:00.
Na 21:00 zouden er nog versnaperingen gereed staan. Ik heb dat niet kunnen verifiëren omdat ik om negen uur richting hotel ben gegaan omdat ik zeker wist dat ik morgen in PSR nog een zware dag voor de boeg zou hebben en omdat je in FunGarden op rustige momenten niet écht een héle lange dag kan rondhangen. Het stond wel zo aangegeven en omdat er voorts op de service geen aanmerkingen zijn, zou ik niet weten waarom ik er aan zou twijfelen. Allicht kan hierover ook nog meer verteld worden door personen die er al vaker laat op de avond waren.

Kleding:

De dames flaneerden in verschillende tenuetjes rond dus neem ik aan dat er geen klederdracht/uniform aan de dames opgelegd wordt. Ik zag van heel de dag geen enkele man met enkel een handdoek om zijn lijf. Ik heb niet gevraagd of dit verboden was omdat ik niet als enige in de club in een handdoek wil rondlopen. Ik zou het er niet voor doen maar perceptie telt ook nog.

De faciliteiten:

- Het eten is lekker, het avondeten is bijzonder smakelijk en wordt mooi gepresenteerd en bovendien met vlotte bediening aan tafel.
- Het restaurant is o.k..
- De sauna is erg warm, zo hoort het. Ongeveer 95°C (misschien zelfs iets meer). Het is perfect uit te houden door de erg lage vochtigheidsgraad. De sauna staat buiten, achteraan in de kleine tuin. Vooraan in de tuin staat een koude douche voor de liefhebbers.
- De HWP staat binnenkort onder een prieeltje. De HWP is dus ook buiten. Eigenlijk zijn op het restaurant en de kino (gelukkig maar in onze contreien) na, alle faciliteiten buiten. Zo neem je nog eens een hap frisse lucht, ook in de winter.
- De douche- en sanitaire ruimtes aan de inkom tonen een beetje uit de tijd.
- De bar is een gezellige ruimte waar relaxen, ondeugend doen en stemming maken hand in hand gaan.
- De kino is met lengtes voorsprong het meest romantische donkere geile hol van alle clubs.
- De kastjes in de omkleedruimte zijn donker en een beetje te klein.
- In de club zijn erg veel kleine opstapjes. Je moet erg goed opletten want een struikel er over maken (vooral voor nieuwe klanten) is eenvoudig, ondanks de aangebrachte verlichting.
- De bar is mooi, snelle en vriendelijke bediening.
- Er is ook een massagekamer aan het einde van de bar, net voor je naar buiten gaat. Een ruime ruimte waar alles aanwezig is om een perfecte massage te kunnen genieten.
- De tuin is klein, centraal maar gezellig en met meestal groenblijvende bomen en struiken.
- Mooie gezellige ruime kamers.
- Ik had de indruk dat er een semi-airconditioning was maar dat moet je eigenlijk ondervinden tijdens een hittegolf. Ik had het in elk geval niet té warm in mijn berenpak (dat ik zelden draag).

De vrouwen:

Er zijn vrouwen van zowat alle nationaliteiten aanwezig. Vrouwen voor ieders wat wils. Wie enkel en alleen afkomt voor massaal veel optik ficks, zal minstens enigszins teleurgesteld zijn. Op deze zaterdagavond waren er gemiddeld door de dag heen ongeveer 10 mannen aanwezig voor minstens twee keer zoveel vrouwen. De dames zijn (op enkele uitzonderingen na, maar die hadden misschien hun dagje net even niet, waren moe… of nog… uitzonderingen heb je overal) erg vriendelijk. In FunGarden mag niet geanimeerd worden. Dat staat groot en duidelijk op hun site. Ik die de club binnenkwam en dacht om rustig mijn gangetje te kunnen gaan en dat alle vrouwen ergens vastgeroest zouden voor zich uit zitten te staren, kwam flink bedrogen uit. Het is wat overdreven maar ik werd bijna hartelijker welkom geheten dan in Parksauna Residenz. De vrouwen stelden zichzelf vlot en op plezante wijze voor, wensten mij smakelijk eten, lachten, knipoogden en sommige waagden zelfs om een stapje verder te gaan; om bij het passeren te polsen naar wat de eventuele mogelijkheden zouden zijn. Er is dus een animeerverbod maar de goeie dames (net als in Acapulco) weten dat leuk te omzeilen, zonder storend te zijn (ook voor “gerust-gelaten-willen-wordende”-mannen). Het voordeel hier is dat er meer goeie dames zijn dan in Acapulco. De service ligt veel hoger en ze zijn doorgaans aangenamer in de omgang. Voor bijvoorbeeld Freude39 is dit een schoolvoorbeeld van hoe bij een animeerverbod de dames toch kunnen stralen en een toffe indruk kunnen nalaten.

Er waren drie vrouwen die extra mijn aandacht trokken. Een hele mooie blonde (iets langer dan waar ik door de band mee ga kameren). Ze maakte direct een erg goeie indruk bij mij door de woorden, de lach… die ze voor me in petto had, toen ik fluitend het restaurant binnenkwam op de middag voor mijn brunch. Nadien zou ze doorheen de dag veel koeler zijn en tuimelde naar beneden op de spreekwoordelijke ladder. Dan was er nog een superslanke jonge dame die qua figuurtje perfect was maar die dan weer een minder lief gezichtje had. Ik was er zeker mee gaan kameren als ze over de namiddag heen niet erg lang verdwenen zou zijn. Misschien had ze wat pauze nodig, misschien een trouwe klant die menige uren met haar doorbracht op kamer. Een derde dame (ik ken helaas geen namen meer) vond ik best mooi maar zij kwam net iets te kort op de twee voornoemden. Toch kon ze me door de dag heen meer en meer overtuigen van haar schoonheid. Voor haar kom ik zeker nog een keer terug naar FunGarden. Enkel omdat ze geen pure lolita was, kwam ze op plaats drie binnen in mijn persoonlijke favoriete damestop. Zij gaf wel als eerste een van de vele showkes weg op de verhoogde dansvloer aan de danspaal. Ze deed dat enorm sexy!! Ik ging er speciaal van in het kleine loungegedeelte van de bar voor in een sofa zitten aan de danspaal. Ze betrok me mee in de act. Eerst zwierde ze haar bh in mijn gezicht en wat later deed ze teken dat ik moest rechtstaan en tot bij haar komen. Waarom ik toch weer net? Ik liet me anderzijds natuurlijk niet kennen. Hup, daar stond ik daar voor haar, met mijn hoofd ter hoogte van haar buik. Ze bukte zich wat en wriemelde zo dat haar borsten mijn gezicht bijna verplette. Daarna mocht ik (net niet) haar poesje likken en kon ik weer gaan zitten. Na haar showke kwam ze bij me zitten en wou gaan kameren. Voor mij was het nog te vroeg en ik had ook nog maar net overheerlijk ontbeten. Wat later op de dag liep alles net zo dat het met haar altijd “uitgesteld relais” bleef. Op een gegeven moment zat ze in een sofa, schuin tegenover mij. Ik “staarde” haar zo lang als mogelijk aan. Ik kleedde haar uit (voor dat beetje dat ze aan had). Niets hielp. Ze deed alsof ze mij niet kende. Ineens stond ze recht en… liep me gewoon voorbij. Het trapje op en begon weer te dansen. Ze betrok mij er deze keer niet bij maar ook geen andere mannen. Af en toe gunde ze mij een blik. Toen haar dansje afgelopen was, bleef ze vlak aan de trap om van de dansvloer te komen, staan en keek me indringend aan. Kijk, daar hou ik van: dames die “het spel” spontaan meespelen en dát ook kunnen. Dit was het sein om haar ten huwelijk te vragen en van de trappen te dragen, andere trappen weer op om ons huwelijksbed op te zoeken. Noem het gerust de eerste huwelijksnacht. Wat een beleving met deze dame! Spontaan, wulps, geil, sensueel, lief, vrolijk, gek, wild, zacht…. Een combinatie die mij zelfs bijna te veel werd of laten we het anders stellen: zoveel durf zelfs ik niet van één dame verlangen voor die weinige euro’s die zij er voor weervragen. Ook voor het kameren werd ze al mijn nummer één. Zo zie je maar. Iemand die je eerst qua uiterlijk niet top vond maar wel top doet, ga je met de tijd top vinden. Vooral haar gezichtje is erg mooi en ze straalt (het uit).

Een eindwoord en conclusie:

Ondanks de tegenvaller dat ze (nog maar eens of nog steeds) aan het werken waren in FunGarden ter verbetering van het geheel, heb ik er een erg toffe tijd beleefd en zal het niet bij deze ene keer blijven. Ik bedank de moderatoren voor het vrijkaartje. Zonder vrijkaartje was ik meer dan waarschijnlijk nog lang niet toegekomen aan FunGarden. Ik had wat gemist maar zou het niet missen omdat ik het niet geweten had, natuurlijk. Zoals gezegd waren ze in de tuin aan het werken. Ze waren bezig om een BBQ/buitenbar te bouwen en ze waren bezig met het bouwen van een prieel over de buitenhotwhirlpool. Zo kan je in de toekomst ook warm in de HWP vertoeven bij regen of miezerig weer. Hierdoor was de HWP gesloten uit veiligheidsoverweging en werkte de buitendouche ook niet. Na een saunabeurt dus maar door het restaurant in mijn blote flikker of door de bar naar de douches. Ik meldt wel nog even dat de thekefrau duidelijk niet op de hoogte is van het reilen en zeilen in de club want zij was er van overtuigd dat de koude buitendouche werkte en dat je gewoon even in de HWP kon als je vroeg aan de werkmannen om alles wat opzij te zetten. Hier een mogelijk klein verbeterpunt nog voor de clubleiding.

Het is zo meegevallen dat ik al een nieuwe datum FunGarden gepland heb. FunGarden:

Er is een animeerverbod, toch verschalken de vrouwen je aangenaam en vlot.
De zaterdagavond was zo dood als een pier, toch was er meer vertier dan waar ook.
In vele clubs hangen de vrouwen af en toe aan de paal, hier laten de vrouwen óók overdag hun beste moves zien en betrekken je mee in het spel.
Het eten is beperkt (in de tijd), toch is het onbeperkt in zijn smaak en mogelijkheden.
Het personeel zweet tranen en bloed maar staat steeds met moed en een glimlach voor je klaar.
In een kleinere club gedij ik vaak niet zo goed, hier kan ik me neervlijen en verleiden met m’n ogen.

FunGarden, laat je gaan, doe zo voort, je bent uniek in vele opzichten!!

In enkele woorden:

Een superervaring rijker   ;) !!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #10 Gepost op: 29 april 2012, 19:32:46 »
Mijn tweede bezoek aan Fun Garden was ook weeral zeer geslaagd. Er waren iets minder dames present dan vorige keer maar nog steeds meer dan gemiddeld genomen er beren aanwezig waren.  Ik schat dat er ongeveer 20 vrouwen aanwezig waren voor doorgaans een tiental beren.  In de latere avond werd het iets drukker met mannelijke bezoekers.  Net als vorige keer ook op deze zaterdag geen drukte in de club.  Af en toe werden dames op het appèl gevraagd om een dansshowke te geven op de centrale dansvloer met danspaal.  Lilly spande toch weer de kroon.  Zij leeft zich uit aan de danspaal.

Over Lilly: zij daagde mij dus vorige keer uit op de dansvloer door me onder andere te betrekken in haar show maar dat was heel erg vroeg op de dag, pas in een nieuwe club met onbekende dames waardoor een directe kamergang er niet inzat.  Later op de avond lukte het niet meer door allerlei omstandigheden.
Deze keer ging ik eigenlijk een heel klein beetje speciaal voor haar naar Fun Garden.  Ze kwam echter maar laat binnen deze keer.  Ze maakte met mij zo goed als geen contact.  Ze zal gedacht hebben dat ik toch niet met haar wil gaan zeker?
Op een gegeven moment ging ze echter weer een dansshowke ten beste geven.  Ze was nog maar pas gestart met haar showke en het eerste dat ze automatisch doet is naar mij kijken, en gelijk weer wegkijken en van heel de show niet meer kijken.  Toen ze even nadien opnieuw voor een song die haar lag de dansvloer opkroop, gebeurde hetzelfde.  Ik maakte voor haar dansshows wel uittdrukkelijk oogcontact met haar zodat ze zou kunnen begrijpen dat ik in haar geïnteresseerd was en best haar volgende klant wou zijn.  Ze zat namelijk uitgebreid te pre salen met een man.  Deze man zou haar de rest van de avond niet meer loslaten.  Dan ook maar zo.

Verder kan ik jullie nog meegeven dat de tuin nu volledig af is en meer dan gezien mag worden.  De HWP onder een mooi prieel, de mooie BBQ-ruimte, knuffelhoekjes, de sauna, de koude douche buiten.  Ook de tuin zelf is knus ingericht en mooi aangelegd.  Wel een gek gezicht dat er plastieken paasbloemen stonden in de tuin.

Het avondeten is niet meer zoals het was.  Vroeger kon je eten à la carte maar dat werd teruggeschroefd tot slechts 1 maaltijd per inkom à la carte of anders € 10 bijbetalen.  Blijkbaar hebben ze daar niet zo'n goede ervaring mee gehad want momenteel mag je terug zoveel eten als je wil van hetgene dat gereed staat.  Dat is lekker maar erg eenvoudig.

Het was wederom een aangenaam oponthoud in Fun Garden.  Ik hou best van die club.  Ze zullen mij er zeker nog meer zien  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #11 Gepost op: 11 mei 2012, 19:46:47 »
Een nieuwe ploeg runt nu FG.

Een eerste party onder de nieuwe uitbaters vindt plaats op 17/05/12.
€ 35 inkom (inclusief bier), pooldance, grote BBQ, Vivian Schmitt geeft een pornoshow  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #12 Gepost op: 15 mei 2012, 18:41:11 »
Zo gaat u kapot makker, een beetje rustiger aan doen is beter voor de algehele gezondheid  ;)


Die Dolfie, niet te stoppen en ik ga opzoeken wat een cabardoucheke is  ???


Prachtig avontuur, groet, Foots  O0

AAAA dat weet ik dat komt uit de tijd van Napoleon (de vrouwenzot ook al). Hij voerde een soort sterren systeem in voor kamers, elke kamer kreeg een quotering van 1 tot 12. De beste kamer stond op 1 de slechtste op 12.
In het Frans dan Chambre un tot Chambre Douze. Net in de kamers van de minste kwaliteit kamer 12 (Chambre Douze) waren de DVP’s te vinden.
Door de tijd en de verVlaamsing van Chambre Douze werd het uiteindelijk cabar douche of cabardouche(ke)

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #13 Gepost op: 15 mei 2012, 20:58:24 »
Net werd ik ruw wakker gebeld, want ik was bij het nieuws ingedommeld. Verkeerd verbonden ook nog !

Awel ik lees nu de uitleg en ik heb liever een chambre douze met DVP dan een chambre un, met alle luxe.

Ik weet dat ik het het in google heb ingetikt, maar ik ben straal vergeten wat ik had gevonden, oh ja iets met komedie en theater. Uiteraard begreep ik er niets van. Met deze uitleg echter die is zo helder nu vergeet ik het nooit meer, ik denk dat het te maken heeft met dat ik altijd de slechtste en goedkoopste smaak heb volgens mijn lief. Zo houd ik ook van hoerig uitziende dames, alleen ik ga er niet meer mee samenwonen, hahahah

Groet, Foots O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Fungarden Fickverhaaltjes
« Reactie #14 Gepost op: 19 juni 2012, 19:46:43 »
!!! Fun Garden 5 jaar jong !!!

06/07/12


Gangbang met pornostar Debbie Pleasure
Doorlopende BBQ
30 vrouwen aanwezig
Live DJ
Live show
Dildo show
Pool dance
glaasje champagne voor iedereen
cocktail mixer (show)


 ;)


P.S. Foots heeft wat plaatjes bijgevoegd
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2012, 19:57:49 door foots »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man